abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6962460
Dames en heren, ik weet niet of het niet wat voorbarig is maar misschien komt er een bandje van de oudleden van guns n roses zonder Axl (we hebben t over izzy, duff, slash meen ik, volgens mij de drummer nie), ik las dit op www.snakepit.org(slash-site) weet iemand hier meer over en wat vindt men hiervan, mij lijkt het zeer gaaf als er weer albums uit voortkomen zoals: Use your Illusion I en II en Appetite for distruction _0_
Red een Boom, eet een bever.
pi_6962493
yep, geruchten gaan dat Slash, Duff McKagan, Izzy Stradlin en Matt Sorum (inderdaad niet de eerste drummer, hij was erbij sinds Use Your Illusion) weer bij elkaar zijn. Ze zoeken naar een zanger of zangeres, en er gaan geruchten over Courtney Love (nu Hole toch uitelkaar is).

Lees o.a. http://www.goformusic.be/nl/news/news-story.asp?id=2093

Ik hoop dat de plannen snel wat concreter worden, want Slash, Izzy en Duff samen zijn gewoon een geweldig team Word vast interessanter dan de nieuwe Guns N' Roses die als een soort coverband de oude hits brengen

[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 23-11-2002 15:44]

yankee charlie dinges
pi_6962502
Ze wilden Courtney Love dan als zangeres heb ik begrepen. Ik ben benieuwd wat er uit voorkomt.

Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.

pi_6962514
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 15:44 schreef calvobbes het volgende:
... Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.
de rol van Slash mag niet onderschat worden
yankee charlie dinges
pi_6962569
Slash
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_6962574
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 15:45 schreef hyperfuzz het volgende:

de rol van Slash mag niet onderschat worden

Nee idd. Maar het gebeurt wel. Zijn Snakepit was nooit echt een succes.

Maar nu Axl, eigenlijk in z'n eentje, weer op tournee gaat in Amerika treed die meteen op in grote zalen!

pi_6962597
Zucht...vergeet het, het is voorbij. Het was mooi zolang het duurde maar nu is het over.............OVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.
I don't even know what I'm doing here.
pi_6962734
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 15:51 schreef calvobbes het volgende:
Nee idd. Maar het gebeurt wel. Zijn Snakepit was nooit echt een succes.
dat kwam imho door "verkeerde" zangers. Heb die eerste Snakepit plaat hier liggen, maar van de zang wordt ik niet warm of koud ... daar komt bij dat Slash imho wat te snel richting blues-hardrock aan gaat hangen, en het allemaal net wat te bluesy wordt Zoiets zie ik in combi met Duff, Izzy en Matt niet gebeuren, o.a. daar Duff wat meer "punkrock" is Met als resultaat de voortreffelijke sleazy rockplaat Appetite for Destruction natuurlijk, maar daarop is inderdaad ook veel van Axl's invloed aanwezig. Ik vestig mijn hoop maar op een goede zanger voor dit nieuwe project.
quote:
Maar nu Axl, eigenlijk in z'n eentje, weer op tournee gaat in Amerika treed die meteen op in grote zalen!
niet zo gek natuurlijk, ten eerste hanteert hij nog steeds de naam van een van de grootste (hard)rock bands allertijden, ten tweede brengen ze nog steeds het oude materiaal. Veel mensen die naar die concerten komen, interesseert het geen hol of Slash of Duff in de band zit, zolang er maar oude krakers gespeeld worden is het allemaal geweldig... en dat vind ik dus niet
yankee charlie dinges
pi_6962757
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 16:02 schreef hyperfuzz het volgende:

Veel mensen die naar die concerten komen, interesseert het geen hol of Slash of Duff in de band zit, zolang er maar oude krakers gespeeld worden is het allemaal geweldig...

Dat is waar. Eik is het een verdedelde coverband die wat eigen werk van de zanger speelt
pi_6962809
Overigens, ik denk wel dat ik naar een GnR concert zou gaan met Axl als zanger, wel in de hoop dat ze veel oude nummers gaan spelen. Maar of ik naar een concert van Slash, Duff, Courtney en co zou gaan waar ze oude GnR nummers spelen... dat betwijfel ik....

Jah af en toe ben ik wel vreemd jah

zaterdag 23 november 2002 @ 16:10:52 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_6962835
Nee ik snap het wel, ze waren een geweldig team, maar het mooiste was natuurlijk die stem van Axl erbij. Zonder hem blijft het nooit echt Guns n Roses.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_6962888
GNR zonder Axl kan gewoon niet, die raspende stem was gewoon uniek. De instrumenten bespelen kan elke (goede) muziekant min of meer wel. Niet helemaal 100% zoals Slash, maar bas en drum gaan prima.

Alleen de zang, die vervang je niet. Maar goed ik neem niet aan dat ze een GNR-2 willen zijn.

We zullen zien, als die Axl nou eens normaal zou gaan doen...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_6962925
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 16:08 schreef calvobbes het volgende:
Overigens, ik denk wel dat ik naar een GnR concert zou gaan met Axl als zanger, wel in de hoop dat ze veel oude nummers gaan spelen.
ik dus niet heb al verscheidene concerten van de nieuwe band gezien, maar met die nieuwe gitaristen mis ik gewoon de specifieke sound, die toch voor een groot deel van Slash kwam natuurlijk Voor mij is het een soort superstar coverband met allerlei mensen met een okeeje achtergrond (Buckethead, Robin Finck, Brian Manta, Tommy Stinson etc.)
Nee, daar zit ik niet op te wachten. De nieuwe plaat (Chinese Democracy?) met nieuwe nummers vind ik dan heel wat interessanter, maar bij de meeste concerten spelen ze daar maar een paar nummers van, en leunt de set toch echt wel op de oude hits, met name het "Appetite ..." werk.
quote:
Maar of ik naar een concert van Slash, Duff, Courtney en co zou gaan waar ze oude GnR nummers spelen... dat betwijfel ik....
Dat gaan ze dus niet doen, Slash heeft in diverse interviews al gezegd dat het zeker geen GNR coverband gaat worden. Daar vertrouw ik wel op, ik vind Slash qua dit soort dingen net wat "origineler" dan Axl

Kortom, ik hoop dat ze nu eindelijk (in tegenstelling tot Snakepit) een passende zanger vinden, dan wordt het vast en zeker interessant!@

yankee charlie dinges
  zaterdag 23 november 2002 @ 16:18:54 #14
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6962928
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 15:43 schreef hyperfuzz het volgende:
Word vast interessanter dan de nieuwe Guns N' Roses die als een soort coverband de oude hits brengen
Triest he dat een nepband gewoon onder de echte naam speelt... Trouwens, welke drummer zou terug komen? Die dikke?
quote:
ik vind Slash qua dit soort dingen net wat "origineler"
Slash origineel? Slash = superinnovatief, bijna een pioneer. Slash is een genie

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-11-2002 16:21]

pi_6962938
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 16:15 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien, als die Axl nou eens normaal zou gaan doen...
ik denk dat het niet snel weer goed komt tussen Axl en Slash, en wat mij betreft hoeft de oude bezetting van GNR niet meer bijelkaar te komen. Kan me niet voorstellen dat er nog iets sterkers dan Appetite en een paar nummers van UYI uit zou rollen.
yankee charlie dinges
pi_6962952
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 16:18 schreef Yokozuna het volgende:
Triest he dat een nepband gewoon onder de echte naam speelt... Trouwens, welke drummer zou terug komen? Die dikke?
welke drummer, en waarin? In de nieuwe GNR met Axl en Dizzy, of in de nieuwe band waar dit topic over gaat?

Matt Sorum is die brede gast, speelde mee vanaf ongeveer 1990, dus op Use Your Illusion en alles wat daarna kwam. Hij zat daarvoor in The Cult, en heeft ook meegespeeld op soloplaten van Slash, Duff en Gilby naar ik meen.

yankee charlie dinges
  zaterdag 23 november 2002 @ 16:22:42 #17
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6962966
VAn de echte GNR, heb je misschien een pic? Dan weet ik meteen of we het over hetzelfde hebben

GRAWL!!!!!!!! Dit is em, hij was echt de bikkel uit de band Ik heb nog wel een video liggen van GNR live (De echte) met Matt, staat ook nog een drumsolo op

Hij is wel een pussy geworden trouwens Kort haar, afgevallen....

