abonnement Unibet Coolblue
pi_155889151
Zat zojuist eens te denken : Ik ben alles in mijn leven wel een keer geweest.

Op de middelbare school in de brugklas, kwam ik terecht bij wat alto's / skaters. Ik herinner me dat ik in die tijd ook in KoRn / Slipknot T-shirts rondliep. Ook luisterde ik veel metal, en op zich vond ik de muziek ook wel echt goed, want ik luisterde er thuis in mijn eentje ook naar...

Na twee jaar kwam ik in de klas bij skateboarders, en ik ging ook skateboarden. Volgens mij niet eens zo zeer om erbij te horen, maar het leek me wel leuk, dus deed ik het ook. Daarna kwam ik in de klas bij verwende jochies / kakkers, en ging ik ook hun kleding kopen.

Op zich ging het niet eens zo zeer omdat ik er hetzelfde uit wilde zien als zij, maar ik ben altijd reactief: Het komt nooit zo snel in mijn hoofd op om iet te gaan doen / kopen, en vaak denk ik op het eerste gezicht : Nee, dat is niets. Tot dat ik daadwerkelijk met iets word geconfronteerd door mensen die ik vaak zie / spreek, en dan ga ik het ook doen, want ik vind het altijd zelf ook wel leuk... Eigenlijk vind ik alles wel leuk..

Heb eigenlijk nooit een duidelijk doel voor ogen gehad. Inmiddels ben ik 25 en aan het afstuderen, maar nog steeds weet ik niet wat ik met mijn leven aan wil. Heb onlangs stage gelopen, maar heb eigenlijk gewoon maar een brief naar een willekeurig groot bedrijf gestuurd, wat wel ''oké'' klonk. Straks als ik een baan ga zoeken ook : Dat wordt gewoon zoeken op google naar wat bedrijven, en lukraak maar wat sollicitaties insturen..

Mijn klacht is dat ik eigenlijk helemaal geen authentiek karakter heb : Ik ben een doodnormale rustige jongen die vaak voetbal kijkt op TV, achter zijn laptop zit, zo nu en dan een rondje hardloopt en in het weekend met zijn vrienden een biertje drinkt. Ik heb geen spraakmakende hobby's, er zijn nooit spraakmakende verhalen over mij rond gegaan, heb nooit bizarre dingen gedaan tijdens mijn studententijd / op vakanties met vrienden.
pi_155889161
Klinkt net als 90% van de andere mensen. Niet moeilijk over doen dus.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_155889176
  maandag 7 september 2015 @ 09:11:10 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_155889370
Je bent gewoon precies wat de overheid van je verlangt: een onopvallend iemand die belasting betaalt. Mooi toch?
pi_155889452
Luxeproblemen.

Je kunt ook kunstmest gaan verzamelen en een busje huren. Dan ben je in één klap geen gewone jongen meer.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_155900883
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:51 schreef IAmdissapoint het volgende:
Zat zojuist eens te denken : Ik ben alles in mijn leven wel een keer geweest.

Op de middelbare school in de brugklas, kwam ik terecht bij wat alto's / skaters. Ik herinner me dat ik in die tijd ook in KoRn / Slipknot T-shirts rondliep. Ook luisterde ik veel metal, en op zich vond ik de muziek ook wel echt goed, want ik luisterde er thuis in mijn eentje ook naar...

Na twee jaar kwam ik in de klas bij skateboarders, en ik ging ook skateboarden. Volgens mij niet eens zo zeer om erbij te horen, maar het leek me wel leuk, dus deed ik het ook. Daarna kwam ik in de klas bij verwende jochies / kakkers, en ging ik ook hun kleding kopen.

Op zich ging het niet eens zo zeer omdat ik er hetzelfde uit wilde zien als zij, maar ik ben altijd reactief: Het komt nooit zo snel in mijn hoofd op om iet te gaan doen / kopen, en vaak denk ik op het eerste gezicht : Nee, dat is niets. Tot dat ik daadwerkelijk met iets word geconfronteerd door mensen die ik vaak zie / spreek, en dan ga ik het ook doen, want ik vind het altijd zelf ook wel leuk... Eigenlijk vind ik alles wel leuk..

Heb eigenlijk nooit een duidelijk doel voor ogen gehad. Inmiddels ben ik 25 en aan het afstuderen, maar nog steeds weet ik niet wat ik met mijn leven aan wil. Heb onlangs stage gelopen, maar heb eigenlijk gewoon maar een brief naar een willekeurig groot bedrijf gestuurd, wat wel ''oké'' klonk. Straks als ik een baan ga zoeken ook : Dat wordt gewoon zoeken op google naar wat bedrijven, en lukraak maar wat sollicitaties insturen..

Mijn klacht is dat ik eigenlijk helemaal geen authentiek karakter heb : Ik ben een doodnormale rustige jongen die vaak voetbal kijkt op TV, achter zijn laptop zit, zo nu en dan een rondje hardloopt en in het weekend met zijn vrienden een biertje drinkt. Ik heb geen spraakmakende hobby's, er zijn nooit spraakmakende verhalen over mij rond gegaan, heb nooit bizarre dingen gedaan tijdens mijn studententijd / op vakanties met vrienden.
Facebook verwijderen. Hoef je jezelf niet meer te vergelijken met iedereen die zogenaamd een fantastisch leven hebben. #lovemylife
  maandag 7 september 2015 @ 18:16:59 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_155900979
Gewoon flink drugs gaan gebruiken dan komen de excessen en verhalen vanzelf ^O^
  maandag 7 september 2015 @ 18:19:13 #8
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_155901043
Oh. Die grap is al gemaakt zie ik
  maandag 7 september 2015 @ 18:19:39 #9
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_155901057
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 08:52 schreef Leer2eK het volgende:
Klinkt net als 90% van de andere mensen. Niet moeilijk over doen dus.
Dat is nog geen reden om je er bij neer te leggen. Meestal is het ook gewoon angst om jezelf echt te laten gaan. Dat kan op ieder vlak zijn. De meeste mensen zijn erg gevoelig voor de meningen van anderen.
pi_155901150
Ga opzoek naar jezelf. Het liefst in zuid Amerika of Australië.
Geen dank voor mijn genade.
pi_155903246
Goed geprogrammeerd deze TS! Big Brother is proud!
pi_155903697
FOKker ben je niet voor even, FOKker ben je voor het leven ^O^
  maandag 7 september 2015 @ 19:54:12 #13
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_155903953
Je bent niet de enige hoor TS. Ik weet ook nog steeds niet wat ik met mijn leven wil. Behalve bimbo zijn dan.
  maandag 7 september 2015 @ 20:09:08 #14
439897 muscleboy
weekendwarrior
pi_155904348
Van stijl veranderen in tienerjaren lijkt me vrij normaal, probeer alleen niet steeds de stijl te kopiëren van je omgeving op dat moment!
LIVE FAST DIE PRETTY
pi_155904541
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 18:22 schreef Rpol het volgende:
Ga opzoek naar jezelf. Het liefst in zuid Amerika of Australië.
LOL :D
pi_155904580
Je verwart karakter met persona.

Voor de rest inderdaad: drugs.
pi_155912996
De grote vraag is: ben je er tevreden mee? Zo ja, who cares dat je 'geen eigen karakter hebt'? Je zit hier voor jezelf, niet om 80 jaar andere mensen te vermaken.
pi_155913121
quote:
Ik heb geen karakter.


Nu wel.
Hallon!
pi_155913735
Meeste mensen hebben geen karakter. Kijk maar om je heen hoe leeg bijna iedereen is.
pi_155913992
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef topdeck het volgende:
Meeste mensen hebben geen karakter. Kijk maar om je heen hoe leeg bijna iedereen is.
Dit dus. Let bijvoorbeeld ook bepaalde vriendengroepen zich bij elkaar gedraag. Bepaalde praat, stoer doen, kledingstijl hetzelfde, het stereotype - je kent het wel. Die mensen hebben nog veel minder karakter, laat staan inhoud. Zulke types zullen nooit een eigen stijl durven ontwikkelen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 02:35:08 #21
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_155914443
Hoog tijd om je memoirs te schrijven, zo te horen.
pi_155914478
Misschien moet je je drankgebruik opschalen naar studenten-niveau en doordeweeks ook drinken, dan gaan er vanzelf epische verhalen over je rond.
Play hard, go pro.
  dinsdag 8 september 2015 @ 08:58:58 #23
286575 Roces18
Chef de party
pi_155915847
ik las:

ik heb geen kanker

:') :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')