abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 september 2015 @ 12:06:55 #51
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_156494949
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:10 schreef ijsparasol het volgende:
Maar goed aan de andere kant.. kan hard gezegd hij dat wel constant als o.a ook als alibi gebruiken?
Die rouw kan wel een goede reden zijn, maar als je na twee maanden er nog niet overheen bent, dan zou ik persoonlijk vragen dat hij eens met een therapeut praat. Als mijn partner dat niet wil, dan zou ik een deadline stellen, bijv. een maand.

quote:
Dit lijkt niet echt het geval, hij pakt mij ook wel is op een seksuele manier vast bijvoorbeeld toen ik aan het koken was..Doet mij oraal.. zit graag aan mij.. Dus geen zin lijkt mij onwaarschijnlijk
Dat is een goed teken inderdaad. Wat was je op dat moment aan het koken?? :-P
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:07:16 #52
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156494952
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:05 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je teksten staan er nogal op een aparte manier :)
Bijvoorbeeld: als ik mijn genieten laat horen
Is dat on-Nederlands? umm oke bedankt voor je info haha
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156495006
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 10:22 schreef ijsparasol het volgende:
een man wil toch zijn aantrekkelijk vriendin neuken
Insinueer je nou zelf dat je niet aantrekkelijk bent?
  woensdag 30 september 2015 @ 12:11:43 #54
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156495013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Die rouw kan wel een goede reden zijn, maar als je na twee maanden er nog niet overheen bent, dan zou ik persoonlijk vragen dat hij eens met een therapeut praat. Als mijn partner dat niet wil, dan zou ik een deadline stellen, bijv. een maand.

Ja hij kende die gene 9 jaar en heeft haar vaak wekelijks gezien.. de rouwtijd staat natuurlijk niet vast...Hij kwam er zelf mee dat hij met iemand wou gaan praten en dat hij er tegen opziet..dit was van het weekend..(dit geeft dan een beetje hoop)

[..]

Dat is een goed teken inderdaad. Wat was je op dat moment aan het koken?? :-P
hahahaha , dankje ik kan weer even lachen, want al dit stomme gedoe brengt veel spanning met zich mee
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 12:13:34 #55
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156495051
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Insinueer je nou zelf dat je niet aantrekkelijk bent?
Nee, juist wel
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 12:24:21 #56
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_156495240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:50 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Ja eigenaardig he', ik heb wel een goed libido, dat wil zeggen dat ik zeker dagelijks wil.
Dit was dan ook wel het laatst wat ik zou verwachten in een relatie..
Ik bedoel , je hoort vaak 'ja we zijn ...jaar bij elkaar en zij wil steeds minder seks hebben etc.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:26:35 #57
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156495286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:24 schreef Robin0342 het volgende:

[..]

Ik bedoel , je hoort vaak 'ja we zijn ...jaar bij elkaar en zij wil steeds minder seks hebben etc.
Aan mij zal het niet liggen iig
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156495323
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:13 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Nee, juist wel
Pics.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:29:27 #59
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156495347
quote:
14s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Pics.
Het is juist de bedoeling dat je hier anoniem te werk gaat;) Anders kan iedereen gelijk hun gezicht in plaats van het plaatje er neer plaatsen
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 13:40:55 #60
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156496448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

das leuk voor je maar wat wil je er verder mee zeggen?

ik heb aangegeven dat jouw voorbeeld "dat je naast hem lag en hem vroeg: waneer jullie weer sex gingen hebben" vermoedelijk inderdaad geen succesvolle tactiek is om een goed gesprek te beginnen..
heb je ook aangeraden dat bewust niet te doen als jullie samen in bed liggen en niet met een vraag die gelijk een 'eis' aan hem stelt , maar eena ndere situatie te zoeken...

dan is het verder irrelevant of jullie elkaar enkel in het weekend zien.. ik neem aan dat je ook dan niet enkel in bed ligt, dus ook dan zal je kunnen kijken of er een bepaalde gelegenheid is zulk een gesprek wat 'prettiger' voor hem aan te gaan...

Overigens zou ik je ook sterk afraden te denken dat dat gesprek erop gericht is daarna zo snel mogelijk sex te gaan hebben.. maar initieel is vooral belangrijk dat jullie ook met elkaar goed erover kunnen praten en hij het gevoel heeft niet onder druk te staan.

