abonnement Unibet Coolblue
pi_156797183
Oh Sara ook? Succes!!! :% :% :%
pi_156797219
Twee babies onderweg! Jeeeeeee!
Hup hup hup *O* *O*
pi_156797528
Succes Cassandra!

En bij Sara is het ook spannend!

:% :%
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:24:00 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156797615
Push it and push it, push the baby ouhout

Zet m op!
pi_156797664
Succes Cassandra! En eventueel ook succes Sara!

Vraagje aan de andere dames: vanaf wanneer paste jullie jas niet meer? Ik wil een nieuwe winterjas, maar vraag me af of ik niet beter meteen een positiejas kan kopen. De jas van vorig jaar zit door opgezette darmen al niet heel ruim meer...
pi_156797789
Ik ben nu 20 weken en pas er nog in, maar ik heb nu een wijdere jas dan de vorige keer.

Ik heb trouwens een positiejas in V&A staan als je wilt :)

Go Sara!
pi_156797888
Zet hem op Cassandra en Sara! Verse baby's *O* *O* *O*

Stukje slak verliezen met nog geen 22 weken kan geen kwaad toch? En icm irritante rug-/bil-/buikpijn :@ ?

Ik heb verschillende winterjassen. Ik heb er nu nog 1 die past, maar denk niet dat die de hele winter meegaat.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:59:49 #33
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156798005
Luna, bij mijn vorige zwangerschap had ik m al met 13 weken ofzo.
Ik denk dat ik m nu nog iets eerder aan moet, ben wat steviger dan 2 jaar geleden. 8)7

En slak groeit volgens mij weer aan hoor. Maar als je je zorgen maakt, gewoon even bellen natuurlijk.
pi_156798087
Whoehoe baby's! Zet hem op Sara en Cassandra!

Luna ik ben bijna 17 wk en hij gaat nog dicht ;) maar wel al het marktplaatsen naar een positiejas.

Is dat btw een '2de' dingetje? 17wk?! WHUT?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156798150
Hup hup Sara! *O*

Ik pas nog in m'n gewone jas :o Maar ik heb van de week een asociaal grote jas gekocht waar ik (hopelijk) lekker in kan dragen straks O+ Echt een pimpjas/ijsbeerjas :@
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:14:35 #36
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_156798202
Jaaaaaa, 2 baby's in aantocht!! *O*

Ik denk dat ik ook niet lang in mijn winterjassen zal blijven passen. Ik ben wat steviger dan vorige winter, dus het is nu al een gevalletje 'kan nog net'. Maar het lijkt me zo voorbarig om nu al een grotere/positiejas te gaan kopen met 5+4. Dus waarschijnlijk bedenk ik me dat ik er toch een nodig heb wanneer ze net de zomerjassen in de winkels gaan hangen :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_156798274
Baby's in aantocht! Zet 'm op dames! :% :% :%

Ik heb buikpijn. Volgens mij ligt baby op mn darmen ofzo :X .

Oh en wisseldag! 37 weken vandaag! *O*
pi_156798401
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:19 schreef silliegirl het volgende:
Baby's in aantocht! Zet 'm op dames! :% :% :%

Ik heb buikpijn. Volgens mij ligt baby op mn darmen ofzo :X .

Oh en wisseldag! 37 weken vandaag! *O*
Potverdrie ik las heel even dat je baby in aantocht was! Hahaha dat was schrikken!

37 weken *O* Toch een mijlpaal! Hier 34 weken vandaag :o
pi_156798606
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:26 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Potverdrie ik las heel even dat je baby in aantocht was! Hahaha dat was schrikken!

37 weken *O* Toch een mijlpaal! Hier 34 weken vandaag :o
Haha nee, nog niet hoor! Al zou het mogen vanaf vandaag, dan ist geen te vroeg kindje meer :) .
Maar een week of wat extra kan geen kwaad, dus ik hou 'm nog even binnen!
pi_156798881
Oh vergat steeds deze foto :D
Uit het tijdschrift 'zwanger' gehaald en zooo ideaal voor mijn kleuter om een beetje zicht te krijgen op hoe lang het nog duurt! Vanavond mag ze alweer vakje 16 doorstrepen :o



Eronder staat elke keer de lengte ongeveer. Dan laat ik met een meetlint op haar hand zien hoe groot nu.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:00:13 #41
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_156798946
Ohhh wat leuk lamb!!
Ik voel me knutsel genen weer rammelen. Bedankt he! _O-
pi_156799049
Wat leuk lamb! ♡

Hier vandaag noodgedwongen maar even een schoonmaak en puinruimdagje :') ontzettend geen zin in maar t moet echt gebeuren. Vooral de was, de meiden hebben geen ondergoed meer in de lades en sokken raken op pfffrt...
:)
pi_156799109
Die is tof Lamb!!! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156799258
Ohh Lamb, wat leuk O+
pi_156799266
Ja hè O+ Maakt het zo ontzettend overzichtelijk (ook voor mij :+ )

Staat in dit tijdschrift:
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156799780
Wat leuk, en afstreepkalender! Misschien ook idee voor m'n eerstgeborene tzt.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de VK! Waah! Hopelijk hoef ik hem nu niet af te zeggen en ga ik er gewoon naar toe! Over exact drie weken. Spanning! O+
pi_156799833
Oh whahah dat tijdschrift heb k hier gewoon liggen :+ helemaal nooit zien staan :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156799908
Huh, dat heb ik idd ook nooit gezien! Wel leuk zeg!

Stip snapt het (obviously :')) echt nog niet. Ik ben nog steeds zijn favoriete klimrek en mijn schoot wordt ook regelmatig gebruikt. En toen ik laatst vroeg of wij ook een baby krijgen zei hij heel parmantig 'Neh'.

Net even gebabbeld bij P&O en na mijn salarisverhoging zou ik met 4 uur per week ouderschapsverlof en 4 uur gewoon verlof per week terugkomen op het salaris dat ik nu heb. Dus dan zouden we minimuppet gewoon thuis kunnen houden tot ze ongeveer 8 maanden is! *O*
pi_156800064
Oh dot wat heerlijk!
Bij mij valt het door schoolvakanties ook gunstiger uit. Start Kdv is ipv half juni nu eind augustus <3
Moet tussendoor ws wel paar keer werken maar dat gaan we met familie opvangen. Scheelt voor ukkie wel weer 2.5 mnd later naar t Kdv.

Heb t tijdschrift zelfs 2x ;) kreeg hem nog van iemand dus mocht er nog interesse zijn?!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156800798
Ooo.. spannend hier! Succes Cassandra en succes Sara!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')