abonnement Unibet Coolblue
pi_160909438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:33 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dus jjj kunt je niet voorstellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die geen vrouwen willen met maat 36. Die liegen allemaal?
Ik gok op een puber. :Y
Professioneel gifmenger.
  donderdag 24 maart 2016 @ 13:35:48 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_160909505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:33 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dus jjj kunt je niet voorstellen dat er daadwerkelijk mensen zijn die geen vrouwen willen met maat 36. Die liegen allemaal?
Yes. Diep van binnen weet je het ook, maar niet iedereen heeft de vrijheid om beter te krijgen.

Dat je als vrouw op middelbare leeftijd nog zo weinig kennis hebt van de psyche van de man is best schokkend te noemen.

Ter toevoeging ook erg vervelend voor je dat je op FOK! of überhaupt een online forum zelfs aanstoot geeft aan wat men over jou of andere dikke personen typt. Zelfs IRL zou mij dat al geen fuck schelen. Zouden meer mensen moeten doen.

Onzeker?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_160909576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Yes. Diep van binnen weet je het ook, maar niet iedereen heeft de vrijheid om beter te krijgen.

Dat je als vrouw op middelbare leeftijd nog zo weinig kennis hebt van de psyche van de man is best schokkend te noemen.
_O- _O- _O- _O-
Professioneel gifmenger.
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:13:37 #104
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160915462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:28 schreef Flogging het volgende:

[..]

Je zou je taalgebruik iets aan mogen passen. Ik ben zelf niet de slankste en wordt er zo moe van zeekoe, vies, vet, varken, genoemd te worden. Als het je ding niet is, prima, maar mensen zo benoemen is wat mij betreft not done. Niemand die wat afwijkt van de "norm" trouwens. Het kost je werkelijk niets om normaal over mensen te praten.

Ik verzorg mezelf goed, zie er goed uit, ben alleen geen maat 36. Nooit verlegen gezeten om partners. Er zijn veel mannen die een volle vrouw stiekem toch erg mooi vinden, al durven ze dat in de kroeg nooit toe te geven natuurlijk. Mijn man zou nooit een maat 36 in bed willen. Iedereen zijn voorkeur.
Zo gaat dat tegenwoordig.

Als je je aangesproken voelt, moet je veranderen.

Het schoonheids ideaal van een man is 'fit' lichaam, van een vrouw slanke taille en brede heupen/borsten.

Ik begin langzamerhand perfect te worden, aangezien ik een bovengemiddeld gezicht heb en een lichaam wat steeds beter word. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak en niet iedereen vind Beyonce ook lekker, maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik.
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:21:45 #105
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160915614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:13 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Zo gaat dat tegenwoordig.

Als je je aangesproken voelt, moet je veranderen.

Het schoonheids ideaal van een man is 'fit' lichaam, van een vrouw slanke taille en brede heupen/borsten.

Ik begin langzamerhand perfect te worden, aangezien ik een bovengemiddeld gezicht heb en een lichaam wat steeds beter word. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak en niet iedereen vind Beyonce ook lekker, maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik.
Dank voor je reactie Pino0. Ik begrijp goed wat je bedoeld. En voorkeuren hebben is niets mis mee. Ik ben gewoon van mening dat je mensen niet hoeft uit te schelden. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, maar met fatsoen. Beetje leven en laten leven. Je wint niets met mensen kwetsen. Ik ken veel vrouwen die wel degelijk verdrietig worden als ze voor zeekoe uitgemaakt zouden worden. En is dat zo raar?
  donderdag 24 maart 2016 @ 18:59:45 #106
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160916342
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:21 schreef Flogging het volgende:

[..]

Dank voor je reactie Pino0. Ik begrijp goed wat je bedoeld. En voorkeuren hebben is niets mis mee. Ik ben gewoon van mening dat je mensen niet hoeft uit te schelden. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, maar met fatsoen. Beetje leven en laten leven. Je wint niets met mensen kwetsen. Ik ken veel vrouwen die wel degelijk verdrietig worden als ze voor zeekoe uitgemaakt zouden worden. En is dat zo raar?
Nee, en ik wil ook echt geen mensen kwetsen.

