abonnement Unibet Coolblue
pi_159648188
Mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden samen.
Maar toch twijfel ik over zijn geaardheid .
We hebben het hier uiteraard over gehad. Maar hij zegt geen gay of bi te zijn.
Maar zijn uitspraken & wensen spreken dit denk ik toch enigszins tegen vind ik .

Zo vind hij het onwijs geil als ik hem neuk met een strap on.
& ook als ik achter hem lig en een beetje tegen hem op rij. Dan vraagt hij snel of ik de strap on wil pakken omdat hij dat heel geil vind.
Ik vind dit trouwens ook best leuk om te doen.

Ook heeft hij wel eens aangegeven dat een chick with a dick hem wel geil lijkt.
Maar dan moet het er wel echt als een vrouw uit zien.. '

Ik vind dat dit hem eigenlijk best wel bi of gay maakt.

Hoe denken jullie hier over ?
pi_159648358
Is een serieus topic hoor.

Hij denkt dat het alleen gay of bi maakt , als hij een relatie zou kunnen beginnen met een man.
Maar zo werkt dat niet denk ik ..
pi_159648405
En stel nou hij is Bi , wat veranderd er dan voor je? Maak je het dan uit want dan is het vies?

Maak je er niet zo druk om en geniet van elkaar zoals je nu ook al doet joh... schijnbaar zijn jullie beide al vrij kinky dus ik zie het probleem niet.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
pi_159648457
Nah , Het zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Maar aangezien het een discussiepuntje blijft en hij het blijft ontkennen , aar het onderwerp toch blijft terug komen .
ben ik wel benieuwd hoe anderen erover denken.

Aangezien ik wat hij ook is er wel voor hem zal blijven enzo. Wil niet dat hij dalijk gay is en over 10 jaar uit de kast komt. Ik zou hem daarmee willen helpen weetjewel
pi_159648505
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:56 schreef GekkeMat het volgende:
En stel nou hij is Bi , wat veranderd er dan voor je? Maak je het dan uit want dan is het vies?

Maak je er niet zo druk om en geniet van elkaar zoals je nu ook al doet joh... schijnbaar zijn jullie beide al vrij kinky dus ik zie het probleem niet.
Dat!

Ik herken me wel in je verhaal TS, mijn vriendin heeft het me ook wel eens gevraagd, en ookal zie ik me geen relatie hebben met een jongen, een beetje bi zou ik best wel kunnen zijn.

Heb je er wel eens over nagedacht dat hij het misschien ontkent omdat hij bang is dat jij hem dan minder leuk vindt? Misschien kun je dat eens meer benadrukken als je het 'm vraagt: het maakt echt niet uit wat je vindt/bent, ik blijf je toch wel leuk vinden!

Ow, en als hij gay blijkt te zijn en over 10 jaar uit de kast komt, dan betekent dat gewoon dat hij het voor zichzelf ook eigenlijk nog niet erkent. Daar kun je niks aan veranderen door het hem rechtstreeks te vragen!
pi_159648530
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:58 schreef sn00piiy het volgende:
Nah , Het zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Maar aangezien het een discussiepuntje blijft en hij het blijft ontkennen , aar het onderwerp toch blijft terug komen .
ben ik wel benieuwd hoe anderen erover denken.

Aangezien ik wat hij ook is er wel voor hem zal blijven enzo. Wil niet dat hij dalijk gay is en over 10 jaar uit de kast komt. Ik zou hem daarmee willen helpen weetjewel
het blijft alleen een discussiepuntje als jij er over blijft discussiëren.

zoals ik het nu zie vinden jullie het allebei goed zo. dus ga zo door zou ik zeggen..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_159648611
Het is niet zo dat ik er altijd over begin . Hij ook wel eens dat hij zegt : Je vind het zeker weird enzo dat ik zulke dingen wil.. Uhm nee ik vind niet zoveel weird en kan best wel in een hoop vinden .

Jaa ik heb hem vanalles gevraagd erover. En we kunnen er ook gewoon goed over praten . En hij geeft ook eerlijk antwoord ( Denk ik ?) Maar inderdaad misschien zelf nog ontkenning enzo.

Zeg hem zelfs vaak genoeg dat ik het wel spannend zou vinden als hij een beetje bi is.
Zelfde andersom hij vind het ook spannend dat ik een beetje bi ben . Dus dat maakt ons niet zoveel uit
pi_159648635
Sowieso gay.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:07:49 #9
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_159648666
Nee. Anale stimulatie lekker vinden maakt hem niet bi of gay. Dat zit hem in het aangetrokken zijn tot mannen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_159648700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:05 schreef sn00piiy het volgende:
Zeg hem zelfs vaak genoeg dat ik het wel spannend zou vinden als hij een beetje bi is.
Zelfde andersom hij vind het ook spannend dat ik een beetje bi ben . Dus dat maakt ons niet zoveel uit
Dan zou ik er gewoon niet teveel over praten maar gewoon van elkaar blijven genieten! ^O^
Klinkt alsof hij er alleen maar onzekerder van zou worden als je het er teveel een naampje probeert te geven!
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:11:34 #11
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_159648744
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:07 schreef Norma_Jeane het volgende:
Dat zit hem in het aangetrokken zijn tot mannen.
Lijkt me ook. Zolang je vriend jou niet eigenlijk als man ziet als je een strapon aandoet, maar als jezelf maar dan met uitbreiding...is het nog steeds heteroseks lijkt me. Maar het grootste probleem lijkt me dat jullie het er nog steeds over hebben, niet wat jullie doen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_159649318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:58 schreef sn00piiy het volgende:
Nah , Het zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Maar aangezien het een discussiepuntje blijft en hij het blijft ontkennen , aar het onderwerp toch blijft terug komen .
ben ik wel benieuwd hoe anderen erover denken.

Aangezien ik wat hij ook is er wel voor hem zal blijven enzo. Wil niet dat hij dalijk gay is en over 10 jaar uit de kast komt. Ik zou hem daarmee willen helpen weetjewel
Aangezien ie met jou heeft en blijkbaar geil van je wordt zal ie geen gay zijn. Het lekker vinden om met een voorbinddildo geneukt te worden hoeft ook al niks te betekenen. Alleen het willen doen met een shemale doet me denken dat hij dan in elk geval wel een beetje bisexueel is.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:42:43 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_159649564
Anaal en experimenteren met een fantasie is gay op fok
  donderdag 4 februari 2016 @ 14:12:50 #14
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_159650452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:58 schreef sn00piiy het volgende:
Wil niet dat hij dalijk gay is
Krijgt hij een erectie van (seks met) jou?
Dan is hij niet gay.
pi_159654550
Bagger opgeruimd, ontopic graag :)
pi_159671779
Dat is op zich niet gay, maar ik snap de associatie. Gay is naar mijn optiek als je je aangetrokken voelt tot mannen, verliefd wordt een man, enzo. Hij voelt zich aangetrokken tot vrouwen, maar geniet van het ontvangen van anale seks.

Wat jullie doen is hetero seks waarbij de rollen zijn omgedraaid en aangezien hij geen poesje heeft, gebeurd het anaal en omdat jij geen penis hebt, gebruik je een strapon. Het fijne ervan is dat je op die manier de prostaat stimuleert, iets wat echt een heel erg intens orgasme kan geven. Voor de vrouw kan de strapon ook de juiste stimulans geven en tot een orgasme leiden.

Waar het om gaat is niet zozeer dat hij een pik in zijn kont wil hebben oftewel seks met een man, maar dat hij de stimulans van de prostaat heerlijk vindt. En waarschijnlijk speelt ook een stukje onderdanigheid mee, dat hij het heerlijk vind om het gevoel te hebben om genomen te worden. Een gevoel die versterkt wordt doordat je hem vanachter streelt/beetpakt.

Daarnaast kan het ook meespelen hij op deze manier het gevoel heeft zich helemaal te geven aan jou. Dit helemaal geven is dan wel op een fysieke manier, maar het is toch een soort uiting van zijn vertrouwen in jou en de relatie die jullie samen hebben.
pi_159672474
Waarom maak je je druk om over tien jaar en zijn geaardheid? Gay is hij sowieso niet want hij is met jou, hij zou dus hooguit bi kunnen zijn. Over tien jaar kan hij er evengoed met een andere vrouw vandoor gaan, daar heeft geaardheid weinig mee te maken.

Hij zou natuurlijk wel nieuwsgierig kunnen raken naar seks met andere mannen, maar gezien je weinig dingen weird vind, kan dit een leuke toevoeging zijn op jullie seksualiteit en hoeft dat niet jullie relatie te schaden. Communicatie en op dezelfde lijn zitten daarin is key.

Zou er niet teveel over in zitten. Ben zelf bi en zou mijn relatie niet beëindigen om het geslacht van een eventuele nieuwe partner, wel om de persoon en de staat van mijn relatie op dat moment.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 03:00:05 ]
pi_159722488
Kans is er dat hij bi of gay is maar het zelf nog niet weet
pi_159939942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:48 schreef sn00piiy het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden samen.
Maar toch twijfel ik over zijn geaardheid .
We hebben het hier uiteraard over gehad. Maar hij zegt geen gay of bi te zijn.
Maar zijn uitspraken & wensen spreken dit denk ik toch enigszins tegen vind ik .

Zo vind hij het onwijs geil als ik hem neuk met een strap on.
& ook als ik achter hem lig en een beetje tegen hem op rij. Dan vraagt hij snel of ik de strap on wil pakken omdat hij dat heel geil vind.
Ik vind dit trouwens ook best leuk om te doen.

Ook heeft hij wel eens aangegeven dat een chick with a dick hem wel geil lijkt.
Maar dan moet het er wel echt als een vrouw uit zien.. '

Ik vind dat dit hem eigenlijk best wel bi of gay maakt.

Hoe denken jullie hier over ?
Heeft niks met gay zijn te maken dat hij er toevallig achter is gekomen dat het voor hem nogal chill is als z'n anus gestimuleerd wordt. Het lijkt me op geen enkele manier een logische gevolgtrekking dat hij dus wil dat een man dat met z'n p3ner bij hem doet.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:50:14 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160063879
Hij zou niet de eerste man zijn die homo wordt om van het gezeiver van zijn vrouw / vriendin af te zijn. Hou er over op! En wie zegt dat ie niet ook hier aangemeld is en dadelijk jullie hierin herkent!
Hoe kom je erbij hier te vragen of jouw vriend misschien bi of gay is.
Doe dat ding om en verwen hem eens lekker in zijn kontje, of ie nou bi, gay, hetero of metero is, het beestje hoeft maar een naam te hebben.
Zou mij rot lachen als straks een topic door hem hier wordt ge-opend met als titel: mijn vriendin houdt ervan mij met een strapstom in mijn kont te neuken. Is ze nu hetero, bi, lesbisch of gewoon niet normaal 8)7 !?

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160064158
Ik ken niemand die homo is geworden door het gezeur van vrouwen....
Je wordt ook geen homo.
Je BENT homo of je bent het niet.
Al ga je een jongen van baby af alleen met poppen laten spelen en roze kleedjes aandoen, dan nog kan je er geen homo van maken als hij het niet is.
Man man..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_160064311
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:58 schreef sn00piiy het volgende:
Nah , Het zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Maar aangezien het een discussiepuntje blijft en hij het blijft ontkennen , aar het onderwerp toch blijft terug komen .
ben ik wel benieuwd hoe anderen erover denken.

Aangezien ik wat hij ook is er wel voor hem zal blijven enzo. Wil niet dat hij dalijk gay is en over 10 jaar uit de kast komt. Ik zou hem daarmee willen helpen weetjewel
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:58 schreef sn00piiy het volgende:
Nah , Het zou voor mij niet zoveel uitmaken.
Maar aangezien het een discussiepuntje blijft en hij het blijft ontkennen , aar het onderwerp toch blijft terug komen .
ben ik wel benieuwd hoe anderen erover denken.

Aangezien ik wat hij ook is er wel voor hem zal blijven enzo. Wil niet dat hij dalijk gay is en over 10 jaar uit de kast komt. Ik zou hem daarmee willen helpen weetjewel
Het zou eens niet zo zijn.
Mannen zitten daar niet op te wachten.
Ga weeskindertjes helpen als je zo nodig iemand moet helpen.
pi_160082212
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:07 schreef Norma_Jeane het volgende:
Nee. Anale stimulatie lekker vinden maakt hem niet bi of gay. Dat zit hem in het aangetrokken zijn tot mannen.
dit
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_160087684
Ik twijfel, ik denk dat hij wel die gevoelens heeft om eerlijk te zijn, Ik zou het namelijk echt niet willen haha!
  zondag 21 februari 2016 @ 15:18:47 #25
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_160092936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:48 schreef sn00piiy het volgende:
Mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden samen.
Maar toch twijfel ik over zijn geaardheid .
We hebben het hier uiteraard over gehad. Maar hij zegt geen gay of bi te zijn.
Maar zijn uitspraken & wensen spreken dit denk ik toch enigszins tegen vind ik .

Zo vind hij het onwijs geil als ik hem neuk met een strap on.
& ook als ik achter hem lig en een beetje tegen hem op rij. Dan vraagt hij snel of ik de strap on wil pakken omdat hij dat heel geil vind.
Ik vind dit trouwens ook best leuk om te doen.

Ook heeft hij wel eens aangegeven dat een chick with a dick hem wel geil lijkt.
Maar dan moet het er wel echt als een vrouw uit zien.. '

Ik vind dat dit hem eigenlijk best wel bi of gay maakt.

Hoe denken jullie hier over ?
Dat je je wilt laten neuken, maakt je nog niet gay of bi.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')