abonnement Unibet Coolblue
pi_160008725


Band of Fok!kers server
Je kan ons nu ook favoriten :)

Zou je willen doneren? We mogen het graag.
Vanwegen het geringe aantal donaties op dit moment, zijn er de volgende opties
1: ¤ 10 p/m voor VIP-status
2: ¤ 20 p/m voor VIP-status + in-game rechten + inspraak op mappen

voor meer info, PM hiddit.
Doneren kan hier: https://secure.multiplay.(...)emhqWXc9PWI3OGNjNQ==

Classes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Modes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.


Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.


Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.


FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon

Teamspeak
1e van hiddit
85.236.109.244:14797

2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
pi_160008734

Voor wie ook de DICE LA anti-thermal camo wil :)
pi_160009891
Gisteren voor het eerst 2 overduidelijk cheaters aan het werk gezien. 1 lvl 6 die tijdens tdm 30-1 had en ook snel gekicked werd door een server admin en 1 lvl 100 die binnen de 1e minuut in tdm al 13 kills wist te halen terwijl hij de meest onmogelijke dingen aan het uithalen was.
  donderdag 18 februari 2016 @ 11:56:58 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160013621
Vooral mooi als een model nog naar een totaal andere richting staat terwijl jij neergeknald wordt in een fractie van een seconde als iemand de hoek om loopt. Ach ja, ieder zijn meug. Binnenkort stop ik denk ik gewoon met BF. Tot 5 een beetje loopt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160017287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Binnenkort stop ik denk ik gewoon met BF. Tot 5 een beetje loopt.
Ik ben benieuwd hoe die is bij de launch.. BF4 was een drama, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt.. Hardline beta liep dusdanig crappy dat ik 'm maar niet gekocht heb, en van wat ik begrijp is die op de PC nu al 200% dood.

De laatste maanden/laatste jaar loopt BF4 echt super lekker, komen er regelmatig nieuwe maps en geinige dingetjes uit (zoals die sterrebeeld-dogtags).. Voor een relatief oud spel is de ondersteuning wat mij betreft nog erg goed. Ik hoop dat de volgende BF direct alle verbeteringen aan netcode, server-verbindingen, hoog-herz etc uit Hardline en BF4 implementeert ipv weer rammelig van start te gaan.
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:44:36 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160030036
Mwah, BF4 kent nog flink wat netcodeproblemen die niet uit te roeien blijken te zijn.

Performanceproblemen van sommige levels duurde een jaar zonder dat er duidelijke oorzaken te vinden waren.

Al met al had ik na BF3 een gladde start verwacht, om vervolgens alle kinderziektes tegen te komen. Dat maakt dat ik met BF5 wel even wacht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160031634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 22:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah, BF4 kent nog flink wat netcodeproblemen die niet uit te roeien blijken te zijn.

Performanceproblemen van sommige levels duurde een jaar zonder dat er duidelijke oorzaken te vinden waren.

Al met al had ik na BF3 een gladde start verwacht, om vervolgens alle kinderziektes tegen te komen. Dat maakt dat ik met BF5 wel even wacht.
Ja, het blijft niet helemaal optimaal.. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ik hetzelfde hoop als jij na BF3: Dat ze nu eens niet weer opnieuw alle bekende bugs en foutjes er uit moeten halen.. En wachten doe ik sowieso wel, zeker als ze weer met een soort Premium-deal van rond de ¤100,- komen..
  vrijdag 19 februari 2016 @ 00:06:36 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160032611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:29 schreef Jeff89 het volgende:
En wachten doe ik sowieso wel, zeker als ze weer met een soort Premium-deal van rond de ¤100,- komen..
Kun je vergif op innemen. Al kostte me dat met BF4 "maar" 73 euro direct bij launch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160037725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe die is bij de launch.. BF4 was een drama, maar dat heb ik gelukkig niet meegemaakt.. Hardline beta liep dusdanig crappy dat ik 'm maar niet gekocht heb, en van wat ik begrijp is die op de PC nu al 200% dood.

De laatste maanden/laatste jaar loopt BF4 echt super lekker, komen er regelmatig nieuwe maps en geinige dingetjes uit (zoals die sterrebeeld-dogtags).. Voor een relatief oud spel is de ondersteuning wat mij betreft nog erg goed. Ik hoop dat de volgende BF direct alle verbeteringen aan netcode, server-verbindingen, hoog-herz etc uit Hardline en BF4 implementeert ipv weer rammelig van start te gaan.
BF4 loopt nu idd heerlijk, heel lang heb ik BF2 en BC2 beter gevonden, ondanks dat ik ze al heel lang niet meer speel. Echter, nu het allemaal wat vlotter loopt en ik zelf ook een beter systeem heb (niet meer onderde 80 Fps met alles op hoogste settings) ben ik ergt verknocht geraakt aan dit spel.

De vernieuwingen steeds houden het spel ook fris. Want laten we eerlijk zijn, in eerdere versies van BF werden nog nooit zoveel nieuwe dingen toegevoegd (maps/spelmodus/wapens etc.).

Ook de balans van wapens en voertuigen is verbeterd en er zijn altijd veel admins actief, waardoor cheaters weinig kans van slagen hebben. Ik speel het al sinds de dag dat BF4 is gereleased, maar je kunt mij nu voortaan wel een tevreden klant noemen :)
  vrijdag 19 februari 2016 @ 13:23:40 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160039942
Het probleem is vooral dat het anderhalf jaar geduurd heeft voordat het speelde zoals het hoorde vanaf dag 1. En dat wil ik echt niet nogmaals belonen met risico op herhaling.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:59:30 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160043510
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 11:22 schreef Opkloter het volgende:

[..]

BF4 loopt nu idd heerlijk, heel lang heb ik BF2 en BC2 beter gevonden, ondanks dat ik ze al heel lang niet meer speel. Echter, nu het allemaal wat vlotter loopt en ik zelf ook een beter systeem heb (niet meer onderde 80 Fps met alles op hoogste settings) ben ik ergt verknocht geraakt aan dit spel.

De vernieuwingen steeds houden het spel ook fris. Want laten we eerlijk zijn, in eerdere versies van BF werden nog nooit zoveel nieuwe dingen toegevoegd (maps/spelmodus/wapens etc.).

Ook de balans van wapens en voertuigen is verbeterd en er zijn altijd veel admins actief, waardoor cheaters weinig kans van slagen hebben. Ik speel het al sinds de dag dat BF4 is gereleased, maar je kunt mij nu voortaan wel een tevreden klant noemen :)
Helemaal mee eens. Ik vermaak me -als ik tijd over heb- nog iedere dag met BF4. Deel 5 mag dan ook nog wel even wachten van mij :)

Het is echt een heel goed spel geworden imo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 20 februari 2016 @ 00:42:10 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160059865
Het probleem is vooral dat er geen beter alternatief is binnen het genre.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 20 februari 2016 @ 02:10:32 #13
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160061401
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Het probleem is vooral dat het anderhalf jaar geduurd heeft voordat het speelde zoals het hoorde vanaf dag 1. En dat wil ik echt niet nogmaals belonen met risico op herhaling.
Inderdaad. Hetzelfde met BF3, dat begon echt goed te worden na een tijdje maar daarvoor was het echt brak. Herinneren jullie de M26 Mass/Dart bug nog? Waarbij iedere kogel iets van 30 damage kreeg ofzo en je iedereen met dat ding kon one shotten van 100 meter ver :')

Ik wel iig, want ik heb er 4638 kills mee gemaakt en gebruikte het bijna niet meer nadat het gepatched was :') . Dat was dan ook volgens de stats mijn beste wapen, gevolgd door de knife met 4022 kills. Het wapen wat erna komt heeft bijna 1000 kills minder :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 20 februari 2016 @ 02:16:15 #14
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160061509
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Kun je vergif op innemen. Al kostte me dat met BF4 "maar" 73 euro direct bij launch.
Ik was in totaal 35 euro kwijt, net na launch. Inc premium dus.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 20 februari 2016 @ 08:27:45 #15
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160062685
Ik heb in korte tijd veel gespeeld en enorm genoten. Nu ik wat minder tijd heb probeer ik zo nu en dan wel te spelen. Ik kan mij geen uren focussen en ga dan kloten in de chat of mn team fucken :+
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160065927
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:16 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik was in totaal 35 euro kwijt, net na launch. Inc premium dus.
Ik ga ook op jacht naar een aanbieding voor de volgende BF. Als ik Hardline+Premium voor rond de ¤25/30,- kan krijgen haal ik die misschien ook nog wel. BF4+premium heeft me ook maar iets van ¤25,- gekost, en er staat me iets bij dat de BF3 Limited Edition (waar back to Karkand bij zat, maar geen premium) iets van ¤27.99 was bij Wehkamp en Bol.com. Dan kreeg je zelfs nog een doosje en een boekje en alles. Met dat in gedachte is het echt absurd dat Hardline meer dan ¤80,- moest kosten voor de Premium editie.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:04:53 #17
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160067282
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
van
Nja, ik had BF4 via marktplaats voor 12,50 gekocht ofzo. Destijds kreeg je bij een nieuwe videokaart een gratis code voor BF4 en veel mensen verkochten die dingen. Premium had ik via G2play ofzo gekocht, geen idee meer hoe precies maar dat kostte ook geen drol, 27 euro ofzo.

Er zijn altijd wel goede aanbiedingen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 22 februari 2016 @ 13:43:08 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160116734
Op dag van release wat minder en bij dergelijke spellen is het handig om meteen mee te spelen. Maar na BF4 wacht ik vrolijk de kinderziektes af.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 februari 2016 @ 15:56:13 #19
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160119841
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 22 februari 2016 @ 16:00:48 #20
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160119942
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 13:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Op dag van release wat minder en bij dergelijke spellen is het handig om meteen mee te spelen. Maar na BF4 wacht ik vrolijk de kinderziektes af.
Ik pik dit soort spellen vaak heel snel op dus hoef niet gelijk mee te spelen. Wacht altijd eerst de eerste paar patches af, prijs gaat dan ook vanzelf omlaag en dan kan ik lekker meespelen met een spel wat relatief goed werkt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_160120083
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:56 schreef Woods het volgende:
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen :')
Dat is een reden waarom ik eigenlijk alleen speel op servers waar de admins vrij actief zijn. Ik ben al maanden eigenlijk (voor zover ik weet :P ) geen cheater tegengekomen en elke keer als er toch eentje verscheen was hij direct gebanned.

En een hoge k/d betekent niet meteen dat ze cheaten hm :P
Conscience do cost.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:00:35 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160121748
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:56 schreef Woods het volgende:
Zaten net 2 enemy hackers, hoge k/d meld je er iets van in de chat niemand die een kick geeft. Enige optie voor mij is dan maar leaven. Andere laten zich blijkbaar kansloos afknallen :')
Hoge KD betekent toch niet gelijk hacken :P

Kunnen toch ook goede spelers zijn?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 22 februari 2016 @ 18:06:11 #23
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160123670
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoge KD betekent toch niet gelijk hacken :P

Kunnen toch ook goede spelers zijn?
n de chat vermelde iemand dat het om wallhacken ging en inderdaad die gast zat in het hekwerk ofzo. Gaat trouwens om 35/0 en 32/2. Als er geen admins online zijn niks aan te doen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160130839
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 18:06 schreef Woods het volgende:

[..]

n de chat vermelde iemand dat het om wallhacken ging
Dat zegt geen reet. Als ik 22-0 ga in een tank of IFV schreeuwt ook de hele chat moord en brand dat ik een cheater/wallhacker/aimbotter/whatever ben. Mensen roepen vaak maar wat zonder dat ze ook maar eventjes naar de killfeed kijken..
quote:
en inderdaad die gast zat in het hekwerk ofzo. Gaat trouwens om 35/0 en 32/2. Als er geen admins online zijn niks aan te doen.
In het hekwerk? Wut? Wat heeft dat met wallhacken te maken? 35-0 en 32-2 is verder niet wereldschokkend.. Zaten ze niet gewoon samen in een tank of attack heli ofzo?

