abonnement Unibet Coolblue
pi_156649355
Rainmaker is mijn favoriet. Enorme chaos om dat ding te bemachtigen vind ik geweldig.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:44:58 #252
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649363
Kunnen ook een eigen squad doen en dan online tegen anderen? 2 tegen 1 is bij voorbaat al verloren wedstrijd..
pi_156649380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:44 schreef VRIDZ het volgende:
Kunnen ook een eigen squad doen en dan online tegen anderen? 2 tegen 1 is bij voorbaat al verloren wedstrijd..
na deze ronde maak jk de squad
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:49:36 #254
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649516
Ramon, had ik jou ook al als friend toegevoegd? Voel je vrij om dat te doen anders :)

En op zich niet slecht gedaan, dat potje tegen jullie 2 net :p
pi_156649553
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:49 schreef VRIDZ het volgende:
Ramon, had ik jou ook al als friend toegevoegd? Voel je vrij om dat te doen anders :)

En op zich niet slecht gedaan, dat potje tegen jullie 2 net :p
Zal het doen na Splatoon.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_156649573
Eigenlijk moeten we een 4e hebben
pi_156649609
Duurt lanngg
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:52:56 #258
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649622
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:50 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Zal het doen na Splatoon.
Aaight!
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:51 schreef tailfox het volgende:
Eigenlijk moeten we een 4e hebben
3 vs 3 kon ook dacht ik? Al zal het animo voor squads toch wel wat lager liggen dan singleplayer.. Weet niet of je ook gewoon als vrienden kan joinen in een regulier potje? Dat we alsnog met zn 3en spelen met een random 4e erbij?
pi_156649668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:52 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Aaight!

[..]

3 vs 3 kon ook dacht ik? Al zal het animo voor squads toch wel wat lager liggen dan singleplayer.. Weet niet of je ook gewoon als vrienden kan joinen in een regulier potje? Dat we alsnog met zn 3en spelen met een random 4e erbij?
ik join wel maak jij game?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:55:01 #260
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649704
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:54 schreef tailfox het volgende:

[..]

ik join wel maak jij game?
Is goed, momentje. Zal Ramon eerst even toevoegen als vriend, kan ie wsl ook makkelijker joinen :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:57:36 #261
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649789
Nomar83 toegevoegd, en ben een regular battle gaan joinen. Denk dat jullie nu moeten kiezen voor join friend for regular battle (moet mn verbinding niet wegvallen natuurlijk :X )
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:01:49 #262
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156649918
Godver, hij blijft maar foutmeldingen geven (Geen verbinding).. Mn nieuwe huisgenoot had al internet. wsl langzamer dan wat ik zelf eerst thuis had, of mn Wii U kan lastiger communiceren met de modem hier.. Crap :\
pi_156649976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:01 schreef VRIDZ het volgende:
Godver, hij blijft maar foutmeldingen geven (Geen verbinding).. Mn nieuwe huisgenoot had al internet. wsl langzamer dan wat ik zelf eerst thuis had, of mn Wii U kan lastiger communiceren met de modem hier.. Crap :\
zal ik proberen?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:07:12 #264
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156650069
Steeds dezelfde melding, unable to connect to partner's device, en dat het mogelijk aan het netwerk hier ligt.. Zou me niks verbazen ook :X Wel vreemd dat ie t net wel deed dan, in die private battles.
pi_156650171
Lukt het joimen
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:16:35 #266
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156650351
Denk toch dat het hier aan het netwerk ligt.. eens checken als mn huisgenoot er is, wat voor internet er hier nu precies zit, en of het mogelijk is mn Wii U anders bekabeld internet te laten krijgen, zal sowieso al veel schelen. Heb sowieso nog zo'n LAN-adapter van de Wii liggen, kan ik hier ook vast wel voor gebruiken.
pi_156650878
Ik geef op
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:32:05 #268
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_156650939
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef VRIDZ het volgende:
Steeds dezelfde melding, unable to connect to partner's device, en dat het mogelijk aan het netwerk hier ligt.. Zou me niks verbazen ook :X Wel vreemd dat ie t net wel deed dan, in die private battles.
Deze foutmelding heb ik ook 2 keer gehad al, achter elkaar zelfs. Maar daarna doet hij het toch weer, wel gek want gisteren helemaal geen last van gehad.

