Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.quote:Op woensdag 23 september 2015 04:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vervelend om te horen dat dit jou(w zusje) ook overkomen is. De klantenservice moet binnen 48 nadat je je mail verstuurd hebt contact met je opnemen. Mocht dit niet gebeuren, laat het me dan aub even weten, dan ga ik er alsnog achteraan.
De fout in ons systeem is trouwens verholpen, dus als je kiest voor een herzending ontvang je wel gewoon de juiste kleur.
Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..quote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef xileS het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de rode 3$ duurder is nu en of ik deze gewoon zo wil accepteren in ruil voor 500 punten.
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!quote:Op woensdag 23 september 2015 19:47 schreef Dromer het volgende:
Rene90 raadde me aan dit even hier neer te gooien omdat het voor andere mensen opgelost schijn te zijn met een resend:
Onlangs heb ik een Xiaomi 10000 powerbank besteld in de kleur rood omdat die zo mooi bij m'n rode telefoon zou passen. Helaas ontving ik de gouden versie die ik niet bepaald mooi vind. (is een soort combi van goud met zalmrose)
Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice op banggood.com, maar ze willen me alleen maar tegemoet komen met 300 banggoodpunten, waar ik niet zo heel veel mee kan. (weinig korting op relatief grote aankoopbedragen)
Hebben jullie een betere oplossing? Ordernummer is 8412324 en al het bewijsmateriaal (foto van item en shipping label) heb ik al gestuurd.
En anders moeten we hier maar een powerbankruilactie proberen op te zetten.
Ten eerste wil ik je er graag op wijzen dat de prijs van de rode variant niet opeens is verhoogd zodat het product niet meer te vergoeden is. Daarnaast heeft de klantenservice geen mail van je ontvangen. Mocht je die al wel hebben verstuurd, dan is die om de één of andere reden niet aangekomen, dus hierbij nogmaals het verzoek om een korte mail in het Engels met je probleem, order nummer en foto van het product. We kunnen het probleem dan z.s.m. afhandelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:54 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik ook, Slimme zet dat prijs verhogen zodat ze het niet meer vergoeden..
Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:51 schreef xileS het volgende:
Apart dat jij 300 punten krijgt aangeboden voor 1 en ik 500 voor 2 stuks.
Balen dat je quadcopter het niet goed doet! Wat ik uit je verhaal opmaak is dat er iets niet helemaal lekker zit daarbinnen, maar ook dat het lastig is om dit aan te tonen omdat het probleem zich niet constant voordoet. Wat je nu even moet doen is het volgende:quote:Op woensdag 23 september 2015 21:50 schreef Steeldunes het volgende:
Hi!
Inmiddels heb ik met blijdschap de quadcopter van Order No. 8373324 ontvangen, en na een vluchtje of 5 heb ik gemerkt dat 1 motortje niet altijd wil reageren. Hij reageert onvoorspelbaar.
Wanneer een van de uiteinde richting de propguards wijst blijft deze stilstaan, wanneer de prop 'haaks' staat aan de propguard draait deze wel meteen.
De quadcopter heeft geen zware crashes gehad die beschadigingen hebben veroorzaakt. Ook heb ik een visuele inspectie gedaan naar vuil tussen de prop, maar dit is niet te bekennen. Ik voel verder geen hapering/blokkering als ik de prop voorzichtig met een vinger draai.
Eenmaal draaiende vliegt de quadcopter prima, maar het opstijgen is dus vaak problematisch.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!quote:Op donderdag 24 september 2015 03:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik ben er even achteraan gegaan. Je ontvangt z.s.m. een mailtje waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund. Als er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Graag gedaan!quote:Op donderdag 24 september 2015 09:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mail inderdaad gehad. Bedankt voor de snelle hulp!
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande videoquote:Op donderdag 24 september 2015 04:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
verzoek ik je een mailtje (in het Engels) te sturen naar Cservice@banggood.com . Hierin dien je het probleem en je ordernummer te vermelden. Omdat het hier om een bewegend deel gaat, zullen ze ook bewegende beelden nodig hebben.
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehadquote:Op donderdag 24 september 2015 04:01 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je ontvangt z.s.m. een email waarin je kunt kiezen tussen een herzending of een refund.
Daarnaast snap ik je frustratie heel goed, maar verzoek ik je vriendelijk het op deze pagina enigszins constructief te houden, zodat de klachten overzichtelijk blijven en ik zo sneller naar een oplossing kan zoeken
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
vraag anders of ze een rode/roze hoes kunnen opsturenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??quote:Op donderdag 24 september 2015 21:07 schreef DoraTheExplorer het volgende:
Beste Fokkers,
Heb gisteren mijn xiaomi powerbank binnen gekregen van banggood. Ik heb gekozen voor de rode xiaomi powerbank 10000Mah. Ik heb helaas de goud kleurige geleverd gekregen.
De rode was zelfs 2/3 euro duurder, ik heb een mail gestuurd en kreeg als antwoord dat ik punten kreeg voor een volgende aankoop.
Dit is mijn order nummer: 8517852
Ik zou alsnog graag de juiste kleur ontvangen gezien het een kadoo is en banggood op het moment van bestellen de enige was die deze rode in stock had.
Ik hoop dat u kunt helpen.
EDIT: Heb ook een foto van het product + verpakking gestuurd naar Banggoog
Mvg,
Dora
Top! En geen dankquote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef xileS het volgende:
[..]
In het vervolg zal ik meer rekening houden om deze pagina overzichtelijk te houden. Bedankt voor de service, mijn zusje heeft idd een mail gehad
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op donderdag 24 september 2015 17:30 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb het mailtje inmiddels verstuurd met daarin onderstaande video
https://vid.me/tusj
Denk dat dit mijn probleem aardig duidelijk laat zien. Ik wacht de reactie van hen af.
Edit: Wilde nog een vluchtje doen, maar helaas haperde het motortje dit keer tijdens een vlucht (mid-air) wat resulteerde in een crash, nu is het plastic van de propguard gebroken
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Goedemorgen Dora the Explorer, ik snap dat je liever de kleur hebt die je hebt besteld, want wie wil er nou een gouden power bank??
Ik heb even m'n best gedaan en je ontvangt z.s.m. een mailtje van onze customer service waarin je de keuze krijgt tussen een herzending (in de juiste kleur ditmaal)of teruggave van het aankoopbedrag.
Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik dat graag!
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:quote:Op vrijdag 25 september 2015 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Je filmpje geeft je probleem inderdaad duidelijk weer. Ik ga er vanuit dat de customer service je naar aanleiding hiervan verzoekt de quadcopter terug te sturen. In dat geval verwacht ik niet dat de gebroken propguard roet in het eten gooit (desnoods vermeld je later nog even dat dit een gevolg is van het defect). Als je klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, laat het me dan even weten, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Wat vind jij hiervan?quote:Hi,
Thanks for your email.We have watch your video.There is nothing wrong with your drone.Just try more time it will be right.
Any question please feel free to contact us.
Best wishes,
Suzy
Hoi, de mail die je van de customer service hebt ontvangen is natuurlijk geen oplossing. Je krijgt gewoon je geld terug, waarna je er eventueel voor kunt kiezen het product opnieuw te bestellen. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe mail van de customer service.quote:Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef Steeldunes het volgende:
[..]
Heb inmiddels reactie ontvangen van de Customer Service:
[..]
Wat vind jij hiervan?
Goede vraag! Ik ga even de status checken en dan stuur ik je een berichtje met verdere instructiesquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef DoraTheExplorer het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite Ik heb inderdaad het mailtje mogen ontvangen.
Hoe gaat dit precies in zijn werk.? Moet ik het ontvangen product terug sturen.?
Mvg,
Hoi, ik ga er even naar informeren. Ik laat het je z.s.m. wetenquote:Op zondag 27 september 2015 21:10 schreef kikoooooo het volgende:
http://s.click.aliexpress.com/e/yfaEYZVVv?af=184143268
Enig idee of jullie deze binnenkort ook gaan toevoegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |