abonnement Unibet Coolblue
pi_160762355
*O* *O* *O* Welkom in het Windows 10 Mobile-topic! *O* *O* *O*







De twee nieuwe vlaggenschepen. _O_

Microsoft Lumia 950.



Microsoft Lumia 950 XL.



Voor meer info, zie de wiki. :s)

Game on! :7
pi_160762359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:02 schreef DrDarwin het volgende:
F.Y.I.

Ik heb altijd met een major update dat de daarna telefoon ongelofelijk heet wordt en dat de batterij dan binnen no-time leeg en bijna niet op te laden is.
Dat is al zo vanaf het begin, ook toen het apparaat nog nieuw was, na anderhalve dag is dat effect weer verdwenen en op dit moment gaat de batterij zelfs langer mee dan toen het ding nog nieuw was.
Wat dat veroorzaakt weet ik niet maar het is maar dat je het weet. Het komt steeds weer goed.
Ik ben erg benieuwd wat voor batterijduur ik straks heb. Het lijkt nu inderdaad een beetje minder te zijn dan met Wp8.1
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:27:59 #3
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_160762577
hmmm ik begin nu toch wel tegen wat rare dingen aan te lopen...
als ik bijv een mail binnen krijg dan zie ik wel een 1tje bij de live tile, maar geen melding in de notification center... terwijl dit in de mail settings wel aan staat...

iemand anders daar toevallig ook last van?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:30:19 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_160762610
Nee, ik krijg ze gewoon allebei.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 18 maart 2016 @ 15:30:53 #5
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_160762619
;(

edit: al opgelost.. moest de live tile opnieuw pinnen en nu werkt t wel :)

[ Bericht 48% gewijzigd door L3viathan op 18-03-2016 15:40:15 ]
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:42:25 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_160765517
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:15 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat voor batterijduur ik straks heb. Het lijkt nu inderdaad een beetje minder te zijn dan met Wp8.1
Ik zit nu op 75%, ik heb nog 1 dag en 8 uur en sinds de laatste keer opladen is het 7 uur en 14 minuten.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:20:37 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_160767790
Trouwens, UpdateAdvisor is nu gewoon direct in de Store te vinden. :)
pi_160800341
Bij het ingaan van de nieuwe maand is blijkbaar mijn datalimiet weer opnieuw geactiveerd. Ik heb nu 70 MB gebruikt en krijg een melding dat ik bijna aan mijn limiet van 1000 MB zit. 8)7 :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:36:18 #9
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160854535
Ik ben hem sinds een paar dagen en hij bevalt prima, hoewel er wel wat dingen anders zijn, maar dat is voornamelijk wennen, denk ik.

Alleen vind ik het wel irritant dat bij het kijken naar netflix de balk onderin zichtbaar blijft.

Weet iets of dit op te lossen is? Bij het kijken van Youtube full screen heb ik daar geen last van.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_160855191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Komakie het volgende:
Ik ben hem sinds een paar dagen en hij bevalt prima, hoewel er wel wat dingen anders zijn, maar dat is voornamelijk wennen, denk ik.

Alleen vind ik het wel irritant dat bij het kijken naar netflix de balk onderin zichtbaar blijft.

Weet iets of dit op te lossen is? Bij het kijken van Youtube full screen heb ik daar geen last van.
Oh gek, bij mij verdwijnt de balk wel. Heb je al geprobeerd het scherm aan te tikken? Op die manier kan ik ook altijd de balk weghalen in Netflix (op youtube verschijnt de balk juist en gaat ie op pauze, maar bij Netflix haal je de balk tevoorschijn/weg)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:46:35 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160862505
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh gek, bij mij verdwijnt de balk wel. Heb je al geprobeerd het scherm aan te tikken? Op die manier kan ik ook altijd de balk weghalen in Netflix (op youtube verschijnt de balk juist en gaat ie op pauze, maar bij Netflix haal je de balk tevoorschijn/weg)
Of ik doe iets verkeerd, of het kan niet, maar bij youtube moet ik hem ook eerst van full screen af halen voordat de balk terug komt.

Beetje irritant want je zit nu de hele tijd met die balk in beeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:09:52 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160868286
Ok ik heb het opgelost.

Wat blijkt. Meestal als je de taakbalk wilt hebben schuif je van onder het scherm het scherm in zeg maar. De balk laten verdwijnen zou dan andersom moeten werken zou je zeggen. Dus het scherm uit vegen zeg maar. Niets is minder waar. In ieder geval bij de Netflix moet je ook het scherm in vegen.

Nou ja, het is opgelost:P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:43:53 #13
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_160869644
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:15 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd wat voor batterijduur ik straks heb. Het lijkt nu inderdaad een beetje minder te zijn dan met Wp8.1
Ik vermoed dat het heet worden na de update er mee te maken heeft dat de batterij opnieuw gekalibreerd wordt of zoiets, want na een tijdje is dat effect weg en wordt de batterij steeds beter.
Toch wel fijn, die lange batterijduur.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:50:50 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160869966
Mijn batterij lijkt vooralsnog korter mee te gaan. Al komt dat misschien ook omdat ik nu het lichte thema heb i.p.v. de donkere :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160874432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 20:43 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het heet worden na de update er mee te maken heeft dat de batterij opnieuw gekalibreerd wordt of zoiets, want na een tijdje is dat effect weg en wordt de batterij steeds beter.
Toch wel fijn, die lange batterijduur.
Het wordt inderdaad met de dag beter. Nog geen WP8.1-duur overigens.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 23:00:51 #16
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_160875494
Jongens kom op, mijn L1520 is uit 2013, de batterij gaat minstens 1,5 tot 2 dagen mee op een lading. De camera is weergaloos, het hele apparaat voelt nog steeds als nieuw aan en er zit werkelijk nog geen krasje op.
Dit was gewoon de beste smartphone die je toen kon kopen, waarom Microsoft daar zo weinig mee heeft gedaan weet ik niet, maar als je nog ergens zo'n ding kunt bemachtigen, GO FOR IT!
pi_160875735
Alleen wat te groot. ;)
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:04:19 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160882123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 23:00 schreef DrDarwin het volgende:
Jongens kom op, mijn L1520 is uit 2013, de batterij gaat minstens 1,5 tot 2 dagen mee op een lading. De camera is weergaloos, het hele apparaat voelt nog steeds als nieuw aan en er zit werkelijk nog geen krasje op.
Dit was gewoon de beste smartphone die je toen kon kopen, waarom Microsoft daar zo weinig mee heeft gedaan weet ik niet, maar als je nog ergens zo'n ding kunt bemachtigen, GO FOR IT!
Ik ben nu 2 dagen er echt serieus mee aan het werk en het is een mooi toestel, maar ik ben er nog niet uit of ik hem echt beter vind dan bijvoorbeeld mijn Galaxy S5. Veel dingen zijn voornamelijk anders en nog niet alles is optimaal. Hardwarematig zit alles mooi in elkaar, niets over te klagen. Maar softwarematig heb ik soms nog wel eens wat dingetjes die niet naar mijn zin zijn.

De Edge browser werkt bijvoorbeeld nog niet op elke website even goed.
Sommige dingen voelen ook nog niet helemaal even logisch, maar dat heeft ook met gewenning te maken.

Het is wel weer fijn dat een heleboel dingen dezelfde opzet hebben zoals in Windows. Zoals het instellen van applicaties. Op mijn werk gebruiken we veel iPhones en ik vind niets zo stom als dat je zo ongeveer alles moet instellen via het instellingen scherm ipv in de app zelf. Android heeft dit ook enigzins, maar bij Windows gaat het vaak toch wat soepeler.
En update technisch is alles veel beter geregeld. Updates worden beter gepushed en worden makkelijker geinstalleerd zonder dat je er heel veel last van hebt.

Ik ben wel positief, maar er zitten nog wel wat dingetjes in die nog niet helemaal naar mijn tevredenheid zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 maart 2016 @ 12:20:25 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160974175
Na een weekje ben ik ben tevreden over het toestel.

Werk technisch gezien werkt hij super met onze exchange server.

Waar ik me nog wel beetje aan irriteer soms is dat de apps niet allemaal even goed zijn.
Missende functionaliteit(t.o.v. Android) en onoverzichtelijke lay-outs.

Zou dat komen omdat je hem ook als desktop kunt gebruiken?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_160975035
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 12:20 schreef Komakie het volgende:
Na een weekje ben ik ben tevreden over het toestel.

Werk technisch gezien werkt hij super met onze exchange server.

Waar ik me nog wel beetje aan irriteer soms is dat de apps niet allemaal even goed zijn.
Missende functionaliteit(t.o.v. Android) en onoverzichtelijke lay-outs.

Zou dat komen omdat je hem ook als desktop kunt gebruiken?
Welke apps heb je het dan over? Ik ben juist redelijk tevreden over de échte W10-apps.
  zondag 27 maart 2016 @ 23:22:41 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_160989345
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 13:03 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Welke apps heb je het dan over? Ik ben juist redelijk tevreden over de échte W10-apps.
Ik weet niet zo goed wat je met "echte" Windows 10 apps bedoelt.
Ik bedoel over het algemeen thirt party apps als je het zo wilt noemen.
De app van IMDB bijvoorbeeld is echt kak, terwijl hij op android en iOS prima is. Je kunt dan beter de mobiele site gebruiken. Nu.nl werkt ook minder soepel.
Daarnaast missen een aantal apps Chromecast ondersteuning. Dat is wel jammer.
En ik mis een aantal apps die ik vaak gebruikte.

Het zijn geen grote onoverkomelijke dingen, maar wel dingen die jammer zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_160989980
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat je met "echte" Windows 10 apps bedoelt.
Ik bedoel over het algemeen thirt party apps als je het zo wilt noemen.
De app van IMDB bijvoorbeeld is echt kak, terwijl hij op android en iOS prima is. Je kunt dan beter de mobiele site gebruiken. Nu.nl werkt ook minder soepel.
Daarnaast missen een aantal apps Chromecast ondersteuning. Dat is wel jammer.
En ik mis een aantal apps die ik vaak gebruikte.

Het zijn geen grote onoverkomelijke dingen, maar wel dingen die jammer zijn.
Ah zo, voor Windows in het algemeen.

Ja, dat klopt wel. Heb je Tubecast al geprobeerd om YouTube-filmpjes naar de Chromecast te streamen? Verder mist Spotify Connect, dat is wel kut.

Wat voor apps gebruik je nu zoal? Misschien heb ik tips voor betere alternatieven.

En voor de Chromecast misschien dit: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/apps/playcast/9nblggh6d77x

Volgens mij zit er een free trial op.
  maandag 28 maart 2016 @ 21:08:48 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161007913
Hebben jullie na die update naar Windows 10 ook dat je oude apps blijven? Ik heb al een hard reset gedaan, maar ze blijven staan. Leuk dat Microsoft alles overzet, maar ik wil van scratch beginnen. :P
pi_161007990
quote:
4s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Hebben jullie na die update naar Windows 10 ook dat je oude apps blijven? Ik heb al een hard reset gedaan, maar ze blijven staan. Leuk dat Microsoft alles overzet, maar ik wil van scratch beginnen. :P
Geef m vervolgens een factory reset ? Dan is echt alles weg. (bij mij tenminste :+ )
  maandag 28 maart 2016 @ 21:12:01 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161008014
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:11 schreef Isane het volgende:

[..]

Geef m vervolgens een factory reset ? Dan is echt alles weg. (bij mij tenminste :+ )
Maar hoe heb je dat gedaan? Ik heb het gewoon via het instellingenmenu gedaan. :{
pi_161008077
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar hoe heb je dat gedaan? Ik heb het gewoon via het instellingenmenu gedaan. :{
Instellingen -> Systeem -> Info -> Fabrieksinstellingen
  maandag 28 maart 2016 @ 21:16:25 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161008175
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:14 schreef Isane het volgende:

[..]

Instellingen -> Systeem -> Info -> Fabrieksinstellingen
Ja, ik dus ook. Maar Fitbit, wat ik niet gebruik, maar wel erop stond toen ik 'm kocht, wordt daarna doodleuk geïnstalleerd. Net als alles van HERE. 8)7
pi_161008208
quote:
9s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:16 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik dus ook. Maar Fitbit, wat ik niet gebruik, maar wel erop stond toen ik 'm kocht, wordt daarna doodleuk geïnstalleerd. Net als alles van HERE. 8)7
Oh ja dat zit automatisch in de installatie :Y
  maandag 28 maart 2016 @ 21:17:36 #29
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161008231
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:17 schreef Isane het volgende:

[..]

Oh ja dat zit automatisch in de installatie :Y
Meh. :')
pi_161008367
quote:
9s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Meh. :')
Zijn maar een paar apps ja? dus valt toch wel reuze mee?
pi_161008374
Ben benieuwd of HERE wel weggaat als de support stopt.
  maandag 28 maart 2016 @ 21:21:56 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161008426
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:20 schreef Isane het volgende:

[..]

Zijn maar een paar apps ja? dus valt toch wel reuze mee?
Nee, dat niet inderdaad. Maar vind het raar dat bijvoorbeeld MixRadio en Reizen worden geïnstalleerd, terwijl ze helemaal niet meer te downloaden zijn en geen support meer hebben. :P
pi_161008647
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, dat niet inderdaad. Maar vind het raar dat bijvoorbeeld MixRadio en Reizen worden geïnstalleerd, terwijl ze helemaal niet meer te downloaden zijn en geen support meer hebben. :P
Ik neem aan dat 't nog wel gefixed wordt. :D
  maandag 28 maart 2016 @ 21:49:26 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161009728
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:26 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 't nog wel gefixed wordt. :D
Nou, Microsoft kennende pas volgend jaar. _O- Trouwens, mijn gratis Display Dock komt deze week binnen. :D Heb het bijna twee maanden later besteld dan die Mozo-covers en die zijn nog steeds niet binnen. :')
pi_161009828
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:49 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou, Microsoft kennende pas volgend jaar. _O- Trouwens, mijn gratis Display Dock komt deze week binnen. :D Heb het bijna twee maanden later besteld dan die Mozo-covers en die zijn nog steeds niet binnen. :')
Treurig :')

Niet teveel verwachten van dat Continuum hoor. Het is leuk speelgoed, maar ach. :D

Als je een spelletje er op wilt spelen: Crossy Road werkt er mee, misschien dat er nog meer games zijn die universal apps zijn.
  maandag 28 maart 2016 @ 21:54:41 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161010016
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:51 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Treurig :')

Niet teveel verwachten van dat Continuum hoor. Het is leuk speelgoed, maar ach. :D

Als je een spelletje er op wilt spelen: Crossy Road werkt er mee, misschien dat er nog meer games zijn die universal apps zijn.
Ga het toch niet gebruiken, maar gewoon leuk voor de heb. :@
  dinsdag 29 maart 2016 @ 00:30:12 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161015083
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:52 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ah zo, voor Windows in het algemeen.

Ja, dat klopt wel. Heb je Tubecast al geprobeerd om YouTube-filmpjes naar de Chromecast te streamen? Verder mist Spotify Connect, dat is wel kut.

Wat voor apps gebruik je nu zoal? Misschien heb ik tips voor betere alternatieven.

En voor de Chromecast misschien dit: https://www.microsoft.com/nl-nl/store/apps/playcast/9nblggh6d77x

Volgens mij zit er een free trial op.
Facebook. ING bankieren. Nu.nl, Youtube, Netflix, Flitsmeister, Teletekst, Whatsapp, Messenger,
Ik wil graag nog een Foscam app hebben, maar die ik kan vinden in de store zijn betaalt en ik probeer nooit te betalen voor apps :P

Daarnaast gebruik ik nog wat Microsoft apps, maar daar ben ik wel redelijk tevreden over.

Ik heb wel 1 raar ding in mijn contactpersonen. Hij herkent het telefoonnummer van mijn vrouw niet. Die staat wel in haar contact, maar hij zegt hem niet te kennen. Heel vreemd. Al een keer opnieuw toegevoegd, maar nog steeds niets. Terwijl als ik haar via het contact bel werkt het wel. Alleen bij inkomende gesprekken niet en bij het downloaden van het adresboek naar mijn auto.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_161015204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Facebook. ING bankieren. Nu.nl, Youtube, Netflix, Flitsmeister, Teletekst, Whatsapp, Messenger,
Ik wil graag nog een Foscam app hebben, maar die ik kan vinden in de store zijn betaalt en ik probeer nooit te betalen voor apps :P

Daarnaast gebruik ik nog wat Microsoft apps, maar daar ben ik wel redelijk tevreden over.
YouTube kan ik MyTube, Tubecast of Metrotube aanbevelen. Vind ze eerlijk gezegd minstens zo goed, misschien wel beter, dan de Android/iOS-versies. Whatsapp blijft een beetje 'meh' qua looks, maar de functionaliteit is zo goed als on par met de andere versies. Messenger krijgt een W10-versie, Netflix en Facebook ook. ING weet ik niet, ik gebruik Rabo. Nu.nl is ruk inderdaad.

quote:
Ik heb wel 1 raar ding in mijn contactpersonen. Hij herkent het telefoonnummer van mijn vrouw niet. Die staat wel in haar contact, maar hij zegt hem niet te kennen. Heel vreemd. Al een keer opnieuw toegevoegd, maar nog steeds niets. Terwijl als ik haar via het contact bel werkt het wel. Alleen bij inkomende gesprekken niet en bij het downloaden van het adresboek naar mijn auto.
Raar. Dit herken ik niet.

Misschien dat een ander dit weet.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 01:43:25 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161015948
Ik vind het trouwens dom dat ze binnenkort weer met een nieuwe Skype-app komen voor UWP. Eerst werd het geschrapt, nu schrappen ze Berichten en Skype-video. :') Ze weten echt niet wat ze willen daar bij Microsoft. :|W Vraag me wel af of die nieuwe app de desktopapplicatie vervangt.
pi_161016237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb wel 1 raar ding in mijn contactpersonen. Hij herkent het telefoonnummer van mijn vrouw niet. Die staat wel in haar contact, maar hij zegt hem niet te kennen. Heel vreemd. Al een keer opnieuw toegevoegd, maar nog steeds niets. Terwijl als ik haar via het contact bel werkt het wel. Alleen bij inkomende gesprekken niet en bij het downloaden van het adresboek naar mijn auto.
Als het telefoonnummer in meerdere (verschillende) contacten staat kan dat ook gebeuren, iig op de telefoon, soms wel lastig te vinden.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 07:36:42 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161016594
Oh ja, en de wekker is helemaal ruk. Merkte ik vanmorgen weer :')

Vooral dat je het volume van het geluid niet kunt aanpassen. Tenminste, dat is wat ik begrijp van de MS site.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_161018047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 07:36 schreef Komakie het volgende:
Oh ja, en de wekker is helemaal ruk. Merkte ik vanmorgen weer :')

Vooral dat je het volume van het geluid niet kunt aanpassen. Tenminste, dat is wat ik begrijp van de MS site.
Volgens mij gaat hij van zacht naar steeds harder, toch?
Maar ja, dat moet je wel in kunnen stellen ja...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:13:18 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161018960
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Volgens mij gaat hij van zacht naar steeds harder, toch?
Maar ja, dat moet je wel in kunnen stellen ja...!
Als hij nog harder gaat dan wanneer hij begint zou ik stokdoof worden als hij af gaat. Zit nou al s'ochtends bijna tegen het plafond :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 12:09:33 #44
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161019881
Na een tijdje proefdraaien heb ik toch wel wat irritaties.. zo is de Edge browser echt een stap terug. Sommige sites reageren helemaal nergens op, kun je alleen wat scrollen maar geen links openen. Hij is sowieso rete traag. En ik mis het swipen naar de vorige/volgende pagina.

En daarnaast doen wat live tiles het ook niet helemaal goed. Bijv die van buienradar. Die doet het een tijdje en daarna stopt hij ermee. Als je dan de tile van grootte wisselt doet hij het weer heel even.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161019938
Op mijn L925 werkte Windows 10 in eerste instantie niet helemaal lekker. Ik had de boel wel helemaal gereset, maar dat is al aardig wat builds geleden. Nu heb ik 8 erop gezet, alles geüpdate en met de Insider app de laatst beschikbare build van Windows 10 erop gezet. Ik moet zeggen dat hij nu prima draait! Een stuk sneller en stabieler dan eerst. Wat mij betreft zeker geschikt voor dagelijks gebruik.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:03:45 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161020751
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 12:09 schreef L3viathan het volgende:
Na een tijdje proefdraaien heb ik toch wel wat irritaties.. zo is de Edge browser echt een stap terug. Sommige sites reageren helemaal nergens op, kun je alleen wat scrollen maar geen links openen. Hij is sowieso rete traag. En ik mis het swipen naar de vorige/volgende pagina.

En daarnaast doen wat live tiles het ook niet helemaal goed. Bijv die van buienradar. Die doet het een tijdje en daarna stopt hij ermee. Als je dan de tile van grootte wisselt doet hij het weer heel even.
Heb ik met de buienradar geen last van.
Werkt prima.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 13:18:40 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161021032
Buienradar werkt bij mij ook niet, eraf gegooid dus.

Edge browser was ff wennen maar is in mijn ervaring een flinke stap vooruit. Een aantal sites werkt nu stukken beyer, zoals Facebook.

Wekker ook geen probleem mee.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161022040
bij fabrieksinstellingen gaat ie niet terug naar 8.1?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:02:49 #49
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161022065
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:01 schreef Joezi het volgende:
bij fabrieksinstellingen gaat ie niet terug naar 8.1?
Nope, als je dat wil, moet je de tool op je pc gebruiken.

Tevens verdrink ik in het instellingenmenu. :{
pi_161022159
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nope, als je dat wil, moet je de tool op je pc gebruiken.

Tevens verdrink ik in het instellingenmenu. :{
welke tool? Niet dat ik dat ik dat al wil ;)

Ik had wat bugs na de upgrade, nu met fabrieksinstellingen lijkt het wel in orde vooralsnog
  dinsdag 29 maart 2016 @ 14:29:22 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161022718
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buienradar werkt bij mij ook niet, eraf gegooid dus.

Edge browser was ff wennen maar is in mijn ervaring een flinke stap vooruit. Een aantal sites werkt nu stukken beyer, zoals Facebook.

Wekker ook geen probleem mee.
Ik heb er ook op zich geen problemen mee. Het is alleen het geluid wat zo bizar hard staat :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_161023385
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb er ook op zich geen problemen mee. Het is alleen het geluid wat zo bizar hard staat :')
ik gebruik het standaar "Breeze" geluidje als wekker. Heerlijk wakker worden.
pi_161023947
geen datum meer op de agenda tile zonder events?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:35:13 #54
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161024154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buienradar werkt bij mij ook niet, eraf gegooid dus.

Edge browser was ff wennen maar is in mijn ervaring een flinke stap vooruit. Een aantal sites werkt nu stukken beyer, zoals Facebook.

Wekker ook geen probleem mee.
raar dat we vwb Edge een totaal verschillende ervaring hebben
heb je misschien na installatie van W10M een factory reset gedaan?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 29 maart 2016 @ 15:57:26 #55
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161024567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:07 schreef Joezi het volgende:

[..]

welke tool? Niet dat ik dat ik dat al wil ;)

Ik had wat bugs na de upgrade, nu met fabrieksinstellingen lijkt het wel in orde vooralsnog
Windows Device Recovery Tool. :)

Ik heb trouwens een e-mail van Mozo gekregen. Hun voorraad is deze week écht weer aangevuld hoor. :')
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:09:22 #56
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161024814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef L3viathan het volgende:

[..]

raar dat we vwb Edge een totaal verschillende ervaring hebben
heb je misschien na installatie van W10M een factory reset gedaan?
Nope, welke sites geven problemen bij jou? Misschien bezoeken we gewoon allemaal andere sites :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161025335
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:02 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nope, als je dat wil, moet je de tool op je pc gebruiken.

Tevens verdrink ik in het instellingenmenu. :{
Instellingenmenu kun je in zoeken he! ;)
  dinsdag 29 maart 2016 @ 17:18:38 #58
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161026502
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope, welke sites geven problemen bij jou? Misschien bezoeken we gewoon allemaal andere sites :)
Mja allemaal van die regionale brabantse nieuwssites .. dus misschien vraag ik er ook wel gewoon om :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161028177
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 17:18 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Mja allemaal van die regionale brabantse nieuwssites .. dus misschien vraag ik er ook wel gewoon om :P
Gelukkig hebben Friese regionale sites allemaal een app. O-)
  woensdag 30 maart 2016 @ 02:53:45 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161042665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:30 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Instellingenmenu kun je in zoeken he! ;)
I know, maar ik ga altijd alles settings af na een reset. Op sommige pagina's heb je dan weer links naar andere instellingenpagina's. En dat gaat dan kriskras. 8)7 Welk toestel heb jij ook al weer? Ik merk bij de irisscanner dat ik m'n telefoon altijd precies in dezelfde hoek moet houden. Heel ongebruiksvriendelijk. :{
pi_161045429
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 02:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

I know, maar ik ga altijd alles settings af na een reset. Op sommige pagina's heb je dan weer links naar andere instellingenpagina's. En dat gaat dan kriskras. 8)7 Welk toestel heb jij ook al weer? Ik merk bij de irisscanner dat ik m'n telefoon altijd precies in dezelfde hoek moet houden. Heel ongebruiksvriendelijk. :{
830, dus dat probleem heb ik niet. :+
  woensdag 30 maart 2016 @ 15:09:37 #62
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161049904
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:39 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

830, dus dat probleem heb ik niet. :+
Jammer. :+ Edge vind ik trouwens heerlijk, alleen jammer dat je tabs niet meer kan afsluiten via de taakmanager en dat de DM-knop hier vaak niet reageert. :P Ben overigens benieuwd naar het nieuws op Build vandaag. :)
pi_161065897
Waarom zit de menu knop irritant bovenin in het win 10 app design
Waarom kun je niet swipen tussen de secties in een app, moet je vaak naar dat menuutje :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 14:35:31 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161073366
quote:
15s.gif Op donderdag 31 maart 2016 01:01 schreef Joezi het volgende:
Waarom zit de menu knop irritant bovenin in het win 10 app design
Waarom kun je niet swipen tussen de secties in een app, moet je vaak naar dat menuutje :')
Het hamburgermenu? Ook nooit begrepen. Mis Metro. :'(

Tevens is mijn bestelling bij Mozo verzonden! :D
pi_161075711
Ik ben terug gegaan naar de basis windows 10.
Teveel problemen met de nieuwste preview versie van windows 10 op mn lumia 640 XL

- Als ik YouTube van volledig scherm haal gaat mn scherm enorm knipperen (dumpert etc gaat goed)
- Telefoon gaat niet uit, backlight blijft branden
- Enter en spatieknop reageren soms niet goed
- Applicaties starten soms niet op

:X
pi_161078011
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het hamburgermenu? Ook nooit begrepen. Mis Metro. :'(

Tevens is mijn bestelling bij Mozo verzonden! :D
Denk door het universall app idee, op je pc met muis of tablet is het misschien minder ergerlijk, daar klik je meer bovenin in je scherm..
pi_161078729
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2016 14:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het hamburgermenu? Ook nooit begrepen. Mis Metro. :'(
Dit. Metro was _O_

quote:
Tevens is mijn bestelling bij Mozo verzonden! :D
Hoppa!
  donderdag 31 maart 2016 @ 18:54:18 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161078856
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:03 schreef Joezi het volgende:

[..]

Denk door het universall app idee, op je pc met muis of tablet is het misschien minder ergerlijk, daar klik je meer bovenin in je scherm..
Klinkt logisch. Jammer dat er nog niet zo veel Universal Apps zijn uitgebracht. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 18:46 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Dit. Metro was _O_

[..]

Hoppa!
Hopelijk sturen ze wel de juiste op. :') Op hun site zie ik dat ze ook een bruine cover hebben in een andere tint, die ik dan weer heel lelijk vind. :P
  zaterdag 2 april 2016 @ 16:32:25 #69
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161119774
Volgens mij probeert Mozo me zoet te houden. :') Het verzendlabel voor UPS is aangemaakt, maar UPS heeft het daadwerkelijke pakketje nog niet ontvangen. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:35:53 #70
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_161121298
Weer eens een update gehad vandaag. 10.0.14295.1000 nu. Niet dat ik enig verschil merk :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_161123097
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:32 schreef Gary_Oak het volgende:
Volgens mij probeert Mozo me zoet te houden. :') Het verzendlabel voor UPS is aangemaakt, maar UPS heeft het daadwerkelijke pakketje nog niet ontvangen. :')
Volgens mij hebben ze je al heel lang aan het lijntje gehouden omdat ze er eerst voldoende verkocht wilde hebben voor ze ze in productie gingen nemen.
Ik ga er vanuit dat hij nu toch wel echt afgestuurd gaat worden. Ik hoop voor je dat hij nu echt snel gaat komen.
  zondag 3 april 2016 @ 16:32:12 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161146500
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:38 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze je al heel lang aan het lijntje gehouden omdat ze er eerst voldoende verkocht wilde hebben voor ze ze in productie gingen nemen.
Ik ga er vanuit dat hij nu toch wel echt afgestuurd gaat worden. Ik hoop voor je dat hij nu echt snel gaat komen.
Ik hoop het ook! 8)7
  maandag 4 april 2016 @ 18:51:13 #73
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161173641
Waar kan je Rich Capture vinden in de camera-instellingen? :?

http://www.windowscentral(...)d-forced-hdr-options
pi_161174902
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2016 18:51 schreef Gary_Oak het volgende:
Waar kan je Rich Capture vinden in de camera-instellingen? :?

http://www.windowscentral(...)d-forced-hdr-options
  maandag 4 april 2016 @ 19:54:05 #75
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_161175324
Zit er nog toekomst in de Windows Mobile? :@
  maandag 4 april 2016 @ 20:42:18 #76
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_161177283
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef Zwansen het volgende:
Zit er nog toekomst in de Windows Mobile? :@
Er komt update op update op update, er wordt hard gewerkt achter de schermen.
Ik heb er een goed gevoel over, W10M werkt erg fijn. Ik hoop wel dat binnenkort eens duidelijkheid gaan krijgen over de Surface Phone want als die er echt komt dan weet ik wel wat ik ga kopen.
  maandag 4 april 2016 @ 21:04:40 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161178233
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:39 schreef Isane het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks! *O*
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:13:10 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_161195196
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef Zwansen het volgende:
Zit er nog toekomst in de Windows Mobile? :@
Het systeem op zich werkt, op een paar dingetjes na, super. Zeker de geintegreerde Microsoft apps zijn optimaal.
Het blijft alleen jammer dat het aanbod achter blijft op Android en Apple en dat er ook wel weer een hoop apps zijn die gewoon niet mooi zijn of goed werken.

Vandeweek las ik ergens dat ze zich vooral op de zakelijke markt willen storten en dat vind ik geen rare gedachte. Hoewel ik liever zou zien dat ze een groter marktaandeel in zijn algemeenheid zouden krijgen. In potentie vind ik de software minimaal net zo goed werken als iOS en Android
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:40:41 #79
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161198446
Bezitters van de 950 XL hier? Wordt ie bij jullie ook zo warm na een uurtje simpel browsen? :{ Ik weet dat die processor daar bekend om staat, maar dacht dat Microsoft met liquid cooling dat wel onder controle had. :{
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:36:45 #80
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_161202745
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 14:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het systeem op zich werkt, op een paar dingetjes na, super. Zeker de geintegreerde Microsoft apps zijn optimaal.
Het blijft alleen jammer dat het aanbod achter blijft op Android en Apple en dat er ook wel weer een hoop apps zijn die gewoon niet mooi zijn of goed werken.

Vandeweek las ik ergens dat ze zich vooral op de zakelijke markt willen storten en dat vind ik geen rare gedachte. Hoewel ik liever zou zien dat ze een groter marktaandeel in zijn algemeenheid zouden krijgen. In potentie vind ik de software minimaal net zo goed werken als iOS en Android
Ik had de eerste Lumia (800?) als privetoestel. Werkte behoorlijk goed toen. Nu een nieuwere Lumia als werktelefoon. Ben ik ook niet ontevreden over. Zal eens kijken of ik die kan updaten naar de nieuwste versie.

Voor privégebruik is het helaas (te) beperkt qua apps/functies en ook toestelkeuze.
pi_161212459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:36 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik had de eerste Lumia (800?) als privetoestel. Werkte behoorlijk goed toen. Nu een nieuwere Lumia als werktelefoon. Ben ik ook niet ontevreden over. Zal eens kijken of ik die kan updaten naar de nieuwste versie.

Voor privégebruik is het helaas (te) beperkt qua apps/functies en ook toestelkeuze.
Wat doe je met je privételefoon dan dat je niet met een Windows telefoon zou kunnen? Gaat het dan om slimme thermostaten en dat soort zaken?
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 21:06:01 #82
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_161233807
Hij is binnen, m'n Lumia 950 *O*

En ook al de eerste apps geïnstalleerd: ING, NOS, Evernote, MyFitnessPal, Maxthon.

Vooralsnog werkt alles prima. Erg prettig dat je vooraf geïnstalleerde apps meestal kunt verwijderen. ^O^

Nog tips of must-have-apps voor m'n eerste windows-phone?
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 6 april 2016 @ 21:13:25 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161234304
quote:
17s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is binnen, m'n Lumia 950 *O*

En ook al de eerste apps geïnstalleerd: ING, NOS, Evernote, MyFitnessPal, Maxthon.

Vooralsnog werkt alles prima. Erg prettig dat je vooraf geïnstalleerde apps meestal kunt verwijderen. ^O^

Nog tips of must-have-apps voor m'n eerste windows-phone?
Geodefence en Geodefense Swarm.

Zelf gebruik ik ook veel Boodschappie, Netflix en Teletekst.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_161241577
quote:
17s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Hij is binnen, m'n Lumia 950 *O*

En ook al de eerste apps geïnstalleerd: ING, NOS, Evernote, MyFitnessPal, Maxthon.

Vooralsnog werkt alles prima. Erg prettig dat je vooraf geïnstalleerde apps meestal kunt verwijderen. ^O^

Nog tips of must-have-apps voor m'n eerste windows-phone?
Als je Instagram gebruikt: 6Tag

Verder ben ik wel fan van Regenmeter.
pi_161242610
Untappd natuurlijk! :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_161251596
Wanneer ik in het pull down menu op mn 950XL op het maantje druk ('Stiltetijd' oid), krijg ik een scherm over Cortana te zien.
Heeft iedereen dat of gaat er bij mij iets mis?
Ik wil 's nachts het geluid uit en dat zou via deze optie moeten volgens mij.
  donderdag 7 april 2016 @ 12:29:23 #87
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161251863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:20 schreef Crash42 het volgende:
Wanneer ik in het pull down menu op mn 950XL op het maantje druk ('Stiltetijd' oid), krijg ik een scherm over Cortana te zien.
Heeft iedereen dat of gaat er bij mij iets mis?
Ik wil 's nachts het geluid uit en dat zou via deze optie moeten volgens mij.
bij mij gaat ie dan met google zoeken naar {search_terms} :')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161253684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 12:20 schreef Crash42 het volgende:
Wanneer ik in het pull down menu op mn 950XL op het maantje druk ('Stiltetijd' oid), krijg ik een scherm over Cortana te zien.
Heeft iedereen dat of gaat er bij mij iets mis?
Ik wil 's nachts het geluid uit en dat zou via deze optie moeten volgens mij.
Cortana moet aanstaan om stiltetijd te activeren.
  donderdag 7 april 2016 @ 15:20:11 #89
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161255802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 13:53 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Cortana moet aanstaan om stiltetijd te activeren.
dat is ook echt van die Microsoft logica
misschien lossen ze dat over 3 jaar wel op
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161256046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 15:20 schreef L3viathan het volgende:

[..]

dat is ook echt van die Microsoft logica
misschien lossen ze dat over 3 jaar wel op
quote:
Vanaf deze zomer zal Cortana echter wel beschikbaar zijn voor Nederlandse gebruikers van Windows 10, maar alleen in het Engels. Op dit moment moet je in de Verenigde Staten of het Verenigd Koninkrijk wonen én je Windows-taal op Engels hebben om Cortana te gebruiken, maar die eerste eis verdwijnt na een grote update die Microsoft deze zomer voor Windows 10 uitrolt.
Dit staat bij een nieuwsbericht over Windows 10. Hoop dat het bij mobile ook het geval is.
  donderdag 7 april 2016 @ 15:39:37 #91
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161256174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 15:32 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

[..]

Dit staat bij een nieuwsbericht over Windows 10. Hoop dat het bij mobile ook het geval is.
Dat in ieder geval al een stap in de goede richting zijn...
Jammer alleen dat ze ooit besloten hebben om quiet hours te koppelen aan cortana en dat dan stug zo laten
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161256403
Jezus wat doet edge het slecht
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:20:37 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161283150
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 april 2016 17:20 schreef Gary_Oak het volgende:
GODVERDOMME!!! :( :( :(

[ afbeelding ]
_O-
  vrijdag 8 april 2016 @ 17:39:21 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161286923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Untappd natuurlijk! :D
Ik ging er als vanzelf vanuit dat deze er niet was voor WP dus nooit op gezocht. Top dat je het hier even meld, meteen ook even gedownload :P
  vrijdag 8 april 2016 @ 21:08:34 #97
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_161289341
Untappd vind ik nog een van de beter geslaagde apps. Alleen de barcode scanner die iOS wel heeft ontbreekt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator zaterdag 9 april 2016 @ 07:16:44 #98
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_161297606
Ik ben ondertussen helemaal gewend aan mn Lumia en vond m geweldig. Alleen dat bluetooth-probleem vind ik irritant. ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_161301152
Wat voor probleem was dat?
pi_161301156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben ondertussen helemaal gewend aan mn Lumia en vond m geweldig. Alleen dat bluetooth-probleem vind ik irritant. ;(
welk bluetooth probleem ?
  Moderator zaterdag 9 april 2016 @ 13:15:01 #101
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_161301699
Ik heb een fitbit die ik via bluetooth kan koppelen aan een app.

Om de zoveel tijd gooit ie m er uit, ondanks dat bluetooth gewoon aanstaat. Hij staat dan nog steeds in de lijst, maar ik moet m opnieuw verbinding laten maken.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:32:46 #102
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161302021
Ik zou mijn telefoon wel opnieuw willen installeren. Heeft iemand daar ervaringen mee op W10M?
Wat zijn de stappen die ik dan moet doorlopen?

- Back Up's maken
- En dan?
  zaterdag 9 april 2016 @ 15:40:30 #103
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161304513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:32 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik zou mijn telefoon wel opnieuw willen installeren. Heeft iemand daar ervaringen mee op W10M?
Wat zijn de stappen die ik dan moet doorlopen?

- Back Up's maken
- En dan?
Ik heb geen ervaring met back-ups maken. :P Draai je nu nog 8.1?
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:20:34 #104
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161305248
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2016 15:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met back-ups maken. :P Draai je nu nog 8.1?
Nee 10, maar wil eigenlijk 'fresh' beginnen.
  zaterdag 9 april 2016 @ 16:24:38 #105
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161305323
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:20 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nee 10, maar wil eigenlijk 'fresh' beginnen.
Dat probleem had ik ook. Als je WDRT gebruikt, zet ie hem terug naar 8.1. -O- Microsoft heeft aangegeven dat ze niet 10 via WDRT aanbieden. Dus als je zo schoon mogelijk wil beginnen, zou ik hem via WDRT naar 8.1 zetten (je krijgt dan sowieso de meest recente firmware), daarna alle apps verwijderen, meteen updaten naar 10 en tot slot een hard reset via de instellingen. Fresher dan dat kan ik het niet bedenken. :P
pi_161308871
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een fitbit die ik via bluetooth kan koppelen aan een app.

Om de zoveel tijd gooit ie m er uit, ondanks dat bluetooth gewoon aanstaat. Hij staat dan nog steeds in de lijst, maar ik moet m opnieuw verbinding laten maken.
firmware van fitbit ook op laatste versie ?
  zaterdag 9 april 2016 @ 21:15:36 #107
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161313465
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2016 16:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dat probleem had ik ook. Als je WDRT gebruikt, zet ie hem terug naar 8.1. -O- Microsoft heeft aangegeven dat ze niet 10 via WDRT aanbieden. Dus als je zo schoon mogelijk wil beginnen, zou ik hem via WDRT naar 8.1 zetten (je krijgt dan sowieso de meest recente firmware), daarna alle apps verwijderen, meteen updaten naar 10 en tot slot een hard reset via de instellingen. Fresher dan dat kan ik het niet bedenken. :P
Nou, daar gaan we. :7
  zaterdag 9 april 2016 @ 22:04:58 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161315250
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nou, daar gaan we. :7
Succes! *O*
  dinsdag 12 april 2016 @ 19:32:04 #109
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161380233
Euj ik krijg gewoon een update .218
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161384790
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:52 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

firmware van fitbit ook op laatste versie ?
vandaag een update voor windows 10 mobile waar ook bluetooth fixes in zitten
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:40:17 #111
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161390071
JA, UPS HEEFT EINDELIJK HET PAKKETJE! NA VIER MAANDEN IS MIJN KUTBESTELLING BIJ MOZO VERZONDEN! _O- :')
pi_161392644
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Gary_Oak het volgende:
JA, UPS HEEFT EINDELIJK HET PAKKETJE! NA VIER MAANDEN IS MIJN KUTBESTELLING BIJ MOZO VERZONDEN! _O- :')
Ik durfde er al niet meer naar te vragen.
Fijn voor je! En dan nu er vanaf vandaag of morgen van genieten!
  woensdag 13 april 2016 @ 06:56:03 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161393155
Zul je zien dat het pakket zoek raakt, of dat het een verkeerd artikel is :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 13 april 2016 @ 09:39:51 #114
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_161394436
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Nou, daar gaan we. :7
Gelukt? Misschien ben ik een beetje laat, maar: Ik had een paar apps die gewoon werkten na de upgrade naar 10, maar toen ik 10 opnieuw installeerde kon ik de apps niet meer installeren uit de Store, stond bij: Niet geschikt voor jouw toestel... Hopelijk heb je dat niet.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_161398883
Ik kan het bel/sms filter niet meer vinden, of is deze functie nog niet beschikbaar voor W10.
pi_161400521
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik kan het bel/sms filter niet meer vinden, of is deze functie nog niet beschikbaar voor W10.
tap and hold caller in call history and choose block contact
zelfde voor text messages
pi_161400607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:16 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

tap and hold caller in call history and choose block contact
zelfde voor text messages
Ook voor prive-nummers?
pi_161404673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:39 schreef Draganta het volgende:

[..]

Gelukt? Misschien ben ik een beetje laat, maar: Ik had een paar apps die gewoon werkten na de upgrade naar 10, maar toen ik 10 opnieuw installeerde kon ik de apps niet meer installeren uit de Store, stond bij: Niet geschikt voor jouw toestel... Hopelijk heb je dat niet.
Gelukt. En eigenlijk geen enkel verschil met m'n eerdere versie, jammer genoeg. Maar verder geen bugs/problemen.
  woensdag 13 april 2016 @ 18:57:56 #119
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161405335
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 02:33 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik durfde er al niet meer naar te vragen.
Fijn voor je! En dan nu er vanaf vandaag of morgen van genieten!
Thanks! Hopelijk is ie eind deze week binnen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:20 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Gelukt. En eigenlijk geen enkel verschil met m'n eerdere versie, jammer genoeg. Maar verder geen bugs/problemen.
Vandaag is er een nieuwe build:

http://www.windowscentral(...)obile-build-10586218
pi_161405629
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 18:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Vandaag is er een nieuwe build:

http://www.windowscentral(...)obile-build-10586218
Ik ben geen insider. Mijn telefoon is al sinds ik 'm heb heerlijk stabiel (0 crashes _O_ ) en dat wil ik zo houden. :D
  woensdag 13 april 2016 @ 19:27:33 #121
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161405928
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:13 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik ben geen insider. Mijn telefoon is al sinds ik 'm heb heerlijk stabiel (0 crashes _O_ ) en dat wil ik zo houden. :D
Nee, deze build is ook voor normale consumenten als ik dat artikel moet geloven. :P Patch Tuesday! :)
pi_161407230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:20 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ook voor prive-nummers?
geen idee, gebruik de functie zelf niet
pi_161411547
quote:
99s.gif Op woensdag 13 april 2016 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee, deze build is ook voor normale consumenten als ik dat artikel moet geloven. :P Patch Tuesday! :)
Hmm.. ik zie de update wel verschijnen maar als ik op installeren druk dan probeert ie het heel even. Maar daarna verschijnt de 'installeren' knop weer. :{
  donderdag 14 april 2016 @ 02:38:19 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161416187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 22:06 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Hmm.. ik zie de update wel verschijnen maar als ik op installeren druk dan probeert ie het heel even. Maar daarna verschijnt de 'installeren' knop weer. :{
Vaag. :{ Misschien via WDRT erop zetten (mits je niet alles al geconfigureerd hebt, zou zonde van je tijd zijn geweest namelijk)?
  donderdag 14 april 2016 @ 17:23:41 #125
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161427780
Hmm vaag.. ik kan geen woorden aan het toetsenbord woordenboek toevoegen.
Hebben anderen dit ook?
De naam van mijn dochtertje is er ineens uit verdwenen (of met die update van deze week) en ik kan die ook niet toevoegen..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161427992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:23 schreef L3viathan het volgende:
Hmm vaag.. ik kan geen woorden aan het toetsenbord woordenboek toevoegen.
Hebben anderen dit ook?
De naam van mijn dochtertje is er ineens uit verdwenen (of met die update van deze week) en ik kan die ook niet toevoegen..
als ik dubbelklik op het woord dus compleet selecteer, dan komt de +[onbekendwoord] wel in beeld

Bonus: Ook als je spatie backspace doet
  donderdag 14 april 2016 @ 18:22:28 #127
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_161428549
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef Joezi het volgende:

[..]

als ik dubbelklik op het woord dus compleet selecteer, dan komt de +[onbekendwoord] wel in beeld

Bonus: Ook als je spatie backspace doet
Ja dat krijg ik inderdaad ook
En dan doet hij ook net alsof het werkt
Maar zodra ik dan weer verder ga met typen komt er weer een rood lijntje onder en dan kent hij het woord niet meer ;(

Edit: Hmm raar, na een hard reset kent hij het woord wel weer ineens
Nouja... Opgelost gelukkig
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_161428642
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2016 02:38 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vaag. :{ Misschien via WDRT erop zetten (mits je niet alles al geconfigureerd hebt, zou zonde van je tijd zijn geweest namelijk)?
Doet het al, je moet blijkbaar 40% batterij hebben. :D
  donderdag 14 april 2016 @ 20:00:22 #129
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161430414
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:29 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Doet het al, je moet blijkbaar 40% batterij hebben. :D
Wel zo handig, ja. :+
  donderdag 14 april 2016 @ 22:43:56 #130
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161435327
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat ik mijn bestelling van Mozo binnen heb, ondanks dat de website van UPS zegt dat ie nog in Duitsland ligt. 8)7 Het slechte nieuws is dat Mozo blijkbaar hun bruine covers een 'update' hebben gegeven met een ander soort leer. Vier maanden geleden toen ik de bestelling deed, was ik in de veronderstelling dat ik onderstaand zou krijgen:



Mooi hè? Vandaag kreeg ik echter deze:



Heeft een andere tint en afwerking. Ik vind deze veel lelijker. :') Vier maanden gewacht en dan flikken ze dit. :') Zal ik het terugsturen en dan maar gewoon de zwarte nemen of eieren voor m'n geld? -O-
  donderdag 14 april 2016 @ 22:59:59 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161435948
Kies je geld. Serieus. Je mag alweer bijna je contract verlengen en de Lumia 980 kiezen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 april 2016 @ 23:01:40 #132
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161436010
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies je geld. Serieus. Je mag alweer bijna je contract verlengen en de Lumia 980 kiezen.
I know right? :') Vind jij de nieuwe afwerking ook lelijker of stel ik me gewoon aan? :@
  donderdag 14 april 2016 @ 23:02:53 #133
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_161436053
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

I know right? :') Vind jij de nieuwe afwerking ook lelijker of stel ik me gewoon aan? :@
Hij is spuuglelijk :D Daar zou ik mn Pokedex nog niet in beschermen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 14 april 2016 @ 23:03:17 #134
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161436070
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij is spuuglelijk :D Daar zou ik mn Pokedex nog niet in beschermen.
:D _O-
pi_161436349
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij is spuuglelijk :D Daar zou ik mn Pokedex nog niet in beschermen.
Je bent gewoon wederom teleurgesteld en dat snap ik wel. De afwerking ziet er ongeveer gelijk uit maar de kleurstelling is inderdaad totaal iets anders. De eerste is sjiek, die je nu hebt is gewoontjes. Denk er op je gemak over na. Kijk of je iets mooiers kunt vinden. Zo niet hou je hem, zo ja, terug met dat ding.
  donderdag 14 april 2016 @ 23:17:30 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161436464
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 23:12 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Je bent gewoon wederom teleurgesteld en dat snap ik wel. De afwerking ziet er ongeveer gelijk uit maar de kleurstelling is inderdaad totaal iets anders. De eerste is sjiek, die je nu hebt is gewoontjes. Denk er op je gemak over na. Kijk of je iets mooiers kunt vinden. Zo niet hou je hem, zo ja, terug met dat ding.
Heb de klantenservice net gemaild en gevraagd of het een fout was of dat ze echt die serie hebben veranderd. Als het laatste het geval is, dan stuur ik het terug. Wat een flutbedrijf. :')
  vrijdag 15 april 2016 @ 00:11:46 #137
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161437720
_O-
  vrijdag 15 april 2016 @ 03:23:31 #138
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161438958
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2016 00:11 schreef PjotterFRL het volgende:
_O-
Lach me niet uit! :'(
pi_161618301
quote:
4s.gif Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat ik mijn bestelling van Mozo binnen heb, ondanks dat de website van UPS zegt dat ie nog in Duitsland ligt. 8)7 Het slechte nieuws is dat Mozo blijkbaar hun bruine covers een 'update' hebben gegeven met een ander soort leer. Vier maanden geleden toen ik de bestelling deed, was ik in de veronderstelling dat ik onderstaand zou krijgen:

[ afbeelding ]

Mooi hè? Vandaag kreeg ik echter deze:

[ afbeelding ]

Heeft een andere tint en afwerking. Ik vind deze veel lelijker. :') Vier maanden gewacht en dan flikken ze dit. :') Zal ik het terugsturen en dan maar gewoon de zwarte nemen of eieren voor m'n geld? -O-
ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijken
  zaterdag 23 april 2016 @ 04:53:27 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161645009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 01:37 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijken
Ik niet. :@ De eerste heeft een vintage look, deze is helemaal egaal en heeft een poepkleur. :@ Heb hem inmiddels teruggestuurd en om de zwarte gevraagd. :')
pi_161647157
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 04:53 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik niet. :@ De eerste heeft een vintage look, deze is helemaal egaal en heeft een poepkleur. :@ Heb hem inmiddels teruggestuurd en om de zwarte gevraagd. :')
Ik vond die andere juist poep en verrookt leer achtig :P maar gaat erom dat jij hem mooi vindt natuurlijk!
  zaterdag 23 april 2016 @ 22:55:08 #142
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_161660503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 01:37 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

ik vind die juist mooier, en leer is natuur product dat kan afwijken
Echt leer wordt pas mooi als je het een tijdje gebruikt.
  maandag 25 april 2016 @ 01:25:30 #143
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161693627
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 11:15 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik vond die andere juist poep en verrookt leer achtig :P maar gaat erom dat jij hem mooi vindt natuurlijk!
Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is. :')

Maar goed, ben trouwens best ongeduldig naar de nieuwe apps in UWP van Facebook, Facebook Messenger, Instagram en Skype. Met de eerste drie zijn ze al sinds oktober bezig. :( Zo veel apps die ik in UWP wil zijn nog in beta! Remote Desktop ook bijvoorbeeld.
pi_161699509
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is. :')

Maar goed, ben trouwens best ongeduldig naar de nieuwe apps in UWP van Facebook, Facebook Messenger, Instagram en Skype. Met de eerste drie zijn ze al sinds oktober bezig. :( Zo veel apps die ik in UWP wil zijn nog in beta! Remote Desktop ook bijvoorbeeld.
Die gebruik ik allemaal niet :) Maar dat doe ik principieel al niet. FB en Instagram raad ik je ook af te gebruiken i.v.m. met je privacy, voor zowel fb als derden. Daarnaast is content ook niet zo om over naar huis te schrijven, en hun beleid met de content is dat je niet zelf mag kiezen wat je te zien krijgt op je tijdlijn, maar zij bepalen dus wat je belangrijk vindt e.d. Alles laten zien in chronologische volgorde is dan ook onmogelijk.

Dit kan je in theorie ook gigantisch misbruiken door bepaalde onderwerpen bijv. veel te laten zien, en bepaalde dingen niet om iemands beeld te vormen bijv. En dan heb ik het nog niet eens over de psychologische effecten, en de echt nut van deze media gehad.

Je mist dus niks imo ;)
  maandag 25 april 2016 @ 17:00:01 #145
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161705228
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2016 01:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ach ja, de zwarte vind ik ook mooi hoor. Het is alleen dat mijn portemonnee e.d. ook van bruin leer is. :')

Maar goed, ben trouwens best ongeduldig naar de nieuwe apps in UWP van Facebook, Facebook Messenger, Instagram en Skype. Met de eerste drie zijn ze al sinds oktober bezig. :( Zo veel apps die ik in UWP wil zijn nog in beta! Remote Desktop ook bijvoorbeeld.
Instagram maakt goede vorderingen, al vind ik 6Tag nu nog fijner om te gebruiken. Ik snap niet dat ze voor Skype zoveel tijd nodig hebben. Sowieso; waar is dat Skype team allemaal mee bezig? Die dienst wordt alleen maar slechter in plaats van beter...

Twitter is trouwens een heerlijke UWP-app. Een voorbeeld voor velen.
  zaterdag 30 april 2016 @ 22:10:09 #146
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_161834035
Nou, een kwartier geleden is m'n Lumia 630 DS gevallen. Nou deed 'ie dat wel vaker, maar uitgerekend deze val van 30cm was het scherm fataal :')

Dus dit is eventjes mijn favoriete topicreeks op FOK! geworden :D

Misschien moet ik nog even twee maanden naar de barsten staren, want dan woon ik weer in Nederland en heb ik niet persé een dual sim nodig.

Maare... ik heb meteen een vraag voor de kenners: is HERE Drive/Maps nog steeds (gratis) te downloaden voor Windows Phone 10?
  zondag 1 mei 2016 @ 16:39:18 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161849625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 22:10 schreef FritzWepper het volgende:
Nou, een kwartier geleden is m'n Lumia 630 DS gevallen. Nou deed 'ie dat wel vaker, maar uitgerekend deze val van 30cm was het scherm fataal :')

Dus dit is eventjes mijn favoriete topicreeks op FOK! geworden :D

Misschien moet ik nog even twee maanden naar de barsten staren, want dan woon ik weer in Nederland en heb ik niet persé een dual sim nodig.

Maare... ik heb meteen een vraag voor de kenners: is HERE Drive/Maps nog steeds (gratis) te downloaden voor Windows Phone 10?
Is nog te downloaden, maar ondersteuning stopt deze zomer. De ingebouwde app werkt prima, op ov na. :)

Tevens een handige link voor iedereen. :)

https://www.reddit.com/r/windowsphone/wiki/recommendedapps
  maandag 2 mei 2016 @ 17:24:35 #148
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161875607
Is er trouwens een centraal Windowstopic?
  dinsdag 3 mei 2016 @ 14:04:46 #149
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161895931
quote:
4s.gif Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Is er trouwens een centraal Windowstopic?
Ik denk dat het Windows 10-topic daar het best voor in aanmerking komt.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:00:52 #150
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161900808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 14:04 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik denk dat het Windows 10-topic daar het best voor in aanmerking komt.
Die zie ik dus nergens. :P
  dinsdag 3 mei 2016 @ 18:28:43 #151
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161901302
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die zie ik dus nergens. :P
DIG / [Windows 10] #8

Beetje rare titel ook.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 19:39:38 #152
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161903068
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:28 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

DIG / [Windows 10] #8

Beetje rare titel ook.
Zat op mobiel, kon niet op de vorige pagina's komen van DIG. ;(
  dinsdag 3 mei 2016 @ 23:16:13 #153
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_161911733
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 19:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zat op mobiel, kon niet op de vorige pagina's komen van DIG. ;(
Hoe gaat het met je mozocover?
pi_161944744
Uh, mijn telefoon is opeens vergrendeld vanwege beveiligingsredenen, en moet twee uur aan netstroom voordat ik hem opnieuw kan opstarten, wat is deze?
pi_161946276
Okee, harde reset dan maar..
  zaterdag 7 mei 2016 @ 02:39:55 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161980558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 23:16 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je mozocover?
Aangetekend verstuurd, maar ze hebben hem nog niet opgehaald op het postkantoor. Na de 10e wordt ie teruggestuurd. Prutsers. :')
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:53:49 #157
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_162068583
Er is weer een update beschikbaar .318
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_162069505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef L3viathan het volgende:
Er is weer een update beschikbaar .318
Ah thanks. ff downloaden :Y
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:32:23 #159
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_162095556
Heb de 640xl met windows 10. Maar bevalt bij mij totaal niet. Het neemt teveel harde schijf ruimte in om nog een update te installeren.
Whatsapp is bij mij ook 1,89 gb groot, ik kan daarvan ook geen bestanden meer verplaatsen. Als ik in de verkenner kijk staat er map is leeg. Meer mensen hier last van? Ik kan nu ook whatsapp niet meer gebruiken, omdat ik te weinig opslagruimte heb.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:36:13 #160
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_162095639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:53 schreef L3viathan het volgende:
Er is weer een update beschikbaar .318
Inderdaad! Op mijn bejaarde Lumia 820 is mijn battery drain hiermee opgelost.
Windows 10 werkt nu geheel feilloos en bovenal lekker snel _O_

Blijf het bijzonder vinden dat een toestel van deze leeftijd nog zo vlot mee komt met het laatste OS.

[ Bericht 7% gewijzigd door Revolution-NL op 11-05-2016 18:43:08 ]
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:42:03 #161
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_162095762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef Radioheader het volgende:
Heb de 640xl met windows 10. Maar bevalt bij mij totaal niet. Het neemt teveel harde schijf ruimte in om nog een update te installeren.
Whatsapp is bij mij ook 1,89 gb groot, ik kan daarvan ook geen bestanden meer verplaatsen. Als ik in de verkenner kijk staat er map is leeg. Meer mensen hier last van? Ik kan nu ook whatsapp niet meer gebruiken, omdat ik te weinig opslagruimte heb.
Whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weer
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  donderdag 12 mei 2016 @ 10:23:04 #162
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162112121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:42 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Whatsapp verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt weer
Dat lost het probleem dat W10 heet nog niet op natuurlijk. MS heeft nog wel wat werk te doen willen ze het zo smooth maken als WP8.
  donderdag 12 mei 2016 @ 22:13:33 #163
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_162135942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 10:23 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Dat lost het probleem dat W10 heet nog niet op natuurlijk. MS heeft nog wel wat werk te doen willen ze het zo smooth maken als WP8.
Dat ben ik met je eens, zeker nog geen verbetering.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  zondag 15 mei 2016 @ 08:44:35 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162209558
Er blijft een 1 staan bij mijn email tile. Er is geen ongelezen mail. Iemand een idee hoe ik die weg kan halen?

Reboot, soft reset, losmaken van start en opnieuw pinnen... Niets helpt tot nu toe
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_162209639
Misschien vreemde vraag kan je op Windows phone nu ook audio digitaal uitsturen via USB? Dat een externe dac audio gedeelte overneemt ik heb namelijk een Creative Sound Blaster Labs E5 als ik hem via 3.5 audio jack gebruik kan ik alleen versterker gedeelte gebruiken beetje zonde dus.
pi_162209865
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er blijft een 1 staan bij mijn email tile. Er is geen ongelezen mail. Iemand een idee hoe ik die weg kan halen?

Reboot, soft reset, losmaken van start en opnieuw pinnen... Niets helpt tot nu toe
account verwijderen en opnieuw toevoegen ?
  zondag 15 mei 2016 @ 10:28:42 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162210357
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 09:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

account verwijderen en opnieuw toevoegen ?
Ook geprobeerd, helemaal opnieuw gesynchroniseerd, de betreffende mail opgezocht en nogmaals verwijderd.

Niets. Nog steeds die notificatie :{

-edit-

Het gekke is dat er geen notificatie is als ik gmail en hotmail los op mn startpagina pin.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 15 mei 2016 @ 10:42:41 #168
450978 MisterMaster
Money destroys the world
pi_162210559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef Radioheader het volgende:
Heb de 640xl met windows 10. Maar bevalt bij mij totaal niet. Het neemt teveel harde schijf ruimte in om nog een update te installeren.
Whatsapp is bij mij ook 1,89 gb groot, ik kan daarvan ook geen bestanden meer verplaatsen. Als ik in de verkenner kijk staat er map is leeg. Meer mensen hier last van? Ik kan nu ook whatsapp niet meer gebruiken, omdat ik te weinig opslagruimte heb.
Stop er een sd-kaart in. Bij Windows 10 mobile kan je nagenoeg alle apps gewoon op de sd-kaart zetten.
'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
  zondag 15 mei 2016 @ 11:19:16 #169
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_162211144
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ook geprobeerd, helemaal opnieuw gesynchroniseerd, de betreffende mail opgezocht en nogmaals verwijderd.

Niets. Nog steeds die notificatie :{

-edit-

Het gekke is dat er geen notificatie is als ik gmail en hotmail los op mn startpagina pin.
En als je naar die account een nieuwe mail stuurt?
Heb zoiets ook een paar x gehad
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zondag 15 mei 2016 @ 11:32:38 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162211391
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:19 schreef L3viathan het volgende:

[..]

En als je naar die account een nieuwe mail stuurt?
Heb zoiets ook een paar x gehad
Ook niet.

Klaar ermee dus nu twee pins op startscherm.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 15 mei 2016 @ 15:25:43 #171
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162217869
Heb mijn zwart leren Mozo-cover binnen. Na zes maanden is het hoofdstuk afgesloten.

...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 mei 2016 @ 16:14:29 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162220333
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb mijn zwart leren Mozo-cover binnen. Na zes maanden is het hoofdstuk afgesloten.

...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestel maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 15 mei 2016 @ 16:24:49 #173
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162220714
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Heb mijn zwart leren Mozo-cover binnen. Na zes maanden is het hoofdstuk afgesloten.

...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel in voor een nieuw hoofdstuk hoor.
  zondag 15 mei 2016 @ 17:08:02 #174
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162222189
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bestel maar
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:24 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik ben wel in voor een nieuw hoofdstuk hoor.
:D _O-
  zondag 15 mei 2016 @ 23:57:35 #175
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_162234489
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 10:42 schreef MisterMaster het volgende:

[..]

Stop er een sd-kaart in. Bij Windows 10 mobile kan je nagenoeg alle apps gewoon op de sd-kaart zetten.
Er zat een SD kaart in met alle foto's en video's erop. Vandaar dat het zo raar was dat Whatsapp zo groot was. Whatsapp kon trouwens niet verplaatst worden naar de SD Kaart
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_162263813
wel fijn dat in de laatste redstone beta update swipe toegevoegd is aan Edge
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:16:20 #177
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_162271485
Holy shit m'n 930 leeft weer! Hij was naar MS omdat tijdens het downgraden van redstone naar normale release er iets mis ging en hij gebrickt was. MS wilde hem echter niet onder garantie repareren omdat het scherm kapot was. Sloeg nergens op, ding heeft al maandenlang de barst in het scherm, hij was gewoon bricked door de downgrade. Gedoe gedoe, gezeik gezeik, gemail gemail, krijg ik ineens de telefoon terug zonder dat we dat hadden afgesproken!

Uit pure wanhoop het ding maar weer (voor de 4e keer) aan WDRT gehangen, wordt ie nu wel herkend! Dus hij leeft weer, staat weer vrolijk W10M op, en ik ben weer blij. Heb de afgelopen weken een Androidtelefoon geleend, en hoewel het zeker niet slecht is voelt het (voor mij) niet zo fijn als Windows Phone. Ja m'n 930 is wat trager en een beetje zwaar en log, maar ik merk dat ik erg blij en rustig word van het OS. Ik vind alles lekker overzichtelijk en het ziet er goed uit en ik voel me er goed bij.

Kortom: ik ben vrolijk weetje
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_162272046
Ja, die reparatietoko van Microsoft is niet echt geweldig.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 16:42:59 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162272132
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef Sloggi het volgende:
Ja, die reparatietoko van Microsoft is niet echt geweldig.
Klantenservice van Microsoft is sowieso om te huilen. Incompetente idioten op de chat. :')
  dinsdag 17 mei 2016 @ 19:30:13 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162276668
Ik heb een totaal andere ervaring. Mijn 920 ooit opgestuurd voor stof onder de front lens komt 'ie terug met hele nieuwe body en usb-port omdat die stuk waren :D

Android is overigens een drama, heb nu een Shield TV en die apps zijn zo slecht ook :') HBO Go werkt niet. Horizon TV is niet beschikbaar voor Android TV. Input zuigt. En dat menu zodra je Android zelf ingaat (dus een stapje voorbij de skin).

DRA-MA.

Ik denk dat mijn volgende mobiele telefoon weer gewoon een W10M wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 18 mei 2016 @ 00:01:58 #181
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162285236
Android heeft de afgelopen jaren grote stappen gezet, maar het kan mij altijd nog niet bekoren. Ik vind ook dat MS in de basis goed bezig is met W10M. Alleen.. het is nog niet af. En dat merk je bij heel veel dingen.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:44:54 #182
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_162392914
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik krijg de eigen toegevoegde ringtones die ik op mijn 925 had staan (en daar dus probleemloos werkten) wel overgezet naar de map "ringtones" op de 535 met Wm10 maar ik kan ze niet kiezen als ringtone voor app-geluid en in de keuzelijst bij gepersonaliseerde beltoon (in de personen hub) staan ze ook niet in de lijst. :?
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zondag 22 mei 2016 @ 00:26:03 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162393960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:44 schreef Rob310 het volgende:
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar ik krijg de eigen toegevoegde ringtones die ik op mijn 925 had staan (en daar dus probleemloos werkten) wel overgezet naar de map "ringtones" op de 535 met Wm10 maar ik kan ze niet kiezen als ringtone voor app-geluid en in de keuzelijst bij gepersonaliseerde beltoon (in de personen hub) staan ze ook niet in de lijst. :?
Probleem had ik ook op WP 8.1. Probeer de ringtone-app eens?

https://www.microsoft.com(...)e-maker/9wzdncrfhvdm
  zondag 22 mei 2016 @ 00:32:22 #184
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_162394168
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Probleem had ik ook op WP 8.1. Probeer de ringtone-app eens?

https://www.microsoft.com(...)e-maker/9wzdncrfhvdm
Op mijn 925 met Wp8.1 heb ik dus juist geen probleem.....
Ringtonemaker ken ik, maar ik wil graag de sounds van Zedge gebruiken die ik nu heb. Dezelfde terugzoeken in de app is nagenoeg onmogelijk. Ik zal foon morgen eens aan Pc hangen, misschien dat ik dan een andere map zie om de bestandjes in te kunnen plaatsen.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zondag 22 mei 2016 @ 00:34:17 #185
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162394243
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:32 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Op mijn 925 met Wp8.1 heb ik dus juist geen probleem.....
Ringtonemaker ken ik, maar ik wil graag de sounds van Zedge gebruiken die ik nu heb. Dezelfde terugzoeken in de app is nagenoeg onmogelijk. Ik zal foon morgen eens aan Pc hangen, misschien dat ik dan een andere map zie om de bestandjes in te kunnen plaatsen.
Misschien is het bestand te groot of te lang? Vergeet niet dat W 10 totaal anders is dan WP 8.1, dus misschien is het sowieso nog niet te doen. :{
pi_162397620
Ik had het ook. Na een factory reset werkte het wel op m'n 925. Maar die was dan ook behoorlijk buggy voor de reset, nu niet meer.

Je kan ook proberen het spul van je telefoon naar je computer te zetten, de bestandsnaam te veranderen en het dan weer terug te zetten.
pi_162400837
Ik mis alle live tweets op mn twitter. Ligt dit aan mij of zit de functionaliteit er niet in?
  zondag 22 mei 2016 @ 19:08:43 #188
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162412678
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 12:15 schreef Isane het volgende:
Ik mis alle live tweets op mn twitter. Ligt dit aan mij of zit de functionaliteit er niet in?
Wat zijn livetweets? Periscope?
pi_162491239
WSJ twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06 Microsoft announces a further step in dismantling the mobile-phone operations it acquired from Nokia https://t.co/1qjyut0LVS reageer retweet
-O- -O-
pi_162492088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 15:50 schreef Houtenbeen het volgende:
WSJ twitterde op woensdag 25-05-2016 om 15:41:06 Microsoft announces a further step in dismantling the mobile-phone operations it acquired from Nokia https://t.co/1qjyut0LVS reageer retweet
-O- -O-
Dat eerste heeft MSFT niet gezegd, integendeel.

Hoewel het waarschijnlijk wel waar zal blijken te zijn :').
  woensdag 25 mei 2016 @ 16:56:41 #191
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162492581
Meer dan drie telefoons per jaar gaan ze niet meer maken gok ik.
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:42:59 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162498096
Is zo'n S7 Edge wat?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:00:39 #193
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_162522455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 16:56 schreef PjotterFRL het volgende:
Meer dan drie telefoons per jaar gaan ze niet meer maken gok ik.
Dat hoeft ook niet! Hoewel ik het er wel mee eens bent dat de houding van Microsoft niet veel vertrouwen geeft in W10M. Zelf bij de Microsoft cloud roadshow liepen consultants met iPhones rond en zag je bij demo's en presentaties amper een lumia :?

Hell, zelfs Office 365 functioneert op iOS beter dan in W10M :') :?

De markt wil alleen maar een high-end Surface Phone. Liever één highend premium telefoon met continuum, helo en x86 dan van die goedkope plastic lumia's.

Mijn trouwe lumia 820 is trouwens niet meer. Kapot gegaan door een bleed in het scherm. Er zat een barst onder de touch laag :?

De komst van de Surface Phone zal bepalen of ik bij W10M blijf. Voor de tussentijd heb ik een Lumia 650 aangeschaft waarbij het niet erg is als ik deze vervroegt afschrijf.

Eerste indrukken zijn erg positief. BIGGGGG bang for bucks en een mooie zakelijke uitstraling. Voelt wel minder degelijk aan dan de 820. Enigste kritiekpuntje is het het ontbreken van draadloos opladen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Revolution-NL op 26-05-2016 19:09:06 ]
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:07:28 #194
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162523907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:00 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet! Hoewel ik het er wel mee eens bent dat de houding van Microsoft niet veel vertrouwen geeft in W10M. Zelf bij de Microsoft cloud roadshow liepen consultants met iPhones rond en zag je bij demo's en presentaties amper een lumia :?

Hell, zelfs Office 365 functioneert op iOS beter dan in W10M :') :?

De markt wil alleen maar een high-end Surface Phone. Liever één highend premium telefoon met continuum, helo en x86 dan van die goedkope plastic lumia's.

Mijn trouwe lumia 820 is trouwens niet meer. Kapot gegaan door een bleed in het scherm. Er zat een barst onder de touch laag :?

De komst van de Surface Phone zal bepalen of ik bij W10M blijf. Voor de tussentijd heb ik een Lumia 650 aangeschaft waarbij het niet erg is als ik deze vervroegt afschrijf.

Eerste indrukken zijn erg positief. BIGGGGG bang for bucks en een mooie zakelijke uitstraling. Voelt wel minder degelijk aan dan de 820. Enigste kritiekpuntje is het het ontbreken van draadloos opladen.
Mij maakt het niet uit. Zolang ze gewoon telefoons blijven maken, vind ik het al goed. Moet er niet aan denken om naar Android of iOS te gaan. :{ Hoop dat die reorganisatie niet het begin van het einde is.
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:46:37 #195
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162525102
Ik word wel heel blij van die UWP-apps. Vind ik echte prachtige stukjes software.
En gelukkig heb ik ook alle apps die ik nodig heb tot mijn beschikking. Alleen FOX Sports mis ik, maar dat kan ik ook via de browser kijken. Erg blij met de nieuwe Instagram en Twitter apps. Hopen dat Whatsapp nog eens een UI-makeover krijgt. Al is dat ook al een stuk verbeterd.
  donderdag 26 mei 2016 @ 20:57:32 #196
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_162525422
M'n 930 kan nog even mee maar daarna maar weer terug naar iOS denk ik.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 26 mei 2016 @ 21:07:48 #197
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_162525742
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2016 20:57 schreef JDude het volgende:
M'n 930 kan nog even mee maar daarna maar weer terug naar iOS denk ik.
Mijn hoop is gevestigd op de Surface Phone.
Tot die tijd doet mijn I1520 het vast nog wel.
  donderdag 26 mei 2016 @ 21:12:00 #198
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162525850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 21:07 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Mijn hoop is gevestigd op de Surface Phone.
Tot die tijd doet mijn I1520 het vast nog wel.
Zo zit ik er ook in. Mijn 830 doet het nu nog prima.

Hopen dat de apps alleen een beetje blijven.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:09:44 #199
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:11:02 #200
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:46:36 #201
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  donderdag 9 juni 2016 @ 03:39:12 #202
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162858308
Krijgen jullie ook altijd pop-ups bij Microsoft-apps die vragen of je de app wil beoordelen? Hoe zet je dat uit? }:|
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:26:37 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162859875
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2016 03:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Krijgen jullie ook altijd pop-ups bij Microsoft-apps die vragen of je de app wil beoordelen? Hoe zet je dat uit? }:|
Krijg ik ook wel eens ja. Maar meestal als je 1 keer nee zegt (of annuleren, wat het ook is) komt het niet meer terug.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:31:07 #204
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162859956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Krijg ik ook wel eens ja. Maar meestal als je 1 keer nee zegt (of annuleren, wat het ook is) komt het niet meer terug.
Nee, blijft terugkomen hier. :'(
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:40:17 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162860126
Na een maand of 2 testen zijn er zo langzamerhand toch wel een paar dingetjes die me beginnen te irriteren.

- Het toetsenbord leert mijn schrijfstijl niet aan. Dat doet Android via swipe bijvoorbeeld beter. Nu zit ik heel vaak met verkeerde woorden. Regelmatig komen ze totaal niet in het rijtje met voorstellen voor terwijl ik toch echt duidelijk over de letters heen ga.
- De Facebook app werkt matig. Mijn tijdlijn ziet er anders uit dan op een computer en de notificaties komen niet altijd goed door.
- De Flitsmeister app is niet altijd even goed. Vanmorgen stond er een file op de weg waar ik op zat, dat was te zien in het rijtje met files, maar niet op het "dasboard"
- Nu.nl app werkt gewoon gaar in zijn algemeenheid.
- Edge werkt redelijk, maar ook niet altijd geweldig. De website voor mijn camera's werkt bijvoorbeeld soms niet, terwijl hij in de app op android en de website in IE wel werkt.

Met de standaard toepassingen van Windows werkt het super (mail, contacten, agenda, etc) en de hardware is ook meer dan goed, maar externe ondersteuning is echt heel erg matig.
Ik heb ook niet het idee dat het heel veel beter gaat worden als ik het zo hoor. Zeker niet nu het zo slecht gaat met de verkopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:47:51 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_162860283
Apps zijn vaak kut ja in vergelijking met de Android variant. Facebook is altijd kut. Dat komt door die eare algoritmes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:57:18 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162861557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Apps zijn vaak kut ja in vergelijking met de Android variant. Facebook is altijd kut. Dat komt door die eare algoritmes.
Op zich werkt hij voor Adroid best ok. Als je er niet te veel mee wilt.
Op een Windows Phone werkt hij gewoon niet goed. Laat hij zien dat ik notificaties heb en vervolgens wil hij die niet openen bijvoorbeeld. Of hij geeft dingen niet weer. Dat is gewoon irritant.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:57:26 #208
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162862688
Eens.

Al zeg je dat je verwacht dat het niet beter wordt.. ik zie de Twitter, Instagram en Whatsapp regelmatig updates krijgen. Dus qua grote apps ben ik heel tevreden. Alleen die NU.nl app.. tsja.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:44:19 #209
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162864794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:57 schreef PjotterFRL het volgende:
Eens.

Al zeg je dat je verwacht dat het niet beter wordt.. ik zie de Twitter, Instagram en Whatsapp regelmatig updates krijgen. Dus qua grote apps ben ik heel tevreden. Alleen die NU.nl app.. tsja.
Ze krijgen misschien wel regelmatig updates, maar updates betekenen niet per definitie kwaliteitsverbetering.
Ik denk alleen dat veel bedrijven de aandacht blijven houden op adroid en iOS aangezien de verkopen van windows phones gewoon dramatisch is. Waarom zou nu.nl zich bezig houden met een Windows app als de hoeveelheid gebruikers minimaal is.

Ik vind het als zakelijke telefoon een super toestel. Beter dan Apple of Android, maar voor persoonlijk gebruik een heel stuk minder..
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:14:34 #210
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162866641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze krijgen misschien wel regelmatig updates, maar updates betekenen niet per definitie kwaliteitsverbetering.
Ik denk alleen dat veel bedrijven de aandacht blijven houden op adroid en iOS aangezien de verkopen van windows phones gewoon dramatisch is. Waarom zou nu.nl zich bezig houden met een Windows app als de hoeveelheid gebruikers minimaal is.

Ik vind het als zakelijke telefoon een super toestel. Beter dan Apple of Android, maar voor persoonlijk gebruik een heel stuk minder..
Oh, dat klopt. Hopen dat hun hele 'Universal app' gebeuren wat verbetering brengt. Ik zie de Windows Store op pc's toch wel veel meer gebruikt worden in Windows 10 dan in Windows 8, dus dat is voor developers misschien wel interessant. Zeker nu deze zomer de apps ook naar Xbox komen.
pi_162868702
Als ik in mijn 950 XL oordopjes doe, speelt hij geluiden evengoed via de speaker af.
Heeft iemand hier ervaringen mee en/of een oplossing voor?
  donderdag 9 juni 2016 @ 21:49:01 #212
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162875350
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:53 schreef twisteddlogic het volgende:
Als ik in mijn 950 XL oordopjes doe, speelt hij geluiden evengoed via de speaker af.
Heeft iemand hier ervaringen mee en/of een oplossing voor?
Het lijkt er op dat de telefoon niet registreert dat er oordopjes aangesloten zijn. Zit er geen stof in de aansluiting ofzo?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_162886120
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 21:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat de telefoon niet registreert dat er oordopjes aangesloten zijn. Zit er geen stof in de aansluiting ofzo?
Ik heb net even gekeken, het leek niet noemenswaardig. Hij heeft het ook al vanaf het begin.
In ieder geval bedankt, ik zal thuis even kijken of hij het nu doet!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:49:20 #214
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_162897869
Andere oordopjes geprobeerd?
pi_162915783
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:40 schreef Komakie het volgende:
Na een maand of 2 testen zijn er zo langzamerhand toch wel een paar dingetjes die me beginnen te irriteren.

- Het toetsenbord leert mijn schrijfstijl niet aan. Dat doet Android via swipe bijvoorbeeld beter. Nu zit ik heel vaak met verkeerde woorden. Regelmatig komen ze totaal niet in het rijtje met voorstellen voor terwijl ik toch echt duidelijk over de letters heen ga.
- De Facebook app werkt matig. Mijn tijdlijn ziet er anders uit dan op een computer en de notificaties komen niet altijd goed door.
- De Flitsmeister app is niet altijd even goed. Vanmorgen stond er een file op de weg waar ik op zat, dat was te zien in het rijtje met files, maar niet op het "dasboard"
- Nu.nl app werkt gewoon gaar in zijn algemeenheid.
- Edge werkt redelijk, maar ook niet altijd geweldig. De website voor mijn camera's werkt bijvoorbeeld soms niet, terwijl hij in de app op android en de website in IE wel werkt.

Met de standaard toepassingen van Windows werkt het super (mail, contacten, agenda, etc) en de hardware is ook meer dan goed, maar externe ondersteuning is echt heel erg matig.
Ik heb ook niet het idee dat het heel veel beter gaat worden als ik het zo hoor. Zeker niet nu het zo slecht gaat met de verkopen.
Er zijn wat instellingen voor het toetsenbord waar je het een en ander kan aanpassen. Ik vind zelf de woordsuggesties wel goed werken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:34:01 #216
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163021819
Welke (UWP)-app gebruiken jullie om foto's te bewerken? :') Zo veel keus! PicsArt, Fhotoroom, Afterlight, KVADPhoto+ ...

|:(
pi_163022126
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:34 schreef Gary_Oak het volgende:
Welke (UWP)-app gebruiken jullie om foto's te bewerken? :') Zo veel keus! PicsArt, Fhotoroom, Afterlight, KVADPhoto+ ...

|:(
Gewoon de standaard windows foto app.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:52:31 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163022206
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:49 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Gewoon de standaard windows foto app.
Goeie. Misschien moet ik niet zo ingewikkeld doen. :')
  FOK!fotograaf woensdag 15 juni 2016 @ 06:46:54 #219
245494 Peter_Aragorn
pi_163024435
Mijn vriendin kan sinds gisteren, toen ze haar Lumia 550 even opnieuw installeerde, geen instagram meer installeren op de telefoon. Hij zegt dat hij niet aan de hardware eisen voldoet, maar een dag eerder stond de app nog gewoon op de telefoon en was het geen probleem verder.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?
pi_163025202
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:40 schreef Komakie het volgende:
Na een maand of 2 testen zijn er zo langzamerhand toch wel een paar dingetjes die me beginnen te irriteren.

- Het toetsenbord leert mijn schrijfstijl niet aan. Dat doet Android via swipe bijvoorbeeld beter. Nu zit ik heel vaak met verkeerde woorden. Regelmatig komen ze totaal niet in het rijtje met voorstellen voor terwijl ik toch echt duidelijk over de letters heen ga.
- De Facebook app werkt matig. Mijn tijdlijn ziet er anders uit dan op een computer en de notificaties komen niet altijd goed door.
- De Flitsmeister app is niet altijd even goed. Vanmorgen stond er een file op de weg waar ik op zat, dat was te zien in het rijtje met files, maar niet op het "dasboard"
- Nu.nl app werkt gewoon gaar in zijn algemeenheid.
- Edge werkt redelijk, maar ook niet altijd geweldig. De website voor mijn camera's werkt bijvoorbeeld soms niet, terwijl hij in de app op android en de website in IE wel werkt.

Met de standaard toepassingen van Windows werkt het super (mail, contacten, agenda, etc) en de hardware is ook meer dan goed, maar externe ondersteuning is echt heel erg matig.
Ik heb ook niet het idee dat het heel veel beter gaat worden als ik het zo hoor. Zeker niet nu het zo slecht gaat met de verkopen.
facebook app zal op termijn vervangen worden door de app die nu ook al op win10 (niet mobile) beschikbaar is.
voor flitsmeldingen gebruik ik flitsnav, vind ik fijner werken dan flitsmeister
  donderdag 16 juni 2016 @ 20:31:04 #221
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_163069838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 06:46 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mijn vriendin kan sinds gisteren, toen ze haar Lumia 550 even opnieuw installeerde, geen instagram meer installeren op de telefoon. Hij zegt dat hij niet aan de hardware eisen voldoet, maar een dag eerder stond de app nog gewoon op de telefoon en was het geen probleem verder.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Was/Is schijnbaar stuk.

http://www.windowscentral(...)er-install-instagram
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 16 juni 2016 @ 21:12:51 #222
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_163071304
Kwam net dit overzicht tegen, Mobile device management ondersteuning binnen Office 365 is voor Windows Phone is ècht dramatisch ten opzichte van IOS. Ze tonen zelfs graphics van ios support :')



Kansloos :')
https://support.office.co(...)92-be91-9ccec25905b0
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:29:43 #223
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163077075
Vanavond had ik opeens een update van mijn telefoon.. terwijl ik niet op WiFi zat en niet thuis was. Pak ik mijn telefoon uit m'n broekzak zie ik die radertjes.

Was wel even flabbergasted. :')
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:59:20 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163085077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 08:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

facebook app zal op termijn vervangen worden door de app die nu ook al op win10 (niet mobile) beschikbaar is.
voor flitsmeldingen gebruik ik flitsnav, vind ik fijner werken dan flitsmeister
Vers van de pers!

http://www.windowscentral(...)able-beta-windows-10
  vrijdag 17 juni 2016 @ 15:10:05 #225
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163087260
quote:
Kan 'm niet downloaden.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 15:34:52 #226
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_163088088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Kan 'm niet downloaden.
Nee ik ook niet, zal wel niet in NL werken... Al las ik wel op Reddit dat hij in Duitsland wel werkt
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_163104881
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, zal wel niet in NL werken... Al las ik wel op Reddit dat hij in Duitsland wel werkt
klopt, heb m'n regio even op duitsland gezet en toen werkte het wel, na voltooien download regio weer teruggezet.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:18:01 #228
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163108412
Hoe bevalt ie? Is het de moeite waard?
pi_163112612
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:18 schreef PjotterFRL het volgende:
Hoe bevalt ie? Is het de moeite waard?
lijkt tot nu toe prima te werken en is wat meer feature complete dan de microsoft versie naar mijn idee
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:23:02 #230
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163113139
Wel fijn dat Microsoft en bekende derde partijen veel apps overzetten op UWP. :) Ze zullen vast mikken op de Anniversary Update.
  woensdag 29 juni 2016 @ 15:57:42 #231
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zaterdag 2 juli 2016 @ 17:46:58 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163462717
http://www.windowscentral(...)vice-recovery-lumias

Double-tap to wake komt eraan voor de 950 en 950 XL! *O*
pi_163462934
Wat is whatsapp kut geworden met de "selecteren" knop onderin (ipv verzenden)
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:14:19 #234
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163465985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Isane het volgende:
Wat is whatsapp kut geworden met de "selecteren" knop onderin (ipv verzenden)
Zo echt he.. Heb volgens mij al 100x de verkeerde knop ingedrukt
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:23:14 #235
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_163466192
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 17:56 schreef Isane het volgende:
Wat is whatsapp kut geworden met de "selecteren" knop onderin (ipv verzenden)
Op de 535 die ik gebruik, kan ik niets meer na het indrukken van die knop :N
Ik kan niets selecteren en ook niet terug naar bericht typen. Ik moet terug naar contactenlijst en weer terug naar de chat met de betreffende persoon.
Doe ik iets fout?
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:34:01 #236
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163466506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef Rob310 het volgende:

[..]

