abonnement Unibet Coolblue
pi_157939321
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:28 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Het is even best vies, omdat het geconcentreerd is. Maar daarna klok je gewoon drank weg met een smaakje, zodat je de rommel niet meer proeft. Hoef je niet de hele tijd die weeïge shit te zuipen

Jakkes, wat een verhaal! Met sonde of op een andere manier erin gekregen?
Nou ja, wie weet een idee voor als ik toch nog weer eens een x een scopie moet! Die keer is het uiteindelijk wel gelukt om het gewoon op te drinken. Gelukkig verspreid over de avond en de ochtend anders was het wel heel lastig geworden denk ik!

Morgen heb ik weer eens een telefonisch consult met mijn arts, dus wie weet wat er uit mijn waardes blijkt en hoe hij erover denkt. Laatste keer had hij het er wel over weer eens een onderzoek te doen. Heb dat namelijk ook nog nooit gehad in het VU, terwijl ze daar pas de diagnose Crohn hebben vastgesteld aan de hand van onderzoeken uit een ander ziekenhuis. Ben wel benieuwd hoe mijn waardes zijn, nu ik gestopt ben met roken ook :D
pi_157939334
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:45 schreef 010P het volgende:

[..]

Vond ik ook inderdaad, is het beste binnen te houden en werd er maar een klein beetje misselijk van, die in de ochtend blijft wel het ergst.. :P

Jammer, het viel weer erg tegen vandaag.. ondanks max dosering roesje waren de bochten niet te doen zonder het uit te schreeuwen van de pijn (en ben echt geen mietje maar wth)
Heb ook grote stukken gewoon meegekregen en kon onder het kermen gezellig meekijken op het scherm :')
Ze zijn dan ook maar halverwege gekomen en besloten toen te stoppen om het een volgende keer onder narcose te doen..

Mooi klaar mee |:(
Mooi klote zeg dat het zo tegenviel -O-
Hopelijk lukt het de volgende keer wel goed en hoef je daarna een tijd niet meer. Ik ga voor je duimen.. Weet je al wanneer je weer moet?
pi_157939397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook. Mn eerste indruk was niet zo geweldig..

Maar ja; na mijn vorige arts is het ook wel moeilijk voor een ander om het stokje over te nemen. Die man was niet voor niets erg geliefd ;)

Hopelijk is zijn vertrouwen in haar terecht. Omdat hij haar benoemd heeft geef ik haar toch de tijd; ik heb haar tenslotte pas een keer gezien :)
Altijd lastig om naar een andere arts te moeten. Ik heb dat vorig jaar ook gehad. Zit in het VU, voorheen bij dokter Ad van Bodegraven. Die man is echt een held! Helaas is hij vertrokken naar Sittard wat echt veel te ver voor mij is! Gelukkig heb ik ook wel vertrouwen bij zijn opvolger, iemand die hij zelf helemaal heeft opgeleid. De eerst keer was het ook wel heel vreemd hoor, een andere dokter, maar het went en nu ben ik zeer tevreden. Dat zal bij jou ook vast nog wel komen. Na één keer weet je nog niet wat voor dokter iemand is, dus kijk het zeker nog even aan!
pi_157940583
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:30 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Arme jij! Nu mag je nog een keer. Tuurlijk ben je geen mietje! Pijnstilling is leuk, maar het blijft pijnlijk. De bochten vind ik inderdaad ook het ergst. Hoe zag het gedeelte van de darm eruit die ze wel hebben gezien?
Het gedeelte wat ik zelf gezien heb vond ik er best puik uitzien eigenlijk :Y
Ben wel benieuwd naar de uitslag maar het gedeelte waar ik de meeste onrust heb/had is dus niet gezien..

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:27 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Mooi klote zeg dat het zo tegenviel -O-
Hopelijk lukt het de volgende keer wel goed en hoef je daarna een tijd niet meer. Ik ga voor je duimen.. Weet je al wanneer je weer moet?
Denk dat ik dat de dag van de uitslag ook te horen krijg, de 14e :Y
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_157945093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:52 schreef 010P het volgende:

[..]

Het gedeelte wat ik zelf gezien heb vond ik er best puik uitzien eigenlijk :Y
Ben wel benieuwd naar de uitslag maar het gedeelte waar ik de meeste onrust heb/had is dus niet gezien..

[..]

Denk dat ik dat de dag van de uitslag ook te horen krijg, de 14e :Y
Jammer toch dat het altijd zo lang moet duren.. Dan je uitslag en dan nog wachten op een nieuw onderzoek. En dan nog een geschikte oplossing vinden.. Ik hoop dat je er snel uit bent!
pi_157951109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:46 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Het smaakt naar hoestdrank en het is niet zo veel (daarom moet je er nog een klysma achteraan). Ik heb verder alleen ervaring met CleanPrep/Moviprep en Fleet. Zum Kotzen :r.
Die zijn zeker allemaal zum kotzen. Whaha, hoestdrankjes kunnen best lekker zijn!

Hoe gaat het met de plannen rondom zwangerschap en medicatie?
pi_157951165
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:24 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook. Mn eerste indruk was niet zo geweldig..

Maar ja; na mijn vorige arts is het ook wel moeilijk voor een ander om het stokje over te nemen. Die man was niet voor niets erg geliefd ;)

Hopelijk is zijn vertrouwen in haar terecht. Omdat hij haar benoemd heeft geef ik haar toch de tijd; ik heb haar tenslotte pas een keer gezien :)
Blergh, chocoladesmaak in medicijnen vertrouw ik nooit...

Zo jammer dat hij er niet meer is. Zoals je zegt, hij zal zeker goed overwogen hebben aan wie hij jou overdraagt. Heel goed om haar een kans te geven. Sowieso vind ik vrouwelijke artsen moeilijker dan de mannelijke exemplaren.
pi_157951236
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:19 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Hij is ook wel een goede werkgever, hij heeft alleen ook wel zijn eigenaardigheden. Het kan maar net zijn dat hij zijn dag niet heeft en dan had zijn reactie heel anders kunnen zijn. Daar was ik een beetje bang voor. Dat en het feit dat ik gewoon soms echt een angsthaas ben en dan gaan mijn gevoelens met me op de loop...

Ja, ik hoop dat het bij deze griep blijft, inmiddels ook de griepprik gehad, ben er nu wel weer klaar mee! Wel weer lekker om te kunnen sporten hoor, die eerste keer is weer even eng omdat je een tijd niet bent geweest, maar ik moet zeggen dat het me alles is meegevallen dit keer. Kan toch wel zeggen dat ik afgelopen half jaar een aardige conditie heb opgebouwd, die niet met twee weken griep helemaal weg is gegaan. Ik ging samen met mijn vriend sporten en ik sportte hem er gewoon uit zaterdag, terwijl hij tot anderhalf jaar terug echt super sportief was en echt een atletisch lichaam heeft! Dat geeft toch wel een trots gevoel O-)
Mooi, dan heb je 'm op een goede dag getroffen!

Haal je elk jaar de griepprik? Heb je er last van achteraf?

Die conditie zit er wel, het zijn de naweeën van die stomme griep die doen lijken alsof je niet meer in conditie bent. Okee, misschien heeft twee weken niet sporten ook wat effect, maar ik denk dat het opgebouwde er nog voor een groot deel wel zit! Plus dat je die vent van je eruit gesport hebt. Wat nou.
pi_157951278
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:25 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Nou ja, wie weet een idee voor als ik toch nog weer eens een x een scopie moet! Die keer is het uiteindelijk wel gelukt om het gewoon op te drinken. Gelukkig verspreid over de avond en de ochtend anders was het wel heel lastig geworden denk ik!

Morgen heb ik weer eens een telefonisch consult met mijn arts, dus wie weet wat er uit mijn waardes blijkt en hoe hij erover denkt. Laatste keer had hij het er wel over weer eens een onderzoek te doen. Heb dat namelijk ook nog nooit gehad in het VU, terwijl ze daar pas de diagnose Crohn hebben vastgesteld aan de hand van onderzoeken uit een ander ziekenhuis. Ben wel benieuwd hoe mijn waardes zijn, nu ik gestopt ben met roken ook :D
Spannend! Laat je even weten hoe en wat? Geen onderzoek in de zin van scopieën, bedoel je? Vast wel regelmatig bloedonderzoek...

Fijn dat je het toch weg kon krijgen. Een sonde lijkt me niks.
pi_157951301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:52 schreef 010P het volgende:

[..]

Het gedeelte wat ik zelf gezien heb vond ik er best puik uitzien eigenlijk :Y
Ben wel benieuwd naar de uitslag maar het gedeelte waar ik de meeste onrust heb/had is dus niet gezien..

[..]

Denk dat ik dat de dag van de uitslag ook te horen krijg, de 14e :Y
Spannend!!!!
pi_157951889
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:11 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Die zijn zeker allemaal zum kotzen. Whaha, hoestdrankjes kunnen best lekker zijn!

Hoe gaat het met de plannen rondom zwangerschap en medicatie?
Lief dat je er naar vraagt. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Zit al 2 dagen ziek thuis, maar dat zou ook een virusje ofzo kunnen zijn. Maar ik schiet dan meteen in de stress dat het wel zal komen doordat ik geen medicijnen meer neem en zo gaat het toch nooit lukken etc. etc. :'( Slaat nergens op, want ik heb eigenlijk helemaal geen colitisklachten, alleen maar buikpijn. En ik moet vandaag of morgen (niet) ongesteld worden, dus het zal ook wel voor een deel hormonaal zijn. Ik vind mezelf nogal vermoeiend momenteel :').
pi_157952148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:39 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Zit al 2 dagen ziek thuis, maar dat zou ook een virusje ofzo kunnen zijn. Maar ik schiet dan meteen in de stress dat het wel zal komen doordat ik geen medicijnen meer neem en zo gaat het toch nooit lukken etc. etc. :'( Slaat nergens op, want ik heb eigenlijk helemaal geen colitisklachten, alleen maar buikpijn. En ik moet vandaag of morgen (niet) ongesteld worden, dus het zal ook wel voor een deel hormonaal zijn. Ik vind mezelf nogal vermoeiend momenteel :').
Tsja; het is dan ook wel een serieuze aandoening. Dus dat je daar bang voor bent is begrijpellijk. Maar heb vertrouwen in je beslissing! Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste kennis over je eigen Crohn/Colitis de klachten in ieder geval minder kunt maken; en als je geluk hebt in remissie raken. Vertrouw op je eigen oordeel! :*
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157960863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:39 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Lief dat je er naar vraagt. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Zit al 2 dagen ziek thuis, maar dat zou ook een virusje ofzo kunnen zijn. Maar ik schiet dan meteen in de stress dat het wel zal komen doordat ik geen medicijnen meer neem en zo gaat het toch nooit lukken etc. etc. :'( Slaat nergens op, want ik heb eigenlijk helemaal geen colitisklachten, alleen maar buikpijn. En ik moet vandaag of morgen (niet) ongesteld worden, dus het zal ook wel voor een deel hormonaal zijn. Ik vind mezelf nogal vermoeiend momenteel :').
Misschien ben je stiekem wel zwanger :D ! Nee, flauwe grap. Herken je de pijn van nu als colitisachtige pijn of is het totaal anders? Zoals je zegt, de op handen zijnde menstruatie, die stomme virus en jij als stresskip kunnen ook je klachten geven...
pi_157965925
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:50 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Tsja; het is dan ook wel een serieuze aandoening. Dus dat je daar bang voor bent is begrijpellijk. Maar heb vertrouwen in je beslissing! Ik ben er van overtuigd dat je met de juiste kennis over je eigen Crohn/Colitis de klachten in ieder geval minder kunt maken; en als je geluk hebt in remissie raken. Vertrouw op je eigen oordeel! :*
Een hart onder de riem, dat kan ik wel gebruiken O+

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 07:30 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Misschien ben je stiekem wel zwanger :D ! Nee, flauwe grap. Herken je de pijn van nu als colitisachtige pijn of is het totaal anders? Zoals je zegt, de op handen zijnde menstruatie, die stomme virus en jij als stresskip kunnen ook je klachten geven...
Misschien wel, ben "al" 2 dagen overtijd :D. Ik had (vandaag gaat het alweer een stuk beter, alleen misselijk) vooral pijn bovenin mijn buik, waarschijnlijk mijn maag. Nou zit 1) colitis niet in mijn maag en ik mag hopen 2) ook geen baby, dus ik gok toch maar op een virusje. Geen stoelgangklachten, wel heul veul lucht in mijn darmen. Nouja, kortom, ik weet het niet.

@Crohnjurist, ben je aangenomen??
pi_157965981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Een hart onder de riem, dat kan ik wel gebruiken O+

[..]

Misschien wel, ben "al" 2 dagen overtijd :D. Ik had (vandaag gaat het alweer een stuk beter, alleen misselijk) vooral pijn bovenin mijn buik, waarschijnlijk mijn maag. Nou zit 1) colitis niet in mijn maag en ik mag hopen 2) ook geen baby, dus ik gok toch maar op een virusje. Geen stoelgangklachten, wel heul veul lucht in mijn darmen. Nouja, kortom, ik weet het niet.

@Crohnjurist, ben je aangenomen??
Er heerst momenteel een heleboel!
pi_157966030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:39 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Er heerst momenteel een heleboel!
Maar zonder azathioprine zou ik toch een supergoede weerstand moeten hebben -O- ;).
pi_157966148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:42 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Maar zonder azathioprine zou ik toch een supergoede weerstand moeten hebben -O- ;).
Ach welnee, wij patiënten pikken altijd alles overal op, dat weet je :D
pi_157966847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Een hart onder de riem, dat kan ik wel gebruiken O+

[..]

Misschien wel, ben "al" 2 dagen overtijd :D. Ik had (vandaag gaat het alweer een stuk beter, alleen misselijk) vooral pijn bovenin mijn buik, waarschijnlijk mijn maag. Nou zit 1) colitis niet in mijn maag en ik mag hopen 2) ook geen baby, dus ik gok toch maar op een virusje. Geen stoelgangklachten, wel heul veul lucht in mijn darmen. Nouja, kortom, ik weet het niet.

@Crohnjurist, ben je aangenomen??
Hmmmm, even afwachten dus. Er zal vast ook het één en ander heersen op het moment.
pi_157969296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:16 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Mooi, dan heb je 'm op een goede dag getroffen!

Haal je elk jaar de griepprik? Heb je er last van achteraf?

Die conditie zit er wel, het zijn de naweeën van die stomme griep die doen lijken alsof je niet meer in conditie bent. Okee, misschien heeft twee weken niet sporten ook wat effect, maar ik denk dat het opgebouwde er nog voor een groot deel wel zit! Plus dat je die vent van je eruit gesport hebt. Wat nou.
Ja, sinds Crohn is vastgesteld haal ik de griepprik. Of het daardoor komt of door de methotrexaat weet ik niet, maar sindsdien ben ik veel minder verkouden in de winter dan daarvoor. Ik had nu een beetje dikke arm de dag erna, beetje spierpijn, maar na een dag is dat ook weer weg. Nu had ik net griep gehad, maar heb volgens mij vorig jaar juist een grieperig gevoel gekregen door de prik zelf. Maar daarna de hele winter bijna niet verkouden/grieperig dus dat heb ik er wel voor over!

Ja het is wel een beetje zuur, heb ik eindelijk het ritme van sport te pakken, word je door griep toch echt wel een paar stapjes achteruit gezet in je vooruitgang. Maar gelukkig heb ik inmiddels zoveel opgebouwd dat niet meteen alles weg is en vanaf nu kan ik weer wat gaan opbouwen! Dat had ik anderhalf jaar geleden echt niet kunnen vermoeden, toen was ik nog helemaal anti-sport :+

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:18 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Spannend! Laat je even weten hoe en wat? Geen onderzoek in de zin van scopieën, bedoel je? Vast wel regelmatig bloedonderzoek...

Fijn dat je het toch weg kon krijgen. Een sonde lijkt me niks.
De arts belde natuurlijk net weer op en onhandig moment. Ik zou om 9.15 uur gebeld worden, maar om 10 uur ging ik sporten en nog niets gehoord. Tot na het sporten nog geen telefoontje, had mijn telefoon bij me gehouden. Sta ik net uitgekleed om onder de douche te gaan, ja hoor: telefoon :')

Haha maar goed, toch maar opgenomen, maar dus niet even aantekeningen gemaakt van mijn waardes of zoiets. Ik heb laatst inderdaad bloed geprikt en de keer ervoor ontlasting opgestuurd, dus hij kon me wel wat nieuws vertellen. Hij vertelde dat ik een klein beetje bloedarmoede heb, maar nog niets ernstigs en er waren lichte ontstekingswaarden, maar hij kon dat eigenlijk meteen koppelen aan die griep want hij vroeg gelijk of ik iets onder de leden had toen ik werd geprikt. Volgende keer gaat hij dan ook mijn ijzer testen en kijken of ik daar nog steeds last van heb en eventueel aangevuld moet worden. Maar voor nu geen bijzonderheden in ieder geval, dus ik kan weer zo'n 4 maanden vooruit.
pi_157969391
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:36 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

Een hart onder de riem, dat kan ik wel gebruiken O+

[..]

Misschien wel, ben "al" 2 dagen overtijd :D. Ik had (vandaag gaat het alweer een stuk beter, alleen misselijk) vooral pijn bovenin mijn buik, waarschijnlijk mijn maag. Nou zit 1) colitis niet in mijn maag en ik mag hopen 2) ook geen baby, dus ik gok toch maar op een virusje. Geen stoelgangklachten, wel heul veul lucht in mijn darmen. Nouja, kortom, ik weet het niet.

@Crohnjurist, ben je aangenomen??
Jep ben aangenomen! Per januari beginnen aan mijn nieuwe baan ^O^

En hierbij nog een hart onder die riem van jou van mij, dat je je maar snel wat beter mag voelen :*
pi_157977728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:37 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ja, sinds Crohn is vastgesteld haal ik de griepprik. Of het daardoor komt of door de methotrexaat weet ik niet, maar sindsdien ben ik veel minder verkouden in de winter dan daarvoor. Ik had nu een beetje dikke arm de dag erna, beetje spierpijn, maar na een dag is dat ook weer weg. Nu had ik net griep gehad, maar heb volgens mij vorig jaar juist een grieperig gevoel gekregen door de prik zelf. Maar daarna de hele winter bijna niet verkouden/grieperig dus dat heb ik er wel voor over!

Ja het is wel een beetje zuur, heb ik eindelijk het ritme van sport te pakken, word je door griep toch echt wel een paar stapjes achteruit gezet in je vooruitgang. Maar gelukkig heb ik inmiddels zoveel opgebouwd dat niet meteen alles weg is en vanaf nu kan ik weer wat gaan opbouwen! Dat had ik anderhalf jaar geleden echt niet kunnen vermoeden, toen was ik nog helemaal anti-sport :+

[..]

De arts belde natuurlijk net weer op en onhandig moment. Ik zou om 9.15 uur gebeld worden, maar om 10 uur ging ik sporten en nog niets gehoord. Tot na het sporten nog geen telefoontje, had mijn telefoon bij me gehouden. Sta ik net uitgekleed om onder de douche te gaan, ja hoor: telefoon :')

Haha maar goed, toch maar opgenomen, maar dus niet even aantekeningen gemaakt van mijn waardes of zoiets. Ik heb laatst inderdaad bloed geprikt en de keer ervoor ontlasting opgestuurd, dus hij kon me wel wat nieuws vertellen. Hij vertelde dat ik een klein beetje bloedarmoede heb, maar nog niets ernstigs en er waren lichte ontstekingswaarden, maar hij kon dat eigenlijk meteen koppelen aan die griep want hij vroeg gelijk of ik iets onder de leden had toen ik werd geprikt. Volgende keer gaat hij dan ook mijn ijzer testen en kijken of ik daar nog steeds last van heb en eventueel aangevuld moet worden. Maar voor nu geen bijzonderheden in ieder geval, dus ik kan weer zo'n 4 maanden vooruit.
Helemaal goed! Relaxed, ben je vier maanden van de controle af. Ben jij direct met MTX begonnen of heb je eerst andere medicijnen gehad?
pi_157982188
Goed nieuws dat misschien indirect aan de Remicade gelinkt is :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een teken dat mijn lichaam eindelijk aan het herstellen is! *O*
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_157985116
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:39 schreef Aphrodyte het volgende:
Goed nieuws dat misschien indirect aan de Remicade gelinkt is :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een teken dat mijn lichaam eindelijk aan het herstellen is! *O*
Dat is zeker een teken van herstel!
pi_157987007
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:22 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Helemaal goed! Relaxed, ben je vier maanden van de controle af. Ben jij direct met MTX begonnen of heb je eerst andere medicijnen gehad?
Eerst Entocort omdat ze nog niet wisten of het Crohn of Colitus was of een andere aandoening. Dat bleek niks uit te halen dus mocht ik fijn ( :{ ) aan de prednison, waar ik dus helemaal niks mee opschoot. De prednison deed echt werkelijk niets voor me, behalve bijwerkingen opleveren :'( Vervolgens Puri-nethol waar ik dus een allergische reactie op kreeg na een week slikken, ik liep echt leeg aan alle kanten en ging kapot van de pijn. Toen ben ik een week opgenomen geweest, darmonderzoek gehad en longfoto's. Toen ik eenmaal uit het ziekenhuis was kwamen ze toch tot de conclusie dat het inderdaad een allergische reactie was. Vervolgens MTX en sindsdien gaat het eigenlijk heel goed. De eerste twee, drie maanden was even wennen, maar daarna eigenlijk vrij weinig last meer gehad. Op de energiedipjes, virusjes en af en toe verstopping na natuurlijk.
pi_157987014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:39 schreef Aphrodyte het volgende:
Goed nieuws dat misschien indirect aan de Remicade gelinkt is :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het als een teken dat mijn lichaam eindelijk aan het herstellen is! *O*
Dat je daar nog eens blij mee zou kunnen worden :+
Gefeliciteerd ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')