abonnement Unibet Coolblue
pi_160669322
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Cersei is een takkewijf natuurlijk, maar ik geniet wel van haar. O+ "I choose violence" rillingen.
Ze heeft als Jaime terug is wel écht iets om samen met hem over te rouwen. Ze hebben nu beiden een kort pittig kapsel. ;(
BFF met GGMM
pi_160674925
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 08:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Cersei is een takkewijf natuurlijk, maar ik geniet wel van haar. O+ "I choose violence" rillingen.
hear hear

blu ray binnen overigens, mooi doosje! B-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160680346
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een goed begin is het halve werk en Stannis' tactische voorbereiding is van de eerste rang.

https://warsandpoliticsof(...)ell-part-2/#more-546

Kijk, ik verwacht ook dat Stannis geen leuk einde tegemoet komt, maar dat zal een functie zijn van zijn gebreken niet van het enige ding waarin hij echt goed is.
Dit gaat wel erg ver.
Koning.
pi_160689789
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:42 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dit gaat wel erg ver.
Het zullen wel verveelde politicologen en ijdele officieren in het leger zijn of iets dergelijks. Ik vind hun analyses erg leuk om te lezen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160689900
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het zullen wel verveelde politicologen en ijdele officieren in het leger zijn of iets dergelijks. Ik vind hun analyses erg leuk om te lezen.
Hou er wel rekening mee dat die analyses over boek-Stannis gaan. Serie-Stannis is een stuk minder competent dan boek-Stannis. Of in ieder geval; ze hebben hun best gedaan om z'n reputatie een beetje weg te moffelen.
Conscience do cost.
  woensdag 16 maart 2016 @ 08:56:26 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_160706890
Geen boek van GOT gelezen, maar als ik de trailer zie op HBO "De lange messen komen en de doden komen mee" zou je denken dat er vele gesneuvelden weer terug komen.
pi_160707970
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

hear hear

blu ray binnen overigens, mooi doosje! B-)
Knarsetandend wacht ik tot de serie is afgelopen en ik een box met alle seizoenen kan kopen :X
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160708903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Knarsetandend wacht ik tot de serie is afgelopen en ik een box met alle seizoenen kan kopen :X
Dit. Niks zo vervelend om in een lopende reeks met een box te zitten die bij release van een nieuw seizoen toch weer overbodig wordt. Heb liever een complete box in huis wanneer de serie afgelopen is.
mag het weten
pi_160711576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dit. Niks zo vervelend om in een lopende reeks met een box te zitten die bij release van een nieuw seizoen toch weer overbodig wordt. Heb liever een complete box in huis wanneer de serie afgelopen is.
Moeten ze niet ineens ala X-Files series gaan reviven :') :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_160724537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 12:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Moeten ze niet ineens ala X-Files series gaan reviven :') :(
en met het wereld dat martin geschapen heeft is er genoeg inspiratie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160724580
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 10:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Knarsetandend wacht ik tot de serie is afgelopen en ik een box met alle seizoenen kan kopen :X
tuurlijjk is zon volledige serie doos ook mooi maar de individuele uitgaves zijn elk op hun eigen manier weer mooi
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160768823
alle lore filmpjes van seizoen 5 in 1 filmpje, met name de dance with dragons filmpje is _O_


GOT breiwerk :s)


quote:
This Game Of Thrones Embroidery In London Took 50 People 30,000 Hours To Make

We already brought you the guy who makes massive Game Of Thrones art in snow in the middle of nowhere, for some reason. Well, lookie here, someone's done artwork inspired by the HBO fantasy drama and only stuck it in the middle of bloody north London! And when we say someone, we need to be quite vague, because this embroidery depicting the battle scene that was the massacre of Hardhome was produced by over 50 textiles types based in exotic locales such as Scotland, York, Kingston, Kent and Ipswich.


It's now in the Crossing Gallery in trendy art school Central St. Martin's, and was produced by the Embroiderer's Guild, the Royal School of Needlework, Fine Cell Work (a social enterprise that trains prisoners in needlework) and Hand & Lock Embroidery design room to tie in with the release of the show's fifth series. Insanely, it took 30,000 hours to make and, weirdly, is only on display until midnight tomorrow (19 March).

Embroiderers' Guild artistic director Anthea Godfrey, who oversaw the project, said: "This has been an amazing project that truly has brought the embroidery community together across the whole of the UK. There's also a huge variety of textile skills involved in the making of the piece, including digital print, surface stitchery, machine embroidery, metal thread work beading, appliqué and quilting. As many of the communities taking part are huge fans of Game of Thrones, we really are all proud to have been involved."

