abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:14:58 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155211488
Even een rustmomentje inlassen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:27:27 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155211845
totnutoe, ophouden nu. Als je wat inhoudelijks te melden hebt ben je helemaal welkom maar die joligheid laat je maar achterwege.

Wat cad en haar filmpje betreft is deze pas gepost door haar naar herhaaldelijk aandringen van anderen, dat geeft haar wat mij betreft genoeg recht op coulance, had het maar niet gevraagd moet worden.

Anyway, accepteer de discussie die er uit een post komt en anders start je maar een blog waar je zelf kan kiezen welk commentaar mag blijven en welke weg moet.

Nu weer terug naar het verwerken van foetussen in lippenstift of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155211960
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef jogy het volgende:
totnutoe, ophouden nu. Als je wat inhoudelijks te melden hebt ben je helemaal welkom maar die joligheid laat je maar achterwege.

Wat cad en haar filmpje betreft is deze pas gepost door haar naar herhaaldelijk aandringen van anderen, dat geeft haar wat mij betreft genoeg recht op coulance, had het maar niet gevraagd moet worden.

Anyway, accepteer de discussie die er uit een post komt en anders start je maar een blog waar je zelf kan kiezen welk commentaar mag blijven en welke weg moet.

Nu weer terug naar het verwerken van foetussen in lippenstift of zo.
ik geloof het wel jogy, ik ga iets nuttigs doen
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:17:52 #129
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155213640
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:02 schreef mootie het volgende:

[..]

De doodsoorzaak staat er gewoon bij. Overdosis antihistamines.
Nee , staat er niet bij , is een aanname

, though the manner of death is undetermined, Medical Examiner Lynda Biedrzycki said in a prepared statement.
There is only one religion
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:39:58 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155214300
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee , staat er niet bij , is een aanname

, though the manner of death is undetermined, Medical Examiner Lynda Biedrzycki said in a prepared statement.
Scherp!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:47:45 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155214557
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef jogy het volgende:

Nu weer terug naar het verwerken van foetussen in lippenstift of zo.
wait wut? :o

Ik heb iets gemist, ik weet dat er rare dingen in make-up word verwerkt ...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:49:01 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155214603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

wait wut?

Ik heb iets gemist, ik weet dat er rare dingen in make-up word verwerkt ...
_O-. Sorry, het was wat gechargeerd. Waarschijnlijk wordt dat (nog ) niet gedaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_155215010
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 15:27 schreef jogy het volgende:
totnutoe, ophouden nu. Als je wat inhoudelijks te melden hebt ben je helemaal welkom maar die joligheid laat je maar achterwege.

Wat cad en haar filmpje betreft is deze pas gepost door haar naar herhaaldelijk aandringen van anderen, dat geeft haar wat mij betreft genoeg recht op coulance, had het maar niet gevraagd moet worden.

Anyway, accepteer de discussie die er uit een post komt en anders start je maar een blog waar je zelf kan kiezen welk commentaar mag blijven en welke weg moet.

Nu weer terug naar het verwerken van foetussen in lippenstift of zo.
Wat een vreselijke nonsens. Dat filmpje werd gedumpt nadat Cc vroeg welke invloed men dan wilde uitoefenen. Dat was alles.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:30:13 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_155215831
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 16:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

wait wut? :o

Ik heb iets gemist, ik weet dat er rare dingen in make-up word verwerkt ...
Het verschil tussen cellen die daadwerkelijk van een foetus komen en cellen uit een kweeklijn die ooit tientallen jaren geleden begonnen is met cellen uit een foetus is wat te subtiel voor het algemene internet publiek ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 17:43:00 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155216190
http://fortune.com/2015/08/13/seattle-gender-neutral-restrooms/

en op school

http://www.ctvnews.ca/can(...)wa-schools-1.2514473

wat een onzin allemaal, lijkt wel alsof ze je proberen wat aan te praten :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155216245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
http://fortune.com/2015/08/13/seattle-gender-neutral-restrooms/

en op school

http://www.ctvnews.ca/can(...)wa-schools-1.2514473

wat een onzin allemaal, lijkt wel alsof ze je proberen wat aan te praten :{
Wat is precies jouw probleem met genderneutraliteit en al die andere -genders ?
Of woon je toevallig in Staphorst.

Kan iemand anders uitleggen wat er precies BNW aan is? Heb het al eens eerder voorbij zien komen en ik snap het niet?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155216418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:45 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat is precies jouw probleem met genderneutraliteit en al die andere -genders ?
Of woon je toevallig in Staphorst.

Kan iemand anders uitleggen wat er precies BNW aan is? Heb het al eens eerder voorbij zien komen en ik snap het niet?
Mindcontrol, geloof ik. Ofzo.
pi_155216566
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:
http://fortune.com/2015/08/13/seattle-gender-neutral-restrooms/

en op school

http://www.ctvnews.ca/can(...)wa-schools-1.2514473

wat een onzin allemaal, lijkt wel alsof ze je proberen wat aan te praten :{
Wat proberen ze je dan aan te praten?

