Jackson, ik lees wat je zegt maar ik begrijp je mening niet. Natuurlijk moet iedereen het zelf weten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Welk woord heb je niet begrepen?
Hmm ziet er lekker creepy uit ja. Mocht die echt zo goed zijn dan koop ik hem meteen. Survival Horror games zijn juist mijn favoriete games, maar ze moeten dan wel goed zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 11:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Morgen Layers of fear:
gruwelijke horrorgame. En ook pixel pirates van de makers van Terraria maar dat gaan mensen hier toch niet trekken aangezien hij er uit ziet alsof je hem op een telefoon kan spelen en dan is hij automatisch slecht.
Je neemt het wat te letterlijk denk... Ik doel erop dat echt matige graphics ik erg slecht trek op de PS4, vandaar de metafoor: "Die kun je beter op je telefoon spelen". Dit bedoel ik niet zo letterlijk, ik snap dat je in veel gevallen een controller vast wil houden voor een stuk beleving. Echter zijn voor mij de graphics een groot deel van de beleving die ik graag goed zie op een apparaat als de PS4.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jackson, ik lees wat je zegt maar ik begrijp je mening niet. Natuurlijk moet iedereen het zelf weten.
Echter zijn telefoons hedendaags vrij krachtig en zijn er gewoon games met een mooi uiterlijk.
Dat je geen Assassins Creed Unity op je telefoon kan spelen lijkt me duidelijk.
Maar games zoals Hotline Miami, Xcom, Limbo en weet ik nog meer hoeveel titels die grafisch niet The Order zijn, die zal men dan maar op de telefoon moeten spelen omdat de telefoon dit soort titels aan kan?
Zoals ik al eerder zei, ik begrijp je uitspraak niet en vind het ook een beetje een matige opmerking verder.
Ik vind het verder ook prima als een game er goed uit ziet, maar als de gameplay staat als een huis hoor je mij niet over pixels zeuren.
Ook komt je 2e opmerking met 'welk woord begrijp je niet' een beetje raar over. Mogen we dan geen discussie voeren over jouw mening? Omdat iedereen het maar voor zichzelf moet weten?
Deze discussie komt zo vaak voorbij, het is een smaak ding.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Je neemt het wat te letterlijk denk... Ik doel erop dat echt matige graphics ik erg slecht trek op de PS4, vandaar de metafoor: "Die kun je beter op je telefoon spelen". Dit bedoel ik niet zo letterlijk, ik snap dat je in veel gevallen een controller vast wil houden voor een stuk beleving. Echter zijn voor mij de graphics een groot deel van de beleving die ik graag goed zie op een apparaat als de PS4.
Prima dat je de discussie wil voeren natuurlijk, we wachten af wie er inhaakt .
Dat je mijn opmerking niet snapt en het een matige uitspraak vindt, is verder prima.
Ik denk wel dat er veel animo is voor jouw mening over mij. Goede post, kunnen we weer even op teren.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jackson lijkt me iemand van 15 ofzo die alleen FIFA en Call of Duty speelt, wanneer hij er zulke kinderachtige meningen op na houdt.... dus natuurlijk kent hij XCOM dan niet...
Ik ben het er ook mee eens... Als ik games met dergelijke graphics wil spelen dan regel ik wel een nes/snes/n64quote:Op maandag 15 februari 2016 14:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel animo is voor jouw mening over mij. Goede post, kunnen we weer even op teren.
De huidige indies zijn qua mechanics/diepgang/techniek helemaal niet te vergelijken met spellen uit de jaren '80/90. Alleen qua graphics en dat wordt vaak ook erg overdreven imo. De games die ik nog regelmatig op mijn Sega Megadrive speel zijn in mijn optiek niet te vergelijken met huidige indie games die soortgelijke graphics hebben. Die zijn echt wel een heel stuk simpeler in vergelijking met een terraria bijvoorbeeld, of een spelunky met z'n randomly generated levels.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben het er ook mee eens... Als ik games met dergelijke graphics wil spelen dan regel ik wel een nes/snes/n64
Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zegquote:Op maandag 15 februari 2016 14:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De huidige indies zijn qua mechanics/diepgang/techniek helemaal niet te vergelijken met spellen uit de jaren '80/90. Alleen qua graphics en dat wordt vaak ook erg overdreven imo. De games die ik nog regelmatig op mijn Sega Megadrive speel zijn in mijn optiek niet te vergelijken met huidige indie games die soortgelijke graphics hebben. Die zijn echt wel een heel stuk simpeler in vergelijking met een terraria bijvoorbeeld, of een spelunky met z'n randomly generated levels.
