abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:30:39 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161451871


Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Grey-Sloan Memorial!

De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey
Justin Chambers - Alex Karev
Chandra Wilson - Miranda Bailey
James Pickens Jr. - Richard Webber
Sara Ramirez - Callie Torres
Kevin McKidd - Owen Hunt
Jessica Capshaw - Arizona Robbins
Jesse Williams - Jackson Avery
Sarah Drew - April Kepner
Caterina Scorsone - Amelia Shepard
Camilla Luddington - Jo Wilson
Jerikka Hinton - Stephanie Edwards
Kelly McCreary - Maggy Pierce

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd
T.R. Knight - George O'Malley
Katherine Heigl - Izzie Stevens
Chyler Leigh - Lexie Grey
Kim Raven - Teddy Altman
Eric Dane - Mark Sloan
Sandra Oh - Cristina Yang
Patrick Dempsey - Derek Shepard

Links

Official site: http://abc.go.com/shows/greys-anatomy
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!

Eerdere delen

Topicreeks Grey's Anatomy (USA)

[ Bericht 15% gewijzigd door babette21 op 15-04-2016 19:46:47 ]
  vrijdag 15 april 2016 @ 19:33:56 #2
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161451958
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
weet je dat me dat echt niet meer kan boeien ? :')
Het is vast heel erg, maar toen ze zo in paniek was hoopte ik stiekem dat ze een miskraam had. Zou de hele ellende in één keer mee opgelost zijn! :@
pi_161452331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 19:33 schreef babette21 het volgende:
maar toen ze zo in paniek was hoopte ik stiekem dat ze een miskraam had.
:Y :Y :Y
pi_161452524
_O-
})
stelletje ):O en
pi_161453111
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds team april O+ Jackson. Ik vind ze leuk en heb toch liever liefde dan ellende :@
  vrijdag 15 april 2016 @ 20:13:35 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161453189
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds team april O+ Jackson. Ik vind ze leuk en heb toch liever liefde dan ellende :@
Dit.
En laten we het ook over de anderen hebben ipv alleen maar hoe vervelend april is al een paar weken lang.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:22:45 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161457700
Me too, van mij mogen ze happily ever after! :Y

Ik kijk na elke episode even hier om te zien wat ik waarvan moet vinden ;) de meesten denken nl veel verder door (en terug) dan ik, maar in dit geval ben ik het niet met de algemene opinie eens. ;) :D
***
pi_161458213
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2016 20:10 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd nog steeds team april O+ Jackson. Ik vind ze leuk en heb toch liever liefde dan ellende :@
Dit. :Y

Ik hoop alleen niet dat Ben en Miranda nu uit elkaar zijn. :{
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 15 april 2016 @ 22:43:18 #9
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161458315
Oh van mij mogen April en Jackson best weer bij elkaar hoor, als ze niet ruziën zijn ze wel leuk samen. Maar dat gekibbel ben ik echt zat (en het maakt April stom) en babyverhaaltjes ben ik helemaaaaal zat.
  zaterdag 16 april 2016 @ 12:36:57 #10
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_161466233
man hier, en ik moest een traantje wegpinken.
Dit was weer een ijzersterke aflevering
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
  Jubileum moderator zaterdag 16 april 2016 @ 13:20:18 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_161466881
Eindelijk weer eens een aflevering waar de medische toestanden de hoofdrol hebben. Heerlijk! Ik vind alle toestanden erom heen ook erg leuk maar ik vond het wel de overhand krijgen de laatste tijd. Nu gewoon weer eens een goed verhaal, met de nodige toestanden :Y *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_161467531


:'(

Shonda, wat doe je met mijn hart ;(
pi_161467550
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:20 schreef Lois het volgende:
Eindelijk weer eens een aflevering waar de medische toestanden de hoofdrol hebben. Heerlijk! Ik vind alle toestanden erom heen ook erg leuk maar ik vond het wel de overhand krijgen de laatste tijd. Nu gewoon weer eens een goed verhaal, met de nodige toestanden :Y *O*
So true! Vond daarom GA de laatste tijd minder, maar het was nu twee afleveringen enorm sterk. Zijn mijn vriend bleef naast me zitten :o omdat hij het spannend vond
  zaterdag 16 april 2016 @ 15:21:20 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161468934
Leuke afleveringen. Blij dat dat gedoe rondom April en Jackson nu wat beter lijkt te gaan (en Arizona neemt het gewoon over :P), al vond ik die verhaallijn op zich niet heel vervelend. Vind April sowieso een leuk karakter O+ Dat van Ben...ik vond dat hij op zich niet heel veel fout deed. Kan wel begrijpen dat als je zo gefocust bent je niet alles registreert (openen van die liftdeuren). Hij volgde het protocol niet, maar dat was z'n enige fout. Bailey deed hetzelfde vervolgens en dat is dan opeens allemaal prima (ja, ze is de chief of surgery, maar juist dan moet je het goede voorbeeld geven)...kortom, ik vond die situatie beetje onredelijk -O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161468976
Vonden jullie het handelen van Callie nou ook niet compleet ongeloofwaardig? Nog afgezien van de nonchemie tussen Penny en haar, vind ik het totaal niet "in character" om zo casual en vrolijk en goedgeluimd zo'n bom te gooien op Arizona, zonder het met haar te overleggen. Het was nu gewoon een mededeling, waarbij ze totaal over de andere ouder heenwalste. Zo'n relatie hebben ze helemaal en zo dom is Callie helemaal niet. Heel raar uitgevoerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:59:48 #16
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161471565
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vonden jullie het handelen van Callie nou ook niet compleet ongeloofwaardig? Nog afgezien van de nonchemie tussen Penny en haar, vind ik het totaal niet "in character" om zo casual en vrolijk en goedgeluimd zo'n bom te gooien op Arizona, zonder het met haar te overleggen. Het was nu gewoon een mededeling, waarbij ze totaal over de andere ouder heenwalste. Zo'n relatie hebben ze helemaal en zo dom is Callie helemaal niet. Heel raar uitgevoerd...
Yep, dit allemaal. Callie is al het hele seizoen out of character. ;(
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:11:03 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161471791
Lekkere actie naar Sofia toe ook trouwens (dus los van hoe lullig het naar Arizona is); kind is d'r pa al kwijt en zou nu d'r ma ook nog maar eens in de zes weken te zien krijgen. Wat niets voorstelt - joh is maar een paar uur vliegen - terwijl ze het zelf veuls te ver vindt om by Penny of all people vandaan te zijn.
  zaterdag 16 april 2016 @ 19:15:16 #18
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161473118
Zelfs toen die twee zoenden, voelde het gewoon totaal niet geloofwaardig aan dat ze iets met elkaar hebben :{w En dat Callie nu ineens wel van haar houdt, maar toen Penny het eerder zei leek ze het helemaal niets te vinden. Voelt gewoon heel raar!
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:06:28 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161476024
Ik vond Callie ook erg out of character en dom bezig to be honest. Precies wat jullie allemaal zeggen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161476275
:Y

Maar die hele Penny verhaal lijn is al out-of-character
pi_161478521
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke afleveringen. Blij dat dat gedoe rondom April en Jackson nu wat beter lijkt te gaan (en Arizona neemt het gewoon over :P), al vond ik die verhaallijn op zich niet heel vervelend. Vind April sowieso een leuk karakter O+ Dat van Ben...ik vond dat hij op zich niet heel veel fout deed. Kan wel begrijpen dat als je zo gefocust bent je niet alles registreert (openen van die liftdeuren). Hij volgde het protocol niet, maar dat was z'n enige fout. Bailey deed hetzelfde vervolgens en dat is dan opeens allemaal prima (ja, ze is de chief of surgery, maar juist dan moet je het goede voorbeeld geven)...kortom, ik vond die situatie beetje onredelijk -O-
Het was wel al de tweede keer in korte tijd dat hij zich niet aan het protocol hield en daardoor een groot risico nam. Bailey's handelen met die kerel was ook in strijd met het protocol, maar die zou wel zeker weten al dood gaan als ze niks zou doen, in tegenstelling tot die patient bij Ben.
Ik vond het ook nog steeds niet heel geloofwaardig klinken dat ie niet zag dat de lift open ging, hij keek immers recht naar de deur. En die lift maakte ook nog geluid toch? Waardoor ik me dus ook afvraag waarom Deluca dan geen "stop" riep of zo. Lijkt me sterk dat die ook zo gefocused was dat ie het niet doorhad.
Maar goed, nu zal dit dus wel weer heel wat afleveringen ellende opleveren tussen Bailey en Ben. En daarnaast dan nog de ellende die er vast zal komen tussen Arizona en Callie.
Zoals Callie nu is mag ze trouwens ook wel mee naar New York, want dat hele personage is verpest.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als met April, die was eerst ook leuk maar was de laatste tijd niet meer uit te staan. Hopelijk wordt dat nu wel weer beter dan.
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:48:13 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161479265
Ik vond April niet vervelend de laatste tijd dus dat is subjectief :P
Callie vind ik ook niet vervelend an sich maar ze heeft geen boeiende verhaallijnen meer al een tijdje en de chemistry met Penny is er niet.
Als dit een manier is om Penny te moven over een aantal afleveringen dan neem ik de irritante cliché drama die er nu komt met Arizona op de koop toe.
Ik hoop nog steeds dat Callie en Arizona weer samen komen. Beide een nieuwe vrouw in hun leven zie ik niet gebeuren en hun karakters hebben al een tijdje niet echt heel veel spannends te doen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:00:36 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161479676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het was wel al de tweede keer in korte tijd dat hij zich niet aan het protocol hield en daardoor een groot risico nam. Bailey's handelen met die kerel was ook in strijd met het protocol, maar die zou wel zeker weten al dood gaan als ze niks zou doen, in tegenstelling tot die patient bij Ben.
Ik vond het ook nog steeds niet heel geloofwaardig klinken dat ie niet zag dat de lift open ging, hij keek immers recht naar de deur. En die lift maakte ook nog geluid toch? Waardoor ik me dus ook afvraag waarom Deluca dan geen "stop" riep of zo. Lijkt me sterk dat die ook zo gefocused was dat ie het niet doorhad.

Nja, hij wist niet hoe lang die deuren dicht zouden blijven natuurlijk en ze leek daar wel dood te gaan imo..net als het kind. Hij is een dokter, dus logisch dat hij ze dan wil redden. Maarja, een protocol is er niet voor niks. Maar als mensen de schuld bij Ben leggen moeten ze ook de schuld bij Bailey leggen (die andere patient). Ja, die patient overleefde het uiteindelijk, maar dat maakt het niet meteen goed...helemaal in zo'n voorbeeldfunctie. In ieder geval wel een interessante medical case waar niks helemaal zwart-wit is. Dat zijn de beste cases. Dat De Luca de lift ook niet zag/Ben niet waarschuwde vond ik dan ook wel raar, want die was verder niet gefocussed. Ik weet wel dat als je helemaal opgaat in iets je iets wel kan horen/zien, zonder dat je het registreert. Zo vaak dat m'n man iets tegen me zegt en dat ik blijkbaar wel reageer, maar waarvan achteraf blijkt dat ik het niet eens onthouden heb/kan herinneren. Met zo'n druk is dat natuurlijk nog erger.

En ik ben ook voorstander van Callie/Arizona. Hopen dat dat ooit nog goedkomt!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:47:50 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161481054
Die actie van Ben en die actie van Bailey zijn niet te vergelijken, het was een totaal ander soort ingreep, waar bij die van Bailey hooguit morele aspecten gelden. Plus Ben is nog student, was het op dat moment een Owen of Meredith geweest dan waren de gevolgen al anders.
Ik vond het vooral raar dat ie meteen begon te snijden, ze hadden een telefoon dus konden makkelijk contact leggen met een meerdere om daar op z'n minst toestemming voor te vragen.
Ik ben het wel eens met dat hele 'focus' verhaal, dat je iets kunt zien of horen maar het toch niet (direct) waarneemt. En dus doorgaat. Overigens heeft niemand het erover dat ie ook nog eens gewoon heel slecht werk had geleverd, Arizona werkte de indruk alsof er iemand met een slagersmes te werk was gegaan. (En een verklaring wat er nou überhaupt ineens met die vrouw aan de hand was is kennelijk ook niet nodig.)
  zaterdag 16 april 2016 @ 23:53:15 #25
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161481210
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 22:48 schreef laziness het volgende:
Als dit een manier is om Penny te moven over een aantal afleveringen dan neem ik de irritante cliché drama die er nu komt met Arizona op de koop toe.
Dat heb ik ook. In de hoop dat Callie daarna weer gewoon zichzelf wordt.

("een aantal" is twee, toch?! :') )
  zondag 17 april 2016 @ 13:30:34 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161491228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 23:47 schreef babette21 het volgende:
Die actie van Ben en die actie van Bailey zijn niet te vergelijken, het was een totaal ander soort ingreep, waar bij die van Bailey hooguit morele aspecten gelden. Plus Ben is nog student, was het op dat moment een Owen of Meredith geweest dan waren de gevolgen al anders.
Ik vond het vooral raar dat ie meteen begon te snijden, ze hadden een telefoon dus konden makkelijk contact leggen met een meerdere om daar op z'n minst toestemming voor te vragen.
Ik ben het wel eens met dat hele 'focus' verhaal, dat je iets kunt zien of horen maar het toch niet (direct) waarneemt. En dus doorgaat. Overigens heeft niemand het erover dat ie ook nog eens gewoon heel slecht werk had geleverd, Arizona werkte de indruk alsof er iemand met een slagersmes te werk was gegaan. (En een verklaring wat er nou überhaupt ineens met die vrouw aan de hand was is kennelijk ook niet nodig.)
Goede, van die telefoon :P Niet eens aan gedacht. Werd er niet benoemd dat hij wel gewoon goed werk had geleverd later?

Nja, dat van Bailey is ook hartstikke fout natuurlijk. Het ziekenhuis had gewoon een rechtzaak kunnen ontvangen daarvoor. Dus niet enkel een morele fout :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 17 april 2016 @ 13:48:59 #27
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161491816
Ja dat bedoel ik, men had (via een aanklacht) morele bezwaren kunnen hebben, omdat ze die dnr heeft genegeerd. Maar ze heeft de patiënt niet in gevaar gebracht. Het zou een ziekenhuis misschien geld kunnen kosten maar de verantwoordelijke dokter staat echt niet meteen op straat (ook een resident niet). (Hell, Izzie knipte een lvad door en mocht zelfs blijven! :D )
Andersom had Bailey de ingreep van Ben kunnen doen zonder dezelfde consequenties bij dezelfde afloop, omdat zij vanuit haar positie beslissingen mag nemen waar hij eerst toestemming voor moet hebben.
  Moderator maandag 18 april 2016 @ 09:17:38 #28
382129 crew  Donna
pi_161514894
*breekt weer even in*
Gisteren seizoen 8 afgerond en aflevering 1 van 9 gezien. Sloan. :'(
pi_161515857
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 13:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Goede, van die telefoon :P Niet eens aan gedacht. Werd er niet benoemd dat hij wel gewoon goed werk had geleverd later?

Nja, dat van Bailey is ook hartstikke fout natuurlijk. Het ziekenhuis had gewoon een rechtzaak kunnen ontvangen daarvoor. Dus niet enkel een morele fout :P
Er werd toch juist iets gezegd als "who butchered this patient?" Dat klinkt niet bepaald alsof ie goed werk had afgeleverd. En natuurlijk was dat van Bailey ook niet goed, maar dat was echt totaal niet te vergelijken met wat Ben heeft gedaan.
En ik heb dus die laatste 2 minuten van die eerste aflevering nog eens teruggekeken, maar dan hoor je duidelijk dat geluid van die lift, dan openen de deuren, dan kijkt Ben toch echt heel duidelijk naar die geopende deuren en aarzelt ie even een seconde, en dan zet ie het mes erin.
  maandag 18 april 2016 @ 11:37:22 #30
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161517362
Ja, maar er werd rond de 24e minuut van aflevering 18 ook gezegd door April en Alex dat hij haar leven had gered (voordat ze dood ging, maar als hij echt kut werk had geleverd dan hadden ze dat ook niet gezegd) en ook nog dat hij ze vaker had gedaan (emergency C-sections) en dat als zij er een nodig zou hebben ze het liefst Ben zou hebben (van de residents). Dus het is niet allemaal zwart/wit. Iedereen heeft dus eigenlijk wel gelijk, juist omdat het niet zwart/wit was.Het is maar net hoe je het bekijkt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161568304
Ik ben ook team April & Jackson. Ik vond het zo'n leuk stel, tot die fast forward, toen ging ze opeens het leger in. Dat hebben wij als kijker niet echt bewust meegemaakt en sindsdien is het hommeles tussen hun.

Dit terwijl daarvoor was het *;
pi_161622408
Wat een geluk voor degene die klaar waren met april/Jackson, bijna niks erover!

Ik vond t mooi, maatschappelijk belang ook met de gun kwestie, gekke Amerikanen 8)7
pi_161623405
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een geluk voor degene die klaar waren met april/Jackson, bijna niks erover!
Nu krijgen we een Calzona bitchfight ervoor terug }:|
pi_161623698
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 april 2016 12:27 schreef CrashO het volgende:

[..]

Nu krijgen we een Calzona bitchfight ervoor terug }:|
Ja hej, zo blijft er altijd wat te zeuren :6
  vrijdag 22 april 2016 @ 21:08:07 #35
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161634665
Een Greys seizoen is niet compleet zonder een Calzona bitchfight! :s)
pi_161638257
Stom dat bailey een ultimatum stelt bij ben. Ze is zelf om die reden gescheiden
  vrijdag 22 april 2016 @ 23:03:46 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161639557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 22:31 schreef Rianne84 het volgende:
Stom dat bailey een ultimatum stelt bij ben. Ze is zelf om die reden gescheiden
Dit dus.

Verder logisch wat Arizona doet. Callie is echt totaal de kluts kwijt/out of character. Als het op een rechtzaak aankomt..zou het raar zijn als Callie wint. Ze krijgt een slechtere baan..verhuist een vriendin achterna van amper een jaar, terwijl Arizona stabiliteit kan bieden. Keuze zou snel gemaakt moeten zijn.

April maakt goede stappen!

Mer, met die texts O+ O+ ''Oh ,yeah, I got it good'' _O- _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 23 april 2016 @ 00:31:59 #38
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161642509
Snap ook totaal niet wat de schrijvers met Callie aan het doen zijn, het komt gewoon totaal niet geloofwaardig over met hoe ze kort hiervoor was.
pi_161642731
:') Callie
Ja doei.
pi_161642859
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat een geluk voor degene die klaar waren met april/Jackson, bijna niks erover!
Ik wist het :P !
pi_161645258
Tis duidelijk dat penny (voorlopig) uit de serie geschreven wordt, maar uiteraard niet zonder wat callie/arizona drama aan vooraf.
Tuurlijk blijft callie in the end gewoon bij grey/sloan
pi_161646896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 07:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
Tis duidelijk dat penny (voorlopig) uit de serie geschreven wordt, maar uiteraard niet zonder wat callie/arizona drama aan vooraf.
Tuurlijk blijft callie in the end gewoon bij grey/sloan
Alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat weg ;)
pi_161647001
Dat Penny zo'n lelijk hoofd heeft maakt het allemaal ook niet makkelijker om te kijken.
  zaterdag 23 april 2016 @ 12:03:44 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161647784
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 10:53 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat weg ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 23 april 2016 @ 14:37:18 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161650187
Is die jongste van Mer trouwens niet nog veel teveel baby? Laatst werd gezegd dat Derek twee jaar dood is (wat met tijdsprongen en aantal eps wel lijkt te kloppen), dus dat kind zou nu toch minstens 1 jaar en 3 maanden moeten zijn...
pi_161794655
Gatverdamme wat is die Warren een narcist :r
Ja doei.
pi_161795173
Mwah, weer gedoe met de baby, gedoe met de onzinnige rechtszaak, gedoe met wel of niet een relatie met een patiënt. Vond t maar gedoe deze aflevering :{
pi_161795625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Gatverdamme wat is die Warren een narcist :r
Mweh. #teamWarren.
Als ik 6 maanden schorsing zou krijgen van mijn huidige baan en ik had de mogelijkheid om met mijn oude baan toch ervaring/kennis op te blijven doen tijdens die periode. Zou ik het ook doen.

Dat Bailey vervolgens erover een fittie gaat gooien met "haar" personeel terwijl ze in een operatie met Warren zit is gewoon kinderachtig.En dat hij ervoor zorgde dat hij bij haar operatie kwam te zitten is gewoon een subtiele middelvinger te noemen. Niet echt narcistisch imo

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 11:24:35 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:40:57 #49
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161807632
Veel gedoe inderdaad, vooral rond Ben en Bailey (allebei vervelend!), maar die rechtzaak vind ik niet overbodig, ben wel benieuwd naar de rest van die verhaallijn. Alleen moeten ze echt kappen met Penny zo aan ons op te dringen, door haar zo'n enorme do-goodie te laten zijn vind ik haar alleen maar nóg vervelender!
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:20:46 #50
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_161809112
LoL, als Mer aan het begin van de aflevering de trap af loopt, kind gewoon lekker tevreden. Kind begint spontaan ineens te huilen en is knalrood. Een seconde later is het kind weer helemaal prima :') 10/10, best editing ^O^
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:16:14 #51
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161811776
Leuke aflevering. Benieuwd hoe het verder gaat met Arizona/Callie. Gok dat Penny Callie achterlaat omdat ze Arizona geen pijn wil doen (en het publiek sympathiek krijgt voor Penny :P), of dat Callie zich bedenkt eigenlijk. Hoop niet dat Callie wint in ieder geval (zou zeer onterecht en raar zijn).

Verder waren de scenes met Amelia en Mer/Maggie weer vermakelijk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161815514
Wat ik me afvraag iz die kinderen... ze lopen allemaal te hanessen met die kinderen, ze stappen in de auto en er zijn geen kinderen.... WAAR ZIJN DIE KINDEREN?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161815546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me afvraag iz die kinderen... ze lopen allemaal te hanessen met die kinderen, ze stappen in de auto en er zijn geen kinderen.... WAAR ZIJN DIE KINDEREN?
ziekenhuis heeft een creche.
Ja doei.
pi_161815560
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ziekenhuis heeft een creche.
Ja, maar daarom! Ze rijden naar het zkh ZONDER die kinderen in de auto :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161815590
School? Inmiddels? Daar zijn die oudsten wel rijp voor. En daar zit dan Inmiddels vast een creche bij ofzo met ook naschoolse opvang.
Ja doei.
pi_161815606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 00:32 schreef motorbloempje het volgende:
School? Inmiddels? Daar zijn die oudsten wel rijp voor. En daar zit dan Inmiddels vast een creche bij ofzo met ook naschoolse opvang.
Ja maar die kleinste is daar op zeker niet oud genoeg voor! Het is een mysterie!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161815700
Ja, die dumpen ze dan in die creche bij die all-in-one school.
Ja doei.
pi_161815725
Niet overtuigd!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 april 2016 @ 20:07:12 #59
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161830659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering. Benieuwd hoe het verder gaat met Arizona/Callie. Gok dat Penny Callie achterlaat omdat ze Arizona geen pijn wil doen (en het publiek sympathiek krijgt voor Penny :P), of dat Callie zich bedenkt eigenlijk. Hoop niet dat Callie wint in ieder geval (zou zeer onterecht en raar zijn).

Verder waren de scenes met Amelia en Mer/Maggie weer vermakelijk!
Ik hoop dat Arizona wint, omdat het in Sofia's belang is om niet voor 'n jaartje naar de andere kant van 't land te verhuizen als dat niet nodig is. Dus dat de rechter #teamsofia is, wat je zou mogen verwachten. En dat Callie dan besluit om dus niet weg te gaan. Eind goed al goed. (Zeker omdat Penny uiteraard wél gaat! :W )
pi_161841364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:40 schreef babette21 het volgende:
Veel gedoe inderdaad, vooral rond Ben en Bailey (allebei vervelend!), maar die rechtzaak vind ik niet overbodig, ben wel benieuwd naar de rest van die verhaallijn. Alleen moeten ze echt kappen met Penny zo aan ons op te dringen, door haar zo'n enorme do-goodie te laten zijn vind ik haar alleen maar nóg vervelender!
Ik vind Penny al sinds het begin irritant!
  dinsdag 3 mei 2016 @ 22:39:07 #61
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161910129
Mooi fragment op FB/People: http://www.people.com/art(...)izona-custody-battle

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161919535
Zeker mooi fragment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalaaa
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:14:36 #63
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161919587
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 13:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zeker mooi fragment.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde he ;(
pi_161919826
Ja, nogal. Niets klopt aan haar hele verhaallijn anyway. En hoe ze doet. Het klopt niet, komt niet overeen met de andere seizoenen.
Tralalalaaa
pi_161923216
Ik vind die verhaallijn ook dom. Hoe kan iemand die haar kind een vader én een extra moeder gunt nu opeens denken dat ze voor 1 jaar een vrouw met alleen haar en haar nieuwe lief kan zijn?
pi_161923463
Ik word wel kwaad van veel comment op de FB hoor :(

TUURLIJK MOET CALLIE WINNEN, ARIZONA IS NIKS VAN SOFIA.

Aaargh! Het is ECHT een achtergebleven gebied daar :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:29:58 #67
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161923593
Ja er zit een hoop bullshit tussen. De verhaallijn zelf vind ik top, voor zover ik weet de eerste keer dat je een voogdij strijd ziet tussen twee moeders, of wellicht nog interessanter: tussen een biologische en een adoptieouder. Al die stomme reacties geven alleen maar meer aan dat daar eens wat aandacht naar uit mag gaan.

Maar ik vind 'm ook wel pijnlijk hoor, niet alleen om hoe Callie om zeep wordt geholpen, maar ook om ze zo tegenover elkaar te zien staan. ;(
pi_161923726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word wel kwaad van veel comment op de FB hoor :(

TUURLIJK MOET CALLIE WINNEN, ARIZONA IS NIKS VAN SOFIA.

Aaargh! Het is ECHT een achtergebleven gebied daar :')
Sowieso, al die huisvrouwen op Facebook :') :')_!
Ja doei.
pi_161923871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:29 schreef babette21 het volgende:
Ja er zit een hoop bullshit tussen. De verhaallijn zelf vind ik top, voor zover ik weet de eerste keer dat je een voogdij strijd ziet tussen twee moeders, of wellicht nog interessanter: tussen een biologische en een adoptieouder. Al die stomme reacties geven alleen maar meer aan dat daar eens wat aandacht naar uit mag gaan.

Maar ik vind 'm ook wel pijnlijk hoor, niet alleen om hoe Callie om zeep wordt geholpen, maar ook om ze zo tegenover elkaar te zien staan. ;(
En waarvoor?!!

Voor muisjePennyPruil.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161923901
Ik vind Penny eigenlijk wel OK-ish inmiddels. Gewoon een fuck die shit, verder. Ach ja, het is toch gewoon overal licht vermaak, dat GA ;( :z
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:53:21 #71
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161923939
Ik heb in principe niets tegen het personage Penny (zij kan er ook niks aan doen dat zo passive-agressive aan ons opgedrongen wordt), maar Penny & Callie.... ik voel 'm écht niet!
pi_161923979
Het is echt zo'n verschrikkelijke miscast! Ik denk echt dat het alleen maar de bedoeling was dat ze McDreamy dood zou laten gaan, maar dat er daarna ineens deze (op alle fronten onlogische) verhaallijn achteraan verzonnen werd omdat Shonda sowieso niet wist welke kant ze ineens op zou moeten met de serie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 mei 2016 @ 17:19:57 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161924388
Mja ik denk dat ze Penny in eerste instantie puur hebben teruggehaald zodat Mer kon 'groeien' (over haar wrok heen kon leren stappen enzo). En dat het misschien grappig leek om haar als een soort verrassingsact te introduceren, waarbij ze dus uitkwamen op "het nieuwe liefje van..." Maar zodra ze haar naast Callie zette hadden ze natuurlijk meteen moeten zien dat dat een heel slecht plan was. Die (slechte) verhaalijn van Mer is 1 ding, maar dat alles ook nog eens ten koste gaat van een normaal zo tof personage... -O-

En dan heeft die actrice die ze hiervoor uitgekozen hebben ook nog eens zo'n enorm suf hoofd......
  woensdag 4 mei 2016 @ 20:13:01 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161928357
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 22:39 schreef babette21 het volgende:
Mooi fragment op FB/People: http://www.people.com/art(...)izona-custody-battle

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stukje :Y Kan niet wachten op de aflevering zelf.

Als losstaand personage heb ik niks tegen Penny, maar haar relatie met Callie...ik zie de chemistry niet. :X Niet dat ik Arizona en Callie nog echt samen wil hebben aan het eind, want hoe Callie met Arizona om gaat is echt OOC en ik denk dat er simpelweg teveel tussen de twee is gebeurd sinds de crash aan het eind van seizoen 8.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_161956877
Ik haat Callie echt op dit moment :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161957086
*O* terechte uitslag, maar echt, alleen maar verliezers bij zo'n dick move :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161957185
O en Bailey op de stand :D

OBJECTION!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161958423
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* terechte uitslag, maar echt, alleen maar verliezers bij zo'n dick move :r
Dit.
Ja doei.
pi_161960866
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat Callie echt op dit moment :r
Dit :Y
"HOW THE HELL DID THIS HAPPENNNN"
Omdat je met je piemel kut denkt in plaats van je verstand. Trut :W

En mag nu alsjeblieft in de volgende episode penny onder een vrachtwagen waarna Callie toch in Seattle blijft en weer normaal doet? Please ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2016 13:11:45 ]
pi_161961099
Sara's contract eindigt dit seizoen en ze zitten nu in onderhandelingen.

Of Sara Ramirez stopt met Grey's en gaat met Penny mee naar Sandra Oh-Patrick Dempsey-land.

Of Callie gaat in de finale met Penny mee en komt volgend seizoen terug om te herenigen met Arizona en Sofia.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:04:43 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161968502
Voorspelbare maar daardoor niet minder terechte uitkomst. Zelfs als Callie niet met al die bullshit was aangekomen zou Arizona gewonnen hebben, want de rechter was #teamsofia. En Arizona staat in deze voor stabiliteit. (Of eigenlijk altijd, vergeleken de impulsieve acties van Callie - waar Owen nog even onbedoeld op wees :') )
Al met al echt wel een goed verhaal, maar het dilemma zou voor de kijker natuurlijk veel groter zijn geweest zonder de immense karaktermoord van Callie.

Ik ga ervan uit dat Callie nu gewoon blijft, die gaat haar kind echt niet achterlaten.

En ja: Bailey!! _O_ + "Objection, speculation " "You can't do that" _O-
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:12:21 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_161968718
Ijzersterk begin trouwens, met dat Solomon verhaal!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:49:55 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_161970989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
*O* terechte uitslag, maar echt, alleen maar verliezers bij zo'n dick move :r
Dit inderdaad. Goede aflevering verder. Blij dat in ieder geval de witnesses niet de andere ouder onder de bus gooiden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162010703
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 13:17 schreef Tegan het volgende:
Sara's contract eindigt dit seizoen en ze zitten nu in onderhandelingen.
waarom eindigt haar contract ?
pi_162011231
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:59 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

waarom eindigt haar contract ?
omdat contracten niet eeuwig duren?
Ja doei.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 17:03:24 #86
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162013583
Bailey is tof O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 8 mei 2016 @ 22:20:47 #88
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162024734
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:50 schreef Tegan het volgende:
http://tvline.com/2016/04(...)eason-13-abc-callie/

Ik ben nog niet overtuigd.
Ik ook niet. Ik lees het puur alsof ze klaar is met filmen van seizoen 12, niet met de serie zelf.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162029969
Jongens, contractstubbles die bekend worden spoileren het verhaal redelijk. Zouden die niet gewoon in spoilers gepost kunnen worden?

Ik ben eindelijk weer bij. Ze hebben m'n favoriete personage, Callie, vermoord. Warren moet dood. Er zijn weinig slechtere actrices dan die hoer die Joe speelt. Het lijkt alsof ze de medische adviseurs van de serie ontslagen hebben en zelf maar aan het bedenken zijn hoe een ziekenhuis werkt. Ik mis Mark.

Einde rant.
pi_162030011
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Er zijn weinig slechtere actrices dan die hoer die Joe speelt.
Maar ze is wel lekkah, dus we vergeven het haar O-)


[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2016 01:18:21 ]
pi_162030022
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2016 01:18 schreef CrashO het volgende:

[..]

Maar ze is wel lekkah, dus we vergeven het haar O-)
Ook in californication was ze strontirritant, met dat neppe britse accent. Enige wat klopte is dat ze een kop, en de acteertalenten, voor porno heeft. Alex verdient beter.
pi_162030503
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Ze past qua karakter en verleden heel goed bij Alex. Ze hebben haar afgelopen seizoen alleen neergezet als een zeikerd en eigenlijk doen ze te weinig met haar best interessante kaarakter.
  maandag 9 mei 2016 @ 06:27:28 #93
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_162030523
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ook in californication was ze strontirritant, met dat neppe britse accent. Enige wat klopte is dat ze een kop, en de acteertalenten, voor porno heeft. Alex verdient beter.
Camilla Luddington is toch een Brit? :X
pi_162032633
Ja, eentje die schijnbaar af en toe wat moeite heeft om nog fatsoenlijk met een Brits accent te praten :P zag daar ook klachten over bij de game Tomb Raider.. en ook woorden op de Amerikaanse manier uitspreken etc. Heb het zelf niet zo opgemerkt verder hoor ;)

Uitkomst van de zaak tussen Arizona en Callie verbaasde mij niet zo. Een hoop mensen dachten natuurlijk dat de biologische moeder vast wel zou gaan winnen, dat moest je natuurlijk ook een beetje denken dus ik had juist dit wel aan zien komen. En terechte uitspraak imo, dat Callie dacht zo wel even te kunnen vertrekken was ook belachelijk. Je zult ook zien dat als de rollen omgedraaid zijn, dat zij dan niet een jaar weg kan blijven van haar kind en dat ze dus zelf nu niet gaat :'). De insteek van beide in de zaak was ook zo duidelijk anders, waarbij 1 vooral bezig was met de andere zwart maken, en die ander was bezig met het welzijn van het kind. Terecht dat het kind met Arizona mee mocht.

Penny vind ik op zich nog wel gaan, maar die relatie met Callie vind ik niet erg geloofwaardig. Had nog wel medelijden met haar toen Callie haar hand weg trok, zie het wel gebeuren dat die Penny de schuld gaat geven van alles.

Van Jo ben ik ook geen fan :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 9 mei 2016 @ 11:05:35 #95
344469 Amsel
zonder t
pi_162033013
Ik ben benieuwd of het hele "arme Jo was vroeger dakloos en sliep in een auto"-verhaal nog eens een keer fake blijkt te zijn, vind dat zo ongeloofwaardig.
  maandag 9 mei 2016 @ 11:10:33 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162033113
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Ja, eentje die schijnbaar af en toe wat moeite heeft om nog fatsoenlijk met een Brits accent te praten :P zag daar ook klachten over bij de game Tomb Raider.. en ook woorden op de Amerikaanse manier uitspreken etc. Heb het zelf niet zo opgemerkt verder hoor ;)

Uitkomst van de zaak tussen Arizona en Callie verbaasde mij niet zo. Een hoop mensen dachten natuurlijk dat de biologische moeder vast wel zou gaan winnen, dat moest je natuurlijk ook een beetje denken dus ik had juist dit wel aan zien komen. En terechte uitspraak imo, dat Callie dacht zo wel even te kunnen vertrekken was ook belachelijk. Je zult ook zien dat als de rollen omgedraaid zijn, dat zij dan niet een jaar weg kan blijven van haar kind en dat ze dus zelf nu niet gaat :'). De insteek van beide in de zaak was ook zo duidelijk anders, waarbij 1 vooral bezig was met de andere zwart maken, en die ander was bezig met het welzijn van het kind. Terecht dat het kind met Arizona mee mocht.

Penny vind ik op zich nog wel gaan, maar die relatie met Callie vind ik niet erg geloofwaardig. Had nog wel medelijden met haar toen Callie haar hand weg trok, zie het wel gebeuren dat die Penny de schuld gaat geven van alles.

Van Jo ben ik ook geen fan :P
Ik had inderdaad wel gedacht dat het Arizona zou worden, maar twijfelde even toen ze Sofia had weggebracht en de laatste woorden "I hate you" waren.. gelukkig koos de rechter voor stabiliteit en vertrouwde omgeving i.p.v. een bevlieging.

Kan me trouwens wel voorstellen dat wanneer je al lang in Amerika acteert het lastiger wordt je Britse accent op peil te houden. En ik vind Jo juist wel okay!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162034601

Goede "prothese" trouwens bij Arizona afgelopen aflevering.. een costume designer die vergeten was dat Arizona een half been mist? :P
pi_162035073
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2016 06:27 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Camilla Luddington is toch een Brit? :X
God, dat maakt het des te erger :')

Ik vind het karakter van Joe prima geschreven, ik kan de actrice gewoon niet uitstaan :P
pi_162035161
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Goede "prothese" trouwens bij Arizona afgelopen aflevering.. een costume designer die vergeten was dat Arizona een half been mist? :P
Ja, dat zei m'n vriendin ook al. Andere scene viel het ook op! Gevalletje oeps denk...
pi_162035369
Hmm het was geloof ik ook zo dat ze de scenes met prothese zichtbaar altijd zo deden dat haar eigen been achter haar vast gemaakt werd, en dat ze dus echt op de prothese liep. Misschien dat dat niet zo handig was ivm haar zwangerschap, maar dan hadden ze een andere outfit moeten kiezen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2016 @ 12:55:34 #101
163650 Greys
pi_162035387
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2016 12:21 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Goede "prothese" trouwens bij Arizona afgelopen aflevering.. een costume designer die vergeten was dat Arizona een half been mist? :P
:o :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162035411
God dat been viel wel erg op ja :')
pi_162035457
Mooiste vond ik nog deze scene :P
  maandag 9 mei 2016 @ 15:24:19 #104
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_162038310
Haha, dat was ook wat mij het meeste opviel. 'He, de geamputeerde been-lijn is verdwenen/vergeten!'
  maandag 9 mei 2016 @ 17:49:13 #105
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_162040776
Ik had er helemaal niet op gelet maar dit is wel gênant zeg! Erg slordig wel :{
pi_162042836
Ze heeft toen natuurlijk wel zo'n heel mooi nieuw been gekregen waar een hakschoentje aan kon, maar zelfs dat ziet er niet zo echt uit natuurlijk ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 9 mei 2016 @ 19:40:55 #107
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162043288
Dat is wel schandalig eigenlijk :D haha! Ben benieuwd of we binnenkort dan ineens weer een prothese shot krijgen. Net als met het missen van de kinderen. Ineens kwamen ze weer in beeld!
pi_162043331
Of dat ze weer een keer omklatst ofzo :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 mei 2016 @ 21:11:48 #109
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162046027
Valt me nog mee dat Callie het niet aanhaalde: "Arizona kan niet voor Sofia zorgen hoor, ze heeft maar één been!" :X :')
  Jubileum moderator dinsdag 10 mei 2016 @ 20:49:07 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_162070727
Prince O+ Gelukkig hebben ze dat nummer niet als vreemde cover gedaan.

Dat been viel mij ook gelijk op, hoe stom is dat :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_162072837
Haha was dus niet de enige die het been opviel, vooral omdat het toch zeker niet vergeten was, in de flashbacks in het begin werd er nog expliciet naar verwezen als de reden dat ze uit elkaar gingen!

Wel mooi dat de rechter kant van Arizona koos, hoopte ik al op.
pi_162145769
:( NEE :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2016 @ 12:17:15 #113
163650 Greys
pi_162149745
Kak, enorme spoiler gezien op FB :') Nu maar even de aflevering kijken dan, maar godver, dat autoplay stukje op FB had ik nog niet willen zien. *ontvolgt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162150216
Wat is er met McArmy2.0 gebeurd? ;(
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 mei 2016 @ 13:03:48 #115
163650 Greys
pi_162150777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er met McArmy2.0 gebeurd? ;(
Ja, dit zag ik echt totaal niet aankomen.
Maar...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162151171
Ik vond het een supervoorspelbare aflevering, dat met Kyle, met Penny en Callie en dat met Meredith en die gast zag je ook al van mijlenver aankomen.
pi_162154818
Joe :rrrrrrrr
pi_162155597
Mja, voorspelbaar dat Callie haar dochter wel een jaar weg wilde halen bij Arizona, maar zelf natuurlijk absoluut haar dochter niet achter wil laten. Nu is ze zelf ineens zo zielig en boehoe, wat een stomme verhaallijn toch :r
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_162155857
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Mja, voorspelbaar dat Callie haar dochter wel een jaar weg wilde halen bij Arizona, maar zelf natuurlijk absoluut haar dochter niet achter wil laten. Nu is ze zelf ineens zo zielig en boehoe, wat een stomme verhaallijn toch :r
Precies.
En Callie vond het niet erg om Arizona compleet naar de tiefus te slopen in die zaak, zodat ze haar dochter mee kon slepen om die kudt een jaartje in New York te kunnen blijven scharen. Maar wanneer de rollen omgedraaid zijn trapt ze Penny er direct uit en gaat dan zielig lopen doen dat ze haar dochter meer wilt zien :')
pi_162156146
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162156172
En nu kunnen Maggie en Alex wellicht gaan daten?
pi_162156743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:18 schreef VixenFromHell het volgende:
Mja, voorspelbaar dat Callie haar dochter wel een jaar weg wilde halen bij Arizona, maar zelf natuurlijk absoluut haar dochter niet achter wil laten. Nu is ze zelf ineens zo zielig en boehoe, wat een stomme verhaallijn toch :r
Ik geef Shonda hier helemaal de schuld van. Alles wat gebeurd is, past absoluut niet in het karakter wat ze jarenlang heeft opgebouwd. M'n badass Callie ;(
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:52:06 #123
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162160633
Wat liep Mer nou ineens weer achterlijk tegen Amelia te doen? Dat hele 'get your own life' sloeg werkelijk helemaal nergens op.

Ik rouw om het verlies van Callie. Samen met Yang al jaren m'n favoriet en nu... zijn ze toch eigenlijk allebei uit de serie. Want ik weet niet wie dit is, maar Callie is het niet! ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162160652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:52 schreef babette21 het volgende:
Wat liep Mer nou ineens weer achterlijk tegen Amelia te doen? Dat hele 'get your own life' sloeg werkelijk helemaal nergens op.

Ik rouw om het verlies van Callie. Samen met Yang al jaren m'n favoriet en nu... zijn ze toch eigenlijk allebei uit de serie. Want ik weet niet wie dit is, maar Callie is het niet! ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:57:30 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162160792
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:49 schreef Tegan het volgende:
En nu kunnen Maggie en Alex wellicht gaan daten?
Volgens mij is Maggie een beetje flieft op Riggs, dus ik verwacht trouble in sister-paradise! :o

Evenals (nog meer) gedoe tussen Mer en Amelia vanwege die Riggs-Owen vete :O #teamamelia
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:00:05 #126
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162160880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o
Ik zeg maar wat! ;) Maar ik zou het bijna hopen, om haar nog enig excuus voor haar gedrag te geven... :X
pi_162161238
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Volgens mij is Maggie een beetje flieft op Riggs, dus ik verwacht trouble in sister-paradise! :o

Evenals (nog meer) gedoe tussen Mer en Amelia vanwege die Riggs-Owen vete :O #teamamelia
Jepjep.

En hoewel ik het Amalia echt heel erg gun, herken ik mezelf al jaren in Meredith en helaas nu ook weer :') dus ik begrijp haar wel.
pi_162161304
Vandaag viel me trouwens op dat ze niet eens probéren whatsherface, Penny, aantrekkelijk te maken. De rest van de vrouwelijke cast ziet er altijd uit alsof ze, voordat ze het ziekenhuis in stappen, nog even langs de salon gaan. Penny heeft volgens mij minder make-up op dan de dudes in de serie.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:16:23 #129
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162161343
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jepjep.

En hoewel ik het Amalia echt heel erg gun, herken ik mezelf al jaren in Meredith en helaas nu ook weer :') dus ik begrijp haar wel.
Leg het mij eens uit dan? Want ik begrijp haar (imo onredelijke) gedrag echt niet!
pi_162161411
Ik zou ook voor Riggs gaan. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_162161478
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:16 schreef babette21 het volgende:

[..]

Leg het mij eens uit dan? Want ik begrijp haar (imo onredelijke) gedrag echt niet!
Oh het is ook absoluut onredelijk. Mer is nooit superlikeable geweest, maar veel van haar gedrag is (voor mij iig) wel te verklaren geweest.

Nu begon het met die trailer, die de herinnering aan Derek terugbracht. Ik denk eigenlijk dat de uitleg van McZealand spot on was. Ze hebben al vaker aangehaald dat Amalia Mer continu aan Derek herinnert, en dat was één van de weinige gelukkige onderdelen van haar leven. Ze is simpelweg jaloers.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:30:02 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162161861
Oh ja het achterliggende haal ik er wel uit, niets meer dan kinderachtige jaloezie, maar hoe ze dan altijd weer met zo'n stroom aan verwijten komt waar echt nul logica in zit..? Waar zij allemaal mee aan komt zetten, het slaat echt als een lul op een drumstel! :{

Mbt Riggs snap ik haar ook wel, leuke vent! :9
pi_162162127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:30 schreef babette21 het volgende:
Oh ja het achterliggende haal ik er wel uit, niets meer dan kinderachtige jaloezie, maar hoe ze dan altijd weer met zo'n stroom aan verwijten komt waar echt nul logica in zit..? Waar zij allemaal mee aan komt zetten, het slaat echt als een lul op een drumstel! :{

Mbt Riggs snap ik haar ook wel, leuke vent! :9
Nou ja, bekijk het van haar kant. Amalia was de fuck-up, die nu floreert in Dereks oude positie. Ze doet het met Owen en lijkt daar een succesvolle relatie van te kunnen maken. Dat dat met Yang niet lukte, is één van de grootste redenen dat Mer nu zonder bff zit.

Het is allemaal kinderachtig en irritant, ik zat me ook boos te maken. Ik zeg alleen dat ik het gedrag wel herken :') :@
  vrijdag 13 mei 2016 @ 20:53:33 #134
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162162704
Mer heeft Amelia na Derek's overlijden sowieso altijd kut behandeld imo. Beetje borderline ook. Leek net weer even goed te gaan...juichte het zelfs toe dat Amelia met Owen bezig was en dan nu dit. Kijk, ik snap wel dat die trailer weer wat losmaakte en dat Mer Amelia nog steeds niet vergeven heeft dat zij wel leeft en Derek niet, maar mijn god ,wat is ze een bitch tegen Amelia zeg. Zonde, van naast dat punt is Mer mijn favoriet. Sowieso eens tijd dat Mer toegeeft tegen Amelia dat ze zo boos is omdat Derek er niet meer is en zij wel. Beter dan kutargumenten haar kant opgooien zoals deze week.

Callie...die hebben de schrijvers ook beetje verpest. Wellicht kloppen de [spoilers] rumours en gaat ze de serie uit en kwam dat vrij spontaan tot uiting, waardoor de schrijvers heel snel een situatie hebben moeten schrijven.....dat is het beste wat ik me kan bedenken [/spoiler]. Ze moet eens naar zichzelf kijken en niet de schuld bij anderen leggen. Ik heb niks met Penny, maar Penny heeft verder niks fout gedaan. Beetje laag van Callie om de schuld dan bij haar neer te leggen. En dat van die make-up bij Penny viel me ook op ja. Knapheid enzo maakt me niks uit bij acteurs (alleen maar onrealistisch dat alle dokters door kunnen voor modellen), maar het valt wel op als je het vergelijkt met de rest :P

Mer/Nathan was wel hot trouwens. Zag t niet aankomen. Dacht dat Nathan voor Maggie zou gaan. Ik roep het trouwens al weken, maar ik denk echt dat die zus van Owen opeens opduikt in de finale (of volgend seizoen). Niet voor niets dat ze niet dood is, maar vermist. Dan kan ze nog opduiken, net wanneer Mer weer het diepe induikt en Maggie ook licht verliefd is :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162162777
God laat er alsjeblieft niet nóg een zus opdoemen.

In ander nieuws, ik ben bloopers aan het kijken en wellicht is mijn smaak in mannen veranderd, wellicht was ik het vergeten, maar goddamn wat was Sloane geil :9.

Oh en Lexie lief O+
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:04:43 #136
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162163091
Aagh geen man in GA heeft ooit (S2 t/m S5) Sloan overtroffen!! :9~
pi_162163151
Damnit, nu moet ik alles gaan herkijken.

Weer.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:16:11 #138
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162163437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
... en dat Mer Amelia nog steeds niet vergeven heeft dat zij wel leeft en Derek niet,
Serieus, dit slaat toch nergens op??


quote:
[...] en kwam dat vrij spontaan tot uiting, waardoor de schrijvers heel snel een situatie hebben moeten schrijven.....
Callie is het hele seizoen al out of character.

En ja, natuurlijk duikt die zus van Owen een keer op! :') Ik zet in op een opname in het ziekenhuis (uiteraard zeeeer toevallig in het Grey Sloan Memorial :') ), maar... met geheugenverlies, waardoor ze zowel Owen als Riggs niet herkent en we nog een half jaar kunnen speculeren wat er gebeurd zou zijn! :o ;)
pi_162164317
Gaat Jo nu weg?
pi_162167184
Ik vind Riggs dus niets.
  Moderator vrijdag 13 mei 2016 @ 22:54:27 #141
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162167191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:37 schreef Rianne84 het volgende:
Gaat Jo nu weg?
Met Blake mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162172492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 22:54 schreef Renesite het volgende:

[..]

Met Blake mee.
Hoop het. Alex krijgt nooit een happy end...
pi_162172555
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 07:59 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Hoop het. Alex krijgt nooit een happy end...
Het is toch ook geen happy end als ze weggaat?
En ze zei toch I can't? Niet dat ze niet wilde? Dus misschien komt er nu weer 1 of ander ellendig superdramatisch verhaal waarom ze niet kan trouwen maar komt het uiteindelijk toch nog goed.
pi_162172623
Al getrouwd? Greencard dingie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 mei 2016 @ 08:36:10 #145
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162172701
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:12 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het is toch ook geen happy end als ze weggaat?
En ze zei toch I can't? Niet dat ze niet wilde? Dus misschien komt er nu weer 1 of ander ellendig superdramatisch verhaal waarom ze niet kan trouwen maar komt het uiteindelijk toch nog goed.
Dit dus. Kwam op mij over alsof er een reden achter zit waardoor ze het niet kan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162172849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al getrouwd? Greencard dingie?
Dacht ik ook al aan :)

Volgende week komen we erachter!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en! Ben benieuwd naar de driehoeksverhouding Mer/Maggie en Riggs. Want deze aflevering bouwden ze ook op naar Maggie en Riggs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162172870
Dit plaatje ook trouwens :')

pi_162172876
Met de achtergrond van Jo is het misschien waarschijnlijker dat ze met iemand getrouwd is zodat ze niet tegen hem kon getuigen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162172991
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met de achtergrond van Jo is het misschien waarschijnlijker dat ze met iemand getrouwd is zodat ze niet tegen hem kon getuigen....
Zoiets zou idd ook kunnen. Ik ben geen fan van Jo, maar gun Alex wel dat het eens goed gaat in z'n leven. Maar hij had al een tijdje geen interessante verhaallijn, dus een reeds getrouwde Jo zou wel passen idd.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:18:29 #150
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_162182409
Beste spoiler op de Facebook van greys, maar heb er wel zin in, de finale ^) -O- :% }) etc ;)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:47:07 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_162183185
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
Beste spoiler op de Facebook van greys, maar heb er wel zin in, de finale ^) -O- :% }) etc ;)
Oelala O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_162346515
Huh?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook volledig ongeloofwaardig dat niemand van die familie op de bruiloft van Amelia komt :') Gewoon geen zin om al die zussen en die moeder in te vliegen ofzo? :') Wat een onzinnigheid. Sowieso die hele bruiloft eigenlijk. Waarom zo snel? (ook voor ons als kijkers he.)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:00:10 #153
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_162346813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook volledig ongeloofwaardig dat niemand van die familie op de bruiloft van Amelia komt :') Gewoon geen zin om al die zussen en die moeder in te vliegen ofzo? :') Wat een onzinnigheid. Sowieso die hele bruiloft eigenlijk. Waarom zo snel? (ook voor ons als kijkers he.)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_162352328
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162352447
Wel fijn als het weer goed komt tussen Jackson en April.

Maar wat een gekut met Callie zeg :') godverdomme :')
Ja doei.
pi_162352589
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wel fijn als het weer goed komt tussen Jackson en April.

Maar wat een gekut met Callie zeg :') godverdomme :')
ze is ten minste niet dood.
dat is al heel wat voor shonda toch?
pi_162352606
Wie zegt dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162352669
Misschien crasht d'r vliegtuig naar Pennyland wel.
Ja doei.
pi_162352741
goed punt.
pi_162352745
En dan krijgt Arizona spijtspijtspijt dat ze haar ooit toegesnauwd heeft dat ze niet wist hoe het is om in een plaincrash te zijn geweest :')

En die gaat dan weer all dark en twisty en pleegt zelfmoord en dan wordt ze naast Callie begraven omdat ze hun testamenten nog niet hadden aangepast *O* #CallZona4eva
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:35:50 #161
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162353343
Nou zeg.... dat maakte die hele rechtszaak vrij overbodig. Gaat Sophia alsnog met Callie mee! :')

Ze zullen haar vast niet laten crashen in een vliegtuig. Dat hebben we al eens eerder gehad. Zal wel stilletjes op de achtergrond verdwijnen en niet meer benoemd worden.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:17:45 #162
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162354522
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:42:06 #163
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162355120
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:17 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:44:07 #164
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_162358167
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:42 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet hem nog kijken :+
pi_162358246
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:17 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat dacht ik ook.
Ja doei.
pi_162358408
Douchebeard vol op zijn bek gemept _O_ Heel seizoen op gewacht.
Beetje onverdiend nu, maar alsnog bevredigend. O+
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:15:17 #167
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162358984
Toffe finale. Geen grote ramp of enorm grote cliffhangers, maar in plaats daarvan alle lopende verhaallijnen van het seizoen (Mer/Amelia, Amelia/Owen, Ben/Bailey, April/Jackson, Callie/Arizona) afgerond in de finale met een mooie boog. Stukje van Callie gaat misschien wel heel makkelijk, maar ook niet heel out of character voor Arizona om Callie toch happy te willen zien. Nu gaat het alsnog op haar voorwaarden, maar ze maakt Callie ook blij. Callie en Penny zie ik niet zitten, maar ach, enige logische uitleg ook wel om de serie te verlaten voor haar. Nu hopen dat Arizona betere love interests krijgt komend seizoen :) Anders heeft ze alleen maar Alex en April om echt scenes mee te hebben.

Anyway, ik vond 'm goed! Vind persoonlijk dat Amelia meer bij Owen past dan dat Christine bij hem paste. Ze hebben tenminste hetzelfde toekomstplaatje. Allebei kinderwens, etc. Blij dat Mer eindelijk doorhad dat ze niet alles weet en dat mensen best meer liefdes kunnen hebben. Blij dat ze er eindelijk voor Amelia was!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 mei 2016 @ 18:32:18 #168
163650 Greys
pi_162359383
Verdomd prettige finale. Goed gespeeld van April, maar opvallend goed vond ik Riggs ook ineens. Vooral aan het eind. Hij kan veel zeggen met een blik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:41:21 #169
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162359600
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:32 schreef Greys het volgende:
Verdomd prettige finale. Goed gespeeld van April, maar opvallend goed vond ik Riggs ook ineens. Vooral aan het eind. Hij kan veel zeggen met een blik.
April was echt geweldig. Hele verhaallijn al, maar zij is echt vooruit gegaan. Vond Riggs ook erg leuk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:52:52 #170
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_162359863
Heerlijke finale O+ Liefde, spanning, baby's, verhaal lijnen die samen komen, top!
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:58:20 #171
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162359973
Geen slechte maar wel echt een extreem voorspelbare finale. Alleen de beslissing van Arizona zag ik niet aankomen.

Callie verdient na 10 jaar Greys een beter afscheid dan dit; een kutseizoen met karaktermoord en twee minuten in haar laatste (neem ik aan) aflevering. En eindigen als Callie & Penny ipv als dubbelgevouwen pizza... jammer hoor! -O- ...Dag Ramirez, wat was je leuk!! :*

Riggs blijft leuk en wie had dat ooit gedacht: ik zie 'm liever bij Mer dan bij Maggie.
pi_162360130
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook.
ik ook :Y enige verklaarbare reden dat ze niet wil trouwen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 mei 2016 @ 19:50:57 #173
163650 Greys
pi_162361875
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 18:58 schreef babette21 het volgende:
Riggs blijft leuk en wie had dat ooit gedacht: ik zie 'm liever bij Mer dan bij Maggie.
Ja! Hij zou dwars over Maggie heen lopen. Mer en Riggs zijn lekker aan elkaar gewaagd. Ik vond hem eigenlijk nooit leuk in de serie, tot nu.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162362409
Ik zou Riggs verscheuren.
pi_162364794
Riggs is leuk :) en de dynamiek die hij met meredith heeft vind ik ook leuk :)

Leuke finale, met als enig minpuntje Callie. Wat een jankbal is zij geweest dit seizoen. Zonde, totaal niet vergelijkbaar met de persoon die in haar ondergoed aan het dansen was toen ze net in de serie zat.
Tralalalaaa
pi_162374124
Toch wel vreemd dat Alex weer zo primitief reageert na zijn speech over volwassen zijn. En Jo had haar probleem echt wel kunnen bespreken, maar ja, dan hebben we geen drama :+
Verder leuke aflevering :)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:23:25 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162386758
Had Jo haar pistool nu wel of niet de deur uit gedaan..?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 21 mei 2016 @ 20:35:44 #178
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162387100
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Had Jo haar pistool nu wel of niet de deur uit gedaan..?
Volgens mij wel :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 21:11:54 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162388399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 20:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens mij wel :Y
Ik dacht meteen "oh fuck, drunken Jo denkt niet helder en krijgt Alex niet rustig en schiet 'm neer" :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 22 mei 2016 @ 10:13:16 #180
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_162398118
Volgens mij heeft ze dat pistool alleen in een doos verstopt....
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 11:51:04 #181
163650 Greys
pi_162400148
Ik denk ook dat er nog een staartje aan zit. Met pistool. Dit was de cliffhangert.. Ik zag dat er op FB mensen waren die aan het eind een pistoolschot hoorden, maar ik hoorde niks. Jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 mei 2016 @ 11:58:49 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162400330
Nee geen gunshot gehoord, maar het is wel een spannende eerste aflevering als dat inderdaad gebeurd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162400949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 07:53 schreef Rianne84 het volgende:
Toch wel vreemd dat Alex weer zo primitief reageert na zijn speech over volwassen zijn. En Jo had haar probleem echt wel kunnen bespreken, maar ja, dan hebben we geen drama :+
Verder leuke aflevering :)
Nou ja, dat erop los slaan lijkt me niet zo veel met volwassen zijn te maken te hebben, maar meer met een soort "oerinstinct".
Maar goed, ik hoop niet dat we nu een "Oh jee, ik heb nu gezien wat voor agressie je in je hebt Alex en dat maakt me bang, ik ben niet voor niks weggegaan bij die ander en wil hier ver bij vandaan blijven dus nu is het uit"-soort van jankverhaal gaan krijgen
  zondag 22 mei 2016 @ 12:22:01 #184
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162401036
Ik denk niet dat er geschoten gaat worden. Jo zit daar helemaal wasted op dat bed. Plus waaróm zou ze überhaupt schieten?

Tot dusverre is dit wel echt een bijzonder slecht uitgeschreven verhaal trouwens. Jo die een staatsgeheim maakt van een eerder huwelijk waar ze niet vanaf komt - big deal. En Alex die als het erop aankomt toch gewoon weer in een hersenloze gorilla verandert. Jammer hoor.
  zondag 22 mei 2016 @ 12:50:23 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162401894
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:22 schreef babette21 het volgende:
Ik denk niet dat er geschoten gaat worden. Jo zit daar helemaal wasted op dat bed. Plus waaróm zou ze überhaupt schieten?

Tot dusverre is dit wel echt een bijzonder slecht uitgeschreven verhaal trouwens. Jo die een staatsgeheim maakt van een eerder huwelijk waar ze niet vanaf komt - big deal. En Alex die als het erop aankomt toch gewoon weer in een hersenloze gorilla verandert. Jammer hoor.
Angst voor Alex omdat hij ineens zoveel lijkt op haar ex?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162401918
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:22 schreef babette21 het volgende:
Ik denk niet dat er geschoten gaat worden. Jo zit daar helemaal wasted op dat bed. Plus waaróm zou ze überhaupt schieten?

Omdat ze bang is dat ie die andere gast doodslaat of zo?
Maar ik hoop ook niet dat er geschoten gaat worden, dat zou wel heel matig zijn
pi_162407706
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Angst voor Alex omdat hij ineens zoveel lijkt op haar ex?
Waarom?
Jo en Alex allang bij elkaar zijn, in die tijd is er niet 1 klap gevallen
pi_162407978
quote:
17s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:50 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Angst voor Alex omdat hij ineens zoveel lijkt op haar ex?
Alex slaat alleen maar anderen. Nooit Jo.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:40:18 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162408272
Oh ik denk ook echt niet dat Alex ineens zou uithalen naar Jo hoor. Was gewoon hardop aan het denken over opties waarom ze überhaupt zou schieten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 22 mei 2016 @ 16:40:56 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162408285
Dat dus de agressie an sich de trigger zou zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162409532
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef CrashO het volgende:

[..]

Alex slaat alleen maar anderen. Nooit Jo.
Tenzij hij Jo in bed vindt met z'n vriendin natuurlijk. Aangekleed en alles.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 22 mei 2016 @ 18:06:36 #192
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162411200
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 17:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Tenzij hij Jo in bed vindt met z'n vriendin natuurlijk. Aangekleed en alles.
Whut?! :')
  zondag 22 mei 2016 @ 18:22:20 #193
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162411652
Oh, die "today I am your person" (ofzo) scene staat op FB en dat doet me herinneren dat ik nog even moet melden hoe stom ik dat vond. Het was vast de bedoeling dat we hierdoor allemaal "go Mer, ik wou dat je mijn BFF was" werden, maar serieus: de vorige aflevering schold ze Amelia nog zonder aanleiding verrot en nu was ze ineens weer helemaal weer #teamamelia. Ik word echt niet goed van dat borderline gedrag van d'r. Haat elkaar of heb elkaar lief.... but make up your freaking mind!!! (sorry)
pi_162412309
quote:
18s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:22 schreef babette21 het volgende:
Oh, die "today I am your person" (ofzo) scene staat op FB en dat doet me herinneren dat ik nog even moet melden hoe stom ik dat vond. Het was vast de bedoeling dat we hierdoor allemaal "go Mer, ik wou dat je mijn BFF was" werden, maar serieus: de vorige aflevering schold ze Amelia nog zonder aanleiding verrot en nu was ze ineens weer helemaal weer #teamamelia. Ik word echt niet goed van dat borderline gedrag van d'r. Haat elkaar of heb elkaar lief.... but make up your freaking mind!!! (sorry)
Hm, het kwam op mij totaal niet over als een "Mer, ik wou dat je mijn BFF was" moment, maar meer als een "vandaag heb je niemand en ik zie het als mijn taak om er op deze dag voor je te zijn en je hier doorheen te slepen wat je ook wilt doen", dus niet omdat ze dat zo graag wilde en #teamamelia was, maar meer omdat ze dus vond dat ze dit MOEST doen.
pi_162412448
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef gelestipjes het volgende:
"vandaag heb je niemand en ik zie het als mijn taak om er op deze dag voor je te zijn"
Zo kwam het ook op mij over. Dit was Amelia's dag en Mer was haar grote zus. Gewoon een dagje uitstel van het vechten.
  zondag 22 mei 2016 @ 19:08:39 #196
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162412675
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 18:52 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hm, het kwam op mij totaal niet over als een "Mer, ik wou dat je mijn BFF was" moment, maar meer als een "vandaag heb je niemand en ik zie het als mijn taak om er op deze dag voor je te zijn en je hier doorheen te slepen wat je ook wilt doen", dus niet omdat ze dat zo graag wilde en #teamamelia was, maar meer omdat ze dus vond dat ze dit MOEST doen.
Ik bedoel niet dat Amelia dat zou moeten denken, maar wij als kijker: oh wat is ze toch tof. Ofzo. Het is uiteraard prima dat ze goed probeert te doen (al was ook het Amelia-heeft-niemand bullshit - volledig uit de lucht gegrepen dat er ineens geen familie en/of vrienden van haar zouden willen komen), maar de uitersten zijn te groot. Zegt ook wat over Amelia dat ze toch aan haar blijft vasthouden natuurlijk, als je toch de volgende dag weer doorgaat met ruzie maken kun je je afvragen waarom je die ander überhaupt zo'n grote rol geeft.
pi_162412692
Cause he left her to Mer...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 mei 2016 @ 19:11:05 #198
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162412720
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Cause he left her to Mer...
Wie, Derek? Wanneer dan, op z'n sterfbed, middels z'n voiceover?!
  zondag 22 mei 2016 @ 19:11:36 #199
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162412731
Ik vrees dat ik toch te nuchter ben voor dit soort verhaallijntjes... -O-
pi_162412742
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:08 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat Amelia dat zou moeten denken, maar wij als kijker: oh wat is ze toch tof. Ofzo. Het is uiteraard prima dat ze goed probeert te doen (al was ook het Amelia-heeft-niemand bullshit - volledig uit de lucht gegrepen dat er ineens geen familie en/of vrienden van haar zouden willen komen), maar de uitersten zijn te groot. Zegt ook wat over Amelia dat ze toch aan haar blijft vasthouden natuurlijk, als je toch de volgende dag weer doorgaat met ruzie maken kun je je afvragen waarom je die ander überhaupt zo'n grote rol geeft.
Ze had toch al nooit echt een hechte familieband? Ik dacht dat ze altijd al een beetje de "screw up" van de familie was? Dus zo onverwachts komt dat niet. En mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen leven is op zich ook niks nieuws.
pi_162412774
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:11 schreef babette21 het volgende:
Ik vrees dat ik toch te nuchter ben voor dit soort verhaallijntjes... -O-
Als jouw man een getroubleerde zus had, waar hij ondanks alles toch veel omgeeft, omdat hij weet hoe ze zo is geworden, omdat hij daar bij was en het niet kon voorkomen... En jou man zou overlijden zou je je dan ook niet een soort by proxy verantwoordelijk voelen voor die zus?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162412791
Plus ik blijf er bij: wat heeft Amelia Mer nou helemaal misdaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162412858
Ja, dat is mij ook nog steeds niet echt duidelijk
  zondag 22 mei 2016 @ 19:22:44 #204
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162413012
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als jouw man een getroubleerde zus had, waar hij ondanks alles toch veel omgeeft, omdat hij weet hoe ze zo is geworden, omdat hij daar bij was en het niet kon voorkomen... En jou man zou overlijden zou je je dan ook niet een soort by proxy verantwoordelijk voelen voor die zus?
Oh zeker wel. Wat ik niet zou doen is haar steeds om niks verrot schelden. Amelia heeft haar niets misdaan, maar krijgt wel de trappen. Behalve als ze gaat trouwen, dan is ze ineens voor een dagje "her person". Een middenweg is er kennelijk niet.

Maar goed, zoals ik al zei, Amelia laat het natuurlijk ook gewoon gebeuren.
pi_162413673
Wmb heeft Amelia zoveel meer recht kwaad te zijn op Mer dan andersom...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 22 mei 2016 @ 19:48:08 #206
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162413813
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 19:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wmb heeft Amelia zoveel meer recht kwaad te zijn op Mer dan andersom...
Precies!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 21:30:52 #207
163650 Greys
pi_162418320


[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 22-05-2016 21:37:38 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2016 @ 21:37:54 #208
163650 Greys
pi_162418708


Zo leuk hoe Kevin en Caterina (Owen en Amelia) zichzelf op Twitter "keverina" noemen :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162454256
Oh my god, dat Kepner zo wordt opengesneden zonder verdoving. :o :o :o

Ik vind het geheim van Jo nu niet zo gigantisch dat ze het niet kon vertellen aan Alex, ze hebben al zo lang met elkaar.
pi_162454306
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:56 schreef Michellee het volgende:
Oh my god, dat Kepner zo wordt opengesneden zonder verdoving. :o :o :o

Ik vind het geheim van Jo nu niet zo gigantisch dat ze het niet kon vertellen aan Alex, ze hebben al zo lang met elkaar.
Zeker na dat in elkaar sla incident met die gynaecologieintern....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:29:24 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162454704
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2016 21:30 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
:o *; O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 24 mei 2016 @ 09:30:29 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_162454725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:56 schreef Michellee het volgende:
Oh my god, dat Kepner zo wordt opengesneden zonder verdoving. :o :o :o

Ik vind het geheim van Jo nu niet zo gigantisch dat ze het niet kon vertellen aan Alex, ze hebben al zo lang met elkaar.
Jo moet zich inderdaad eens niet zo aanstellen en gewoon volwassen doen. Ze hoeft niet eens de naam van die dude te vertellen als ze bang is dat Alex 'm gaat opzoeken. Maar wees gewoon eerlijk..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_162454768
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 09:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jo moet zich inderdaad eens niet zo aanstellen en gewoon volwassen doen. Ze hoeft niet eens de naam van die dude te vertellen als ze bang is dat Alex 'm gaat opzoeken. Maar wees gewoon eerlijk..
Alles is beter dan constant Alex zijn trouwvraag te negeren en vervolgens te zeggen, lets make a baby 8)7 .