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-11-2002 16:30]

pi_6963018
de drummer van GNR met Axl is op dit moment Brian Mantia of zoiets, naar ik meen zat ie vroeger in Bad Brains.

Matt Sorum (laatste drummer van de oude GNR)
<< f#k, plaatjes doen het niet meer ... nou ja je had ze zelf ook al gevonden zie ik >>

Steven Adler (originele drummer, op Appetite en GNR Lies)

yankee charlie dinges
  zaterdag 23 november 2002 @ 20:39:49 #19
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6965913
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 15:44 schreef calvobbes het volgende:
Ze wilden Courtney Love dan als zangeres heb ik begrepen. Ik ben benieuwd wat er uit voorkomt.

Vrees alleen niet zo'n succes aangezien Axl Rose toch wel de drijvende kracht achter GnR was.

Hij had de stem ja, maar qua songwriting was Izzy minstens even belangrijk. Deze band lijkt me eigenlijk interessanter dan het Guns n' Roses van Axl Rose.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_6965924
Ik hoop dat ze hun eigen ding gaan doen en niet precies dat oude Guns & Roses geluid gaan voortbrengen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_6966321
pak maar eens de Use Your Illusion sound en vergelijk die eens met de eerste Snakepit plaat ... Slash z'n gitaargeluid is toch wel heeeel erg bepalend voor de totale sound, dus dat een eventueel nieuw project veel op de sound van bepaalde GNR platen gaat lijken, lijkt me niet te vermijden of Slash moet een ander gitaargeluid gaan maken
yankee charlie dinges
  zaterdag 23 november 2002 @ 21:48:19 #22
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_6966630
Hmm, iig HEEL mooi dat die weer bij elkaar zijn. Ik wacht in spanning om daar t materiaal van te horen. Slash is idd enorm bepalend voor de sound, en gnr is niks zonder slash. Zoals al gezegd is Izzy ook een geweldig songwriter en muzikant. Zijn soloplaten waren ook erg mooi. Ook Duff brengt een uniek geluid, en een lekkere punk invloed. Voeg daar nog aan toe die geweldige harde beat van Matt, en je hebt denk ik iets heel moois.

De GnR kant zullen ze wel niet echt op gaan. Rouwer, minder commercieel, meer invloeden van andere muziekstromingen denk ik.

De nieuwe GnR zal trouwens idd NOOIT weer zo worden als t was. Dat Axl nieuw materiaal uitbrengt is wel leuk. En ik vond o.a. de songs Madagascar en Oh My God best goed. Alleen waarom nou onder de naam GnR, en waarom al die oude nummers ook. Als Axl het zelfde uit zou brengen onder een andere naam had ik er VEEL meer respect voor.

Guns n' Roses is uniek en untouchable!

Jammer dat ze niet meer in originele bezetting terug komen, en ik zie dat ook nooit meer gebeuren. Axl is simpelweg een enorme bitch.....

Iig hopen dat de andere ex-gunners er nu wat van bakken, maar ik denk t wel. Als ze maar een passende zanger vinden....

Therapy has tought me that nothing is my fault
  zaterdag 23 november 2002 @ 21:54:47 #23
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_6966689
Slash

