TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:17 schreef emil23 het volgende:
Jammer dat TS nu niets meer laat horen.
Wat ben je toch een badboyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:01 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe ik mijn weekend spendeer:
[ afbeelding ]
Hoe TS zijn weekend spendeert:
[ afbeelding ]
Of ze heeft hem voor "straf" in de schoenenkast opgesloten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
TS is waarschijnlijk z'n nieuwe telefoon ook al kwijt.
Waarschijnlijk vindt hij dat gewoon lekker. Hij houdt er nogal vreemde gewoonten op na, naar het schijnt.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
andere users zitten hem ook belachelijk te maken
Dat is het "mooie" van deze situatie. Wat de relatie op dit moment ook inhoud, als deze chick over 2 jaar weer een nieuwe iPhone wil kan ze hem zo even bellen en hem weer onder druk zetten. Ze heeft hem zo weer in haar macht, wanneer ze maar wil.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als die chick opnieuw met een eis komt, gaat ts er sowieso in mee. 100%. Ondanks dat iedereen hier (terecht) zegt dat ze dit natuurlijk nooit zelf aan de grote klok zal hangen. Wat heeft ze daar in godsnaam mee te winnen
Weet je wat jouw probleem is? Jij wilt helemaal niet geholpen worden...quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
Had geen tijd om eerder te reageren, en wil eerst dit nog even zeggen.
Het is niet mijn intentie om in de slachtofferrol te gaan, het is mijn eigen schuld en eigen domme actie.
heb ik ook volgens mij vele malen reeds aangegeven.
Daarnaast wil ik dit NIET en heb oplossingen aangeboden gekregen (waarvoor dank) maar daarma vervolgens ook met argumenten onderbouwd waarom deze naar mijn mening niet werkten. Als mensen dan, in plaats van mijn argumenten te weerleggen, komen met bv een simpele one liner dat "ik gewoon niet wil luisteren naar adviezen", dan heb ik inderdaad wel het idee dat het geen zin heeft om nog te reageren. Maar goed, ik ga ervan uit dat het goed bedoeld is en heb ook hele fijne reacties gehad, dus prima. en een grapje moet ook kunnen.
Maar goed:
Vrijdag dus die borrel gehad, waar zij dus ook aanwezig was. Voor de geïnteresseerden ze droeg een zwarte skinny jeans met platte enkellaarsjes (snap ook niet die nadruk op uggs hier steeds) en zag er geweldig uit.
zal het proberen kort te houden, en als iemand meer wil weten kan ik daar altijd later nog op reageren:
In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.
Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.
Tja, nu kan ik bv naar de politie gaan maar wat schiet ik er mee op? politie belt haar, zij zegt dat er niks van waar is of dat het dat allemaal zelf wilde (bewijs heb ik niet), of geeft aan dat ze geen contact meer met mij zal zoeken en vervolgens licht ze uit wraak alsnog mijn vriendin in.
Toegevoegde waarde dus 0, komt op hetzelfde neer als dat ik het gewoon niet doe en ze dan mijn vriendin inlicht.
En dat laatste, dat collegas en/of vriendin het te weten komen is juist wat ik zeker niet wil.
Wat me al eerder ooviel is dus dat ze echt niks per app of phone doet, ze wil echt niet ergens afspreken of laten blijken dat dat gebeurtm en heeft me niks vreemds ge appt in de tijd dat we elkaar niet zagen.
Dus van de ene kant heb ik wel hoop dat, nu we elkaar in feite niet meer zien, het allemaal wel minder zal worden omdat ze denk ik juist het bewijs wil vermijden.
Zoals ik zei woont ze wel in dezelfde gemeente als ik dus elkaar toevallig tegenkomen kan altijd maar lijkt me sterk dat ze er dan zo in het openbaar over begint...
Nou ja heb even de tijd want ze wil die tas dus as donderdag/koopavond gaan ophalen...
tot zover mijn update, alle reacties en adviezen zijn welkom, ook (vooral) kritische, alvast dank.
Waarom leek je dat het beste?! Je had ver uit haar buurt moeten blijven, hooguit even kort gedag zeggen. Jouw strategie van het laten bekoelen en geen contact meer zoeken is vakkundig om zeep geholpen nu...quote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Zerkalo het volgende:
In het begin was het vooral druk en hebben we elkaar niet echt gesproken, later op de avond kwamen we dus toch in gesprek en was het al wat rustiger. Ik heb toen zelf gezegd (leek me het beste) dat ik het allemaal te ver vond gaan en er dus erg mee in mijn maag zat/zit en er dus gewoon voor altijd mee wil stoppen omdat het gewoon niet leuk is. Dus dat het afgelopen moet zijn. Waarop zij dus reageerde met (niet helemaal letterlijk onthouden maar ongeveer) : tja, als je wil stoppen, dan wil ik het ook helemaal afgesloten hebben en vind ik dat ik je vriendin en bekenden (denk dat ze collegas bedoelde) op de hoogte moet stellen van wat er allemaal gebeurd is het laatste half jaar. Maar dat hoeft niet van mij, dus de keuze is aan jou wat je wil.
Ze heeft toen ook een foto van een Michael Kors Tas laten zien op mijn phone. Nu wil ze dus dat ik die koop en betaal en dat ze die tas dan voor haar apart houden in de winkel, zodat zij hem alleen maar op hoeft te gaan halen.
Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef Lápiz het volgende:
Wat je trouwens ook nog kunt doen is wat je eerder van plan was: niks. Niks meer laten horen, niks tas betalen. Gewoon helemaal niks meer laten horen. Dan móet zij wel naar jou komen als ze iets gedaan wil hebben. Ik acht de kans klein dat ze je collega's en vriendin gaat inlichten als ze niks meer van je hoort, want waar rook is, is vuur. Ik weet niet of ze een vriend heeft, maar denk je dat hij blij zou zijn als hij hoort dat zijn vriendin een collega van haar voormalige werk heeft afgeperst door hem aan haar schoenen te laten ruiken?
Als ik de lijn van haar gedrag voor het gemak doortrek naar haar eventuele vriend, dan zou een reactie zoals de jouwe niet ondenkbaar zijn. Dat heeft met normbesef te maken, ik zou er op mijn beurt zeker niet om kunnen lachen als mijn vriendin iemand zou chanteren, ongeacht de oorzaak.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als mijn vrouw me dat zou vertellen zou ik echt niet meer bijkomen van het lachen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |