abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:49:02 #1
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_155337738
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zag in het krantje van de creche een estafette staan waarin 1 ouder een aantal vragen krijgt voorgeschoteld en deze kan dan de estafette door spelen aan een andere ouder, een die je zelf kiest.

Het leek mij een leuk idee om hier op FOK ook zo een estafette te beginnen.

Vertel iets over je zelf,
wie je bent,
waar je (ongeveer) vandaan komt,
wat je zoal doet in het dagelijkse leven,
wat zijn je hobbies,
je grootste passies,
welk boek staat op je nummer 1 lijst of welk boek lees je momenteel,
welke film is je-van-het,
voor welk gerecht kunnen ze je 's nachts wakker maken,
wat is de leukste uitspraak die je in tijden hebt gehoord (mag van je kinderen zijn of als je nog geen kinderen hebt van je buurman of buurvrouw etc)
etc etc

en last but not least, stel een (persoonlijke) vraag aan de volgende van de estafette.
Mensen die hun verhaal al deden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 19-08-2015 00:07:05 ]
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_155337914
Pff Chanty, jeetje. :* Dapper dat je dat zo deelt.
pi_155337916
Oh vergeet ik bijna op Chanty te reageren.

Wat heb je je heftige verhaal mooi opgeschreven. O+ heel veel kudos voor jou en hoe je je leven op orde hebt gekregen.
Kwak
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:00:34 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155338129
Jeetje chanty, ik heb echt met ingehouden adem je verhaal gelezen. Wat ben jij een ontzettend sterke vrouw, hoe jij de dingen nu ziet en beredeneerd, echt petje af!

Bedankt dat je je verhaal hebt gedeeld :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:55:29 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_155353377
Jullie zijn lief O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Hilzillah het volgende:
Dude! Bij deze ben jij mijn held! Dat treiteren... Je zou ze kunnen vermoorden nu! En hoe je jezelf uit de knoop hebt gewikkeld en het gevecht... WAAUW! :*
Altijd al iemands held willen zijn :7

Mijn vragen voor Twinkle:

Ik weet al dat je geen fijne jeugd hebt gehad thuis. Hoe beïnvloedt dit je nu als moeder? Welke dingen ben je zelf scherp op dat je ze niet doet? En zijn er dingen die positief waren in je jeugd, die je juist wel over hebt genomen? Verder ben je heel erg druk met je studie en werken (zei het al vaker maar enorm veel respect hoe je dat allemaal doet), maar ben je ook wel eens bang dat je kinderen dit als negatief ervaren?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_155353502
Wow Chanty, dit verhaal had ik niet achter je gezocht. Je bent zo mooi en je komt zo sterk en zelfverzekerd over. En dat ben je nu waarschijnlijk ook wel, maar je moest blijkbaar wel van ver komen. :* voor jou.

En benieuwd naar het verhaal van Twinkle.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:22:42 #7
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_155354234
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:59 schreef Kyara het volgende:
Wow Chanty, dit verhaal had ik niet achter je gezocht. Je bent zo mooi en je komt zo sterk en zelfverzekerd over. En dat ben je nu waarschijnlijk ook wel, maar je moest blijkbaar wel van ver komen. :* voor jou.

En benieuwd naar het verhaal van Twinkle.
Ik ben niet altijd zo zelfverzekerd als ik over kom. Het is echt een beschermingsmechanisme dat ik mezelf heb aangeleerd naar vreemden toe om me niet kwetsbaar of onzeker op te stellen (laat je angst zien en ze pakken je immers daarop). Gaat volautomatisch tegenwoordig. Daarom ben ik ook altijd bang dat ik met een meet arrogant overkom omdat ik het eigenlijk heel eng vind en me wat afscherm. "Grappig" genoeg zijn het altijd de mensen die ik vertrouw, die me uiteindelijk pijn doen :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_155354469
Ja, dat moet echt heel naar zijn ;(
Ja, zo'n houding kan intimiderend werken. Zeker gecombineerd met je knappe vertoning (want dat ben je nu eenmaal). Zo zie je ook maar weer hoe fijn het is om achtergronden te kennen. Denk dat niemand je nu arrogant zal vinden. En ik vind het daarom ook extra knap dat je je nu met je verhaal zo kwetsbaar durft op te stellen!
pi_155356206
Chanty wat dapper dat je je hele verhaal hebt gedeeld met ons. En wie zegt dat de gebeurtenissen je eigen schuld zijn, die is niet goed wijs. Dit hoort niet en zou gewoon niet moeten gebeuren. Ik ben onwijs blij voor je dat je er nu op terug kan kijken als een afgesloten periode. En dat alles nu beter is :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155359918
Ik heb even goed nagedacht hoe ik het verhaal omtrent mijn leventje ga vormgeven. Zet ik slechts een deel op papier of ga ik toch voor het hele verhaal zodat jullie echt een compleet beeld van mij krijgen? Ik kies voor het laatste. Daardoor is het wel een rete lang verhaal geworden. Sorry! Wellicht werkt het ook een beetje therapeutisch om het weer eens een keer voor mezelf uit te schrijven.

Ik heb het hele gebeuren een plekje gegeven en ik zal vast dingen vergeten zijn te beschrijven. dus mocht je vragen hebben, dan mag je die best stellen via dit topic of dm/pm. No problem :-)

Ik ben me ervan bewust dat sommige mensen andermans leed heel erg aantrekken, bewust of onbewust. Ik wil hen zelf de keuze hierin geven.

Dus voor de drama en het complete verhaal klik je op de eerste spoiler EN de tweede spoiler EN de derde spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen zin in drama maar wil je wel weten hoe het tegenwoordig met me gaat? Klik dan alleen op de tweede spoiler EN de derde spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het antwoord op Chanty’s vraag vind je onder de derde spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155359974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd zo zelfverzekerd als ik over kom. Het is echt een beschermingsmechanisme dat ik mezelf heb aangeleerd naar vreemden toe om me niet kwetsbaar of onzeker op te stellen (laat je angst zien en ze pakken je immers daarop). Gaat volautomatisch tegenwoordig. Daarom ben ik ook altijd bang dat ik met een meet arrogant overkom omdat ik het eigenlijk heel eng vind en me wat afscherm. "Grappig" genoeg zijn het altijd de mensen die ik vertrouw, die me uiteindelijk pijn doen :')
Jij en arrogant op een meet?
Neejoh mafkikkert, je bent lief en benaderbaar :*
pi_155360772
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:26 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jij en arrogant op een meet?
Neejoh mafkikkert, je bent lief en benaderbaar :*
Ja, dit! Ik vond het hartstikke leuk om je te ontmoeten!
Wat een heftig verhaal weer trouwens. Je bent een mooi mens :*

Twinkle, jij ook al zulke heftigheid. Kan niet anders dan m'n pet afnemen voor je veerkracht. Jij komt er zeker wel, voor zover je er niet al bent :)
Maar weet je wat ik me dan afvraag? Waarom neemt iemand als je moeder (of je vader) dan kinderen?
Home is where the O+ is...
pi_155361126
Jeetje Twinkle, wat een sterke vrouw ben jij. :*
Ook al zo'n heftige jeugd. Maar wat een doorzettingsvermogen. O+
pi_155362109
Jemig Tinkle wat een heftige jeugd heb jij gehad. :* Ontzettend knap dat je zonder enige hulp toch zover bent gekomen. Petje af!
pi_155362178
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:55 schreef Cwen het volgende:

[..]

Maar weet je wat ik me dan afvraag? Waarom neemt iemand als je moeder (of je vader) dan kinderen?
Ja goeie ... :')
Geen idee wat they were thinking ... Het antwoord ga ik ook nooit krijgen denk ik. En dat hoeft ook niet .. tis goed zo :Y
pi_155362695
Wow, Twinkle, jeetjemina. Veerkracht is nog echt een understatement. Ik vind het zo ongelooflijk dat je zo weinig kunt meekrijgen van thuis, aan liefde, opvoeding, normen en waarden, en zelfwaarde en dat het je dan toch lukt om het zo voor elkaar te hebben, zoveel te bereiken, zowel op persoonlijk vlak als in je werk. Daar moet een enorme hoeveelheid aan kracht en ook levenslust achter zitten. En gelukkig ook een paar heel goede mensen om je heen. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155362714
Twinkle wat een heftige jeugd :*
En wat fijn dat je voor je eigen geluk gekozen hebt ipv in het verleden blijven hangen
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:00:14 #18
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_155362909
Twinkle, wat een ontzettend heftig verhaal! Fijn dat je emotioneel en sociaal nu in het rustige vaarwater zit.
Nu nog dat felbegeerde diploma halen, maar dat gaat je zeker lukken meadje :* !
pi_155363283
Man, Twink, wat een verhaal. Je komt over als iemand die weet wat ze wil. Sterk, en liefdevol.

Verder moest ik hard lachen om je zwangerschapstest in de dierentuin _O-
pi_155363306
Twinkle, ik zat echt aan mijn beeldscherm gekluisterd, wat een verhaal. En alle respect voor jou, het was allemaal echt niet niks!

Waar ik wel benieuwd naar ben: hoe is het afgelopen met je oudere zus?
pi_155363394
Chanty je bent een tof mens O+ ik heb je verhaal in een ruk uitgelezen. En je schrijft zo leuk O+ ondanks de heftigheid en emotie in je verhaal.

Twinkle wat een herkenbaarheid op sommige vlakken ;( (al heb jij het vele malen heftiger meegemaakt..) ik lees alle verhalen, pesten, weinig zelfvertrouwen, etc. maar een stabiele thuisbasis. En ik vroeg me al af of ik de enige was die geen veilige thuishaven had. Ademloos zitten lezen. Respect dat je dat zo open en bloot durft te schrijven.
pi_155363513
Jemig Twinkle... ik ben bijna in staat om naar je toe te rijden om je een ontzettend stevige knuffel te geven... Wat een verhaal!! En wat heb je dat ontzettend goed voor de buitenwereld verborgen gehouden!!
Goed, in 2004 was ik zelf ook nog zo'n gup... weliswaar wel (assistent)bedrijfsleider, maar zo groen als gras, vreselijk naïef en goedgelovig (je herinnert je vast het akkefietje met P. nog wel ;) ). Ik vond je geweldig toen! Mooi, slank (in tegenstelling tot mezelf) en dat haar van je idd... O+ O+ /jaloers!

Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik je heb mogen leren kennen. 2004 was een geweldig jaar (zeker Sinterklaas O+ ) en ik ben zo ontzettend blij dat jij P. hebt leren kennen. Zo'n geweldige vent verdien je ook! :*
pi_155363703
Mijn oudere zus kwam in een instelling voor mensen met een beperking. Daar is ze de 'pienterste' van het stel als ik het zo mag noemen.

In de loop der jaren is ze steeds een beetje losser gelaten door de leiding.. in hele kleine stapjes met hier en daar een terugval. Nu is de situatie al een aantal jaren zo dat ze op zichzelf woont met begeleiding vanuit die instelling. Haar financieen worden daar beheerd en ze krijgt wekelijks zakgeld voor de boodschappen. Allemaal heel beschermd en afgedekt met weinig risico. Ze woont vlak bij mijn moeder, in hetzelfde dorp waar ik woon. Dus we komen elkaar nog wel eens tegen maar dan doe ik net of ze niet bestaan. En zij ook. Ik had laatst een feestje waar mijn moeder ook was. Ik had een beetje schrik dat mijn moeder naar ons toe zou komen en zou zeggen: djennnaaaa booooaz oma hier! Maar dat gebeurde gelukkig niet.

Van mensen die we allebei kennen hoor ik soms de wildste verhalen (die kennen het verhaal niet zoals hierboven beschreven) en tegen hen zegt mijn moeder 'dat ze geeeeen idee heeft waarom ze haar kleinkinderen nooit ziet'. Think twice :{ .. nee sorry geen tweede kans meer. Ze heeft er al honderden gehad.
pi_155363704
Jeetje Twinkle, ik ben echt oprecht verdrietig van jouw verhaal. En wil je ook heel graag een (virtuele) knuffel geven. En je mag echt trots zijn op wat je hebt bereikt. En die studie... dat ga je ook gewoon redden :*

En moest ook wel lachen om je testverhaal. Ik wist niet meer dat jij dat was. Maar was in de dierentuin bij mij in de stad toch?
pi_155363759
Uhh ja dat klopt Kyara :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')