Je kan de enemies aanzettenquote:Op zondag 27 augustus 2017 01:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jup, het was meer omdat het 'moet' om het te lanceren omdat ik verder geen doel zie
Denk dat ik het nu voor het eerst goed heb!quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je het eenmaal door hebt, valt het wel mee toch?
Om het dan weer helemaal om te gooien als je advanced oil processing hebt unlockedquote:Op maandag 28 augustus 2017 10:26 schreef Burrito het volgende:
[..]
Denk dat ik het nu voor het eerst goed heb!
Alle research doen, alle achievements halen, een fabriek maken die 1 raket per minuut kan lanceren. Ik spreek je wel weer als je met die opdrachten klaar bent .quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 12:30 schreef 0108daniel het volgende:
Nou ik heb het een aantal weken gespeeld.
Werd bij mij al snel saai omdat er geen doel aan zit.
Het enigste wat ik had opgezocht was dat je een raket kan maken en lanceren.
Zoals ik eerder vroeg, zijn er ook mods met opdrachten dat het niet zo saai word?
Ik ben na het lezen van dit eens gaan kijken op YouTube, holy shitquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
een fabriek maken die 1 raket per minuut kan lanceren.
als je via gog galaxy speelt heb je kans dat je ook achievements hebtquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef 0108daniel het volgende:
Waar staan die achievements?
Is dat alleen via steam want ik heb de GOG versie.
Gewoon rechtsbovenin op de achievementsknop klikken .quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:06 schreef 0108daniel het volgende:
Waar staan die achievements?
Is dat alleen via steam want ik heb de GOG versie.
Vandaag consumptie toegevoegd: red gears, red science + labs. Overview van de fabriek:quote:Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geïnspireerd door Reddit-posts als deze ben ik momenteel bezig een "hormoongestuurde" fabriek te bouwen. Het fundament ligt er inmiddels: een "aorta" waarop de hoeveelheid Iron Plates en Copper Plates worden gereguleerd door "hormonen" (in dit geval items die nergens anders voor worden gebruikt, zoals raw wood en crates). Wanneer er te weinig iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die resulteren in het plaatsen van iron of copper op de belt. Wanneer er te veel iron of copper op de belt gedetecteerd wordt, worden er hormonen vrijgegeven die ervoor zorgen dat er iron of copper van de belt wordt afgehaald. Misschien dat ik dit weekend ff wat screenshots kan maken. Het zal nooit een superefficiënte fabriek worden, maar het is wel een grappige manier om erover na te denken (en een goede manier om circuitry te leren).
De volgende stap: het toevoegen van de eerste consumptie in de vorm van Gears en Red Science.
Die groene doe ik volledig via de band. Aan de ene kant ingrediënten er in aan de andere kant de packs eruit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 23:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
doe jij die groene packs van montage naar montage, of via de band.
Ik heb zelf mee gedaan aan MMO-events van de youtubers Arumba07 en een keer van Katherinaofsky. Daar heb ik ook de achievement There is no spoon gehaald. Soms speel ik wel met vrienden maar dat is vooral meer om elkaars bleu-prints uit te proberen. Zeker nu je makkelijk je save game kan open stellen aan vrienden is het wel is leuk om door een andere fabriek heen te wandelen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:00 schreef Droopie het volgende:
kick
ik heb net mijn rode pakketjes op orde en ben de groene gedeeltelijk aan het voorbereiden.
leuke aan het spel dat je iedere keer kan opslaan en de (foutieve) gevolgen kan corrigeren.
spelen sommige van jullie ook online?
Om terug te komen over wat je moet doen met olie in het andere topic. Ik persoonlijk vervoer olie altijd met de trein naar me main base. Daar maak ik vlak bij me chemie sector een station speciaal voor olie. Daar zet ik alles om en heavy en light oil kraak ik meteen om naar petroleum gas met een kleine buffer van alle 2 omdat je die wel nodig hebt. Daar maak ik ook me batterys en plastic. Dat is makkelijker dan het eind product weer terug te vervoeren omdat er nog veel meer bij gaat komen. zoals sulfur, sulfuric acid en lubricant.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef Monolith het volgende:
Hier maar even verder dan.
[..]
Die groene doe ik volledig via de band. Aan de ene kant ingrediënten er in aan de andere kant de packs eruit.
Ben inderdaad voor de trein gegaan en heb nu blauwe science packs ook automatisch geproduceerd. Alleen zijn mijn labs een beetje ingesloten, dus dat wordt handmatig overdragen of een stuk herbouwen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Om terug te komen over wat je moet doen met olie in het andere topic. Ik persoonlijk vervoer olie altijd met de trein naar me main base. Daar maak ik vlak bij me chemie sector een station speciaal voor olie. Daar zet ik alles om en heavy en light oil kraak ik meteen om naar petroleum gas met een kleine buffer van alle 2 omdat je die wel nodig hebt. Daar maak ik ook me batterys en plastic. Dat is makkelijker dan het eind product weer terug te vervoeren omdat er nog veel meer bij gaat komen. zoals sulfur, sulfuric acid en lubricant.
Wat bedoel je met handmatig overdragen? Dat je ze zelf bijvult? Als je ruimte te kort komt science labs kunnen ook uit elkaar pakken als je inserters er tussen zet. Dan hoef je alleen de eerste in de rij te voeden.quote:Op zondag 8 juli 2018 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben inderdaad voor de trein gegaan en heb nu blauwe science packs ook automatisch geproduceerd. Alleen zijn mijn labs een beetje ingesloten, dus dat wordt handmatig overdragen of een stuk herbouwen.
De biters worden ook steeds agressiever, dus ook volop muren en turrets aan het plaatsen en kijken of ik snel flamethrower / laser turrets kan krijgen.
Ik bedoelde handmatig de geproduceerde blauwe science packs in een lab dumpen. Die lab setup met inserters die ze weer door verdelen had ik al in een tutorial gezien, dus die gebruik ik ook.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:34 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met handmatig overdragen? Dat je ze zelf bijvult? Als je ruimte te kort komt science labs kunnen ook uit elkaar pakken als je inserters er tussen zet. Dan hoef je alleen de eerste in de rij te voeden.
Hoe groter je fabriek wordt hoe meer vervuiling dus hoe agressiever de biters worden en de nesten groeien ook als je niet in een trainworld zit. Bossen tussen de nesten en je fabriek houden een gedeelte van je vervuiling tegen dus dat wilt nog wel is helpen om niet iedere keer een aanval te creëren. Laser turrets zijn goed maar nadeel is dat je energie huishouding wel echt op orde moet hebben. Anders valt bij elke aanval je fabriek stil. Flameturrets gebruik ik zelf nooit omdat ik altijd olie wil gebruiken voor petroleum gas. Zolang je nog grijze en rode biters hebt zijn gun turrets prima zeker als je ze met science upgrade. Alle onderzoeken stacken dus als je bullet damage, bullet speed, gunturret damage en gunturret speed onderzoekt zijn ze vrij sterk, zeker met armored piecing rounds. Ook gun turret kunnen elkaar voeden dus gunturret inserter en dan weer een gunturret kan je een redelijke verdediging bouw en hoef je er maar 1 belt met kogels er naar toe te vervoeren. Die je hele muur voed.
Beetje van beide. Voor super ingewikkelde constructies, zoals een zo efficient mogelijke kerncentrale, haal ik wel een ontwerp van Reddit af. Dat is zo groot en ingewikkeld, daar heb ik zelf geen zin inquote:Op zondag 8 juli 2018 20:52 schreef Droopie het volgende:
Vinden jullie het leuk om tutorials te kijken of is het zelf ontdekken toffer?
Ik ga niet zeggen dat het spel te makkelijk wordt door dat allemaal te bekijken, maar anderzijds wordt het net een copy/ past game
Het zijn de kleine dingen des levensquote:
oeh, die mods moet ik ook vindenquote:Op zondag 8 juli 2018 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
rechte pijpen naast elkaar kunnen leggen zonder dat ze aansluiten, elektriciteitspalen met ingebouwde lamp
Flow Controlquote:
Ik fixte dat met underground pipes en dan 3 naast elkaar met 1 afstand split en je had never nimmer issues.quote:
dat deed ik voor mods ook maar dat was alsnog een drama/gedoe voor bochten enzo.quote:Op maandag 9 juli 2018 07:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik fixte dat met underground pipes en dan 3 naast elkaar met 1 afstand split en je had never nimmer issues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |