abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158947009
Hoe ik mijn weekend spendeer:

Hoe TS zijn weekend spendeert:
  Manager PR/Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 02:09:39 #177
269689 crew  Viv
pi_158950094
TS weer (letterlijk en figuurlijk) ongeschonden thuis hoop ik?
pi_158950297
Ts...

A.s. maandag verwacht ik opnieuw een enveloppe met 2000 euro!

Zo niet, dan vertel ik hier je naam en je penismaat!

Psje, nog bedankt lieverd voor de duizend euro,
ik heb er flink wat laarzen voor gekocht die je mag aflikken en poetsen, het schijnt dat speeksel leuk gaat glanzen als je het poetst,
ik zal dinsdagmiddag om 17.00 uur een poetsdoekje meenemen.

Liefs!

O+ Love you poelewoepsie van me!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158951775
Hier moet ik gepost hebben _O- _O- _O-
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_158954465
TS! Je collega Dennis hier! Haha wat heb ik gelachen toen ik op dit topic terecht kwam. We hadden al een vermoeden dat er iets tussen jullie 2 speelde! Ze was te mooi voor jou om zovaak samen te lunchen. We hebben het er maandag op kantoor wel over pik!
pi_158966446
Jammer dat TS nu niets meer laat horen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:18:32 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158966482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef emil23 het volgende:
Jammer dat TS nu niets meer laat horen.
TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:22:05 #183
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158966589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe ik mijn weekend spendeer:
[ afbeelding ]

Hoe TS zijn weekend spendeert:
[ afbeelding ]
Wat ben je toch een badboy :')
  zaterdag 9 januari 2016 @ 23:05:35 #184
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_158972030
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.
Of ze heeft hem voor "straf" in de schoenenkast opgesloten!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_158975227
Hij had beter op Fetlife rond kunnen kijken :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_158978497
TS blijft wel erg stil
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_158978611
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 09:55 schreef kebabkever het volgende:
TS blijft wel erg stil
andere users zitten hem ook belachelijk te maken
  zondag 10 januari 2016 @ 10:09:42 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158978637
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:07 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

andere users zitten hem ook belachelijk te maken
Waarschijnlijk vindt hij dat gewoon lekker. Hij houdt er nogal vreemde gewoonten op na, naar het schijnt.
pi_158978802
Hoe is vrijdagavond verlopen TS?
pi_158979549
Als die chick opnieuw met een eis komt, gaat ts er sowieso in mee. 100%. Ondanks dat iedereen hier (terecht) zegt dat ze dit natuurlijk nooit zelf aan de grote klok zal hangen. Wat heeft ze daar in godsnaam mee te winnen :?
pi_158986192
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als die chick opnieuw met een eis komt, gaat ts er sowieso in mee. 100%. Ondanks dat iedereen hier (terecht) zegt dat ze dit natuurlijk nooit zelf aan de grote klok zal hangen. Wat heeft ze daar in godsnaam mee te winnen :?
Dat is het "mooie" van deze situatie. Wat de relatie op dit moment ook inhoud, als deze chick over 2 jaar weer een nieuwe iPhone wil kan ze hem zo even bellen en hem weer onder druk zetten. Ze heeft hem zo weer in haar macht, wanneer ze maar wil.
pi_158987914
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.

Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.

Maar goed:

Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:

In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.

Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.

Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.

En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.

Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...

Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...

tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
pi_158988182
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.

Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.

Maar goed:

Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:

In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.

Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.

Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.

En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.

Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...

Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...

tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
Weet je wat jouw probleem is? Jij wilt helemaal niet geholpen worden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 10 januari 2016 @ 17:05:45 #194
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_158988240
Je bent niet met haar naar bed geweest, je hebt dr niet gezoend, niks!

Dat moet jij ook doen, doe gewoon niets. Koop niets, app of bel dr niet. Meem niet op! Niets!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Manager PR/Moderator zondag 10 januari 2016 @ 17:10:33 #195
269689 crew  Viv
pi_158988411
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:

Waarom leek je dat het beste?! Je had ver uit haar buurt moeten blijven, hooguit even kort gedag zeggen. Jouw strategie van het laten bekoelen en geen contact meer zoeken is vakkundig om zeep geholpen nu...
pi_158989225
Erg moeilijk verhaal dit TS...en wát een doortrapte feeks. Uit je verhaal maak ik op dat ze heel goed weet wat ze aan het doen is en juist dat gegeven moet je in je voordeel weten om te buigen...wat lastig is gezien het je er heel veel aan gelegen is om dit tussen haar en jou te houden. En dat wéét zij natuurlijk, dus ze kijkt gewoon hoe ver ze kan gaan. Ik vrees dat je toch echt een risico zult moeten nemen om dit te laten ophouden, hoewel je zelf waarschijnlijk hoopt dat het ophoudt als je die tas voor haar koopt, omdat jullie elkaar daarna op 'zakelijk' gebied niet meer zullen treffen. Maar heb je dan rust?

Zorgen dat je haar nog een keer te spreken krijgt en benoemen wat ze aan het doen is (chantage), de gevolgen die dat voor haar kan hebben als ze het doordrukt, dát is wat je kunt doen. Eventueel dat gesprek stiekem opnemen, zodat je in ieder geval íets hebt als het uit de hand dreigt te lopen. Daarnaast blijf ik erbij dat het in je voordeel kan werken om iemand in vertrouwen te nemen, iemand die wellicht dat gesprek met haar kan voeren (natuurlijk onaangekondigd), iemand die niet op z'n mondje is gevallen en subtiel de druk kan opvoeren. Nu naar de politie stappen is niet wat ik zou doen, dan weet je zeker dat het nóg groter wordt...en dat wil je nu juist niet. Je moet wel op de een of andere manier geloofwaardig kunnen overbrengen dat je bereid bent om dit wél wereldkundig te maken als het niet subiet ophoudt. Het laatste wat je moet doen is die tas kopen in ieder geval.

Wat ik me wel afvraag is of ze dat gesprekje dat jullie vrijdag hadden, had voorbereid. Ik vind het vanuit jou bezien in ieder geval opvallend dat je haar hebt gesproken (je wekte hier niet de indruk dat te willen), waarom ben je niet weggegaan toen het wat rustiger werd, je wist dat de kans daarmee groter werd dat je haar zou spreken...
pi_158989434
Wat je trouwens ook nog kunt doen is wat je eerder van plan was: niks. Niks meer laten horen, niks tas betalen. Gewoon helemaal niks meer laten horen. Dan móet zij wel naar jou komen als ze iets gedaan wil hebben. Ik acht de kans klein dat ze je collega's en vriendin gaat inlichten als ze niks meer van je hoort, want waar rook is, is vuur. Ik weet niet of ze een vriend heeft, maar denk je dat hij blij zou zijn als hij hoort dat zijn vriendin een collega van haar voormalige werk heeft afgeperst door hem aan haar schoenen te laten ruiken?
  zondag 10 januari 2016 @ 17:48:41 #198
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158989466
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef Lápiz het volgende:
Wat je trouwens ook nog kunt doen is wat je eerder van plan was: niks. Niks meer laten horen, niks tas betalen. Gewoon helemaal niks meer laten horen. Dan móet zij wel naar jou komen als ze iets gedaan wil hebben. Ik acht de kans klein dat ze je collega's en vriendin gaat inlichten als ze niks meer van je hoort, want waar rook is, is vuur. Ik weet niet of ze een vriend heeft, maar denk je dat hij blij zou zijn als hij hoort dat zijn vriendin een collega van haar voormalige werk heeft afgeperst door hem aan haar schoenen te laten ruiken?
Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.
pi_158989668
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.
Als ik de lijn van haar gedrag voor het gemak doortrek naar haar eventuele vriend, dan zou een reactie zoals de jouwe niet ondenkbaar zijn. Dat heeft met normbesef te maken, ik zou er op mijn beurt zeker niet om kunnen lachen als mijn vriendin iemand zou chanteren, ongeacht de oorzaak.
pi_158989702
:') ze gaat niks zeggen, ze chanteert je. Blokkeer het contact man, echt wtf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')