abonnement Unibet Coolblue
pi_155931385
Hoi

Stel je koopt een aantal producten en je laat deze thuis afleveren.
Kan het dan zijn dat je extra moet betalen? Heffing of iets wanneer deze aan de grens wordt gevonden?

Greets
pi_155931627
Ja bij meer dan iets van 25 of 22 euro dacht ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_155933609
Ik heb de afgelopen jaren honderden malen wat besteld in China, maar ik heb werkelijk nog nooit een naheffing o.i.d. gehad.
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:02:27 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_155934192
Boven de 22 euro loop je risico. Probeer ook alles los te kopen omdat verzenden vaak gratis is.
De kans dat ze kleine lichte spullen eruit vissen is vrij klein. Bij formaat schoenendoos gaat de kans vrij snel omhoog.

Kunnen de modjes de duidelijke FAQ van de chinashop topic even centraal zetten want dit soort vragen gaan we 100 keer krijgen.
pi_155934961
1x 20euro bij telefoon
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  † In Memoriam † dinsdag 8 september 2015 @ 23:30:58 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155937371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef emil23 het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren honderden malen wat besteld in China, maar ik heb werkelijk nog nooit een naheffing o.i.d. gehad.
Ik wel. De eerste (en tot nu toe ook meteen de laatste) keer dat ik wat kleding bestelde werd er al aangebeld door de pakketdienst en of ik even een paar tientjes bij wilde passen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_155938183
Om alles in één topic onder te brengen kan je zulke vragen stellen in dit topic: CHI / [FAQ] Chinashoppen voor dummies! Vraag maar raak

Vandaar even een slotje op deze, en heb ik je vraag meegenomen naar dat topic ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')