abonnement Unibet Coolblue
pi_157696529
Ze heeft geen neptieten.
(she/her)
pi_157696592
Nee, te skinny en niet zo aantrekkelijk. Maar ze komt wel leuk over, in RTL late night althans.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_157708653
Hoe maken ze de vagina dan? Kan ze nog een orgasme krijgen eigenlijk??
Ik zwaai naar dieren.
pi_157708900
Als man geboren is voor altijd een man, voor mij althans. Je kunt je piemel er wel af laten hakken, maar dan ben je een man met een afgesneden pik een een hormoonkuur.

Kan er helaas niets anders van maken.
pi_157708909
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:31 schreef defrikandel het volgende:
Als man geboren is voor altijd een man, voor mij althans. Je kunt je piemel er wel af laten hakken, maar dan ben je een man met een afgesneden pik een een hormoonkuur.

Kan er helaas niets anders van maken.
:')
(she/her)
pi_157708971
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

:')
Het is toch gewoon zo? Hij heeft niet genoeg oestrogeen gehad in de baarmoeder om zich als vrouw te ontwikkelen. Hij is niet voor niets als man ter wereld gekomen en ook zo de eerste jaren gebleven.

Dan kun je er nog van alles tegen aan flikkeren, van hormoonkuur tot neptieten t/m penis afhakken, maar dan blijf je een man die al die behandelingen is ondergaan.

Dat maakt het nog geen vrouw. Andersom overigens net zo. Er bestaat niet zoiets als 'in het verkeerde lichaam geboren zijn'. Er bestaat wel zoiets als 'je lichaam niet accepteren' en vervolgens het aanpassen. Prima hoor, als mensen er gelukkig van worden doen ze maar wat ze willen.

Maar vertel het mensen wel voor dat ze seks met je hebben in ieder geval. 100% vrouw wordt het namelijk nooit en is het ook nooit geweest.
pi_157709034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:35 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Het is toch gewoon zo? Hij heeft niet genoeg oestrogeen gehad in de baarmoeder om zich als vrouw te ontwikkelen. Hij is niet voor niets als man ter wereld gekomen en ook zo de eerste jaren gebleven.

Dan kun je er nog van alles tegen aan flikkeren, van hormoonkuur tot neptieten t/m penis afhakken, maar dan blijf je een man die al die behandelingen is ondergaan.

Dat maakt het nog geen vrouw. Andersom overigens net zo. Er bestaat niet zoiets als 'in het verkeerde lichaam geboren zijn'. Er bestaat wel zoiets als 'je lichaam niet accepteren' en vervolgens het aanpassen. Prima hoor, als mensen er gelukkig van worden doen ze maar wat ze willen.

Maar vertel het mensen wel voor dat ze seks met je hebben in ieder geval. 100% vrouw wordt het namelijk nooit en is het ook nooit geweest.
Hoe weet jij nou dat in een verkeerd lichaam geboren niet bestaat? _O- _O- Please, onwetende. :')

Verder ben je erg kortzichtig. Fijn weekend. :W
(she/her)
pi_157709325
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:38 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat in een verkeerd lichaam geboren niet bestaat? _O- _O- Please, onwetende. :')

Verder ben je erg kortzichtig. Fijn weekend. :W
Omdat, als dit zou bestaan, het een vereiste zou zijn dat er een soort 'mannelijke' en 'vrouwelijke' ziel zou bestaan. Een 'ziel' die dus 'gevangen zit' in een verkeerd lichaam?

Sorry hoor, maar geloof je ook nog in Sinterklaas?

Je bewustzijn wordt gecreëerd door je hersenen. Niks meer, niks minder. Allang bewezen.
Dus als het voelt dat je piemel er niet hoort te hangen, dan is dat gewoon een gevoel. Dat wil niet zeggen dat dat gevoel niet bestaat, maar wel dat het niks meer is dan dat.
Zo zijn er 10.000en kwaaltjes en dingen die er voor kunnen zorgen dat je je niet goed voelt en eigenlijk dus dingen die 'mis' kunnen gaan. Is ook niet gek, we hebben zo'n groot brein dat er van alles mis kan gaan.
En als dat gevoel er eenmaal is en een transgenderoperatie het enige is wat het weg kan nemen, dan moet je dat natuurlijk vooral doen.

Maar je houdt hier, behalve je eigen brein, niemand anders mee voor de gek. Je hebt namelijk alleen je lichaam getransformeerd door er op in te hakken en door je hormoonhuishouding naar de klote te werken met kuren.

Nogmaals, van mij heb je geen last en als het goed voelt moet je het doen. Maar laten we er wel eerlijk over zijn. Het enige wat er niet klopt is namelijk het zelfbeeld. Er zijn ook mensen die van mening zijn dat hun arm niet van hun is bijvoorbeeld. Zit er dan ook een vreemde 'ziel' in hun lichaam van die arm? Nee. Het is gewoon iets wat mis is gegaan in de hersenen.
Dat kan aangeboren zijn, dat kan ontwikkeld zijn met de tijd door verkeerde invloeden en denkpatronen, dat kan spontaan ontstaan na een trauma, etc.

Voor mij, en voor velen met mij, word je in ieder geval geen vrouw als je je piemel eraf laat halen. Beter is het dan ook om dat ding gewoon te accepteren en jezelf te richten op andere zaken in het leven.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar acceptatie lijkt me altijd beter dan zelfmutilatie.
pi_157712725
Ik vind de persoon op de foto niet de meest aantrekkelijke persoon die ik me kan voorstellen. Of ik seks met haar zou hebben of een relatie met haar zou willen aangaan, dat kan ik niet op basis van de foto zeggen. Dan zou ik haar moeten leren kennen en haar lief vinden om haar lief te hebben.

Seks met een transgender of zelfs met een man die als vrouw gekleed is lijkt me dan weer wel erg spannend. Maar ik denk dat dit wel fantasie zal blijven.
  zaterdag 21 november 2015 @ 11:55:09 #35
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_157712874
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:56 schreef defrikandel het volgende:

[..]

Omdat, als dit zou bestaan, het een vereiste zou zijn dat er een soort 'mannelijke' en 'vrouwelijke' ziel zou bestaan. Een 'ziel' die dus 'gevangen zit' in een verkeerd lichaam?

Sorry hoor, maar geloof je ook nog in Sinterklaas?

Je bewustzijn wordt gecreëerd door je hersenen. Niks meer, niks minder. Allang bewezen.
Dus als het voelt dat je piemel er niet hoort te hangen, dan is dat gewoon een gevoel. Dat wil niet zeggen dat dat gevoel niet bestaat, maar wel dat het niks meer is dan dat.
Zo zijn er 10.000en kwaaltjes en dingen die er voor kunnen zorgen dat je je niet goed voelt en eigenlijk dus dingen die 'mis' kunnen gaan. Is ook niet gek, we hebben zo'n groot brein dat er van alles mis kan gaan.
En als dat gevoel er eenmaal is en een transgenderoperatie het enige is wat het weg kan nemen, dan moet je dat natuurlijk vooral doen.

Maar je houdt hier, behalve je eigen brein, niemand anders mee voor de gek. Je hebt namelijk alleen je lichaam getransformeerd door er op in te hakken en door je hormoonhuishouding naar de klote te werken met kuren.

Nogmaals, van mij heb je geen last en als het goed voelt moet je het doen. Maar laten we er wel eerlijk over zijn. Het enige wat er niet klopt is namelijk het zelfbeeld. Er zijn ook mensen die van mening zijn dat hun arm niet van hun is bijvoorbeeld. Zit er dan ook een vreemde 'ziel' in hun lichaam van die arm? Nee. Het is gewoon iets wat mis is gegaan in de hersenen.
Dat kan aangeboren zijn, dat kan ontwikkeld zijn met de tijd door verkeerde invloeden en denkpatronen, dat kan spontaan ontstaan na een trauma, etc.

Voor mij, en voor velen met mij, word je in ieder geval geen vrouw als je je piemel eraf laat halen. Beter is het dan ook om dat ding gewoon te accepteren en jezelf te richten op andere zaken in het leven.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar acceptatie lijkt me altijd beter dan zelfmutilatie.
als het DNA XY heeft is het wmbt een mannetje
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_157714850
Jezus, hoe moeilijk is het te begrijpen?

De hersenen kunnen zich zo ontwikkelen dat een persoon zich vrouw voelt, maar toch een mannenlichaam heeft. Dan heeft zo'n persoon dus het gevoel dat haar lichaam niet bij haar past, vandaar de term "in een verkeerd lichaam geboren worden".

Met andere woorden: een brein met een vrouw-identiteit in een mannenlichaam. (kan ook andersom uiteraard)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:42 schreef jaha het volgende:

Seks met een transgender of zelfs met een man die als vrouw gekleed is lijkt me dan weer wel erg spannend. Maar ik denk dat dit wel fantasie zal blijven.
Aha, een type die de ladyboys in Thailand wel lekker vindt. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen, maar ieder zijn ding.
pi_157715179
Een transgender, nee bedankt. Zou ik niet doen
pi_157715738
Ik wel, geen problemen mee, zie die mensen ook gewoon als wat ze nu zijn qua geslacht en niet als wat ze waren.

Een relatie lijkt me vooral moeilijk als je n kinderwens hebt.
compact en kleverig.
pi_157718530
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:16 schreef Geerd het volgende:
Hoe maken ze de vagina dan? Kan ze nog een orgasme krijgen eigenlijk??
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
pi_157729728
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:06 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Volgens mij kan dat wel, van de eikel wordt een soort clit gemaakt heb ik wel eens gelezen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 22 november 2015 @ 18:52:24 #41
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157744331
Een beetje als een gewone personenauto ombouwen naar een Ferrari.



Dit idee.
Fade to Black
pi_157756208
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef Achterhoker het volgende:
Een beetje als een gewone personenauto ombouwen naar een Ferrari.

[ afbeelding ]

Dit idee.
Haha mooie vergelijking ja. Wie houd je voor de gek?
Accepteer je lichaam / auto toch gewoon zoals het is. Scheelt een hoop gedoe, veel pijn én veel geld.
pi_157806309
Ik vraag me toch wel af hoe t voelt om daar in te zitten.
pi_157846892
Ja lekker ding. Heerlijk brede mond om te .....
5 Ferrari's op videoband!
pi_157853552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja lekker ding. Heerlijk brede mond om te .....
Daar past wel wat in ja :D
  zondag 29 november 2015 @ 19:35:35 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_157906823
Gewoon keihard batsen.
opgezegd@fok.nl
  maandag 30 november 2015 @ 18:54:46 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157926645
Natuurlijk doen, alleen al om de nieuwsgierigheid hoe het er allemaal uitziet. Eff uitgebreid die omgebouwde eikel aflebberen.
pi_157926791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:16 schreef Geerd het volgende:
Hoe maken ze de vagina dan? Kan ze nog een orgasme krijgen eigenlijk??
Zoek eens op Kelly voor de Playboy, kennelijk niet van echt te onderscheiden. Kelly doet ook aan webcamseks.
pi_157927101
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 18:59 schreef Mylene het volgende:

[..]

Zoek eens op Kelly voor de Playboy, kennelijk niet van echt te onderscheiden. Kelly doet ook aan webcamseks.
Maar dan weet je dat het nep is
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 19:20:34 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157927400
Ookal was het een echte vrouw, die brede bek staat me niet aan. Nee dus :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')