Overigens doe ik morgen splatoon, dus ik zal dan joinen. Maar ik heb mijn wii-u pas.

Mario kart heb ik zonet gekocht via marktplaats, dus die zal t.z.t. bij mij op de deurmat belanden als ik niet word opgelicht. :P Sta er toch van te kijken dat Marktplaats je koopt toch altijd op goed vertrouwen zo heb ik eens een videokaart van 170 euro verkocht en die man maakte het geld gewoon over... Alsof het niets is.
Liefde voor God
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:39:21 #269
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156651257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Deze foutmelding heb ik ook 2 keer gehad al, achter elkaar zelfs. Maar daarna doet hij het toch weer, wel gek want gisteren helemaal geen last van gehad.

Overigens doe ik morgen splatoon, dus ik zal dan joinen. Maar ik heb mijn wii-u pas.

Mario kart heb ik zonet gekocht via marktplaats, dus die zal t.z.t. bij mij op de deurmat belanden als ik niet word opgelicht. :P Sta er toch van te kijken dat Marktplaats je koopt toch altijd op goed vertrouwen zo heb ik eens een videokaart van 170 euro verkocht en die man maakte het geld gewoon over... Alsof het niets is.
Voorheen ook af en toe meldingen gehad dat ik geen verbinding kreeg, maar nu ik m dus net voor het eerst in mn nieuwe huis probeer, gok ik nog maar dat het aan het netwerk ligt.. al kan ik wel gewoon op internet op mn Wii U, net ook de nieuwe update van Shovel Knight zonder problemen geïnstalleerd. Of het is dus idd Splatoon zelf wat problemen geeft.. achja, hou het voor vandaag wel voor gezien, volgende x beter :)

En jup, wat dat betreft vind ik Marktplaats eigenlijk ook niet zo'n denderende site, te gemakkelijk om opgelicht te worden.. heb het al eens ervaren iig. Liever een systeem als eBay, zit veel beter in elkaar als je het mij vraagt!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:42:35 #270
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_156651418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:39 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Voorheen ook af en toe meldingen gehad dat ik geen verbinding kreeg, maar nu ik m dus net voor het eerst in mn nieuwe huis probeer, gok ik nog maar dat het aan het netwerk ligt.. al kan ik wel gewoon op internet op mn Wii U, net ook de nieuwe update van Shovel Knight zonder problemen geïnstalleerd. Of het is dus idd Splatoon zelf wat problemen geeft.. achja, hou het voor vandaag wel voor gezien, volgende x beter :)

En jup, wat dat betreft vind ik Marktplaats eigenlijk ook niet zo'n denderende site, te gemakkelijk om opgelicht te worden.. heb het al eens ervaren iig. Liever een systeem als eBay, zit veel beter in elkaar als je het mij vraagt!
Ben ik het mee eens, voorlopig check ik dan maar of het rekeningnummer bekent staat etc. Ik heb me er nog nooit aan gebrand dus ik probeer het nog wel eens. Maar natuurlijk als het mis gaat sta je daar mooi.... Hoewel als ik eerlijk ben, toch namen als Adboul etc, mijd... Ik ga er altijd vanuit dat men wel netjes en beleefd is in het opsturen van... Maar je weet het nooit natuurlijk, maar toch.... Ik ga er maar vanuit. Het is nog nooit mis gegaan, overigens denk ik Super smash bros nog tweedehands te kopen, en mario world 3d koop ik dan wel nieuw, of kijk ik of nedgame of zo hem tweedehands aanbied, dan weet je toch zeker dat je hem krijgt.

Maar verdomme nintendo games houden echt hun waarde. Maar mario kart voor 38 euro (inclusief verzending is nog niet zo slecht. Scheelt toch 12 euro, maar als je wordt opgelicht tja dan is het minder.

Is mario kart leuk trouwens? Ik ben doubledash gewend van de gamecube en die van de wii kon mij niet zo bekoren...
Liefde voor God
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:49:51 #271
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_156651809
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, voorlopig check ik dan maar of het rekeningnummer bekent staat etc. Ik heb me er nog nooit aan gebrand dus ik probeer het nog wel eens. Maar natuurlijk als het mis gaat sta je daar mooi.... Hoewel als ik eerlijk ben, toch namen als Adboul etc, mijd... Ik ga er altijd vanuit dat men wel netjes en beleefd is in het opsturen van... Maar je weet het nooit natuurlijk, maar toch.... Ik ga er maar vanuit. Het is nog nooit mis gegaan, overigens denk ik Super smash bros nog tweedehands te kopen, en mario world 3d koop ik dan wel nieuw, of kijk ik of nedgame of zo hem tweedehands aanbied, dan weet je toch zeker dat je hem krijgt.

