abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:16:54 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160144838



De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoppa, iedereen even de FOK! community toevoegen op de playstation, dan kunnen we met elkaar spelen :~
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160145764
Kortom weer PS+ games die je op je mobiel zou kunnen spelen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:50:00 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160145771
action henk :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 23 februari 2016 @ 13:50:14 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_160145777
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:49 schreef DJ_ het volgende:
Kortom weer PS+ games die je op je mobiel zou kunnen spelen :P
altijd
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:21:01 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160146523
Tja, had zelf ook op Broforce gestemd, en verwachtte ook wel dat die zou winnen, maar misschien kunnen ze beter overgaan op een token-systeem, oftewel je krijgt 1 token voor de maand Maart, waarmee je 1 van deze 3 games gratis kunt downloaden.... waardoor je uiteraard gewoon je eigen keuze kunt maken welk van de 3 je dan neemt, ipv dat je nu afhankelijk bent van wat anderen willen.

Ook handig voor die andere developers, want stel dat nu de meeste Broforce kiezen, maar die valt tegen, dan hoor je dat al redelijk snel online en kun je alsnog zelf iets anders kiezen. Of 1 van de andere games blijkt juist zeer positief ontvangen te worden, dan was Broforce wellicht je eerste keus, maar je hebt je token nog niet ingeleverd, dus dan kies je op basis van die positieve feedback op die andere game, vervolgens dus voor die game...
pi_160146604
Ik had gestemd op die andere (niet action Henk). Broforce vind ik niet echt een chille game, veel te chaotisch.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_160146889
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:21 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, had zelf ook op Broforce gestemd, en verwachtte ook wel dat die zou winnen, maar misschien kunnen ze beter overgaan op een token-systeem, oftewel je krijgt 1 token voor de maand Maart, waarmee je 1 van deze 3 games gratis kunt downloaden.... waardoor je uiteraard gewoon je eigen keuze kunt maken welk van de 3 je dan neemt, ipv dat je nu afhankelijk bent van wat anderen willen.

Ook handig voor die andere developers, want stel dat nu de meeste Broforce kiezen, maar die valt tegen, dan hoor je dat al redelijk snel online en kun je alsnog zelf iets anders kiezen. Of 1 van de andere games blijkt juist zeer positief ontvangen te worden, dan was Broforce wellicht je eerste keus, maar je hebt je token nog niet ingeleverd, dus dan kies je op basis van die positieve feedback op die andere game, vervolgens dus voor die game...
Dat gaat nooit werken. Elke game die je dan met PS+ kan kopen, is dan gelijk onverkoopbaar.

Nu weten ze dat er maar 2 games gratis worden en daar sluiten ze contracten mee af. Als ze dat straks met 5 games moeten doen, dan moeten ze gelijk de PS+ 1 of 2 tientjes duurder maken. En je weet hoe erg sommige spelers al moeite hebben met die 4 tientjes die ze ieder jaar kwijt zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 februari 2016 @ 15:01:55 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_160147404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat gaat nooit werken. Elke game die je dan met PS+ kan kopen, is dan gelijk onverkoopbaar.

Nu weten ze dat er maar 2 games gratis worden en daar sluiten ze contracten mee af. Als ze dat straks met 5 games moeten doen, dan moeten ze gelijk de PS+ 1 of 2 tientjes duurder maken. En je weet hoe erg sommige spelers al moeite hebben met die 4 tientjes die ze ieder jaar kwijt zijn.
Hoezo zou dat niet kunnen werken? Nu spreekt Sony toch ook een standaard vergoeding af met de developer van de game die gratis verstrekt wordt?

Stel even heel simpel dat er 10 miljoen PS+ leden zijn, en die downloaden straks ALLEMAAL BroForce (want die heeft nu gewonnen), oftewel Sony heeft afgesproken 2 euro aan de dev te betalen voor iedere download van BroForce.

Stap je over op een Token-systeem, dan zijn er nog steeds 10 miljoen PS+ leden, maar nu kunnen die dus hun eigen keuze (uit deze 3 games) maken. Stel dat 60% kiest voor Broforce, dan krijgen die devs dus gewoon nog steeds 2 euro per download, en de andere 2 devs verdienen nu ook geld van Sony, voor die andere 40%

Ik maak het even simpeler dan het is, want natuurlijk gaat straks niet iedereen daadwerkelijk BF downloaden, wanneer ze er geen interesse in hebben...

Bijkomend voordeel van een token-systeem, naast dat iedereen zijn 1ste keus dus gratis kan downloaden, is dat nu de andere 2 games ook veel meer gedownload worden, omdat die voor anderen hun eerste keus is, en vervolgens is daar dus ook een grotere community voor, EN wellicht zeer positieve word-of-mouth.

Stel ik download volgende week BroForce, gratis. Dat was nou eenmaal mijn eerste keus. Alleen zijn er op dit forumbijvoorbeeld 10 mensen die allemaal Action Henk hebben gekozen, en met hun token hebben ze die game dus gedownload. En dat blijkt een geweldige game te zijn, en die mensen zijn dus razend enthousiast. Dan lees ik dat hier iedere dag, en heb ik eerder de neiging om dan geld uit te geven voor Action Henk.