Overigens, mensen die een bepaalde sexuele blokade voelen, kunnen wel degelijk veel sexuele gevoelens ervaren en ook gewoon geil zijn;
Sexuele blokade.?.. nou umm en dan wel gepijpt willen worden zo nu en dan en graag willen beffen..
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156497981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:40 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Sexuele blokade.?.. nou umm en dan wel gepijpt willen worden zo nu en dan en graag willen beffen..
okay, dan heb je dus geen enkel probleem schijnbaar, als sexueel alles goedzit tussen jullie? :?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156498139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:40 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Sexuele blokade.?.. nou umm en dan wel gepijpt willen worden zo nu en dan en graag willen beffen..
Heb je er bij stil gestaan dat voor hem vaginale seks misschien intiemer is dan orale seks, en dat misschien hij remming heeft met een zeker niveau van intimiteit door het rouwproces? En meer nog, dat hij de orale seks vooral voor jou doet en niet zichzelf?

Niet alle mannen zijn gevoelloze neukende vleesrobots; we zijn mensen van vlees en bloed, met gevoelens en emoties. Een mentaal probleem kan voor ons ook lichamelijke blokkades opleveren. Ook wij hebben begrip, een luisterend oor, en troost nodig op zijn tijd.

Dat een man geen zin heeft in seks, maakt hem niet homoseksueel. Liefde en seks willen met iemand van de eigen sekse maakt iemand homoseksueel, en zelfs dat is nog simpel gesteld.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gray op 30-09-2015 15:09:11 ]
pi_156498232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:06 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Dat schoot ook even door mijn hoofd heen, maar daar vind ik hem wel heel mannelijk voor.
En dan zou hier gewoon voor uit kunnen komen..lijkt mij heel sterk hoor, hij heeft ook altijd vrouwen gehad.
Godverdomme alsof homo's weer altijd nichten zijn.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:16:13 #64
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156498498
quote:
5s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je er bij stil gestaan dat voor hem vaginale seks misschien intiemer is dan orale seks, en dat misschien hij remming heeft met een zeker niveau van intimiteit door het rouwproces?

Niet alle mannen zijn gevoelloze neukende vleesrobots; we zijn mensen van vlees en bloed, met gevoelens en emoties. Een mentaal probleem kan voor ons ook lichamelijke blokkades opleveren. Ook wij hebben begrip, een luisterend oor, en troost nodig op zijn tijd.

Dat een man geen zin heeft in seks, maakt hem niet homoseksueel. Liefde en seks willen met iemand van de eigen sekse maakt iemand homoseksueel, en zelfs dat is nog simpel gesteld.
Hoe kan ik dit het beste bieden? luisteren doe ik en bijvoorbeeld een knuffel geven. Maar ik voel mij hier vaak machteloos in.. ik weet niet wat ik verder voor hem kan doen, de persoon die overleden is ken ik niet persoonlijk. Hij heeft het er ook niet zelf niet over, behalve dat hij zegt dat hij de laatste tijd niet lekker in zijn vel zit, dan zeg ik dat ik dit begrijpelijk vind en dat dit volkomen normaal is.. ja en dan houd het gesprek over rouw alweer op. Een knuffel is dan het fijnst om te geven, hij laat mij dan toe.

Dus misschien de oplossing... Geduld en begrip hebben, en tijd zal het leren?
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156498690
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:16 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Hoe kan ik dit het beste bieden? luisteren doe ik en bijvoorbeeld een knuffel geven. Maar ik voel mij hier vaak machteloos in.. ik weet niet wat ik verder voor hem kan doen, de persoon die overleden is ken ik niet persoonlijk. Hij heeft het er ook niet zelf niet over, behalve dat hij zegt dat hij de laatste tijd niet lekker in zijn vel zit, dan zeg ik dat ik dit begrijpelijk vind en dat dit volkomen normaal is.. ja en dan houd het gesprek over rouw alweer op. Een knuffel is dan het fijnst om te geven, hij laat mij dan toe.

Dus misschien de oplossing... Geduld en begrip hebben, en tijd zal het leren?
Zelf zou ik duidelijk maken dat ik diegene ruimte geef, maar niet buiten spel sta. Je partner zal met jouw ondersteuning jullie probleem moeten aanpakken. Komen jullie er samen niet uit, dan met professionele hulp.

Maar dit z'n beloop laten, is toch wel garantie voor een onnodig pijnlijke tijd voor beiden, dat alleen maar op een breuk kan uitmonden. En als je dat beiden niet wil, dan zal je beiden aan je relatie moeten werken.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:31:25 #66
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156498845
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Zelf zou ik duidelijk maken dat ik diegene ruimte geef, maar niet buiten spel sta. Je partner zal met jouw ondersteuning jullie probleem moeten aanpakken. Komen jullie er samen niet uit, dan met professionele hulp.

Maar dit z'n beloop laten, is toch wel garantie voor een onnodig pijnlijke tijd voor beiden, dat alleen maar op een breuk kan uitmonden. En als je dat beiden niet wil, dan zal je beiden aan je relatie moeten werken.
Hmm oke, hij wil zelf in gesprek gaan met iemand. En ik vroeg of hij al gebeld had, maar hij vind het moeilijk om te bellen en zei dat ik niet zo moet pushen, dus heb ik gezegd dat ik dit begreep en laat het nou dus aan hem over. Hoelang hij dit gaat uitstellen...geen idee.
Hoe maak je duidelijk dat je de ruimte geef? wij hebben nog wel lol samen in het leven het is niet dat alles vast zit in de relatie..
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 15:44:10 #67
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_156499081
quote:
5s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je er bij stil gestaan dat voor hem vaginale seks misschien intiemer is dan orale seks, en dat misschien hij remming heeft met een zeker niveau van intimiteit door het rouwproces? En meer nog, dat hij de orale seks vooral voor jou doet en niet zichzelf?

Niet alle mannen zijn gevoelloze neukende vleesrobots; we zijn mensen van vlees en bloed, met gevoelens en emoties. Een mentaal probleem kan voor ons ook lichamelijke blokkades opleveren. Ook wij hebben begrip, een luisterend oor, en troost nodig op zijn tijd.

Dat een man geen zin heeft in seks, maakt hem niet homoseksueel. Liefde en seks willen met iemand van de eigen sekse maakt iemand homoseksueel, en zelfs dat is nog simpel gesteld.
Dus zijn enthousiasme bij de orale seks zou dan fake zijn ofzo?
Dan zou ik zeker voorlopig bedanken voor seks in zijn geheel voorlopig totdat hij er klaar voor is.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  woensdag 30 september 2015 @ 15:59:06 #68
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156499378
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:44 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dus zijn enthousiasme bij de orale seks zou dan fake zijn ofzo?
Dan zou ik zeker voorlopig bedanken voor seks in zijn geheel voorlopig totdat hij er klaar voor is.
Dat zou ik ook idd wel raar vinden, hij doet het dan bijvoorbeeld dan ook 2 keer vlak achterelkaar.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 16:04:42 #69
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156499493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

okay, dan heb je dus geen enkel probleem schijnbaar, als sexueel alles goedzit tussen jullie? :?
Het gaat hier over het neuken..
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 16:12:03 #70
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156499659
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Zelf zou ik duidelijk maken dat ik diegene ruimte geef, maar niet buiten spel sta. Je partner zal met jouw ondersteuning jullie probleem moeten aanpakken. Komen jullie er samen niet uit, dan met professionele hulp.

Maar dit z'n beloop laten, is toch wel garantie voor een onnodig pijnlijke tijd voor beiden, dat alleen maar op een breuk kan uitmonden. En als je dat beiden niet wil, dan zal je beiden aan je relatie moeten werken.
Ook zo vaag, hoe moet ik dat zien in de praktijk?
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
pi_156500183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 15:44 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

Dus zijn enthousiasme bij de orale seks zou dan fake zijn ofzo?
Dan zou ik zeker voorlopig bedanken voor seks in zijn geheel voorlopig totdat hij er klaar voor is.
In de zin dat het het niet overwegend uit eigen zin doet, zou je het fake kunnen noemen. Overigens zou hij er best van kunnen genieten, maar het kan 'm evengoed gestolen worden, misschien.

Het is sowieso een wat aparte situatie, maar hij zal z'n redenen ervoor hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:12 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Ook zo vaag, hoe moet ik dat zien in de praktijk?
Het is jullie relatie, dus jullie kunnen daar meer over zeggen dan ik.
  woensdag 30 september 2015 @ 16:37:20 #72
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156500259
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:34 schreef Gray het volgende:

[..]

In de zin dat het het niet overwegend uit eigen zin doet, zou je het fake kunnen noemen. Overigens zou hij er best van kunnen genieten, maar het kan 'm evengoed gestolen worden, misschien.

Het is sowieso een wat aparte situatie, maar hij zal z'n redenen ervoor hebben.

Dan kan hij goed acteren...

[..]

Het is jullie relatie, dus jullie kunnen daar meer over zeggen dan ik.
Nou hij zit met een immens groot verdriet waar ik weinig aan kan doen.
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
  woensdag 30 september 2015 @ 16:37:26 #73
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_156500261
Misschien vind hij oraal wel gewoon veel lekkerder.
Maar misschien denk ik wel te simpel.
pi_156500288
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef ijsparasol het volgende:

[..]

Nou hij zit met een immens groot verdriet waar ik weinig aan kan doen.
Waarom pas je m'n tekst aan wanneer je me quote? :{
  woensdag 30 september 2015 @ 16:38:31 #75
425303 ijsparasol
Als je lacht ben je leuk
pi_156500296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 16:37 schreef Royco1 het volgende:
Misschien vind hij oraal wel gewoon veel lekkerder.
Maar misschien denk ik wel te simpel.
Simpel denken is ook fijn;) ik denk vaak te moeilijk.. Dit is net een sudoku puzzel
Life is just a creation of your own mind that's repeating..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')