abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2017 @ 23:52:51 #276
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175540961
4D mag van mij net als 3D een rappe dood sterven. Krankzinnige ontwikkeling.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175540991
Ik hoop dat ze voor de bioscoopgangers dat ze niet te veel problemen krijgen, of er zitten nog kinderziektes in het systeem. https://www.ad.nl/rotterd(...)afgebroken~af087b09/
  Public Relations / Redactie Film donderdag 7 december 2017 @ 09:49:38 #278
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_175544793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:54 schreef lord_bono het volgende:
Ik hoop dat ze voor de bioscoopgangers dat ze niet te veel problemen krijgen, of er zitten nog kinderziektes in het systeem. https://www.ad.nl/rotterd(...)afgebroken~af087b09/
Ik heb begrepen dat er niet genoeg tijd was om voldoende te testen. Het was natuurlijk erg jammer voor Pathé. Wel een leuke ervaring.

De nieuwe Dolby Cinema zaal in dezelfde bioscoop was overigens vele malen indrukwekkender. Daar ging het ook echt om de film. Mijn advies? Ga The Last Jedi daar kijken en bewaar die 4D voor een tweede keer.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:50:13 #279
12888 Skull-splitter
pi_175548343
Welnee. Leuk voor de pandadroom en daar eigenlijk ook al te irritant voor woorden.
pi_175548588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Welnee. Leuk voor de pandadroom en daar eigenlijk ook al te irritant voor woorden.
Als ze die panda's nu vervangen door Porgs wordt het misschien nog wat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 7 december 2017 @ 13:31:37 #281
12888 Skull-splitter
pi_175549096
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ze die panda's nu vervangen door Porgs wordt het misschien nog wat.
Vriendin wil wel een Porg adopteren...
pi_175850371
TVP.
Tevens: TLJ _O_
  dinsdag 19 december 2017 @ 22:06:39 #283
12888 Skull-splitter
pi_175851728
Ik moet gvd nog steeds gaan, fucking verplichtingen allemaal...
pi_177001594
GAME OF THRONES CREATORS DAVID BENIOFF AND D.B. WEISS TO WRITE AND PRODUCE A NEW SERIES OF STAR WARS FILMS
David Benioff and D.B. Weiss are going from Winterfell to a galaxy far, far away.

It was announced today that Benioff and Weiss, creators of the smash-hit, Emmy Award-winning television series Game of Thrones, will write and produce a new series of Star Wars films.

These new films will be separate from both the episodic Skywalker saga and the recently-announced trilogy being developed by Rian Johnson, writer-director of Star Wars: The Last Jedi.

“David and Dan are some of the best storytellers working today,” said Kathleen Kennedy, president of Lucasfilm. “Their command of complex characters, depth of story and richness of mythology will break new ground and boldly push Star Wars in ways I find incredibly exciting.”

“In the summer of 1977 we traveled to a galaxy far, far away, and we’ve been dreaming of it ever since,” Benioff and Weiss said in a joint statement. “We are honored by the opportunity, a little terrified by the responsibility, and so excited to get started as soon as the final season of Game of Thrones is complete.”

No release dates have been set for the new films, and there have (thankfully) been no sightings of White Walkers around Lucasfilm.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 23:27:39 #285
12888 Skull-splitter
pi_177004557
Klinkt goed. Maar dan hebben we straks twee trilogieen die nog moeten gaan komen?
pi_177007589
During the Disney earnings call today, Bob Iger revealed some very exciting news on the Star Wars television side of things. He stated that not one, but multiple Star Wars series are in the works for the Disney streaming service. Now this doesn’t mean they are all live-action shows, but I’d bet a handful of them are.

“We are developing not just one, but a few Star Wars series specifically for the Disney direct-to-consumer app. We’ve mentioned that and we are close to being able to reveal at least one of the interties that is developing that for us. Because the deal isn’t completely closed, we can’t be specific about that,” said Iger during an earnings call (via The Hollywood Reporter). “I think you’ll find the level of talent … on the television front will be rather significant as well.”

With Star Wars Rebels wrapping up in less than a month, that makes me wonder if the next animated series will be on Disney XD or a part of the Disney streaming service. That could also mean multiple animated shows could be in production. Similar to how Marvel has more than a few live-action shows currently on streaming services, I wouldn’t be surprised if we get 2-3 live action Star Wars shows. Disney’s streaming service leaves the door open to many ideas; my hope is they’ll finish Star Wars: The Clone Wars on that platform. Hopefully we find out more about the future of Star Wars TV soon!

https://makingstarwars.ne(...)v-shows-development/
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:23:03 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177011281
Een goede Star Wars live action televisie serie. Hoe vet zou dat zijn :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177016854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:23 schreef Komakie het volgende:
ligt er aan .
als het zo drama gaat worden als de nieuwe strar trek discovery .
dat ze dus alleen de naam gebruiken en de zooi verkrachten voor geld.

dan gaat starwars ook een langzame dood tegemoet.
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:39:28 #289
12888 Skull-splitter
pi_177023723
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:37 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

ligt er aan .

dan gaat starwars ook een langzame dood tegemoet.
Je zult eens een ander verhaal krijgen dan je zelf had verwacht :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 21:46:10 #290
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_177023917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:23 schreef Komakie het volgende:
Met dat Disney-kanaal zie ik dat zeker komen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_177025212
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 21:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je zult eens een ander verhaal krijgen dan je zelf had verwacht :')
verhaal is oke
mag zelfs compleet anderen personen zijn
nights of the old republic game had een erg goed verhaal

waar mij omgaat dat niet alleen actie en actie lasers bla bla
slechte lens focus en meer .

gewoon een goed verhaal.
lego starwars kan het ook dus
  woensdag 7 februari 2018 @ 23:36:23 #292
12888 Skull-splitter
pi_177026543
Lego Star Wars lijkt me idd wel de bron voor goede originele verhalen...

Anyway, je impliceert dat Discovery slecht is terwijl het juist ontzettend star trek is. Het staat je alleen niet aan omdat het vroeger anders was.
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:04:23 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177030891
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 22:32 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

verhaal is oke
mag zelfs compleet anderen personen zijn
nights of the old republic game had een erg goed verhaal

waar mij omgaat dat niet alleen actie en actie lasers bla bla
slechte lens focus en meer .

gewoon een goed verhaal.
lego starwars kan het ook dus
Zo veel bron materiaal om uit te putten. Er kan makkelijk een goed verhaal van gebrouwen worden. Als het maar wat anders is dan een verhaal waar de Skywalkers in zitten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_177031686
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 23:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Lego Star Wars lijkt me idd wel de bron voor goede originele verhalen...

Anyway, je impliceert dat Discovery slecht is terwijl het juist ontzettend star trek is. Het staat je alleen niet aan omdat het vroeger anders was.
slecht is een groot word.
manier van filmen en verhaal is gewoon niet mij ding.

en ik hoop dat het niet met starwars de zelfde lot gaat krijgen.
starwars is een opera film soort.
startrek was verleggen van menselijke technologie en ideeen
  donderdag 8 februari 2018 @ 15:18:12 #295
12888 Skull-splitter
pi_177034936
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

slecht is een groot word.
manier van filmen en verhaal is gewoon niet mij ding.
Strookt goed met dit idd:
quote:
quote:
en ik hoop dat het niet met starwars de zelfde lot gaat krijgen.
starwars is een opera film soort.
startrek was verleggen van menselijke technologie en ideeen
Sinds de prequels ligt het tempo en de diversiteit in het verhaal al flink hoger. Ik zou me gewoon niet zo druk maken en als je het niet aanstaat gewoon niet meer gaan. Tis niet zo heel moeilijk.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:53:23 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177054724
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Strookt goed met dit idd:

[..]

[..]

Sinds de prequels ligt het tempo en de diversiteit in het verhaal al flink hoger. Ik zou me gewoon niet zo druk maken en als je het niet aanstaat gewoon niet meer gaan. Tis niet zo heel moeilijk.
Volgens mij heeft hij het over een eventuele televisie serie en dan hoef je niet te gaan, maar gewoon niet te kijken :P
  vrijdag 9 februari 2018 @ 13:52:07 #297
12888 Skull-splitter
pi_177056190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het over een eventuele televisie serie en dan hoef je niet te gaan, maar gewoon niet te kijken :P
Gaat gewoon hetzelfde voor op he :Y)
pi_177687324
quote:
JON FAVREAU TO EXECUTIVE PRODUCE AND WRITE LIVE-ACTION STAR WARS SERIES
THE DIRECTOR OF IRON MAN AND THE JUNGLE BOOK WILL HELM THE SERIES FOR DISNEY’S NEW DIRECT-TO-CONSUMER PLATFORM.

Lucasfilm is excited to announce that Emmy-nominated producer and actor Jon Favreau has signed on to executive produce and write a live-action Star Wars series for Disney’s new direct-to-consumer platform. Favreau is no stranger to the Star Wars galaxy having played roles in both the Star Wars: The Clone Wars animated series and in the upcoming Solo: A Star Wars Story.

“I couldn’t be more excited about Jon coming on board to produce and write for the new direct-to-consumer platform,” says Lucasfilm president Kathleen Kennedy. “Jon brings the perfect mix of producing and writing talent, combined with a fluency in the Star Wars universe. This series will allow Jon the chance to work with a diverse group of writers and directors and give Lucasfilm the opportunity to build a robust talent base.”

Favreau is thrilled to be returning to the Star Wars galaxy: “If you told me at 11 years old that I would be getting to tell stories in the Star Wars universe, I wouldn’t have believed you. I can’t wait to embark upon this exciting adventure.”

Disney’s collaborations with Favreau extend back a decade, when he helped launch the Marvel Cinematic Universe as director of Iron Man and Iron Man 2 and as an executive producer of the Iron Man and Avengers films for Marvel Studios. For Disney, he directed and produced the massively successful The Jungle Book, which won an Academy Award for its groundbreaking visual effects. He is currently in production on Disney’s highly anticipated reimagining of The Lion King, set for release in 2019.

The untitled Star Wars live-action series does not yet have a release date.

http://www.starwars.com/n(...)ion-star-wars-series
_O_
pi_177687368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]

_O_
Coooool
Zou mooi zijn als de serie uitkomt op Netflix.
Disney zal hem waarschijnlijk op zijn eigen platform zetten.
pi_177687406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Coooool
Zou mooi zijn als de serie uitkomt op Netflix.
Disney zal hem waarschijnlijk op zijn eigen platform zetten.
In eerste instantie komt het op het nieuwe Disney platform, wellicht dat wij het op Netflix krijgen als in Nederland nog niet die streaming dienst beschikbaar is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')