abonnement Unibet Coolblue
pi_157952120
Ik was, dacht ik, in slaap gevallen na het einde van de aflevering. Blijkbaar eerder en dus het echte einde gemist in eerste instantie :P

Evie dus niet 'departed'!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_158011649
Zo, afgelopen week het hele tweede seizoen gezien en ben nu dus helemaal bij. Seizoen 1 vond ik al erg goed, dit seizoen gaat daar nog een paar stappen overheen. Wat mij betreft is The Leftovers op dit moment het beste wat Hollywood op seriegebied te bieden heeft.

Ik ken geen andere serie die me na iedere aflevering zo in zijn greep weet te houden. Deels door de mysteries en (naar mijn mening) kwalitatief hoogstaande verhaallijnen, en deels door de geweldige acteerprestaties. En dan niet door 1 of 2 acteurs, maar door vrijwel de gehele cast.

Ik kan niet wachten op de finale. Benieuwd wat de GM met psycho Meg aan het front in petto heeft in Jarden.
pi_158082469
Mooi einde :Y

Ik ga eens even op Reddit kijken naar alle aanwijzingen/theorieën om uit te vogelen wat er nu precies aan de hand is. :)
The show must go on
pi_158102479
Pff.. wat een serie zeg. Geweldig seizoen en ik hoop dat er nog een volgend seizoen mag komen.
  Eindredactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 12:24:10 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158102519
Gvd zeg, hoeveel mindfucks kun je in één episode plakken :') (net ep. 8 gekeken)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158103090
Toen Kevin in die slotscene zijn huis inliep en iedereen aankeek had ik echt verwacht dat Patti in een hoek naast z'n doodskist zou staan. Dat ze zoiets gezegd had als: "you're on my side now. You've become to John what I was to you...'

Dat zou pas een mindfuck zijn geweest.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 12:56:02 #57
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158103164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:52 schreef Nielsch het volgende:
Toen Kevin in die slotscene zijn huis inliep en iedereen aankeek had ik echt verwacht dat Patti in een hoek naast z'n doodskist zou staan. Dat ze zoiets gezegd had als: "you're on my side now. You've become to John what I was to you...'

Dat zou pas een mindfuck zijn geweest.
Haha, dat zou inderdaad best aardig geweest zijn. :P

Maar dit einde was ook prima, zowel als seizoensfinale en als seriefinale. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:51:05 #58
22273 Dizer
Save the beard!
pi_158104425
Hebben gisteren de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gekeken.
Ben nog niet helemaal gepakt erdoor maar toch wel weer nieuwsgierig naar hoe dit verder gaat lopen.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_158104916
de afleveringen opgespaard en gisteren meteen de laatste gekeken. Wat een fantastisch seizoen zeg, Lost maar dan met en HBO sausje. De muziek is geniaal, met dat lekkere deuntje natuurlijk voorop _O_

al die wtf momenten, stuk voor stuk geniaal. Vaak is zoiets maar voor het shockeffect maar hier zit er ook vaak een bedoeling achter. En hoe het gefilmd en geacteerd is maakt het tot een vrijwel perfecte serie. Goed dat na S1 de boeg redelijk omgegooid is, S1 was 4 sterren, 2 is voor mij 5 sterren waard
  Eindredactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 17:58:04 #60
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158109922
Het seizoen 2-introliedje O+

Sympathiek en tegelijk creepy met die foto's erbij.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Admin dinsdag 8 december 2015 @ 18:33:40 #61
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_158110736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:13 schreef planethugo het volgende:
Lost maar dan met en HBO sausje.
Boem, daar heb je 'm. Ik zat ook aan Lost te denken "maar dan beter", ook doordat het weer Lindelof is, natuurlijk, maar kon het niet echt een goede omschrijving geven. :)

Ik vond het tweede seizoen bijzonder interessant en stukken beter dan het eerste, terwijl ik het eerste (waarover collega Wouter hier overigens een review heeft geschreven) ook al erg goed vond.

Dit is een serie die je nog een keer wil rebingen: achter elkaar kijken zodat alle momenten verser in je hoofd zitten en de verbanden nog beter te zien zijn. Ik denk dat de (enorme berg) vragen die we in de seizoenspremière kregen grotendeels zijn beantwoord, op sommige dingen na, natuurlijk.

Ben heel benieuwd of hier een derde seizoen van komt. Ik hoop het wel, mits ze weer zoiets moois als dit denken te kunnen maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_158127721
Man man man, wat een serie is dit zeg. Anders dan alle anderen. _O_ _O_ Genoten weer van dit seizoen.
pi_158143599
Klasse finale, klasse seizoen, klasse serie. Erg van genoten.
  Eindredactie Games donderdag 10 december 2015 @ 01:46:25 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158143813
Ik merk dat ik me af en toe erger aan Liv Tyler, kan haar moeilijk serieus nemen als ze zo geheimzinnig en stoer praat.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158146525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Boem, daar heb je 'm. Ik zat ook aan Lost te denken "maar dan beter", ook doordat het weer Lindelof is, natuurlijk, maar kon het niet echt een goede omschrijving geven. :)

Ik vond het tweede seizoen bijzonder interessant en stukken beter dan het eerste, terwijl ik het eerste (waarover collega Wouter hier overigens een review heeft geschreven) ook al erg goed vond.

Dit is een serie die je nog een keer wil rebingen: achter elkaar kijken zodat alle momenten verser in je hoofd zitten en de verbanden nog beter te zien zijn. Ik denk dat de (enorme berg) vragen die we in de seizoenspremière kregen grotendeels zijn beantwoord, op sommige dingen na, natuurlijk.

Ben heel benieuwd of hier een derde seizoen van komt. Ik hoop het wel, mits ze weer zoiets moois als dit denken te kunnen maken.
hoe goed ik het ook vind, ik heb niet de behoefte om het te herkijken. Het gevoel dat je totaal niet weet wat er de komende aflevering kan gebeuren is dan weg en dat maakt de serie voor mij toch wel.

De kijkcijfers waren blijkbaar dramatisch (gemiddeld amper 700.000) dus het is nog verre van zeker dat er een 3de seizoen komt :( Zou echt zonde zijn als ze het hierbij laten.

In de VS zijn er natuurlijk protesten in stijl voor het HBO gebouw :)
http://variety.com/2015/t(...)tume-hbo-1201655760/

ginjasnappy twitterde op maandag 07-12-2015 om 19:25:58 Renew the best show on tv @HBO or Patty will haunt you. #renewtheleftovers https://t.co/EfNAWGrGwa reageer retweet
pi_158148363
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:01 schreef planethugo het volgende:

[..]

hoe goed ik het ook vind, ik heb niet de behoefte om het te herkijken. Het gevoel dat je totaal niet weet wat er de komende aflevering kan gebeuren is dan weg en dat maakt de serie voor mij toch wel.

De kijkcijfers waren blijkbaar dramatisch (gemiddeld amper 700.000) dus het is nog verre van zeker dat er een 3de seizoen komt :( Zou echt zonde zijn als ze het hierbij laten.

In de VS zijn er natuurlijk protesten in stijl voor het HBO gebouw :)
http://variety.com/2015/t(...)tume-hbo-1201655760/

ginjasnappy twitterde op maandag 07-12-2015 om 19:25:58 Renew the best show on tv @HBO or Patty will haunt you. #renewtheleftovers https://t.co/EfNAWGrGwa reageer retweet
[ afbeelding ]
ik zie er maar 2 roken
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_158150334
Benieuwd of The Leftovers wat emmy's in de wacht gaat slepen, zou dikverdiend zijn naar mijn mening. Zowel voor beste dramaserie als voor enkele acteerprestaties.
pi_158150733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Benieuwd of The Leftovers wat emmy's in de wacht gaat slepen, zou dikverdiend zijn naar mijn mening. Zowel voor beste dramaserie als voor enkele acteerprestaties.

dat zou mooi zijn, vooral omdat de serie dan wat meer aandacht krijgt. Maar aangezien die pas in de zomer aangekondigd worden hebben we daar weinig aan

maar een andere HBO serie die weinig kijkers had en bol stond van de kwaliteit werd ook stelselmatig genegeerd: The Wire (slechts 2 nominaties in 5 seizoenen, 0 winst). Hopelijk besluit HBO net als bij die serie om het gewoon te vernieuwen
pi_158152017
Wat dat betreft kan het gunstig zijn dat HBO een cable netwerk is en dat daardoor kijkcijfers van een iets minder doorslaggevende factor zijn. Volgens mij wordt The Leftovers dit seizoen veelvuldig geprezen, ook door de zogenaamd toonaangevende critics. Dat is van grote waarde voor een kabelzender als HBO, want dat trekt nieuwe subscribers aan.
pi_158152078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:47 schreef Nickske1912 het volgende:
Wat dat betreft kan het gunstig zijn dat HBO een cable netwerk is en dat daardoor kijkcijfers van een iets minder doorslaggevende factor zijn. Volgens mij wordt The Leftovers dit seizoen veelvuldig geprezen, ook door de zogenaamd toonaangevende critics. Dat is van grote waarde voor een kabelzender als HBO, want dat trekt nieuwe subscribers aan.
Dit inderdaad. Door alle goede pers rondom S2 worden mensen wellicht nieuwsgierig en drijft dit straks de abonnementen op HBO nog wat op. Je kan het gewoon altijd on demand bekijken. Daarnaast is het ook geen gigantisch dure productie zoals Boardwalk Empire of Game of Thrones.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_158161204
quote:
'The Leftovers' Renewed for a Third and Final Season at HBO

The Leftovers will be departing -- but not without final farewell.

HBO has renewed the drama from creators Damon Lindelof and Tom Perrotta for a third and final season. The news comes on the heels of the show’s second season finale and a Writers Guild of America nomination in the episodic drama category for Justin Theroux starrer “International Assassin,” written by Lindelof and Nick Cuse.

“It is with great enthusiasm that we welcome back Damon Lindelof, Tom Perrotta and the extraordinary talent behind The Leftovers for its third and final season,” HBO programming president Michael Lombardo. “This show has proven to be one of the most distinctive HBO series and we are extremely proud of its unrivaled originality, which has resulted in such a passionate following by our HBO viewers. We admire and fully support Damon’s artistic vision and respect his decision to bring the show to its conclusion next season.”
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_158162628
_O_ _O_ _O_

Wel meteen het laatste seizoen ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door truedestiny op 11-12-2015 12:24:58 ]
pi_158167340
dat was het maximale haalbare vermoed ik, geweldig dat er toch nog een 3de seizoen komt _O_
pi_158167398
YES :D
pi_158180819
Ik snap er nog steeds geen hol van, maar wat een serie zeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')