abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 februari 2016 @ 22:41:27 #51
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_160106073
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_160107484
Mooi dat die spelers zelf ook klappen.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_160108936
Moet je nagaan als ie helemaal geen blessures had, dan had ie al een standbeeld..

Ibf plaatje paaseiland

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2016 00:16:42 ]
pi_160110464
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het post-Hiddink PSV geen warm hart toedraag. In die periode had ik ook vaak echt geen zin om PSV te kijken. Ik ging plichtsgetrouw naar het stadion, maar vond er weinig aan. Ook omdat het kwalitatieve contrast met de jaren Hiddink zo enorm was.

Het vertrek van Mertens, Strootman en Toivonen was noodzakelijk om de boel weer in balans te krijgen, vooral op mentaal gebied. En daarnaast vertrokken er toen ook diverse kwalitatief onder de maat spelers, waardoor Cocu kon gaan bouwen aan het huidige PSV. Frisser, sympathieker en bovendien beter.

Ik snap ook al dat gelul nooit over dat 'PSV toen de beste selectie had, maar steeds faalde'. Pure onzin, het was een waardeloze selectie. Duur ja. Dat wel.
Vond vooral die Mendez een vuillak.
pi_160110470
Leuk voor m :)
  maandag 22 februari 2016 @ 08:04:39 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160110955
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Vond vooral die Mendez een vuillak.
Dat slaat nergens op.
  Redactie Sport maandag 22 februari 2016 @ 08:45:47 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_160111264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar voor mij staat Strootman symbool voor het minst sympathieke PSV uit mijn herinnering.

Die chronisch sjagrijnige kop, dat verongelijkte, het gemekker tegen de scheidsrechters.

Natuurlijk gun ik hem verder een prachtige carrière, maar de halve verafgoding snap ik totaal niet.
Toivonen was wel een stuk erger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 februari 2016 @ 08:46:35 #58
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160111272
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toivonen was wel een stuk erger.
Nou ja, die was minder sjagrijnig. Maar wel een eikel in het veld.
pi_160111339
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 02:18 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Vond vooral die Mendez een vuillak.
Uh, watte
  maandag 22 februari 2016 @ 09:23:29 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160111589
Ten eerste was Mendez natuurlijk helemaal geen vuilak. Ten tweede was hij al twee jaar weg toen Strootman kwam.

Totaal ander PSV.
pi_160111728
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik het post-Hiddink PSV geen warm hart toedraag. In die periode had ik ook vaak echt geen zin om PSV te kijken. Ik ging plichtsgetrouw naar het stadion, maar vond er weinig aan. Ook omdat het kwalitatieve contrast met de jaren Hiddink zo enorm was.

Het vertrek van Mertens, Strootman en Toivonen was noodzakelijk om de boel weer in balans te krijgen, vooral op mentaal gebied. En daarnaast vertrokken er toen ook diverse kwalitatief onder de maat spelers, waardoor Cocu kon gaan bouwen aan het huidige PSV. Frisser, sympathieker en bovendien beter.

Ik snap ook al dat gelul nooit over dat 'PSV toen de beste selectie had, maar steeds faalde'. Pure onzin, het was een waardeloze selectie. Duur ja. Dat wel.
Dat het een waardeloze selectie was ben ik het niet mee eens, PSV stond destijds op plek nummer1 boven Madrid/barca qua goals, de knockout van de EL werd altijd gehaald, records als de 10-0 werden behaald etc. Toen waren EL, wedstrijden gewoon zekerheidjes.

Het enige wat destijds kut was, was dat na januari alles inelkaar stortte, dat kwam ook omdat PSV spelers als Lazovic, Afellay verkochtte, terwijl dat spelers waren waar het team op leunde en dan werd iemand als vdMeyde teruggehaald. :')
pi_160111751
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat het een waardeloze selectie was ben ik het niet mee eens, PSV stond destijds op plek nummer1 boven Madrid/barca qua goals, de knockout van de EL werd altijd gehaald, records als de 10-0 werden behaald etc. Toen waren EL, wedstrijden gewoon zekerheidjes.