Op de 535 die ik gebruik, kan ik niets meer na het indrukken van die knop :N
Ik kan niets selecteren en ook niet terug naar bericht typen. Ik moet terug naar contactenlijst en weer terug naar de chat met de betreffende persoon.
Doe ik iets fout?
Dat probleem heb ik dan weer niet. Als ik de back toets druk kan ik gewoon weer verder typen/verzenden enz..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_163466542
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 20:14 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Zo echt he.. Heb volgens mij al 100x de verkeerde knop ingedrukt
idd ja :')
Hoop dat ze dit echt weer gaan veranderen.
  zondag 3 juli 2016 @ 09:08:26 #238
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_163478664
Haha ik maar denken dat ik de enige was met het probleem! 'Goed' om te horen dat iedereen er last van heeft
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 3 juli 2016 @ 10:40:52 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163479786
Ik moest even kijken wat er bedoeld werd maar ik verzend altijd met enter. Had het niet eens door dat er iets veranderd was. :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 3 juli 2016 @ 18:40:18 #240
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163490576
Wat een verschrikking inderdaad. Hoe kunnen ze zoiets nou bedenken?
Zal ook even gaan klagen bij support.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:56:24 #241
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163492512
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:40 schreef PjotterFRL het volgende:
Wat een verschrikking inderdaad. Hoe kunnen ze zoiets nou bedenken?
Zal ook even gaan klagen bij support.
Waarschijnlijk om het in dezelfde stijl te houden als de sms-app.
  zondag 3 juli 2016 @ 21:30:16 #242
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163495728
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om het in dezelfde stijl te houden als de sms-app.
Wanneer je in de sms-app een bericht aan het schrijven bent is de onderste balk weg. Vind ik nogal een verschil. ;)


Er is al wel een update, maar nog niet zoals ik het wil:
http://mspoweruser.com/wh(...)ulti-select-bug-fix/
  zondag 3 juli 2016 @ 22:33:51 #243
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163498413
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Wanneer je in de sms-app een bericht aan het schrijven bent is de onderste balk weg. Vind ik nogal een verschil. ;)

Er is al wel een update, maar nog niet zoals ik het wil:
http://mspoweruser.com/wh(...)ulti-select-bug-fix/
Ik bedoel dus die verzendknop in de vorm van een pijl. :P
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:47:49 #244
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_163574523
Sinds de laatste update heb ik standaard een vastloper bij het uitschakelen van bluetooth. Echt, hoeveel updates zijn er nog nodig voor het een keer fatsoenlijk werkt allemaal?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 7 juli 2016 @ 10:53:01 #245
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163576209
Ben je insider?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:51:56 #246
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 05:55:32 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163594707
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
Willen jullie deze petitie tekenen? :@

https://www.change.org/p/(...)nd-windows-mobile-10
Gaat niet gebeuren, al zijn er tien miljoen miljard handtekeningen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:09:30 #248
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163597621
Double tap to wake is nu beschikbaar voor de 950 en 950XL.
En de officiële F1-app is gelanceerd voor Windows 10 als UWP.

https://www.microsoft.com(...)263915)(2775081)()()
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:31:14 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163628186
Okay jongens. Ik ga in november overstappen naar Android. Ik heb het lang vol gehouden en vind het OS an sich prachtig, maar het gebrek aan apps is me nu echt teveel geworden.

Blame Pokémon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:35:41 #250
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163628264
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay jongens. Ik ga in november overstappen naar Android. Ik heb het lang vol gehouden en vind het OS an sich prachtig, maar het gebrek aan apps is me nu echt teveel geworden.

Blame Pokémon.
NEE! :'(
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:51:31 #251
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163628546
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

NEE! :'(
Sorry, maar jij zou het moeten begrijpen Gary! :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:55:24 #252
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163628616
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sorry, maar jij zou het moeten begrijpen Gary! :D
Ik snap je heel goed. :') Twijfel nu om een goedkope Android te kopen, puur voor het spel. :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:04:34 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163628823
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed. :') Twijfel nu om een goedkope Android te kopen, puur voor het spel. :')
Heb al ff zitten kijken, maar dat vond ik net ff te ver gaan. Zit je ook weer met je simkaart. Nee, ik maak een volledige overstap en tot die tijd ga ik mn Lumia wel als hotspot instellen en mn tablet gebruiken :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 juli 2016 @ 21:09:32 #254
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163628933
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb al ff zitten kijken, maar dat vond ik net ff te ver gaan. Zit je ook weer met je simkaart. Nee, ik maak een volledige overstap en tot die tijd ga ik mn Lumia wel als hotspot instellen en mn tablet gebruiken :')
Ik ben juist gillend wegerend van Android naar Windows. :') En iOS is ook geen optie: werkte een tijdje op een iPad van werk en dat OS is echt voor kleuters. :') Misschien is er een muziekspeler of zoiets die Pokémon GO ook ondersteunt. ;(
pi_163629004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 05:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, al zijn er tien miljoen miljard handtekeningen.
eigenlijk idioot, als je een UWP app bouwt kan je windows phone, windows laptops en windows tablet targeten, miljoenen apparaten/gebruikers..
pi_163629698
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

NEE! :'(
Die komt wel weer terug naar paar weken. Meestal zo :P
pi_163630315
Petitie ingevuld :Y (ook al heb ik er nu niks mee)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 22:10:16 #258
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163630382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 21:43 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Die komt wel weer terug naar paar weken. Meestal zo :P
~O>

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 22:07 schreef Isane het volgende:
Petitie ingevuld :Y (ook al heb ik er nu niks mee)
O+ O+ O+ O+ O+ O+
  Redactie Games zaterdag 9 juli 2016 @ 23:04:00 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_163631617
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik snap je heel goed. :') Twijfel nu om een goedkope Android te kopen, puur voor het spel. :')
Gewoon een Chinaphone kopen hiervoor.. ;)
En Android is best wel wat veranderd weer in 4 versies. Android 2.0 is pure bagger. Android 6.0 is enigszins mee te werken ook al is het niet mijn favoriete OS.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zaterdag 9 juli 2016 @ 23:12:31 #260
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163631788
Dat een Pokemon-spelletje mij nog het meest ging irriteren qua appgap. :D

Maar ik blijf mooi bij Win 10. De lumia 950 wordt steeds goedkoper en lacht naar me...
  zondag 10 juli 2016 @ 01:27:18 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163634274
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Gewoon een Chinaphone kopen hiervoor.. ;)
En Android is best wel wat veranderd weer in 4 versies. Android 2.0 is pure bagger. Android 6.0 is enigszins mee te werken ook al is het niet mijn favoriete OS.
Ja, zit te kijken naar een oude OnePlus. :P Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet. Het is immers een spin-off. :+

quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 23:12 schreef PjotterFRL het volgende:
Dat een Pokemon-spelletje mij nog het meest ging irriteren qua appgap. :D

Maar ik blijf mooi bij Win 10. De lumia 950 wordt steeds goedkoper en lacht naar me...
_O-

Dacht dat jij al een 950 (XL) had? :o
pi_163636184
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay jongens. Ik ga in november overstappen naar Android. Ik heb het lang vol gehouden en vind het OS an sich prachtig, maar het gebrek aan apps is me nu echt teveel geworden.

Blame Pokémon.
heb ik ook gedaan. Tot nu toe geen spijt. Was helemaal klaar met Windows mobile
  zondag 10 juli 2016 @ 11:47:46 #263
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163637421
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay jongens. Ik ga in november overstappen naar Android. Ik heb het lang vol gehouden en vind het OS an sich prachtig, maar het gebrek aan apps is me nu echt teveel geworden.

Blame Pokémon.
Kan het me goed voorstellen
Er komen echt bijna geen nieuwe apps voor w10m en apps die er wel zijn hebben al 100 jaar geen update meer gehad (aantal uitzonderingen daargelaten)

Ik ben zelf niet zo'n app gebruiker maar zelfs voor mij is dit gewoon erg triest

Twijfel ook wel om weer terug naar Android te gaan..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Redactie Games zondag 10 juli 2016 @ 12:07:36 #264
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_163637812
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, zit te kijken naar een oude OnePlus. :P Nou ja, zo erg is het nou ook weer niet. Het is immers een spin-off. :+

[..]

_O-

Dacht dat jij al een 950 (XL) had? :o
Het is stiekem ook wel een leuk spelletje voor buiten.. :@
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 11 juli 2016 @ 01:45:05 #265
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163659551
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Kan het me goed voorstellen
Er komen echt bijna geen nieuwe apps voor w10m en apps die er wel zijn hebben al 100 jaar geen update meer gehad (aantal uitzonderingen daargelaten)

Ik ben zelf niet zo'n app gebruiker maar zelfs voor mij is dit gewoon erg triest

Twijfel ook wel om weer terug naar Android te gaan..
Welke mis je dan? :o Ik mis alleen een first party van Feedly, een UWP van LinkedIn en NS.

quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2016 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het is stiekem ook wel een leuk spelletje voor buiten.. :@
O+ :@
pi_163659746
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Kan het me goed voorstellen
Er komen echt bijna geen nieuwe apps voor w10m en apps die er wel zijn hebben al 100 jaar geen update meer gehad (aantal uitzonderingen daargelaten)

Ik ben zelf niet zo'n app gebruiker maar zelfs voor mij is dit gewoon erg triest

Twijfel ook wel om weer terug naar Android te gaan..
Ik vrees gewoon dat het niet lang meer duurt voor het over en uit is met Windows mobiel. Ik hoop dat ik het verkeerd heb. :N :'(
  maandag 11 juli 2016 @ 10:37:38 #267
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163661583
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Welke mis je dan? :o Ik mis alleen een first party van Feedly, een UWP van LinkedIn en NS.
Pokemon Go :9

Verder zie ik regelmatig apps voorbij komen waarvan ik denk: o wel handig, maar dan staat er altijd alleen android/ios onder.. dus ja die vergeet ik dan maar weer snel
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_163662720
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Welke mis je dan? :o Ik mis alleen een first party van Feedly, een UWP van LinkedIn en NS.

[..]

O+ :@
Bij mij in ieder geval is het zo dat ik op het moment niet zozeer apps mis. Maar er is gewoon te weinig interesse vanuit software ontwikkelaars om iets te ontwikkelen voor het platform. Op het moment dat er een nieuw fitness bandje is dan is er een app voor Android en iOS. Op het moment dat er een nieuw spel komt dan is het er voor Android en iOS. Op het moment dat er wat dan ook voor hype is, dan is dat er voor Android en iOS.

Ik ben altijd een groot fan geweest van Windows telefoons, heb 3 jaar een Omnia 7 gehad tot deze zijn beste tijd gehad had. Daarna ben ik vanwege dat er op dat moment niet veel spannende telefoons waren en ik echt bepaalde apps miste gegaan voor een Nexus 5 met op het moment de laatste versie van Android. Deze draait lekker maar begint na bijna 3 jaar toch ook wel kuren te krijgen.

Nu beginnen de prijzen van de 950 goed te dalen en interessant voor mij te worden. Maar ik weet het gewoon niet. Ik ben een groot fan van het platform en van de look and feel, maar het mist iets. Bijvoorbeeld zo'n Xiaomi Mi Band 2 lijkt mij een leuke gadget om een beetje actiever te worden, alleen een app voor Android en iOS. Nu heeft Microsoft wel een alternatief maar die is meer dan 4 keer zo duur. Maar kijk bijvoorbeeld ook naar Pokemon Go, wederom ook geen WM10 app. Snapchat gaat er waarschijnlijk niet komen, Instagram heeft jaren geduurd voor er een officiële app is, Tinder heeft nooit een officiële app gehad enz enz. Domotica oplossingen en slimme thermostaten, vaak ook geen optie. Natuurlijk zijn er alternatieven, maar de officiële app bouwers blijven gewoon geen interesse tonen.

Ik zit momenteel ernstig te twijfelen maar ik ben geneigd om toch naar een ander platform dan WM10 te gaan. Zolang er ook nog geen continuum is met x86 ondersteuning is continuum geen echt interessante optie voor mij. Ik wil ook up to date kunnen zijn met nieuwe concepten en apps, ook al zou ik ze in sommige gevallen niet gebruiken.

Windows heeft een geweldige update beleid waar Android niet aan kan tippen, en een mooie interface, goede integratie met office, one drive en zakelijke toepassingen. Maar voor de consument moeten ze het toch echt voor elkaar krijgen dat app ontwikkelaars in het platform willen investeren. Dat de laatste hype apps voor WM10 beschikbaar zijn, ik weet dat een hoop liefhebbers dat niet zo nodig vinden maar op het moment dat er een reclame op TV is voor een bepaalde app, dan moet die gewoon ook beschikbaar zijn voor de consument op WM10. Anders zal een hele grote groep echt niet overstappen. Microsoft heeft het de laatste tijd in ieder geval technisch gezien makkelijk genoeg gemaakt voor ontwikkelaars. Maar ze zullen toch andere manieren moeten verzinnen om het aantrekkelijk te maken voor de klant en ontwikkelaars, dit werkt zo niet. Helaas is het dus nog niet veel anders dan 6 jaar geleden toen ze met de eerste Windows Phone versie op de markt kwamen.

Ik denk er nog over na. Maar aangezien de focus van Microsoft momenteel niet bij WM10 ligt wordt de kans steeds kleiner dat ik de overstap naar het Windows Platform weer ga maken.
  maandag 11 juli 2016 @ 13:06:33 #269
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163664377
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2016 01:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

_O-

Dacht dat jij al een 950 (XL) had? :o
Nee joh, mijn Lumia 830 doet het nog altijd prima. Zit te wachten tot ik een reden heb een nieuwe te kopen. :+
  maandag 11 juli 2016 @ 19:55:27 #270
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_163672598
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 11:47 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Kan het me goed voorstellen
Er komen echt bijna geen nieuwe apps voor w10m en apps die er wel zijn hebben al 100 jaar geen update meer gehad (aantal uitzonderingen daargelaten)

Ik ben zelf niet zo'n app gebruiker maar zelfs voor mij is dit gewoon erg triest

Twijfel ook wel om weer terug naar Android te gaan..
Naar mijn idee gat het hard bergafwaarts en lijkt alle ontwikkeling stil te staan. Man, het lijkt inmiddels bijna een feature phone :')

Ik kan met w10 niet eens meer al mijn verkeer door mijn VPN tunnel sturen :(
Een OpenVPN of andere VPN app voor Windows 10 is er niet.
  maandag 11 juli 2016 @ 19:57:52 #271
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163672654
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Naar mijn idee gat het hard bergafwaarts en lijkt alle ontwikkeling stil te staan. Man, het lijkt inmiddels bijna een feature phone :')
Wat is het verschil met een jaar geleden dan? Ik heb het idee meer features te hebben dan toen. Zowel qua apps als qua OS.

Tuurlijk, iOS en Android gaan sneller. (Zeker op het gebied van IoT, smarthomes, etc.)
  maandag 11 juli 2016 @ 20:02:08 #272
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_163672785
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een jaar geleden dan? Ik heb het idee meer features te hebben dan toen. Zowel qua apps als qua OS.

Tuurlijk, iOS en Android gaan sneller. (Zeker op het gebied van IoT, smarthomes, etc.)
Het app gat en de ondersteuning met andere platformen wordt steeds slechter, terwijl je toch een verbetering zou mogen verwachten bij een platform wat reeds achterloopt.

Ik merk gewoon dat W10M steeds slechter aansluit bij mijn use case.

Misschien ben ik als gebruiker van het eerste uur ook wel een beetje klaar met het wachten en altijd concessies te moeten doen in functionaliteit.

Het VPN issue en de ondersteuning binnen office 365 mdm ( notabene een MS product :') ) is nu wel de limiet zeg maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Revolution-NL op 11-07-2016 20:07:30 ]
  maandag 11 juli 2016 @ 20:19:10 #273
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163673154
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:57 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Wat is het verschil met een jaar geleden dan? Ik heb het idee meer features te hebben dan toen. Zowel qua apps als qua OS.

Tuurlijk, iOS en Android gaan sneller. (Zeker op het gebied van IoT, smarthomes, etc.)
Eén van mijn meest gebruikte apps was Here Drive, die werkt nu helemaal niet meer. Dat het geen alternatieve routes bood terwijl de Android-variant dat wel had vond ik nog wel acceptabel. Het alternatief, Windows Maps, biedt verder ook niets extra. Gebruikt dezelfde maps (zonder de nieuwe A4) en stemmen maar nog steeds zonder alternatieve routes.

Tot vorig jaar waren er ook nog wel beloftes qua toekomstige features en ondersteuning, nu hoor je MS helemaal niet meer. Na de Lumia 950 zijn er ook geen modellen meer getoond, dat is nu 9 maanden later. Er zijn miljoenen baby's geboren inmiddels.

Ik ben van oorsprong een Nokia gebruiker vanwege de bouwkwaliteit, tien keer vallen zonder krassen enzo. Ben mee het Windows-avontuur ingesprongen. Mede vanwege de camera-features. Daar zijn ze ook ingehaald inmiddels.

Daarnaast is Nokia niet meer Nokia zoals het was. Dus dat kan ik ook loslaten. Het enige waar ik wel echt huiverig voor ben is die bouwkwaliteit. Om die reden neem ik sowieso geen iPhone, die gaan echt allemaal stuk als je er alleen al naar kijkt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:43:31 #274
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_163682860
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 01:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Welke mis je dan? :o Ik mis alleen een first party van Feedly, een UWP van LinkedIn en NS.

[..]

O+ :@
Geen first party, maar wel goed: NextGen Reader
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  dinsdag 12 juli 2016 @ 08:52:34 #275
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163682951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:43 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Geen first party, maar wel goed: NextGen Reader
Die gebruik ik ook. _O_
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:22:13 #276
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_163694343
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 08:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook. _O_
Sinds vorige week heb ik Surface Pro 4 en gebruik de app daar in tabletmodus. Zat ervoor altijd op mijn Nokia 930 op zo'n klein schermpje te kezen. Op tabletformaat is het een verademing en verbetert het mijn workflow bij het bijhouden van kennis.

Als ik vanuit NextGen Reader een artikel deel met OneNote, staat er tenminste het hele artikel. In Edge dezelfde deelactie met OneNote en staat er alleen titel en samenvatting. 😩
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:51:01 #277
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_163694849
Gebruikt Prorail hier nou een Lumia bij een bericht over Pokemon Go? _O-


It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 13 juli 2016 @ 12:43:03 #278
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163710410
Mis ik een instelling ofzo? Mijn telefoon gaat weer uit zichzelf updaten. Nu zie ik alleen maar tandwielen. _O-
pi_163723571
Het blijft zonde dat Windows Mobile niet aanslaat. Zelf heb ik al bijna 3 jaar de Ativ S, en het werkt nog steeds er snel. Van het strakke design ben ik nog steeds fan, Android en Ios kunnen hier m.i. niet aan tippen.

Toch is het een ramp dat Microsoft het app-aanbod nooit echt op gang heeft weten te krijgen. Ik snap niet dat ze desnoods zelf de populaire apps zijn gaan ontwikkelen (Snapchat, Instagram, Pokemon etc.). De Lumia 550/650 zou volgens mij dan zelfs een verkoopsucces kunnen worden.
Is er recent nog iets bekend geworden over "emulator" waardoor ook Android en Ios apps kunnen worden gedraaid?

Het gebrek aan apps doet mij nu helaas wel twijfelen om over te stappen naar Android, al is de 950 nu wel heel erg aantrekkelijk aan het worden qua prijs. Via de pricewatch van tweakers al voor 330 euro.
pi_163727924
Met het OS is echt zo goed als niets mis inderdaad, en de hardware van de telefoons eigenlijk ook niet. Het probleem blijft inderdaad het app-aanbod :'( En dan vooral de 'nutteloze' apps als PokemonGo en Snapchat...

Zit er wel eens aan te twijfelen om weer terug te gaan naar Android of over te stappen naar iOS. Maar ¤700+ uit moeten geven en dan maar afwachten of je hihgend toestelletje na een jaar nog net zo soepel draait als nieuw ga ik gewoon _niet_ doen.
pi_163728075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:40 schreef Komakie het volgende:
Na een maand of 2 testen zijn er zo langzamerhand toch wel een paar dingetjes die me beginnen te irriteren.

- Het toetsenbord leert mijn schrijfstijl niet aan. Dat doet Android via swipe bijvoorbeeld beter. Nu zit ik heel vaak met verkeerde woorden. Regelmatig komen ze totaal niet in het rijtje met voorstellen voor terwijl ik toch echt duidelijk over de letters heen ga.

Dat was in 8(.1) vééééél beter inderdaad. Lijkt wel of die leerfunctie gewoon broken is.
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:52:01 #282
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_163729313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 23:13 schreef nom-de-guerre het volgende:
Is er recent nog iets bekend geworden over "emulator" waardoor ook Android en Ios apps kunnen worden gedraaid?
Zijn ze mee gestopt, zal dus niet meer in W10m komen. Wel hebben ze ervoor gezorgd dat iOS apps heel makkelijk over te zetten zijn, maar dat vereist dus nog wel wat ontwikkelwerk.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_163729612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:45 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Dat was in 8(.1) vééééél beter inderdaad. Lijkt wel of die leerfunctie gewoon broken is.
Dit valt mij ook op inderdaad.
  donderdag 14 juli 2016 @ 13:34:48 #284
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163731349
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 10:45 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Dat was in 8(.1) vééééél beter inderdaad. Lijkt wel of die leerfunctie gewoon broken is.
Dat idee heb ik ook. Ik heb ook vaak dat hij ineens alle woorden uit mijn woordenboek niet meer kent. En nieuwe woorden toevoegen werkt ook niet. Dan krijg ik wel zo'n plusje maar als ik door type komt er toch weer een rode streep onder het woord te staan.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_163732139
Vraag mij dan af of dat in het Engels ook zo is.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:02:09 #286
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163734705
Wow, de petitie van Pokémon GO heeft al bijna die van Snapchat ingehaald. En die laatste is al ruim twee jaar oud. :o
pi_163734898
Dat Satya Nadella even met die petitie in de hand naar Nintendo gaat.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:17:29 #288
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163735125
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef PjotterFRL het volgende:
Dat Satya Nadella even met die petitie in de hand naar Nintendo gaat.
Heb je dat interview van hem gisteren gezien? :') Hij sprak wat betreft over Pokémon GO alleen over augmented reality en hoe de HoloLens de toekomst zou kunnen zijn. Zeg gewoon dat je het jammer vindt dat Pokémon GO niet voor Windows uit is, soepkip. :')

http://www.windowscentral(...)-pokemon-go-hololens
pi_163743901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zijn ze mee gestopt, zal dus niet meer in W10m komen. Wel hebben ze ervoor gezorgd dat iOS apps heel makkelijk over te zetten zijn, maar dat vereist dus nog wel wat ontwikkelwerk.
Helder, bedankt.

Toch denk ik dat Microsoft Windows mobile alleen kan redden, wanneer ze actief gaan zorgen dat het aantal apps stijgen. Dat helpt meer dan weer een marketingactie.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:28:52 #290
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163752428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 22:17 schreef nom-de-guerre het volgende:

[..]

Helder, bedankt.

Toch denk ik dat Microsoft Windows mobile alleen kan redden, wanneer ze actief gaan zorgen dat het aantal apps stijgen. Dat helpt meer dan weer een marketingactie.
Gaat voorlopig niet gebeuren. :( Nadella heeft al aangegeven dat de focus de komende anderhalf jaar niet op Mobile ligt. Prutser die gast. :') Dat is ook de reden dat je geen reclames ziet (buiten het internet) voor de Lumia's van Microsoft zelf, maar alleen (sporadisch!) van mobiele aanbieders.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 09:44:49 #291
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_163752654
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:28 schreef Gary_Oak het volgende:

Nadella heeft al aangegeven dat de focus de komende anderhalf jaar niet op Mobile ligt.
_O-. Op deze manier wordt het nooit wat natuurlijk. Volgend jaar rap terug naar iOS.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 15 juli 2016 @ 17:54:55 #292
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_163763002
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 09:44 schreef JDude het volgende:

[..]

_O-. Op deze manier wordt het nooit wat natuurlijk. Volgend jaar rap terug naar iOS.
Ballmer had ook gewoon CEO moeten blijven.
  maandag 18 juli 2016 @ 09:28:28 #293
284886 warhamstr
Niet waar!
pi_163823321
Stoppen met k*tten en klanten laten zitten moeten ze ook gewoon. Strax kan ik een dumbphone gaan kopen.
  maandag 18 juli 2016 @ 11:02:05 #294
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
  maandag 18 juli 2016 @ 13:00:43 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_163827154
quote:
Een half jaar geleden had ik 'm willen hebben...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 18 juli 2016 @ 13:17:35 #296
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163827506
quote:
19s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een half jaar geleden had ik 'm willen hebben...
Ik vind het helemaal niks. Qua specs fantastisch natuurlijk, maar ik zou sowieso nooit een telefoon van HP kopen. En 6'' is mij echt te groot.
  maandag 18 juli 2016 @ 13:22:41 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163827604
quote:
Ik vind het wel een gaaf ding :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 juli 2016 @ 13:27:06 #298
340107 PjotterFRL
Hatseflats!
pi_163827718

Zou dit nou ooit een 'ding' worden? Voor hetzelfde geld als een telefoon met Continuum heb je ook een goedkope Android (Of Lumia) + een degelijke laptop. Ik heb Continuum geprobeerd bij de telefoon van m'n broer en was best enthousiast.. als ik geen pc of laptop zou hebben. Zeker zo'n nep-laptop die dan bij die HP kan worden besteld.. dat is gewoon een laptop maar dan zonder processor.

Dat zeul je dan alsnog mee.. kun je beter een laptop meenemen.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:33:55 #299
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_163837956
quote:
Ik vind het maar een lelijk ding wat goedkoop oogt, de x3 heeft in ieder geval geen hoogwaardige uitstraling, iets wat je wel van een zakelijk toestel zou verwachten.

Ðe x86 ondersteuning gaat overigens via een streaming dienst van HP :')
Op die manier kan ik ook x86 draaien op mijn lumian650 met rdp of citrix...
  dinsdag 19 juli 2016 @ 08:51:32 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_163848913
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 13:27 schreef PjotterFRL het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit nou ooit een 'ding' worden? Voor hetzelfde geld als een telefoon met Continuum heb je ook een goedkope Android (Of Lumia) + een degelijke laptop. Ik heb Continuum geprobeerd bij de telefoon van m'n broer en was best enthousiast.. als ik geen pc of laptop zou hebben. Zeker zo'n nep-laptop die dan bij die HP kan worden besteld.. dat is gewoon een laptop maar dan zonder processor.

Dat zeul je dan alsnog mee.. kun je beter een laptop meenemen.
Ik denk dat het hooguit voor de zakelijke markt interessant zou zijn. Daar heeft het echt wel mogelijkheden. Gewoon op je werk komen, de telefoon ergens inklikken en werken via online apps of RDP.

Bij ons hebben veel medewerkers nu bijvoorbeeld een telefoon en een laptop wat een kostenpost oplevert van ongeveer 1500 euro. Via Continuum zou je dan best wat geld uit kunnen sparen zonder functionaliteit te verliezen.

Voor de consumentenmarkt zie ik het niet wat worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 21 juli 2016 @ 09:33:49 #301
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_163899546
Dit is toch wel een update van het kaliber "aparte geluidsniveaus voor ringtone en media"

http://www.windowscentral(...)w-calendar-live-tile

Je moet er wel even een jaartje of 6 op wachten maar dan heb je ook wat!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')