abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 januari 2016 @ 00:52:23 #101
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159532316
Pardon my french, maar was het echt ff zat, hopen dat t meevalt morgen.

Ik kan wel weer deels op mijn zij liggen merk ik net, dus dag stom rugslapen *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159533146
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 00:52 schreef houdjemond het volgende:
Pardon my french, maar was het echt ff zat, hopen dat t meevalt morgen.

Ik kan wel weer deels op mijn zij liggen merk ik net, dus dag stom rugslapen *O*
Als het nodig is begrijpen we allemaal de franse taal uitstekend hoor!
Geeft niks lieverd, gooi het er maar gewoon uit als het oplucht.
En wat littekens betreft: Ik heb nog wel een ander operatielitteken maar die ga ik niet op de foto zetten.
Was van een liesbreuk dus zodra ik die post kan ik alle PM's niet meer bijhouden vrees ik. _O-

Wat ik liet zien was alleen van operaties maar geloof me: Ik heb er ontzettend veel meer.
Vroeger veel risicovol werk gedaan en denken dat iets jou nooit zal overkomen heeft daar flink aan meegeholpen, echt op elk lichaamsdeel heb ik wel wat.
Ben de tel kwijt maar denk dat ik 100+ wel haal waarvan ik van het merendeel niet eens meer weet hoe of wat of wanneer.

Maar weet je wat ik het mooiste vind?
Zodra je iemand leert kennen is nooit een vraag hoeveel littekens je hebt, zelfs later is dat niet eens aan de orde.
Het gaat toch om de persoon waar je mee praat? Als het alleen om uiterlijk gaat weet je zeker dat je de verkeerde date. ;)

Ik probeerde je te laten zien dat littekens heel erg op kunnen knappen al heeft dat tijd nodig.
Ik bedoelde het echt goed maar als het verkeerd over kwam dan bij deze mijn oprechte excuses.
De bedoeling was om je goede hoop te geven, geen wens voor borsthaar. :+

Maar als je even Frans wil praten is dat toch prima? Daar is dit topic toch voor?
Jij komt tenminste goed ontopic. ;)
Oftewel: Iedereen doet zijn/haar best en iedereen reageert op eigen manier.
Kan ik prima mee leven.
pi_159533207
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef caroro het volgende:
Ik zie eruit als een snijplank, aan de voorkant 8x geopereerd en aan de achterkant 10x en dan ook nog carpaaltunnel aan mijn hand, geloof me, van mij willen jullie geen foto's zien :r .

Wat fijn dat het mankement aan je auto relatief makkelijk te verhelpen is vannelle!!
En LPfan heeft gelekt ;) das nie leuk!
Ik denk dat je litteken mooi gaat genezen hoor houdjemond, dalijk lekker met littekenolie soepel houden! Ben zelf geen tattoomens, maar ik kan me voorstellen dat je er iets"moois" van maken wil! O k☆t, lees net van je blaasjes, ff in de gaten houden inderdaad.
Je weet dat snijplanken enorm nuttige dingen zijn? ;)
Maar wat ik net al zei, buitenkant is toch niet belangrijk?
Voor je eigen gevoel waarschijnlijk wel maar zodra het voor iemand anders belangrijk lijkt te zijn weet je ook direct wat voor vlees je in de kuip hebt.
Zelf heb ik geleerd om schijt te hebben aan de rest, als ze zich er blijkbaar niet in willen verdiepen zijn ze de uitleg ook niet waard.
Kun je beter je tijd en energie steken in mensen die het wél waard zijn toch?

Om in frustratie te blijven:
Mij frustreert het dat mensen zich naar beneden laten halen door een mening van iemand anders.
Geloof in jezelf! O+
  zondag 31 januari 2016 @ 02:34:38 #104
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159533260
Sorry mensen maar ik kan mijn nachtmerries over vroeger niet meer de baas.

Misschien beter dat ik gewoon eventjes alles bezinken.

Komt goed hoor maar nu wordt het mij echt teveel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 31-01-2016 05:38:45 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_159533277
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:34 schreef sararaats het volgende:
Sorry mensen maar ik kan mijn nachtmerries over vroeger niet meer te baas.

Misschien beter dat ik gewoon eventjes alles bezinken.

Komt goed hoor maar nu wordt het mij echt teveel.
Probeer er met iemand die je vertrouwt over te praten, denk dat opkroppen negatief werkt.
  zondag 31 januari 2016 @ 02:45:43 #106
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159533330
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Probeer er met iemand die je vertrouwt over te praten, denk dat opkroppen negatief werkt.
Ik bespreek het morgen met de psychotherapeute. Normaal zou het beter moeten gaan maar blijkbaar heeft het bij mij een averechts effect :{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 31 januari 2016 @ 02:46:54 #107
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159533345
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 02:15 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als het nodig is begrijpen we allemaal de franse taal uitstekend hoor!
Geeft niks lieverd, gooi het er maar gewoon uit als het oplucht.
En wat littekens betreft: Ik heb nog wel een ander operatielitteken maar die ga ik niet op de foto zetten.
Was van een liesbreuk dus zodra ik die post kan ik alle PM's niet meer bijhouden vrees ik. _O-

Wat ik liet zien was alleen van operaties maar geloof me: Ik heb er ontzettend veel meer.
Vroeger veel risicovol werk gedaan en denken dat iets jou nooit zal overkomen heeft daar flink aan meegeholpen, echt op elk lichaamsdeel heb ik wel wat.
Ben de tel kwijt maar denk dat ik 100+ wel haal waarvan ik van het merendeel niet eens meer weet hoe of wat of wanneer.

Maar weet je wat ik het mooiste vind?
Zodra je iemand leert kennen is nooit een vraag hoeveel littekens je hebt, zelfs later is dat niet eens aan de orde.
Het gaat toch om de persoon waar je mee praat? Als het alleen om uiterlijk gaat weet je zeker dat je de verkeerde date. ;)

Ik probeerde je te laten zien dat littekens heel erg op kunnen knappen al heeft dat tijd nodig.
Ik bedoelde het echt goed maar als het verkeerd over kwam dan bij deze mijn oprechte excuses.
De bedoeling was om je goede hoop te geven, geen wens voor borsthaar. :+

Maar als je even Frans wil praten is dat toch prima? Daar is dit topic toch voor?
Jij komt tenminste goed ontopic. ;)
Oftewel: Iedereen doet zijn/haar best en iedereen reageert op eigen manier.
Kan ik prima mee leven.
Terugvindvoormorgenquote want wijze woorden :Y .

Denk wel dat vrouwen in het algemeen erger met littekens zitten dan mannen ( correct me if I am wrong).

Litteken trekt wel bij en komt vast wel goed maar ben het gewoon zo zat dat er elke keer wat is met die *piep*wond :(.

Oh en de beste vriend van de vriend van mams is eergisteren dood in zijn bed gevonden door zijn ouders ( de beste man had de nodige drankproblemen en is recent nog geopereerd aan kanker in zijn hals/gezicht. Ultiem sneu en een klap voor mams en vriend uiteraard ;( )
Dus bleh tis gewoon mijn jaar/maand/week/dag niet ofzo.
Maargoed dan denken we weer even aan de tattoo op mijn rug en door -O- maar het houd een keer op met mijn geduld dat ik heb voor mijn lichaam, gewoon even normaal doen nu ja * houdjemond kijkt boos naar buik.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159533477
En die komt hard binnen.
Ik kies er nu voor om daar even over na te denken voor ik inhoudelijk reageer.
Dat het voor jou/jullie weer een grote klap is snap ik heel goed, ik zou het fijn vinden als ik daar een directe reactie op zou hebben maar die heb ik dus niet.
Gelukkig zijn er andere begripvolle mensen in dit topic die wél inhoudelijk kunnen reageren op dit moment. Als ze nog wakker zijn. ;)
Zelf wacht ik dus nog even, wil eerst even nadenken voor ik wat typ, een hoop met flauwekul zit je denk ik toch niet op te wachten.

Maar wel ff dit: Enorm moeilijk voor iedereen en bij deze een HELE dikke knuf voor je die je hopelijk ook als steun aan de rest van de familie door kunt geven.

Soms lijkt het alsof alles tegen zit, alle feiten wijzen er op.
Bekende gedachte, maar weet je? Aan alles komt een eind, ook aan slechte dingen.
Ik heb ook wel eens het idee gehad dat het allemaal te veel was, echt veel geluk of mazzel heb ik weinig gehad.
Maar als ik kijk naar wat ik wél heb of kijk naar wat de gevolgen zijn van zo'n drama (bepaalde banden worden veel sterker) prijs ik mezelf een gelukkig mens.

Ja, dat klinkt als theorie. Ook voor mij.
Want het blijft een feit dat er een offer voor nodig is om dat te beseffen and that sucks.

Veel sterkte iig.
Als je van je af wil praten staat mijn pm voor je open en ik versta uitstekend Frans. ;)
  zondag 31 januari 2016 @ 03:19:20 #109
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159533505
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 03:11 schreef vannelle het volgende:
En die komt hard binnen.
Ik kies er nu voor om daar even over na te denken voor ik inhoudelijk reageer.
Dat het voor jou/jullie weer een grote klap is snap ik heel goed, ik zou het fijn vinden als ik daar een directe reactie op zou hebben maar die heb ik dus niet.
Gelukkig zijn er andere begripvolle mensen in dit topic die wél inhoudelijk kunnen reageren op dit moment. Als ze nog wakker zijn. ;)
Zelf wacht ik dus nog even, wil eerst even nadenken voor ik wat typ, een hoop met flauwekul zit je denk ik toch niet op te wachten.

Maar wel ff dit: Enorm moeilijk voor iedereen en bij deze een HELE dikke knuf voor je die je hopelijk ook als steun aan de rest van de familie door kunt geven.

Soms lijkt het alsof alles tegen zit, alle feiten wijzen er op.
Bekende gedachte, maar weet je? Aan alles komt een eind, ook aan slechte dingen.
Ik heb ook wel eens het idee gehad dat het allemaal te veel was, echt veel geluk of mazzel heb ik weinig gehad.
Maar als ik kijk naar wat ik wél heb of kijk naar wat de gevolgen zijn van zo'n drama (bepaalde banden worden veel sterker) prijs ik mezelf een gelukkig mens.

Ja, dat klinkt als theorie. Ook voor mij.
Want het blijft een feit dat er een offer voor nodig is om dat te beseffen and that sucks.

Veel sterkte iig.
Als je van je af wil praten staat mijn pm voor je open en ik versta uitstekend Frans. ;)
Thanks :) ik weet bij dat soort dingen zelf ook nooit wat ik moet zeggen maar soms hoeft dat ook niet, knuf word heel erg gewaardeerd O+

Het is ook niet dat ik nu depressief in een hoekje ga liggen janken want dat is mijn instelling totaal niet maar net wat je zegt, af en toe dat "waarom heb IK al die ellende allemaal altijd" terwijl ik weet dat er veel mensen zijn die het veel slechter hebben, zowel hier als buiten Fok! en dan voel ik me weer egoïstisch omdat ik zo loop te zeuren om een paar blaasjes op een succesvolle operatie-wond waardoor ik, afgezien van die wond dan, tot nu toe wel pijnvrij ben.
Ik dacht ff dat ik tijdens Wie is de Mol al in slaap zou storten want voelde me best wel gestresst en moe en nu is het kwart over 3 en ben ik klaarwakker en wordt ik daar weer pissig om.

Tis volgens mij ook een stom cirkeltje waarbij je, als je niet oppast, volgens mij zo in een depressie kan zakken als je niet oplet en dat idee vind ik ergens ook wel eng.
Zou ook willen dat ik al wat meer kon, ik verwachtte geen wonderen binnen 4 weken, maar gewoon ff alleen 5 minuutjes naar buiten of even,weet ik veel,sigaretten halen zou al een hoop schelen denk ik, mentaal gezien dan he.
Bleh. Nouja ik ben tenminste ontopic :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159533508
En idd, vrouwen vinden littekens bij hunzelf erger als dat mannen dat vinden.
Mij maakt het namelijk niet uit, misschien zelfs wel stoer!
Werkte ooit in de staalbouw en we werkten in de volle zon zonder shirt aan.
Littekens worden niet bruin dus gaan dan extra opvallen.
Kreeg ooit de vraag of ik wel eens met een tijger had gevochten. _O-
En nee, die littekens staan niet op de foto, heb ik een full bodyscan voor nodig gok ik.

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het voor vrouwen belangrijker is voor mannen.
Aan de andere kant is het zo dat je er niks aan kunt doen, je doet het niet expres.
Het hoort bij je leven. Ja toch?
pi_159533523
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 03:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Thanks :) ik weet bij dat soort dingen zelf ook nooit wat ik moet zeggen maar soms hoeft dat ook niet, knuf word heel erg gewaardeerd O+

Het is ook niet dat ik nu depressief in een hoekje ga liggen janken want dat is mijn instelling totaal niet maar net wat je zegt, af en toe dat "waarom heb IK al die ellende allemaal altijd" terwijl ik weet dat er veel mensen zijn die het veel slechter hebben, zowel hier als buiten Fok! en dan voel ik me weer egoïstisch omdat ik zo loop te zeuren om een paar blaasjes op een succesvolle operatie-wond waardoor ik, afgezien van die wond dan, tot nu toe wel pijnvrij ben.
Ik dacht ff dat ik tijdens Wie is de Mol al in slaap zou storten want voelde me best wel gestresst en moe en nu is het kwart over 3 en ben ik klaarwakker en wordt ik daar weer pissig om.

Tis volgens mij ook een stom cirkeltje waarbij je, als je niet oppast, volgens mij zo in een depressie kan zakken als je niet oplet en dat idee vind ik ergens ook wel eng.
Zou ook willen dat ik al wat meer kon, ik verwachtte geen wonderen binnen 4 weken, maar gewoon ff alleen 5 minuutjes naar buiten of even,weet ik veel,sigaretten halen zou al een hoop schelen denk ik, mentaal gezien dan he.
Bleh. Nouja ik ben tenminste ontopic :')
En hier kom ik écht later pas op terug want ik ga nu echt naar bed.
Als ik zou zeggen sigaretten halen kwam ik niet meer terug ( cliché ) maar ik ben er morgen weer, voldoende shag in huis. ;)
Probeer te ontspannen en toch iig wat te rusten.
*slaap je niet dan rust je toch*

Tot morgen. :*
  zondag 31 januari 2016 @ 03:25:03 #112
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_159533524
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 03:21 schreef vannelle het volgende:
En idd, vrouwen vinden littekens bij hunzelf erger als dat mannen dat vinden.
Mij maakt het namelijk niet uit, misschien zelfs wel stoer!
Werkte ooit in de staalbouw en we werkten in de volle zon zonder shirt aan.
Littekens worden niet bruin dus gaan dan extra opvallen.
Kreeg ooit de vraag of ik wel eens met een tijger had gevochten. _O-
En nee, die littekens staan niet op de foto, heb ik een full bodyscan voor nodig gok ik.

Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het voor vrouwen belangrijker is voor mannen.
Aan de andere kant is het zo dat je er niks aan kunt doen, je doet het niet expres.
Het hoort bij je leven. Ja toch?
Je hebt wel altijd wat te vertellen, misschien word dat mijn openingszin wel : hej, hoeveel littekens heb jij? Of "wil je de mijne zien? :9 "
Zo komt er nooit een meneer HJM denk ik :D
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_159534176


Battle scars :Y
  zondag 31 januari 2016 @ 11:41:53 #114
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159536004
Knuffel voor houdjemond :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 11:59:14 #115
137949 Disana
pi_159536413
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, ik heb een keer 2 weken op mijn medicijnen moeten wachten. Ben wel tig keer naar de apotheek geweest. (Ben bij de apotheek in het ziekenhuis) uiteindelijk iets meegekregen maar lang niet alles en moest ik nog terug. Gelukkig kwamen ze een paar weken geleden bij me bij dialyse, of ik het een goed idee vond dat ze alles 1 keer in de maand standaard naar mij brengen als ik daar ben. Gelijk ja gezegd, hoef nu niet meer te bestellen en krijg standaard elke maand mijn medicijnen.
Oh dat is wel heel fijn. Dan zit je nooit zonder en hoef je er niet achteraan.

Ik ben heel tevreden met mijn apotheek. Ik kan mijn medicijnen elke week in een baxter (medicijnrol) ophalen. Nu ik los Tramadol slik is dat even extra bestellen, maar toen het er een keer niet was zijn ze het met de scooter bij een collega-apotheek voor me gaan halen.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 12:01:56 #116
137949 Disana
pi_159536467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel van plan, nu had ik gelukkig nog maar helemaal niks meer hebben lijkt me niet fijn, een aspirientje is niet voldoende. :N

[..]

Die kant wil ik dus ook op maar zoals gezegd was ik afgelopen week ziek en dus ook geen zin in discussie gehad.
Maar ik ga het zeker aankaarten!

En zoals beloofd nog wat foto's.
mijnalbum.nl is nogal veranderd dus ipv losse foto's deel ik de hele map "ruggetje" wel even, ik snap werkelijk niet meer hoe dit nu werkt, hun verandering was duidelijk geen verbetering. :(
Hier staan iig foto's van mijn rug zo'n 2 weken na de operatie.
Als je op een linkje klikt krijg je de foto's te zien door te scrollen, vooral de 2e link ziet er anders nogal eigenaardig uit. LOL!
Geen infecties dus het ziet er een stuk netter uit dan bij HJM die dus wel infecties heeft.
Wat ik haar wil laten zien is dat het nog aardig weg kan trekken:
http://myalbum.com/album/5jqkHSSHuBeN

Hier de foto's van zonet.
http://myalbum.com/album/XHszAX8vzVD6
De 1e is een litteken van mijn operatie in 2003 waar je bijna niks van ziet, zal ook wel wat met haargroei te maken hebben. :+
Maar dit is toch een aardig forse, vanaf bovenkant piemeltje tot aan de navel en de chirurg heeft er met beide handen + gereedschap in gezeten.
Prachtig genezen al zeg ik het zelf. ^O^
Detail: Hechtingen heb ik er zelf uit gehaald kon er prima bij.

De andere 2 foto's zijn van mijn rug, operatie 2013.
Vind ik zelf ook prima bijgetrokken en ik verwacht dat die van HJM er ook ongeveer zo uit zal gaan zien op termijn. Dus nu nog niet te veel zorgen maken lieve HJM! :* Tijd geneest alle wonden zeggen ze wel eens. ;)
Detail: _Ingrid_ heeft de nietjes er uit gehaald want daar kon ik zelf níet bij. :+
Dat ziet er heel netjes uit, mooi geheeld zeg. Ik heb een litteken van mijn schaamheuvel tot mijn navel maar dat ga ik echt niet laten zien, zo lelijk als dat is geheeld :D
  zondag 31 januari 2016 @ 12:02:08 #117
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_159536469
Tegenwoordig zit mijn cymbalta in dozen van 98 stuks. Scheelt ook weer wat bezoeken aan de apotheek.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 12:04:04 #118
137949 Disana
pi_159536509
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:50 schreef caroro het volgende:
Ik zie eruit als een snijplank, aan de voorkant 8x geopereerd en aan de achterkant 10x en dan ook nog carpaaltunnel aan mijn hand, geloof me, van mij willen jullie geen foto's zien :r .

Ah gelukkig, nog iemand die het niet durft te laten zien. Maar weet je, die littekens tonen aan dat je hebt geleefd, dat je door moeilijke tijden bent gegaan. Het hoort erbij.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:01:54 #119
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159537952
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 03:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Thanks :) ik weet bij dat soort dingen zelf ook nooit wat ik moet zeggen maar soms hoeft dat ook niet, knuf word heel erg gewaardeerd O+

Het is ook niet dat ik nu depressief in een hoekje ga liggen janken want dat is mijn instelling totaal niet maar net wat je zegt, af en toe dat "waarom heb IK al die ellende allemaal altijd" terwijl ik weet dat er veel mensen zijn die het veel slechter hebben, zowel hier als buiten Fok! en dan voel ik me weer egoïstisch omdat ik zo loop te zeuren om een paar blaasjes op een succesvolle operatie-wond waardoor ik, afgezien van die wond dan, tot nu toe wel pijnvrij ben.
Ik dacht ff dat ik tijdens Wie is de Mol al in slaap zou storten want voelde me best wel gestresst en moe en nu is het kwart over 3 en ben ik klaarwakker en wordt ik daar weer pissig om.

Tis volgens mij ook een stom cirkeltje waarbij je, als je niet oppast, volgens mij zo in een depressie kan zakken als je niet oplet en dat idee vind ik ergens ook wel eng.
Zou ook willen dat ik al wat meer kon, ik verwachtte geen wonderen binnen 4 weken, maar gewoon ff alleen 5 minuutjes naar buiten of even,weet ik veel,sigaretten halen zou al een hoop schelen denk ik, mentaal gezien dan he.
Bleh. Nouja ik ben tenminste ontopic :')
Komt echt goed! Snap dat je je zo voelt. Dikke knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 31 januari 2016 @ 13:07:20 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159538102
Blegh voel me niet zo lekker vandaag. ( maandelijkse gedoe...) Ik ben het de laatste tijd zo zwaar dat ik als ik het ben ik van die dikke dingen draag van tena lady voor intensief urine verlies want anders heb ik een probleem. Is gewoon niet leuk meer. Helpt ook niet mee met mijn bloedarmoede. Nou krijg ik het advies van de dokter om aan de pil te gaan er voor maar dat moet je zelf betalen en dat kan ik dus niet.

En nu kan ik deze week dus ook helemaal niet sporten en al helemaal niet zwemmen -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet bang om mijn littekens te laten zien. Valt gelukkig ook wel mee wat ik heb tot nu toe. Alleen schrikken mensen nog wel eens van mijn littekens op mijn enkels. Die zijn van toen ik 2 jaar was en ze mijn voeten hebben moeten breken om ze recht te zetten door mijn klompvoeten.

[ Bericht 14% gewijzigd door LPFAN op 31-01-2016 13:12:23 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_159538374
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef LPFAN het volgende:
Nou krijg ik het advies van de dokter om aan de pil te gaan er voor maar dat moet je zelf betalen en dat kan ik dus niet.

de goedkoopte is 6,46 voor 3 maanden.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:17:22 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159538413
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

de goedkoopte is 6,46 voor 3 maanden.
Ja, dat kan ik dus al niet missen en mag niet zomaar aan elke pil.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 31 januari 2016 @ 13:18:24 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159538447
dubbel
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 31 januari 2016 @ 13:20:58 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159538524
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik dus al niet missen en mag niet zomaar aan elke pil.
Vergoedt je verzekering misschien wel de pil als die op medische indicatie wordt voorgeschreven?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:23:18 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159538583
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vergoedt je verzekering misschien wel de pil als die op medische indicatie wordt voorgeschreven?
Hmm zou ik idd wel ff kunnen gaan informeren idd! Thanks voor de tip.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')