Uiteindelijk zal dat Token-systeem dus in veel gevallen voor MEER sales zorgen, tenzij het een slechte/matige game is, maar dan hebben die developers sowieso al meer verdiend dan normaal, omdat Sony ze dus al tegemoet is gekomen middels die Token-inkomsten.
pi_160147852
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niet kunnen werken? Nu spreekt Sony toch ook een standaard vergoeding af met de developer van de game die gratis verstrekt wordt?

Stel even heel simpel dat er 10 miljoen PS+ leden zijn, en die downloaden straks ALLEMAAL BroForce (want die heeft nu gewonnen), oftewel Sony heeft afgesproken 2 euro aan de dev te betalen voor iedere download van BroForce.

Stap je over op een Token-systeem, dan zijn er nog steeds 10 miljoen PS+ leden, maar nu kunnen die dus hun eigen keuze (uit deze 3 games) maken. Stel dat 60% kiest voor Broforce, dan krijgen die devs dus gewoon nog steeds 2 euro per download, en de andere 2 devs verdienen nu ook geld van Sony, voor die andere 40%

Ik maak het even simpeler dan het is, want natuurlijk gaat straks niet iedereen daadwerkelijk BF downloaden, wanneer ze er geen interesse in hebben...

Bijkomend voordeel van een token-systeem, naast dat iedereen zijn 1ste keus dus gratis kan downloaden, is dat nu de andere 2 games ook veel meer gedownload worden, omdat die voor anderen hun eerste keus is, en vervolgens is daar dus ook een grotere community voor, EN wellicht zeer positieve word-of-mouth.

Stel ik download volgende week BroForce, gratis. Dat was nou eenmaal mijn eerste keus. Alleen zijn er op dit forumbijvoorbeeld 10 mensen die allemaal Action Henk hebben gekozen, en met hun token hebben ze die game dus gedownload. En dat blijkt een geweldige game te zijn, en die mensen zijn dus razend enthousiast. Dan lees ik dat hier iedere dag, en heb ik eerder de neiging om dan geld uit te geven voor Action Henk.

Uiteindelijk zal dat Token-systeem dus in veel gevallen voor MEER sales zorgen, tenzij het een slechte/matige game is, maar dan hebben die developers sowieso al meer verdiend dan normaal, omdat Sony ze dus al tegemoet is gekomen middels die Token-inkomsten.
Daar geloof ik niets van. Mensen zullen nu eenmaal niet gaan betalen voor een game die iedereen gratis kan krijgen, dat ligt gewoon in de aard van de mens.

Verder is Sony er ook niet bij gebaat dat iedereen de game krijgt die hij graag wil hebben. Een gamer heeft nu eenmaal een beperkt aantal uren om te gamen en als je al gratis een game krijgt die je geweldig vindt, dan zul je minder snel betalen voor een andere game.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 23 februari 2016 @ 16:23:52 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160149411
Broforce trailer gezien ik ben er stil van
Metal slug styl in de art gebruiken en dan met een gedrocht van een spelletje komen.

;(
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:07:13 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_160150421
Is "action henk" trouwens een Nederlandse game?
pi_160150622
De rest van de indies weten we nog niet -O-
SOONY
pi_160150670
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:17 schreef DKUp het volgende:
De rest van de indies weten we nog niet -O-
Knack.
pi_160151386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 13:50 schreef Jimbo het volgende:
action henk :')
haha wut, bestaat ook nog echt :')
pi_160152164
Weer een port van een mobiele game, wel een leuke deze keer. Al komt ie denk ik beter tot z'n recht op een ipad.
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:09:06 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_160153036
Ik had ook AAC gestemd.. jammer van Broforce.

Er is wel een hele goede sale op us psn. Until Dawn voor 29.99 en nog wat andere games erg goedkoop
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_160153283
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Is "action henk" trouwens een Nederlandse game?
Ja!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_160153305
Broforce schijnt trouwens toch wel tof te zijn hoor, ik heb alleen nog geen plus en ga dat hiervoor ook niet halen nog.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_160153483
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:07 schreef RickoKun het volgende:
Is "action henk" trouwens een Nederlandse game?
:Y
http://ragesquid.com/about/
http://www.dutchgamegarden.nl/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:32:14 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_160153745
Op action Henk gestemd , voor volk en vaderland 👍
Ik ben inmiddels overleden
pi_160153872
Vorige week al gedaan. Allemaal even op Henk stemmen als je dat nog niet gedaan hebt w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:43:57 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160154098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vorige week al gedaan. Allemaal even op Henk stemmen als je dat nog niet gedaan hebt w/
Heeft nu weinig nut meer :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_160175347
Staat er nu op:

https://store.playstation(...)_00-LAYERSOFFEAR0000

19,99 euro. Dat vind ik gewoon een mooie prijs voor dit soort games.
pi_160175575
Ik vind het teveel voor een paar uur gameplay, ik wacht wel tot hij rond de 10 euro is. 35 voor The Witness vind ik dan een betere deal.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_160175622
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind het teveel voor een paar uur gameplay, ik wacht wel tot hij rond de 10 euro is. 35 voor The Witness vind ik dan een betere deal.
Hmm zie op Howlongtobeat dat je er maar 2 a 2,5 uur over doet. Dat is inderdaad iets teveel geld voor zo weinig uur. Ik wacht ook nog even.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')