Anyway, ik moet Jo gewoon niet. :+
pi_162538558
Zwart gat :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162538591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zwart gat :'(
Je maag?
Ja doei.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:31:26 #216
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162538605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zwart gat :'(
We hebben hier altijd een vrijdagavond traditie...die stort in de zomermaanden altijd helemaal in. Nooo -O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162538612
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je maag?
:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:04:59 #218
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162539278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We hebben hier altijd een vrijdagavond traditie...die stort in de zomermaanden altijd helemaal in. Nooo -O-
Vreselijk he :o Veel van mijn favoriete series hebben nu seizoenseinde!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:47:45 #219
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162540390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Vreselijk he :o Veel van mijn favoriete series hebben nu seizoenseinde!
Ja, voor ons loopt alleen Game of Thrones nog :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162540669
Daarom volg ik altijd wat zomerseries.

http://tvline.com/2016/05(...)nale-dates-calendar/
pi_162540780
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:57 schreef Tegan het volgende:
Daarom volg ik altijd wat zomerseries.

http://tvline.com/2016/05(...)nale-dates-calendar/
Oeh! *klik*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:08:13 #222
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162540951
Oh, we komen geen series tekort hoor (genoeg series bij te kijken en ook zomerseries), maar het is niet helemaal hetzelfde als wanneer Grey's draait enzo :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 16:30:08 #223
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162543500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, voor ons loopt alleen Game of Thrones nog :(
En Orphan Black. _O_ Beste serie van de afgelopen jaren!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 16:51:10 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162544186
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

En Orphan Black. _O_ Beste serie van de afgelopen jaren!
Ooit nog een kans geven...als we onze waslijst aan ''nog mee te beginnen series'' en ''nog af te kijken series'' hebben afgerond :P Hoor er hele goede verhalen over O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 17:52:23 #225
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_162545852
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ooit nog een kans geven...als we onze waslijst aan ''nog mee te beginnen series'' en ''nog af te kijken series'' hebben afgerond :P Hoor er hele goede verhalen over O+
Deze hoort bovenaan ieders "nog te beginnen lijst" te staan!
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 20:47:39 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162550802
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 16:30 schreef babette21 het volgende:

[..]

En Orphan Black. _O_ Beste serie van de afgelopen jaren!
Jup!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 mei 2016 @ 21:03:26 #227
163650 Greys
pi_162551254
Knetterverslaafd aan het gisteren pas op Netflix ontdekte Grace and Frankie hier. Als zoethoudertje zonder Greys.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 27 mei 2016 @ 21:07:19 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162551369
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef Greys het volgende:
Knetterverslaafd aan het gisteren pas op Netflix ontdekte Grace and Frankie hier. Als zoethoudertje zonder Greys.
2e seizoen nog kijken.
Wat ook leuk is, is die serie met dat meisje die maagd was en zwanger is geworden.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 mei 2016 @ 21:31:06 #229
163650 Greys
pi_162552124
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:07 schreef Renesite het volgende:

[..]

2e seizoen nog kijken.
Wat ook leuk is, is die serie met dat meisje die maagd was en zwanger is geworden.
Jaaa, Jane the Virgin! Daar verwachtte ik echt geen rest van maar god wat was dat leuk.
En Nashville.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:54:24 #230
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162552803
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaa, Jane the Virgin! Daar verwachtte ik echt geen rest van maar god wat was dat leuk.
En Nashville.
Las dat Nashville gecancelled was met een kut cliffhanger, dus don't get attached :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 juni 2016 @ 00:21:52 #231
163650 Greys
pi_162965372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Las dat Nashville gecancelled was met een kut cliffhanger, dus don't get attached :P
Gaat toch weer verder *O*
(Goddank, want ik wás al attached :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 juni 2016 @ 01:11:37 #232
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_162966116
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Gaat toch weer verder *O*
(Goddank, want ik wás al attached :@ )
Las het ja :Y blij voor je! ^O^ O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_162967501
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaa, Jane the Virgin! Daar verwachtte ik echt geen rest van maar god wat was dat leuk.
En Nashville.
Ja!

Op alles :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 13 juni 2016 @ 08:41:32 #234
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_162967963
Orange is the new black is er ook bijna weer
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 09:30:11 #235
382129 crew  Donna
pi_162968566
Ik heb nog een seizoen van Grey's te gaan. *O*
pi_162969646
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaa, Jane the Virgin! Daar verwachtte ik echt geen rest van maar god wat was dat leuk.
En Nashville.
iZombie is ook leuk :@ :o
Ja doei.
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 10:29:03 #237
382129 crew  Donna
pi_162969731
Kijkt iemand ook The Catch? Ook van Shonda.
  maandag 13 juni 2016 @ 11:35:32 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_162971426
Ja, kijk ik ook :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator maandag 13 juni 2016 @ 11:44:38 #239
382129 crew  Donna
pi_162971661
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:35 schreef automatic_ het volgende:
Ja, kijk ik ook :)
Heeft niet een eigen topic zeker?
pi_163024732
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:44 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Heeft niet een eigen topic zeker?
Nee verdiend het wel. Jaaa ik kijk ook!
  woensdag 15 juni 2016 @ 14:36:27 #241
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163032738
Kijk ik ook! Toffe serie ook. Vernieuwd voor seizoen twee btw :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 14:14:16 #242
382129 crew  Donna
pi_163534691
Ik heb Grey's uit. Het was een leuk half jaar. *O*
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:22:57 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:35:21 #244
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164603312
quote:
Juist wel fijn vind ik, al moeten ze Arizona en de dynamic tussen Meredith en Amelia ook niet vergeten :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164746246
quote:
Oeh, love it. Ben tijdje terug opnieuw begonnen met kijken, ben halverwege seizoen 3. Kom maar op met de Original characters. En een flinke scheut Amelia erbij. ben verliefd op haar.
  zondag 21 augustus 2016 @ 23:11:05 #246
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_164748712
Ik denk bij de originals aan het originele clubje: Mer, Cristina, George, Izzie en Alex. Als het mogelijk was geweest hadden ze daar de aandacht weer op mogen vestigen. Als individuen zijn Mer en Alex bij lange na niet interessant genoeg (net als Bailey en Webber), de kracht zit 'm juist in het feit dat het een ensemble show is, met oog voor alle pov's. Ik hoop dat ze snel terugkomen op dit maffe idee...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2016 @ 12:31:22 #247
163650 Greys
pi_164759663
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 23:11 schreef babette21 het volgende:
Ik denk bij de originals aan het originele clubje: Mer, Cristina, George, Izzie en Alex. Als het mogelijk was geweest hadden ze daar de aandacht weer op mogen vestigen. Als individuen zijn Mer en Alex bij lange na niet interessant genoeg (net als Bailey en Webber), de kracht zit 'm juist in het feit dat het een ensemble show is, met oog voor alle pov's. Ik hoop dat ze snel terugkomen op dit maffe idee...
Ligt er een beetje aan. Kan ook zijn dat ze bedoelen dat er veel aandacht komt voor deze personen terwijl het toch heel interessant is omdat je zat van de rest ziet. In Alex zijn geval bv: we moeten nog zien hoe dat afloopt met Jo en haar identiteit, waar hij veel mee te maken heeft, maar uiteraard ook zijn beukpartij op hoeheetie. DeLuca. Dus dat Alex veel aandacht gaat krijgen is niet meer dan logisch, vooral in het begin van het seizoen.

Met Mer ben ik heel benieuwd hoe het verder gaat met haar halfzus en Riggs. En Amalia.

Qua Webber ben ik bang (totaal nergens op gebaseerd, geen spoiler oid) dat Shonda hem aan zijn einde laat komen, komend seizoen. Dat er iets dramatisch met hem gaat gebeuren. Dat ze eerst nog even heel erg op zijn persoon gaan focussen en dan bam. Het is wel weer eens tijd voor een dramatische tranentrekkende dood van een van de hoofdcast. :+ :@

En élke verhaallijn met Bailey vind ik heerlijk, ze speelt zo briljant, dus zij kan me geen focus/zendtijd genoeg krijgen O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164759689
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Qua Webber ben ik bang (totaal nergens op gebaseerd, geen spoiler oid) dat Shonda hem aan zijn einde laat komen, komend seizoen. Dat er iets dramatisch met hem gaat gebeuren. Dat ze eerst nog even heel erg op zijn persoon gaan focussen en dan bam. Het is wel weer eens tijd voor een dramatische tranentrekkende dood van een van de hoofdcast. :+ :@

Oh, hier ben ik ook bang voor...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2016 @ 12:36:02 #249
163650 Greys
pi_164759747
quote:
11s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:32 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Oh, hier ben ik ook bang voor...
Nu je dit leest, bedoel je? Of had je dat voorgevoel ook al? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164759788
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu je dit leest, bedoel je? Of had je dat voorgevoel ook al? :D
Dat voorgevoel had ik ook al... en nu ik lees dat nog iemand het heeft, wordt dat voorgevoel alleen maar groter. Maar het slaat inderdaad niet echt ergens op. Geen spoilers of wat dan ook gezien
  maandag 22 augustus 2016 @ 12:58:57 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164760128
Zolang de acteur niet weg wil zal hij wel gewoon blijven leven gok ik. Maar misschien dat hij een ziekte krijgt of iets dergelijks (niet levensgevaarlijk) en dat moet gaan accepteren.

Verder wordt er elk seizoen gezegd dat de focus op die of die ligt, maar uiteindelijk zie je de hele cast net zoveel eigenlijk.

Hoe denken jullie trouwens dat de serie gaat eindigen? Ik heb zelf altijd gedacht dat het eindigt met Mer die alzheimer heeft ontwikkeld, maar er NIET alleen voorstaat in tegenstelling tot haar moeder. Alzheimer heeft altijd een grote rol gehad in de serie en er is zoveel nadruk op gelegd dat Mer de genen ook heeft om het te kunnen krijgen, dus ik heb altijd gedacht dat het op die manier zou eindigen (mits Ellen Pompeo er tot het einde in blijft).
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164760219
Ik kan geen passende alzheimer lijn bedenken zonder derick...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 22 augustus 2016 @ 18:45:18 #253
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_164766339
Ik kan het woord alzheimer ik greys niet meer horen! :')

Als ze van uit de verhalen van De Vier de hele bups er nog gewoon vol bij blijven betrekken is dat uiteraard prima, maar het klinkt alsof ze de focus echt willen gaan verleggen; alsof bepaalde karakters (zoals Jo) een beetje de aangevers/bijrollen worden, en luitjes die niets met deze lijnen te maken hebben als veredelde figuranten naar achter worden geschoven. Dat zou ik echt zonde vinden. Hopelijk lees ik het gewoon verkeerd.
  maandag 22 augustus 2016 @ 19:47:14 #254
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164768303
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 18:45 schreef babette21 het volgende:
Ik kan het woord alzheimer ik greys niet meer horen! :')

Als ze van uit de verhalen van De Vier de hele bups er nog gewoon vol bij blijven betrekken is dat uiteraard prima, maar het klinkt alsof ze de focus echt willen gaan verleggen; alsof bepaalde karakters (zoals Jo) een beetje de aangevers/bijrollen worden, en luitjes die niets met deze lijnen te maken hebben als veredelde figuranten naar achter worden geschoven. Dat zou ik echt zonde vinden. Hopelijk lees ik het gewoon verkeerd.
Vorig seizoen werd er vooraf gezegd dat het vooral om Mer zou gaan draaien. Uiteindelijk had iedereen wel wat te doen en hun verhaallijnen. Zoiets wordt elk jaar wel gezegd om het publiek hyped te krijgen voor het komende seizoen (niet dat dit in dit geval lukt, maar ok :P)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164769590
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd er vooraf gezegd dat het vooral om Mer zou gaan draaien. Uiteindelijk had iedereen wel wat te doen en hun verhaallijnen. Zoiets wordt elk jaar wel gezegd om het publiek hyped te krijgen voor het komende seizoen (niet dat dit in dit geval lukt, maar ok :P)
he! Dat was kort! :o
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:41:47 #256
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164769735
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

he! Dat was kort! :o
Jup :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164820431
Ben opnieuw aan het kijken, nu aan het eind van seizoen 3. En ik mis Addison ineens zo erg in Greys. Terwijl ze nooit 1 van m'n favo's was. Nu ik opnieuw kijk dus wel.
Ik heb m'n haar sinds een jaar rood geverfd, misschien heeft het daar mee te maken ;)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:44:34 #258
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_164822395
Addison O+ Al is (zelfs) zij aan het eind van PP ook zo'n babyzwetser geworden, geloof ik -O- (ik weet het niet zeker, ben voortijdig afgehaakt... als niet dan is ze nog steeds welkom in Greys!)
  donderdag 8 september 2016 @ 23:45:57 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165189391
Promo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165189790
Morgen maar's kijken O+
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 september 2016 @ 10:01:26 #261
163650 Greys
pi_165195189
Hm. Beetje voorspelbare promo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:02:35 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165362290
Bloopers van seizoen 12, vond ze wel leuk :P

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 september 2016 @ 14:04:25 #263
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_165365041
ik vraag me af of de afleveringen nog ergens te downloaden zijn straks, tips?
pi_165365146
SPOILER: promo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  Moderator vrijdag 16 september 2016 @ 15:12:41 #265
382129 crew  Donna
pi_165366350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vraag me af of de afleveringen nog ergens te downloaden zijn straks, tips?
Waarom niet?
  zaterdag 17 september 2016 @ 01:04:14 #266
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_165377603
omdat de torrentsites waar ik op downloadde offline zijn (www.torrentz.eu)
pi_165377773
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 01:04 schreef scrub_nurse het volgende:
omdat de torrentsites waar ik op downloadde offline zijn
Die bekende met dat bootje.. die de hele wereld al jaren offline probeert te krijgen.. is nog steeds online.

*hint*hint*
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 08:02:40 #268
382129 crew  Donna
pi_165378807
Of die ene met 'extra torrents' doet het ook altijd prima. :D
pi_165378880
Ik kijk ze via project free tv.
pi_165478200
Vrijdag weer *O*
pi_165487970
Ik ben nu in Amerika, dus ik ga morgen proberen 'live' te kijken 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 22 september 2016 @ 12:38:22 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165491735
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 07:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben nu in Amerika, dus ik ga morgen proberen 'live' te kijken 8-)
Best een leuk gevoel. Deed ik vorig jaar een paar afleveringen. Alleen die reclames daar gaan heel snel vervelen...echt om de vijf minuten een 3 minuten reclame blok ofzo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165491896
Ik heb er niet zo'n zin in -O- vind t maar niks dat Alex zo heeft gedaan, t ging zo leuk met hm!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 13:52:36 #274
163650 Greys
pi_165493014
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb er niet zo'n zin in -O- vind t maar niks dat Alex zo heeft gedaan, t ging zo leuk met hm!
Ja dit. Ik ben zo bang dat ik me kapot ga ergeren dat Jo ( :r ) mede de reden is dat dit helemaal mis gaat voor Alex en ben bang dat ik nu een hekel aan hem krijg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165493564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dit. Ik ben zo bang dat ik me kapot ga ergeren dat Jo ( :r ) mede de reden is dat dit helemaal mis gaat voor Alex en ben bang dat ik nu een hekel aan hem krijg.
Idd, waarom kan jo niet gewoon normaal zijn, ik gun Alex zo een rustig huisje boompje beestje leven.

Hoop ook dat ze het probleem meredith Maggie en die ene gast (kan niet op z'n naam komen) een beetje origineel oplossen
  donderdag 22 september 2016 @ 15:29:42 #276
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165494568
Beetje raar om de schuld bij Jo te leggen. Ze had wellicht haar redenen om niet eerlijk te zijn. Bang dat hij wat gek zou gaan doen (wat gezien de finale niet geheel gek bedacht is..), ondanks zijn growth. Het is vervolgens Alex zijn eigen schuld dat hij veel te snel conclusies trekt en die gast in elkaar slaat (en daarbij veel te ver gaat!). Die schuld kan je niet bij Jo neerleggen. Ook al ging ze daar met die jongen naar bed dan nog zou zo'n reactie veel te ver gaan (ze waren immers niet eens meer officieel samen - Alex had het uitgemaakt). Ben dus wel benieuwd naar de verhaallijn. Aan de ene kant heb je de character growth van Alex, aan de andere kant zijn korte lontje..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 22 september 2016 @ 16:59:14 #277
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_165496155
Eens, eigen verantwoordelijkheid van Alex. Kan iemand nog zo'n leuk karakter zijn: wie z'n billen brandt... Dus ik hoop juist niet dat ze het nu weer gaan opsympathieken.
Je kan van Jo vinden wat je wil, maar ze is hierin geen dader. Ook geen slachtoffer trouwens, dat is die hoeheetie, die lekkere.
pi_165496398
De Luca
Ja doei.
pi_165496511
Ik bedoel niet dat het de schuld van jo is, maar ik bedoel meer dat het ook wel eens leuk zou zijn als jo niet al getrouwd was, gewoon ja zei na zijn aanzoek en dat ze nog lang en gelukkig leefden :+
  donderdag 22 september 2016 @ 17:20:49 #280
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_165496607
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
De Luca
Ja!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2016 @ 17:27:16 #281
163650 Greys
pi_165496706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Beetje raar om de schuld bij Jo te leggen. Ze had wellicht haar redenen om niet eerlijk te zijn. Bang dat hij wat gek zou gaan doen (wat gezien de finale niet geheel gek bedacht is..), ondanks zijn growth. Het is vervolgens Alex zijn eigen schuld dat hij veel te snel conclusies trekt en die gast in elkaar slaat (en daarbij veel te ver gaat!). Die schuld kan je niet bij Jo neerleggen. Ook al ging ze daar met die jongen naar bed dan nog zou zo'n reactie veel te ver gaan (ze waren immers niet eens meer officieel samen - Alex had het uitgemaakt). Ben dus wel benieuwd naar de verhaallijn. Aan de ene kant heb je de character growth van Alex, aan de andere kant zijn korte lontje..
Ik leg niet de volledige schuld bij haar, maar om te liegen en dronken je kleren uit te gaan trekken bij een andere kerel terwijl je 'ex' koud drie minuten weg is... Ik vind het een spook. En sowieso al die tijd een vervelend karakter in de serie en een slechte actrice dus dan is het wat sneller dat je het iemand kwalijk neemt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 september 2016 @ 03:40:30 #282
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_165507615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Best een leuk gevoel. Deed ik vorig jaar een paar afleveringen. Alleen die reclames daar gaan heel snel vervelen...echt om de vijf minuten een 3 minuten reclame blok ofzo.
Ja vreselijk!!!

Maar pff... :{
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_165507692
Dat gezeik tussen April en Katherine over die naam :') !
pi_165508189
Kan iemand eeeh me een PM sturen over waar ik de dvd van het nieuwst seizoen kan kopen? Nu eeeh, mijn account bij bol.com geblokkeerd is kan ik daar niet meer bestellen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165508229
Hoe??? :')
Ja doei.
pi_165508756
Die hele 'this could ruin his career' was gewoon voor Karev :') niet voor DeLuca :')
Ja doei.
pi_165508799
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165508840
Och, ik vind 't toch wel sneu voor Alex ;( Toch wel.
Ja doei.
pi_165508850
Ik vind altijd alles sneu voor Alex, want moellike jeugd he :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165508921
Nawh O+

Al heb ik wel eea even sneller doorgespoeld :@ omdat ik zo aan 't werk moet :@
Ja doei.
pi_165509118
O+ Church and state! O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165509554
Ik kon mijn aandacht er maar lastig bijhouden, het boeit me nog niet zo veel eigenlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2016 @ 10:31:10 #293
163650 Greys
pi_165509556
Ik moet nog kijken maar zag al wat commentaren voorbij komen op FB op de aflevering en weet nu al dat ik me kapot ga ergeren aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 september 2016 @ 19:36:05 #294
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_165521025
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kon mijn aandacht er maar lastig bijhouden, het boeit me nog niet zo veel eigenlijk.
Ik had hetzelfde. Beetje puberaal ook allemaal.
  vrijdag 23 september 2016 @ 20:19:53 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165521957
Spannend begin. Had gedacht dat Alex excuses zou maken en hij er uiteindelijk mee weg zou komen. Nu zie ik hem nog steeds niet het hele seizoen de gevangenis in gaan, maar zal hij zomaar zijn baan terugkrijgen? Dat gaat wel even duren denk ik. Scenes met Meredith waren mooi gedaan, hoe ze elkaar steunen. Dat gezegd hebbende..Alex heeft t helemaal aan zichzelf te danken, al hoop ik wel dat Jo hem alsnog de waarheid vertelt later in t seizoen (sooner, rather than later).

Oh, en April _O_ eindelijk bijt ze van zichzelf af!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165530612
Ik heb een zwak voor Alex, maar dit is een bekend probleem voor hem, hij is volwassen, hij had al jaren geleden in Anger Management Therapy kunnen gaan, waarschijnlijk zelfs op kosten van het ziekenhuis en bij de beste psychologen. Hij heeft nooit ECHT verantwoordelijkheid genomen om zijn issues op te lossen en dat is wel echt een characterflaw wwaar hij nu de prijs voor betaalt.

Ik hoop dat het snel goed komt, omdat ik het een favo personage van me is, maar ik zie niet hoe ze dit geloofwaardig snel kunnen "oplossen"? (Misschien die verplichte anger management? En community service? Waarbij hij natuurlijk een mini Alex tegenkomt die opgroeit voor galg en rad en die hij kan redden van de ondergang en dan niet kan adopteren omdat hij volgens Amerikaanse maatstaven een alleenstaande vader is. O ja wacht ik zie toch wel mogelijkheden! *O* )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165532160
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:31 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog kijken maar zag al wat commentaren voorbij komen op FB op de aflevering en weet nu al dat ik me kapot ga ergeren aan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet meer naar zo een serie kijken want dan ga je er teveel in op. Slechte voor je gemoedsrust.
  zaterdag 24 september 2016 @ 13:58:43 #298
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_165534428
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 08:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een zwak voor Alex, maar dit is een bekend probleem voor hem, hij is volwassen, hij had al jaren geleden in Anger Management Therapy kunnen gaan, waarschijnlijk zelfs op kosten van het ziekenhuis en bij de beste psychologen. Hij heeft nooit ECHT verantwoordelijkheid genomen om zijn issues op te lossen en dat is wel echt een characterflaw wwaar hij nu de prijs voor betaalt.

Ik hoop dat het snel goed komt, omdat ik het een favo personage van me is, maar ik zie niet hoe ze dit geloofwaardig snel kunnen "oplossen"? (Misschien die verplichte anger management? En community service? Waarbij hij natuurlijk een mini Alex tegenkomt die opgroeit voor galg en rad en die hij kan redden van de ondergang en dan niet kan adopteren omdat hij volgens Amerikaanse maatstaven een alleenstaande vader is. O ja wacht ik zie toch wel mogelijkheden! *O* )
Daar ga ik vanuit. Zelf denkt ie voor jaaaaren de bak in te draaien, dus het kan alleen maar meevallen.

Ik hoop niet dat ze Alex net zo om zeep gaan helpen als Callie vorig jaar. Gewoon snel afhandelen dit lijntje en weer door.
  zaterdag 24 september 2016 @ 14:10:02 #299
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165534581
Zou het juist super cliche vinden als het de volgende aflevering alweer is opgelost. Mag van mij best even wat langer duren. Eindelijk een goede verhaallijn voor Alex; kunnen ze mooi gebruiken om duidelijk te laten zien dat hij die kant nu definitief achter zich laat e.d.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 24 september 2016 @ 14:33:58 #300
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_165535022
Ze mogen er best de tijd voor nemen, maar niet als het karaktermoord betekent.
  zaterdag 24 september 2016 @ 14:45:49 #301
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165535236
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:33 schreef babette21 het volgende:
Ze mogen er best de tijd voor nemen, maar niet als het karaktermoord betekent.
Eens :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')