Het enige wat destijds kut was, was dat na januari alles inelkaar stortte, dat kwam ook omdat PSV spelers als Lazovic, Afellay verkochtte, terwijl dat spelers waren waar het team op leunde en dan werd iemand als vdMeyde teruggehaald. :')
Hier ben ik het eerlijk gezegd ook wel mee eens. PSV had met name in de jaren 2010 en 2011 gewoon een uitstekende selectie die kampioen had moeten worden. (en die bijvoorbeeld absoluut beter was dan de selectie van Twente, dat in die 2 seizoenen boven PSV eindigde)
  maandag 22 februari 2016 @ 09:40:16 #63
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160111779
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hier ben ik het eerlijk gezegd ook wel mee eens. PSV had met name in de jaren 2010 en 2011 gewoon een uitstekende selectie die kampioen had moeten worden. (en die bijvoorbeeld absoluut beter was dan de selectie van Twente, dat in die 2 seizoenen boven PSV eindigde)
Als je kwaliteit heel eenzijdig benaderd zou je het zo kunnen bekijken.
  Forum Admin maandag 22 februari 2016 @ 09:41:14 #64
35723 crew  GGMM
pi_160111786
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je kwaliteit heel eenzijdig benaderd zou je het zo kunnen bekijken.
benadert.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160111808
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je kwaliteit heel eenzijdig benaderd zou je het zo kunnen bekijken.
Je doelt op 'een juiste mix tussen ervaring en jong talent', (prachtig cliché trouwens) en dat Twente dat meer had dan PSV in die tijd?
pi_160111838
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je kwaliteit heel eenzijdig benaderd zou je het zo kunnen bekijken.
Het scorend vermogen/spel was anders gewoon goed hoor, wat algemeen wel belangrijk is denk ik, het enige wat tegenzat waren dat belangrijke spelers weggingen, net als met Reis bijv. Maar ieder zijn ervaring/mening. Ik blijf erbij dat dat elftal niet zo slecht nog niet was, helaas werden er soms domme beslissingen gemaakt, bijv dat Engelaar maar mocht spelen. Rutte heeft nooit het maximale eruit kunnen halen.
pi_160111847
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:38 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hier ben ik het eerlijk gezegd ook wel mee eens. PSV had met name in de jaren 2010 en 2011 gewoon een uitstekende selectie die kampioen had moeten worden. (en die bijvoorbeeld absoluut beter was dan de selectie van Twente, dat in die 2 seizoenen boven PSV eindigde)
Dat team met Perez/Ruiz was niet mis :p
pi_160111864
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat team met Perez/Ruiz was niet mis :p
Perez was wel over zijn top heen toen. Ruiz was in 2009-2010 inderdaad fantastisch, maar het was ook wel zo'n jaar waarbij bij Twente echt elke bal in de laatste minuut binnenkant paal binnenviel. Dat is ook wel te zien aan aan het aantal nipte zeges en het matige doelsaldo.
pi_160111904
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het scorend vermogen/spel was anders gewoon goed hoor, wat algemeen wel belangrijk is denk ik, het enige wat tegenzat waren dat belangrijke spelers weggingen, net als met Reis bijv. Maar ieder zijn ervaring/mening. Ik blijf erbij dat dat elftal niet zo slecht nog niet was, helaas werden er soms domme beslissingen gemaakt, bijv dat Engelaar maar mocht spelen. Rutte heeft nooit het maximale eruit kunnen halen.
Engelaar laten spelen is inderdaad een enorme misser geweest, die kon er echt helemaal niets van. Een wonder dat die op het EK 2008 ineens een basisplek had.
pi_160111913
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:48 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Perez was wel over zijn top heen toen. Ruiz was in 2009-2010 inderdaad fantastisch, maar het was ook wel zo'n jaar waarbij bij Twente echt elke bal in de laatste minuut binnenkant paal binnenviel. Dat is ook wel te zien aan aan het aantal nipte zeges en het matige doelsaldo.
Het was idd ook een close call toen met Ajax, 2x zelfs maar de 2de keer won ajax volgensmij. Ze hadden wel Janssen, nKufo, Tiote, Douglas, niet mis.

Als je het over zwakke elftallen hebt, Ajax zou daar meer in het rijtje passen, in die 4 jaar dat ze kampioen werden was het niet echt kanpioenswaardig qua spelers, saai kut voetbal ook nog.
pi_160111995
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:51 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het was idd ook een close call toen met Ajax, 2x zelfs maar de 2de keer won ajax volgensmij. Ze hadden wel Janssen, nKufo, Tiote, Douglas, niet mis.
In Enschede won Twente nipt met 1-0, in Amsterdam werd het 3-0 voor Ajax. Ajax was echt veel en veel sterker dat jaar (en ik denk PSV dus ook) maar uiteindelijk werd Twente het met één punt verschil. (mede door minimaal 10 lucky overwinningen)

quote:
Als je het over zwakke elftallen hebt, Ajax zou daar meer in het rijtje passen, in die 4 jaar dat ze kampioen werden was het niet echt kanpioenswaardig qua spelers, saai kut voetbal ook nog.
Absoluut.
  maandag 22 februari 2016 @ 10:38:15 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160112643
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 09:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Je doelt op 'een juiste mix tussen ervaring en jong talent', (prachtig cliché trouwens) en dat Twente dat meer had dan PSV in die tijd?
Nee. Niet alleen dat. Er speelt meer op mentaal gebied dan alleen ervaring. Dat PSV stond strak van de individuele prestatiedrang, zonder enig gevoel voor relativering. Ook de zelfreflectie en het verlangen om voor elkaar door het vuur te gaan was bij de bepalende spelers ver te zoeken.

Natuurlijk, ze konden prima voetballen. Maar mentaal zat het slecht in elkaar. Tel daarbij op een trainer die elke selectie waar hij mee gewerkt heeft binnen 5 maanden totaal fysiek wist te slopen en de verkoop van bepalende spelers in de winter en het falen in die jaren is verklaard.

Bovendien was het de minst sympathiek groep die ik bij PSV ooit heb gezien. Het is de enige periode in de geschiedenis van de Eredivisie waarin er over PSV werd gesproken als de meest gehate club van Nederland. Niemand, buiten de supporters, gunde dat PSV iets en dat hielp ook niet mee.
pi_160113840
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Niet alleen dat. Er speelt meer op mentaal gebied dan alleen ervaring. Dat PSV stond strak van de individuele prestatiedrang, zonder enig gevoel voor relativering. Ook de zelfreflectie en het verlangen om voor elkaar door het vuur te gaan was bij de bepalende spelers ver te zoeken.

Natuurlijk, ze konden prima voetballen. Maar mentaal zat het slecht in elkaar. Tel daarbij op een trainer die elke selectie waar hij mee gewerkt heeft binnen 5 maanden totaal fysiek wist te slopen en de verkoop van bepalende spelers in de winter en het falen in die jaren is verklaard.
Wat betreft het mentale gedeelte, daar heb ik me niet echt in verdiept. Maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben. Wat betreft Rutten, mee eens. Waardeloze koatsj, (op z'n Ruttens) heeft bij Feyenoord natuurlijk ook een vrij dramatische periode gehad.

quote:
Bovendien was het de minst sympathiek groep die ik bij PSV ooit heb gezien. Het is de enige periode in de geschiedenis van de Eredivisie waarin er over PSV werd gesproken als de meest gehate club van Nederland. Niemand, buiten de supporters, gunde dat PSV iets en dat hielp ook niet mee.
Je doelt nu op de periode Strootman-Van Bommel en wat dat betreft ben ik het niet met je eens. Dat soort gasten geven je elftal uitstraling en power. Geweldige mensen om in je team te hebben, ik houd er van. Voortdurend op het randje spelen, en alles doen om te winnen. En dat je team gehaat wordt, hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2016 11:38:11 ]
  maandag 22 februari 2016 @ 11:39:07 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_160113950
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 11:34 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat betreft het mentale gedeelte, daar heb ik me niet echt in verdiept. Maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben. Wat betreft Rutten, mee eens. Waardeloze koatsj, (op z'n Ruttens) heeft bij Feyenoord natuurlijk ook een vrij dramatische periode gehad.

[..]

Je doelt nu op de periode Strootman-Van Bommel en wat dat betreft ben ik het niet met je eens. Dat soort gasten geven je elftal uitstraling en power. Geweldige mensen om in je team te hebben, ik houd er van. Voortdurend op het randje spelen, en alles doen om te winnen. Ik hou juist van dat spelers. En dat je team gehaat wordt, hoeft niet noodzakelijk negatief te zijn.
Ik vind het prima als je één of twee spelers hebt die af en toe het randje opzoeken. Maar daar ging het me niet om. Dat PSV had 5/6 spelers die constant liepen te mekkeren, vuiligheden uithaalde (vooral Toivonen) en op elkaar liepen te kankeren. Dan schiet de winnaarsmentaliteit door en dat gaat na een paar weken echt irriteren als supporter.

Af en toe een iets te stevige tackle, prima. Dat heeft het huidige PSV ook, maar dan wel met de juiste balans.
pi_160114614
Nou, zullen we over Strootman maar een nieuw topic openen? Want deze is gekaapt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')