abonnement Unibet Coolblue
pi_161322089
J is gisteren 1 jaar geworden, dus wij komen ons hier melden :W
Hij heeft genoten van zijn feestje. De slingers en ballonnen en het scheuren van inpakpapier waren voor J de hoogtepunten van de dag. O+ Vannacht heeft hij alles nog een keer meegemaakt, volgens mij :O
J heeft leuk buitenspeelgoed gekregen, dus nu maar duimen dat het gauw mooi weer wordt en dat hij gauw los leert lopen, dan kan hij aan de slag!
pi_161322146
Gefeliciteerd Hupje en J. En welkom *O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 10 april 2016 @ 08:54:22 #53
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161322180
Welkom hupje en J.
pi_161322471
Gefeliciteerd hupje!
  zondag 10 april 2016 @ 10:04:51 #55
73386 Fazz
onderweg
pi_161322922
Welkom Hupje & J!

Shop, wat sneu dat wakker worden van N. Hier wordt F ook wel eens wakker maar dat voldoet een slokje water. Maar dat is dus dorst en geen pijn. Geen tips dan, sorry!

Zo leuk om de taalontwikkeling te zien hier! Gisteren heeft F op een trampoline gespeeld. Thuis voor het slapen lazen we een boek met daarin een tekening van een spin in zijn web. We hadden dit gesprek:
ik: Wat is dit F?
F: Pin!
ik: Ja, dat is een spin. En waar zit de spin in?
F: *denkt na....* Tampoline!
:D Zo goed bedacht vonden wij als trotse ouders :+ O+

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!
pi_161324543
Slim van F!
En welkom Hupje w/

Wij hebben in de tuin gewerkt vanmorgen, wij spitten en vegen enzo en Lucas eh... Prutsen :+ Maar het was tof! (Next step: gras zaaien ;) )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161325437
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2016 10:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Welkom Hupje & J!

Shop, wat sneu dat wakker worden van N. Hier wordt F ook wel eens wakker maar dat voldoet een slokje water. Maar dat is dus dorst en geen pijn. Geen tips dan, sorry!

Zo leuk om de taalontwikkeling te zien hier! Gisteren heeft F op een trampoline gespeeld. Thuis voor het slapen lazen we een boek met daarin een tekening van een spin in zijn web. We hadden dit gesprek:
ik: Wat is dit F?
F: Pin!
ik: Ja, dat is een spin. En waar zit de spin in?
F: *denkt na....* Tampoline!
:D Zo goed bedacht vonden wij als trotse ouders :+ O+

Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!
L. Lekker aan het tuinieren.

Een spin op de trampoline :D goed bedacht!


Saar was vd week boos op mama want de pin isse weg... (hangt al een poosje een spin voor het raam maar sinds de wind en regen van vrijdag is ie weg.. en dat heeft mama gedaan volgens saar... :+ elke dag is ze opnieuw een beetje boos...
S. 2014
J. 2016
pi_161328696
Oh jaa Scapino heeft 2e kinderartikel 50% korting. Heb nu voor 40 euro 2 paar gympen voor Saar.
S. 2014
J. 2016
pi_161330381
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 15:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh jaa Scapino heeft 2e kinderartikel 50% korting. Heb nu voor 40 euro 2 paar gympen voor Saar.
Net vorige week daar schoenen gehaald voor B en D :')
pi_161330442
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 16:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Net vorige week daar schoenen gehaald voor B en D :')
Zul je altijd zien...
S. 2014
J. 2016
pi_161333910
Ik wil graag een beroep doen op jullie expertise. :P
Wij gaan O haar verjaardag in NL vieren deze zomer ( :'( O+ *O* ). We willen ergens een zaaltje huren oid, want bij familie is geen plek voor veel gasten (met vooral veel kinderen) Dus we zijn op zoek naar een speeltuin achtig iets in omgeving Rotterdam waar een zaaltje bij zit dat we kunnen gebruiken. We willen zelf eten en drinken meenemen, dus liever niet een restaurantachtig iets. En liefst met een hek erom heen, dus niet zomaar een willekeurige speeltuin (zijn allemaal kleine kinderen). Oh en liefst geen of lage entree. Betalen voor huur zaaltje is geen probleem.
Iemand enig idee? Dm/pm graag, want is hier wat offtopic. Maar ik vraag het hier omdat er zo veel uit Z-Holland komen ;))
  zondag 10 april 2016 @ 20:52:04 #62
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161336561
Tampoline-pin :D

Hier naar mijn ouders geweest soit weekend want man was weg en voor Lucas alleen goed om verder vertrouwd te raken. Oma bracht hem gister naar bed maar dat is jammerlijk mislukt. Een en al hysterie. En vandaag was hij ziek (alweer) -O-

Ik zei op een gegeven moment tegen hem dat we naar huis gaan: meneer wist niet hoe snel bij naar de voordeur moest rennen :') :+

Maar gister ging het verder wel heel goed met opa en oma. Hoop dat ze hem hier thuis wel in bed krijgen :{
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161337310
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:52 schreef Chanty het volgende:
Tampoline-pin :D

Hier naar mijn ouders geweest soit weekend want man was weg en voor Lucas alleen goed om verder vertrouwd te raken. Oma bracht hem gister naar bed maar dat is jammerlijk mislukt. Een en al hysterie. En vandaag was hij ziek (alweer) -O-

Ik zei op een gegeven moment tegen hem dat we naar huis gaan: meneer wist niet hoe snel bij naar de voordeur moest rennen :') :+

Maar gister ging het verder wel heel goed met opa en oma. Hoop dat ze hem hier thuis wel in bed krijgen :{
Dan ben jij/zijn jullie niet in de buurt en zijn je ouders voor hem wel bekende gezichten, hopenlijk gaat het makkelijker voor hem.
S. 2014
J. 2016
pi_161337383
Chanty brengen je ouders hem dan naar bed terwijl jij er ook bent? Dat vond W in het begin ook verwarrend namelijk, dat ik er ben maar niet voor hem zorg. Maar als ik er niet was, ging het prima!

Room leuk! Ik heb geen suggesties maar lees geinteresseerd mee :7
  zondag 10 april 2016 @ 21:26:51 #65
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161338195
Ik ben naar beneden gegaan dus was er niet meer bij. Maar het is al drama als ik naar de wc wil alleen. Dan moet hij mee. En als ik naar de keuken loop vier meter verderop dan loopt hij ook meteen achter me aan. Dus ja weggaan wordt sowieso ook drama. Ik maak me wel wat zorgen over de bevalling.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161338453
Kan ik me voorstellen, maar dat kun je toch beter loslaten. Je ouders zijn ongetwijfeld lief voor hem, ook als het niet de dag van zijn leven is zal je toch ongestoord moeten werpen :P. Komt echt goed! En idd, laten wennen. Komen ze ook wel eens bij jullie op bezoek? En samen naar de speeltuin ofzo?
  zondag 10 april 2016 @ 21:38:38 #67
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161338778
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:31 schreef Crumpette het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar dat kun je toch beter loslaten. Je ouders zijn ongetwijfeld lief voor hem, ook als het niet de dag van zijn leven is zal je toch ongestoord moeten werpen :P. Komt echt goed! En idd, laten wennen. Komen ze ook wel eens bij jullie op bezoek? En samen naar de speeltuin ofzo?
Mja maar de gedachte aan een hysterisch krijsend kind helpt niet om het los te laten. En ja de laatste maanden zien we ze regelmatig, zeker 1 keer per maand zij hierheen of wij daarheen. Twee weken geleden waren we er ook maar was lucas ook ziek. Dat helpt ook niet echt mee. Eind van de maand komen ze weer naar ons. Kijken of naar bed gaan hier beter gaat en misschien kunnen we dan even de deur uit en zien hoe dat uitpakt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161339247
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mja maar de gedachte aan een hysterisch krijsend kind helpt niet om het los te laten. En ja de laatste maanden zien we ze regelmatig, zeker 1 keer per maand zij hierheen of wij daarheen. Twee weken geleden waren we er ook maar was lucas ook ziek. Dat helpt ook niet echt mee. Eind van de maand komen ze weer naar ons. Kijken of naar bed gaan hier beter gaat en misschien kunnen we dan even de deur uit en zien hoe dat uitpakt.
Sarah is ook zwaan kleef aan, naar de wc/keuken/andere kant van de kamer, ze wil mee. Maar morgenochtend is ze weer bij mijn moeder en ik weet dat zodra ik echt uit beeld er niks meer aan de hand is, en oma haar beste vriendin werr is.

Is er in de buurt niemand met wie hij een betere band heeft?
S. 2014
J. 2016
  zondag 10 april 2016 @ 21:51:54 #69
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161339357
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 21:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Sarah is ook zwaan kleef aan, naar de wc/keuken/andere kant van de kamer, ze wil mee. Maar morgenochtend is ze weer bij mijn moeder en ik weet dat zodra ik echt uit beeld er niks meer aan de hand is, en oma haar beste vriendin werr is.

Is er in de buurt niemand met wie hij een betere band heeft?
Nope... Beetje het nadeel als je ver bij iedereen vandaan woont en een kind hebt dat zich niet makkelijk aan anderen hecht.

Oppas ging de vorige keer wel goed, maar kan niet de oppas vragen om 3 dagen op Lucas te passen mocht ik in het ziekenhuis moeten blijven.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161339768
Wat lastig, chanty. Is het een mogelijkheid om ze in de aanloop naar de bevalling nog iets vaker te zien? Al is het maar een uurtje hier en daar?

En misschien is naar bed brengen wel iets om nog even mee te wachten. Eerst goed goed leren kennen, dan komt dat naar bed brengen tzt echt wel. O is dol dol op haar opa, maar mooit niet dat hij weg mocht brengen terwijl ik thuis was. Toen ik weg was, was alles prima. Zolang jij er bent, zal hij altijd liever bij jou willen zijn. (Of nouja, doorgaans dan. O moest niets meer van me weten toen haar opa hier was. Maar ik was dan ook weinig waard. }:| :'( )
  zondag 10 april 2016 @ 22:16:46 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161340406
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 22:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat lastig, chanty. Is het een mogelijkheid om ze in de aanloop naar de bevalling nog iets vaker te zien? Al is het maar een uurtje hier en daar?

En misschien is naar bed brengen wel iets om nog even mee te wachten. Eerst goed goed leren kennen, dan komt dat naar bed brengen tzt echt wel. O is dol dol op haar opa, maar mooit niet dat hij weg mocht brengen terwijl ik thuis was. Toen ik weg was, was alles prima. Zolang jij er bent, zal hij altijd liever bij jou willen zijn. (Of nouja, doorgaans dan. O moest niets meer van me weten toen haar opa hier was. Maar ik was dan ook weinig waard. }:| :'( )
Het is ruim 1,5 uur rijden enkele rit dus even een uurtje zit er niet in. We zijn al afhankelijk van de weekenden en zowel zij als wij hebben ook nog wel eens andere dingen in het weekend gepland staan. En wachten met naar bed brengen is heel leuk maar feit is dat ik over 10 weken ga bevallen en mijn gevoel zegt me dat dat heel goed al over 8 weken zou kunnen zijn. Hij zal zich dan toch moeten schikken en dat zal vast ook gebeuren, maar kan niet zeggen dat ik lekker ontspannen lig te bevallen als ik weet dat het thuis misschien wel heel moeilijk gaat allemaal.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161340839
Ik kan me voorstellen dat je je van te voren zorgen maakt of het goed gaat. En 1,5u is idd wel een eind rijden. Facetimen/skypen dan misschien? Is misschien ook minder heftig voor hem?

Met wachten met naar bed brengen bedoelde ik dat je het ook gewoon op het bevalmoment kan laten aankomen, en het niet oefenen zeg maar. Dan is het misschien een beetje drama, maar nu is het mogelijk elke oefenpoging drama. Dan wordt het ook niet makkelijker voor hem, denk ik.

Ging het naar bed brengen met de oppas wel goed? Zou de oppas er voor open staan om iig de eerste avond/nacht paraat te staan, rond die periode? Dan is je man de nacht er na weer thuis, en jij ook hopelijk snel uiteraard.

Nu zit ik met je mee te denken, terwijl ik eigenlijk helemaal niet weet of je daar om vroeg. Sorry als je het liever niet wil :)
pi_161344585
+1 op room, dat zijn idd ideeen die mij ook te binnen schoten. Mijn ouders wonen 3 uur reizen enkele reis, en skype doen we ook vaak idd. En als we op bezoek gaan blijven we/ze slapen, op die manier krijgen W en zij goed de kans om elkaar te zien. Snap dat dat niet voor iedereen wenselijk is hoor :D maar zo lossen wij het maar op.
pi_161344588
Zijn er hier meer dreumessen die panisch zijn voor pleisters? Saar heeft een blaar op haar hiel, en we laten het zoveel mogelijk aan de lucht drogen maar als ze schoenen aan moet doen we er toch een pleister op, het gaat telkens weer open.. maar ze gaat helemaal over de rooie als ze de pleisters ziet :{ nu wil ik vandaag mooie meidenpleisters halen om te kijken of dat helpt, maar ik vind het zo sneu, vroeg mij af of het herkenbaar is...
S. 2014
J. 2016
pi_161344679
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 09:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer dreumessen die panisch zijn voor pleisters? Saar heeft een blaar op haar hiel, en we laten het zoveel mogelijk aan de lucht drogen maar als ze schoenen aan moet doen we er toch een pleister op, het gaat telkens weer open.. maar ze gaat helemaal over de rooie als ze de pleisters ziet :{ nu wil ik vandaag mooie meidenpleisters halen om te kijken of dat helpt, maar ik vind het zo sneu, vroeg mij af of het herkenbaar is...
Misschien helpt een gel-pleister? Of inderdaad een meiden-pleister... Wel lastig lijkt me!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')