abonnement Unibet Coolblue
pi_156889773
Dan heb ik het dus niet over normale burgerlijkheid waarbij je na je 25e eens met je relatie op zoek gaat naar ''je eigen huisje'', dat je liever met je vrienden ''een hapje gaat eten'' in plaats van bier zuipen. Dat je op zondagavond liever uitgebreid gaat tafelen met je (schoon) ouders in plaats van met vrienden naar de snackbar. Dat je op zondagmiddag liever met je vriendin naar het strand gaat in plaats van dat je met je kameraden in het cafe voetbal gaat zitten kijken. Dat je op dinsdagavond niet meer je huis uit wilt om met een paar vrienden je voetbalclub in de champions league te zien schitteren...

Nee, daar heb ik het niet eens over. Want uiteindelijk worden we (bijna) allemaal zo. Binnen een bepaalde bandbreedte zal iedereen vroeg of laat burgerlijk worden, en denken dat dit voor jou niet geldt omdat je specialer / talentvoller bent dan de rest zal met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een utopie blijken.

Waar ik het over heb, zijn de mensen die de overtreffende trap van burgerlijkheid weten te bereiken. Ik ken er in mijn omgeving wel een paar, en ik kan me echt verbazen over hoe je zo kunt leven : Hebben een vriendin. Geen één vriend. Echt geen een. Al jaren niet gehad ook. Bezoeken wél alle familiefeestjes, van de verjaardag van hun opa en oma, maar lopen ook (samen met hun vriendin) de verjaardagen van alle ooms en tantes af. Aldaar gaan ze met hun vriendin (en misschien hun broer met ook zijn vriendin) aan een sta-tafel staan met een vrij ongemakkelijke houding en een flesje heineken in de hand (eentje natuurlijk, moet nog rijden), vies grabbelend in een bakje pinda's.

Verder doe je eigenlijk niets. Je werkt als front desk medewerker bij het lokale filiaal van de SNS bank. Al 3 jaar, en wat ben je blij, want dat vaste contract bezorgt je een hypotheek van 130.000 euro, waar je een chagrijnig flatje van kunt kopen. Op Facebook tag je je vriendin onder grappige plaatjes / filmpjes. Heel soms tag je voor de verandering een keer je vader of je broer. Als je jarig bent op Facebook word je door 8 mensen gefeliciteerd: Je eigen ouders en je schoonouders, je vriendin, broer en nog een oude klasgenoot van de middelbare school die je al 9 jaar niet hebt gezien. ''Moeten snel weer even bijpraten''..

Gvd, ik weet ergens wel wat je respect moet hebben voor ieders keuzes, maar van dit soort mensen kan ik echt heel veel jeuk krijgen..
pi_156889849
Maar ze hebben iig wel een vriendin, kunnen veel FOK!kers alleen maar van dromen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_156889857
boeiend, laat ze lekker. wie ben jij om over hen te oordelen?
pi_156889903
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:51 schreef Aguia het volgende:
boeiend, laat ze lekker. wie ben jij om over hen te oordelen?
Ik zeg toch ook nergens dat ik morgen bij ze ga aanbellen om te vragen of ze alsjeblieft hun leven willen veranderen...

Heb alleen zelf het idee dat dat soort lui een soort sociale angst hebben opgebouwd waardoor ze hun veilige comfortzone niet meer durven te verlaten..

Zelf ook ooit een tijdje zoiets gehad, en ben echt blij dat ik daar toen uitgesleurd ben waardoor ik nog een goed CV heb opgebouwd... Ik trek mijn verhaal misschien wel erg gelijk aan andere mensen terwijl de situatie misschien heel anders is, maar ik kan gewoon niet geloven dat zo'n leven gezond kan zijn.. Het lijkt bijna wel een soort mensenangst ofzo wat dat soort lui hebben..
pi_156889915
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:51 schreef Bombvis het volgende:
Maar ze hebben iig wel een vriendin, kunnen veel FOK!kers alleen maar van dromen
Dat is ook wel weer zo...
pi_156889946
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:53 schreef Ojajoh.. het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo...
Extreem burgerlijk leven, geen vrienden, wel vriendin of geen leven, geen vrienden, geen vriendin en alleen maar op FOK! actief zijn, ik zie verder eigenlijk ook niet heel veel verschil in leefstijl
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_156889977
Ik snap niet waarom je je hier zo aan ergert. Jij bent gelukkig met jouw leven, zij met het hunne, case closed toch?
pi_156889992
Ach, een beetje beschadiging door de mastschapij moet kunnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door -AMG- op 17-10-2015 00:04:02 ]
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_156890030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:55 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Extreem burgerlijk leven, geen vrienden, wel vriendin of geen leven, geen vrienden, geen vriendin en alleen maar op FOK! actief zijn, ik zie verder eigenlijk ook niet heel veel verschil in leefstijl
Gewoon proberen een gezonde ( en realistische ) situatie te creëren : Een vriendin, een handjevol normale en stabiele vrienden, en op zijn minst open staan voor een baan met enige doorgroeimogelijkheden...

Zo'n vriendin gaat vroeg of laat echt misbruik van je maken als je echt totaal geen vrienden hebt om op terug te vallen...
pi_156890049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:56 schreef christiman het volgende:
Ik snap niet waarom je je hier zo aan ergert. Jij bent gelukkig met jouw leven, zij met het hunne, case closed toch?
Het irritante aan dat soort lui is dat ze vaak een soort airtje om zich heen hebben hangen dat ze anderen die nog wel af en toe eens een biertje gaan drinken, kinderachtig vinden. Om hun eigen leven tegenover zichzelf goed te kunnen praten.

In principe doe ik nu omgekeerd precies hetzelfde maar toch..
pi_156890646
Idd laat die mensen lekker, hun keuze dat ze hun 20er jaren willen verneuken aan burgelijke bs :')
pi_156890848
Volgens mij hebben hun nog een vrijer leven dan jou ts? Vrijdag avond om 23.45 je hier druk om maken??

Heeft je moeder je afgewezen omdat je stiekem aan der tieten zat ofzo??
Ik zwaai naar dieren.
pi_156890900
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:33 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij hebben hun nog een vrijer leven dan jou ts? Vrijdag avond om 23.45 je hier druk om maken??

Heeft je moeder je afgewezen omdat je stiekem aan der tieten zat ofzo??
Nee, hij mocht zijn vader geen blowjob geven :').
pi_156890982
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:35 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Nee, hij mocht zijn vader geen blowjob geven :').
Want zijn zusje was net al geweest anders krijg tie eelt op de eikel en krijgt oma hem vannacht niet klaar !!
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:04:25 #15
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_156891554
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:47 schreef Ojajoh.. het volgende:
voetbal gaat zitten kijken.
Over burgerlullo's gesproken :') !
Tics van je petten.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:05:40 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_156891569
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:47 schreef Ojajoh.. het volgende:
een hypotheek van 130.000 euro, waar je een chagrijnig flatje van kunt kopen.
Randstadprijzen :D _O-

Wonen in Limburg _O_ O+ :7
Tics van je petten.
pi_156892324
Ik begrijp het ergens wel dat je in die dingen geen zin meer hebt als je 40 uur per week werkt.
pi_156892589
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:55 schreef Zolder het volgende:
Ik begrijp het ergens wel dat je in die dingen geen zin meer hebt als je 40 uur per week werkt.
Dan ga je toch juist op stap om even van je stress af te komen. Het laatste wat ik wil na een drukke week is naar vermoeiende familie-aangelegenheden gaan..
Play hard, go pro.
pi_156893204
Terechte klacht ondanks dat ik een vrouw ben.

Een relatie kan heel stabiel zijn, maar toch ben ik van mening dat je ook vrienden en vriendinnen daarnaast moet hebben. Als het een keer uitgaat zijn er dan mensen die je erdoorheen kunnen sleuren. Of bij een ruzie kan je je verhaal bij ze kwijt.
Ook is het gewoon nodig voor afwisseling, je hele leven kan niet draaien om alleen je vriend of vriendin.
pi_156893785
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 02:37 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Dan ga je toch juist op stap om even van je stress af te komen. Het laatste wat ik wil na een drukke week is naar vermoeiende familie-aangelegenheden gaan..
Dat werkt niet zo voor iedereen. Voor veel mensen is van die stress afkomen het beste gewoon niks doen en relaxen. Een vermoeiende familie-aangelegenheid is het andere uiterste en bedoel ik hier niet echt mee.
pi_156893896
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:59 schreef Ojajoh.. het volgende:

[..]

Het irritante aan dat soort lui is dat ze vaak een soort airtje om zich heen hebben hangen dat ze anderen die nog wel af en toe eens een biertje gaan drinken, kinderachtig vinden. Om hun eigen leven tegenover zichzelf goed te kunnen praten.

In principe doe ik nu omgekeerd precies hetzelfde maar toch..
Jij ziet bij iedereen overal een airtje en een act in. Misschien ligt het aan jezelf. :')
pi_156894137
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:34 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Terechte klacht ondanks dat ik een vrouw ben.

Een relatie kan heel stabiel zijn, maar toch ben ik van mening dat je ook vrienden en vriendinnen daarnaast moet hebben. Als het een keer uitgaat zijn er dan mensen die je erdoorheen kunnen sleuren. Of bij een ruzie kan je je verhaal bij ze kwijt.
Ook is het gewoon nodig voor afwisseling, je hele leven kan niet draaien om alleen je vriend of vriendin.
Mee eens. En juist in een stabiele relatie zou het ook helemaal geen probleem moeten zijn om daarnaast ook je eigen vrienden en hobby's te hebben.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:59:46 #23
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_156894390
Moeten ze lekker zelf weten.


Verder, felicitatie's willen op facebook :')
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_156894461
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:34 schreef Vanillesnoepje het volgende:
Terechte klacht ondanks dat ik een vrouw ben.
Seksistische opmerking gespot
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:06:51 #25
438758 zeer
Opritsjniki
pi_156894478
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:59 schreef Willoow het volgende:
facebook :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')