abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 november 2015 @ 23:08:00 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157729659
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157729794
Publiek tegen, ben benieuwd.
pi_157729838
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:11 schreef Nober het volgende:
Publiek tegen, ben benieuwd.
Bij Taylor waren ze ook al zo aan het joelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157730104
4/16 25%

Toch nog 103 gemiddeld.
pi_157731107
Kwartfinale, 13:45 (online)
(1) Taylor v Bunting (8)
(5) Wade v Wright (4)
(2) A. Lewis v T. Jenkins
(6) Van Barneveld v Van Gerwen (3)
First to 10 legs
pi_157731132
Schotland: achterstandsgebied
pi_157731838
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 00:00 schreef Nober het volgende:
Kwartfinale, 13:45 (online)
(1) Taylor v Bunting (8)
(5) Wade v Wright (4)
(2) A. Lewis v T. Jenkins
(6) Van Barneveld v Van Gerwen (3)
First to 10 legs
Saaie finale nummer 1000

Een taylor-mvg of lewis-mvg is de honderste keer toch geen publiekstrekker meer?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157734528
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 00:40 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Saaie finale nummer 1000

Een taylor-mvg of lewis-mvg is de honderste keer toch geen publiekstrekker meer?
Jawel want je weet toch niet wie er gaat winnen? Ben het er wel mee eens, veel te veel toernooien bij de PDC. Geld regeert.

Maar goed, volgend jaar weer lekker 18 weken Premier League. :')
pi_157734823
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:15 schreef Nober het volgende:

[..]

Jawel want je weet toch niet wie er gaat winnen? Ben het er wel mee eens, veel te veel toernooien bij de PDC. Geld regeert.

Maar goed, volgend jaar weer lekker 18 weken Premier League. :')
Veel toernooien vind ik wel vet, maar zorg aub voor wat afwisseling.

Ik had liever een verassing als max hopp in de finale gehad.
  zondag 22 november 2015 @ 10:53:25 #185
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_157734845
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 00:40 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Saaie finale nummer 1000

Een taylor-mvg of lewis-mvg is de honderste keer toch geen publiekstrekker meer?
Op zich maakt het weinig uit wie de darts naar het bord smijt, als je beide 105+ gooit en boven de 50% checkout, heb je gewoon een vermakelijke pot.
Ik snap niet wat een "andere naam" daaraan toe kan voegen, afgezien van de opkomstmuziek.
pi_157734883
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:50 schreef icloud het volgende:

[..]

Veel toernooien vind ik wel vet, maar zorg aub voor wat afwisseling.

Ik had liever een verassing als max hopp in de finale gehad.
Tja, die zijn gewoon simpelweg niet goed genoeg. Een incidentele overwinning kan nog een keer, maar in een finale komen vereist óf heel veel mazzel of gewoon minimaal een bepaald basisniveau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157734991
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 10:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja, die zijn gewoon simpelweg niet goed genoeg. Een incidentele overwinning kan nog een keer, maar in een finale komen vereist óf heel veel mazzel of gewoon minimaal een bepaald basisniveau.
Daar kun je als pdc iets aan doen, nu mogen ze mee doen als toernooi opvulling, niet echt bevordelijk.

Genoeg mogelijkheden om ze een steuntje in de rug te geven.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157735317
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:05 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Daar kun je als pdc iets aan doen, nu mogen ze mee doen als toernooi opvulling, niet echt bevordelijk.

Genoeg mogelijkheden om ze een steuntje in de rug te geven.
Hoe zie je dat voor je? Als iemand niet genoeg niveau heeft, dan houdt het gewoon op. De mensen die dat wel hebben zijn gewoon boven komen drijven de afgelopen jaren. De klachten die je nu voorbij ziet komen zijn een beetje in de trant van 'waarom staat Roda JC nooit in de Europa League finale?'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_157736036
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? Als iemand niet genoeg niveau heeft, dan houdt het gewoon op. De mensen die dat wel hebben zijn gewoon boven komen drijven de afgelopen jaren. De klachten die je nu voorbij ziet komen zijn een beetje in de trant van 'waarom staat Roda JC nooit in de Europa League finale?'.
0-1 tegen ac milan :W

Het probleem is dat de jongeren en eigenlijk iedereen vanaf plek 16 zichniet kunnen verbeteren omdat ze steeds in de eerste of tweede ronde eruit worden geflikkerd door de gevestigde orde(demotiverend), ze kunnen bijna nooit een kwartfinale halen waardoor ze niet groeien op de oom en ook geen ervaring krijgen.

Je zou dat op 3 manieren kunnen oplossen:

Youngstertoernooi
Een toernooi zonder de top8
Jonge talenten rechtstreeks plaatsen voor ronde 2 of de kwartfinale, ipv de gevestigde orden geplaatse plekken geven.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157736344
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:11 schreef Merode32 het volgende:

[..]

0-1 tegen ac milan :W
In de Europa League finale? Dacht het ook niet.

quote:
Het probleem is dat de jongeren en eigenlijk iedereen vanaf plek 16 zichniet kunnen verbeteren omdat ze steeds in de eerste of tweede ronde eruit worden geflikkerd door de gevestigde orde(demotiverend), ze kunnen bijna nooit een kwartfinale halen waardoor ze niet groeien op de oom en ook geen ervaring krijgen.

Je zou dat op 3 manieren kunnen oplossen:

Youngstertoernooi
Een toernooi zonder de top8
Jonge talenten rechtstreeks plaatsen voor ronde 2 of de kwartfinale, ipv de gevestigde orden geplaatse plekken geven.
Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar er zijn zat toernooien en competities waar de toppers niet meegooien. Sowieso gooien die lang niet altijd mee op de Pro Tour en daar zie je ook dat b.v. een Michael Smith gewoon tweede staat qua prestaties achter MvG. Daarnaast heeft de PDC nog bijvoorbeeld de Challenge en de Development tour. Dan heb je ook nog de BDO als je liever zonder echte topspelers wil gooien.
Als het talent er is, komt het wel bovendrijven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 22 november 2015 @ 12:51:44 #191
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157736722
Waarom mogen de beste niet gewoon de beste zijn?
pi_157736757
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:51 schreef xzaz het volgende:
Waarom mogen de beste niet gewoon de beste zijn?
Omdat je daarmee een hlazenplafond creeert voor spelers die kunnen uitgroeien tot de beste.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_157736789
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

In de Europa League finale? Dacht het ook niet.

[..]

Ik weet niet of je er van op de hoogte bent, maar er zijn zat toernooien en competities waar de toppers niet meegooien. Sowieso gooien die lang niet altijd mee op de Pro Tour en daar zie je ook dat b.v. een Michael Smith gewoon tweede staat qua prestaties achter MvG. Daarnaast heeft de PDC nog bijvoorbeeld de Challenge en de Development tour. Dan heb je ook nog de BDO als je liever zonder echte topspelers wil gooien.
Als het talent er is, komt het wel bovendrijven.
Vloertoernooien daar ga je de oorlog niet mee winnen, de youngersters moeten geprikkeld worden met een volwaardig tv toernooi waar ze iets kunnen bereiken.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  zondag 22 november 2015 @ 12:56:41 #194
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157736797
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:54 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Omdat je daarmee een hlazenplafond creeert voor spelers die kunnen uitgroeien tot de beste.
Ik ben het met je eens dat de geplaatsten gewoon random moeten worden ingeschoten. Dan kan je de eerste ronde Taylor - MvG krijgen waardoor er sommige kunnen doorstromen. Maar dat is het enigste wat je kan doen.
pi_157737210
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:56 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de geplaatsten gewoon random moeten worden ingeschoten. Dan kan je de eerste ronde Taylor - MvG krijgen waardoor er sommige kunnen doorstromen. Maar dat is het enigste wat je kan doen.
Dat zou al een 100% verbetering zijn
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  zondag 22 november 2015 @ 14:23:20 #196
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157738274
Wade z'n vrouw... dat hij een depressie heeft gehad...
pi_157738517
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:11 schreef Merode32 het volgende:

[..]

0-1 tegen ac milan :W

Het probleem is dat de jongeren en eigenlijk iedereen vanaf plek 16 zichniet kunnen verbeteren omdat ze steeds in de eerste of tweede ronde eruit worden geflikkerd door de gevestigde orde(demotiverend), ze kunnen bijna nooit een kwartfinale halen waardoor ze niet groeien op de oom en ook geen ervaring krijgen.

Je zou dat op 3 manieren kunnen oplossen:

Youngstertoernooi
Een toernooi zonder de top8
Jonge talenten rechtstreeks plaatsen voor ronde 2 of de kwartfinale, ipv de gevestigde orden geplaatse plekken geven.
Als je je wilt verbeteren, moet je winnen van degenen die boven je staan in de ranking.
Dus als je iedere keer opnieuw van een top 16 speler verliest, hoor je niet in de top 16 thuis.

Ben je wel goed genoeg, dan kan het best snel gaan, zie bv MvG.
pi_157738678
Iemand een stream?
pi_157738744
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:56 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Vloertoernooien daar ga je de oorlog niet mee winnen, de youngersters moeten geprikkeld worden met een volwaardig tv toernooi waar ze iets kunnen bereiken.
Er is maar één reden waarom die volwaardige TV toernooien het verschil maken, namelijk dat je daar tegen de toppers speelt die ook echt hun uiterste best doen. Jouw voorstellen zijn er juist op gericht om dat weg te halen. Zoals al meermaals aangehaald, de goede spelers breken wel door. MvG komt in vergelijking met de rest pas net kijken. Bunting doet het vrij aardig. Wright kwam er ook vrij snel bij. Michael Smith doet het ook steeds beter. Enzovoort.
Bij tennis laten ze talentvolle jonge spelers ook niet instromen in de kwartfinale van Roland Garros of Wimbledon.
Het hele idee dat er nooit jonge of nieuwe aanwas is, is onzinnig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 14:47:11 #200
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_157738759
Zjak dacht dat het wel eens de dag van Wade kon worden :')

Weer iets kapotgejinxt die man
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')