Lees o.a. http://www.goformusic.be/nl/news/news-story.asp?id=2093
Ik hoop dat de plannen snel wat concreter worden, want Slash, Izzy en Duff samen zijn gewoon een geweldig team Word vast interessanter dan de nieuwe Guns N' Roses die als een soort coverband de oude hits brengen
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 23-11-2002 15:44]
Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.
quote:de rol van Slash mag niet onderschat worden
Op zaterdag 23 november 2002 15:44 schreef calvobbes het volgende:
... Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.
quote:Nee idd. Maar het gebeurt wel. Zijn Snakepit was nooit echt een succes.
Op zaterdag 23 november 2002 15:45 schreef hyperfuzz het volgende:de rol van Slash mag niet onderschat worden
Maar nu Axl, eigenlijk in z'n eentje, weer op tournee gaat in Amerika treed die meteen op in grote zalen!
quote:dat kwam imho door "verkeerde" zangers. Heb die eerste Snakepit plaat hier liggen, maar van de zang wordt ik niet warm of koud ... daar komt bij dat Slash imho wat te snel richting blues-hardrock aan gaat hangen, en het allemaal net wat te bluesy wordt
Op zaterdag 23 november 2002 15:51 schreef calvobbes het volgende:
Nee idd. Maar het gebeurt wel. Zijn Snakepit was nooit echt een succes.
quote:niet zo gek natuurlijk, ten eerste hanteert hij nog steeds de naam van een van de grootste (hard)rock bands allertijden, ten tweede brengen ze nog steeds het oude materiaal. Veel mensen die naar die concerten komen, interesseert het geen hol of Slash of Duff in de band zit, zolang er maar oude krakers gespeeld worden is het allemaal geweldig... en dat vind ik dus niet
Maar nu Axl, eigenlijk in z'n eentje, weer op tournee gaat in Amerika treed die meteen op in grote zalen!
quote:Dat is waar. Eik is het een verdedelde coverband die wat eigen werk van de zanger speelt
Op zaterdag 23 november 2002 16:02 schreef hyperfuzz het volgende:Veel mensen die naar die concerten komen, interesseert het geen hol of Slash of Duff in de band zit, zolang er maar oude krakers gespeeld worden is het allemaal geweldig...
Jah af en toe ben ik wel vreemd jah
Alleen de zang, die vervang je niet. Maar goed ik neem niet aan dat ze een GNR-2 willen zijn.
We zullen zien, als die Axl nou eens normaal zou gaan doen...
quote:ik dus niet
Op zaterdag 23 november 2002 16:08 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, ik denk wel dat ik naar een GnR concert zou gaan met Axl als zanger, wel in de hoop dat ze veel oude nummers gaan spelen.
quote:Dat gaan ze dus niet doen, Slash heeft in diverse interviews al gezegd dat het zeker geen GNR coverband gaat worden. Daar vertrouw ik wel op, ik vind Slash qua dit soort dingen net wat "origineler" dan Axl
Maar of ik naar een concert van Slash, Duff, Courtney en co zou gaan waar ze oude GnR nummers spelen... dat betwijfel ik....
Kortom, ik hoop dat ze nu eindelijk (in tegenstelling tot Snakepit) een passende zanger vinden, dan wordt het vast en zeker interessant!@
quote:Triest he dat een nepband gewoon onder de echte naam speelt... Trouwens, welke drummer zou terug komen? Die dikke?
Op zaterdag 23 november 2002 15:43 schreef hyperfuzz het volgende:
Word vast interessanter dan de nieuwe Guns N' Roses die als een soort coverband de oude hits brengen
quote:Slash origineel? Slash = superinnovatief, bijna een pioneer. Slash is een genie
ik vind Slash qua dit soort dingen net wat "origineler"
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-11-2002 16:21]
quote:ik denk dat het niet snel weer goed komt tussen Axl en Slash, en wat mij betreft hoeft de oude bezetting van GNR niet meer bijelkaar te komen. Kan me niet voorstellen dat er nog iets sterkers dan Appetite en een paar nummers van UYI uit zou rollen.
Op zaterdag 23 november 2002 16:15 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, als die Axl nou eens normaal zou gaan doen...
quote:welke drummer, en waarin? In de nieuwe GNR met Axl en Dizzy, of in de nieuwe band waar dit topic over gaat?
Op zaterdag 23 november 2002 16:18 schreef Yokozuna het volgende:
Triest he dat een nepband gewoon onder de echte naam speelt... Trouwens, welke drummer zou terug komen? Die dikke?
Matt Sorum is die brede gast, speelde mee vanaf ongeveer 1990, dus op Use Your Illusion en alles wat daarna kwam. Hij zat daarvoor in The Cult, en heeft ook meegespeeld op soloplaten van Slash, Duff en Gilby naar ik meen.
GRAWL!!!!!!!! Dit is em, hij was echt de bikkel uit de band Ik heb nog wel een video liggen van GNR live (De echte) met Matt, staat ook nog een drumsolo op
Hij is wel een pussy geworden trouwens Kort haar, afgevallen....
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-11-2002 16:30]
Matt Sorum (laatste drummer van de oude GNR)
<< f#k, plaatjes doen het niet meer ... nou ja je had ze zelf ook al gevonden zie ik >>
Steven Adler (originele drummer, op Appetite en GNR Lies)
quote:Hij had de stem ja, maar qua songwriting was Izzy minstens even belangrijk. Deze band lijkt me eigenlijk interessanter dan het Guns n' Roses van Axl Rose.
Op zaterdag 23 november 2002 15:44 schreef calvobbes het volgende:
Ze wilden Courtney Love dan als zangeres heb ik begrepen. Ik ben benieuwd wat er uit voorkomt.Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.
De GnR kant zullen ze wel niet echt op gaan. Rouwer, minder commercieel, meer invloeden van andere muziekstromingen denk ik.
De nieuwe GnR zal trouwens idd NOOIT weer zo worden als t was. Dat Axl nieuw materiaal uitbrengt is wel leuk. En ik vond o.a. de songs Madagascar en Oh My God best goed. Alleen waarom nou onder de naam GnR, en waarom al die oude nummers ook. Als Axl het zelfde uit zou brengen onder een andere naam had ik er VEEL meer respect voor.
Guns n' Roses is uniek en untouchable!
Jammer dat ze niet meer in originele bezetting terug komen, en ik zie dat ook nooit meer gebeuren. Axl is simpelweg een enorme bitch.....
Iig hopen dat de andere ex-gunners er nu wat van bakken, maar ik denk t wel. Als ze maar een passende zanger vinden....
Courtney Love
Het lijkt me wel leuk als ze samen weer eens een moppie gaan spelen
quote:Inderdaad erg jammer dat de zanger van Buckcherry het niet werd. Dat had er wel goed bij gepast denk ik. Ook jammer dat Buckcherry uit elkaar is overigens.
Op zondag 24 november 2002 00:03 schreef SLASH het volgende:
Axl zag zichzelf als het belangrijkste lid, maar alle hitnummers van gnr zijn door izzy geschreven. Axl heeft gewoon een ontzettende grootheidswaanzin, trouwens op de mtv awards klonk ie als een verzopen kat.
Slash is minstens zo populair als axl en is een van de meest gerespecteerde gitaristen. Hij draagt dat echt uit..wat keith richards ook een lange tijd uitdroeg..die echt fuck the world attitude.
Dat van courtney love was meer een grapje. Het gerucht gaat ook dat sebastian bach..ex zanger van skid row de zanger wordt.
Maar aangezien dat ook een ego tripper is en momenteel voor een jaar op broadway staat valt dat ook maar te bezien.
Er zijn eigenlijk niet zoveel rock n roll zangers meer, alles is nu bijna die nu metal kant opgegaan.
De zanger van buckcherry leek me ook een goede keus maar dat ging ook niet door.
Bruce dickenson misschien ?
quote:*Opgelucht ademhaalt*
< KNIP >
Dat van courtney love was meer een grapje.
< KNIP >
quote:Dat vind ik niet eens zo'n heel slecht idee
< KNIP >
< KNIP >
quote:Waarom niet Geoff Tate?
echter heeft Cox 'm offline gehaald.
quote:Die van de zalm in blik?
Op maandag 25 november 2002 15:19 schreef OneSoul het volgende:
Er zijn ook demo's opgenomen met als zanger John West
quote:I just love the haircut!
Op zaterdag 23 november 2002 16:26 schreef hyperfuzz het volgende:Steven Adler (originele drummer, op Appetite en GNR Lies)
[afbeelding]
maare ff ontopic, zou wel leuk zijn, maar of die courtney love nu zoveel toe te voegen heeft???
het is nog de vraag hoe de CD gaat klinken (als die ooit uitkomt) mar er komen a) al een paar plaatjes op en b) als er nog meer als Madagascar worden gemaakt... durf ik te zeggen dat het huidige GnR beter is dan het oude.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |