abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156870726
Na de niet heel succesvol verlopen editie in 2015 gaan de DEAG-festivals toch verder in 2016.

Rock im Revier vindt weer plaats in Gelsenkirchen, waar RockAvaria in Munchen plaats blijft vinden.

Iron Maiden is de eerste act die is aangekondigd voor de festivals:


pi_156870806
Het is meer een paardenrenbaan zo te zien.



Volgend jaar maar op een tennisbaan?
pi_156870824
quote:
IRON MAIDEN FLIEGEN IM EIGENEN JUMBO NACH ZU ROCKAVARIA!
Das Drei-Tages-Rockspektakel in München im Mai 2016 jetzt im Vorverkauf.

Fetter könnte es nicht sein: IRON MAIDEN sind als erste Headliner für ROCKAVARIA 2016 bestätigt! Ende Mai kommenden Jahres wird es in München wieder richtig krachen. Limitierte Early-Bird-Tickets gibt es für ROCKAVARIA ab 139 Euro inkl. aller Gebühren. Der Vorverkauf startet am Freitag, den 16.10. um 12 Uhr über myticket.de und ticketmaster.de. Weitere Infos gibt es auf www.rockavaria.de.

Auf ihrer „The Book Of Souls“-World Tour machen die Briten Halt in Deutschland – zwei Mal bei uns! ROCK IM REVIER und ROCKAVARIA bieten den Fans damit die einzige Möglichkeit, neben dem bereits ausverkauften Wacken Open Air, die Band live zu erleben. Iron Maiden werden dazu in ihrer eigenen Boeing 747-400 einfliegen, gesteuert von Sänger Bruce Dickinson. Der „Ed Force One“ getaufte Jumbo wird Band, Crew und das gesamte Equipment über 90.000 Kilometer in 35 Länder transportieren. Im September erschien das neue Album der britischen Heavy Metal-Legenden „The Book Of Souls“ auf der ganzen Welt, erreichte aus dem Stand Platz Eins der Charts in Deutschland und in über 40 anderen Ländern, hat hier innerhalb von 5 Wochen nach der Veröffentlichung Gold Status erlangt und ist Nummer 1 in den neuen deutschen Vinyl-Charts. Damit festigten Iron Maiden ihren Status als Grundpfeiler eines ganzen Genres.
Bruce Dickinson kommentiert: „Wir können es kaum erwarten, wieder auf Tour zu gehen! Maiden leben dafür, live für die Fans zu spielen, nichts genießen wir mehr. Deshalb freuen wir uns auch sehr darauf, endlich wieder nach Deutschland zu kommen! Wir wollen unbedingt etliche brandneue Stücke auf die Bühne bringen, insbesondere weil wir

große Teile von ‘The Book Of Souls‘ live aufgenommen haben. Weil wir euch alle so lange nicht gesehen haben, gibt es dazu natürlich eine Menge älterer Favoriten zu hören! Ich bin sicher, dass alle Fans schätzen werden, was wir vorhaben. Daneben arbeiten wir an der neuen Show - und ihr könnt sicher sein, dass wir etwas Spektakuläres mit einer Menge Herz auf die Beine stellen werden. Nach all der Wartezeit habt ihr das verdient. Wir freuen uns darauf, euch alle bei Rock im Revier und Rockavaria zu sehen!“

Nach einem erfolgreichen Start gehen die Festivals ROCK IM REVIER & ROCKAVARIA in die zweite Runde. Und die erste Bestätigung könnte nicht fetter sein: IRON MAIDEN! Neben IRON MAIDEN werden natürlich noch mehr der besten Rock-Bands des Planeten bei den beiden Festivals spielen, zusätzliche Bestätigungen folgen. Es wird also laut vom 26. bis 28. Mai 2016 auf der Gelsenkirchener Trabrennbahn, vom 27. bis 29. Mai im Münchener Olympiapark.

ROCK IM REVIER und ROCKAVARIA haben sich im Mai diesen Jahres mit einem tollen Start in den Festival-Kalendern etabliert. Über 100.000 Fans feierten in München und in Gelsenkirchen. Die DEAG Deutsche Entertainment AG kündigen nun mit Stolz die Neuauflage an.

Prof. Peter Schwenkow, Vorstandsvorsitzender der DEAG Deutsche Entertainment AG: „Wir freuen uns darauf, die beiden großartigen Rock-Events ROCK IM REVIER und ROCKAVARIA fortzuführen. Dabei ist es uns eine Ehre, dafür mit Iron Maiden eine der wichtigsten, wenn nicht die wichtigste Metal-Band der Welt verpflichtet zu haben. Wir sind sicher, dass Rock-Fans hier drei Tage lang voll auf ihre Kosten kommen werden.
pi_156870866
Maar is dit dus de "Big Fish"?

Dan gaat het me toch steeds meer benieuwen wie Forta gaat doen.
pi_156870953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar is dit dus de "Big Fish"?

Dan gaat het me toch steeds meer benieuwen wie Forta gaat doen.
Lekkere vette vis ook, als ze ze nou exclusief hadden a la, blijven legendes.

Maar:
pi_156870962
Ja precies, niet gunstig voor ze.
pi_156872173
Als ik die locatie zo bekijk vraag ik me eigenlijk wel af waar die mensen moeten gaan parkeren/overnachten?

Edit: zo te zien hebben ze dat vorig jaar gebruikt om juist daar de camping op te zetten. Maar waar het festival nu zelf gehouden worden dan :{ ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:16:32 #8
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156872995
oh, het is dus niet meer in het stadion van Schakle? shit. dus niet meer zo naast m'n vaste hotel :(
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156873045
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:16 schreef Tokus het volgende:
oh, het is dus niet meer in het stadion van Schakle? shit. dus niet meer zo naast m'n vaste hotel :(
Het is even onduidelijk voor mij. Die Gelsentrabpark hebben ze vorig jaar zo te zien gebruikt voor de camping. Dus lijkt me sterk dat ze daar nu het festival zelf gaan houden?
pi_156873053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:16 schreef Tokus het volgende:
oh, het is dus niet meer in het stadion van Schakle? shit. dus niet meer zo naast m'n vaste hotel :(
Gelsentrabpark :Y
pi_156873123
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gelsentrabpark :Y
Maar waar gaan ze dan de camping neerzetten?

Vorig jaar was dit park juist de camping:
http://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/view-of-the-camping-area-at-gelsentrabpark-during-the-nieuwsfotos/475238710
pi_156873274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Maar waar gaan ze dan de camping neerzetten?

Vorig jaar was dit park juist de camping:
http://www.gettyimages.nl/detail/nieuwsfoto's/view-of-the-camping-area-at-gelsentrabpark-during-the-nieuwsfotos/475238710
Ik heb het vermoeden dat ze ook voor Rock im Revier geen camping doen. Er staat nergens iets over, en als je de ticketlink volgt staat daar alleen dat het een staanplaats voor 3 dagen is, inclusief toeslagen.
pi_156873310
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat ze ook voor Rock im Revier geen camping doen. Er staat nergens iets over, en als je de ticketlink volgt staat daar alleen dat het een staanplaats voor 3 dagen is, inclusief toeslagen.
Dan gaan ze dus nooit serieus concurreren met RAR, ook dit jaar niet.

Bij een festival hoort gewoon een camping.
pi_156873381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dan gaan ze dus nooit serieus concurreren met RAR, ook dit jaar niet.

Bij een festival hoort gewoon een camping.
Snap niet dat ze dan niet gewoon dagtickets doen, hogere prijs per dag, plus zeker bij grote headliners lopen die best lekker. Nu krijg je weer net als vorig jaar dat mensen zelf moeten gaan kutten met een 3daagsticket, want je kon volgens mij wel via een omweg die dan 'legaal' aan een ander geven voor andere dagen ofzo.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:56:35 #15
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156873848
vorig jaar waren er toch dagtickets beschikbaar? toen bleek dat de kaartverkoop nogal tegenviel. en dan kreeg je er zelfs een meet&greet met de headliners bij.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156874042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:56 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar waren er toch dagtickets beschikbaar? toen bleek dat de kaartverkoop nogal tegenviel. en dan kreeg je er zelfs een meet&greet met de headliners bij.
Jup inderdaad.

Ik kan er niets aan doen, vind het een slechte zet om geen locatie te regelen zonder fatsoenlijke slaap faciliteiten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:25:45 #17
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156874403
inderdaad. Als je een meerdaags festival hebt, is dat gewoon nodig.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156874419
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:56 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar waren er toch dagtickets beschikbaar? toen bleek dat de kaartverkoop nogal tegenviel. en dan kreeg je er zelfs een meet&greet met de headliners bij.
Ah okee, dan hebben ze dat later nog toegevoegd, wist iig dat ze bij rockavaria hun 3 dagskaart konden omruilen voor speciale passes ofzo, kon je op die manier je ticket 'delen'.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:38:08 #19
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_156874614
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ah okee, dan hebben ze dat later nog toegevoegd
klopt. de laatste week (of weken, zoiets) kon je ineens dagkaarten halen inclusief meet & greet, voor iets van 65 euro. Ik ken dus wat mensen die dan ineens met Kiss op de foto gegaan zijn... Normaal kost je dat 500 euro ofzo.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_156874690
Dat lijkt me zo ongemakkelijk zo meet & greet :{. Wat moet je in godsnaam tegen die gasten zeggen.
pi_156874695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef Tokus het volgende:

[..]

klopt. de laatste week (of weken, zoiets) kon je ineens dagkaarten halen inclusief meet & greet, voor iets van 65 euro. Ik ken dus wat mensen die dan ineens met Kiss op de foto gegaan zijn... Normaal kost je dat 500 euro ofzo.
Alles om nog maar wat volk te trekken. En dan nu trots roepen dat het zo'n geslaagde editie was met 100.000 bezoekers over de twee festivals...
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:42:05 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_156897444
Iron Maiden naar dat nep festival? :(
Ik had verwacht dat een headliner wel even na zou denken na afgelopen jaar...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_156899449
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:42 schreef Komakie het volgende:
Iron Maiden naar dat nep festival? :(
Ik had verwacht dat een headliner wel even na zou denken na afgelopen jaar...
Ach als ze hun gage maar krijgen toch?

Mja ik denk dat Rock Am Ring het aan zich voorbij heeft laten gaan, aangezien er maar 1 jaar tussen zat en dat die waarschijnlijk iets anders moois hebben kunnen strikken.
pi_157779134


Ik gok dat het gaat om een fake. Slayer als headliner zou toch een beetje armoe zijn anno 2016.
pi_157859422
Rock im Revier: Nightwish, Sabaton, Slayer, Mando Diao, In Extremo, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Mark Tremonti, Gojira, The Wild Lies, The Raven Age

Die gaan dus kansloos ten onder tegenover Rock Am Ring zo te zien.
  vrijdag 27 november 2015 @ 15:29:59 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157860768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock im Revier: Nightwish, Sabaton, Slayer, Mando Diao, In Extremo, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Mark Tremonti, Gojira, The Wild Lies, The Raven Age

Die gaan dus kansloos ten onder tegenover Rock Am Ring zo te zien.
Lijkt mij ook ja.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_157863225


  zaterdag 28 november 2015 @ 08:38:47 #28
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_157875840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock im Revier: Nightwish, Sabaton, Slayer, Mando Diao, In Extremo, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Mark Tremonti, Gojira, The Wild Lies, The Raven Age

Die gaan dus kansloos ten onder tegenover Rock Am Ring zo te zien.
Wat een verschrikking. Dit wordt toch echt het laatste jaar lijkt me.
  zondag 29 november 2015 @ 12:19:25 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_157896855
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:38 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Wat een verschrikking. Dit wordt toch echt het laatste jaar lijkt me.
Missschien als ze een beetje kleur bekennen dat het nog wat zou worden. Het is veel metal met een paar main stream bands er tussen zoals Mando Diao en The White Lies.
Maak het iets kleinschaliger en zorg dat je puur voor de metal gaat en je hebt nog een kleine kans, omdat je dan misschien nog wat metal bands bij RaR vandaan haalt. Dit is in ieder geval kansloos.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_158145769
garbage twitterde op donderdag 10-12-2015 om 10:00:10 Another 2016 show confirmed! Coming to Germany for @RockavariaMuc in May. Get tix: https://t.co/UArteFODNB #rav2016 https://t.co/q5luK072qm reageer retweet
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 januari 2016 @ 10:56:08 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159036115
Hoe zal het er mee staan voor aankomende editie, zijn er al kaarten verkocht? :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159036212
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe zal het er mee staan voor aankomende editie, zijn er al kaarten verkocht? :+
Ik geloof in ieder geval niet dat ze enige concurrentie zijn voor RAR.

De headliners die er nu staan is toch echt niet voldoende.
pi_159097247
http://www.wiwo.de/untern(...)at/12826824-all.html

Er scheen op een bepaald moment zelfs geen getekende contracten te liggen met bv. headliner Metallica. Toen ze verhuisden van de Nurburgring naar Gelsenkirchen (vanwege mot met de uitbater van de Nurburgring) waren er 9170 combi's en 2470 dagtickets verkocht. Nurburgring en DEAG zouden kosten/opbrengsten 50/50 delen, en dus ook de voorschotten op de gages 50/50 doen, mocht er niet genoeg binnenkomen aan ticketverkoop. Toen dat puntje eenmaal bij paaltje kwam trok CNG (uitbater van de Ring) zich terug. Die zijn nu dus door DEAG voor het gerecht gesleept.

Gages van aantal artiesten (artikel heeft het over 2 shows, maar ik vermoed dat Rock in Vienna ook in de deal zat):
Metallica: $7,333,332
Muse: £3,162,500
Incubus: $1,100,000
Faith No More: $840.000
The Hives: $220.000

DEAG aandeel is in 2015 in gehalveerd in waarde, en hun eigen vermogen slonk van 44.3 naar 35.4 miljoen, algehele liquiditeit van 55 miljoen tot 27.2, de twee halfjaarsverslagen noteerden een min van 9,3 miljoen en 13,2 miljoen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 14:04:42 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:19:57 #34
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_159099140
mooie inkijk in de gages enzo. en wat een fiasco
pi_159565606
+Apocalyptica, Kadavar, Suicidal Tendencies, Serum 114, Prime Circle, The Shrine, Inter Arma, Gutterdammerung

( :') )
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 12:35:52 #36
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159565622
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
+Apocalyptica, Kadavar, Suicidal Tendencies, Serum 114, Prime Circle, The Shrine, Inter Arma, Gutterdammerung

( :') )
_O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159565651


Rock am Ring doet het in z'n broek denk ik.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2016 @ 12:38:50 #38
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159565707
Treurwilg line-up.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159565888
quote:
10s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Treurwilg line-up.
Echt hé, dit verkoopt toch ook geen 15.000+ combi's? Ga dan even terug naar 1 dag met Maiden, Nightwish, Slayer, Ghost, Tremonti en The Raven Age ofzo, met wellicht nog 2e podium met Iggy, Garbage, Gojira, Gutterdammerung (een fucking film als sub-headliner ook echt? :') ), Apocalyptica ofzo.
pi_159566517
Nou jongens, bedankt voor de poging. Het was leuk geweest zo.

Wat een lachwekkend affiche. Totaal geen bedreiging voor Rock Am Ring natuurlijk.
  maandag 1 februari 2016 @ 14:00:51 #41
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_159567867
De zondag is nog wel een aardige dag, maar die zaterdag. Hoe treurig. Las vorige week volgens mij dat ze ook weer bezig zijn met weer een verhuizing. Naar Dortmund.

Hoe kan dit, wie is hier verantwoordelijk voor.
pi_159674157
Rock im Revier verhuist weer *O* en voegt drie nieuwe acts toe: Apocalyptica, Suicidal Tendencies, Prime Circle

quote:
Umfangreiche Tests der beauftragten Spezialisten sowie Gespräche mit Anwohnern haben ergeben: Die von den Fans, der Produktion und auch von den Bands gewünschte Lautstärke bei den geplanten Live-Konzerten auf der Trabrennbahn in Gelsenkirchen ist nicht genehmigungsfähig. Die DEAG hat sich zum Umzug in die Westfalenhalle entschlossen, da die Konzerte dort in der Lautstärke stattfinden können, die für Rock sein muss!

Daher zieht das gesamte Line-Up des Festivals Rock im Revier (26. – 28. Mai) nach Dortmund in die Westfalenhalle um. Die für Rock im Revier gekauften Tickets behalten ihre Gültigkeit. Der Vorverkauf für die Restkarten der Konzerte in der Westfalenhalle, die an denselben Terminen stattfinden, beginnt am Donnerstag, den 11.2., um 9 Uhr.

Der Vorverkauf für Rock im Revier wird von Donnerstag, 4.2., bis Donnerstag, 11.2. um 9 Uhr ruhen, um die verbleibenden Kapazitäten der restlichen Tickets für die Westfalenhalle zu sondieren. Ab Donnerstag, 11.2., um 9 Uhr gibt es auch Tagestickets für Donnerstag für 59,50¤, für Freitag für 79,50¤ und für Samstag für 69,50¤ sowie weiterhin auch das 3-Tages-Ticket inkl. aller Gebühren für 125¤ auf www.myticket.de und www.ticketmaster.de.

Hans-Jürgen Lautenfeld, Produktionsleiter:
„Wie Jimmy Page einst sagte: ‚Rockmusik muss hart und laut sein!‘
Obwohl die Stadt Gelsenkirchen uns große Unterstützung zugesagt hat, ist angesichts der Anwohnerproblematik klar geworden, dass es nicht möglich sein wird auf Grundlage der gültigen Emissionsgesetze die Genehmigung so zu bekommen, wie Musiker und Produktion sie für erforderlich halten und die Fans sich wünschen. Der Umzug in die Westfalenhalle ist somit die beste Wahl. Die Veltins Arena (der letztjährige Veranstaltungsort) ist an dem Wochenende nicht verfügbar.“

Die Vorfreude sollte von dem Standortwechsel nicht geschmälert werden, denn alle Künstler kommen mit! Das hochkarätige Konzert-Line-up um die Heavy Metal-Großmeister Iron Maiden, Slayer und Nightwish wird außerdem um drei ausgewählte Acts erweitert: Die finnischen Cello-Rocker Apocalyptica, die seit mehr als zwei Dekaden für Aufsehen sorgen, weil sie harten Metal auf klassischen Celli spielen, Suicidal Tendencies, die bereits seit Anfang der Achtziger Brücken zwischen Hardcore-Punk und Metal schlagen, sowie die Radiorocker Prime Circle aus Südafrika. Außerdem dürfen sich die Fans weiterhin auf die Nummer-Eins-Bands Nightwish, Slayer, In Extremo freuen sowie auf weitere Acts wie Sabaton, Mando Diao, Powerwolf, Anthrax, Ghost, Tremonti, Gojira, The Wild Lies und The Raven Age.

Rock im Revier und ROCKAVARIA in München sind damit die nunmehr einzige Möglichkeit für die Fans die Legenden Iron Maiden zu sehen, da die anderen beiden deutschen Shows in Berlin und Wacken ausverkauft sind. Die Band fliegt mit ihrer Boeing 747 Ed Force One nach Dortmund ein, gesteuert von Sänger Bruce Dickinson – an Bord auch das komplette Bühnen- und Produktionsequipment, die Band und die Crew, sowie Eddie! Das Konzert ist Teil ihrer „The Book Of Souls“-World Tour mit Konzerten in 36 Ländern auf sechs Kontinenten vor über 1,5 Millionen Fans. Ihr aktuelles Album „The Book Of Souls“ war ihr drittes Nummer 1 Album in Deutschland in Folge und erreichte aus dem Stand in über 40 Ländern Platz Eins der Charts.
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 09:57:33 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 5 februari 2016 @ 10:07:53 #43
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_159674274
Prachtige soap blijft het toch.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_159674314
:') :') :') :') :') :') :') :')

meer heb ik er niet voor over
pi_159674410
Ook heel trots vertellen dat Wacken en de Berlijn-show van Maiden uitverkocht zijn, dus áls je ze wil zien moet je wel naar hun toe _O-

Tjah, als je het daar van moet hebben. Ik zou dan eerder naar het Gelredome gaan, als Duitser _O-
pi_159674470
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ook heel trots vertellen dat Wacken en de Berlijn-show van Maiden uitverkocht zijn, dus áls je ze wil zien moet je wel naar hun toe _O-

Tjah, als je het daar van moet hebben. Ik zou dan eerder naar het Gelredome gaan, als Duitser _O-
Mwah als het om de hoek zou zijn dan krijg je nog een leuk voorprogramma mee.

Maar als festival is dit gewoon einde verhaal lijkt me.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:24:29 #47
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_159674481
toch pikken ze een paar bands die ik graag op rar had gezien. Zou hier misschien heen gaan als de headliner maar aanspreekt, vorig jaar had ik wel naar de Metallica kunnen/willen gaan.
pi_159674507
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:24 schreef AgeEll het volgende:
toch pikken ze een paar bands die ik graag op rar had gezien. Zou hier misschien heen gaan als de headliner maar aanspreekt, vorig jaar had ik wel naar de Metallica kunnen/willen gaan.
Maar het is gewoon heel minimaal, natuurlijk hebben ze 'een paar' leuke acts, maar ik zou hier echt never nooit 3 dagen heen willen, over de gehele linie is het gewoon véél te mager, en zeker geen concurrent voor RaR. Middelgroot festival a la 30k bezoekers max. En ik denk zelfs dat ze dat niet gaan helen, zeker niet op de non-Maiden dagen.
pi_159674589
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar het is gewoon heel minimaal, natuurlijk hebben ze 'een paar' leuke acts, maar ik zou hier echt never nooit 3 dagen heen willen, over de gehele linie is het gewoon véél te mager, en zeker geen concurrent voor RaR. Middelgroot festival a la 30k bezoekers max. En ik denk zelfs dat ze dat niet gaan helen, zeker niet op de non-Maiden dagen.
En na het debacle van vorig jaar (en dit jaar wederom) bouwen ze natuurlijk ook geen enkel vertrouwen op bij de bezoeker.

Bij Wacken/Rock Am Ring weet je gewoon wat je gaat krijgen voor je geld. Als ik naar een festival ga dan wil ik gewoon zeker weten dat het plaats gaat vinden op het terrein waarvoor ik mijn kaartjes koop.

Wederom zit je nu met campings en dat soort zaken. Nee heb niet het gevoel dat je relaxed een kaartje kan kopen voor dit festival.
pi_159674615
En volgende week zal RAR nog wat namen droppen en dan zal daar al snel het "uitverkocht" bordje opgehangen kunnen worden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')