abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:18:35 #1
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972428


HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:

Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!



Ik ambieer niet om naast Geerd te staan.
Mijn droom is om ooit een trein te rijden als team met Geerd. Als machinist door het landschap cruisen en af en toe stoppen om samen met Geerd wat probleemjongeren op de Veluwe uit de trein te bonjouren omdat ze vrouwen lastig vallen of dat ze zwart rijden. We zouden wat dat aan gaat prima kunnen zorgen voor orde en tucht. Zoals het hoort.
Maar Geerd is groter dan het bedrijf, de machinisten, de spoorwegen of wie dan ook.


***********************************************************************************************************************************

God:
Geerd

Godin:
roosjeroosje1988

De rest van de volgelingen stellen we graag aan u voor middels een leuk rijmpje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***********************************************************************************************************************************

Het café anthem!


***********************************************************************************************************************************

Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!

Bonusmateriaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


***********************************************************************************************************************************
Liefde voor God
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:19:18 #2
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158972449
Die sneeuwleeuw toch met zijn grappen en grollen :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_158972454
Toch heb ik meer respect voor die schoonmakers dan sommige collega's die gasten ruimen poep kots alles op zonder twijfel.

Als ik kots zie liggen ga ik al nekken
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:19:49 #4
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972456
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Die sneeuwleeuw toch met zijn grappen en grollen :P
Nouja leek me onmogelijk dat ik hem nog zou hebben toen ik zag dat ik 300 had. Maar probeerde het toch. :')
Liefde voor God
pi_158972464
Deze reeks _O_
Deze mensen _O_
Geerd _O_
De spoorwegen _O_
Pitt bier _O_
Moemoe _O_
Roos _O_
Renwan een nieuwe baan _O_
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:20:13 #6
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef Geerd het volgende:
Toch heb ik meer respect voor die schoonmakers dan sommige collega's die gasten ruimen poep kots alles op zonder twijfel.

Als ik kots zie liggen ga ik al nekken
Ja terecht man, vind je het gek dat ze hun veiligheid niet meer zo nauw nemen. Doodgaan is promotie man.
Liefde voor God
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:20:13 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158972469
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Nouja leek me onmogelijk dat ik hem nog zou hebben toen ik zag dat ik 300 had. Maar probeerde het toch. :')
Ik probeerde het ook, maar jij was me net voor :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:20:35 #8
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158972481
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze reeks _O_
Deze mensen _O_
Geerd _O_
De spoorwegen _O_
Pitt bier _O_
Moemoe _O_
Roos _O_
Renwan een nieuwe baan _O_
_O_ gewoon _O_

Geen andere woorden meer aan vuilmaken!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:20:56 #9
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972488
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze reeks _O_
Deze mensen _O_
Geerd _O_
De spoorwegen _O_
Pitt bier _O_
Moemoe _O_
Roos _O_
Renwan een nieuwe baan _O_
_O_

Wel jammer man dat je te laat erin gerold bent anders had je nu bazigeverhalen over de trein.

Overigens ben je wel een baasje als ze je uitmaken voor iets, sluit je gewoon de deur en laat je ze wachten in de kou hoe baas is dat! _O_
Liefde voor God
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:21:29 #10
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik probeerde het ook, maar jij was me net voor :')
Ja man ik had langere cooldown dan jou. Dus ik heb maar geluk gehad, maar ik maak incidenteel maar een topic. Maar wilde deze toch aan de sporen opdragen.
Liefde voor God
pi_158972505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:19 schreef Geerd het volgende:
Toch heb ik meer respect voor die schoonmakers dan sommige collega's die gasten ruimen poep kots alles op zonder twijfel.

Als ik kots zie liggen ga ik al nekken
Klopt. Dat is ook vrij knap. Je komt alles tegen daar. Echt te ranzig voor woorden soms.
Mensen die broeken en boxers in de plee achter laten omdat ze 'een ongelukje hadden', bloedspetters, zelfdodingen op het toilet, drugskots, volgespoten condooms alle kutzooi kom je daar tegen.
Ze doen het wel. Ik zou het niet kunnen.
pi_158972512
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze reeks _O_
Deze mensen _O_
Geerd _O_
De spoorwegen _O_
Pitt bier _O_
Moemoe _O_
Roos _O_
Renwan een nieuwe baan _O_
Roosje denkt alleen maar negatief altijd
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:22:54 #13
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972531
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:21 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Klopt. Dat is ook vrij knap. Je komt alles tegen daar. Echt te ranzig voor woorden soms.
Mensen die broeken en boxers in de plee achter laten omdat ze 'een ongelukje hadden', bloedspetters, zelfdodingen op het toilet, drugskots, volgespoten condooms alle kutzooi kom je daar tegen.
Ze doen het wel. Ik zou het niet kunnen.
Fuck zelfmoord zelfs? Ik ga nooit meer naar een toilet op de trein, lijkt me niet prettig om te vinden. Ken iemand die is boswachter die vind vaker kinderlijkjes maar ook condooms en shit. Zelf doe ik veel wandelen door het bos gelukkig nog nooit zoiets tegengekomen.

Maar kan me best voorstellen dat je dan jezelf afsluit van alles en dom overkomt.
Liefde voor God
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:23:10 #14
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972539
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Roosje denkt alleen maar negatief altijd
Helaas wel ik denk ze heeft gewoon een goeie beurt nodig maar ze laat me niet.
Liefde voor God
pi_158972592
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Fuck zelfmoord zelfs? Ik ga nooit meer naar een toilet op de trein, lijkt me niet prettig om te vinden. Ken iemand die is boswachter die vind vaker kinderlijkjes maar ook condooms en shit. Zelf doe ik veel wandelen door het bos gelukkig nog nooit zoiets tegengekomen.

Maar kan me best voorstellen dat je dan jezelf afsluit van alles en dom overkomt.
Vent had zich aan zijn eigen schoenveters opgehangen. Reed al een dag dood rond in de trein op het toilet. Was een jaar of 10 geleden. Uitgeprocedeerde Surinamer die er niet meer tegen kon.
Tsja, klinkt cru, maar dat soort dingen kan je inderdaad ook in een boswandeling tegen komen of aan een viaduct. Zijn absoluut vervelende dingen, maar iedereen ziet wel (onbekende) lijken in zijn leven. Hoort er een beetje bij, hoe cru dat ook klinkt./
pi_158972599
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:21 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Klopt. Dat is ook vrij knap. Je komt alles tegen daar. Echt te ranzig voor woorden soms.
Mensen die broeken en boxers in de plee achter laten omdat ze 'een ongelukje hadden', bloedspetters, zelfdodingen op het toilet, drugskots, volgespoten condooms alle kutzooi kom je daar tegen.
Ze doen het wel. Ik zou het niet kunnen.
Idd, zelfdodingen ook ja klopt verhalen wel gehoord.
En dan zijn der van die "collega's die zeggen nog geen boe of bah tegen ze.
DIe voelen ze zich zoveel meer.

Ik kots op dat volk, dan is het van oke ik moet met je samenwerken maar meer ook niet.
Gelukkig zijn het er niet veel.
Ik zwaai naar dieren.
pi_158972667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Idd, zelfdodingen ook ja klopt verhalen wel gehoord.
En dan zijn der van die "collega's die zeggen nog geen boe of bah tegen ze.
DIe voelen ze zich zoveel meer.

Ik kots op dat volk, dan is het van oke ik moet met je samenwerken maar meer ook niet.
Gelukkig zijn het er niet veel.
Gekke shit.
Op zich is het ook wel het charme van het OV. Het is een weerspiegeling van de samenleving.
Van beursgasten in vijfdelig pak, tot vreemdelingen-volgens-de-wet en alles daar tussen in kom je tegen. Dat heeft wel wat. Maar incidenteel zie je daar ook de duistere kant van.
pi_158972701
Of van die "collega's" ze zien hun dienstkaartje en klagen ze al pfffff maar 32 min pauze (en betaald)
in Nijmegen.

EN wat doen ze in de trein ? Niks..
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:29:16 #19
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972733
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Idd, zelfdodingen ook ja klopt verhalen wel gehoord.
En dan zijn der van die "collega's die zeggen nog geen boe of bah tegen ze.
DIe voelen ze zich zoveel meer.

Ik kots op dat volk, dan is het van oke ik moet met je samenwerken maar meer ook niet.
Gelukkig zijn het er niet veel.
Ja klote elitaire klootzakken. :')

quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:24 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Vent had zich aan zijn eigen schoenveters opgehangen. Reed al een dag dood rond in de trein op het toilet. Was een jaar of 10 geleden. Uitgeprocedeerde Surinamer die er niet meer tegen kon.
Tsja, klinkt cru, maar dat soort dingen kan je inderdaad ook in een boswandeling tegen komen of aan een viaduct. Zijn absoluut vervelende dingen, maar iedereen ziet wel (onbekende) lijken in zijn leven. Hoort er een beetje bij, hoe cru dat ook klinkt./
Ja het is voor mij meer de ellende, van nouja je moet dan toch maar de politie bellen en dan wellicht wachten want ze willen je toch vragen stellen. Of je kan doorlopen, maar als je doorloopt gaat het ook wel aan je knagen, dus het is puur de klote moeite voor dat telefoontje etc.
Liefde voor God
pi_158972754
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:27 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gekke shit.
Op zich is het ook wel het charme van het OV. Het is een weerspiegeling van de samenleving.
Van beursgasten in vijfdelig pak, tot vreemdelingen-volgens-de-wet en alles daar tussen in kom je tegen. Dat heeft wel wat. Maar incidenteel zie je daar ook de duistere kant van.
Ik maak ook nooit een wc open, als der een opslot is en iemand klaagt.
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:29:50 #21
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972757
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:27 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gekke shit.
Op zich is het ook wel het charme van het OV. Het is een weerspiegeling van de samenleving.
Van beursgasten in vijfdelig pak, tot vreemdelingen-volgens-de-wet en alles daar tussen in kom je tegen. Dat heeft wel wat. Maar incidenteel zie je daar ook de duistere kant van.
_O_ Baze uitspraak en ik denk als Renwan die gebruikt op zijn sollicitatie dan is hij binnen.
Liefde voor God
pi_158972763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:28 schreef Geerd het volgende:
Of van die "collega's" ze zien hun dienstkaartje en klagen ze al pfffff maar 32 min pauze (en betaald)
in Nijmegen.

EN wat doen ze in de trein ? Niks..
Valt reuze mee. Wij hebben geen vaste HC op de trein. Bij ons is het vliegende brigade.
Vanuit de rookplaats bij de kantine: "Oh kut daar gaat de trein die we hadden moeten hebben, ach we pakken de volgende wel, of die er na".

Dat hoor ik dagelijks. Het ergste is nog wel dat ze evenveel verdienen als ik, maar constant misbruik van maken. Dat maakt me boos, maar het heeft geen zin. Die hangen gewoon rondom de kantine of lopen de stad in om boodschappen te doen bij de AH. Tragisch
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:30:29 #23
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_158972783
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Wij hebben geen vaste HC op de trein. Bij ons is het vliegende brigade.
Vanuit de rookplaats bij de kantine: "Oh kut daar gaat de trein die we hadden moeten hebben, ach we pakken de volgende wel, of die er na".

Dat hoor ik dagelijks. Het ergste is nog wel dat ze evenveel verdienen als ik, maar constant misbruik van maken. Dat maakt me boos, maar het heeft geen zin. Die hangen gewoon rondom de kantine of lopen de stad in om boodschappen te doen bij de AH. Tragisch
:') Klootzakken.
Liefde voor God
pi_158972794
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:30 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Valt reuze mee. Wij hebben geen vaste HC op de trein. Bij ons is het vliegende brigade.
Vanuit de rookplaats bij de kantine: "Oh kut daar gaat de trein die we hadden moeten hebben, ach we pakken de volgende wel, of die er na".

Dat hoor ik dagelijks. Het ergste is nog wel dat ze evenveel verdienen als ik, maar constant misbruik van maken. Dat maakt me boos, maar het heeft geen zin. Die hangen gewoon rondom de kantine of lopen de stad in om boodschappen te doen bij de AH. Tragisch
Ja bij jullie is het anders
Ik zwaai naar dieren.
pi_158972808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik maak ook nooit een wc open, als der een opslot is en iemand klaagt.
Ik doe het ook nooit. Ze zoeken het maar uit. Ik klop 3 keer als ik de laatste binnen rijd, en bij geen reactie sluit ik de boel af en doe ik de lichten uit. Zoek het maar uit, ik ga naar huis, bekijk het maar. Morgen weer een dag hoor. Begin er niet eens meer aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')