Maar op internet kan je alles doen en laten wat je wilt, en als mensen zich gekwetst voelen door een onbekend iemand die rare dingen zegt, anoniem en op een groot nationaal forum, weet ik niet zo goed wat ik daar van moet denken.
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:02:46 #107
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160916440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Nee, en ik wil ook echt geen mensen kwetsen.

Maar op internet kan je alles doen en laten wat je wilt, en als mensen zich gekwetst voelen door een onbekend iemand die rare dingen zegt, anoniem en op een groot nationaal forum, weet ik niet zo goed wat ik daar van moet denken.
Ik ben er niet door gekwetst. Ik zeg in dit soort gevallen: te dom om te poepen. Maar het zou zo mooi zijn als we op internet wat minder keyboardhero's hadden. Denk eens na voor je op verzenden klikt. Het is allemaal zo gemakkelijk.
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:29:52 #108
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160917112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef Flogging het volgende:

[..]

Ik ben er niet door gekwetst. Ik zeg in dit soort gevallen: te dom om te poepen. Maar het zou zo mooi zijn als we op internet wat minder keyboardhero's hadden. Denk eens na voor je op verzenden klikt. Het is allemaal zo gemakkelijk.
Tja, ben ik het niet helemaal mee eens.

Dacht je dat er geen dingen zijn waardoor ik mij gekwetst kan voelen? Op internet staat alles over iedereen en wat je ook zegt, je raakt altijd wel iemand. En ik snap je punt echt wel, met dingen zoals 'zeekoe' etc, maar ja, is dat nou echt een issue? Misschien zorgt het er wel voor dat een meisje zich daadwerkelijk aangesproken voelt en haar lichaam gaat veranderen, wat alleen maar positief is.

Als ik bijvoorbeeld hoor dat sommige meisjes liever een gemiddelde piemel willen, omdat een grote pijn kan doen, doet dat mij heel erg veel. Ik wil namelijk helemaal geen meisjes pijn doen en ik voel mij ook gekwetst omdat zij (iemand uit de 7 miljard die anoniem haar mening kan verkondigen) dit vind :(
pi_160917157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kan ook aan jezelf werken ipv je wat aantrekken wat anderen vinden en zeggen.
Je zit er duidelijk wel mee.
Verder wat Fred flinkstoned zegt :)

Jouw man heeft ook liever een slanke meid van 19 hoor dan jou :D dat zal die alleen nooit toegeven.
Echt grote nonses, leer toch eens dat je dit soort denkwijze's lekker bij jezelf moet houden, dat mannen geen homogene soort zijn die overal helemaal hetzelfde over denken.

Mijn partner bv houdt helemaal niet zo heel erg slank. Toen ik zelf maatje 34 had vond hij dat minder, was erg blij toen ik wat aankwam. Was daar gewoon eerlijk in, heeft me ook echt gestimuleerd iets aan te komen.
Ben ook, naar mijn zin, wat te zwaar geweest, maatje 40. Hij vond het prima, maar was er ok mee dat ik zelf wat wilde afvallen. Tot ik maatje 38 had, toen heeft hij me echt letterlijk gevraagd of ik aub wilde stoppen met afvallen omdat hij bang was dat ik weer onderin maatje 36 of zelfs 34 zou komen. In overleg kan hij leven met eind maat 36/begin 38, maar echt perse liever niet minder dan dat, zit op het randje wat hem betreft.

Heb mijn partner dan ook iets zwaardere vrouwen zien verkiezen boven hele slanke vrouwen, zelfs lichtelijk chubby vrouwen zien verkiezen boven hele slanke vrouwen (dat terwijl ik die hele slanke verkoos, dat mijn favo was).

Disclaimer, echt vet vindt hij ook niks, maar ietwat tegen mollig aan kan hij zeer waarderen. Hij houdt nu eenmaal van een lekkere stevige kont volgens zijn eigen zeggen en vindt bv rugribben echt zien niet zo heel erg aantrekkelijk.

Echt hele jonge meiden vindt hij ook al niks, kan potentie hebben volgens hem, maar liever een meid van 25 (ja, ook jong dus, maar niet piepjong). En ja, een prachtige jonge dame met een lekkere kont vindt hij vast knapper dan mijn bijna 40 jarige lijf, dat is heel normaal en gezond. Daar zie ik dan ook geen enkel probleem in, zolang zijn hart maar van mij blijft.
Gelukkig voor mij zit er een wereld tussen lekker eruit vinden zien en van houden ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:55:46 #110
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160917743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:29 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Tja, ben ik het niet helemaal mee eens.

Dacht je dat er geen dingen zijn waardoor ik mij gekwetst kan voelen? Op internet staat alles over iedereen en wat je ook zegt, je raakt altijd wel iemand. En ik snap je punt echt wel, met dingen zoals 'zeekoe' etc, maar ja, is dat nou echt een issue? Misschien zorgt het er wel voor dat een meisje zich daadwerkelijk aangesproken voelt en haar lichaam gaat veranderen, wat alleen maar positief is.

Als ik bijvoorbeeld hoor dat sommige meisjes liever een gemiddelde piemel willen, omdat een grote pijn kan doen, doet dat mij heel erg veel. Ik wil namelijk helemaal geen meisjes pijn doen en ik voel mij ook gekwetst omdat zij (iemand uit de 7 miljard die anoniem haar mening kan verkondigen) dit vind :(
Ik zou als man niet klagen met een bovengemiddelde pik hoor. Met de juiste techniek ga je echt niemand pijn doen.
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:25:51 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160920785
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 19:23 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Heb haar afgezegd toen ik de volgende ochtend haar foto's nog eens bekeek, was zo desperate voor pussy en afgelopen maanden waren echt kut. Was wanhopig.

En ik ben zeer kritisch naar mijzelf, ik vind dikkere vrouwen gewoon ranzig. En ik ken er genoeg die heel aardig zijn hoor, maar je moet er toch niet aan denken om daar over heen te gaan? Ja, alleen als het je echt niks uitmaakt en afwisseling wilt, of als je zelf gewoon vies dik bent.
Lekker kortzichtig. My god, dat er überhaupt een vrouw is die 'over jou heen wil' mag je al verdomd blij mee zijn met jouw houding...

En nee, ik die zelf zeker niet elke vrouw. Sterker nog, ik sta nu 1,5 haar droog juist omdat ik het alleen wil als ik een vrouw echt aantrekkelijk vind. En dan ga jij klagen over desperate na een paar weken. Grow up...je gaat er niet dood van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160921143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:13 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Zo gaat dat tegenwoordig.

Als je je aangesproken voelt, moet je veranderen.

Het schoonheids ideaal van een man is 'fit' lichaam, van een vrouw slanke taille en brede heupen/borsten.

Ik begin langzamerhand perfect te worden, aangezien ik een bovengemiddeld gezicht heb en een lichaam wat steeds beter word. Natuurlijk is dat een kwestie van smaak en niet iedereen vind Beyonce ook lekker, maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik.
Bah wat een ranzig mannetje ben jij! Dit komende van iemand die zelf voldoet aan het lichamelijk wenselijke beeld dat geschetst wordt door de maatschappij. Dus laat je voorspelbare ''je bent zelf natuurlijk ook dik'' commentaar maar achterwegen.

Laat eens een foto van jezelf zien dan ''perfecte'' hunk. Ik kan je nu al verzekeren dat ik hoogstwaarschijnlijk niet onder de indruk zal zijn van jouw looks. De meeste mensen zien er dood normaal uit. En dat geldt ook voor veel celebs die de cover van een blad sieren.
pi_160921689
Mensen die willen dat hun partner aankomen is puur uit onzekerheid. Meer vet aan een lichaam is hartstikke ongezond.

In mijn vroege onzekere jaren had ik een vriendin die een maatje te veel was. Het enige dat ze hele dag zei was ''sla vandaag het sporten eens over'' ''ik hou wel van een zacht buikje om op te liggen'' etc.

Mensen zijn egoïstisch en maken elkaar en zichzelf kapot. Ik ben blij dat ik over de jaren meer zelfvertrouwen heb gekweekt en nu kan gaan voor vrouwen van beter niveau. Je zal ten alle tijden je partner moeten pushen naar een gezondere en betere levensstijl.

Net als met ouders en kinderen. Veel te veel ouders die hun kinderen ongezond voeden en vervolgens vertellen hoe prachtig ze zijn met een maatje meer.

De evolutie heeft ons niet veel goed gedaan, we zijn er zwak en zielig door geworden.
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:51:55 #114
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_160921817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:34 schreef Baloe-de-Beer het volgende:

[..]

Bah wat een ranzig mannetje ben jij! Dit komende van iemand die zelf voldoet aan het lichamelijk wenselijke beeld dat geschetst wordt door de maatschappij. Dus laat je voorspelbare ''je bent zelf natuurlijk ook dik'' commentaar maar achterwegen.

Laat eens een foto van jezelf zien dan ''perfecte'' hunk. Ik kan je nu al verzekeren dat ik hoogstwaarschijnlijk niet onder de indruk zal zijn van jouw looks. De meeste mensen zien er dood normaal uit. En dat geldt ook voor veel celebs die de cover van een blad sieren.
Hahaha, heerlijk dit. Kijk ze allemaal happen.

En nee, ik ga geen foto's van mijzelf hier plaatsen, maar je kan je wel iets voorstellen toch van een bovengemiddeld lichaam? Waarom zou ik liegen daarover? En trouwens heeft bijna iedereen wel een six pack hoor, die kan je binnen 2 maanden al kweken, maar om aan te komen en spieren te groeien, moet je meer eten dan de aanbevolen kcal per dag, en dus creëer je bodyfat. Toen het kut ging ben ik erg afgevallen en na 2 maanden weinig eten had ik opeens superstrakke en uitgelijnde abbs :')

Nogmaals, ik ben verre van perfect, alleen heb ik wel een bovengemiddeld lichaam en een bovengemiddeld gezicht en vrouwen die dikker zijn zorgen gewoon niet goed genoeg voor zichzelf vind ik. Er zitten hele aardige tussen en die ken ik ook, en sommige mannen houden daar ook van ja, maar geef mij 1 voorbeeld waar een perfecte hunk met een chubby meid is?
pi_160922756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 21:51 schreef Pino0 het volgende:
Nogmaals, ik ben verre van perfect, alleen heb ik wel een bovengemiddeld lichaam en een bovengemiddeld gezicht en vrouwen die dikker zijn zorgen gewoon niet goed genoeg voor zichzelf vind ik. Er zitten hele aardige tussen en die ken ik ook, en sommige mannen houden daar ook van ja, maar geef mij 1 voorbeeld waar een perfecte hunk met een chubby meid is?


Hugh Jackman wordt ook altijd gezien als ''hunk''. Die kan hordes ''perfecte'' vrouwen krijgen.



Pierce Brosnan is ook bij zijn vrouw gebleven nadat deze flink is uitgedijd.

Beiden mannen met miljoenen op de bank en groupies te over om uit te kiezen. Toch kiezen ze voor deze volle dames. Dus jouw theorie dat elke ''zogenaamde'' hunk ook een bijpassende Barbie zoekt gaat niet op.
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:32:06 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160923117
Vol is wat anders dan dik en fatsig. Tevens als het hoofd 8+ is dan boeit het mij geen ene flikker of iemand iets voller is. Dik en fatsig is wel een afknapper :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_160923128
Oh zG. :')
Noot noot.
pi_160923143
Ik las een zaadverhaal op pagina 1. Ben er ondersteboven van.
Noot noot.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 22:34:09 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160923174
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Ik las een zaadverhaal op pagina 1. Ben er ondersteboven van.
Ben jij chubby?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_160923207
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ben jij chubby?
Nee.

#viesdik.
Noot noot.
  Moderator donderdag 24 maart 2016 @ 22:35:55 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160923224
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2016 22:35 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee.

#viesdik.
:')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:36:35 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160923240
Jojoortje heeft goede billen en heupen hoor o logisch.

3 jaar geleden dan :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_160923280
Nog steeds. oO<

Maar laten we OT blijven.
Noot noot.
  donderdag 24 maart 2016 @ 22:42:05 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_160923372
Ik ben wel eens voor een voller iemand gevallen ;(. Glee toen uit en viel voor haar op mn bek
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_160923427
Ze heeft je vast geholpen, want dan doen ze.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')