abonnement Unibet Coolblue
pi_159437279
Goeiedag,

Mijn vriendin en ik willen al enige tijd zo een We-vibe hebben,
enige wat ons nog laat is de prijs.

nu zag ik op een duitse website deze:
http://www.eis.de/?api-ur(...)%3Dst-bm%26tc%3Dtrue

proberen te kopen natuurlijk, maar helaas verzenden ze niet naar nederland..
wie weet of deze ook in nederland te verkrijgen is voor deze mooie prijs?

alvast bedankt
pi_159437956
De We-Vibe is en blijft enorm duur. Je zou kunnen kijken naar een vergelijkbare vibrator.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_159438128
Ja doei.

[ Bericht 71% gewijzigd door Tamashii op 27-01-2016 14:42:25 ]
pi_159438336
quote:
17s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:35 schreef Tamashii het volgende:
De We-Vibe is en blijft enorm duur. Je zou kunnen kijken naar een vergelijkbare vibrator.
Ja daar was ik inderdaad voor aan het kijken en was al helemaal blij dat ik deze gevonden had, verzenden ze niet naar nederland ;(

heb ook al naar chinese zooi zitten kijken maar dat vertrouw ik niet qua plastic en weekmakers en dergelijke..

ken jij nog alternatieven?
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:59:47 #5
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_159438852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:45 schreef Thymen. het volgende:

[..]

Ja daar was ik inderdaad voor aan het kijken en was al helemaal blij dat ik deze gevonden had, verzenden ze niet naar nederland ;(

heb ook al naar chinese zooi zitten kijken maar dat vertrouw ik niet qua plastic en weekmakers en dergelijke..

ken jij nog alternatieven?
Waarom wil je graag een we vibe?
Hoor daar meer negatieve dan positieve ervaringen over.

Als je haar flink wil verwennen zou ik voor een wand gaan. Eventueel met een opzetstuk voor jou er bij.

Fairy wand is er al voor 39,95
pi_159438969
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen gelezen, leek ons weer eens wat anders dan de standaard trildingen :P

maargoed andere tips zijn ook welkom het is tenslotte bijna valentijn
  Redactie Frontpage woensdag 27 januari 2016 @ 18:56:59 #7
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_159445507
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:59 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom wil je graag een we vibe?
Hoor daar meer negatieve dan positieve ervaringen over.

Als je haar flink wil verwennen zou ik voor een wand gaan. Eventueel met een opzetstuk voor jou er bij.

Fairy wand is er al voor 39,95
Die dus. Neem dan wel de Xtreme Black. Sinds een halfjaartje hier, en vrouw en ik maken er beiden gretig gebruik van! ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_159447161
In de seksshop op de zaagmolendrift in rotterdam hebben ze hem. Toevallig vorige week naar staan kijken omdat ik het zo'n vaag ding vond.
http://sexshop-rotterdam.nl
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_159721012
Aliexpres staat deze volgens mij voor een euro of 10 met gratis verzending
pi_159721221
Hoe werkt dat ding precies? :@ Ga je er dan tegelijk op zitten met de ruggen tegen elkaar of zo? :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159749990
Als "een paperclip" gaat 1 kant in de vagina, en de andere helft raakt dan dus de clitoris. Tijdens "de daad" heb je dus de vibraties als bonus.

(Moet je niet teveel glijmiddel gebruiken, of zij te nat worden, want dan glijdt de WeVibe er steeds uit)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')