abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 november 2015 @ 17:03:55 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157316938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef Pip-BoyNL het volgende:

[..]

Juist invullen.
Oh ja, ik zat even te slapen. Amerika. :')

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157316972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:57 schreef Pip-BoyNL het volgende:

[..]

Dat is echt ultra op de pc. Bedenk je eens als er eenmaal texturemods etc zijn :o Dan gaat het spel er echt super uitzien. Nogmaals ik vind het voor nu prima en begin toch op de PS4, maar even later ga ik hem toch ook wel voor de pc aanschaffen en dan meteen met mods aan de slag.
Ja de game ziet er gewoon prima uit. Het is geen grafisch hoogstandje en dat zal je mij ook echt niet horen zeggen maar ik ben er zeker wel tevreden mee. Gelukkig speel ik op PC dus kan inderdaad altijd nog gaan modden :)

Snap de reacties op het nieuwe dialoog systeem ook wel. Maar laten we niet vergeten dat er meer regels dialoog inzit dan voorgaande games. (110k+ dacht ik, meer dan Skyrim en FO3 gecombineerd) dus er valt echt wel genoeg te praten. Maar ook ik vind het jammer dat je schijnbaar niet meer dieper door kan vragen op bepaalde onderwerpen. Wat ik dan wel weer tof vind, ik zag in gelekte footage (niet echt spoilers, maar voor de gene die helemaal niks willen weten)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we The Witcher 3 ook niet vergeten. Daar was ook een downgrade voor de launch en daar waren ook hele rellen over. Uiteindelijk bleek het gewoon een hele goede game te zijn. (niet voor mij btw. heb totaal niks met die setting, maar ik zie best in dat andere mensen dat helemaal te gek vinden). Veel mensen (en niet eens perse hier op Fok!) beoordelen de game alleen af op wat screenshots, zien wat low-res textures en zeggen dat de game shit is. Jammer wat de game heeft zo veel meer te bieden dan wat textures :)

[ Bericht 7% gewijzigd door bjorntju op 04-11-2015 17:11:01 ]
pi_157317093
Ik heb alles redelijk gevolgd maar niet alles dus...

Wat is er precies veranderd aan het dialoog systeem?
pi_157317219
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb alles redelijk gevolgd maar niet alles dus...

Wat is er precies veranderd aan het dialoog systeem?
Je character heeft een stem gekregen en dat wat hij gaat zeggen is niet langer helemaal uitgeschreven, maar is kort samengevat.
pi_157317264
quote:
11s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:05 schreef bjorntju het volgende:
Veel mensen (en niet eens perse hier op Fok!) beoordelen de game alleen af op wat screenshots, zien wat low-res textures en zeggen dat de game shit is. Jammer wat de game heeft zo veel meer te bieden dan wat textures :)
Dit is dus waar ik me zo aan stoor. Iedereen komt met keiharde oordelen over de game die gebaseerd zijn op dat beetje gelekte gameplay en wat diegenen die hem al spelen hebben te zeggen. Totaal ongefundeerde uitspraken allemaal dus.
En wat die graphics relnichten betreft: optyfen, gauw. Ik zeg het nu al voor de zoveelste keer maar Bethesda games koop je niet voor de graphics.
Flesje bier
pi_157317312
quote:
11s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:05 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Ja de game ziet er gewoon prima uit. Het is geen grafisch hoogstandje en dat zal je mij ook echt niet horen zeggen maar ik ben er zeker wel tevreden mee. Gelukkig speel ik op PC dus kan inderdaad altijd nog gaan modden :)

Snap de reacties op het nieuwe dialoog systeem ook wel. Maar laten we niet vergeten dat er meer regels dialoog inzit dan voorgaande games. (110k+ dacht ik, meer dan Skyrim en FO3 gecombineerd) dus er valt echt wel genoeg te praten. Maar ook ik vind het jammer dat je schijnbaar niet meer dieper door kan vragen op bepaalde onderwerpen. Wat ik dan wel weer tof vind, ik zag in gelekte footage (niet echt spoilers, maar voor de gene die helemaal niks willen weten)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we The Witcher 3 ook niet vergeten. Daar was ook een downgrade voor de launch en daar waren ook hele rellen over. Uiteindelijk bleek het gewoon een hele goede game te zijn. (niet voor mij btw. heb totaal niks met die setting, maar ik zie best in dat andere mensen dat helemaal te gek vinden). Veel mensen (en niet eens perse hier op Fok!) beoordelen de game alleen af op wat screenshots, zien wat low-res textures en zeggen dat de game shit is. Jammer wat de game heeft zo veel meer te bieden dan wat textures :)
Daarom zoek ik ook niks meer op, maar laat me verder maar verassen. Bedoel om nou te zeggen dat dialoogsysteem ineens 10x niks is is ook wel een beetje overdreven natuurlijk. En als ik even heel eerlijk moet zijn dan had ik toch ook aardig wat conversaties geskipt in de vorige delen, omdat het soms toch wel teveel kon zijn.

The Witcher 3 vind ik zelf ook niks. Heb hem niet gespeeld dus kan het ook niet echt zeggen, maar ik hou sowieso niet van fantasygames.

Ik ben trouwens wel echt benieuwd wat voor mods er komen. Als ik alleen al kijk wat New Vegas had. Daar zaten echt toffe mods bij. En natuurlijk Skyrim wat een compleet andere game werd met al die mods.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157317332
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dit is dus waar ik me zo aan stoor. Iedereen komt met keiharde oordelen over de game die gebaseerd zijn op dat beetje gelekte gameplay en wat diegenen die hem al spelen hebben te zeggen. Totaal ongefundeerde uitspraken allemaal dus.
En wat die graphics relnichten betreft: op je muil gauw. Ik zeg het nu al voor de zoveelste keer maar Bethesda games koop je niet voor de graphics.
PSN: Pip-BoyNL
pi_157317401
5 euros
Flesje bier
pi_157318031
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:17 schreef studentje7 het volgende:
Je character heeft een stem gekregen en dat wat hij gaat zeggen is niet langer helemaal uitgeschreven, maar is kort samengevat.
Uhmm okee.

Nou ja ik voorzie geen problemen.
Al dat negatieve gedoe vlak voor releases omdat een paar mensen al beelden online zetten...

Ik kan niet wachten tot dinsdag. Ook al komt vrijdag Black Ops 3 die ik ook moet spelen.
pi_157318297
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dit is dus waar ik me zo aan stoor. Iedereen komt met keiharde oordelen over de game die gebaseerd zijn op dat beetje gelekte gameplay en wat diegenen die hem al spelen hebben te zeggen. Totaal ongefundeerde uitspraken allemaal dus.
En wat die graphics relnichten betreft: optyfen, gauw. Ik zeg het nu al voor de zoveelste keer maar Bethesda games koop je niet voor de graphics.
Inderdaad. En het grappige is is dat de mensen die de gelekte gameplay posten gewoon zeggen dat de game heel erg goed is. De enige kritiek punten die ik van de leakers heb gehoord is dat de graphics niet super zijn (maar ook weer niet slecht) en dat ze het converstatiesysteem wat vinden tegenvallen. Voor de rest hoor ik eigenlijk alleen maar positieve reacties. Dat de map groot aanvoelt er er echt heel erg veel in te vinden is bijvoorbeeld.

Grote kans dat als het dinsdag is dat je er niemand meer over hoort omdat dan blijkt dat het allemaal wel meevalt en iedereen de game aan het spelen is _O-
quote:
[quote]0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:20 schreef Pip-BoyNL het volgende:

[..]

Daarom zoek ik ook niks meer op, maar laat me verder maar verassen. Bedoel om nou te zeggen dat dialoogsysteem ineens 10x niks is is ook wel een beetje overdreven natuurlijk. En als ik even heel eerlijk moet zijn dan had ik toch ook aardig wat conversaties geskipt in de vorige delen, omdat het soms toch wel teveel kon zijn.

The Witcher 3 vind ik zelf ook niks. Heb hem niet gespeeld dus kan het ook niet echt zeggen, maar ik hou sowieso niet van fantasygames.

Ik ben trouwens wel echt benieuwd wat voor mods er komen. Als ik alleen al kijk wat New Vegas had. Daar zaten echt toffe mods bij. En natuurlijk Skyrim wat een compleet andere game werd met al die mods.
Skyrim heeft echt tienduizenden mods (44.422 volgens de nexus :P ) en daar kan je echt zo veel extra speelplezier uithalen. Van kleine armor mods tot gehele nieuwe gebieden. Kan dus ook echt niet wachten op mods voor Fallout 4. Nu zal het nog wel even duren voordat we de echt grote mods gaan zien, maar ik kijk er in ieder geval naar uit :)

Mensen kunnen zeggen over de engine wat ze willen, maar hij is echt gigantisch goed moddable. Er zijn maar weinig games die dat kunnen zeggen. En waar eerst PC alleen het voordeel van mods had krijgen de consoles het nu ook. Hoewel ik bij dat laatste wel nog wat sceptisch ben wat er dan allemaal mogelijk gaat zijn. Wat nieuwe wapens en armor moet wel lukken, maar totaal nieuwe locaties, gebieden, hogere resolutie textures enzo lijkt mij wel moeilijk worden kijkend dat consoles toch niet zo krachtig zijn als een degelijke PC.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:52 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Uhmm okee.

Nou ja ik voorzie geen problemen.
Al dat negatieve gedoe vlak voor releases omdat een paar mensen al beelden online zetten...

Ik kan niet wachten tot dinsdag. Ook al komt vrijdag Black Ops 3 die ik ook moet spelen.
Ga vrijdag Black Ops 3 ook nog halen denk ik. Voor rond de 35 euro heb je al een key. Kan ik mijzelf nog vermaken tot en met dinsdag :P Ben niet echt een MP fan maar met de SP en Zombies kan ik mij wel vermaken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door bjorntju op 04-11-2015 18:17:10 ]
pi_157318730
Making Off Fallout 4 artikel:

http://imgur.com/a/RNqL5

Weet niet of het mag, haal anders maar weg :P
pi_157319299
quote:
Wie zit er nou niet op een isometrische turn-based Fallout te wachten?
Flesje bier
pi_157319502
quote:
Misschien moeten de mensen van No Mutants Allowed eens gaan LARPen, kunnen ze zoveel role playen als ze willen. Zelfs in een fallout setting.
  Redactie Games woensdag 4 november 2015 @ 19:09:56 #90
181272 crew  Noppie2000
pi_157319626
quote:
8s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:55 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wie zit er nou niet op een isometrische turn-based Fallout te wachten?
Ik wel hoor. Waren en zijn nog steeds fantastische games. Een nieuw deel in die stijl met huidige hardware zou ik zonder twijfel kopen.
  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 19:10:08 #91
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157319631
quote:
Ik wist niet dat The_Substitute voor VICE schreef :)

J/k natuurlijk. Artikel maakt overigens wel een aantal goede punten, velen waarmee ik het eens ben. Maar er zitten veel uitgekauwde argumenten bij die 8 jaar geleden relevant waren. De franchise is in 2008 een andere weg ingeslagen, show must go on enzo. Ik was ook een van die verzuurde gasten die t.t.v. Fallout 3 zat te zeiken over hoe het 'oblivion with guns' zou worden.

Uiteindelijk vond ik de nieuwe Fallouts (en dan vooral New Vegas) hele toffe games en ben mega-hyped voor deeltje vier. Inmiddels heeft de autist in mij zich neergelegd bij het feit dat de charme van deel 1 en 2 (charme die vooral vanuit een nostalgisch perspectief komt) niet geëvenaard kan worden en shit gewoon veranderd is.

quote:
8s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:55 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Wie zit er nou niet op een isometrische turn-based Fallout te wachten?
Oeh, any day hoor.

Wasteland 2 O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157319653
quote:
Wel een hoop goede punten. Vooral het geen invloed hebben op de wereld is een mooie en dat je in alles de beste kon zijn. Bij Skyrim was het enorm te merken, niemand die je erkende dat je de leider was van X, of dat je de burgeroorlog had gestopt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 19:12:37 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157319681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:04 schreef aeque het volgende:

[..]

Misschien moeten de mensen van No Mutants Allowed eens gaan LARPen, kunnen ze zoveel role playen als ze willen. Zelfs in een fallout setting.
NMA :D Blast from the past.

Dat was wel altijd dé go-to place voor mods/discussies enzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157320010
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

NMA :D Blast from the past.

Dat was wel altijd dé go-to place voor mods/discussies enzo.
Die mensen daar zijn zo gek, kijk er af en toe op en kan gewoon niet geloven dat ze serieus zijn.

Heb af en toe wat positiefs gezegd over Fallout 4 en werd door iedereen kapot gemaakt daar :P
pi_157320035
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wel een hoop goede punten. Vooral het geen invloed hebben op de wereld is een mooie en dat je in alles de beste kon zijn. Bij Skyrim was het enorm te merken, niemand die je erkende dat je de leider was van X, of dat je de burgeroorlog had gestopt.
Dat kwam misschien ook omdat de burgeroorlog sowieso belachelijk weak was uitgevoerd. Allicht erkende de NPC's dat ook en vonden ze je daarom maar een beetje een opschepper.
Conscience do cost.
  Eindredactie Games woensdag 4 november 2015 @ 19:37:22 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157320282
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:25 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Die mensen daar zijn zo gek, kijk er af en toe op en kan gewoon niet geloven dat ze serieus zijn.

Heb af en toe wat positiefs gezegd over Fallout 4 en werd door iedereen kapot gemaakt daar :P
Wat een droefenis :')

Kun je wel lekker trollen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157320340
Nu iedereen haten en over een week met een stijve pener het spel spelen. :')
pi_157320365
Ik zou de soundtrack ook wel willen weten, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om het via de radio zelf te ontdekken :)
PSN: Pip-BoyNL
pi_157320391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:39 schreef Drankster het volgende:
Nu iedereen haten en over een week met een stijve pener het spel spelen. :')
De 10e ga ik Starcraft spelen. Ik wacht de meningen van leeell, dopie en RickoKun~~~~ wel af
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:44:06 #100
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_157320461
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:10 schreef 2dope het volgende:
Ik wist niet dat The_Substitute voor VICE schreef :)
Ik ook niet. Dit is je reinste copywright-schending. :(
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')