Dat er weinig tijd/creativiteit in dat soort graphics zit is een grote misvatting:quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Dat heet een art stijl.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Waarom? Als de game die jij voor ogen hebt goed/beter tot zijn recht komt met een bepaalde grafische stijl, dan is dat toch juist een goed iets.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar als je zo een goede game kan maken... Kan je ook iets meer tijd in de graphics steken.. Ik zeg niet foto realistisch ofzo.. Maar kom op zeg
Precies. Ik vind de art-design/style veel belangrijker dan 'realisme' ofzo. games als Super Mario World en Sonic the Hedgehog zien er momenteel nog steeds geweldig uit, terwijl je ook genoeg AAA-games van een paar jaar oud die destiijds redelijk goed scoorden qua realistische graphics, maar inmiddels al weer flink verouderd zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Als de game die jij voor ogen hebt goed/beter tot zijn recht komt met een bepaalde grafische stijl, dan is dat toch juist een goed iets.
Gameplay zal wel goed zijn, al zullen ze ook nog wel bepaalde zaken tweaken (qua balans enzo) na de launch. Grafisch ziet het er mooi uit, beter dan SF4, maar ik had persoonlijk iets liever wat minder overdreven spieren en gelaatsuitdrukkingen gezien, en een iets 'gladdere' anime-style. Misschien bewaren ze dat voor een Alpha 4-release ooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef Duman040 het volgende:
Verwachtingen wat Street Fighter V betreft?
zo werkt het tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 15 februari 2016 15:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat er weinig tijd/creativiteit in dat soort graphics zit is een grote misvatting:
het is vaak een bewuste keuze en in mijn optiek erg mooi.
Ik zei ook niet realistische graphics he.. Meatboy/BoI zien er netjes uit... Maar sommige zien er gewoon uit alsof het maar moest.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Precies. Ik vind de art-design/style veel belangrijker dan 'realisme' ofzo. games als Super Mario World en Sonic the Hedgehog zien er momenteel nog steeds geweldig uit, terwijl je ook genoeg AAA-games van een paar jaar oud die destiijds redelijk goed scoorden qua realistische graphics, maar inmiddels al weer flink verouderd zijn.
Maar goed, als sommige mensen denken dat een game als Super Meat Boy meer op een phone thuis hoort, dan moeten ze dat lekker zelf weten. Persoonlijk ben ik zeer blij dat hij voor de PS4 is verschenen.
[..]
Gameplay zal wel goed zijn, al zullen ze ook nog wel bepaalde zaken tweaken (qua balans enzo) na de launch. Grafisch ziet het er mooi uit, beter dan SF4, maar ik had persoonlijk iets liever wat minder overdreven spieren en gelaatsuitdrukkingen gezien, en een iets 'gladdere' anime-style. Misschien bewaren ze dat voor een Alpha 4-release ooit.
Qua DLC is het even afwachten. Vandaar ook dat ik het niet dag 1 zal kopen. Characters schijn je in-game te kunnen verdienen door gewoon veel te spelen, dus dat is prima, maar ik wil ook zien hoe dat straks gaat met costumes/skins/backgrounds etc etc.
Heb je gezien hoe FEZ gemaakt wordt in Indiegame: the movie? Dat er weinig tijd/effort in 2d graphics zitten is alsnog een misvatting.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zo werkt het tegenwoordig niet meer
nee, niet gezien. Graphics maken kost sowieso tijd, goeie 3d graphics wat meer.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe FEZ gemaakt wordt in Indiegame: the movie? Dat er weinig tijd/effort in 2d graphics zitten is alsnog een misvatting.
Dying light.quote:Op maandag 15 februari 2016 18:31 schreef Typisch het volgende:
Help mij
ik wil een game spelen
Witcher 3 en Fallout 4 even geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |