abonnement Unibet Coolblue
pi_158461652
Zijn er hier ook mensen bezig zijn met pyrografie? Had me laatst een setje besteld omdat ik een hert op hout wilde branden. Nu heb ik eigenlijk constant met 1 opzetstukje gewerkt. Dit is het resultaat geworden:



Heeft iemand een idee waarvoor de andere opzetstukjes zijn en waarmee je mooi kunt schaduwen?
pi_158463877
Oh wauw!! Ik heb ook een setje gekocht maar nog geen tijd gehad om te proberen. Na vandaag vakantie! :)
pi_158464243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:15 schreef annelotje het volgende:
Oh wauw!! Ik heb ook een setje gekocht maar nog geen tijd gehad om te proberen. Na vandaag vakantie! :)
Leuk :) Ja moet zeggen dat hier wel wat uurtjes inzitten. Vooral grotere plekken schaduwen etc. duurt lang dus vroeg me af of iemand daar een bepaald hulpstuk voor gebruikt.
pi_158464280
Heb je dat helemaal zelf gemaakt? Of is dit een soort van iedereen kan schilderen gebeuren?

Ik ken het helemaal niet, vandaar mijn wellicht wat dommige vraag :@

Indien helemaal zelf: respect! Ziet er erg tof uit _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158464474
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:37 schreef Geralt het volgende:
Heb je dat helemaal zelf gemaakt? Of is dit een soort van iedereen kan schilderen gebeuren?

Ik ken het helemaal niet, vandaar mijn wellicht wat dommige vraag :@

Indien helemaal zelf: respect! Ziet er erg tof uit _O_
Thnx, van een foto die ik ernaast gelegd heb :)
pi_158464750
Wow _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 23 december 2015 @ 21:46:50 #7
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_158479789
Wow, mooi! Kijk eens op woodworking.nl, dat is een houtbewerkingforum waar enkelen ook pyrografie doen als ik mij niet vergis. Wellicht hebben die tips?
pi_158490809
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:46 schreef bleiblei het volgende:
Wow, mooi! Kijk eens op woodworking.nl, dat is een houtbewerkingforum waar enkelen ook pyrografie doen als ik mij niet vergis. Wellicht hebben die tips?
Thnx, zal er eens een kijkje nemen :D
  PR en moderator zaterdag 26 december 2015 @ 23:32:03 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158554197
Jaaaa dit topic ga ik volgen!
Ik wil namelijk verschillende dingen gaan uitproberen en ben al eerder eens bezig geweest met een soldeerbout en een blok hout (zijn enkel letters geworden en vond ik al lastig genoeg), dus kan ik mooi wat van je leren :D
Prachtig hert!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')