Courtney Love

Het lijkt me wel leuk als ze samen weer eens een moppie gaan spelen

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_6967821
Axl zag zichzelf als het belangrijkste lid, maar alle hitnummers van gnr zijn door izzy geschreven. Axl heeft gewoon een ontzettende grootheidswaanzin, trouwens op de mtv awards klonk ie als een verzopen kat.
Slash is minstens zo populair als axl en is een van de meest gerespecteerde gitaristen. Hij draagt dat echt uit..wat keith richards ook een lange tijd uitdroeg..die echt fuck the world attitude.
Dat van courtney love was meer een grapje. Het gerucht gaat ook dat sebastian bach..ex zanger van skid row de zanger wordt.
Maar aangezien dat ook een ego tripper is en momenteel voor een jaar op broadway staat valt dat ook maar te bezien.
Er zijn eigenlijk niet zoveel rock n roll zangers meer, alles is nu bijna die nu metal kant opgegaan.
De zanger van buckcherry leek me ook een goede keus maar dat ging ook niet door.
Bruce dickenson misschien ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zondag 24 november 2002 @ 00:05:42 #25
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_6967843
quote:
Op zondag 24 november 2002 00:03 schreef SLASH het volgende:
Axl zag zichzelf als het belangrijkste lid, maar alle hitnummers van gnr zijn door izzy geschreven. Axl heeft gewoon een ontzettende grootheidswaanzin, trouwens op de mtv awards klonk ie als een verzopen kat.
Slash is minstens zo populair als axl en is een van de meest gerespecteerde gitaristen. Hij draagt dat echt uit..wat keith richards ook een lange tijd uitdroeg..die echt fuck the world attitude.
Dat van courtney love was meer een grapje. Het gerucht gaat ook dat sebastian bach..ex zanger van skid row de zanger wordt.
Maar aangezien dat ook een ego tripper is en momenteel voor een jaar op broadway staat valt dat ook maar te bezien.
Er zijn eigenlijk niet zoveel rock n roll zangers meer, alles is nu bijna die nu metal kant opgegaan.
De zanger van buckcherry leek me ook een goede keus maar dat ging ook niet door.
Inderdaad erg jammer dat de zanger van Buckcherry het niet werd. Dat had er wel goed bij gepast denk ik. Ook jammer dat Buckcherry uit elkaar is overigens.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  zondag 24 november 2002 @ 00:06:17 #26
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_6967849
quote:
< KNIP >
Dat van courtney love was meer een grapje.
< KNIP >
*Opgelucht ademhaalt*
quote:
< KNIP >
< KNIP >
Dat vind ik niet eens zo'n heel slecht idee
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_6968166
whitfield crane schijnt ook een kandidaat te zijn.
Zie ik ook niet gebeuren omdat ie pas een nieuwe band heeft medication. Of is die weer uit elkaar ?
Qua stemgeluid en zo komt sebastian bach wel in de richting van axl misschien wel zuiverder. Het probleem is dat het ook zo'n kloothommel is
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_6968489
quote:
Waarom niet Geoff Tate?
salva cum reverentia
pi_6986050
Ow maar das wel vet, want dat vind ik een zeer stoere drummer, zeker bij dat concert in tokio bijvoorbeeld, van mij mogen ze trouwens wel een paar liedjes van guns n roses live brengen, zoals sweet child enzo, ik vind james hetfield een zeer gave zanger maar vraag me af of hij er bij zou passen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2002 @ 13:35:58 #30
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_6986259
er stond al ergens een nieuw nummer online, van Slash, Duff, Izzy en Matt.
Zanger hierop is Grayson Manor frontman Brad Cox.

echter heeft Cox 'm offline gehaald.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_6988061
Er zijn ook demo's opgenomen met als zanger John West
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6988192
quote:
Op maandag 25 november 2002 15:19 schreef OneSoul het volgende:
Er zijn ook demo's opgenomen met als zanger John West
Die van de zalm in blik?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  maandag 25 november 2002 @ 17:36:50 #33
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_6990816
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 16:26 schreef hyperfuzz het volgende:

Steven Adler (originele drummer, op Appetite en GNR Lies)
[afbeelding]

I just love the haircut!

maare ff ontopic, zou wel leuk zijn, maar of die courtney love nu zoveel toe te voegen heeft???

pi_7022613
Weet er al iemand waar wat opnames staan?
pi_7034109
Ik heb net wel op kazaa een filmpje gevonden van Slash, Matt en Duff(slas de enige langharige) Is iets minder dan 10mb maar wel hip, volgens mij hebben de mannen er wel weer zin in
  donderdag 28 november 2002 @ 01:10:55 #36
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_7034401
well.... de "nieuwe Guns N Roses" is in elk geval fantastisch.... en dat kan ik van de reünie nog niet zeggen..

het is nog de vraag hoe de CD gaat klinken (als die ooit uitkomt) mar er komen a) al een paar plaatjes op en b) als er nog meer als Madagascar worden gemaakt... durf ik te zeggen dat het huidige GnR beter is dan het oude.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')