Ik kan trouwens niet vinden of die toiletten naast de gewone komen, of dat het hele jongens/meisjestoilet af wordt geschaft.
pi_155216655
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat proberen ze je dan aan te praten?

Ik kan trouwens niet vinden of die toiletten naast de gewone komen, of dat het hele jongens/meisjestoilet af wordt geschaft.
In dat eerste bericht is het me ook niet helemaal duidelijk maar op die school wordt er een nieuw toilet gebouwd zoals ik het begrijp.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155216797
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 17:59 schreef Divje het volgende:

[..]

In dat eerste bericht is het me ook niet helemaal duidelijk maar op die school wordt er een nieuw toilet gebouwd zoals ik het begrijp.
Het is dus alleen voor kinderen die genderdisforie hebben. De rest blijft allemaal bij het oude.
pi_155216980
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is dus alleen voor kinderen die genderdisforie hebben. De rest blijft allemaal bij het oude.
:Y
Vind het persoonlijk een goede zaak dat genderdysforie meer geaccepteerd raakt.

Maar ben erg benieuwd wat de redenen zijn om dit als BNW te bestempelen. Als dit weer over die normen & waarden gaat waar cad het eerder over had, dan vraag ik me af waar haar normen en waarden liggen. Ergens op de bible-belt wrs.

Maargoed, daar is niks BNW's aan. Dus een á twee linkjes plaatsen en iets raaskallen over aanpraten zonder verder BNW-waardig complot is zó zinloos :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155217011
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is dus alleen voor kinderen die genderdisforie hebben. De rest blijft allemaal bij het oude.
Dus niks complot. Gewoon die kinderen faciliteiten bieden waar ze zich op hun gemak voelen. Al vind ik zelf dat het best een beetje overdreven is. Doe dan gewoon 1 toilet voor iedereen.
pi_155217062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus niks complot. Gewoon die kinderen faciliteiten bieden waar ze zich op hun gemak voelen. Al vind ik zelf dat het best een beetje overdreven is. Doe dan gewoon 1 toilet voor iedereen.
Jij hebt er dus geen problemen mee als je zit te kleien om dan in het hokje naast je zo'n mannelijke kletterende straal te horen incl scheet & zucht van opluchting? My woman O+

Ik ben voor gedeelde kleedruimtes in het zwembad en bij sport trouwens, maar dat heeft andere redenen.
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:16:37 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155217098
Iemand verwoord het goed:

There’s one more, seriously dark element to the promotion of the ‘trans kids’ phenomenon: it’s being pushed by adult trans activists as a way of pursuing their own interests and agenda. More and more trans campaigners are using ‘trans kids’ effectively as a moral shield, hoping that if they can convince the world that transgenderism is something that emerges as early as three or four then it must be natural, good, healthy, and thus should be insulated from criticism.

That is, they’re effectively experimenting on children, both socially and medically, both through filling kids’ heads with nonsense about dysphoria and offering them drugs, in order to advance their own adult demands for greater recognition. This is repulsive, the creation of a new generation of castratos who are paraded and praised in public by self-serving trans activists who only want more political clout and respect. Stop it. Let kids be kids. A boy who plays with dolls is not trans or dysphoric – he’s just a boy who plays with dolls.


Zo'n plee is nergens voor nodig. Er zijn niet eens zoveel transgender kids op een school net alsof daar tientallen van rondlopen, bovendien zodra ze ervan gebruik maken worden ze evengoed nog gebullied.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_155217228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Iemand verwoord het goed:

There’s one more, seriously dark element to the promotion of the ‘trans kids’ phenomenon: it’s being pushed by adult trans activists as a way of pursuing their own interests and agenda. More and more trans campaigners are using ‘trans kids’ effectively as a moral shield, hoping that if they can convince the world that transgenderism is something that emerges as early as three or four then it must be natural, good, healthy, and thus should be insulated from criticism.

That is, they’re effectively experimenting on children, both socially and medically, both through filling kids’ heads with nonsense about dysphoria and offering them drugs, in order to advance their own adult demands for greater recognition. This is repulsive, the creation of a new generation of castratos who are paraded and praised in public by self-serving trans activists who only want more political clout and respect. Stop it. Let kids be kids. A boy who plays with dolls is not trans or dysphoric – he’s just a boy who plays with dolls.


Zo'n plee is nergens voor nodig. Er zijn niet eens zoveel transgender kids op een school net alsof daar tientallen van rondlopen, bovendien zodra ze ervan gebruik maken worden ze evengoed nog gebullied.
Bron graag. Wie is die iemand? Waar komt dit vandaan?
Ging het in je eerdere linkje trouwens niet over een high school? Daar zitten geen 3-4 year olds he.
Er is trouwens niks mis mee om een kind uit te leggen dat het niet raar is om aan je geslacht te twijfelen. Genoeg gevallen waarbij dit niet gedaan word, en die kinderen raken door hun twijfels geïsoleerd, depressief en sommige plegen zelfs zelfmoord. Een beetje educatie is wat dat betreft wel gewenst.

Het zit in je, of het zit niet in je. Het word je niet op latere leeftijd aangepraat, en dat hele drugs-verhaal is helemaal van de zotte. Alsof dat invloed heeft op de seksualiteit van een kind. No way josé

Je zegt dat je geen reli-nut bent maar je teksten lijken daar wel vandaan te komen. En nogmaals, wat is je eigen mening ipv steeds met de mening van iemand anders te schermen?
Jouw 'eigen mening' bestaat in deze uit een paar aannames.

[ Bericht 2% gewijzigd door Divje op 14-08-2015 18:28:46 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:33:30 #146
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_155217527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:21 schreef Divje het volgende:

[..]

Er is trouwens niks mis mee om een kind uit te leggen dat het niet raar is om aan je geslacht te twijfelen. Genoeg gevallen waarbij dit niet gedaan word, en die kinderen raken door hun twijfels geïsoleerd, depressief en sommige plegen zelfs zelfmoord. Een beetje educatie is wat dat betreft wel gewenst.

Nou mag hopen dat jij nooit kinderen krijgt dan. Een kind van 3 gaan vertellen dat het niet raar is om aan haar of zijn geslacht te twijfelen..........

Dat snapt een kind van die leeftijd helemaal niet en daar moet je een kind helemaal niet mee lastig vallen. Als een kind een transgender is komt het daar vanzelf wel achter op den duur. Daar hoeven niet van te voren allemaal maatregelen voor genomen te worden. Laat staan DRUGS in gegooit te worden.

Kinderen tot 5 zijn sponzen, die zuigen alles op wat ze horen. Het is dus heel belangrijk wat voor informatie je ze voedt. En zulk soort info hebben ze geen jota aan.
Feyenoord!
pi_155217590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou mag hopen dat jij nooit kinderen krijgt dan. Een kind van 3 gaan vertellen dat het niet raar is om aan haar of zijn geslacht te twijfelen..........

Dat snapt een kind van die leeftijd helemaal niet en daar moet je een kind helemaal niet mee lastig vallen. Als een kind een transgender is komt het daar vanzelf wel achter op den duur. Daar hoeven niet van te voren allemaal maatregelen voor genomen te worden. Laat staan DRUGS in gegooit te worden.

Kinderen tot 5 zijn sponzen, die zuigen alles op wat ze horen. Het is dus heel belangrijk wat voor informatie je ze voedt. En zulk soort info hebben ze geen jota aan.
Brilletje vergeten? Je legt me woorden in de mond. :{w
Het dikgedrukte ben ik het mee eens, en op dát moment is educatie wat dit betreft gewenst.
Dat drugs-gedoe geloof ik dus geen kut van, zijn daar bronnen van?

Heb je zelf kinderen trouwens? Ik heb geen kinderwens overigens :)
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:37:34 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_155217625
Het voordeel van het wereldwijd pushen van het homohuwelijk en holebi-relaties, is dat we steeds meer groeien richting een samenleving waarin het gay-koppel de standaard vormt en kinderen via IVF verwekt worden. Als je vervolgens zorgt dat je – als gevolg van transgender studies – kinderen op de wereld zet die “van nature” transgender of gay zijn, dan geef je invulling aan een hogere agenda. Het doel van de NWO is namelijk om de natuurlijke reproductie van de mens “uit te ontwikkelen”. Zoals je bij planten en dieren ook bepaalde eigenschappen “uit kunt ontwikkelen” (genetisch modificeren). Daarmee kun je binnen enkele generaties de bevolkingsgroei volledig zelf reguleren.

komt van Vrijland maar die mag niet hier dacht ik :{w

http://www.blikopnieuws.n(...)toiletten-op-scholen :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 18:38:56 #149
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_155217655
Mogen we uberhaupt nog wel onszelf zijn?
De eu wil al experimenteren met hormoonshots in mannen(aankomende vaders) om er meer vrouwelijkheid in te krijgen enz.
http://nieuws.leidenuniv.(...)-vadergevoel-op.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)ders_met_empath.html
There is only one religion
pi_155217907
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2015 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Het voordeel van het wereldwijd pushen van het homohuwelijk en holebi-relaties, is dat we steeds meer groeien richting een samenleving waarin het gay-koppel de standaard vormt en kinderen via IVF verwekt worden. Als je vervolgens zorgt dat je – als gevolg van transgender studies – kinderen op de wereld zet die “van nature” transgender of gay zijn, dan geef je invulling aan een hogere agenda. Het doel van de NWO is namelijk om de natuurlijke reproductie van de mens “uit te ontwikkelen”. Zoals je bij planten en dieren ook bepaalde eigenschappen “uit kunt ontwikkelen” (genetisch modificeren). Daarmee kun je binnen enkele generaties de bevolkingsgroei volledig zelf reguleren.

komt van Vrijland maar die mag niet hier dacht ik :{w

http://www.blikopnieuws.n(...)toiletten-op-scholen :{
Zelden zoveel onzin gelezen. Maar ja, Vrijland :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')