Maar verdomme nintendo games houden echt hun waarde. Maar mario kart voor 38 euro (inclusief verzending is nog niet zo slecht. Scheelt toch 12 euro, maar als je wordt opgelicht tja dan is het minder.

Is mario kart leuk trouwens? Ik ben doubledash gewend van de gamecube en die van de wii kon mij niet zo bekoren...
Dat blijft de gok die je neemt, in ruil voor een lagere prijs. Je kan ook op safe spelen door idd gamesites te checken, of de plaatselijke gamewinkeltjes. En als iets te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo, of je hebt wel verdomd veel geluk. Ben ooit via Marktplaats opgelicht, nooit meer iets van vernomen.. ook eens opgelicht via eBay, maar daar hebben ze een of andere regeling.. duurde wel paar maanden, en moest fysiek wat briefwerk invullen en opsturen, maar kreeg uiteindelijk toch een deel van mijn geld terug, van eBay zelf.

En ik persoonlijk vind Mario Kart 8 geweldig, heb het aardig kapot gespeeld in het begin. Totdat Splatoon kwam. En Mario Maker. Al is het zeker geen miskoop, vooral niet als je de 2 add-on packs erbij koopt. Zelf vond ik de Wii versie wel vrij tof, leuker dan de GC versie iig. Naar mijn idee ook wel terecht dat Nintendo-games hun waarde blijven houden, dat zijn ze ook wel waard. Spellen die je over enkele jaren nog steeds met veel plezier kan spelen :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:54:11 #272
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_156651972
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:49 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Dat blijft de gok die je neemt, in ruil voor een lagere prijs. Je kan ook op safe spelen door idd gamesites te checken, of de plaatselijke gamewinkeltjes. En als iets te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook zo, of je hebt wel verdomd veel geluk. Ben ooit via Marktplaats opgelicht, nooit meer iets van vernomen.. ook eens opgelicht via eBay, maar daar hebben ze een of andere regeling.. duurde wel paar maanden, en moest fysiek wat briefwerk invullen en opsturen, maar kreeg uiteindelijk toch een deel van mijn geld terug, van eBay zelf.

En ik persoonlijk vind Mario Kart 8 geweldig, heb het aardig kapot gespeeld in het begin. Totdat Splatoon kwam. En Mario Maker. Al is het zeker geen miskoop, vooral niet als je de 2 add-on packs erbij koopt. Zelf vond ik de Wii versie wel vrij tof, leuker dan de GC versie iig. Naar mijn idee ook wel terecht dat Nintendo-games hun waarde blijven houden, dat zijn ze ook wel waard. Spellen die je over enkele jaren nog steeds met veel plezier kan spelen :)
Ja ik hoop dat het deze keer ook niet mis gaat. Als het misgaat ben ik er ook klaar mee ja. En ben het met je eens betreft de waarde. Heb wel zin in Mario kart. Super smash lijkt me ook baas, mario maker heeft expansies is dat dlc of via amiibo?
Liefde voor God
pi_156662935
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
mario maker heeft expansies is dat dlc of via amiibo?
Kostuums kan je unlocken met amiibo, maar die zijn ook te halen in de game zelf. Er is (nog) geen DLC voor.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:47:33 #274
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_156663618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:01 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Kostuums kan je unlocken met amiibo, maar die zijn ook te halen in de game zelf. Er is (nog) geen DLC voor.
De amiibo kostuums zijn toch amiibo only? En ja je kan wel andere kleding kopen. Kan niet wachten tot ik weer een kid en een squid kan zijn. Super Mario maker ook maar eens aanschaffen binnenkort. Hoewel ik bang ben dat er ook heel veel kut levels tussen zitten lijkt het me leuk zelf een level te maken.
Liefde voor God
pi_156666596
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

De amiibo kostuums zijn toch amiibo only?
Nee, je kan ze ook unlocken in de game zelf met de 100 Mario Challenge.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')