Niet dat ik niet geloof dat er niet gehackt wordt hoor.. Maar ik ben zelf net iets te vaak hacker genoemd als ik toevallig een streakje van 10 ofzo maak (gebeurt niet eens vaak, maar áls het gebeurt :') )
  maandag 22 februari 2016 @ 23:25:32 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160134795
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:42 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Dat zegt geen reet. Als ik 22-0 ga in een tank of IFV schreeuwt ook de hele chat moord en brand dat ik een cheater/wallhacker/aimbotter/whatever ben. Mensen roepen vaak maar wat zonder dat ze ook maar eventjes naar de killfeed kijken..

[..]

In het hekwerk? Wut? Wat heeft dat met wallhacken te maken? 35-0 en 32-2 is verder niet wereldschokkend.. Zaten ze niet gewoon samen in een tank of attack heli ofzo?

Niet dat ik niet geloof dat er niet gehackt wordt hoor.. Maar ik ben zelf net iets te vaak hacker genoemd als ik toevallig een streakje van 10 ofzo maak (gebeurt niet eens vaak, maar áls het gebeurt :') )
Man je wordt al beschuldigd van aimbotten als je met een Famas boven de 20 meter kunt killen. Ik denk dat 80%van de "hackers" gewoon onterecht worden beschuldigd :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 februari 2016 @ 07:09:40 #26
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160138186
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:00 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik pik dit soort spellen vaak heel snel op dus hoef niet gelijk mee te spelen. Wacht altijd eerst de eerste paar patches af, prijs gaat dan ook vanzelf omlaag en dan kan ik lekker meespelen met een spel wat relatief goed werkt.
oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 23:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Man je wordt al beschuldigd van aimbotten als je met een Famas boven de 20 meter kunt killen. Ik denk dat 80%van de "hackers" gewoon onterecht worden beschuldigd :P
Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 23 februari 2016 @ 08:32:15 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160138659
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.

[..]

Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.
Blijven altijd rare kills bij. Maar die netcode blijft drama natuurlijk. Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:52:43 #28
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160144050
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

oppikken? Het is een shooter. Het gaat me om de progressie.

[..]

Vooral one shot kills uit SMG's (spreading like motherfuckers) die geen headshots zijn zijn verdacht.
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay. Voorheen America's Army gespeeld en nog wat shooters die totaal andere speelstijl hebben. Veel van mijn vrienden moesten er gewoon een tijdje over doen om fatsoenlijk over te schakelen. Progressie zal mij een worst wezen, dat gaat altijd snel.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 23 februari 2016 @ 13:16:59 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160144841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:

[..]

Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.
Lang niet zo groot als tussen BC2 en BF3. BF4 was qua gameplay 90% of meer hetzelfde tot aan wapengevoel aan toe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160156466
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 08:32 schreef inslagenreuring het volgende:

Hoeft er maar 1 uit Brazilië of Nieuw Zeeland op de server te zitten en er wordt als een gek overgecompenseerd. Hij schiet 6 keer en als je dood gaat voelt het als 1SK.
Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 12:52 schreef Drinky het volgende:
Nou, van BF3 naar BF4 was gewoon een redelijk grote stap qua gameplay.
Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:37:47 #31
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_160164523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt :')

[..]

Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
De wapens. De wapens en sights in BF3 zaten een stuk dichterbij dus het was qua aimen gevoelsmatig erg anders. Daarnaast is er in BF4 zoveel bijgekomen dat ik door de bomen het bos niet meer zie, en al mijn favoriete wapens in BF3 zijn hard generfd in BF4 of niet verkrijgbaar voor iedere klasse (PDW's bijv.).

Klein voorbeeld: de AS-VAL. Was mijn favoriete wapen in BF3. In BF4 is het generfd van 41 kogels naar 21 kogels per magazijn en de spread en recoil zijn dramatisch. Daarnaast ook alleen als engineer beschikbaar.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 24 februari 2016 @ 01:10:30 #32
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160166647
Mg36 :N
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 24 februari 2016 @ 02:49:39 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160167471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt :')

[..]

Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Ja je kunt prima pingwaarden hebben . En dan nog keiharde lag kills maken. BF 4 in een notendop. 1 op 1 door een 600 RPM wapen worden geowned ofzo, geen hacker maar gewoon drama :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:51:14 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160169238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:49 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ehehe, mensen haten me echt als ik platoonleden op Amerikaanse servers join.. Met 100-120 ping is het spel prima speelbaar, maar blijkbaar zorgt het wel voor irritaties aan de de zijde die je kogels ontvangt :')

[..]

Op wat voor manier? BF4 heeft vooral veel meer gadgets, maar qua gameplay is er voor m'n gevoel weinig verandert. Voertuigen zijn relatief wat zwakker, en er zijn véél meer gadgets (bijna te veel, de helft wordt nooit gebruikt) maar verder?
Ping boven de 50 vind ik al not done.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160173731
Als ik boven de 30 ping heb en ik heb geen goede score ligt het dus aan de ping.
Conscience do cost.
pi_160174069
Is er al iets bekend over BF 5 dan?
pi_160176002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ping boven de 50 vind ik al not done.
Vreemd eigenlijk... 'Vroegah', toen ik nog Wolfenstein Enemy Territory speelde was ik volledig in m'n nopjes met 50-100 ping. En ach.. Ik speel niet zo vaak met 100+ ping, maar als ik 's nachts speel zijn er vaak weinig 64-man servers in EU, en ik zit in een platoon met veel Amerikanen, dus dan join ik wel eens onbewust US servers.
  woensdag 24 februari 2016 @ 15:10:22 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_160176989
quote:
4s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:26 schreef Leonos het volgende:
Is er al iets bekend over BF 5 dan?
Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 24 februari 2016 @ 16:58:04 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160179494
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:16 schreef ems. het volgende:
Als ik boven de 30 ping heb en ik heb geen goede score ligt het dus aan de ping.
Nah, het spel biedt mensen met een hoge ping vaak voordeel, in de zin dat ze meer kunnen raken omdat snelle moves niet goed verwerkt worden en dan sterf jij met je ping van 20 dus meters om het hoekje inene.

Dus als het gemiddelde netjes rond de 50 ligt en er lopen enkele figuren met een ping van 150+ dan ontstaan er meer van dat soort fouten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160195026
quote:
4s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:26 schreef Leonos het volgende:
Is er al iets bekend over BF 5 dan?
Schietspel jwz
Feel the fuzz!
pi_160196188
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2016 15:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja het wordt een militaire bf. Maarja dat mag je ook verwachten. Voor een game die q4 dit jaar komt nog weinig bekend.
Q4 dus. + Uitstel.
Nice :P
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:58:39 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160202326
Mein Gott was is de AA generfd :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160325431
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.
Flesje bier
  maandag 29 februari 2016 @ 21:54:07 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160326947
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.
Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_160328554
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wellicht dat er voor de verhaallijn een stukje eerste wereldoorlog in zit.
Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.
pi_160328847
Ik lees ook geruchten maar ik geloof er geen fuck van.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 08:06:24 #47
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160333060
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 21:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat BF5 zich gedurende WOI zou afspelen. Beetje de plank misslaan wat mij betreft. Vele malen minder mogelijkheden qua gameplay dan een WOII game.
Ik zou 't wel tof vinden denk ik. Bolt rifles, overal bolt rifles :D . En minder mogelijkheden hoeft geen probleem te zijn, als je kijkt naar hoeveel gamemodes, gadgets en wapens in BF4 eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt worden.. Al denk ik eigenlijk niet dat 't een WOI game wordt. Er zijn bijna gaan WOI games, en al helemaal geen WOI Battlefield, en ik betwijfel dat ze zo'n risico zouden nemen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:09:04 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_160334440
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:43 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Schijnt dat het een alternatief geschiedenis tintje gaat krijgen.
Ik denk meer aan iets als BC2.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 1 maart 2016 @ 17:41:04 #49
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160345458


[ Bericht 92% gewijzigd door Woods op 02-03-2016 17:48:23 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:25:09 #50
97079 Jeff89
Conquer All
pi_160375509
quote:
12g frags zijn sws waardeloos. Vooral als je ziet hoe sterk default buckshot is, laat staan met full choke.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')