moet het letterlijk die zin zijn? Kan het niet netjes gedaan worden door een andere zin?quote:Op maandag 14 december 2015 15:25 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Wij krijgen bij ons op het werk trouwens wel te horen als er een mysteryshopper in het gebouw is. We verliezen altijd punten omdat we schijnbaar aan het eind niet vragen 'kan ik u nog ergens anders mee helpen?'. Maar in veel gevallen is dat helemaal geen natuurlijk einde van een gesprek, dus elke keer als ik nu hoor dat er een mysteryshopper kan langskomen let ik op of iemand me de ruimte geeft dat te zeggen. En dan probeer ik het tegen iedereen te zeggen, maar de meeste klanten zijn allang weer weg voor je de hele zin uitgesproken hebt.
Nee dat moet je anders doen. De pinautomaat is daar, kan ik verder nog iets voor u betekenen?quote:Op maandag 14 december 2015 15:35 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ja je moet iets in die richting zeggen, maar bij de meeste mensen merk je al wel dat ze maar één vraag hebben (waar is de wc/waar kan ik een parkeerkaart kopen). En vaak zijn ze halverwege je antwoord al aan het lopen in de richting waar ze moeten zijn. Ik heb even een oud mystery visit rapport opgezocht en de mystery guest had blijkbaar gevraagd waar je kan pinnen. Dan wijs je dat aan, wens je een fijne dag en persoon loopt naar pin. Moet je er dan nog achteraan roepen of je ze nog ergens anders mee kan helpen?
Maar als er een klant met tien verschillende vragen/bestellingen komt en dit nog en dat dan vraag ik aan het eind altijd wel even of alles verder zo naar wens is/of ik nog ergens mee kan helpen, zodat ze niks vergeten en later terug moeten komen. Maar als je wil weten waar de pin is krijg je daar antwoord op, niets meer niets minder.
als ik ergens een vraag wil stellen dan begin ik vaak met: ik heb 1 specifieke vraag, of zoiets.quote:Op maandag 14 december 2015 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet het letterlijk die zin zijn? Kan het niet netjes gedaan worden door een andere zin?
Heb ik u zo voldoende geïnformeerd of kan ik nog iets voor u betekenen of euh weet u zo voldoende?
Ik heb bij mijn baan ook regelmatig mysterieklanten. Gelukkig hoef ik niet echt iets anders te doen
maar zo begint de mysterieshopper niet die bij ijsbeer op de koffie komt. Want daarmee zou de shopper meteen alle vorm van normale communicatie die het bedrijf wenst afkappen.quote:Op maandag 14 december 2015 16:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
als ik ergens een vraag wil stellen dan begin ik vaak met: ik heb 1 specifieke vraag, of zoiets.
en als ik dan na het antwoord zeg: dat is heel duidelijk, dankjewel.... dan stel ik het zeer op prijs als de medewerker vervolgens NIET meer dat soort vragen stelt.
maar goed, het is de vraag of de mystery shopper geinstrueerd is om zo duidelijk te zijn......
komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?quote:Op maandag 14 december 2015 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nou vertel eens, wat had je letterlijk genomen dan terwijl ze bedoelden dat jij het hele sfeer van de opdracht moest zien?
Nu ben ik best nieuwsgierig
hmm. oke dat is wel een dubio als ik de opdracht terug lees.quote:Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?
en mijn antwoord was (samengevat): omdat dit de enige plek is met enige vorm van kerst-aankleding in de winkel.
dat vonden ze geen antwoord op de vraag.
ze hadden willen weten waarom deze plek bij mij het kerstgevoel oproept.
mijn reactie: zet dat in een opdracht, dan zal ik dat beschrijven. maar dat is niet wat je in deze opdracht vroeg.
quote:Op maandag 14 december 2015 14:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik had dan ook geen babymelk nr 2 gekocht als ik het eigenlijk niet wildehehe geen probleem hoor staat nu op eBay, wie weet wat het nog opbrengtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag weer een lekker dagje (mits de checks van SS worden goedgekeurd). Consolecheck a ¤6,- en verscheck a ¤5,50. Toch me weer laten verleiden tot de verscheck en erachter gekomen dat ik zelf het de vorige keer fout had gedaan het lukte me toen niet om de opdracht te versturen terwijl de vragen die ik niet beantwoord had allemaal optioneel waren, dacht ik de allerlaatste vraag is wel verplicht. Heb dus heen en weer zitten scrollen of ik alles wel ingevuld had en dat dus over het hoofd gezien. Lekker suf want was er zeker al een half uur mee bezig geweest toen
Ook nog twee makkelijke roamler checks gedaan (frisdranken en zalm) die allebei goedgekeurd zijn. Dus toch best makkelijk ¤15,- verdient vandaag3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.quote:Op maandag 14 december 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm. oke dat is wel een dubio als ik de opdracht terug lees.
Je kunt er ook gewoon mee stoppen, app van je telefoon afhalen en je er niet meer druk om makenquote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.
en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
die overweging is er sterk, ben benieuwd hoe ze nu reageren.quote:Op maandag 14 december 2015 23:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon mee stoppen, app van je telefoon afhalen en je er niet meer druk om maken
Ik zou het gewoon doen als je je niet prettig meer voelt bij de checks en vooral de afhandeling er van.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
die overweging is er sterk, ben benieuwd hoe ze nu reageren.
Ik heb hetzelfde ingevuld en mijne werd wel goedgekeurd.quote:Op maandag 14 december 2015 21:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
komt erop neer dat ze vroegen: waarom is dit de plek met de meeste kerstsfeer in de winkel?
en mijn antwoord was (samengevat): omdat dit de enige plek is met enige vorm van kerst-aankleding in de winkel.
dat vonden ze geen antwoord op de vraag.
ze hadden willen weten waarom deze plek bij mij het kerstgevoel oproept.
mijn reactie: zet dat in een opdracht, dan zal ik dat beschrijven. maar dat is niet wat je in deze opdracht vroeg.
Door wie van Rosmler werd hij nagekeken?quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.
en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
Ik vind je wel echt heel negatief hoor, zijn ook gewoon mensen he? En er zijn hier best een aantal roamlers actief en iedereen moppert wel eens een beetje maar over het algemeen zie ik gewoon vooral mensen die positief zijn en er gewoon lol in hebben.quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ben nu aan het mailen met ze, maar ik word alleen maar pissiger en pissiger.
ik leg ze in nette doch wel heel directe bewoordingen uit waar ik denk dat het misgaat en wijs ze op wat concrete fouten, maar ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid. zou toch reeel zijn als ze zouden zeggen: hmmm, ok daar heb je misschien ergens een puntje, daar gaan we toch eens over denken, of zoiets.
en een concrete fout doen ze af met: Goed dat je ons wijst op het verwarrende stukje
het was goddomme gewoon een slordige fout, niet een verwarrend stukje! je kopieert een stukje dat je voor Vodka schrijft naar de vragen over Whiskey, en dan vergeet je het woord Vodka te vervangen door Whiskey!!
allemaal nog geen drama natuurlijk, maar het antwoord geeft me wel een indruk met wat voor mensen we daar te maken hebben: zakkenvullers die meer aan zichzelf denken dan aan de Roamlers.
en dan zullen jullie hier wel zeggen dat dat logisch is in het zakenleven, en je ziet het inderdaad ook wel heel veel met deze mentaliteit, maar zeker voor zoiets als dit bedrijf denk ik dat de kracht zit in het enthousiasme van de Roamlers en dat ze daar met een wat andere mentaliteit meer lol en winst uit zouden kunnen behalen voor zichzelf EN de Roamlers.
zullen we geen namen noemen zodat er geen name and shame komt in dit topic?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Door wie van Rosmler werd hij nagekeken?
Ik ziet het probleem niet zo? Er wordt over zoveel mensen op dit forum gesproken die zich niet kunnen verweren... Waarom is dit anders?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen we geen namen noemen zodat er geen name and shame komt in dit topic?
Niet fair als men zich niet kan verweren en hier wel negatief wordt gesproken.
Omdat de medewerkers geen publieke personen zijn. Zij werken voor Roamler, over Roamler in het algemeen negatief praten is over publiek negatief spreken. Echter als je er een naam bij noemt weet iedereen waar het over gaat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ziet het probleem niet zo? Er wordt over zoveel mensen op dit forum gesproken die zich niet kunnen verweren... Waarom is dit anders?
Dat zou idd kunnen. Maar de meeste mensen die zo'n korte vraag stellen doen dat meer in het voorbij lopen dan dat ze echt even aan de balie komen staan voor een gesprekje, maar als ik de kans heb probeer ik het wel te zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee dat moet je anders doen. De pinautomaat is daar, kan ik verder nog iets voor u betekenen?
En dan pas een fijne dag wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had met die kerstopdracht ook een winkel waar nog geen kerstversiering was, ik vond de vraag op zich wel duidelijk. In de oefenopdrachten had je volgens mij ook een vraag waarbij ze zeiden dat het belangrijk is dat je een goed onderbouwde mening kan geven. Dus als ze vragen waarom jij het kerstig vindt, dan niet 'ja omdat het een kerstversiering is.' Ik heb toen een glinsterende kroonluchter op de foto gezet, en erbij gezet dat het geen speciale kerstversiering was (want dat was er nog niet) maar dat het me wel aan kerst doet denken omdat ik dan denk aan glinsterende versieringen en gekleurde lampjes. Heel simpel, maar wel zonder vragen goedgekeurd.
En ik denk dat ze helemaal niet zoveel mogen aanpassen aan de data die een Roamler stuurt, als de nakijkers het steeds op eigen interpretatie moeten invullen van 'hij/zij zal wel dit bedoelen terwijl er dat staat' dan wordt het er ook niet betrouwbaarder op. Ik vind ook wel dat de ene wat strenger kan zijn dan de ander, dat is wel minder. Maar ik merk ook dat als ik zelf goed oplet en altijd alle bijzonderheden in de opmerkingen zet dat het niet vaak misgaat.
Behalve de groenteprijscheck, de groenteprijscheck moet dood.
Ja bij mij keurden ze een games opdracht af omdat ik had gezegd dat er van een console pakket geen prijskaartje was, maar het pakket stond er wel. Dus zeiden ze dat het pakket er wel was en ik een prijs had moeten invullen. Het ging maar om 2 euro ofzo dus ik heb het laten gaan. Ik wacht wel tot ie wat meer waard wordt voor ik eventueel terug ga. Maar bij SS mag je echt helemaal geen fouten maken nee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:23 schreef MaJo het volgende:
Ik begin een beetje gek te worden van SS de verscheck is afgekeurd omdat er blijkbaar boven de eieren ook een bepaald product stond. 1 foutje op een stuk of 20 foto's, dat is toch bizar?
Laatst met de gamescheck precies hetzelfde, 1 game over het hoofd gezien en meteen afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |