abonnement Unibet Coolblue
pi_157285005
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tuurlijk. Door 7 of 8 veilige landen trekken, overal opgevangen worden, doortrekken naar het meest comfortabele land en daar met open armen worden ontvangen door de zieligheidsclub van het coa, waarna je alles ohne frage krijgt voorgeschoteld en je kostje voor de rest van je leven is gekocht omdat je gratis zonder enige tegenprestatie uitkering mag trekken in een gloednieuw gratis huis. Compleet ingericht natuurlijk. En van wieg tot graf gepamperd door een door anderen betaalde verzorgingsstaat.

Wat een kut leven heb je dan. Over inlevingsvermogen gesproken. Achterlijke idioot.
Paste er nog meer bullshit in je post? Nee he?

Ohne Frage? Dat is juist wat ze wel doen in een asielprocedure.

Gratis huis? Gewoon huur betalen. Geld voor inrichting kun je lenen, net als andere mensen met uitkeringen.

Zonder tegenprestatie? Ook als mensen een verblijfsvergunning hebben gekregen moeten ze gewoon voldoen aan dezelfde regels als jij en ik.

Doe je ogen eens open. Ga eens kijken op een AZC en praten met vluchtelingen die inmiddels mogen blijven. Vroeger was ik net zo'n treurige schreeuwer als jij, die alle rechtse fabeltjes geloofde. Maar ja, als je dan gaat kijken blijkt er geen reet van waar te zijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157285033
In heel Nederland was geen sirene, wat is dit :(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157291194
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:26 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Seriously, gast?

Want alle andere Europese landen nemen geen vluchtelingen op of zo. Ze komen allemaal naar Nederland. Allemaal. Geen enkele vluchteling blijft in een ander land. Komt omdat wij zo'n Walhalla zijn, waar je niet bang hoeft te zijn dat je veilige plek ik de fik gestoken wordt door Tokkies.
Oh je bent een troll, laat dan maar zitten.
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:44:48 #104
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157293682
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Paste er nog meer bullshit in je post? Nee he?

Ohne Frage? Dat is juist wat ze wel doen in een asielprocedure.

Gratis huis? Gewoon huur betalen. Geld voor inrichting kun je lenen, net als andere mensen met uitkeringen.

Zonder tegenprestatie? Ook als mensen een verblijfsvergunning hebben gekregen moeten ze gewoon voldoen aan dezelfde regels als jij en ik.

Doe je ogen eens open. Ga eens kijken op een AZC en praten met vluchtelingen die inmiddels mogen blijven. Vroeger was ik net zo'n treurige schreeuwer als jij, die alle rechtse fabeltjes geloofde. Maar ja, als je dan gaat kijken blijkt er geen reet van waar te zijn.
En waar komt dat geld waar ze de huur van betalen dan vandaan? Uit zelf hard verdient geld of gewoon maandelijks de poot op te houden?

Wij worden overspoeld door een massa untermenschen die alles behalve wederzijdse participatie willen. Er is geen noodzaak om helemaal tot hier te reizen. Turkije en andere regio landen delen op cultureel en religieus vlak zo veel meer dan wij met hen delen. Daarbij is het onverantwoord om, sinds wij lijden onder dreiging van "moslimterrorisme", grote volksstammen van onze potentiële vijand binnen te halen zonder enige noemenswaardige restricties
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 3 november 2015 @ 16:20:41 #105
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_157294316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:44 schreef darkbright het volgende:

[..]

En waar komt dat geld waar ze de huur van betalen dan vandaan? Uit zelf hard verdient geld of gewoon maandelijks de poot op te houden?

