abonnement Unibet Coolblue
pi_163180276
Deze week weer shinen in The Boodles _O_



pi_163234298
http://www.volkskrant.nl/(...)maar-stopt~a4325681/

Iemand met een VK-abbo? Ben wel benieuwd.
pi_163234414
- knip -

Volkskrantartikelen alleen met link.
https://t.co/cxVVqMb6zR

[ Bericht 73% gewijzigd door borisz op 23-06-2016 10:23:08 ]
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163234604
Ik heb het nooit meegemaakt en hoop het nooit mee te maken maar imo vrij armoedig hoe Robin hier mee omgaat. Familie van de J en Koen negeren, weglopen, kop in het zand en ondertussen klagen over dat het toch telkens weer bij hem terug komt. Geen introspectie, geen empathie. Echt onvolwassen. Maar goed het is makkelijk praten van de zijlijn.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163234775
Die "grappen" :') Arme Roowbin ;(.
pi_163234826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 10:09 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik heb het nooit meegemaakt en hoop het nooit mee te maken maar imo vrij armoedig hoe Robin hier mee omgaat. Familie van de J en Koen negeren, weglopen, kop in het zand en ondertussen klagen over dat het toch telkens weer bij hem terug komt. Geen introspectie, geen empathie. Echt onvolwassen. Maar goed het is makkelijk praten van de zijlijn.
Beetje kortzichtige reactie. Zoals je zelf al zegt, makkelijk praten van de zijlijn. Ik denk niet dat wij kunnen oordelen hoe iemand zijn verdriet verwerkt. Het is een hele trieste situatie die erg gecompliceerd is.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juni 2016 @ 10:21:09 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_163234849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 09:58 schreef TennispeRFect het volgende:
- knip -

Volkskrantartikelen alleen met link.
Heb het artikel weggehaald wegens eerder gedoe met de Volkskrant. VK-artikelen mogen alleen gelinkt worden en niet ge-cp't.

En een algemene tip voor de VK: pak een link van het artikel op Twitter en dan om je zo bij het artikel. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:24:36 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_163234917
Het is logisch dat het Haase raakt, dat is niet zo gek. Misschien moet hij maar overwegen om een mental coach te gebruiken (wat me dunkt hij al lang heeft)../
pi_163242666
Nu.nl heeft inmiddels wel het hele interview gekopieerd :')
http://www.nu.nl/sport/42(...)in-zaak-everink.html
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163243095
Raymond Knaap (ex-coach Igor) nieuwe coach van Robin.
pi_163243282
Voor drie tientjes.
That's all folks!
pi_163243555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor drie tientjes.
no cure, no pay basis :+
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163243852
Wel duidelijk dat Robin Haase geen band met Koen Everink had.
Hoewel Haase al eerder aangaf dat de begrafenis van zijn oma ook niet belangrijker was dan een toernooi dus misschien boeit hem dat soort dingen sowieso niet.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 juni 2016 @ 17:34:49 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_163244507
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
Wel duidelijk dat Robin Haase geen band met Koen Everink had.
Hoewel Haase al eerder aangaf dat de begrafenis van zijn oma ook niet belangrijker was dan een toernooi dus misschien boeit hem dat soort dingen sowieso niet.
Vrij simpel gedacht. Hij zegt zelf dat hij zeker weet dat ze beiden hadden gewild dat hij zou spelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 23 juni 2016 @ 17:39:41 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163244619
"Soms loopt een speler in een wijde boog om me heen, dat kan grappig zijn. Maar het gebeurt te vaak. Tijdens het eten in het spelersrestaurant werd opzichtig een mes bij me weggehaald. Die kwam ook aan."

:D :'( :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163244799
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
Wel duidelijk dat Robin Haase geen band met Koen Everink had.
Hoewel Haase al eerder aangaf dat de begrafenis van zijn oma ook niet belangrijker was dan een toernooi dus misschien boeit hem dat soort dingen sowieso niet.
Elke topsporter moet een egoist zijn.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163244926
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
"Soms loopt een speler in een wijde boog om me heen, dat kan grappig zijn. Maar het gebeurt te vaak. Tijdens het eten in het spelersrestaurant werd opzichtig een mes bij me weggehaald. Die kwam ook aan."

:D :'( :D
:D

"Een andere speler wist zich helemaal geen houding te geven en groette me met: 'He, killer!' Ik moest een half uur later de baan op. Hoe kan ik dan nog spelen? Bij die gozer dacht ik: jij hebt echt een klap verdiend. Het raakt me diep en dus beļnvloedt het mijn spel."
pi_163245151
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
"Soms loopt een speler in een wijde boog om me heen, dat kan grappig zijn. Maar het gebeurt te vaak. Tijdens het eten in het spelersrestaurant werd opzichtig een mes bij me weggehaald. Die kwam ook aan."

:D :'( :D
Een mes weghalen _O-
pi_163245158
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Vrij simpel gedacht. Hij zegt zelf dat hij zeker weet dat ze beiden hadden gewild dat hij zou spelen.
Maar je gaat niet naar de begrafenis voor de overledene want die maakt het toch niet meer mee.

Ok flauw maar ik vind het knap typerend hoe Haase reageert in het interview. Natuurlijk moet iedereen zelf weten of hij of zij naar een begrafenis gaat en heb ik totaal geen recht van spreken als ik dat zou veroordelen (zou ook lekker simpel zijn) maar uit het interview zou je ook kunnen concluderen dat Haase weinig contact had met Everink. Hij zegt niet voor niks dat zijn leven geen normale dag meer erkend heeft sinds zijn coach is opgepakt en noemt hij niet de datum van overlijden
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 juni 2016 @ 18:13:30 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_163245354
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 18:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar je gaat niet naar de begrafenis voor de overledene want die maakt het toch niet meer mee.

Ok flauw maar ik vind het knap typerend hoe Haase reageert in het interview. Natuurlijk moet iedereen zelf weten of hij of zij naar een begrafenis gaat en heb ik totaal geen recht van spreken als ik dat zou veroordelen (zou ook lekker simpel zijn) maar uit het interview zou je ook kunnen concluderen dat Haase weinig contact had met Everink. Hij zegt niet voor niks dat zijn leven geen normale dag meer erkend heeft sinds zijn coach is opgepakt en noemt hij niet de datum van overlijden
Er zit ook wel even een verschil tussen een vriend die komt te overlijden en een vriend die wordt vermoord waar nota bene jouw coach vervolgens de hoofdverdachte van is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 24 juni 2016 @ 08:55:50 #296
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_163259840
De J. ontkent alles en tovert 4 onbekende mannen uit de ballenkoker.
http://www.telegraaf.nl/b(...)offer_te_zijn__.html
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_163260085
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:55 schreef TennispeRFect het volgende:
De J. ontkent alles en tovert 4 onbekende mannen uit de ballenkoker.
http://www.telegraaf.nl/b(...)offer_te_zijn__.html
vaag verhaal :')
pi_163260357
Robin was gisteren lekker aan het zweten met jonge meisjes.
U MAD?
pi_163260364
Even een statement maken
U MAD?
pi_163260369
VOL
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')