abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 oktober 2015 @ 12:53:52 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157082250
Heb je een idee, wil je meedenken over een probleem, vind je dat iets anders moet, wil je een opstand plannen? Dan kan je in dit topic terecht. Alle tips die hier worden gepost zullen in behandeling worden genomen door de SPT-moderators.

Onthoud: graag dit topic gebruiken voor tips betreffende het forum in het algemeen. Voor commentaar op moderatie of vragen erover kan je terecht in de SPT-FB
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:30:03 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157148598
Op dit moment hebben de meeste topics in AMS een melding in de topicpointer staan. Op dit moment ligt de focus daarop, omdat we het stap voor stap willen aanpassen.

De grootste wens nu is om het succes van de Formule 1-topics over te hevelen naar de andere autosporttopics en het MotoGP-topic. Vaak zijn het de usual suspects die daarin reageren, en het zou mooi zijn als er meer publiek ook in andere topics een kijkje neemt.

Maar ook voor problemen met de huidige constructie kan je hier je gal spuwen. Geen idee is te gek, want het kan altijd tot iets moois leiden :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 28 oktober 2015 @ 00:06:16 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_157151499
Ik FOK! vanuit MyAT, dus volg gewoon de dingen waar mijn interesse al ligt en soms -als ik mij verveel, of als er weinig gebeurt in de AT- klik ik wel eens op de index van SPT of kom ik via de AT in een topic terecht dat ik wil lezen.
(Hetzelfde geldt overigens voor andere subfora).
Als ik op een nieuwssite iets leuks tegenkom zoek ik op of er een topic over is in SPT.

Is dat een / het probleem?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 oktober 2015 @ 09:02:58 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157154391
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:06 schreef APK het volgende:
Ik FOK! vanuit MyAT, dus volg gewoon de dingen waar mijn interesse al ligt en soms -als ik mij verveel, of als er weinig gebeurt in de AT- klik ik wel eens op de index van SPT of kom ik via de AT in een topic terecht dat ik wil lezen.
(Hetzelfde geldt overigens voor andere subfora).
Als ik op een nieuwssite iets leuks tegenkom zoek ik op of er een topic over is in SPT.

Is dat een / het probleem?
Zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn, doe het zelf ook zo :P

Het is wel iets waar Op in gespeeld moet worden iig.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157159600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:30 schreef Nattekat het volgende:
Op dit moment hebben de meeste topics in AMS een melding in de topicpointer staan. Op dit moment ligt de focus daarop, omdat we het stap voor stap willen aanpassen.

De grootste wens nu is om het succes van de Formule 1-topics over te hevelen naar de andere autosporttopics en het MotoGP-topic. Vaak zijn het de usual suspects die daarin reageren, en het zou mooi zijn als er meer publiek ook in andere topics een kijkje neemt.

Maar ook voor problemen met de huidige constructie kan je hier je gal spuwen. Geen idee is te gek, want het kan altijd tot iets moois leiden :)
Ik heb geen interesse in andere autosport, en zeker niet in onderklasses uit de VS of zo. Sterker nog, ik vind dat gelul daarover in F1 topics maar irritant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 13:34:17 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157181803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb geen interesse in andere autosport, en zeker niet in onderklasses uit de VS of zo. Sterker nog, ik vind dat gelul daarover in F1 topics maar irritant.
Hoeft niet per sé een probleem te zijn, ook voor alles wat met F1 te maken heeft zijn er ideeën/veranderingen mogelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157248195
Heb het er al eens met Nattekat over gehad meen ik, maar mij lijkt het een goed idee het Dakar topic naar SPT te zetten.

Nog verder zou je kunnen denken aan het maken van een subforum voor motorsport. De vraag is dan of je dat niet voor alle andere sporten moet doen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 november 2015 @ 17:17:08 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_157249229
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb het er al eens met Nattekat over gehad meen ik, maar mij lijkt het een goed idee het Dakar topic naar SPT te zetten.

Nog verder zou je kunnen denken aan het maken van een subforum voor motorsport. De vraag is dan of je dat niet voor alle andere sporten moet doen.
Auto- en motorsport kan toch prima bij elkaar? :P

Dat Dakar niet in SPT staat heb ik sowieso nooit begrepen, daar zou niet eens discussie over moeten zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_157249479
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 17:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Auto- en motorsport kan toch prima bij elkaar? :P

Dat Dakar niet in SPT staat heb ik sowieso nooit begrepen, daar zou niet eens discussie over moeten zijn.
Ik zat te slapen zie ik _O- Nevermind :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 november 2015 @ 17:54:47 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157250206
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 16:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb het er al eens met Nattekat over gehad meen ik, maar mij lijkt het een goed idee het Dakar topic naar SPT te zetten.

Nog verder zou je kunnen denken aan het maken van een subforum voor motorsport. De vraag is dan of je dat niet voor alle andere sporten moet doen.
Ik heb ook al gezegd waarom dat nu niet het geval is :P

En dat er vanzelf wel eentje komt :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157251510
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 17:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb ook al gezegd waarom dat nu niet het geval is :P

En dat er vanzelf wel eentje komt :Y
Klopt, maar ik vond het wel passend om hier ook even te delen :)

Tevens: ik denk dat 90% van de reden dat het F1 topic nu zo goed loopt Verstappen is. Heel veel mensen gaan nu (weer) F1 kijken omdat er een NLer meedoet die iets kan.
pi_157258491
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2015 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vond het wel passend om hier ook even te delen :)

Tevens: ik denk dat 90% van de reden dat het F1 topic nu zo goed loopt Verstappen is. Heel veel mensen gaan nu (weer) F1 kijken omdat er een NLer meedoet die iets kan.
Exact. De rest is simpelweg niet populair genoeg. Mooi dat er een plek is voor andere motorsporten, maar het zullen niet snel stormlooptopics worden. Of je moet buiten dit forum gaan werven naar nieuwe leden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 00:11:30 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157261877
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:02 schreef eight het volgende:

[..]

Exact. De rest is simpelweg niet populair genoeg. Mooi dat er een plek is voor andere motorsporten, maar het zullen niet snel stormlooptopics worden. Of je moet buiten dit forum gaan werven naar nieuwe leden.
Vergis je er niet in, F1-topics liepen ook voor Max goed :)

Dat laatste heb ik ook over zitten nadenken, maar echt goede ideeën om dat in de praktijk te brengen missen nog.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157351115
Voor het eerst in jaren weer terug op Fok. Vnml voor Autosport, want er zijn niet veel autosportfora meer over zoals vroeger f1.nl. En ik moet zeggen dat het veel beter is dan vroeger, vooral minder romnelig en serieuze discussies. Ik blijf voorlopig nog even hangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')