Wij worden overspoeld door een massa untermenschen die alles behalve wederzijdse participatie willen. Er is geen noodzaak om helemaal tot hier te reizen. Turkije en andere regio landen delen op cultureel en religieus vlak zo veel meer dan wij met hen delen. Daarbij is het onverantwoord om, sinds wij lijden onder dreiging van "moslimterrorisme", grote volksstammen van onze potentiële vijand binnen te halen zonder enige noemenswaardige restricties
Laat toch zitten, domlinks kijkt niet verder dan de tunnelvisie van de 'ja maar we moeten sociaal zijn' oogkleppendoctrine van die levensgevaarlijke asielmaffia.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_157294392
IS had kunnen aanvallen....

En hoezo kun je sirenes testen zonder geluid. Niemand hoort het dan toch?

Wat een godverdomde bullshit weer van den blanken medelander.
pi_157294594
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  dinsdag 3 november 2015 @ 17:51:34 #108
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157295851
Vogeltjesdans _O_
Liefde voor God
  dinsdag 3 november 2015 @ 23:52:22 #109
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_157306130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vogeltjesdans _O_
Echt een v/d grotere denkers op FOK! inderdaad :')
Krekker is de bom!
pi_157307341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:44 schreef darkbright het volgende:

[..]

En waar komt dat geld waar ze de huur van betalen dan vandaan? Uit zelf hard verdient geld of gewoon maandelijks de poot op te houden?

Wij worden overspoeld door een massa untermenschen die alles behalve wederzijdse participatie willen. Er is geen noodzaak om helemaal tot hier te reizen. Turkije en andere regio landen delen op cultureel en religieus vlak zo veel meer dan wij met hen delen. Daarbij is het onverantwoord om, sinds wij lijden onder dreiging van "moslimterrorisme", grote volksstammen van onze potentiële vijand binnen te halen zonder enige noemenswaardige restricties
Hoeveel vluchtelingen ken jij? Want de vluchtelingen die ik ken werken gewoon. Als IT'er of kok bijvoorbeeld, of andere normale beroepen. Niet allemaal, een enkeling voert inderdaad geen klap uit! Maar dat zie ik bij Nederlanders ook weleens. En sommige zijn ziek of hebben echt trauma's waardoor ze (nu) niet kunnen werken, dat is vervelend maar hoort bij mensen opvangen.

Hoe jij er bij komt dat die mensen niet mee willen doen, ik heb geen idee. Ik vermoed dat je ze niet kent.

Verder is er zat reden om door te reizen, in delen van Turkije wordt gevochten en als Koerd (Koerden zijn vaak geen moslims, dat wist je vast niet) heb je in de regio geen rechten - alleen in Irak, maar daar is het ook nog oorlog.

In delen van Oost Europa worden vluchtelingen in kooien gehouden, logisch dat ze dat niet willen. En in bijvoorbeeld Italië komen zo veel meer vluchtelingen aan dan hier, dat het land het niet meer aan kan. Bovendien erg oneerlijk als een land alles moet doen terwijl we een Europese Unie hebben, dus in mijn ogen heel begrijpelijk dat Italië vluchtelingen met wat spullen op de trein naar het noorden zet.

Ga eerst eens praten met vluchtelingen en kijken op een AZC. Je bent gewoon bang voor wat je niet kent. Gebruik je hersens eens in plaats van je onderbuik.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 4 november 2015 @ 07:54:53 #111
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_157307606
Terechte klacht birddance. ^O^
You dont believe me ? Read this line again.
pi_157308002
Terechte klacht, vluchtelingen moeten ook gewaarschuwd worden. Ontvluchten ze levend de hel van Assad, krijgen ze hier kanker van een brand waar asbest bij vrijkomt :').
  woensdag 4 november 2015 @ 11:03:08 #113
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157309770
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 06:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Hoeveel vluchtelingen ken jij? Want de vluchtelingen die ik ken werken gewoon. Als IT'er of kok bijvoorbeeld, of andere normale beroepen. Niet allemaal, een enkeling voert inderdaad geen klap uit! Maar dat zie ik bij Nederlanders ook weleens. En sommige zijn ziek of hebben echt trauma's waardoor ze (nu) niet kunnen werken, dat is vervelend maar hoort bij mensen opvangen.

Hoe jij er bij komt dat die mensen niet mee willen doen, ik heb geen idee. Ik vermoed dat je ze niet kent.

Verder is er zat reden om door te reizen, in delen van Turkije wordt gevochten en als Koerd (Koerden zijn vaak geen moslims, dat wist je vast niet) heb je in de regio geen rechten - alleen in Irak, maar daar is het ook nog oorlog.

In delen van Oost Europa worden vluchtelingen in kooien gehouden, logisch dat ze dat niet willen. En in bijvoorbeeld Italië komen zo veel meer vluchtelingen aan dan hier, dat het land het niet meer aan kan. Bovendien erg oneerlijk als een land alles moet doen terwijl we een Europese Unie hebben, dus in mijn ogen heel begrijpelijk dat Italië vluchtelingen met wat spullen op de trein naar het noorden zet.

Ga eerst eens praten met vluchtelingen en kijken op een AZC. Je bent gewoon bang voor wat je niet kent. Gebruik je hersens eens in plaats van je onderbuik.
Lol ik zelf heb al meer dan 9 jaar werkervaring en contact met vluchtelingen. Ik kom op ac schiphol, ac zevenaar, azc ter apel, rijswijk etc. Dan heb ik nog iemand in mijn directe omgeving met meer dan 30 jaar asielindustrie ervaring. Ik baseer mijn verhalen en opvattingen niet op gebakken lucht.

Die IT'ers waar jij van spreekt zijn veel al immigranten uit India, Pakistan of Sri Lanka. De massale toestroom nu komt voornamelijk uit landen die qua overtuigingen en levenswijze haaks op die van ons staan. Het nieuwe leven hier zal ze alleen maar meer frustratie en woede geven dan ze in Turkije of waar dan ook zouden krijgen. Ze zijn hier niet gewenst en zij wensen ons liever niet levend. Zij zien ons als afvalligen en wij dienen te sterven eer de wereld voor hen "rein"is.
Het zijn de asielindustrie en de rijke belanghebbenden die nu deze lucratieve stroom niet willen laten passeren. Daarbij is het volkomen onzin om te doen alsof geld niet de insteek is om hierheen te komen. Servië vangt vluchtelingen in humane omstandigheden op maar dat land wordt gewoon gepasseerd want daar is vreetpot niet tot aan het absurde toe gevuld met allerlei onrechtvaardige lekkernijen.

Wat als de achtergebleven familieleden door onze bombardementen tegen een IS, Al Qaida, Taliban, Boko Haram etc. omkomen? Zijn ze dan nog zo dankbaar en nederig zoals ik jou en je kompanen moet geloven? Dit is een immigratie invasie van wolven in schaapskleren en jullie tere zieltjes weigeren dat te beseffen i.v.m. politieke correcte ouwehoerderij.

Fuck alle (rechtse) haattokkies overigens ook die dit nu aangrijpen als legitieme reden voor hun vuilspuiterij en haat voor kleurlingen. Jaren lang hebben jullie net zo hard voor wat lokkertjes en kruimels het land verkwanselt en de verantwoordelijke hufters in het zadel geholpen, keer op keer.
pi_157310185
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

domlinks tunnelvisie oogkleppendoctrine levensgevaarlijke asielmaffia.
De tering, je hebt er wel op geoefend he
Ga weg
pi_157310257
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:03 schreef darkbright het volgende:

[..]

Lol ik zelf heb al meer dan 9 jaar werkervaring en contact met vluchtelingen. Ik kom op ac schiphol, ac zevenaar, azc ter apel, rijswijk etc. Dan heb ik nog iemand in mijn directe omgeving met meer dan 30 jaar asielindustrie ervaring. Ik baseer mijn verhalen en opvattingen niet op gebakken lucht.
En jij ontmoet daar alleen mensen die komen voor het geld en jou dood wensen? Heel bijzonder.
quote:
Die IT'ers waar jij van spreekt zijn veel al immigranten uit India, Pakistan of Sri Lanka. De massale toestroom nu komt voornamelijk uit landen die qua overtuigingen en levenswijze haaks op die van ons staan. Het nieuwe leven hier zal ze alleen maar meer frustratie en woede geven dan ze in Turkije of waar dan ook zouden krijgen. Ze zijn hier niet gewenst en zij wensen ons liever niet levend. Zij zien ons als afvalligen en wij dienen te sterven eer de wereld voor hen "rein"is.
De mensen die ik ken komen uit het Midden-Oosten. Ik ken er exact nul die een hekel hebben aan Nederland of alle Nederlanders dood willen of ze allemaal willen bekeren. Ze zijn er vast, maar als dat volgens jou de meerderheid is ben ik heel benieuwd hoe je aan die cijfers gekomen bent.
quote:
Het zijn de asielindustrie en de rijke belanghebbenden die nu deze lucratieve stroom niet willen laten passeren. Daarbij is het volkomen onzin om te doen alsof geld niet de insteek is om hierheen te komen. Servië vangt vluchtelingen in humane omstandigheden op maar dat land wordt gewoon gepasseerd want daar is vreetpot niet tot aan het absurde toe gevuld met allerlei onrechtvaardige lekkernijen.
En jij bent niet op geld belust als je weigert om te delen met anderen? Wat maakt jou anders of beter als je geld wilt hebben dan iemand uit een ander land?

quote:
Wat als de achtergebleven familieleden door onze bombardementen tegen een IS, Al Qaida, Taliban, Boko Haram etc. omkomen? Zijn ze dan nog zo dankbaar en nederig zoals ik jou en je kompanen moet geloven? Dit is een immigratie invasie van wolven in schaapskleren en jullie tere zieltjes weigeren dat te beseffen i.v.m. politieke correcte ouwehoerderij.
Groot gelijk dat ze daar boos om worden. Zou jij het ok vinden als mensen een bom op je dorp gooien? We moeten ons ook niet bemoeien daarmee. We helpen daar de ene na de andere dictator aan de macht, verkopen ze wapens etc en vervolgens gaan we hier zielig zitten doen. Tja. Iets met boter.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 4 november 2015 @ 12:01:25 #116
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157310688
Zoek 'posttraumatische stressstoornis' eens op. Sirenes als deze triggeren dit. Niet zo zeer voor de Syriërs overigens, maar voornamelijk voor de de Eritreeërs die zwaar getraumatiseerd zijn.

Maar goed, dat zal jij niet weten. Je inhoudelijk inlezen over onderwerpen doe je duidelijk niet. Je post liever diarree op fok. :')
O+
  woensdag 4 november 2015 @ 12:09:23 #117
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_157310832
Liever geen vluchtelingen, omdat sirenes :)

overigens gaat 't alleen om t luchtalarm, niet alle sirenes van politie/brandweer etc
  woensdag 4 november 2015 @ 12:17:08 #118
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157310971
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:37 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

En jij ontmoet daar alleen mensen die komen voor het geld en jou dood wensen? Heel bijzonder.

[..]

De mensen die ik ken komen uit het Midden-Oosten. Ik ken er exact nul die een hekel hebben aan Nederland of alle Nederlanders dood willen of ze allemaal willen bekeren. Ze zijn er vast, maar als dat volgens jou de meerderheid is ben ik heel benieuwd hoe je aan die cijfers gekomen bent.

[..]

En jij bent niet op geld belust als je weigert om te delen met anderen? Wat maakt jou anders of beter als je geld wilt hebben dan iemand uit een ander land?

[..]

Groot gelijk dat ze daar boos om worden. Zou jij het ok vinden als mensen een bom op je dorp gooien? We moeten ons ook niet bemoeien daarmee. We helpen daar de ene na de andere dictator aan de macht, verkopen ze wapens etc en vervolgens gaan we hier zielig zitten doen. Tja. Iets met boter.
Ik ontmoet niet alleen mensen die mij dood willen maar ik ontmoet wel een overgroot deel met compleet andere opvatting,leefbeelden en referentiekaders die daarmee een belemmering en obstakel vormen in de inmiddels al zo moeizame multiculti ontwikkeling.

Ik baseer mijn mening niet op o.a. enquêtecijfers omdat ik die niet representatief vind. Ik zie de niet Nederlands sprekende en amper participerende Mo's, Hassan's etc. geen enquête invullen waarin ze aan moeten hoe zij over Nederland en Nederlanders denken. Dat is iets wat wederom blijkt geef van de roze bril waarmee vele van jullie leven. Onze gebruiken en opvattingen kunnen niet als een blauwdruk dienen voor jan en alleman. Ik hanteer mijn eigen poll en ik krijg vaker een klaagzang dan een lofzang over NL en NL'ers te horen.

Natuurlijk zou ik het niet oke vinden als men mijn dorp en familie plat bombardeert. Dat is nu juist de crux van het verhaal. Wij halen mensen binnen die ons om allerlei redenen al verafschuwen daarnaast bestaat er een gerede kans dat wij ze verder tegen ons in het harnas jagen vanwege al die bloederige bemoeienissen van ons. Sterker nog dat is juist waar wij momenteel de IS aan te danken hebben, namelijk kwaad bloed dat meerdere decennia gezet is.

Die mensen zijn er meer bij gebaat in de regio opgevangen te worden. Wij zijn ermee gebaat en kunnen ons daarbij nog altijd van de humanitaire kant laten zien, in die regio opvang.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:19:03 #119
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157311000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef Saisai het volgende:
Zoek 'posttraumatische stressstoornis' eens op. Sirenes als deze triggeren dit. Niet zo zeer voor de Syriërs overigens, maar voornamelijk voor de de Eritreeërs die zwaar getraumatiseerd zijn.

Maar goed, dat zal jij niet weten. Je inhoudelijk inlezen over onderwerpen doe je duidelijk niet. Je post liever diarree op fok. :')
Waarom moeten wij met hen rekening houden? Als een sirene dit al triggert, hoe gaat het dan met de nooddiensten? Als je het mij vraagt moeten ze dergelijk "gevoelige"lui fijn prikkelvij opsluiten als we ze toch al moeten opvangen.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:23:50 #120
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157311089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:19 schreef darkbright het volgende:

[..]

Waarom moeten wij met hen rekening houden? Als een sirene dit al triggert, hoe gaat het dan met de nooddiensten? Als je het mij vraagt moeten ze dergelijk "gevoelige"lui fijn prikkelvij opsluiten als we ze toch al moeten opvangen.
omg.
O+
  woensdag 4 november 2015 @ 12:27:51 #121
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157311151
quote:
9s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:23 schreef Saisai het volgende:

[..]

omg.
Wat moeten wij in godsnaam met nog meer "verwarde mannen"?
pi_157311274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:27 schreef darkbright het volgende:

[..]

Wat moeten wij in godsnaam met nog meer "verwarde mannen"?
Omg
  woensdag 4 november 2015 @ 12:36:01 #123
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_157311289
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Omg
OMA Oh My Allah;)
pi_157311559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef Saisai het volgende:
Zoek 'posttraumatische stressstoornis' eens op. Sirenes als deze triggeren dit. Niet zo zeer voor de Syriërs overigens, maar voornamelijk voor de de Eritreeërs die zwaar getraumatiseerd zijn.

Maar goed, dat zal jij niet weten. Je inhoudelijk inlezen over onderwerpen doe je duidelijk niet. Je post liever diarree op fok. :')
Hadden onze voorouders na de Tweede Wereldoorlog ook geklaagd over het luchtalarm? :) :) :) :)
(she/her)
  woensdag 4 november 2015 @ 12:52:21 #125
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157311601
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:50 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hadden onze voorouders na de Tweede Wereldoorlog ook geklaagd over het luchtalarm? :) :) :) :)
:{w
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')