abonnement Unibet Coolblue
pi_158463768
Welkom in het feedbacktopic van Utopia.
Hier kun je alle vragen en opmerkingen met betrekking tot de moderatie kwijt, zoals het aanpassen van een TT, het vragen waarom we een slotje hebben gezet of ons gewoon heel veel complimenten geven over hoe goed wij het doen. ;)

De FAQ vind je hier.

Veel plezier met Utopia!

Voor de mensen die de OP bijwerken en het gemist hebben in het vorige deel:

OP:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.png

PSD:
http://mizar-it.nl/utopia/utopia-op-2015.psd

Let op dat je, zowel rulers als guides aan hebt staan en snap to guides, dan kun je de uitlijning niet verpesten. Die staat precies uitgemeten namelijk.
pi_158463772
Is het echt een heel raar idee om weer eens een beetje te gaan modden in de Cos? Het is een grote puinhoop, sc, woordenwisseling, gezeik, gezever.
Dat kwartiertje van Pullup in de ochtend voldoet gewoon niet.
Schijnbaar wordt er op TR's ook heel weinig gereageerd. Er moet toch een manier zijn om de boel op de rails te krijgen. We hebben drie mods.
pi_158473149
Ik vind dat geen raar idee. Meerdere keren wordt het in de cos benoemd. Dat Pullup er is, wordt gewaardeerd, maar als hij er niet is, ontspoort het regelmatig met gesnauw, geklaag over elkaar en gesc.
Enkel reageren op TR's is niet genoeg en bovendien wekt de afwezigheid van de mods ook nog de indruk dat ze totaal niet in de smiezen hebben hoe de zaken ervoor staan.
Just my two cents en gewoon de wens dat het voor iedereen weer een beetje leuk wordt in
de cos.

Misschien kan een mod hierop reageren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Voxs op 23-12-2015 18:07:23 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158474488
Mag de Feedback weer sticky?
Alvast bedankt. :)
  Moderator woensdag 23 december 2015 @ 22:34:02 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158481894
Dat bepaalde users vinden dat er veel meer en strakker gemodereerd zou moeten in de COS is niet nieuw. En wij vinden dat het best goed gaat in de COS. Ook niet nieuw. Dat er te weinig actief meegepost wordt en dat het beter zou zijn als 'blauw' dat meer zou doen, (h)erkennen we echter. Pullup is er niet meer toe in de gelegenheid, en Lies en ik volgen alleen de grote lijnen van Utopia. Dus daar moeten we wat mee. Gaat gebeuren.

Lies en ik screenen overigens vrijwel alles, lezen ook regelmatig live mee. Weten wie er goed met elkaar op kunnen schieten en wie niet. We lezen alle TR's, maar als we daar iets mee doen is dat vaak onzichtbaar. Users op hun postgedrag aanspreken doen we bij voorkeur per dm. En soms is er een reden om het openbaar te doen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 23 december 2015 @ 23:13:21 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158483604
Hey Mootie, ze hebben een actieve mod nodig.... Lijkt mij wel wat voor jou!

Sorry. Kom hier echt nooit meer, maar staat nog wel in my active topics en zag de laatste post van Gert. Keep up the good work ^O^
pi_158483644
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Marrije het volgende:
Hey Mootie, ze hebben een actieve mod nodig.... Lijkt mij wel wat voor jou!

Sorry. Kom hier echt nooit meer, maar staat nog wel in my active topics en zag de laatste post van Gert. Keep up the good work ^O^
Mwaaaah, ik vermoed dat er dan een paar users vertrekken.
  woensdag 23 december 2015 @ 23:36:44 #8
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158484588
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:13 schreef Marrije het volgende:
Hey Mootie, ze hebben een actieve mod nodig.... Lijkt mij wel wat voor jou!

Sorry. Kom hier echt nooit meer, maar staat nog wel in my active topics en zag de laatste post van Gert. Keep up the good work ^O^
Dat is het beste idee wat ik tot nu toe gelezen heb hier de afgelopen maanden.. Eindelijk een Mod die écht bij het minste of geringste Posters gaat ruimen is wat de COS mist ! ;)
Ik stem vóór..
pi_158488752
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwaaaah, ik vermoed dat er dan een paar users vertrekken.
Dan ben ik de eerste zeker ?
Of één van de eerste. :+

Werd gezegd dat als ik minder ging posten het beter zou gaan met de Cos.
Ik post nu vrij weinig in de cos, en de ellende is volgens mij alleen maar erger geworden.

Tot op heden heb ik alleen maar meer gezeur en geklaag op elkaar kunnen zien in de cos, maar kan aan mij liggen natuurlijk.
pi_158488753
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Gert het volgende:
Dat bepaalde users vinden dat er veel meer en strakker gemodereerd zou moeten in de COS is niet nieuw. En wij vinden dat het best goed gaat in de COS. Ook niet nieuw. Dat er te weinig actief meegepost wordt en dat het beter zou zijn als 'blauw' dat meer zou doen, (h)erkennen we echter. Pullup is er niet meer toe in de gelegenheid, en Lies en ik volgen alleen de grote lijnen van Utopia. Dus daar moeten we wat mee. Gaat gebeuren.

Lies en ik screenen overigens vrijwel alles, lezen ook regelmatig live mee. Weten wie er goed met elkaar op kunnen schieten en wie niet. We lezen alle TR's, maar als we daar iets mee doen is dat vaak onzichtbaar. Users op hun postgedrag aanspreken doen we bij voorkeur per dm. En soms is er een reden om het openbaar te doen.
De discussie die hier nu is is ook de reden waarom de sfeer in de cos verpest word.
Jullie weten de norm en grijpen in als het moet.
Ik hoop dat deze eindeloze discussies nou eens ophoud, het is niet leuk meer.
pi_158488754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwaaaah, ik vermoed dat er dan een paar users vertrekken.
Dat weet ik wel zeker.
  donderdag 24 december 2015 @ 07:28:43 #12
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158489346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

De discussie die hier nu is is ook de reden waarom de sfeer in de cos verpest word.
Jullie weten de norm en grijpen in als het moet.
Ik hoop dat deze eindeloze discussies nou eens ophoud, het is niet leuk meer.
de cos is niet leuk meer :{w

er zijn al heel wat users gewoon weg, al tijden, en dat is niet omdat het zo leuk is ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158489470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:34 schreef Gert het volgende:
Dat bepaalde users vinden dat er veel meer en strakker gemodereerd zou moeten in de COS is niet nieuw. En wij vinden dat het best goed gaat in de COS. Ook niet nieuw. Dat er te weinig actief meegepost wordt en dat het beter zou zijn als 'blauw' dat meer zou doen, (h)erkennen we echter. Pullup is er niet meer toe in de gelegenheid, en Lies en ik volgen alleen de grote lijnen van Utopia. Dus daar moeten we wat mee. Gaat gebeuren.

Lies en ik screenen overigens vrijwel alles, lezen ook regelmatig live mee. Weten wie er goed met elkaar op kunnen schieten en wie niet. We lezen alle TR's, maar als we daar iets mee doen is dat vaak onzichtbaar. Users op hun postgedrag aanspreken doen we bij voorkeur per dm. En soms is er een reden om het openbaar te doen.
Fijn dat er naar gekeken wordt naar wat meer aanwezigheid van mods in de cos. Snap dat dit moeilijk is.

Dat jullie vinden dat het best goed gaat in de cos, verbaast mij. Misschien gaat het goed voor jullie?
Ja, er zijn niet meer die harde clashen van weleer, maar ook niet meer de humor als balans. Elke dag, op meerdere momenten klagen users ( en niet enkel Moots en de mensen die hier komen vragen om andere moderatie) over de hoeveelheid slow chat. Er worden om de haverklap plaatjes gepost, yt's gepost. Er worden ook om de haverklap bepaalde users bestookt met treiterende opmerkingen. Users die anders tegen dingen aankijken worden weggezet als trol.
Hecht clubje? jazeker en fijn voor hen, maar niet voor degenen die daar buiten vallen.

Maar goed, als jullie idee van "best goed' zo is, zo zij het.

edit: doorhaling, want niet nodig.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158489856
Er zijn twee groepen.

Groep 1 is uit op te veel gezelligheid en is ook heel vaak offtopic en is niet alleen bezig met cossen

Groep 2 is uit op het aanspreken van andere users en is ook niet alleen bezig met cossen.

Beiden groepen zijn irritant dus niet alleen de users die off topic zijn (gaat soms echt veel te ver!) maar ook alle users die het nodig vinden anderen moeten aanspreken(soms via berichten aan andere users hun afkeuring laten blijken). Dat is net zo rete-irritant als het offtopic gezeur o|O
pi_158490022
Dus dat!

Oplossing is simpel: spreek elkaar aan via PM en laat je aanspreken door anderen. Doe dat binnen je eigen groep. Het is steeds de geldingsdrang die het wint van het fatsoen.

Werkt dit aanspreken niet? Dan wil die ene groep niet. Het wordt nl vanzelf zichtbaar welke groep de boel verstiert.

Ik vind het te keinderachtig voor woorden dat er mods bestaan. Opdoeken die met blauwen, ook hier. Laat ze kerst gaan vieren. Of oud en nieuw.
  donderdag 24 december 2015 @ 09:18:27 #16
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_158490063
Er klagen hier mensen, die zelf weinig on topic zijn, en alleen maar anderen terecht wijzen.
Kom op de meeste zijn volwassen mensen!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 24 december 2015 @ 09:34:12 #17
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158490262
het is ook wel lastig sommige mensen kunnen nog geen schoenzool van een olifant onderscheiden en doen gelijk stressed als iemand wat zegt wat niet strookt met hun mening en hun quote en doen of je ze in hun gezicht spuwt....
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158490316
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 08:54 schreef doodmoe het volgende:
Er zijn twee groepen.

Groep 1 is uit op te veel gezelligheid en is ook heel vaak offtopic en is niet alleen bezig met cossen

Groep 2 is uit op het aanspreken van andere users en is ook niet alleen bezig met cossen.

Beiden groepen zijn irritant dus niet alleen de users die off topic zijn (gaat soms echt veel te ver!) maar ook alle users die het nodig vinden anderen moeten aanspreken(soms via berichten aan andere users hun afkeuring laten blijken). Dat is net zo rete-irritant als het offtopic gezeur o|O
Dat laatste doen beide groepen. Het is wat.. Sabine heeft gelijk, we zijn volwassen mensen. Ik neem aan dat we redelijk met elkaar om zouden moeten kunnen gaan. Dat betekent ook, dat we het van elkaar moeten kunnen hebben als we elkaar aanspreken op dingen en ook dat als iemand van mening van je verschilt, dat geen persoonlijke aanval is.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 24 december 2015 @ 09:37:31 #19
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_158490326
quote:
8s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef PeZu het volgende:
het is ook wel lastig sommige mensen kunnen nog geen schoenzool van een olifant onderscheiden en doen gelijk stressed als iemand wat zegt wat niet strookt met hun mening en hun quote en doen of je ze in hun gezicht spuwt....
Of negeren, zoals ik al een poosje bij jou doe :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 24 december 2015 @ 09:50:15 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158490558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:37 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Of negeren, zoals ik al een poosje bij jou doe :Y
het gaat hier niet om mij, maar top van je dat je mij even persoonlijk erbij haalt, siert je ^O^

je kan het ook algemeen laten natuurlijk heh ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door PeZu op 24-12-2015 09:55:57 ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 10:00:26 #21
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158490722
en dat gelul over groepjes ook, wat is dit de basisschool?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158490750
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:00 schreef PeZu het volgende:
en dat gelul over groepjes ook, wat is dit de basisschool?
Jups, helaas.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 24 december 2015 @ 10:04:35 #23
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158490783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:02 schreef Voxs het volgende:

[..]

Jups, helaas.
om een hoekje afspreken , wie je gaat pesten, het klinkt te tragisch maar het gebeurt gewoon nog :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158490795
quote:
8s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

om een hoekje afspreken , wie je gaat pesten, het klinkt te tragisch maar het gebeurt gewoon nog :D
Damn, de treurigheid.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158492579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 09:18 schreef Poezewoes het volgende:
Er klagen hier mensen, die zelf weinig on topic zijn, en alleen maar anderen terecht wijzen.
Kom op de meeste zijn volwassen mensen!
Het gaat niet eens over de hoeveelheid off topic... Het gaat om de algehele sfeer.
pi_158492616
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2015 10:05 schreef Voxs het volgende:

[..]

Damn, de treurigheid.
Pestgedrag is aan de orde van de dag in de Cos.
pi_158492650
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Pestgedrag is aan de orde van de dag in de Cos.
I know, zelfs in stemcafé topic.. :{
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158492868
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 03:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

De discussie die hier nu is is ook de reden waarom de sfeer in de cos verpest word.
Jullie weten de norm en grijpen in als het moet.
Ik hoop dat deze eindeloze discussies nou eens ophoud, het is niet leuk meer.
De discussie, of mijn vraag, is of het niet eens tijd wordt voor de mods om mee te gaan posten en de sfeer te proeven.
Hoe is dat in godesnaam de reden dat de sfeer in de cos verpest wordt.
pi_158493591
Wow, ik lees even een stukje terug in de cos. Classy hoor, Punkman. Heel classy.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 12:42:22 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158493690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef mootie het volgende:

edit: doorhaling, want niet nodig.
:? Waarom haal je het dan niet gewoon weg in plaats van dat je het leesbaar laat staan?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158493748
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:42 schreef Gert het volgende:

[..]

:? Waarom haal je het dan niet gewoon weg in plaats van dat je het leesbaar laat staan?
Omdat mensen het sowieso al gelezen hadden.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 12:45:46 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158493766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Voxs het volgende:

[..]

Omdat mensen het sowieso al gelezen hadden.
Allemaal al. binnen 5 minuten.. oké. :D
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 12:46:50 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158493783
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef mootie het volgende:

[..]

De discussie, of mijn vraag, is of het niet eens tijd wordt voor de mods om mee te gaan posten en de sfeer te proeven.
Hoe is dat in godesnaam de reden dat de sfeer in de cos verpest wordt.
Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158493801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Allemaal al. binnen 5 minuten.. oké. :D
Zou kunnen, wel bijzonder dat je daar over valt, en de rest links laat liggen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 12:48:38 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158493820
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:37 schreef mootie het volgende:
Wow, ik lees even een stukje terug in de cos. Classy hoor, Punkman. Heel classy.
Zoals gezegd: wij lezen alle TR's. Als je klachten hebt over posts van Punkman, zet dan een TR, of dm hem.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158493821
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
Mijn god,..echt.. oke. tabé voor even :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 24 december 2015 @ 12:49:12 #37
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158493832
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
gelukkig begrijp je het weer prima en vul je het objectief in, bedankt man, de cos is geweldig en jij ook ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158493852
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
Ja, al meer dan anderhalf jaar.

Maar het ligt allemaal aan mij, komt mooi overeen met de sfeer in de Cos. >:O

Verder is iedereen reuzevriendelijk en worden mensen met andere meningen niet groepsgewijs getreiterd. Welnee. Enorm gezellig in de Cos.

Tis wel goed allemaal.
  donderdag 24 december 2015 @ 12:58:12 #39
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158493989
Ik geloof ook geen snars van dat alles wordt nagelezen, en er objectief wordt gekeken dat kun je wel op de users afschuiven, dat geeft alleen maar het idee dat er totaal niet opgelet wordt en voor de easy way out wordt gekozen, de meeste kritische doodmodden vd lieve vrede omdat het allemaal teveel werk is
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2015 @ 13:08:47 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_158494174
Ooit was de COS zelfregulerend. Af en toe wat onderling gekibbel, meer ook niet.
Ik denk wel dat het b.v. ten tijde van DGK anders was omdat de mods actief meekeken en meepostten. Ik vind het jammer dat dat nu anders is, zal wel met tijd te maken hebben, of omdat het een kut RLS is. ;)
Dat er achter de schermen meer gebeurt dan wij denken geloof ik wel.
Zelf COS ik een stuk minder en dat heeft echt te maken met bepaalde users. Jammer, maar helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 24-12-2015 13:14:21 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_158494272
Ik vind het jammer dat ik afgerekend word op mijn 'toon'. Had ook wel gehoopt dat na twee jaar wel duidelijk was geweest dat er geen kwalijke bedoelingen achter zitten.

Ik vind het gewoon oprecht jammer dat het er op lijkt dat Uto aan zijn lot is overgelaten. Ik voel geen interesse of betrokkenheid van de mods. Modden is toch geen verplichting. Als Uto niet je ding is, kun je een ander forum gaan modden, wat wel je interesse heeft. Misschien zijn er wel mods die het wel leuk vinden om mee te posten en mee te denken.

Tijdens DGK postte er altijd blauw mee, en in mijn beleving 'hoort' dat ook zo. :@
pi_158494308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
_O_ _O_ _O_
Dit is nu precies waar het al heel lang over gaat.
Mijn complimenten.
Ik meng me al niet in dit soort discussies omdat een aantal users meestal de hand boven het hoofd word gehouden.
Mensen die inderdaad vaak neerbuigend doen over/naar andere users, die lopen af te troeven met 'hun intelligentie / intelligente opmerkingen', (denken ze. )
Altijd vinden dat ze gelijk hebben en denken alle wijsheid van de wereld te hebben terwijl anderen maar domme ganzen zijn, in hun ogen, die 'het' maar niet zien.
Echt Gert.
Petje af voor jou. ^O^
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_158494324
Flikker toch een end op echt :r

Ik zal deze uitbarsting even verklaren:

Voor de zoveelste keer: Als er iets gepost wordt dan kan je reactie verwachten, soms om iets te corrigeren: ik zag dat anders op de stream, soms om iets aan te vullen: ja, maar eigenlijk werkt het zo, etc . Ja, ik zie het toch anders.
Wat is daar in hemelsnaam neerbuigend, intelligent willen doen of wat dan ook aan?

Dat is niet omdat men je een domme gans vindt, dat is gewoon cossen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Voxs op 24-12-2015 13:26:58 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 24 december 2015 @ 13:26:27 #44
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158494542
Treurig dat je perse denkt dat kennis delen is om neerbuigend te doen dan snap je het niet en dat is waarom ik dat net zo cru stelde, al typ je het in gouden choco letters als je het perse persoonlijk wil opvatten dan wordt het tijd voor wat zelfontwikkeling
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158494697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
Jammer. Je slaat de plank echt behoorlijk mis.

Ik post al een tijdje niet meer mee. Niemand zal daar ook maar één seconde wakker van liggen omdat ik niet heel veel of vaak iets postte, in elk geval stukken minder dan 'the usual suspects'. De reden is het offtopic gezwam en de aanvallen als iemand toevallig iets positiefs noemt over door de meeste users gehate inwoner(s). Of andersom.

Dat je het nu nodig vindt om mensen aan te vallen die vragen om meer moderatie omdat die nu ontbreekt vind ik een zwaktebod. Je geeft aan de ene kant toe dat er een probleem is met de moderatie maar vindt het tegelijkertijd nodig om uit te halen naar users die erom vragen? Dat lijkt me behoorlijk tegenstrijdig en onnodig.

Als je het hebt over neerbuigend gedrag zou ik toch eens wat vaker 'sfeer gaan proeven' in de COS.
pi_158495664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
he he eindelijk ik dacht ff dat je bij dat clubje hoorden Danny eindelijk mijn mails gelezen of kom je zelf tot inzicht? Als het dat zo i s spijt mij het commentaar op jouw dat je steeds Pezu en zijn schaduw Vox verdedigd en Mootie
  donderdag 24 december 2015 @ 14:21:53 #47
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158495740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef bunnytr het volgende:

[..]

[..]

he he eindelijk ik dacht ff dat je bij dat clubje hoorden Danny eindelijk mijn mails gelezen of kom je zelf tot inzicht? Als het dat zo i s spijt mij het commentaar op jouw dat je steeds Pezu en zijn schaduw Vox verdedigd en Mootie
:')_!

dit soort gedrag dus, een clubje wat? en gert ons beschermen? dan heb je dus geen een keer goed opgelet :D


en mijn schaduw? , ik ben er amper en voxs is veel vaker (denk ik, ik houdt dat nml niet bij) maar toch is het mijn schaduw, nee goed inzichtvol gekeken weer, zonder aannames ook, gek heh dat ik neerbuigend doe als je zo wordt bejegend :D _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door PeZu op 24-12-2015 14:28:16 ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158495936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef bunnytr het volgende:

[..]


[..]

he he eindelijk ik dacht ff dat je bij dat clubje hoorden Danny eindelijk mijn mails gelezen of kom je zelf tot inzicht? Als het dat zo i s spijt mij het commentaar op jouw dat je steeds Pezu en zijn schaduw Vox verdedigd en Mootie
Ja, ik lig vreselijk goed in de markt, daarom ben ik al 2 jaar een roepende in de woestijn en is er nog geen steek veranderd :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 24 december 2015 @ 15:32:36 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_158497023
Jammer dat nu alles wordt afgeschoven op mootie, PeZu en Voxs :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 24 december 2015 @ 17:18:30 #50
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_158499246
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wij 'proeven de sfeer', en wat mij dan opvalt is dat jij daar regelmatig op een neerbuigend, cynisch en terechtwijzend toontje tegen andere users post.
Net zoals je hier in FB voor de zoveelste keer de discussie opende: "Is het heel erg raar als...". Ongetwijfeld met goedbedoelende intenties, verontwaardigd als je bent, maar echt, wat werkt dat toch enorm averechts. Al bijna twee jaar.
En voxs en pezu gaven hierboven ook een aardige demonstratie van hun houding in de COS. Over de medecossers die 'nog geen schoenzool van een olifant kunnen onderscheiden'.
Kort samengevat: users die neerbuigend doen tegen users die neerbuigend doen over inwoners.

Zoals aangegeven vinden we ook dat er meer streamkijkend meepostend blauw moet zijn in de COS. Daar zijn we zoals gezegd mee bezig, maar zoals je zal begrijpen kost zoiets wat tijd.
het zal niet meevallen iemand te vinden die dat met flair (zonder pedant te zijn en sneren uit te delen) kan doen. Succes...
pi_158500133
quote:
99s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:15 schreef Zeyina het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Dit is nu precies waar het al heel lang over gaat.
Mijn complimenten.
Ik meng me al niet in dit soort discussies omdat een aantal users meestal de hand boven het hoofd word gehouden.
Mensen die inderdaad vaak neerbuigend doen over/naar andere users, die lopen af te troeven met 'hun intelligentie / intelligente opmerkingen', (denken ze. )
Altijd vinden dat ze gelijk hebben en denken alle wijsheid van de wereld te hebben terwijl anderen maar domme ganzen zijn, in hun ogen, die 'het' maar niet zien.
Echt Gert.
Petje af voor jou. ^O^
Mee eens. ^O^
pi_158505707
Zo Gert had het goed verwoord, precies zoals velen het "voelen" ^O^

Ja er is teveel off topic gelul maar er is ook teveel belerend gedoe.

Steek je hand in eigen boezem en doe wat je zelf leuk vindt. Negeer wat je niet leuk vindt. Het kan zo simpel zijn (van beide kanten ;) ).
pi_158505896
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:32 schreef doodmoe het volgende:
Zo Gert had het goed verwoord, precies zoals velen het "voelen" ^O^

Ja er is teveel off topic gelul maar er is ook teveel belerend gedoe.

Steek je hand in eigen boezem en doe wat je zelf leuk vindt. Negeer wat je niet leuk vindt. Het kan zo simpel zijn (van beide kanten ;) ).
En nog steeds was dat niet waar mijn vraag over ging.
pi_158505918
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:37 schreef mootie het volgende:

[..]

En nog steeds was dat niet waar mijn vraag over ging.
Gaf ik antwoord op jouw vraag dan? :?
  donderdag 24 december 2015 @ 21:40:58 #55
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158506057
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:32 schreef doodmoe het volgende:
Zo Gert had het goed verwoord, precies zoals velen het "voelen" ^O^

Ja er is teveel off topic gelul maar er is ook teveel belerend gedoe.

Steek je hand in eigen boezem en doe wat je zelf leuk vindt. Negeer wat je niet leuk vindt. Het kan zo simpel zijn (van beide kanten ;) ).
Wat me opvalt is dat iedereen alles zo goed weet te verwoorden hier..
Maar waarom deugt er dan nog steeds niets in de COS na twee jaar Utopia kijken?
pi_158506173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Wat me opvalt is dat iedereen alles zo goed weet te verwoorden hier..
Maar waarom deugt er dan nog steeds niets in de COS na twee jaar Utopia kijken?
Omdat mensen of "groepjes" elkaar niet met rust kunnen laten?

Er zijn users die ik negeer, ze liggen me niet en ik vind ze minder leuk dan anderen dus reageer ik daar gewoon niet op. Dat zouden er meer moeten doen.
Ook de mening over de bewoners, ik vind de ene leuk en de ander vindt dat niks. Dat is prima en als er dan iets negatiefs staat ga ik daar niet steeds op in. Die persoon mag dat negatieve best denken, is toch prima?
  donderdag 24 december 2015 @ 21:52:33 #57
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158506475
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Omdat mensen of "groepjes" elkaar niet met rust kunnen laten?

Er zijn users die ik negeer, ze liggen me niet en ik vind ze minder leuk dan anderen dus reageer ik daar gewoon niet op. Dat zouden er meer moeten doen.
Ook de mening over de bewoners, ik vind de ene leuk en de ander vindt dat niks. Dat is prima en als er dan iets negatiefs staat ga ik daar niet steeds op in. Die persoon mag dat negatieve best denken, is toch prima?
Tsja, in principe is dat altijd de beste de beste methode, maar het probleem zit hem toch écht in de COS zelf ingebouwd.
Als er een pittige COS neergezet wordt door een "kritische poster" zal ik maar zeggen, volgt daar meestal een discussie op die reactie
En die discussie wordt dan steevast door de "vaste crew" ½Blauwe ( ik zal geen namen noemen) afgebrand en naar de SC verwezen
En dit dit is als gaande sinds de start van Utopia
Kill The COS is al twee jaar aan de gang zo
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 21:57:14 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158506633
quote:
13s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat nu alles wordt afgeschoven op mootie, PeZu en Voxs :{
Dat is dan een misverstand. Wij zijn niet van de strakke sturing - of dat nu onze visie is of vooral gemakzucht zal ik dan maar in het midden laten ;) - maar dat er momenteel te weinig blauw zichtbaar aanwezig is: daar zijn we het mee eens.

Ik zag mootie echter hier hetzelfde doen als in de COS, en vanochtend persifleerden pezu&voxs zichzelf in dit topic met hoe het er ook in de COS vaak aan toe gaat. Ik wilde dat even aankaarten. Moet kunnen toch, wanneer je anderen zo vaak de maat neemt. Net als aan ons wordt gevraagd in de spiegel te kijken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158506664
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Tsja, in principe is dat altijd de beste de beste methode, maar het probleem zit hem toch écht in de COS zelf ingebouwd.
Als er een pittige COS neergezet wordt door een "kritische poster" zal ik maar zeggen, volgt daar meestal een discussie op die reactie
En die discussie wordt dan steevast door de "vaste crew" ½Blauwe ( ik zal geen namen noemen) afgebrand en naar de SC verwezen
En dit dit is als gaande sinds de start van Utopia
Kill The COS is al twee jaar aan de gang zo
Ik denk dat er een verschil zit tussen een kritische poster en een belerende poster.
Als dan niet bewust geschreven komt dit regelmatig wel op die manier over. Misschien zit het hem daar in.
  donderdag 24 december 2015 @ 22:01:32 #60
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158506773
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:58 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Ik denk dat er een verschil zit tussen een kritische poster en een belerende poster.
Als dan niet bewust geschreven komt dit regelmatig wel op die manier over. Misschien zit het hem daar in.
Nenene, die kritische poster kijkt naar de streams, die belerende poster niet, die weet soms niet eens waar die reactie over ging..een Trol dus
  donderdag 24 december 2015 @ 22:01:37 #61
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158506776


[ Bericht 100% gewijzigd door sly-nl op 24-12-2015 22:02:54 (ff opnieuw, vergeten te kwootteuh) ]
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:04:06 #62
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158506874
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 13:13 schreef mootie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik afgerekend word op mijn 'toon'. Had ook wel gehoopt dat na twee jaar wel duidelijk was geweest dat er geen kwalijke bedoelingen achter zitten.

Ik vind het gewoon oprecht jammer dat het er op lijkt dat Uto aan zijn lot is overgelaten. Ik voel geen interesse of betrokkenheid van de mods. Modden is toch geen verplichting. Als Uto niet je ding is, kun je een ander forum gaan modden, wat wel je interesse heeft. Misschien zijn er wel mods die het wel leuk vinden om mee te posten en mee te denken.

Tijdens DGK postte er altijd blauw mee, en in mijn beleving 'hoort' dat ook zo. :@
Je loopt hier al 2 jaar vrij frequent te piepen (en dan kijk ik niet eens zo vaak meer). En dan dacht ik toch wel soms: "wat zou er toch met haar aan de hand zijn dat het zo'n obsessie is geworden om maar door te blijven gaan met dat gepiep?"

Verder lijkt het me logisch dat fok! geen rekening kan houden met een eenling (en een paar meelopers..) omdat er geld verdiend moet worden, dus zoveel mogelijk users, en dus: geen gejank van een paar jankerds die dit oogpunt niet hebben/daar bij stil staan.

Geile kerst *;
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:04:24 #63
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158506886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dan een misverstand. Wij zijn niet van de strakke sturing - of dat nu onze visie is of vooral gemakzucht zal ik dan maar in het midden laten ;) - maar dat er momenteel te weinig blauw zichtbaar aanwezig is: daar zijn we het mee eens.

Ik zag mootie echter hier hetzelfde doen als in de COS, en vanochtend persifleerden pezu&voxs zichzelf in dit topic met hoe het er ook in de COS vaak aan toe gaat. Ik wilde dat even aankaarten. Moet kunnen toch, wanneer je anderen zo vaak de maat neemt. Net als aan ons wordt gevraagd in de spiegel te kijken.
je bent zelf een persiflage :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158506930
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nenene, die kritische poster kijkt naar de streams, die belerende poster niet, die weet soms niet eens waar die reactie over ging..een Trol dus
Oke dan zeg ik het anders.
Iemand aanspreken over een (in hun ogen foute) mening is iets anders dan je mening zeggen. Dat eerste vind ik niet leuk, het tweede mag altijd.
Maar dit is alleen zoals ik het voel hoor, ik ga gewoon niet meer in op de posters die me "aanspreken". En dat heeft er niets mee te maken of die persoon een andere mening heeft dan ik.
  donderdag 24 december 2015 @ 22:05:43 #65
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158506938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef sly-nl het volgende:

Nahh zó erg was die text nou ook weer niet.. ;)
  donderdag 24 december 2015 @ 22:05:52 #66
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158506943
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 17:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

het zal niet meevallen iemand te vinden die dat met flair (zonder pedant te zijn en sneren uit te delen) kan doen. Succes...
Marrijeeeeeeeeeeuuuuuuhhhhhhhh o|O o|O O+ O+ O+
love & heet
pi_158506995
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:43 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Omdat mensen of "groepjes" elkaar niet met rust kunnen laten?

Er zijn users die ik negeer, ze liggen me niet en ik vind ze minder leuk dan anderen dus reageer ik daar gewoon niet op. Dat zouden er meer moeten doen.
Ook de mening over de bewoners, ik vind de ene leuk en de ander vindt dat niks. Dat is prima en als er dan iets negatiefs staat ga ik daar niet steeds op in. Die persoon mag dat negatieve best denken, is toch prima?
Ik sta volledig achter de woorden van Gert en ben echt blij dat ik die mening heb mogen lezen.
Ik sta ook volledig achter jouw woorden, ik laat mij niet in een groepje duwen, groepjes zijn mij vreemd. Maar meningen, oeiii ja de ene vind ik leuk de ander niet maar laat iedereen in zijn waarde....totdat men probeert je een mening door je strot te duwen!
Ook ik ben niet heilig, als het mij tot aan de lippen komt reageer ik!
Maar mensen die niet of nauwelijks zelf op de stream reageren maar wel de lakens uit willen delen v.w.b. er over die streams wordt gezegd...
Die verzieken zelf voor een groot gedeelte de sfeer.
De rest lost zich vaak vanzelf wel op.
  donderdag 24 december 2015 @ 22:08:53 #68
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507047
Lostte rest maar op :D ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:09:36 #69
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507077
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

je bent zelf een persiflage :D
Jijverdient een pak kerstrammel, jankstraal o|O

Inhoudelijk heb je niets te melden. Hebt al meerdere malen lopen juichen omdat het in de s.c. zo goed als leegliep, en toch blijf je er komen. 8-) Vreemde, vreemde snuitert.
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:10:08 #70
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507094
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef PeZu het volgende:
Lostte rest maar op :D ^O^
Groeten in het gesticht 8)7 w/ :W :W
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:11:21 #71
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507142
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:09 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Jijverdient een pak kerstrammel, jankstraal o|O

Inhoudelijk heb je niets te melden. Hebt al meerdere malen lopen juichen omdat het in de s.c. zo goed als leegliep, en toch blijf je er komen. 8-) Vreemde, vreemde snuitert.
proest, wat kom jij dan doen, vuige sensatie zoeker :D :W _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:11:53 #72
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Groeten in het gesticht 8)7 w/ :W :W
is hwt leuk daar?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:12:02 #73
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507163
quote:
13s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:32 schreef puzziepie het volgende:
Jammer dat nu alles wordt afgeschoven op mootie, PeZu en Voxs :{
De as van het kwaad. Mootie dan wat minder, want die gelooft echt in een betere cos o|O , wat dat dan ook zijn moge.

Die 2 anderen zijn wolven in schaapskleren. Tuig is het. Van de richel!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 24-12-2015 22:17:25 (typo) ]
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:13:15 #74
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507202
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

proest, wat kom jij dan doen, vuige sensatie zoeker :D :W _O-
Ik kom hier omdat ik gevraagd ben, hondendrol
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:14:28 #75
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507241
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:05 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Oke dan zeg ik het anders.
Iemand aanspreken over een (in hun ogen foute) mening is iets anders dan je mening zeggen. Dat eerste vind ik niet leuk, het tweede mag altijd.
Maar dit is alleen zoals ik het voel hoor, ik ga gewoon niet meer in op de posters die me "aanspreken". En dat heeft er niets mee te maken of die persoon een andere mening heeft dan ik.
Ok, mee eens maar dat staat los van de
échte discussie die kan zijn ontstaan vanuit dingen die op de stream gezien zijn en in de COS continue de kop ingedrukt worden door ½Blauwe Eikels
  donderdag 24 december 2015 @ 22:14:42 #76
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:13 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ik kom hier omdat ik gevraagd ben, hondendrol
tuurlijk joh ongekende treurneus :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:16:24 #77
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507308
-edit-

Ja hoi, zo kan die wel weer. In de SC mag behoorlijk veel, ga daar lekker geiten. ~:)

[ Bericht 89% gewijzigd door Gert op 24-12-2015 22:18:53 ]
love & heet
pi_158507325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dan een misverstand. Wij zijn niet van de strakke sturing - of dat nu onze visie is of vooral gemakzucht zal ik dan maar in het midden laten ;) - maar dat er momenteel te weinig blauw zichtbaar aanwezig is: daar zijn we het mee eens.

Ik zag mootie echter hier hetzelfde doen als in de COS, en vanochtend persifleerden pezu&voxs zichzelf in dit topic met hoe het er ook in de COS vaak aan toe gaat. Ik wilde dat even aankaarten. Moet kunnen toch, wanneer je anderen zo vaak de maat neemt. Net als aan ons wordt gevraagd in de spiegel te kijken.
Mag ik even vragen waar je mij zag persifleren?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  One tough cookie donderdag 24 december 2015 @ 22:17:43 #79
169210 liesje1979
pi_158507340
Volgens mij gaat het hier om twee dingen.
Allereerst, en dat erkennen we, wordt er door blauw te weinig mee gepost, daardoor lijkt het alsof we er niet zijn. Dat wil niet zeggen dat we niet meelezen en wel degelijk op de hoogte zijn van de sfeer in de COS. Ook wil dat niet zeggen dat we hier niets mee doen. En dat wil ook niet zeggen dat we alleen af en toe wat TR wegvinken. Dit hoeft niemand te geloven natuurlijk. Er wordt al 2 jaar geklaagd over de COS, ook toen we nog wel actief mee postten. Het geklaag is niet nieuw, het voelt wel een beetje alsof er een nieuwe stok is om mee te slaan. Prima, daar gaan we in zoverre in mee dat we daar dus actie op ondernemen.

Het tweede ding, is denk ik wel samen te vatten als de sfeer in de COS, die sfeer wordt ons inziens door meerdere factoren bepaald. Een van die dingen is het continu corrigeren van elkaar, het geklaag wanneer mensen offtopic gaan, het willen delen van kennis, al dan niet gewenst, en… het neerbuigende toontje naar elkaar toe. Dingen cru stellen om je punt te maken bijvoorbeeld, of wanneer mensen een boodschap van je op de niet door jou gewenste manier interpreteren te stellen dat het dan tijd wordt voor wat zelfontwikkeling…
Er wordt geklaagd over de sfeer, is het dan echt zo raar dat we de klagers dan ook wijzen op hun eigen aandeel hierin?
pi_158507362
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is dan een misverstand. Wij zijn niet van de strakke sturing - of dat nu onze visie is of vooral gemakzucht zal ik dan maar in het midden laten ;) - maar dat er momenteel te weinig blauw zichtbaar aanwezig is: daar zijn we het mee eens.

Ik zag mootie echter hier hetzelfde doen als in de COS, en vanochtend persifleerden pezu&voxs zichzelf in dit topic met hoe het er ook in de COS vaak aan toe gaat. Ik wilde dat even aankaarten. Moet kunnen toch, wanneer je anderen zo vaak de maat neemt. Net als aan ons wordt gevraagd in de spiegel te kijken.
Hetzelfde doen als in de Cos?
  donderdag 24 december 2015 @ 22:19:38 #81
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507387
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ben je nu zwakbegaafd of lijkt het alleen zo? *O*
wat ben je toch een tragisch mislukte relnicht, ik kan enkel besmurkt lachen om je zwakzinnige gezwets, hypocriete droeftoeter, gooi jezelf gewoon weg :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:21:29 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507434
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij gaat het hier om twee dingen.
Allereerst, en dat erkennen we, wordt er door blauw te weinig mee gepost, daardoor lijkt het alsof we er niet zijn. Dat wil niet zeggen dat we niet meelezen en wel degelijk op de hoogte zijn van de sfeer in de COS. Ook wil dat niet zeggen dat we hier niets mee doen. En dat wil ook niet zeggen dat we alleen af en toe wat TR wegvinken. Dit hoeft niemand te geloven natuurlijk. Er wordt al 2 jaar geklaagd over de COS, ook toen we nog wel actief mee postten. Het geklaag is niet nieuw, het voelt wel een beetje alsof er een nieuwe stok is om mee te slaan. Prima, daar gaan we in zoverre in mee dat we daar dus actie op ondernemen.

Het tweede ding, is denk ik wel samen te vatten als de sfeer in de COS, die sfeer wordt ons inziens door meerdere factoren bepaald. Een van die dingen is het continu corrigeren van elkaar, het geklaag wanneer mensen offtopic gaan, het willen delen van kennis, al dan niet gewenst, en… het neerbuigende toontje naar elkaar toe. Dingen cru stellen om je punt te maken bijvoorbeeld, of wanneer mensen een boodschap van je op de niet door jou gewenste manier interpreteren te stellen dat het dan tijd wordt voor wat zelfontwikkeling…
Er wordt geklaagd over de sfeer, is het dan echt zo raar dat we de klagers dan ook wijzen op hun eigen aandeel hierin?
Een kritische post bespreken of over napraten is niet offtopic gaan, let daar meer op
En op die figuren die denken een leuk ontopic discussie naar de klote te kunnen helpen
pi_158507446
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij gaat het hier om twee dingen.
Allereerst, en dat erkennen we, wordt er door blauw te weinig mee gepost, daardoor lijkt het alsof we er niet zijn. Dat wil niet zeggen dat we niet meelezen en wel degelijk op de hoogte zijn van de sfeer in de COS. Ook wil dat niet zeggen dat we hier niets mee doen. En dat wil ook niet zeggen dat we alleen af en toe wat TR wegvinken. Dit hoeft niemand te geloven natuurlijk. Er wordt al 2 jaar geklaagd over de COS, ook toen we nog wel actief mee postten. Het geklaag is niet nieuw, het voelt wel een beetje alsof er een nieuwe stok is om mee te slaan. Prima, daar gaan we in zoverre in mee dat we daar dus actie op ondernemen.

Het tweede ding, is denk ik wel samen te vatten als de sfeer in de COS, die sfeer wordt ons inziens door meerdere factoren bepaald. Een van die dingen is het continu corrigeren van elkaar, het geklaag wanneer mensen offtopic gaan, het willen delen van kennis, al dan niet gewenst, en… het neerbuigende toontje naar elkaar toe. Dingen cru stellen om je punt te maken bijvoorbeeld, of wanneer mensen een boodschap van je op de niet door jou gewenste manier interpreteren te stellen dat het dan tijd wordt voor wat zelfontwikkeling…
Er wordt geklaagd over de sfeer, is het dan echt zo raar dat we de klagers dan ook wijzen op hun eigen aandeel hierin?
Het vreemde is dan wel dat alleen Pezu, Voxs en ik op ons aandeel worden gewezen.
In deze Fb zie ik heel wat mensen de vermoorde onschuld spelen.

En nee, het is geen nieuwe stok om mee te slaan. Dat is je eigen gevoel. Ik vind het al meer dan een jaar best storend dat er op het oog geen interesse in UTO is, vanuit de mods.
pi_158507465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Een kritische post bespreken of over napraten is niet offtopic gaan, let daar meer op
En op die figuren die denken een leuk ontopic discussie naar de klote te kunnen helpen
Het punt hier is niet het off topic-gehalte. Dat zie ik hier steeds voorbijkomen.
  One tough cookie donderdag 24 december 2015 @ 22:23:09 #85
169210 liesje1979
pi_158507467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Een kritische post bespreken of over napraten is niet offtopic gaan, let daar meer op
En op die figuren die denken een leuk ontopic discussie naar de klote te kunnen helpen
Dat zeg ik toch ook niet? Wij zijn juist vanaf het begin al van mening dat zoiets juist wel moet kunnen af en toe?
pi_158507547
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Het punt hier is niet het off topic-gehalte. Dat zie ik hier steeds voorbijkomen.
Ik had daar wellicht niet op moeten wijzen. Het ging mij meer om meer aanwezigheid van de mods. Gewoon om het voor iedereen wat beter te maken. Ik gaf wat voorbeelden waaronder geslowchat en pesterijen. My bad.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  One tough cookie donderdag 24 december 2015 @ 22:27:08 #87
169210 liesje1979
pi_158507566
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Het vreemde is dan wel dat alleen Pezu, Voxs en ik op ons aandeel worden gewezen.
In deze Fb zie ik heel wat mensen de vermoorde onschuld spelen.

En nee, het is geen nieuwe stok om mee te slaan. Dat is je eigen gevoel. Ik vind het al meer dan een jaar best storend dat er op het oog geen interesse in UTO is, vanuit de mods.
Ja jullie drie liepen hier toch te klagen over de sfeer? Daar reageerde Gert op.
En ja, ik snap dat je dat storend vindt, maar je vindt al twee jaar dingen storend. Zoals gezegd ondernemen we actie op het niet zichtbaar zijn van blauw in de Cos. Als iedereen nou eens voor zichzelf kijkt hoe hij of zij aandeel heeft in de "slechte"(wij vinden dit erg meevallen) sfeer in de COS kan het alleen maar beter worden lijkt mij.
  donderdag 24 december 2015 @ 22:27:36 #88
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507575
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had daar wellicht niet op moeten wijzen. Het ging mij meer om meer aanwezigheid van de mods. Gewoon om het voor iedereen wat beter te maken. Ik gaf wat voorbeelden waaronder geslowchat en pesterijen. My bad.
Doei! o|O
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:28:04 #89
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507589
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Wij zijn juist vanaf het begin al van mening dat zoiets juist wel moet kunnen af en toe?
Ja jullie misschien wel.. maar dat legertje ½ Blauwe de COS voortdurende denken te moeten "modderen" dus niet
pi_158507599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Doei! o|O
Ik zie dat jij je uitstekend vermaakt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158507627
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja jullie drie liepen hier toch te klagen over de sfeer? Daar reageerde Gert op.
En ja, ik snap dat je dat storend vindt, maar je vindt al twee jaar dingen storend. Zoals gezegd ondernemen we actie op het niet zichtbaar zijn van blauw in de Cos. Als iedereen nou eens voor zichzelf kijkt hoe hij of zij aandeel heeft in de "slechte"(wij vinden dit erg meevallen) sfeer in de COS kan het alleen maar beter worden lijkt mij.
En dan mij aanspreken op een 'toontje' :D
  donderdag 24 december 2015 @ 22:30:46 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158507659
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja jullie drie liepen hier toch te klagen over de sfeer? Daar reageerde Gert op.
En ja, ik snap dat je dat storend vindt, maar je vindt al twee jaar dingen storend. Zoals gezegd ondernemen we actie op het niet zichtbaar zijn van blauw in de Cos. Als iedereen nou eens voor zichzelf kijkt hoe hij of zij aandeel heeft in de "slechte"(wij vinden dit erg meevallen) sfeer in de COS kan het alleen maar beter worden lijkt mij.
gert zou een eerlijk man zijn als hij alle spelers aansprak en niet de achterbakse, ooh ik doe niks stokers en +1 zieltjes er buiten laat

Maar goed fijne kerst allen O+

Dit is gewoon lachwekend en geen verdere energie waard
7.gif
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  donderdag 24 december 2015 @ 22:30:49 #93
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507661
Laten we eerlijk zijn: :{w Het gaat nergens over en het is janken om het janken. "DE COS" :D

Moots doet het omdat er iets niet helemaal lekker zit in de bovenwinkel *;

Voks en die baardaap omdat ze van nature jankerds zijn en eigenlijk best wat liefde verdienen in de vorm van een kerstpakket *; . En nu oprotten o|O
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:31:13 #94
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158507675
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:28 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik zie dat jij je uitstekend vermaakt.
Niet met jou stiekemerd :{w
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:31:48 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507696
Man man man.. kan iemand Mootie Mod maken please? Dan zijn we zoiezo al van een hoop gezeik af... ;)
pi_158507729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Man man man.. kan iemand Mootie Mod maken please? Dan zijn we zoiezo al van een hoop gezeik af... ;)
Dan gaat het echt nog jaaaaaren duren voordat we bij COS 10000 zijn want dan zal het rustig worden :P
pi_158507757
Janken om het janken inderdaad, tief lekker op met je kutCOS. Deze waardeloze act keer op keer. Ik zal jullie waardevolle kutCOS eens slopen met lasers!!!!!!!!!!!

HAIL dataDyne!!!!!
pi_158507765
Hihi, Mootie is echt stom en gemeen en een zeikerd *O*
  donderdag 24 december 2015 @ 22:34:45 #99
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507777
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Dan gaat het echt nog jaaaaaren duren voordat we bij COS 10000 zijn want dan zal het rustig worden :P
Met een COS-Marathon 24/7 posten zou het nog kunnen lukken
pi_158507784
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
Man man man.. kan iemand Mootie Mod maken please? Dan zijn we zoiezo al van een hoop gezeik af... ;)
Welkom terug 5th, the COS missed u lots
pi_158507811
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:34 schreef mootie het volgende:
Hihi, Mootie is echt stom en gemeen en een zeikerd *O*
al 2 jaar lang ja :Y :Y :Y
  donderdag 24 december 2015 @ 22:36:14 #102
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507828
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Welkom terug 5th, the COS missed u lots
Ik lees net major COS-Issues.. dus ik weet het nog niet wat wel of niet kan
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 22:37:52 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158507868
quote:
5s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef Voxs het volgende:

[..]

Mag ik even vragen waar je mij zag persifleren?
Het is natuurlijk wel mijn perceptie. * disclaimert * Maar ik vond het haast een sketch zoals jullie het met elkaar eens aan het zijn waren over de 'treurigheid' van mensen met 'basisschoolniveau' die 'nog geen olifant van een schoenzool kunnen onderscheiden'.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158507890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ik lees net major COS-Issues.. dus ik weet het nog niet wat wel of niet kan
Ik zeg dat het tijd is voor offtopic gifjes bagger *O*

Kijk trouwens eens op andere livetopics op FOK!, daar kan en mag alles, 1 en al offtopic en bagger, de COS is al het strengst gemodereerde livetopic :')
  donderdag 24 december 2015 @ 22:42:26 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158507984
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:38 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik zeg dat het tijd is voor offtopic gifjes bagger *O*

Kijk trouwens eens op andere livetopics op FOK!, daar kan en mag alles, 1 en al offtopic en bagger, de COS is al het strengst gemodereerde livetopic :')
SR en B&T ?
Met beide heb ik nix, en ik heb Utopia LS op staan
Maar inmiddels geen idee wat ik in de COS moet/mag zetten
pi_158508039
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

SR en B&T ?
Met beide heb ik nix, en ik heb Utopia LS op staan
Maar inmiddels geen idee wat ik in de COS moet/mag zetten
Mootie blijkt dat als enige precies te weten, maar even handboek schrijven ho maar :{w
pi_158508087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel mijn perceptie. * disclaimert * Maar ik vond het haast een sketch zoals jullie het met elkaar eens aan het zijn waren over de 'treurigheid' van mensen met 'basisschoolniveau' die 'nog geen olifant van een schoenzool kunnen onderscheiden'.
Ha, die opmerking over olifanten stond daar volkomen los van. Zijn opmerking, niet de mijne.. PeZu merkte op, dat er pestgedrag dat als op een schoolplein afgesproken wordt, voorkomt in de cos. Ik reageerde er op door damn de treurigheid te zeggen. Want dat is gewoon treurig. En pestgedrag zie ik gewoon elke dag voorbij komen in de cos.

Jij maakt er nogal wat van en concludeert daaruit dat mijn houding in de cos neerbuigend is?
Fraai, heel fraai Gert.

Ik moet wel stellen dat het voor mij dit alles bewijs is dat je totaal géén idee hebt van wat speelt in de cos. Vandaar de vraag om meer blauw. Ik zal voortaan die posts voor je tr-en. Voor wat meer balans in tr-reports van de tr-trigger happy users uit de cos.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 24 december 2015 @ 22:46:35 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158508127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Joezi het volgende:

[..]

Mootie blijkt dat als enige precies te weten, maar even handboek schrijven ho maar :{w
Daarom zeg ik ook, de enige oplossing is om haar Mod te maken.. dan kan ze eindelijk daden bij de woorden voegen ;)
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 22:47:12 #109
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158508154
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:30 schreef PeZu het volgende:

[..]

gert zou een eerlijk man zijn als hij alle spelers aansprak en niet de achterbakse, ooh ik doe niks stokers en +1 zieltjes er buiten laat

Maar goed fijne kerst allen O+

Dit is gewoon lachwekend en geen verdere energie waard
[ afbeelding ]
Je hoeft het niet te geloven hoor, maar ik (en de andere mods) hebben regelmatig contact met users die op de een of andere manier en gedurende langere tijd in de COS lopen te kloten.

Dat ik o.a. jou nu aansprak heeft te maken met de posts in feedback. Ik vond dat die om een reactie vroegen. Ik zie jullie niet als aanstichter van alle kwaad en ik steek de hand ook in eigen boezem.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158508178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Daarom zeg ik ook, de enige oplossing is om haar Mod te maken.. dan kan ze eindelijk daden bij de woorden voegen
Maar is wat zij voor ogen heeft iets, wat wij echte cossers willen. DACHT HET NIET, wij willen schuimen *O* *O*
pi_158508215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Joezi het volgende:

[..]

Mootie blijkt dat als enige precies te weten, maar even handboek schrijven ho maar :{w
Staat precies in de topic pointer, en anders even de FAQ lezen. ^O^
  donderdag 24 december 2015 @ 22:50:11 #112
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158508226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te geloven hoor, maar ik (en de andere mods) hebben regelmatig contact met users die op de een of andere manier en gedurende langere tijd in de COS lopen te kloten.

Dat ik o.a. jou nu aansprak heeft te maken met de posts in feedback. Ik vond dat die om een reactie vroegen. Ik zie jullie niet als aanstichter van alle kwaad en ik steek de hand ook in eigen boezem.
Kijk Gert, dat moet je dus niet doen bij dat soort lieden: je steekt een hand in je boezem en ze stoppen er gelijk!! 6 in je reet :P *O* . Kijk uit, ouwe ;)
love & heet
  donderdag 24 december 2015 @ 22:50:25 #113
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158508232
quote:
11s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef Joezi het volgende:

[..]

Maar is wat zij voor ogen heeft iets, wat wij echte cossers willen. DACHT HET NIET, wij willen schuimen *O* *O*
_O-
Gelukkig hebben de FB nog, zolang we hier blijven zeiken, is het rustig in de COS.. een win-win situatie ^O^
pi_158508291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te geloven hoor, maar ik (en de andere mods) hebben regelmatig contact met users die op de een of andere manier en gedurende langere tijd in de COS lopen te kloten.

Dat ik o.a. jou nu aansprak heeft te maken met de posts in feedback. Ik vond dat die om een reactie vroegen. Ik zie jullie niet als aanstichter van alle kwaad en ik steek de hand ook in eigen boezem.
Waarom voelt het dan alsof het allemaal op mij (ons) afgeschoven wordt.
En ik vraag me echt af welke users dan aangesproken worden. Mario en Koos?
pi_158508350
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Staat precies in de topic pointer, en anders even de FAQ lezen. ^O^
Dat is 2 jaar oud.
Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is in de COS niet gewenst. Het blijkt dat dit WEL gewenst is keer op keer op keer *O* *O* *O*

Graag aanpassen
pi_158508375
Wij echte cossers bepalen wat gewenst is, wij zijn Utopia!
pi_158508430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat is 2 jaar oud.
Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is in de COS niet gewenst. Het blijkt dat dit WEL gewenst is keer op keer op keer *O* *O* *O*

Graag aanpassen
Heb ik al talloze malen gevraagd. Als het dan blijkbaar geen probleem is, haal het dan uit de topicpointer en de Faq.

Maaaar Joezie, hij wordt wel vaak gebruikt door cossers om ongewenste elementen de mond te snoeren.
  donderdag 24 december 2015 @ 22:58:22 #118
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158508461
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Joezi het volgende:
Wij echte cossers bepalen wat gewenst is, wij zijn Utopia!
Ga je een COS-bond oprichten? :9 Ik word lid!
Free The COS, Power To Posters *O*
pi_158508466
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat is 2 jaar oud.
Overmatig zwaaien, slowchat en offtopic gaan is in de COS niet gewenst. Het blijkt dat dit WEL gewenst is keer op keer op keer *O* *O* *O*

Graag aanpassen
Heb ik een aantal weken al gevraagd om het aan te passen. Antwoord was: NEE :')
pi_158508502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:58 schreef mangalie het volgende:

[..]

Heb ik een aantal weken al gevraagd om het aant passsen. Antwoord was: NEE :')
Niet gewenst betekent niet dat het is verboden ;) Wat maat houden is misschien gepast in dezen.
  donderdag 24 december 2015 @ 23:00:31 #121
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158508517
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te geloven hoor, maar ik (en de andere mods) hebben regelmatig contact met users die op de een of andere manier en gedurende langere tijd in de COS lopen te kloten.

Dat ik o.a. jou nu aansprak heeft te maken met de posts in feedback. Ik vond dat die om een reactie vroegen. Ik zie jullie niet als aanstichter van alle kwaad en ik steek de hand ook in eigen boezem.
weet je wat het is gert ook in het verleden noem je dan alleen onze namen maar er zijn er meer die gewoon stoken en troll roepen omdat ze niet met een mening ( en je weet ook dat ik al vaker je toe heb gegevn dat ik het snap omdat ik gewoon lomp uit de hoek kom) om kunnen gaan, maar die benoem je wederom niet bij naam, en ja ik stelde het resoluut maar goed je weet, als alles nagelezen wordt dan weet je ook dat er bij het oneens zijn over een mening mensen persoonlijk worden en er dan een troep juichguppies mee komt doen, omdat ze een andere mening over hun mening als een persoonlijke aanval zien, maar daar lees ik hier niks over van je

begrip werkt twee kanten en dus is het voor mij nu totaal ongeloofwaardig, maar zoals ik net al zei tis de moeite voor mij niet waard, hele fijne dagen O+ :*
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158508556
quote:
12s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef Joezi het volgende:

[..]

Niet gewenst betekent niet dat het is verboden ;) Wat maat houden is misschien gepast in dezen.
:D Doe dan geen faq enzo
  donderdag 24 december 2015 @ 23:02:25 #123
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158508593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb ik al talloze malen gevraagd. Als het dan blijkbaar geen probleem is, haal het dan uit de topicpointer en de Faq.

Maaaar Joezie, hij wordt wel vaak gebruikt door cossers om ongewenste elementen de mond te snoeren.
Kun je je niet hard maken voor asielzoekerts of zo. *;

Zelfs Rutte zal na al je argumenten, starheid, gelul en bezoekjes aan het binnenhof (feedback tegenhangert, zeg maar..) overwegen om misschien beleid aan te passen als je dat twee jaar dagelijks vol kunt houden op jouw manier, godverdomme. *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 24-12-2015 23:03:28 (wink) ]
love & heet
pi_158508604
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Heb ik al talloze malen gevraagd. Als het dan blijkbaar geen probleem is, haal het dan uit de topicpointer en de Faq.

Maaaar Joezie, hij wordt wel vaak gebruikt door cossers om ongewenste elementen de mond te snoeren.
Schrijf jij nou maar eens je eerste SVtje, maak eens een goede Ivan giffer,, draag bij.. *O*

Constant commentaar op users is ook niet wenselijk. Accepteer een ieder met al zijn mankementen en lelijkheid.
  donderdag 24 december 2015 @ 23:03:02 #125
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158508613
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

weet je wat het is gert ook in het verleden noem je dan alleen onze namen maar er zijn er meer die gewoon stoken en troll roepen omdat ze niet met een mening ( en je weet ook dat ik al vaker je toe heb gegevn dat ik het snap omdat ik gewoon lomp uit de hoek kom) om kunnen gaan, maar die benoem je wederom niet bij naam, en ja ik stelde het resoluut maar goed je weet, als alles nagelezen wordt dan weet je ook dat er bij het oneens zijn over een mening mensen persoonlijk worden en er dan een troep juichguppies mee komt doen, omdat ze een andere mening over hun mening als een persoonlijke aanval zien, maar daar lees ik hier niks over van je

begrip werkt twee kanten en dus is het voor mij nu totaal ongeloofwaardig, maar zoals ik net al zei tis de moeite voor mij niet waard, hele fijne dagen O+ :*
Blijf je dan nu echt weg?! w/
love & heet
pi_158508637
Of begin een subclubcos op facebook, met onze Voxs en PeZu hele dagen on topic cossen zonder fitties
pi_158508656
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:02 schreef Joezi het volgende:

[..]

Schrijf jij nou maar eens je eerste SVtje, maak eens een goede Ivan giffer,, draag bij.. *O*

Constant commentaar op users is ook niet wenselijk. Accepteer een ieder met al zijn mankementen en lelijkheid.
Als jij nou eens lekker ergens anders ging trollen.
pi_158508672
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Als jij nou eens lekker ergens anders ging trollen.
Jij bent in dezen de echte troll al 2 jaar lang.
pi_158508698
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
Of begin een subclubcos op facebook, met onze Voxs en PeZu hele dagen on topic cossen zonder fitties
Die zijn er al, komt niet veel fraais uit voort.
pi_158508707
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:04 schreef Joezi het volgende:

[..]

Jij bent in dezen de echte troll al 2 jaar lang.
Lazer op, serieus.
pi_158508710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Die zijn er al, komt niet veel fraais uit voort.
Het kan nog erger dus?
  donderdag 24 december 2015 @ 23:06:57 #132
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158508752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Blijf je dan nu echt weg?! w/
speciaal voor jou niet >:O
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158508756
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Lazer op, serieus.
Sorry daarvoor, maar je doet al zo lang vechten tegen de bierkaai -O-
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 23:07:53 #134
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158508781
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom voelt het dan alsof het allemaal op mij (ons) afgeschoven wordt.
En ik vraag me echt af welke users dan aangesproken worden. Mario en Koos?
Onder andere die ja. (-edit- én diverse mario-bashers!!!) Maar ik ga geen logboek overhandigen.
En waarom jij dat zo voelt... dat weet je zelf misschien beter. Maar het zou er mee te maken kunnen hebben dat je zelf vindt dat jou totaal geen blaam treft, omdat je gewoon gelijk hebt, en dat je desondanks tóch aangesproken wordt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158508799
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef Joezi het volgende:
Wij echte cossers bepalen wat gewenst is, wij zijn Utopia!
_O-
pi_158508815
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Onder andere die ja. Maar ik ga geen logboek overhandigen.
En waarom jij dat zo voelt... dat weet je zelf misschien beter. Maar het zou er mee te maken kunnen hebben dat je zelf vindt dat jou totaal geen blaam treft, omdat je gewoon gelijk hebt, en dat je desondanks tóch aangesproken wordt.
Dat heb je dan helemaal zelf, foutief, ingevuld.
  donderdag 24 december 2015 @ 23:09:18 #137
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_158508827
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
Of begin een subclubcos op facebook, met onze Voxs en PeZu hele dagen on topic cossen zonder fitties
_O_ _O_ Il Maestro _O_ _O_

JAAAA, ENORM GOED IDEE *O* *O* *O* . DOEN< DOEN< DOEN!!!^%$^%#@G
love & heet
pi_158508931
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:09 schreef sly-nl het volgende:

[..]

_O_ _O_ Il Maestro _O_ _O_

JAAAA, ENORM GOED IDEE *O* *O* *O* . DOEN< DOEN< DOEN!!!^%$^%#@G
Zit jij de boel nou op te ruien :+
  Moderator donderdag 24 december 2015 @ 23:13:05 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158508951
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat heb je dan helemaal zelf, foutief, ingevuld.
Nou ja.. je vraagt waarom dat zo voelt. En ik begin er mee te zeggen dat je dat zelf waarschijnlijk beter weet, en geef daarna een suggestie. That's all. Maar ik zal ophouden over jou.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158509073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

Zit jij de boel nou op te ruien :+
:')
pi_158509124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:16 schreef mangalie het volgende:

[..]

:')
Hoe ziet jouw ideale COS eruit?
pi_158509160
Wat een gezeik joh.. gewoon niet teveel op elkaar letten, net als vroeger op school..Ja ik heb me er ook schuldig aan gemaakt..Je kunt mensen niet veranderen..je kunt mensen/cossers wel anders gaan zien.

en anderssss.. negeren en scrollen. af en toe een discussie is toch geen probleem ?

T zijn allemaal momentopnames van emoties, tijdens t cossen... vooral nu er geen zak meer aan is en iedereen zich ergert..

Zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken toch ?

Let it gooooooo

~:) ~:) ~:) happy x-mas
pi_158509293
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw ideale COS eruit?
Minder gezwaai, ietsje minder grof schelden op bewoners. en als je het saai of niet boeiend vind dit niet elke twee minuten komen melden...Gewoon de knop uitzetten dan of elders gaan posten :)
pi_158509306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:19 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een gezeik joh.. gewoon niet teveel op elkaar letten, net als vroeger op school..Ja ik heb me er ook schuldig aan gemaakt..Je kunt mensen niet veranderen..je kunt mensen/cossers wel anders gaan zien.

en anderssss.. negeren en scrollen. af en toe een discussie is toch geen probleem ?

T zijn allemaal momentopnames van emoties, tijdens t cossen... vooral nu er geen zak meer aan is en iedereen zich ergert..

Zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken toch ?

Let it gooooooo

~:) ~:) ~:) happy x-mas
Halleluja >:O
pi_158509629
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:23 schreef mangalie het volgende:

[..]

Minder gezwaai, ietsje minder grof schelden op bewoners. en als je het saai of niet boeiend vind dit niet elke twee minuten komen melden...Gewoon de knop uitzetten dan of elders gaan posten :)
Goeie punten, maar ja dat ideaalbeeld he, was de wereld maar ideaal voor ons allen -O-
pi_158510144
zalig kerstfeest he? ~:)
pi_158510157
ik moet poepen en het wc papier is op, kan ik dat hier melden ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_158510220
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:00 schreef Pavement het volgende:
ik moet poepen en het wc papier is op, kan ik dat hier melden ?
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
pi_158510243
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  vrijdag 25 december 2015 @ 10:08:18 #150
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158515011
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 december 2015 00:00 schreef Pavement het volgende:
ik moet poepen en het wc papier is op, kan ik dat hier melden ?
Sommigen hier sch*ten niet voor elf uur 's avonds (en dan is het nog dun!), dus voel je vrij. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158522609
ik mis jian nog steeds
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_158523319
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik mis jian nog steeds
Ik ook. -O-
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 25 december 2015 @ 21:56:59 #153
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158527584
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:31 schreef notturna het volgende:

[..]

Ik ook. -O-
Voor Jian, waar die LuL ook mag uithangen..

pi_158532697
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik mis jian nog steeds
Dit is FB en geen ik mis Cosser.........
pi_158533000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:59 schreef danaqui het volgende:

[..]

Dit is FB en geen ik mis Cosser.........
Plus mis ik hem niet zo :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_158562713
Sfeerverziekend gedoe weer in de Cos. Zijne majesteit de wereldverbeteraar heeft weer zijn mening gegeven over iets wat gisteren is gebeurd. Daar hebben weer wat mensen op gereageerd met de mededeling dat hij uit zijn nek zat te kletsen. Dan komt weer een post met : tjonge overheengelezen, moet kunnen maar.......de tendens was wel zoals ik het dacht te zien.

En vervolgens verzandt het hele gedoe weer in een gezeik wat helemaal niets meer met de streams te maken heeft.

Het haalt de lol van het Cossen helemaal weg, zonde
  † In Memoriam † zondag 27 december 2015 @ 11:12:59 #157
137949 Disana
pi_158562917
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 10:58 schreef Verida het volgende:
Sfeerverziekend gedoe weer in de Cos. Zijne majesteit de wereldverbeteraar heeft weer zijn mening gegeven over iets wat gisteren is gebeurd. Daar hebben weer wat mensen op gereageerd met de mededeling dat hij uit zijn nek zat te kletsen. Dan komt weer een post met : tjonge overheengelezen, moet kunnen maar.......de tendens was wel zoals ik het dacht te zien.

En vervolgens verzandt het hele gedoe weer in een gezeik wat helemaal niets meer met de streams te maken heeft.

Het haalt de lol van het Cossen helemaal weg, zonde
Ik kwam in het geweer omdat er werd beweerd dat er niets was gepost over de meningen van Mark en Bjorn; dat alleen maar werd gemeld dat Nicole tegen het huisjesplan was. Dit was pertinent niet waar, ik heb namelijk zelf verslaggeving gedaan en daarin ook de meningen van Mark en Bjorn meegenomen. Toen werd er achteloos opgemerkt dat dit dan wel over het hoofd gezien zou zijn. Nou neem me niet kwalijk, maar ik ben eerlijk in mijn verslaggeving.

Ik heb persoon in kwestie twee dagen de kans gegeven, maar ik ben er weer helemaal klaar mee en hij gaat op negeer.
pi_158562936
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kwam in het geweer omdat er werd beweerd dat er niets was gepost over de meningen van Mark en Bjorn; dat alleen maar werd gemeld dat Nicole tegen het huisjesplan was. Dit was pertinent niet waar, ik heb namelijk zelf verslaggeving gedaan en daarin ook de meningen van Mark en Bjorn meegenomen. Toen werd er achteloos opgemerkt dat dit dan wel over het hoofd gezien zou zijn. Nou neem me niet kwalijk, maar ik ben eerlijk in mijn verslaggeving.

Ik heb persoon in kwestie twee dagen de kans gegeven, maar ik ben er weer helemaal klaar mee en hij gaat op negeer.
Ik zeg ook niet dat het verkeerd was dat jij in het verweer kwam, dat was niet meer dan terecht.
Jij hebt gewoon duidelijk verslag gedaan van wat er gebeurde, ook van de andere bewoners.


Ik zeg dat hij dus willens en wetens zijn gezeik denkt goed te praten door te zeggen dat hij eroverheen gelezen heeft , maar daarna wel weer doorgaat door te zeggen dat de tendens dus tegen Nicole was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verida op 27-12-2015 11:21:39 ]
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 11:29:10 #159
388664 crew  Dotteke
pi_158563137
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:15 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het verkeerd was dat jij in het verweer kwam, dat was niet meer dan terecht.
Jij hebt gewoon duidelijk verslag gedaan van wat er gebeurde, ook van de andere bewoners.

Ik zeg dat hij dus willens en wetens zijn gezeik denkt goed te praten door te zeggen dat hij eroverheen gelezen heeft , maar daarna wel weer doorgaat door te zeggen dat de tendens dus tegen Nicole was.
Waarom scrol je er niet gewoon over heen ipv mee doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158563381
met meerdere een user aan vallen das pas tof
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  zondag 27 december 2015 @ 11:59:30 #161
138448 PeZu
Suspended animation
pi_158563748
Ik mis er niks aan, lees ik al wel weer :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_158569180
Disana had een prima punt door even te wijzen op haar bijdrage in de Cos.
De rest die het toen ook nodig vond om Koos weer even af te fakkelen en neer te sabelen, not so much.
pi_158569522
Komt goed. Moderators zitten er bovenop.
pi_158586477
In deel 3 van het Grote Facebook/Twitter topic staat geen linkje naar deel 2.
Dat zou wel fijn zijn.

Ty alvast.
  Moderator zondag 27 december 2015 @ 23:15:00 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158588044
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 22:44 schreef -sabine- het volgende:
In deel 3 van het Grote Facebook/Twitter topic staat geen linkje naar deel 2.
Dat zou wel fijn zijn.

Ty alvast.
yw
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158600577
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 10:58 schreef Verida het volgende:
Sfeerverziekend gedoe weer in de Cos. Zijne majesteit de wereldverbeteraar heeft weer zijn mening gegeven over iets wat gisteren is gebeurd. Daar hebben weer wat mensen op gereageerd met de mededeling dat hij uit zijn nek zat te kletsen. Dan komt weer een post met : tjonge overheengelezen, moet kunnen maar.......de tendens was wel zoals ik het dacht te zien.

En vervolgens verzandt het hele gedoe weer in een gezeik wat helemaal niets meer met de streams te maken heeft.

Het haalt de lol van het Cossen helemaal weg, zonde
Boelkrep. De gewraakte persoon is gewoon voor de "verkeerde" inwoner en daarom wordt er zijnentwege op alle slakken zout gelegd. Als hij op dezelfde manier met criticasters van Bas zou discussiëren, zouden de personen die nu om het hardst schreeuwen geen enkel bezwaar maken.
pi_158601167
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 11:15 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het verkeerd was dat jij in het verweer kwam, dat was niet meer dan terecht.
Jij hebt gewoon duidelijk verslag gedaan van wat er gebeurde, ook van de andere bewoners.

Ik zeg dat hij dus willens en wetens zijn gezeik denkt goed te praten door te zeggen dat hij eroverheen gelezen heeft , maar daarna wel weer doorgaat door te zeggen dat de tendens dus tegen Nicole was.
De tendens in de cos is altijd tegen Nicole dus daar is wezenlijk niets nieuws onder de zon. Wat mij dan weer opvalt is dat de enkeling die het waagt om het tricoteusegedrag in de cos aan de kaak te stellen, zelf van onder uit de zak krijgt en dat de groep daar lekker in meegaat. En dat terwijl er door hem geen onvertogen woord wordt gezegd; hij discussieert op beschaafde manier en bruuskeert verder niemand, grossiert niet in smileys etc., in tegenstelling tot Herrn Feldwebel, die vaak echt op een irritante manier aanwezig is.
pi_158601287
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 14:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:

[..]

De tendens in de cos is altijd tegen Nicole dus daar is wezenlijk niets nieuws onder de zon. Wat mij dan weer opvalt is dat de enkeling die het waagt om het tricoteusegedrag in de cos aan de kaak te stellen, zelf van onder uit de zak krijgt en dat de groep daar lekker in meegaat. En dat terwijl er door hem geen onvertogen woord wordt gezegd; hij discussieert op beschaafde manier en bruuskeert verder niemand, grossiert niet in smileys etc., in tegenstelling tot Herrn Feldwebel, die vaak echt op een irritante manier aanwezig is.
Je praat als iemand uit de Donald Duck. Geinig.
Go hard or go home
pi_158603314
Hebben jullie Voldemort op bezoek?
He who must not be named!!!!
pi_158622022
Wil een mod de T uit de TT willen halen?
Tweer moet weer zijn.
  One tough cookie maandag 28 december 2015 @ 23:45:21 #171
169210 liesje1979
pi_158623570
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
:Y
Tnx. ^O^
pi_158625978
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 14:46 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:

[..]

De tendens in de cos is altijd tegen Nicole dus daar is wezenlijk niets nieuws onder de zon. Wat mij dan weer opvalt is dat de enkeling die het waagt om het tricoteusegedrag in de cos aan de kaak te stellen, zelf van onder uit de zak krijgt en dat de groep daar lekker in meegaat. En dat terwijl er door hem geen onvertogen woord wordt gezegd; hij discussieert op beschaafde manier en bruuskeert verder niemand, grossiert niet in smileys etc., in tegenstelling tot Herrn Feldwebel, die vaak echt op een irritante manier aanwezig is.
Complete onzin wat je zegt.
Het gaat er niet om "voor wie je bent". Het gaat erom dat hij constant anderen terecht wil wijzen. Constant commentaar op de mening van anderen. Hij vindt Nicole leuk, is helemaal prima. Ik vind Nicole vreselijk, moet ook prima zijn.
Er zijn in de cos ook mensen "anti"Bas. Ik voel totaal niet de behoefte om daar steeds op in te gaan. Als iemand een andere mening over Bas heeft is dat prima.

Heel jammer dat er hier dus een fout beeld van gemaakt wordt, het heeft namelijk totaal niets te maken met welke bewoner hij leuk vindt. Maar wel met de manier waarop hij anderen belerend toespreekt.
pi_158626014
In de cos moet je mee gaan met de juiste favoriet. Want als je daar commentaar op heb of je mening geef. vallen ze met meerdere aan. en komen ook de juich fans om de hoek..
Als iemand een andere favoriet heeft of positieve commentaar geeft over een andere favoriet. Moet degene blijkbaar meteen aan gevallen worden . Sommigen denken dat ze hun favoriet moeten verdedigen als of ze persoonlijk aan gevallen worden...

Daarnaast is er een groepje die pest gedrag vertoont en het liefst met meerdere tegelijk..

Dit valt niet te ontkennen maar wordt wel genegeerd..

ik post niet zo veel meer maar lees heel vaak mee
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_158626017
Hasselbaink _O_
pi_158626021
Jammer dat er altijd gesproken wordt over "de groep", ik krijg er maar geen grip op wie dat zijn.
Spreek gewoon namens jezelf.
Bedoel ben niet gek en lees heus wel wat er gebeurt.
Maar wees duidelijk en stook de boel niet verder op.
"Life's a Bitch"
pi_158626033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:20 schreef Ebinas het volgende:
Jammer dat er altijd gesproken wordt over "de groep", ik krijg er maar geen grip op wie dat zijn.
Spreek gewoon namens jezelf.
Bedoel ben niet gek en lees heus wel wat er gebeurt.
Maar wees duidelijk en stook de boel niet verder op.
ik constaneer
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_158626047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik constaneer
Het is zeer zeker niet persoonlijk.
Nogmaals ik ben niet gek en lees wat er gebeurt.
Maar actie is reactie, positief of negatief.
Loopt het de spuigaten uit, proberen aan te geven of "we" weer kunnen Cossen.
Lukt het niet, gewoon TR zetten, is mijn mening.
"Life's a Bitch"
pi_158626142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:25 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Het is zeer zeker niet persoonlijk.
Nogmaals ik ben niet gek en lees wat er gebeurt.
Maar actie is reactie, positief of negatief.
Loopt het de spuigaten uit, proberen aan te geven of "we" weer kunnen Cossen.
Lukt het niet, gewoon TR zetten, is mijn mening.
Dat is al 100 keer gezegd maar er blijven een paar mensen die de TR knop maar niet kunnen vinden ;)
pi_158626249
Hoe zei LauA het ook alweer "de toon maakt de klank" :)
pi_158626448
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:40 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Dat is al 100 keer gezegd maar er blijven een paar mensen die de TR knop maar niet kunnen vinden ;)
Als ik hem maar kan vinden,als ik het nodig acht ;)
"Life's a Bitch"
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 09:48:48 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158627346
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:40 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Dat is al 100 keer gezegd maar er blijven een paar mensen die de TR knop maar niet kunnen vinden ;)
En sommigen heel goed. :P
Maar, ik zeg het nog maar eens: het is echt handig. Op het werk is er geen gelegenheid om COS'en mee te lezen maar wél om een paar keer per uur TR's te checken. Zodra er dan een topic roze oplicht gaan we kijken.
Ook gisteren waren er weer een paar nuttige tussen waar actie op is ondernomen.
En los daarvan blijft een COS ook schoner natuurlijk, als je iets in een TR zet ipv in de COS zelf.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158630531
Hola verkeerd topic.

Sorry.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 15:25:14 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158636419
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:14 schreef doodmoe het volgende:

[..]

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams. Of op de bewoners.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Hier staat toch duidelijk dat het over de streams of over de bewoners moet gaan. We doen dus niets verkeerds. :?
Volgens die interpretatie kun je zo lang als je maar zin hebt in de COS over een inwoner babbelen, zelfs al is die al tijden niet op de streams te zien. En dat is ook weer niet de bedoeling. De COS is op de eerste plaats Commentaar Op de Streams.
Dat er af en toe wat uitgebreider over een inwoner gaat, prima hoor. Maar als dat al pagina's duurt en maar door blijft gaan dan verwijzen we naar een inwoners-topic.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158663153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens die interpretatie kun je zo lang als je maar zin hebt in de COS over een inwoner babbelen, zelfs al is die al tijden niet op de streams te zien. En dat is ook weer niet de bedoeling. De COS is op de eerste plaats Commentaar Op de Streams.
Dat er af en toe wat uitgebreider over een inwoner gaat, prima hoor. Maar als dat al pagina's duurt en maar door blijft gaan dan verwijzen we naar een inwoners-topic.
Oke ^O^
  Moderator vrijdag 1 januari 2016 @ 19:47:39 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158742662
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:45 schreef mario390 het volgende:

[..]

en PB post al de cos vol met Isa ??
Dat is zwaar overdreven, ze kliert af en toe en daar zeggen we dan ook wat van als het storend wordt.
Hee, jouw heldin heeft een eigen topic, mooi toch? En wat je via facebook e.d. over haar leest kan ook in een topic:
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #3
Dus genoeg mogelijkheden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 1 januari 2016 @ 19:51:13 #187
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_158742739
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is zwaar overdreven, ze kliert af en toe en daar zeggen we dan ook wat van als het storend wordt.
Hee, jouw heldin heeft een eigen topic, mooi toch? En wat je via facebook e.d. over haar leest kan ook in een topic:
UTO / Het Grote Facebook/Twitter Topic #3
Dus genoeg mogelijkheden.
een en of twee berichten in de week in de cos mag niet?
  Moderator vrijdag 1 januari 2016 @ 19:54:51 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158742812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:51 schreef mario390 het volgende:

[..]

een en of twee berichten in de week in de cos mag niet?
Waarom zou je dat überhaupt willen? En kijk eens naar de views van het Naomi-topic (ruim 21.000!). Die zijn lang niet allemaal van jou. ;)
Dus ook daar bereik je een publiek hoor.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  User die het meest in raadselen spreekt vrijdag 1 januari 2016 @ 19:56:31 #189
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_158742849
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom zou je dat überhaupt willen? En kijk eens naar de views van het Naomi-topic (ruim 21.000!). Die zijn lang niet allemaal van jou. ;)
Dus ook daar bereik je een publiek hoor.
ik werd zeker niet overdreven versprek het
pi_158751412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 15:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens die interpretatie kun je zo lang als je maar zin hebt in de COS over een inwoner babbelen, zelfs al is die al tijden niet op de streams te zien. En dat is ook weer niet de bedoeling. De COS is op de eerste plaats Commentaar Op de Streams.
Dat er af en toe wat uitgebreider over een inwoner gaat, prima hoor. Maar als dat al pagina's duurt en maar door blijft gaan dan verwijzen we naar een inwoners-topic.
Ik reageer hier bijna nooit.Maar nu moet me toch wat van het hart. Mario wordt vaak terecht gewezen, hier, en in de cos.Soms begrijpelijk en soms onterecht.
Ik lees nu echter al dagenlang de een na de andere offtopic post over Nicole, Het gaat maar door en door, b.v. cos 9867 vanaf post 103.Ik snap dat zij niet geleden is onder de cossers, ik mag haar ook niet, maar waarom dit wel door laten sudderen. Het lijkt wel alsof utopia nog maar uit 2 personen bestaat.
pi_158751475
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom zou je dat überhaupt willen? En kijk eens naar de views van het Naomi-topic (ruim 21.000!). Die zijn lang niet allemaal van jou. ;)
Dus ook daar bereik je een publiek hoor.
Kom op Gert, Pb doet verdomme niet anders. Het lijkt wel of alles vast in stelling wordt gebracht om Mario morgen koest te houden.
pi_158751514
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom op Gert, Pb doet verdomme niet anders. Het lijkt wel of alles vast in stelling wordt gebracht om Mario morgen koest te houden.
Laat Mario gewoon morgen zijn verdriet of woede kunnen uiten, PB mag dat al een jaar, al is dat een grap natuurlijk,en Mario weet ook wel dat het dan gedaan moet zijn.
En nog iets, waar is Pullup, mis hem onwijs in de cos.
pi_158751530
Staat Pullup op de lange latjes?
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 00:54:36 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158751708
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 00:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom op Gert, Pb doet verdomme niet anders. Het lijkt wel of alles vast in stelling wordt gebracht om Mario morgen koest te houden.
Wat een onzin weer, verdomme.
Mario heeft zeer ruim baan gekregen, en op een gegeven moment is het mooi geweest.
En verder handel ik het wel met Mario af.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 01:05:48 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158751874
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:02 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik heb een TR geplaatst Gert, omdat ik niet beschuldigd wil worden voor stemmingmakerij. Dat is mijn eer te na.
Dit hoort niet hier. Ik zie je TR dus het is overbodig. Maar als je het dan toch ook nog wil posten doe het dan in feedback. Niet. Hier.

-edit- Zo, even verplaatst uit de COS.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158751918
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:06 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn naam ook noemt want de aanstichter/ster moet eerder aangesproken worden!
Je moet echt ophouden nu. Ik vroeg Punk iets, hij begreep me fout, we dm'den er even over. Ondertussen gaan de twee dames los in de Cos terwijl Punk en ik er allang uit waren.
pi_158751948
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet echt ophouden nu. Ik vroeg Punk iets, hij begreep me fout, we dm'den er even over. Ondertussen gaan de twee dames los in de Cos terwijl Punk en ik er allang uit waren.
Bedoel je mij?
Ik stelde die vraag voordat je dmde met punkie.
pi_158751960
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet echt ophouden nu. Ik vroeg Punk iets, hij begreep me fout, we dm'den er even over. Ondertussen gaan de twee dames los in de Cos terwijl Punk en ik er allang uit waren.
Ik vond het wat flauw dat jij mijn post eruit pakte over Mario.
Terwijl ik het juist niet lullig bedoelde.
En toen ging het wat mis.
Maar daarna keurig opgelost inderdaad door ons beiden.
pi_158751970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Bedoel je mij?
Ik stelde die vraag voordat je dmde met punkie.
En de reacties erna.
pi_158752008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Je moet echt ophouden nu. Ik vroeg Punk iets, hij begreep me fout, we dm'den er even over. Ondertussen gaan de twee dames los in de Cos terwijl Punk en ik er allang uit waren.
Kun je nagaan wat je veroorzaakt!
pi_158752010
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:12 schreef mootie het volgende:

[..]

En de reacties erna.
Alleen een -O-
en
pi_158752024
Wat PearlBitch betreft: Zij heeft het regelmatig over Isa, maar toch is het naar mijn mening niet storend. Ze heeft gevoel voor humor, en als ik dan eens iets negatiefs daarover zegt (met een knipoog) gaat ze nooit over tot persoonlijke aanvallen of onzinnige smileys. Het gaat om de manier waarop. Hoewel PearlBitch af en toe overdrijft, heb ik nooit een reactie van haar negatief gevonden.
pi_158752050
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat je veroorzaakt!
Het is jullie eigen keuze om op dergelijke wijze te reageren...
pi_158752066
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Alleen een -O-
en
[ afbeelding ]
Nee, al die gezelllige onderonsjes 'je weet wie het zegt, niet naar luisteren, gewoon negeren' etc.
pi_158752074
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat PearlBitch betreft: Zij heeft het regelmatig over Isa, maar toch is het naar mijn mening niet storend. Ze heeft gevoel voor humor, en als ik dan eens iets negatiefs daarover zegt (met een knipoog) gaat ze nooit over tot persoonlijke aanvallen of onzinnige smileys. Het gaat om de manier waarop. Hoewel PearlBitch af en toe overdrijft, heb ik nooit een reactie van haar negatief gevonden.
:D
pi_158752075
Ik was er al klaar mee, wat Moot en Punkie al zeiden het is opgelost, ik heb ook geen zin om er verder op in te gaan. Het is wat mij betreft klaar nu. :)
pi_158752196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Wat PearlBitch betreft: Zij heeft het regelmatig over Isa, maar toch is het naar mijn mening niet storend. Ze heeft gevoel voor humor, en als ik dan eens iets negatiefs daarover zegt (met een knipoog) gaat ze nooit over tot persoonlijke aanvallen of onzinnige smileys. Het gaat om de manier waarop. Hoewel PearlBitch af en toe overdrijft, heb ik nooit een reactie van haar negatief gevonden.
PB mag dus wel alles spuien over Naomie, en Isa en Aaike die for god's sake al een jaar weg is, maar Mario mag niet miepen.
Meten met twee maten dus.
pi_158752206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:32 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

PB mag dus wel alles spuien over Naomie, en Isa en Aaike die for god's sake al een jaar weg is, maar Mario mag niet miepen.
Meten met twee maten dus.
Het gaat om de manier waarop. En PB miept een factor tien minder offtopic dan Mario.
pi_158752238
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het gaat om de manier waarop. En PB miept een factor tien minder offtopic dan Mario.
En ik lees al 25000 posts over Nicole, en dat mag wel.
pi_158752246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:35 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

En ik lees al 25000 posts over Nicole, en dat mag wel.
Nicole is bijna altijd te horen dus bijna altijd ontopic :P
pi_158752263
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nicole is bijna altijd te horen dus bijna altijd ontopic :P
Tis goed. Veel plezier. :6
pi_158753827
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:32 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

PB mag dus wel alles spuien over Naomie, en Isa en Aaike die for god's sake al een jaar weg is, maar Mario mag niet miepen.
Meten met twee maten dus.
Die twee berichten per Cos van PB zijn heel wat anders dan die 100 berichten van mario over Noom }:|
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:01:31 #213
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_158756331
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 01:32 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

PB mag dus wel alles spuien over Naomie, en Isa en Aaike die for god's sake al een jaar weg is, maar Mario mag niet miepen.
Meten met twee maten dus.
Een jaar? Ze is al 498 dagen weg. En Iesje ook al 397 dagen. :'(
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_158756556
Leuk ben ik geband? Mootie lijkt Nu Ivan wel voelt zich gesteund en queen van de Cos maar wij worden geband tjonge jong dit is Fok 2016. Ik ga me er niet druk meer om maken jullie doen maar ik was trots of Fok nu is het Mootie place.
pi_158757751
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef eersteuurfokker het volgende:
Leuk ben ik geband? Mootie lijkt Nu Ivan wel voelt zich gesteund en queen van de Cos maar wij worden geband tjonge jong dit is Fok 2016. Ik ga me er niet druk meer om maken jullie doen maar ik was trots of Fok nu is het Mootie place.
Geen idee wie je bent, en ik kan je verzekeren dat ik er niks mee te maken had.
Maar dat vingertje, zo makkelijk.
  One tough cookie zaterdag 2 januari 2016 @ 13:18:09 #216
169210 liesje1979
pi_158758025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef eersteuurfokker het volgende:
Leuk ben ik geband? Mootie lijkt Nu Ivan wel voelt zich gesteund en queen van de Cos maar wij worden geband tjonge jong dit is Fok 2016. Ik ga me er niet druk meer om maken jullie doen maar ik was trots of Fok nu is het Mootie place.
Geen idee, wij hebben geen ban aangevraagd voor zover ik weet. Maar als je een ban hebt is het niet de bedoeling dat je dan met een ander account gaat posten.
pi_158758143
Ik zou het wel fijn vinden als die totaal uit de lucht gegrepen, valse beschuldiging zou verdwijnen. :@
pi_158758174
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Geen idee wie je bent, en ik kan je verzekeren dat ik er niks mee te maken had.
Maar dat vingertje, zo makkelijk.
hahahha net goed

@mods kunnnen jullie COS veranderen in MP? dank!
pi_158758194
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:23 schreef mootie het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als die totaal uit de lucht gegrepen, valse beschuldiging zou verdwijnen. :@
Wie zal het zijn?
pi_158758393
Zie niemand met een streepje, hoax
pi_158758407
wissen zou op zijn plaats zijn
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158758573
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:34 schreef Voxs het volgende:
wissen zou op zijn plaats zijn
Hoezo wissen? Van andere users blijft ook altijd alles staan in de FB, waarom moet dat van moot gewist worden? slaat nergens op dus lekker laten staan.
pi_158758629
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:41 schreef danaqui het volgende:

[..]

Hoezo wissen? Van andere users blijft ook altijd alles staan in de FB, waarom moet dat van moot gewist worden? slaat nergens op dus lekker laten staan.
Omdat het totaal niet waar is? Ik vind het nogal een smerige beschuldiging. Ook aan het adres van de mods trouwens.
Omdat posten onder een kloon na een ban verboden is?
pi_158758644
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:41 schreef danaqui het volgende:

[..]

Hoezo wissen? Van andere users blijft ook altijd alles staan in de FB, waarom moet dat van moot gewist worden? slaat nergens op dus lekker laten staan.
Omdat posts van gebanden die met kloon posten altijd gewist worden.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158758663
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:43 schreef Voxs het volgende:

[..]

Omdat posts van gebanden die met kloon posten altijd gewist worden.
Bijna altijd
SOONY
pi_158758692
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef DKUp het volgende:

[..]

Bijna altijd
Wat is een goede reden om het niet te doen?
pi_158758696
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:44 schreef DKUp het volgende:

[..]

Bijna altijd
Klopt, bijna altijd. Maar dit is een nare post voor Mootie en voor de mods ook..maar goed
Ik ben er voorlopig even klaar mee. Wat een treurig gebeuren dit allemaal.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158758700
Wat een enorme grote rel
pi_158758705
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat het totaal niet waar is? Ik vind het nogal een smerige beschuldiging. Ook aan het adres van de mods trouwens.
Omdat posten onder een kloon na een ban verboden is?
Vieze beschuldiging posts over andere users, post waar de honden geen brood van lusten of wat ook, waar of niet waar blijven ook staan, dus ik zie het nut er niet van in waarom jou post weg moet, maar goed dat is mijn mening.
Verder laat ik het hierbij.
  One tough cookie zaterdag 2 januari 2016 @ 13:47:26 #230
169210 liesje1979
pi_158758723
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Omdat het totaal niet waar is? Ik vind het nogal een smerige beschuldiging. Ook aan het adres van de mods trouwens.
Omdat posten onder een kloon na een ban verboden is?
Het is geen kloon van een gebande user. Dat er naar jou gewezen wordt is inderdaad onterecht maar wel een beetje begrijpelijk, als je je als mod gedraagt :@, sterker nog er valt dus niets te wijzen want deze user lijkt geen ban te hebben.
pi_158758736
Iedereen druk naar een streepje aan het speuren. "eersteuurfokker" lijkt me een verwijzing naar den oude garde ;)
pi_158758742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:46 schreef Voxs het volgende:

[..]

Klopt, bijna altijd. Maar dit is een nare post voor Mootie en voor de mods ook..maar goed
Ik ben er voorlopig even klaar mee. Wat een treurig gebeuren dit allemaal.
Hij zal zo wel weg zijn, ik ben de Ivan van FOK! met volledige steun van de crew ^O^
pi_158758753
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het is geen kloon van een gebande user. Dat er naar jou gewezen wordt is inderdaad onterecht maar wel een beetje begrijpelijk, als je je als mod gedraagt :@, sterker nog er valt dus niets te wijzen want deze user lijkt geen ban te hebben.
Dus het is dikke bullshit?
pi_158758778
Hmm of verscholen zodat het niet te zien is, waarom zeg je anders dat je een ban hebt :?
pi_158758789
Of zou je de conclusie mogen trekken dat het een kloontje is, even aangemaakt, om iemand even af te zeiken?
  One tough cookie zaterdag 2 januari 2016 @ 13:50:40 #236
169210 liesje1979
pi_158758799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:48 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus het is dikke bullshit?
Ik ga er gewoon vanuit dat de user in kwestie wel denkt dat hij geband is, misschien per ongeluk uitgelogd ofzo. Geen idee.
pi_158758834
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:50 schreef mootie het volgende:
Of zou je de conclusie mogen trekken dat het een kloontje is, even aangemaakt, om iemand even af te zeiken?
Jups, en voor elkaar gekregen ook dat een mod weer een lekkere uitspraak over je doet die het nog even min of meer bevestigd.
Sorry Lies, ik snap dat echt, echt niet.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158758901
Ok, dus als je denkt dat je geband bent, maar je bent het niet, is dat een vrijbrief om wilde beschuldigingen rond te gaan strooien.
Dan hebben we dat ook weer duidelijk.
pi_158758963
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:52 schreef Voxs het volgende:

[..]

Jups, en voor elkaar gekregen ook dat een mod weer een lekkere uitspraak over je doet die het nog even min of meer bevestigd.
Sorry Lies, ik snap dat echt, echt niet.
Kom op zeg, is toch vanaf dag 1 zo en is ook helemaal niet erg of perse negatief. Soms ook best nuttig, mede dankzij onze mootie zitten 'wij' in de SC _O_
pi_158758985
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kom op zeg, is toch vanaf dag 1 zo en is ook helemaal niet erg of perse negatief. Soms ook best nuttig, mede dankzij onze mootie zitten 'wij' in de SC _O_
Oh ja het was allemaal spel he?

maar goed, fijne dag nog, ik ben weg :W
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_158759023
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:

[..]

Kom op zeg, is toch vanaf dag 1 zo en is ook helemaal niet erg of perse negatief. Soms ook best nuttig, mede dankzij onze mootie zitten 'wij' in de SC _O_
Ja, het is echt eeeenig :r
pi_158759027
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:58 schreef Voxs het volgende:

[..]

Oh ja het was allemaal spel he?
Nee niet, de COS is een uiterst serieuze aangelegenheid en Utopio is geen entertainment. :') Zelfs voor onze mootie is het vermaak en spel, en daar is niks mis mee.
pi_158759120
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, het is echt eeeenig :r
Als je het echt helemaal niet meer leuk zou vinden, dan zat je allang niet meer te cossen toch?
pi_158763120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:46 schreef danaqui het volgende:

[..]

Vieze beschuldiging posts over andere users, post waar de honden geen brood van lusten of wat ook, waar of niet waar blijven ook staan, dus ik zie het nut er niet van in waarom jou post weg moet, maar goed dat is mijn mening.
Verder laat ik het hierbij.
Oh ffs, laat t er dan gelijk bij.
Met je:"dit is mijn mening en daar laat ik het bij."
-

[ Bericht 1% gewijzigd door liesje1979 op 02-01-2016 18:24:26 ]
Go hard or go home
pi_158763220
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het is geen kloon van een gebande user. Dat er naar jou gewezen wordt is inderdaad onterecht maar wel een beetje begrijpelijk, als je je als mod gedraagt :@, sterker nog er valt dus niets te wijzen want deze user lijkt geen ban te hebben.
ik vind deze reactie een beetje onbegrijpelijk. Gewoon goedpraten van een vieze actie. Bah.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 19:16:10 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158767023
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:12 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zolang de Bewoners maar in de COS besproken blijven worden... "sommigen" kunnen slecht tegen hun verlies, daar is echt geen Blauwe-Interventie voor nodig hoor.. :W
Ik vind van wel, wanneer veel users er last van hebben. Gewoon niet persoonlijk naar elkaar worden, een simpele regel die nogal eens bij het minste of geringste overtreden wordt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:19:43 #247
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158767130
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind van wel, wanneer veel users er last van hebben. Gewoon niet persoonlijk naar elkaar worden, een simpele regel die nogal eens bij het minste of geringste overtreden wordt.
Het gaat steevast over meningsverschillen over Utopia-bewoners voor zover ik het kan zien, en dat was in mijn visie nog altijd Ontopic dan wel zijspoor-discussie's waar jij, als ik me goed herrinner, nooit problemen mee had
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2016 @ 19:21:05 #248
137949 Disana
pi_158767173
Ik ben blij met de moderatie van Gert. Het is om snotziek van te worden.
pi_158767289
Het zou leuk zijn als de Cos weer eens wat minder zuur naar elkaar toe zou zijn.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_158767540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind van wel, wanneer veel users er last van hebben. Gewoon niet persoonlijk naar elkaar worden, een simpele regel die nogal eens bij het minste of geringste overtreden wordt.
Nu je er toch bent, mag die post verwijderd worden, waar ik eerder om vroeg?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:36:06 #251
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158767567
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:25 schreef notturna het volgende:
Het zou leuk zijn als de Cos weer eens wat minder zuur naar elkaar toe zou zijn.
Kritisch heet dat ook vaak, dat moet je nooit vergelijken met zuur, negatief of haatdragend, wat "anderen" er ook van vinden.. :{
pi_158767630
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Kritisch heet dat ook vaak, dat moet je nooit vergelijken met zuur, negatief of haatdragend, wat "anderen" er ook van vinden.. :{
Je weet best wat ik bedoel, soms is het niet eens kritisch, maar word men naar naar elkaar.
Dat is niet kritisch. :)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:44:08 #253
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158767789
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:38 schreef notturna het volgende:

[..]

Je weet best wat ik bedoel, soms is het niet eens kritisch, maar word men naar naar elkaar.
Dat is niet kritisch. :)
Nah, so what, een beetje persoonlijke discussie om de pit erin te houden was nooit een issue, sinds wanneer is Fok een WatjesForum geworden...?? :{
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:47:46 #254
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_158767883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind van wel, wanneer veel users er last van hebben. Gewoon niet persoonlijk naar elkaar worden, een simpele regel die nogal eens bij het minste of geringste overtreden wordt.
Dat was ook niet heel netjes van me, dat geef ik toe.
Maar mij wordt meerdere malen de maat genomen en als ik dan een normale reactie geef, dan is men ineens spoorloos. Geen reactie meer. Geeft niks, maar als ik dan eens terug bijt, heb ik het ineens gedaan.

Met alle respect, maar komt op mij een beetje over als meten met twee maten. Geeft ook niks, ik hou er vanaf nu gewoon rekening mee.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_158767962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Nah, so what, een beetje persoonlijke discussie om de pit erin te houden was nooit een issue, sinds wanneer is Fok een WatjesForum geworden...?? :{
Sommige die discuseren niet, maar sarren en dan ben je zelfs het plagen voorbij. Dat bedoel ik en dan worden mensen zuur en naar.

Nee hoor een goede discussie is alleen maar goed. ^O^
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 19:58:22 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158768153
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Nu je er toch bent, mag die post verwijderd worden, waar ik eerder om vroeg?
Nee.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158768195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee.
Het is duidelijk dat er geen ban is gevallen, wat is dan in godsnaam het nut van het laten staan.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 20:01:54 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158768253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat was ook niet heel netjes van me, dat geef ik toe.
Maar mij wordt meerdere malen de maat genomen en als ik dan een normale reactie geef, dan is men ineens spoorloos. Geen reactie meer. Geeft niks, maar als ik dan eens terug bijt, heb ik het ineens gedaan.

Met alle respect, maar komt op mij een beetje over als meten met twee maten. Geeft ook niks, ik hou er vanaf nu gewoon rekening mee.
Misschien begrijp ik je verkeer, maar hoezo heb jij het ineens gedaan dan? Dat ik jouw post over dat je het niet leuk meer vond aanhaalde, betekent uiteraard niet dat jij 'de schuldige' was.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 20:06:54 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158768390
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 19:59 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat er geen ban is gevallen, wat is dan in godsnaam het nut van het laten staan.
Er is weerlegd dat jij er achter zou zitten, voor iedereen zichtbaar. Dus we laten het zoals bijna alle posts tenzij ze uiterst stuitend of strafbaar zijn, gewoon staan. Al is het dan niet in godsnaam. Verdomme.
Sowieso, dat je zo door loopt te zeuren hierover. Alsof er een walgelijke insinuatie staat die je diep persoonlijk heeft gegriefd. Doe eens wat relaxter. Je loopt de halve dag bozige terechtwijzingen uit te delen in de COS. En niets of niemand knapt daar van op hoor.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158768521
Heel raar, maar van die idiote insinuaties knap ik ook niet op. Ik snap er hier helemaal geen ruk meer van. Serieus niet.
En jij kunt niet bepalen op welke manier dit mij raakt. En dat doet het wel degelijk, veel meer dan zou moeten.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:21:12 #261
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_158768748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien begrijp ik je verkeer, maar hoezo heb jij het ineens gedaan dan? Dat ik jouw post over dat je het niet leuk meer vond aanhaalde, betekent uiteraard niet dat jij 'de schuldige' was.
Oké.
En ik dacht juist dat je met je opmerking over persoonlijke aanvallen, op mijn kreet "zelfbenoemde mod's" reageerde. Vandaar dat het even verkeerd viel.
Kennelijk hebben we elkaar dan verkeerd begrepen. In dat geval mijn excuses voor de verwarring.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_158768866
Vraag aan Liesje: Hoezo wordt er door jou een link weggehaald die ik geplaatst heb? Ik plaats hem netjes in het FB topic, aangezien het iets was wat op de FB van Naomi was geplaatst. Daar is een plaatje geplaatst dat Naomi de meest geliefde Utopiaan van de COS was. Nou weten we allemaal dat dit niet het geval is, en vroeg netjes aan de user die het geplaatst had of dat wel zo slim was van hem? Helemaal niet rot naar hem bedoeld...

Ik lees al heel lang hier mee, maar post nooit actief mee. Ik dacht leuk laat ik daar vandaag eens mee beginnen, maar ben er nu al klaar mee als berichten gewijzigd worden waar in mn eigen ogen niks mis mee is hahaha. Misschien begrijp ik het nog niet helemaal, maar er staat toch : Plaats hier Facebook/Twitter/Instagram berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.
Maar goed ik heb m al door, je kan beter meelezen dan actief mee posten om irritaties te voorkomen :-)
pi_158769053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:25 schreef tammie72 het volgende:
Vraag aan Liesje: Hoezo wordt er door jou een link weggehaald die ik geplaatst heb? Ik plaats hem netjes in het FB topic, aangezien het iets was wat op de FB van Naomi was geplaatst. Daar is een plaatje geplaatst dat Naomi de meest geliefde Utopiaan van de COS was. Nou weten we allemaal dat dit niet het geval is, en vroeg netjes aan de user die het geplaatst had of dat wel zo slim was van hem? Helemaal niet rot naar hem bedoeld...

Ik lees al heel lang hier mee, maar post nooit actief mee. Ik dacht leuk laat ik daar vandaag eens mee beginnen, maar ben er nu al klaar mee als berichten gewijzigd worden waar in mn eigen ogen niks mis mee is hahaha. Misschien begrijp ik het nog niet helemaal, maar er staat toch : Plaats hier Facebook/Twitter/Instagram berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.
Maar goed ik heb m al door, je kan beter meelezen dan actief mee posten om irritaties te voorkomen :-)
Dat plaatje heb ik gemaakt, geweldig *O* *O* *O*
  Moderator zaterdag 2 januari 2016 @ 20:35:46 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158769183
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Oké.
En ik dacht juist dat je met je opmerking over persoonlijke aanvallen, op mijn kreet "zelfbenoemde mod's" reageerde. Vandaar dat het even verkeerd viel.
Kennelijk hebben we elkaar dan verkeerd begrepen. In dat geval mijn excuses voor de verwarring.
Ja, elkaar verkeerd begrepen, kan gebeuren. (al zie je dat echt hoogst zelden op FOK! :P ;) )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  One tough cookie zaterdag 2 januari 2016 @ 20:37:37 #265
169210 liesje1979
pi_158769251
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:25 schreef tammie72 het volgende:
Vraag aan Liesje: Hoezo wordt er door jou een link weggehaald die ik geplaatst heb? Ik plaats hem netjes in het FB topic, aangezien het iets was wat op de FB van Naomi was geplaatst. Daar is een plaatje geplaatst dat Naomi de meest geliefde Utopiaan van de COS was. Nou weten we allemaal dat dit niet het geval is, en vroeg netjes aan de user die het geplaatst had of dat wel zo slim was van hem? Helemaal niet rot naar hem bedoeld...

Ik lees al heel lang hier mee, maar post nooit actief mee. Ik dacht leuk laat ik daar vandaag eens mee beginnen, maar ben er nu al klaar mee als berichten gewijzigd worden waar in mn eigen ogen niks mis mee is hahaha. Misschien begrijp ik het nog niet helemaal, maar er staat toch : Plaats hier Facebook/Twitter/Instagram berichten/afbeeldingen van fans, schuimpjes en (oud-)inwoners van Utopia.
Maar goed ik heb m al door, je kan beter meelezen dan actief mee posten om irritaties te voorkomen :-)
Ik nam hierbij Mario een beetje in bescherming omdat ik me kan voorstellen dat hij het niet prettig zou kunnen vinden dat heel Fok zo makkelijk zijn voor en achternaam en facebookprofiel kan vinden. Nu is dat met een beetje zoekwerk natuurlijk nog steeds makkelijk, maar het hoeft ook weer niet op een presenteerblaadje. Verder was er niets mis met je post hoor, en weet ook wel dat je het niet postte om Mario een hak te zetten.
pi_158769610
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef Joezi het volgende:

[..]

Dat plaatje heb ik gemaakt, geweldig *O* *O* *O*
Hahaha ja van jou vind ik het grappig, dat zie ik een beetje als "fokken" op het fok forum :-)
pi_158769662
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:47 schreef tammie72 het volgende:

[..]

Hahaha ja van jou vind ik het grappig, dat zie ik een beetje als "fokken" op het fok forum :-)
Laat je nu niet meteen ontmoedigen he? Lekker blijven posten. :)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_158769709
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik nam hierbij Mario een beetje in bescherming omdat ik me kan voorstellen dat hij het niet prettig zou kunnen vinden dat heel Fok zo makkelijk zijn voor en achternaam en facebookprofiel kan vinden. Nu is dat met een beetje zoekwerk natuurlijk nog steeds makkelijk, maar het hoeft ook weer niet op een presenteerblaadje. Verder was er niets mis met je post hoor, en weet ook wel dat je het niet postte om Mario een hak te zetten.
Ok bedankt voor het antwoord Liesje, dan zeg ik netjes van je om hem in bescherming te nemen! Ik zal mn hele bericht dan ook maar verwijderen! Dat was namelijk inderdaad niet mijn bedoeling.
pi_158770161
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:49 schreef notturna het volgende:

[..]

Laat je nu niet meteen ontmoedigen he? Lekker blijven posten. :)
Leuke reactie Nottuma, thanks...moet er nog even over nadenken! De COS is best lastig, en meelezen is leuk, maar vind er best vaak "gedoe" en daar scrol ik nu lekker overheen :-) Als je actiever meegaat doen wordt dat misschien lastiger....
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:04:44 #270
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_158770288
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef tammie72 het volgende:

[..]

Leuke reactie Nottuma, thanks...moet er nog even over nadenken! De COS is best lastig, en meelezen is leuk, maar vind er best vaak "gedoe" en daar scrol ik nu lekker overheen :-) Als je actiever meegaat doen wordt dat misschien lastiger....
Valt mee, je leert je pappenheimers wel kennen. En als het echt even te gek wordt, neem je gewoon een pauze. :Y
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_158770322
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:02 schreef tammie72 het volgende:

[..]

Leuke reactie Nottuma, thanks...moet er nog even over nadenken! De COS is best lastig, en meelezen is leuk, maar vind er best vaak "gedoe" en daar scrol ik nu lekker overheen :-) Als je actiever meegaat doen wordt dat misschien lastiger....
Ach kom eens langs in de SC. :)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:07:43 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158770398
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef notturna het volgende:

[..]

Ach kom eens langs in de SC. :)
_O-

En dáár afgemaakt worden door de "Vaste Crew.."

Oeps sorry
pi_158770517
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

_O-

En dáár afgemaakt worden door de "Vaste Crew.."

Oeps sorry
Kom maar op, ik lust je rauw.

:@ Of nee toch niet. ;)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:17:28 #274
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_158770838
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

_O-

En dáár afgemaakt worden door de "Vaste Crew.."

Oeps sorry
Gewoon pic's meenemen.
Komt goed, komt goed. :Y
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_158771038
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:05 schreef notturna het volgende:

[..]

Ach kom eens langs in de SC. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:07 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

_O-

En dáár afgemaakt worden door de "Vaste Crew.."

Oeps sorry
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Valt mee, je leert je pappenheimers wel kennen. En als het echt even te gek wordt, neem je gewoon een pauze. :Y
Nou was er eerlijk gezegd nooit geweest, maar ziet er, van wat ik ff snel zie gezelliger uit als de COS :-) Anyway ik lees lang genoeg mee om in ieder geval te weten dat dit allemaal off topic is in de Feedback, dus ben gauw weg hier! Misschien tot gauw in de SC of COS ;-)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 21:22:34 #276
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_158771071
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Gewoon pic's meenemen.
Komt goed, komt goed. :Y
Neuhh,,ik heb al vele stenen gestoten als Ezel ^O^
pi_158771083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:21 schreef tammie72 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Nou was er eerlijk gezegd nooit geweest, maar ziet er, van wat ik ff snel zie gezelliger uit als de COS :-) Anyway ik lees lang genoeg mee om in ieder geval te weten dat dit allemaal off topic is in de Feedback, dus ben gauw weg hier! Misschien tot gauw in de SC of COS ;-)
Laterrrs :W
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 2 januari 2016 @ 21:54:33 #278
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_158772355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:21 schreef tammie72 het volgende:

[..]

[..]

hey ik ben op jou helemal niet boos niks ,en betje dom van mij was het wel

[..]

Nou was er eerlijk gezegd nooit geweest, maar ziet er, van wat ik ff snel zie gezelliger uit als de COS :-) Anyway ik lees lang genoeg mee om in ieder geval te weten dat dit allemaal off topic is in de Feedback, dus ben gauw weg hier! Misschien tot gauw in de SC of COS ;-)
pi_158772721
Nee joh Mario, weet ik toch! Er is ook geen reden dat mensen boos op elkaar worden om een soap :-) Dom is het ook niet, je bent gewoon erg enthousiast over Naomi. Helemaal slim vond ik het niet omdat zij kan denken dat zij hier heel populair is, en dan komt ze hier en leest ze heel veel vervelende dingen over haarzelf.
  User die het meest in raadselen spreekt zaterdag 2 januari 2016 @ 22:05:58 #280
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_158772867
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:01 schreef tammie72 het volgende:
Nee joh Mario, weet ik toch! Er is ook geen reden dat mensen boos op elkaar worden om een soap :-) Dom is het ook niet, je bent gewoon erg enthousiast over Naomi. Helemaal slim vond ik het niet omdat zij kan denken dat zij hier heel populair is, en dan komt ze hier en leest ze heel veel vervelende dingen over haarzelf.
ik denk het zijn meer positive dingen
pi_158781089
We weten allemaal door wie het gedoe in de COS veroorzaakt wordt en het wordt tijd dat daar een einde aan wordt. Natuurlijk is het niet handig dat mensen er op reageren, maar dat vind ik hele menselijke reacties, vaak met goede bedoelingen. Ik probeer ook vaak met goed bedoelde opmerkingen de boel bij te sturen, maar het helpt niet. Het probleem ligt bij slechts één gebruiker en we weten allemaal om wie het gaat.
pi_158781456
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
We weten allemaal door wie het gedoe in de COS veroorzaakt wordt en het wordt tijd dat daar een einde aan wordt. Natuurlijk is het niet handig dat mensen er op reageren, maar dat vind ik hele menselijke reacties, vaak met goede bedoelingen. Ik probeer ook vaak met goed bedoelde opmerkingen de boel bij te sturen, maar het helpt niet. Het probleem ligt bij slechts één gebruiker en we weten allemaal om wie het gaat.
Het gaat je goed :W The COS will miss u lots
pi_158781491
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
We weten allemaal door wie het gedoe in de COS veroorzaakt wordt en het wordt tijd dat daar een einde aan wordt. Natuurlijk is het niet handig dat mensen er op reageren, maar dat vind ik hele menselijke reacties, vaak met goede bedoelingen. Ik probeer ook vaak met goed bedoelde opmerkingen de boel bij te sturen, maar het helpt niet. Het probleem ligt bij slechts één gebruiker en we weten allemaal om wie het gaat.
Ban Mario en alle problemen zullen als sneew voor de zon verdwijnen.
  zondag 3 januari 2016 @ 06:46:38 #284
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_158781606
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
We weten allemaal door wie het gedoe in de COS veroorzaakt wordt en het wordt tijd dat daar een einde aan wordt. Natuurlijk is het niet handig dat mensen er op reageren, maar dat vind ik hele menselijke reacties, vaak met goede bedoelingen. Ik probeer ook vaak met goed bedoelde opmerkingen de boel bij te sturen, maar het helpt niet. Het probleem ligt bij slechts één gebruiker en we weten allemaal om wie het gaat.
Ik ben onschuldig ;) maar om eerlijk te zijn: ik krimp ineen als er iemand afgebrand wordt.

Maar daar word ik voor begeleid. Als HSP neem ik onbewust gevoelens van anderen over.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_158808417
UTO / [COS #9928] BLIJF ARTHUR!

Een hele discussie omdat ik user Mario op een vriendelijke manier feedback geef:
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Get a life. Ik begrijp dat je het jammer vindt. We vinden het allemaal wel eens jammer dat iemand weg gaat (of juist niet >:) ). Maar je slaat naar mijn idee door.
Vervolgens krijg ik van een handjevol users persoonlijke aanvallen te verduren. Om één post een heleboel onzin in de COS, veroorzaakt door vaak hetzelfde clubje.

Ik denk dat er 2 opties zijn:
1. De mods pakken dat soort aanvallen aan;
2. Ik spreek geen mensen meer aan. Maar het zou jammer zijn als dat niet meer kan. Bovendien vind ik iemand aanspreken vriendelijker dan een TR doen.
  maandag 4 januari 2016 @ 00:52:38 #286
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_158808595
Jan ik verbaas me heel erg. Ik weet alles van je politieke voorkeuren, hoe je over de wereld denkt, over moslims over vluchtelingen. En hoe? Door gewoon in de COS te lezen. En dan ben jij toch niet de aangewezen persoon om iemand anders te wijzen over offtopic zijn of doorpraten over een onderwerp?
Utopia!
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 11:53:23 #287
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158813584
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
UTO / [COS #9928] BLIJF ARTHUR!

Een hele discussie omdat ik user Mario op een vriendelijke manier feedback geef:

[..]
Iemand op een vriendelijke manier aanspreken begint in mijn optiek niet met het advies "Get a life".
Dus om dan hier vervolgens te gaan klagen dat jij op de vingers wordt getikt, tja..

Op zich is het oké wanneer iemand door een andere user vriendelijk gewezen wordt op langdurig off topic posten. En dat gebeurt ook regelmatig.
Met Mario hadden we de afgelopen dagen veel dm-contact. Wij vinden dat het best goed gaat, maar houden de vinger aan de pols.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158814233
UTO / [INWONERS] Dominique
Dominique mag centraal
O-)
SOONY
  maandag 4 januari 2016 @ 17:46:52 #289
427541 Cir
yes she is
pi_158822387
domme Geiten tik fout 8)7
cos van nu , TT moet zijn ontmoedigings

kan/wil een modje ff fixen
thnxs alvast
  maandag 4 januari 2016 @ 20:09:28 #290
427541 Cir
yes she is
pi_158826705
alweer een fout
mag er een T tussen

[COS #9938] Stronkar rijden deel 1

ik beloof niet meer te openen , ben niet zo gemotiveerd
gezien de domme tikfouten
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 20:22:51 #291
388664 crew  Dotteke
pi_158827292
Zou een mod zo vriendelijk willen de foto in de OP in de SV willen vervangen.




[ Bericht 64% gewijzigd door Dotteke op 04-01-2016 22:42:27 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158832147
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Zou een mod zo vriendelijk willen de foto in de OP te vervangen.

[ afbeelding ]
Er zit al een nieuwe in. Volgens mij vanaf vanmiddag al
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 22:43:33 #293
388664 crew  Dotteke
pi_158832932
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Er zit al een nieuwe in. Volgens mij vanaf vanmiddag al
. Was weer niet duidelijk bedoelde in de SV 👍🏻
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158832973
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

. Was weer niet duidelijk bedoelde in de SV 👍🏻
Hahah. Ok, Maar in de CoS staat een andere., Dus misschien dan die gebruiken
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 23:06:18 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_158833989
Ah kijk, ik zag Dominique er in de COS al tussen staan maar had niet het verschil met bovenstaande lijst gezien. Anyway, heb nu jouw lijst in de SV gezet Dotteke. Als je toch die van de COS wilt, ook goed. Woef. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Gert op 04-01-2016 23:27:22 (jouW) ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_158834201
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Gert het volgende:
Ah kijk, ik zag Dominique er in de COS al tussen staan maar had niet het verschil met bovenstaande lijst gezien. Anyway, heb nu jou lijst in de SV gezet Dotteke. Als je toch die van de COS wilt, ook goed. Woef. ;)
:D :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 23:24:30 #297
388664 crew  Dotteke
pi_158834754
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Hahah. Ok, Maar in de CoS staat een andere., Dus misschien dan die gebruiken
waarom deze staat op volgorde van het alfabeth en dieren horen er niet in thuis, dan kunnen de koeien het paard, de geiten, de eenden etc er ook wel bij.l
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158834842
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

waarom deze staat op volgorde van het alfabeth en dieren horen er niet in thuis, dan kunnen de koken het paard, de geiten, de eenden etc er ook wel bij.
Geen idee. Maar Arthur is wel in de loods natuurlijk. Dus dat is een verschil lijkt me
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 23:30:11 #299
388664 crew  Dotteke
pi_158835004
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:26 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geen idee. Maar Arthur is wel in de loods natuurlijk. Dus dat is een verschil lijkt me
vind ik niet, er is eens afgesproken alleen de inwoners.
Maar goed een mod moet maar beslissen. Ik heb me best gedaan er een te maken een waarvan de lettertype en dikte overeen komt met elkaar. Ik snap eerlijk gezegd niet zo wat het probleem is als ik vraag of de foto in de SV aangepast kan worden?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 23:31:06 #300
388664 crew  Dotteke
pi_158835038
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Gert het volgende:
Ah kijk, ik zag Dominique er in de COS al tussen staan maar had niet het verschil met bovenstaande lijst gezien. Anyway, heb nu jouw lijst in de SV gezet Dotteke. Als je toch die van de COS wilt, ook goed. Woef. ;)
thnx Gert, nee deze is goed hoor Xxx
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_158835310
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 23:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

vind ik niet, er is eens afgesproken alleen de inwoners.
Maar goed een mod moet maar beslissen. Ik heb me best gedaan er een te maken een waarvan de lettertype en dikte overeen komt met elkaar. Ik snap eerlijk gezegd niet zo wat het probleem is als ik vraag of de foto in de SV aangepast kan worden?
Noem ik het een probleem dan? Moet niet gekker worden.
Ik geef gewoon aan dat die in de CoS al geupdate was omdat ik dacht dat je het daar over had.
Het zal mij worst wezen wat er daar boven staat. Zolang dat grote geval van Ivan daar maar wegblijft :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')