abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 februari 2016 @ 14:27:27 #276
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159935733
quote:
5s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef jackson het volgende:

[..]

[..]

Welk woord heb je niet begrepen?
Jackson, ik lees wat je zegt maar ik begrijp je mening niet. Natuurlijk moet iedereen het zelf weten.

Echter zijn telefoons hedendaags vrij krachtig en zijn er gewoon games met een mooi uiterlijk.

Dat je geen Assassins Creed Unity op je telefoon kan spelen lijkt me duidelijk.

Maar games zoals Hotline Miami, Xcom, Limbo en weet ik nog meer hoeveel titels die grafisch niet The Order zijn, die zal men dan maar op de telefoon moeten spelen omdat de telefoon dit soort titels aan kan?

Zoals ik al eerder zei, ik begrijp je uitspraak niet en vind het ook een beetje een matige opmerking verder.

Ik vind het verder ook prima als een game er goed uit ziet, maar als de gameplay staat als een huis hoor je mij niet over pixels zeuren.

Ook komt je 2e opmerking met 'welk woord begrijp je niet' een beetje raar over. Mogen we dan geen discussie voeren over jouw mening? Omdat iedereen het maar voor zichzelf moet weten?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159935757
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Morgen Layers of fear:


gruwelijke horrorgame. En ook pixel pirates van de makers van Terraria maar dat gaan mensen hier toch niet trekken aangezien hij er uit ziet alsof je hem op een telefoon kan spelen en dan is hij automatisch slecht.
Hmm ziet er lekker creepy uit ja. Mocht die echt zo goed zijn dan koop ik hem meteen. Survival Horror games zijn juist mijn favoriete games, maar ze moeten dan wel goed zijn ;)
  maandag 15 februari 2016 @ 14:33:15 #278
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159935909
quote:
5s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Jackson, ik lees wat je zegt maar ik begrijp je mening niet. Natuurlijk moet iedereen het zelf weten.

Echter zijn telefoons hedendaags vrij krachtig en zijn er gewoon games met een mooi uiterlijk.

Dat je geen Assassins Creed Unity op je telefoon kan spelen lijkt me duidelijk.

Maar games zoals Hotline Miami, Xcom, Limbo en weet ik nog meer hoeveel titels die grafisch niet The Order zijn, die zal men dan maar op de telefoon moeten spelen omdat de telefoon dit soort titels aan kan?

Zoals ik al eerder zei, ik begrijp je uitspraak niet en vind het ook een beetje een matige opmerking verder.

Ik vind het verder ook prima als een game er goed uit ziet, maar als de gameplay staat als een huis hoor je mij niet over pixels zeuren.

Ook komt je 2e opmerking met 'welk woord begrijp je niet' een beetje raar over. Mogen we dan geen discussie voeren over jouw mening? Omdat iedereen het maar voor zichzelf moet weten?
Je neemt het wat te letterlijk denk... Ik doel erop dat echt matige graphics ik erg slecht trek op de PS4, vandaar de metafoor: "Die kun je beter op je telefoon spelen". Dit bedoel ik niet zo letterlijk, ik snap dat je in veel gevallen een controller vast wil houden voor een stuk beleving. Echter zijn voor mij de graphics een groot deel van de beleving die ik graag goed zie op een apparaat als de PS4.

Prima dat je de discussie wil voeren natuurlijk, we wachten af wie er inhaakt :).

Dat je mijn opmerking niet snapt en het een matige uitspraak vindt, is verder prima.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159935988
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef jackson het volgende:

[..]

Je neemt het wat te letterlijk denk... Ik doel erop dat echt matige graphics ik erg slecht trek op de PS4, vandaar de metafoor: "Die kun je beter op je telefoon spelen". Dit bedoel ik niet zo letterlijk, ik snap dat je in veel gevallen een controller vast wil houden voor een stuk beleving. Echter zijn voor mij de graphics een groot deel van de beleving die ik graag goed zie op een apparaat als de PS4.

Prima dat je de discussie wil voeren natuurlijk, we wachten af wie er inhaakt :).

Dat je mijn opmerking niet snapt en het een matige uitspraak vindt, is verder prima.
Deze discussie komt zo vaak voorbij, het is een smaak ding.

Ik vind fantastische graphics niet belangrijk, wel een leuk pluspuntje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 14:36:22 ]
  maandag 15 februari 2016 @ 14:40:35 #280
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159936092
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Jackson lijkt me iemand van 15 ofzo die alleen FIFA en Call of Duty speelt, wanneer hij er zulke kinderachtige meningen op na houdt.... dus natuurlijk kent hij XCOM dan niet...
Ik denk wel dat er veel animo is voor jouw mening over mij. Goede post, kunnen we weer even op teren.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 februari 2016 @ 14:42:16 #281
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159936126
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er veel animo is voor jouw mening over mij. Goede post, kunnen we weer even op teren.
Ik ben het er ook mee eens... Als ik games met dergelijke graphics wil spelen dan regel ik wel een nes/snes/n64
pi_159936221
quote:
6s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik ben het er ook mee eens... Als ik games met dergelijke graphics wil spelen dan regel ik wel een nes/snes/n64
De huidige indies zijn qua mechanics/diepgang/techniek helemaal niet te vergelijken met spellen uit de jaren '80/90. Alleen qua graphics en dat wordt vaak ook erg overdreven imo. De games die ik nog regelmatig op mijn Sega Megadrive speel zijn in mijn optiek niet te vergelijken met huidige indie games die soortgelijke graphics hebben. Die zijn echt wel een heel stuk simpeler in vergelijking met een terraria bijvoorbeeld, of een spelunky met z'n randomly generated levels.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:08:46 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159936800
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

De huidige indies zijn qua mechanics/diepgang/techniek helemaal niet te vergelijken met spellen uit de jaren '80/90. Alleen qua graphics en dat wordt vaak ook erg overdreven imo. De games die ik nog regelmatig op mijn Sega Megadrive speel zijn in mijn optiek niet te vergelijken met huidige indie games die soortgelijke graphics hebben. Die zijn echt wel een heel stuk simpeler in vergelijking met een terraria bijvoorbeeld, of een spelunky met z'n randomly generated levels.
Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
pi_159936881
quote:
6s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Dat er weinig tijd/creativiteit in dat soort graphics zit is een grote misvatting:


het is vaak een bewuste keuze en in mijn optiek erg mooi.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 15 februari 2016 @ 15:43:11 #285
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159937524
quote:
6s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Dat heet een art stijl.

Net als dat kubisme een art stijl is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159937583
quote:
6s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Waarom? Als de game die jij voor ogen hebt goed/beter tot zijn recht komt met een bepaalde grafische stijl, dan is dat toch juist een goed iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 15:46:21 ]
pi_159937615
Verwachtingen wat Street Fighter V betreft?
pi_159939140
Ik heb sindskort een Ps4. Ik speel nu voornamelijk fifa 16 en BO3. Mocht er iemand willen spelen, mn id = jasmets
pi_159939386
Van het weekend Witcher 3 uitgespeeld. Over een tijdje de uitbreiding(en) maar eens binnenhalen, en voorlopig maar even minder gamen. Kan bijvoorbeeld wel aan Farcry 4 beginnen maar dat moet dan haast wel tegenvallen :P
GTA V uitspelen heb ik dan weer wel de tijd voor nu.
What Would Goku Do
  maandag 15 februari 2016 @ 17:03:03 #290
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_159939438
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom? Als de game die jij voor ogen hebt goed/beter tot zijn recht komt met een bepaalde grafische stijl, dan is dat toch juist een goed iets.
Precies. Ik vind de art-design/style veel belangrijker dan 'realisme' ofzo. games als Super Mario World en Sonic the Hedgehog zien er momenteel nog steeds geweldig uit, terwijl je ook genoeg AAA-games van een paar jaar oud die destiijds redelijk goed scoorden qua realistische graphics, maar inmiddels al weer flink verouderd zijn.

Maar goed, als sommige mensen denken dat een game als Super Meat Boy meer op een phone thuis hoort, dan moeten ze dat lekker zelf weten. Persoonlijk ben ik zeer blij dat hij voor de PS4 is verschenen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef Duman040 het volgende:
Verwachtingen wat Street Fighter V betreft?
Gameplay zal wel goed zijn, al zullen ze ook nog wel bepaalde zaken tweaken (qua balans enzo) na de launch. Grafisch ziet het er mooi uit, beter dan SF4, maar ik had persoonlijk iets liever wat minder overdreven spieren en gelaatsuitdrukkingen gezien, en een iets 'gladdere' anime-style. Misschien bewaren ze dat voor een Alpha 4-release ooit.

Qua DLC is het even afwachten. Vandaar ook dat ik het niet dag 1 zal kopen. Characters schijn je in-game te kunnen verdienen door gewoon veel te spelen, dus dat is prima, maar ik wil ook zien hoe dat straks gaat met costumes/skins/backgrounds etc etc.
pi_159939878
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat er weinig tijd/creativiteit in dat soort graphics zit is een grote misvatting:


het is vaak een bewuste keuze en in mijn optiek erg mooi.
zo werkt het tegenwoordig niet meer :P
Wie dit leest is hek.
  maandag 15 februari 2016 @ 17:27:17 #292
194233 Friday12
Originele kloon
pi_159940082
quote:
99s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Precies. Ik vind de art-design/style veel belangrijker dan 'realisme' ofzo. games als Super Mario World en Sonic the Hedgehog zien er momenteel nog steeds geweldig uit, terwijl je ook genoeg AAA-games van een paar jaar oud die destiijds redelijk goed scoorden qua realistische graphics, maar inmiddels al weer flink verouderd zijn.

Maar goed, als sommige mensen denken dat een game als Super Meat Boy meer op een phone thuis hoort, dan moeten ze dat lekker zelf weten. Persoonlijk ben ik zeer blij dat hij voor de PS4 is verschenen.

[..]

Gameplay zal wel goed zijn, al zullen ze ook nog wel bepaalde zaken tweaken (qua balans enzo) na de launch. Grafisch ziet het er mooi uit, beter dan SF4, maar ik had persoonlijk iets liever wat minder overdreven spieren en gelaatsuitdrukkingen gezien, en een iets 'gladdere' anime-style. Misschien bewaren ze dat voor een Alpha 4-release ooit.

Qua DLC is het even afwachten. Vandaar ook dat ik het niet dag 1 zal kopen. Characters schijn je in-game te kunnen verdienen door gewoon veel te spelen, dus dat is prima, maar ik wil ook zien hoe dat straks gaat met costumes/skins/backgrounds etc etc.
Ik zei ook niet realistische graphics he.. Meatboy/BoI zien er netjes uit... Maar sommige zien er gewoon uit alsof het maar moest.

Transistor ziet er bv ook mooi uit... Alleen vond ik de game niet echt wat
  maandag 15 februari 2016 @ 17:56:10 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_159940826
Mja Transistor ziet er idd dope uit maar gameplay boeide mij ook niet heel erg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_159941073
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

zo werkt het tegenwoordig niet meer :P
Heb je gezien hoe FEZ gemaakt wordt in Indiegame: the movie? Dat er weinig tijd/effort in 2d graphics zitten is alsnog een misvatting.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_159941083
-ik heb polio :') -
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_159941119
-dubbel-
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_159941129
tweedubbel.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_159941433
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Heb je gezien hoe FEZ gemaakt wordt in Indiegame: the movie? Dat er weinig tijd/effort in 2d graphics zitten is alsnog een misvatting.
nee, niet gezien. Graphics maken kost sowieso tijd, goeie 3d graphics wat meer.
Wie dit leest is hek.
pi_159941725
Help mij
ik wil een game spelen

Witcher 3 en Fallout 4 even geen zin in :{
pi_159941752
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 18:31 schreef Typisch het volgende:
Help mij
ik wil een game spelen

Witcher 3 en Fallout 4 even geen zin in :{
Dying light.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')