abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:15:49 #101
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159790696
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij bent homo, iedereen weet dat, je kan het ontkennen maar het is toch echt zo....

Echt een waterdichte beredenering inderdaad. :')
statistisch mogelijk doch onwaarschijnlijk, ben jij nou boos omdat het persoonlijk word? :D
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:16:21 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159790716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:15 schreef fs180 het volgende:

[..]

statistisch mogelijk doch onwaarschijnlijk, ben jij nou boos omdat het persoonlijk word? :D
Ten eerste ben ik niet boos en ten tweede, wat is het persoonlijke aspect? :?

Jij hebt echt ene enorme vreemde denkwijze. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:17:42 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159790765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik niet boos en ten tweede, wat is het persoonlijke aspect? :?

Jij hebt echt ene enorme vreemde denkwijze. :')
mij homo willen noemen omdat ik aangeef dat jij net als andere vrouwen daddy isseus hebt
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 21:17:42 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_159790766
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

jawel, juist wel, het is geen uitzondering :')
Ik duik even in de boeken google en ga me inlezen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:18:24 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159790791
ik ben een man, ik wil je wel een bron geven
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:22:32 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159790923
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

mij homo willen noemen omdat ik aangeef dat jij net als andere vrouwen daddy isseus hebt
Nou ja, ik weet dat ik geen daddy issues hebt, dat jij op de voorhand beweerd dat iedere vrouw dat wel heeft en zal ontkennen en dat je daarmee je punt aantoont (wat wel een erg slappe redenering is) zoals ik eerder heb aangetoond, maakt het niet spontaan waar.

Ten eerste is mijn man jonger dan ik ben, niet veel, maar toch.
Ook ben ik niet onderdanig of heb ik geen van de andere kwaliteiten van een vrouw met ''daddy issues''.

Weet je zeker dat jij niet te veel video's van Roosh hebt gekeken. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:32:41 #107
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_159791280
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou ja, ik weet dat ik geen daddy issues hebt, dat jij op de voorhand beweerd dat iedere vrouw dat wel heeft en zal ontkennen en dat je daarmee je punt aantoont (wat wel een erg slappe redenering is) zoals ik eerder heb aangetoond, maakt het niet spontaan waar.

Ten eerste is mijn man jonger dan ik ben, niet veel, maar toch.
Ook ben ik niet onderdanig of heb ik geen van de andere kwaliteiten van een vrouw met ''daddy issues''.

Weet je zeker dat jij niet te veel video's van Roosh hebt gekeken. :D
ik zei toch dat vrouwen het gaan ontkennen

ik ken roos niet, heeft ze daddy isseus?
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:34:22 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159791363
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:32 schreef fs180 het volgende:

[..]

ik zei toch dat vrouwen het gaan ontkennen

ik ken roos niet, heeft ze daddy isseus?
Stop eens met dat zwakzinnige gedoe, dit is echt schoolplein retoriek ''Je mama is dom en je papa is stom en als je het ontkent is het waar, nananana' :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159813235
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:35 schreef fs180 het volgende:

[..]

dat je stiekem wel weet dat ze niet oud genoeg is :')
Nee dat weet ik dus niet lulhannes anders zou ik weten of ik haar wel/niet kan aanspreken :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin, je kan niet voor de rest van de mannelijke populatie spreken, natuurlijk zijn er mannen die niet op 16 jarige vallen, iedereen valt immers op iets anders.
Jouw smaak is niet hetzelfde als de smaak van de hele mannelijke populatie. :')
Een heteroman valt op dikke tieten en een mooie kont. Het is niet zo dat zodra hetzelfde meisje opeens 18 is dat ze dan opeens aantrekkelijk is. En een dag eerder niet. :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:22:24 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159813382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:19 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee dat weet ik dus niet lulhannes anders zou ik weten of ik haar wel/niet kan aanspreken :')

[..]

Een heteroman valt op dikke tieten en een mooie kont. Het is niet zo dat zodra hetzelfde meisje opeens 18 is dat ze dan opeens aantrekkelijk is. En een dag eerder niet. :')
Ik ken anders mannen die juist kleinere borsten mooier vinden, en ook mannen die op erg slank vallen dus dan ook weinig kont, dus daar gaat je logica al....
Ook zijn er mannen die juist op ouder vallen, dus het liever in de 30+ zoeken.

Eng he, dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als jij hebt. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159813516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik ken anders mannen die juist kleinere borsten mooier vinden, en ook mannen die op erg slank vallen dus dan ook weinig kont, dus daar gaat je logica al....
Ook zijn er mannen die juist op ouder vallen, dus het liever in de 30+ zoeken.

Eng he, dat niet iedereen dezelfde smaak heeft als jij hebt. :P
Nee je begrijpt me een beetje verkeerd. Een heteroman valt per definitie op aantrekkelijke vrouwen met vrouwelijke atributen. Tuurlijk heb je wel mensen met voorkeur voor dikkere tieten of minder dikke tieten maar over het algemeen val je als heteroman op vrouwen met vrouwelijke vormen. Dat is gewoon biologisch bepaald.

Waar ik op doel is dus dat politiek correcte geneuzel van oh wacht ze is 17 en 364 dagen (in nederland dus 15 en 364 dagen) oh nee dan val ik er niet op hoor en dan een dag later opeens wel. Je moet er niks mee doen want de lijn moet ergens getrokken worden dus het is terecht dat dat niet mag, maar zeggen van nee daar val ik dan niet op terwijl ze er precies hetzelfde uitziet is gewoon bullshit :P
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:26:08 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159813555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:25 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee je begrijpt me een beetje verkeerd. Een heteroman valt per definitie op aantrekkelijke vrouwen met vrouwelijke atributen. Tuurlijk heb je wel mensen met voorkeur voor dikkere tieten of minder dikke tieten maar over het algemeen val je als heteroman op vrouwen met vrouwelijke vormen. Dat is gewoon biologisch bepaald.

Waar ik op doel is dus dat politiek correcte geneuzel van oh wacht ze is 17 en 364 dagen (in nederland dus 15 en 364 dagen) oh nee dan val ik er niet op hoor en dan een dag later opeens wel. Je moet er niks mee doen want de lijn moet ergens getrokken worden dus het is terecht dat dat niet mag, maar zeggen van nee daar val ik dan niet op terwijl ze er precies hetzelfde uitziet is gewoon bullshit :P
Oke, dan geef ik je gelijk. :P
Maar er zit wel verschil tussen bv 12 en 16.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159813684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oke, dan geef ik je gelijk. :P
Maar er zit wel verschil tussen bv 12 en 16.
Een verschil zit er zeker maar dat is dus soms lastig te zien. ;(
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159825935
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oke, dan geef ik je gelijk. :P
Maar er zit wel verschil tussen bv 12 en 16.
Er is natuurlijk een verschil tussen 12 en 16, maar dat is met name een mentaal verschil dat het erg maakt dat mannen seks hebben met een meisje (of jongen) van 12 en minder erg dat ze seks hebben met een meisje van 16. Dat is namelijk dat kinderen van 12 totaal niet kunnen overzien wat de gevolgen zijn als ze met iemand naar bed gaan en op je 16e kun je dat over het algemeen wel al. Daarom is er ook zoveel seksuele voorlichting op de lagere klassen op middelbare scholen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:48:06 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159827087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:15 schreef jaha het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen 12 en 16, maar dat is met name een mentaal verschil dat het erg maakt dat mannen seks hebben met een meisje (of jongen) van 12 en minder erg dat ze seks hebben met een meisje van 16. Dat is namelijk dat kinderen van 12 totaal niet kunnen overzien wat de gevolgen zijn als ze met iemand naar bed gaan en op je 16e kun je dat over het algemeen wel al. Daarom is er ook zoveel seksuele voorlichting op de lagere klassen op middelbare scholen.
inderdaad, helemaal mee eens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159827759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die begrijp ik niet helemaal?
In een vrij cruciaal moment van de seksuele ontwikkeling wordt de negativiteit jegens jongere mannen nogal gevoed tussen meisjes onderling. Als een meisje van 15 al in haar hoofd heeft geprent dat jongens van 14 niet aantrekkelijk zijn, omdat ze te kinderachtig zijn, gaat ze er wanneer ze 40 is ook niet opeens een zwak voor ontwikkelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:28 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Een verschil zit er zeker maar dat is dus soms lastig te zien. ;(
Verschil is niet zo lastig te zien vind ik. Zelfs sterk ontwikkelde meisjes van 12 (en 13 en 14) hebben vrijwel altijd een zeer typerend kinderlijk gezicht. Daarbij zijn ze vaak ook véél dunner dan oudere meisjes, dat kinderlijke dunne, zelfs als ze wel volle heupen en borsten hebben.

Overigens zijn die kenmerken in zekere zin juist een plus. Jeugdige kenmerken zijn juist aantrekkelijk, omdat ze wijzen op vitaliteit. Die aantrekkingskracht beperkt zich echter normaliter in ieder geval tot het punt waarop iemand nog niet duidelijk vruchtbaar is. Een vroeg ontwikkelend meisje vertoont zowel de jeugdige kenmerken als tekenen van vruchtbaarheid in overvloed.

[ Bericht 22% gewijzigd door FlyDutchMan op 11-02-2016 07:36:03 ]
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:22:15 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159832484
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 07:25 schreef FlyDutchMan het volgende:

Overigens zijn die kenmerken in zekere zin juist een plus. Jeugdige kenmerken zijn juist aantrekkelijk, omdat ze wijzen op vitaliteit. Die aantrekkingskracht beperkt zich echter normaliter in ieder geval tot het punt waarop iemand nog niet duidelijk vruchtbaar is. Een vroeg ontwikkelend meisje vertoont zowel de jeugdige kenmerken als tekenen van vruchtbaarheid in overvloed.
Misschien toont ze het wel in uiterlijk, maar ze is het nog niet.
Dat zie je ook aan het feit dat tussen de 12 en 15 jaar er meer moeders en baby's sterven tijdens de geboorte en er ook meer complicaties optreden vergeleken bij vrouwen van 20+.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159832738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Misschien toont ze het wel in uiterlijk, maar ze is het nog niet.
Dat zie je ook aan het feit dat tussen de 12 en 15 jaar er meer moeders en baby's sterven tijdens de geboorte en er ook meer complicaties optreden vergeleken bij vrouwen van 20+.
Als je kan verwekken ben je per definitie vruchtbaar lijkt mij.
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:36:27 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159832762
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:35 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Als je kan verwekken ben je per definitie vruchtbaar lijkt mij.
Ja, maar dat je vruchtbaar ben wil niet zeggen dat je lichaam ook klaar is om een kind te dragen,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159832914
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 07:25 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

In een vrij cruciaal moment van de seksuele ontwikkeling wordt de negativiteit jegens jongere mannen nogal gevoed tussen meisjes onderling. Als een meisje van 15 al in haar hoofd heeft geprent dat jongens van 14 niet aantrekkelijk zijn, omdat ze te kinderachtig zijn, gaat ze er wanneer ze 40 is ook niet opeens een zwak voor ontwikkelen.

[..]

Verschil is niet zo lastig te zien vind ik. Zelfs sterk ontwikkelde meisjes van 12 (en 13 en 14) hebben vrijwel altijd een zeer typerend kinderlijk gezicht. Daarbij zijn ze vaak ook véél dunner dan oudere meisjes, dat kinderlijke dunne, zelfs als ze wel volle heupen en borsten hebben.

Overigens zijn die kenmerken in zekere zin juist een plus. Jeugdige kenmerken zijn juist aantrekkelijk, omdat ze wijzen op vitaliteit. Die aantrekkingskracht beperkt zich echter normaliter in ieder geval tot het punt waarop iemand nog niet duidelijk vruchtbaar is. Een vroeg ontwikkelend meisje vertoont zowel de jeugdige kenmerken als tekenen van vruchtbaarheid in overvloed.
Een meisje van 15 denkt anders dan een vrouw van 40, dat lijkt me logisch.
pi_159833072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja, maar dat je vruchtbaar ben wil niet zeggen dat je lichaam ook klaar is om een kind te dragen,
In de meerderheid van de gevallen is het dat wel. Dat er een grotere kans op complicaties is betekent nog niet dat de gehele leeftijdsgroep lichamelijk niet geschikt is om kinderen te baren. Er is altijd een risico op complicaties. Dat risico is trouwens groter bij vrouwen ouder dan 30 dan bij een meisje van 15.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een meisje van 15 denkt anders dan een vrouw van 40, dat lijkt me logisch.
Dat klopt, maar het is niet logisch dat een vrouw van 40 meer seksuele interesse heeft in een jongen van 14 dan een meisje van 15. Tegen die tijd heeft ze al veel meer associaties ontwikkelt met jongens van die leeftijd die dat minder waarschijnlijk maken (als zoon, neefje of leerling bijvoorbeeld). Je ziet bij mannen ook dat er meer 15-jarigen zijn met seksuele interesse in 14-jarige meisjes dan 40-jarigen. Het zou ook onlogisch zijn als het zich andersom ontwikkelt. Kan natuurlijk altijd voorkomen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:01:44 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159833210
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:53 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

In de meerderheid van de gevallen is het dat wel. Dat er een grotere kans op complicaties is betekent nog niet dat de gehele leeftijdsgroep lichamelijk niet geschikt is om kinderen te baren. Er is altijd een risico op complicaties. Dat risico is trouwens groter bij vrouwen ouder dan 30 dan bij een meisje van 15.

[..]

Dat klopt, maar het is niet logisch dat een vrouw van 40 meer seksuele interesse heeft in een jongen van 14 dan een meisje van 15. Tegen die tijd heeft ze al veel meer associaties ontwikkelt met jongens van die leeftijd die dat minder waarschijnlijk maken (als zoon, neefje of leerling bijvoorbeeld). Je ziet bij mannen ook dat er meer 15-jarigen zijn met seksuele interesse in 14-jarige meisjes dan 40-jarigen. Het zou ook onlogisch zijn als het zich andersom ontwikkelt. Kan natuurlijk altijd voorkomen.
Dat geloof ik niet zo snel, van 30+ gevaarlijker dan onder de 18. :D

''The report, from the charity Save the Children, highlights the fact that girls under the age of 15 are five times more likely to die in pregnancy than women in their 20s, and that babies born to younger mothers are also at greater risk. It’s important to note that this is a global figure, which includes the high number of teenage pregnancies in the developing world. It should not cause unnecessary alarm to teenage mothers in the UK.''

Het enige risico van 30+ is een iets hogere kans op een baby met down. geen hogere kans op doodgeborene of problemen voor de moeder.

Maar ben jij van mening dan dat er niks mis is met tienerzwangerschappen? Lichamelijk en emotioneel enz?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159833733
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet zo snel, van 30+ gevaarlijker dan onder de 18. :D

''The report, from the charity Save the Children, highlights the fact that girls under the age of 15 are five times more likely to die in pregnancy than women in their 20s, and that babies born to younger mothers are also at greater risk. It’s important to note that this is a global figure, which includes the high number of teenage pregnancies in the developing world. It should not cause unnecessary alarm to teenage mothers in the UK.''

Het enige risico van 30+ is een iets hogere kans op een baby met down. geen hogere kans op doodgeborene of problemen voor de moeder.

Maar ben jij van mening dan dat er niks mis is met tienerzwangerschappen? Lichamelijk en emotioneel enz?
Het onderzoek dat ik heb gepost is uitgevoerd in opdracht van de VN en het WHO, als die zouden denken dat de resultaten niet geloofwaardig waren was het nooit gepubliceerd natuurlijk.

Dus nee, een iets hogere kans op down is niet het enige risico bij een moeder van 30:



Ik ben van mening dat er niet per definitie iets mis is met tienerzwangerschappen nee. Dat ligt aan de situatie, in hoeverre de moeder kan rekenen op steun van de vader, maar ook van andere familieleden en het hangt ook een beetje af van de samenleving waarin het gebeurt. In de ene maatschappij word je sneller volwassen dan in de andere, hoe graag sommigen ook een westerse maatstaf voor iedereen willen hanteren.

De bezwaren die er kunnen zijn, zijn in mijn optiek voornamelijk emotioneel. Lichamelijk gezien is de meerderheid van de tienermeisjes prima in staat om een zwangerschap te voldragen.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:40:43 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159834121
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:26 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Het onderzoek dat ik heb gepost is uitgevoerd in opdracht van de VN en het WHO, als die zouden denken dat de resultaten niet geloofwaardig waren was het nooit gepubliceerd natuurlijk.

Dus nee, een iets hogere kans op down is niet het enige risico bij een moeder van 30:

[ afbeelding ]

Ik ben van mening dat er niet per definitie iets mis is met tienerzwangerschappen nee. Dat ligt aan de situatie, in hoeverre de moeder kan rekenen op steun van de vader, maar ook van andere familieleden en het hangt ook een beetje af van de samenleving waarin het gebeurt. In de ene maatschappij word je sneller volwassen dan in de andere, hoe graag sommigen ook een westerse maatstaf voor iedereen willen hanteren.

De bezwaren die er kunnen zijn, zijn in mijn optiek voornamelijk emotioneel. Lichamelijk gezien is de meerderheid van de tienermeisjes prima in staat om een zwangerschap te voldragen.
Ah, die is vanaf 15 jaar oud, hebben ze ook onderzoek van onder de 15 jaar oud?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159834359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah, die is vanaf 15 jaar oud, hebben ze ook onderzoek van onder de 15 jaar oud?
Nee, maar laten we eens gek doen en uitgaan van wat save the children zegt: twintigers sterven in zo'n 250 van de 100.000 gevallen, dus meisjes onder de 15 in 1250 van de 100.000 gevallen. Betekent dat het gemiddelde meisje in die groep lichamelijk niet klaar is om te bevallen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')