abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 november 2015 @ 00:27:39 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157914273
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Daarbij vind ik het nog steeds jammer dat bepaalde dingen eruit zijn. Wapens repairen met dezelfde wapens is er niet meer. Nu gaat je wapen nooit stuk en heeft het eigenlijk niet heel veel zin om de zoveelste zelfde wapen mee te nemen.
Eens. Ik had een hoop lol in FO3 en New Vegas daarmee. Erg jammer dat dat weg is.

Ik hoop op mods hiervoor, maar dat is een beetje flauw natuurlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage maandag 30 november 2015 @ 00:55:51 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157914584
Omdat ik niet tevreden was met mijn eerdere bouwsel maar eens wat anders gemaakt :7




Alleen al 1440 steel nodig voor de buitenmuurtjes :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 30 november 2015 @ 00:59:32 #78
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_157914605
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:10 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik bak er niks van en ga steeds dood :D

Op een of andere manier zie ik vaak niet vanwaar ik word beschoten, ook gooien ze vaak een granaat of molotovcocktail en ookal ren ik dan weg ga ik alsnog dood :(

Iemand een tip?
Vaker VATS gebruiken? Zie je waar ze zitten
  maandag 30 november 2015 @ 01:02:53 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157914625
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Omdat ik niet tevreden was met mijn eerdere bouwsel maar eens wat anders gemaakt :7

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alleen al 1440 steel nodig voor de buitenmuurtjes :X
Je was op zoek naar e zoontje heh... -O-


Nee serieus, erg Nice :D hoe lang kost je dat? _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Frontpage maandag 30 november 2015 @ 01:10:44 #80
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157914687
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je was op zoek naar e zoontje heh... -O-

Nee serieus, erg Nice :D hoe lang kost je dat? _O_
Dat kind moet natuurlijk wel een mooi thuis krijgen toch :+

Maar kost stiekem best veel tijd, vooral het zoeken naar materialen :X Pak het voornamelijk telkens beetje bij beetje aan, heb pas vandaag alle muren erop kunnen krijgen. Nu zit ik alleen met een ernstig koper tekort voor alle verlichting, vooral slim dan dat ik die twee leeuwenstandbeelden heb gebouwd die 15 koper per stuk kosten :').
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 30 november 2015 @ 01:11:40 #81
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157914692
quote:
11s.gif Op zondag 29 november 2015 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend eindelijk een aantal uur gespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is vet ja. Mod hem met .308 kogels en nog wat andere dingen voor max schade. Dat dus x2 :o
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 30 november 2015 @ 01:14:59 #82
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157914716
Ik heb nu een mod waar kinderen niet meer onkwetsbaar zijn. Niet dat ik daar iets mee ga doen verder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 30 november 2015 @ 01:21:19 #83
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_157914755
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 01:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu een mod waar kinderen niet meer onkwetsbaar zijn. Niet dat ik daar iets mee ga doen verder.
Kinderen? Nog nooit 1 gezien :D?
pi_157914849
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 01:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nu een mod waar kinderen niet meer onkwetsbaar zijn. Niet dat ik daar iets mee ga doen verder.
Je kind door z'n kop schieten zodat je zelfstandig verder kunt travelen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157914881
Net die Minutemen General's outfit gevonden. Doei Kellog's outfit :+

Ben alweer bij de laatste main quest.. Vond hem wel erg kort, ook weinig mensen tegengekomen die daadwerkelijke side quests voor me hadden. Alleen maar van die clear out [locatie] quests..
أنا مغربي
pi_157915302
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Daarbij vind ik het nog steeds jammer dat bepaalde dingen eruit zijn. Wapens repairen met dezelfde wapens is er niet meer. Nu gaat je wapen nooit stuk en heeft het eigenlijk niet heel veel zin om de zoveelste zelfde wapen mee te nemen. Ja je kan ze scrappen voor onderdelen, maar ik vind dat toch anders. Zelfde geld voor armor die je lang niet allemaal kan scrappen. Waarom kan je geen helmen of dat soort dingen scrappen voor materialen? Of kijk ik ergens overheen.

Nu pak ik steeds zoveel mogelijk mee, maar eigenlijk heb ik er niks aan los van dat je ze kan scrappen voor een paar dingen zoals steel. En daarbij komt ook nog dat je (ik dan) na een tijdje toch wel je favoriete wapens op zak hebt.

Ook wel jammer dat die survival mode ook niet heel boeiend is. Het is eigenlijk puur dat de enemies super veel damage doen, maar jij alsof je tegen een spons schiet.
Eens.
Het is meer een sandbox-shooter geworden dan een (actie)RPG. Ik ben nu door zoveel mogelijk sidequests aan het lopen, maar 99% ervan blijft toch het niveau 'ga naar x, vermoord alle y en breng z mee terug'. Kan ik nog zoveel lore tegenkomen op die consoles, de missies krijgen er niet meer diepgang door.

Daarnaast kan ik me inmiddels ook wel vinden in dit stuk van Ars Technica over het sneaken:
http://arstechnica.com/ga(...)sanctioned-god-mode/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 30 november 2015 @ 08:14:37 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157915552
Boohoo, ik investeer in stealth perks en nu ben ik onzichtbaar in stealth.

Men vergeet dat het een game is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157915593
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 01:11 schreef Mirel het volgende:

[..]

Die is vet ja. Mod hem met .308 kogels en nog wat andere dingen voor max schade. Dat dus x2 :o
Ik ben nog niet toegekomen aan het modden van wapens/armor. Wapen is op dit moment al enorm krachtig.
pi_157916003
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Daarbij vind ik het nog steeds jammer dat bepaalde dingen eruit zijn. Wapens repairen met dezelfde wapens is er niet meer. Nu gaat je wapen nooit stuk en heeft het eigenlijk niet heel veel zin om de zoveelste zelfde wapen mee te nemen. Ja je kan ze scrappen voor onderdelen, maar ik vind dat toch anders. Zelfde geld voor armor die je lang niet allemaal kan scrappen. Waarom kan je geen helmen of dat soort dingen scrappen voor materialen? Of kijk ik ergens overheen.

Nu pak ik steeds zoveel mogelijk mee, maar eigenlijk heb ik er niks aan los van dat je ze kan scrappen voor een paar dingen zoals steel. En daarbij komt ook nog dat je (ik dan) na een tijdje toch wel je favoriete wapens op zak hebt.

Ook wel jammer dat die survival mode ook niet heel boeiend is. Het is eigenlijk puur dat de enemies super veel damage doen, maar jij alsof je tegen een spons schiet.
Voor wat betreft je wapens-verhaal zou ik de Scrapper perk nemen, dan heb je veel meer aan je gescrapte wapens. Verder ben ik het wel met je eens ja, veel leuke aspecten uit de voorgaande games die verdwenen zijn. Daar tegenover natuurlijk wel weer een hoop nieuwe leuke features zoals het hele craften/bouwen gebeuren.
Flesje bier
pi_157916419
Afgelopen weekend toch maar gekocht, uitstellen tot kerstvakantie is niet gelukt :')
Nu een paar uurtjes bezig, eerste settlement gebouwd en via een omweg op pad naar Diamond City.
Zal vast mijn gekleurde herinnering zijn, maar de afstand tussen Vault 111 en Diamond City (toch middenin de map) lijkt wel erg klein. Voor mijn gevoel was ik vanuit Megaton veel langer onderweg naar uithoeken van de kaart.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_157916545
Ik vind het erg jammer dat je bijna alleen maar je vaultsuit kunt upgraden als 'onderlaag' en de rest niet. Ik kies als snel een betere defense dan er leuk uitzien dus dat vind ik wel een minpuntje. Overigens ben ik vrij snel voor Intelligence en Strength gegaan, daardoor heb ik eigenlijk al mijn wapens en armor al wel tot de max gemodificeerd. :P

Zijn er trouwens meer mensen die hun power armor eigenlijk amper gebruiken..?

Voor de mensen die nog niet heel ver zijn even wat in een spoilertje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157916597
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:53 schreef aeque het volgende:
Ik vind het erg jammer dat je bijna alleen maar je vaultsuit kunt upgraden als 'onderlaag' en de rest niet. Ik kies als snel een betere defense dan er leuk uitzien dus dat vind ik wel een minpuntje. Overigens ben ik vrij snel voor Intelligence en Strength gegaan, daardoor heb ik eigenlijk al mijn wapens en armor al wel tot de max gemodificeerd. :P

Zijn er trouwens meer mensen die hun power armor eigenlijk amper gebruiken..?

Voor de mensen die nog niet heel ver zijn even wat in een spoilertje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Powerarmor 1 keer gebruikt. ik heb nu een stuk of 30 fuses liggen, ik denk dat ik hem ga uitspelen zonder power armor.
pi_157916700
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Afgelopen weekend toch maar gekocht, uitstellen tot kerstvakantie is niet gelukt :')
Nu een paar uurtjes bezig, eerste settlement gebouwd en via een omweg op pad naar Diamond City.
Zal vast mijn gekleurde herinnering zijn, maar de afstand tussen Vault 111 en Diamond City (toch middenin de map) lijkt wel erg klein. Voor mijn gevoel was ik vanuit Megaton veel langer onderweg naar uithoeken van de kaart.
Die afstand is toch nog wel een stukje lopen. Zeker omdat de map vrij vol is en je voorlopig toch niet sterk genoeg bent om er heen te lopen.
pi_157916734
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:57 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Powerarmor 1 keer gebruikt. ik heb nu een stuk of 30 fuses liggen, ik denk dat ik hem ga uitspelen zonder power armor.
Klinkt herkenbaar ja, tot nu toe heb ik meer Deathclaws omgelegd zonder dan met power armor. :')
pi_157916841
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:06 schreef aeque het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar ja, tot nu toe heb ik meer Deathclaws omgelegd zonder dan met power armor. :')
Ik heb er een paar omgelegd maar wel telkens met een matige tactiek. Paar keer schieten en dan snel terug rennen naar een huisje zodat de deathclaw niet bij me kan komen. :')
  Eindredactie Games maandag 30 november 2015 @ 10:26:56 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157917039
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 07:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eens.
Het is meer een sandbox-shooter geworden dan een (actie)RPG. Ik ben nu door zoveel mogelijk sidequests aan het lopen, maar 99% ervan blijft toch het niveau 'ga naar x, vermoord alle y en breng z mee terug'. Kan ik nog zoveel lore tegenkomen op die consoles, de missies krijgen er niet meer diepgang door.
Yup, agreed. Het gros is fetch-quests.
Ik heb ook belachelijk veel side quests gedaan, maar variatie is ver te zoeken. Soms zit er een unieke tussen.

Gelukkig is het shooter-deel echt goed geregeld, dus in de meeste gevallen vermaak ik me wel bij die location sweeps. Gebruik ook nooit VATS.

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:53 schreef aeque het volgende:

Zijn er trouwens meer mensen die hun power armor eigenlijk amper gebruiken..?
In het begin nooit power armor, maar heb m'n armorer-perk ff gemaxed en toen bleek dat er toch wel leipe upgrades op zitten. Heb nu een Mark VI X-02 Power Armor met:

- Jetpack booster
- Explosive vents (grotere damage radius bij impact landing + explosie)
- Red tactical headlamp
- Targeting HUD (vijanden lichten rood op)
- Overdrive Servos voor extra snelle sprint

Dat maakt het wel tof, maar het blijft beperkingen hebben. Ik heb liever een wat schonere HUD (met power armor heb je toch minder gezichtsruimte), ik vind de pip-boy in power armor minder chill, je kunt niet even snel slapen/craften zonder weer uit het pak te gaan, onderdelen van het pak gaan snel stuk waarna je weer moet repareren, etc.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157917297
Je kan Fusion Cores toch ook weer opladen als ze nog niet helemaal leeg zijn ?
  maandag 30 november 2015 @ 10:57:15 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157917444
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:13 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Ik heb er een paar omgelegd maar wel telkens met een matige tactiek. Paar keer schieten en dan snel terug rennen naar een huisje zodat de deathclaw niet bij me kan komen. :')
Herkenbaar. Als een mietje schieten wanneer het weer wegrent en weer terug hollen. _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 30 november 2015 @ 10:57:17 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157917446
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef 2dope het volgende:

Gebruik ook nooit VATS.

Wut -_-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games maandag 30 november 2015 @ 10:59:33 #100
181272 crew  Noppie2000
pi_157917469
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wut -_-
Zo gek is het toch niet? Je kunt prima mikken en schieten, gaat vaak nog sneller ook. Gebruik het eigenlijk alleen als ik word ambushed door 10 ghouls ofzo, 1 tegen 1 of tegen een paar vrijwel nooit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')