Read more at http://www.nme.com/blogs/(...)#FGVYuwdxvGcBp0mm.99
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160811990
carice is zwanger en de reactie van liam cunningham :D

caricevhouten twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:21:15 Ok. I'm ready for your shadowbaby jokes. reageer retweet
liamcunningham1 twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 18:40:28 @caricevhouten I just might babysit this one! reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160812841
Dit betekent ongetwijfeld minder naakte scenes. Laat dat nu net het enige zijn waar Carice goed voor was. Hopelijk schrijven ze haar uit de serie ofzo. :{

Verder mijn felicitaties en gelukswensen aan het verwachtende stel *O*
Maar dat heeft dan weer niets met GoT te maken.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_160817182
Alle 5 de seizoenen weer gezien. Heb zin in het nieuwe seizoen.
  Moderator zondag 20 maart 2016 @ 21:06:06 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_160821179
Post over link met boeken verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_160823488
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin zondag 20 maart 2016 @ 22:05:33 #68
35723 crew  GGMM
pi_160823531
quote:
11s.gif Op zondag 20 maart 2016 22:04 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Geestig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160833394

Filmpje met fails van verschillende personages om weer op te warmen voor het volgende seizoen
pi_160847855
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160849662
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 16:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit betekent ongetwijfeld minder naakte scenes. Laat dat nu net het enige zijn waar Carice goed voor was. Hopelijk schrijven ze haar uit de serie ofzo. :{


Mja, waarom? De opnames van komend seizoen zijn al afgerond en als ze slim plannen kunnen ze de naaktscenes voor t seizoen erop heus wel na de bevalling doen 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_160865760
quote:
Grootste tv-veldslag ooit in nieuw seizoen 'Game of Thrones'
22-03-2016 18:38 | BronJim Pedd

Producent Bryan Cogman vertelde tegenover Entertainment Weekly dat HBO Game of Thrones zulk groot budget gegeven heeft, dat de grootste televisieveldslag ooit opgenomen kon worden. We weten niet wat voor veldslag het betreft, maar grote vechtscènes zijn niets vreemds voor de fantasyserie. Toch zou het een veldslag van menselijke legers tegenover elkaar worden.

”Het is absoluut de grootste [actiescène ooit],” aldus Cogman. ”We wilden op een plek komen waar, als het op het verhaal en tijd en geld aankomt, het mogelijk zou worden om een echte veldslag te tonen. Eentje met een leger aan de ene kant en eentje aan de andere kant.” Eerdere veldslagen in de serie waren al gigantisch, met bijvoorbeeld grote schepen in Blackwater (seizoen 2), een grote muur en kasteel (seizoen 4) en afgelopen seizoen met het ondode leger dat de Wildlings aanviel.

Die standaard moet nu nog eens vergroot worden. EW speculeert dat er twee grote legers met échte acteurs en figuranten tegenover elkaar komen te staan. ”We vroegen ons af waarom je zo zelden echte veldslagen ziet op film en tv,” aldus Dan Weiss, showrunner van de serie. ”Als je kijkt naar wat er nodig is om zo’n veldslag te maken op een manier waarop het niet alleen chaotisch wordt, maar waarin je ook een gevoel van geografie en eb en vloed krijgt, realiseer je je waarom.”

Toch mocht men het doen, net als vorig jaar. Toen was een gigantische veldslag te zien met vele tientallen figuranten en acteurs. ”De opnames van die veldslag namen een maand in beslag,” vertelde Benioff. ”Miguel [Sapochnik] heet zulk goed werk verricht, dat we hem teruggehaald hebben. Ditmaal met paarden. Die zijn erg moeilijk, vooral in grote aantallen. Als je kijkt naar aantallen, de hoeveelheid extra’s, stuntmannen, aantal opnamedagen, dan is dit de grootste veldslag die we ooit gemaakt hebben.”
http://www.serietotaal.nl(...)zoen-game-of-thrones
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_160865806
quote:
”We vroegen ons af waarom je zo zelden echte veldslagen ziet op film en tv,” aldus Dan Weiss, showrunner van de serie.
Benjamins natuurlijk, beste Weiss. Benjamins.
Conscience do cost.
pi_160866716
Iemand een vermoeden wie tegen wie?
pi_160867192
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Iemand een vermoeden wie tegen wie?
Noorden tegen de Boltons ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')