abonnement Unibet Coolblue
pi_155430809
:D
pi_155431019
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dus je gebruikt cheats en vervolgens in r*een kut bedrijf.

Jaja _O-
Nah geen cheats alleen vliegtuigen en geld en dieren spawnen en zo. Vind het een beetje triest om tegen andere te cheaten. En ze zijn een kutbedrijf omdat het nodig is om zulke dingen te doen. Niet omdat ik gebanned was. Ze hadden gewoon zelf dieren in online moeten zetten en grote vliegtuigen laten spawnen en die shark cards zijn al helemaal een jodenstreek. Is toch belachelijk dat ze er nog steeds na 2 jaar 60 euro voor vragen en dan niet eens dieren in online hebben. Dat is zo'n beetje de reden dat ik het spel 2x had gekocht. Dacht ik eindelijk een beetje te kunnen jagen. Maar ze blijven dingen patchen. Je hebt heel veel voertuigen die je niet kan hebben in online. Er zijn geen dieren. Er ontbreekt gewoon zo veel. Te weinig interieur locaties. Veel voertuigen ontbreken, leuke plekken waar je eerst nog wel binnen kon komen zijn nu ook weggehaald. En dan vinden ze het gek dat mensen hun eigen lol proberen te maken.
pi_155431098
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:05 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Nah geen cheats alleen vliegtuigen en geld en dieren spawnen en zo. Vind het een beetje triest om tegen andere te cheaten. En ze zijn een kutbedrijf omdat het nodig is om zulke dingen te doen. Niet omdat ik gebanned was. Ze hadden gewoon zelf dieren in online moeten zetten en grote vliegtuigen laten spawnen en die shark cards zijn al helemaal een jodenstreek. Is toch belachelijk dat ze er nog steeds na 2 jaar 60 euro voor vragen en dan niet eens dieren in online hebben. Dat is zo'n beetje de reden dat ik het spel 2x had gekocht. Dacht ik eindelijk een beetje te kunnen jagen. Maar ze blijven dingen patchen. Je hebt heel veel voertuigen die je niet kan hebben in online. Er zijn geen dieren. Er ontbreekt gewoon zo veel. Te weinig interieur locaties. Veel voertuigen ontbreken, leuke plekken waar je eerst nog wel binnen kon komen zijn nu ook weggehaald. En dan vinden ze het gek dat mensen hun eigen lol proberen te maken.
Tja het blijft cheaten. Snap je wel maar we zijn allemaal akkoord gegaan met de voorwaarden dus wist je dat gebruik van mods je een ban op kon leveren en dan met name money drops.
Tis balen dat je geld straks weg is. Maar ja het was slim geweest 1 garage met dure auto's te hebben.
Ik heb dat gedaan voor de verkoop als ik straks weer mag. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_155431142
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tja het blijft cheaten. Snap je wel maar we zijn allemaal akkoord gegaan met de voorwaarden dus wist je dat gebruik van mods je een ban op kon leveren en dan met name money drops.
Tis balen dat je geld straks weg is. Maar ja het was slim geweest 1 garage met dure auto's te hebben.
Ik heb dat gedaan voor de verkoop als ik straks weer mag. :)
Dat is wel slim ja, maar als je 10 keer de duurste auto heb van je ook wel op denk ik. Ik weet nog niet of ze geld hebben weggehaald. Ik heb eigenlijk nooit voor mezelf geld gespawned, kreeg het meestal van anderen. Ik gebruik voornamelijk dingen spawnen en zo dus ik weet nog niet eens hoe ik gebanned ben. Ik heb denk ik al 3 maanden lang elke dag dat ik speelde wel wat geld van iemand ontvangen, dus ik vraag me af hoelang ze terug in de tijd gaan kijken.

Maar online boeiit me toch niet zoveel meer eigenlijk. Ik speel het alleen af en toe tot er een beter alternatief is (MTA, FiveM, GTA-MP, etc)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:45:32 #255
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155431942
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Bij deze heeft de helft een ban. _O-
Volgens mij een veel voorkomend probleem :X
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:48:12 #256
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155431963
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:05 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Nah geen cheats alleen vliegtuigen en geld en dieren spawnen en zo. Vind het een beetje triest om tegen andere te cheaten. En ze zijn een kutbedrijf omdat het nodig is om zulke dingen te doen. Niet omdat ik gebanned was. Ze hadden gewoon zelf dieren in online moeten zetten en grote vliegtuigen laten spawnen en die shark cards zijn al helemaal een jodenstreek. Is toch belachelijk dat ze er nog steeds na 2 jaar 60 euro voor vragen en dan niet eens dieren in online hebben. Dat is zo'n beetje de reden dat ik het spel 2x had gekocht. Dacht ik eindelijk een beetje te kunnen jagen. Maar ze blijven dingen patchen. Je hebt heel veel voertuigen die je niet kan hebben in online. Er zijn geen dieren. Er ontbreekt gewoon zo veel. Te weinig interieur locaties. Veel voertuigen ontbreken, leuke plekken waar je eerst nog wel binnen kon komen zijn nu ook weggehaald. En dan vinden ze het gek dat mensen hun eigen lol proberen te maken.
Er ontbreekt inderdaad een hoop, en sommige cheaters/modders compenseren dit >:) . Maar waar zou rockstar anders de grens moeten trekken qua modden?
pi_155431983
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:48 schreef KempiX23 het volgende:

[..]

Er ontbreekt inderdaad een hoop, en sommige cheaters/modders compenseren dit >:) . Maar waar zou rockstar anders de grens moeten trekken qua modden?
Bij bijna alle online spellen zit de grens bij: "Zolang anderen er maar geen nadelige effecten van ondervinden".

Ik kan me voorstellen dat als je een competitief spel speelt en je loopt keihard te aimbotten of wallhacken je anderen daar nadelig mee beïnvloed. Als je in de freeroam van GTA een beetje leuke voertuigen loopt te spawnen verdien je toch geen ban :') De computer bedonderen mag maar andere spelers niet. Daar zit de grens imho
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:55:30 #258
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155432028
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:49 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Bij bijna alle online spellen zit de grens bij: "Zolang anderen er maar geen nadelige effecten van ondervinden".

Ik kan me voorstellen dat als je een competitief spel speelt en je loopt keihard te aimbotten of wallhacken je anderen daar nadelig mee beïnvloed. Als je in de freeroam van GTA een beetje leuke voertuigen loopt te spawnen verdien je toch geen ban :') De computer bedonderen mag maar andere spelers niet. Daar zit de grens imho
Ja. Ik ben het wel met je eens. Ik had met 9/10 hackers ook totaal geen probleem.
Er zijn echter van die eikeltjes die je in passive mode nog doden, of de hele map bestoken met een komeet of wat ze ook doen :'( :'(
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:56:18 #259
302403 KempiX23
Voetbal Analist
pi_155432035
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:49 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Bij bijna alle online spellen zit de grens bij: "Zolang anderen er maar geen nadelige effecten van ondervinden".

Ik kan me voorstellen dat als je een competitief spel speelt en je loopt keihard te aimbotten of wallhacken je anderen daar nadelig mee beïnvloed. Als je in de freeroam van GTA een beetje leuke voertuigen loopt te spawnen verdien je toch geen ban :') De computer bedonderen mag maar andere spelers niet. Daar zit de grens imho
En volgens mij gebruiken die vaak de zelfde cheats als de 'good guys'
pi_155432042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:55 schreef KempiX23 het volgende:

[..]

Ja. Ik ben het wel met je eens. Ik had met 9/10 hackers ook totaal geen probleem.
Er zijn echter van die eikeltjes die je in passive mode nog doden, of de hele map bestoken met een komeet of wat ze ook doen :'( :'(
Ja wat je daar aan hebt zal ik nooit begrijpen. Lijkt me weinig leuks aan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:56 schreef KempiX23 het volgende:

[..]

En volgens mij gebruiken die vaak de zelfde cheats als de 'good guys'
Het zit inderdaad wel vaak in hetzelfde menu
pi_155432417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:05 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Nah geen cheats alleen vliegtuigen en geld en dieren spawnen en zo. Vind het een beetje triest om tegen andere te cheaten. En ze zijn een kutbedrijf omdat het nodig is om zulke dingen te doen. Niet omdat ik gebanned was. Ze hadden gewoon zelf dieren in online moeten zetten en grote vliegtuigen laten spawnen en die shark cards zijn al helemaal een jodenstreek. Is toch belachelijk dat ze er nog steeds na 2 jaar 60 euro voor vragen en dan niet eens dieren in online hebben. Dat is zo'n beetje de reden dat ik het spel 2x had gekocht. Dacht ik eindelijk een beetje te kunnen jagen. Maar ze blijven dingen patchen. Je hebt heel veel voertuigen die je niet kan hebben in online. Er zijn geen dieren. Er ontbreekt gewoon zo veel. Te weinig interieur locaties. Veel voertuigen ontbreken, leuke plekken waar je eerst nog wel binnen kon komen zijn nu ook weggehaald. En dan vinden ze het gek dat mensen hun eigen lol proberen te maken.
Voor zover ik weet kan je gewoon jagen in online, ik rij regelmatig een hert met down-syndroom aan die mijn fel rode monstertruck van 500 meter afstand niet aan ziet komen.
Daarnaast ben je gebanned door een automatisch systeem. Je hebt dingen gespawned en dat systeem kan niet zien of andere mensen er last van hebben.
Ik ben het eens met de sharkcards, die zijn gewoon belachelijk. Maar met wat moeite kan je dmv heists best veel geld verdienen. Hack is gewoon ban, dat weet je van tevoren. ;)
pi_155432458
Ja je kan jagen in online dankzij mensen die dieren spawnen

En ja klopt ook wel, regels zijn regels, ik vind het gewoon jammer dat ze het zelf niet wat leuker hebben gemaakt.

Ik kan niet wachten op de multiplayer mods die gebaseerd zijn op de singleplayer, daar hoef je niet te hacken maar kan je helemaal zelf je eigen dedicated server maken met mods. En het is tenminste in een levendigere omgeving. Ik vind het gewoon zo jammer hoe GTA Online zo leeg en dood aanvoelt vergeleken met de singleplayer. Maar ja de singleplayer heeft dan weer geen andere spelers. Dus ik hoop echt dat we snel MTA, FiveM, GTA-MP krijgen. Benieuwd wie er als eerste komt. FiveM is al uit maar ik vind dat persoonlijk nog een drama om te spelen en GTA-MP ziet er heel veelbelovend uit, zeker de map editor. Alleen is die nog niet gereleased.
pi_155432540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:28 schreef aanstootgevende het volgende:
Ja je kan jagen in online dankzij mensen die dieren spawnen

Waar heb je het over?
pi_155437386
Ik ben weer in Nederland en heb geen ban.

Maar zijn er nog mensen met wie tr spelen valt _O-
pi_155439253
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:26 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet kan je gewoon jagen in online, ik rij regelmatig een hert met down-syndroom aan die mijn fel rode monstertruck van 500 meter afstand niet aan ziet komen.
Ik betwijfel het. Ik heb nog nooit een hert gezien in multiplayer. :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer in Nederland en heb geen ban.

Maar zijn er nog mensen met wie tr spelen valt _O-
Niet zo heel veel meer, van wat ik lees. :+
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155439404
Zojuist overgestapt op windows 10, is wel echt ff wennen als je van 7 komt.
Zo maar eens GTA V installeren, zal wel weer lekker lang duren ;(
pi_155439735
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:33 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
GTA Online
pi_155445626
Jagen zou ik far cry nemen :+
Ich hock in meinem Bonker
pi_155445900
Ik jas jaqen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155446217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:01 schreef dolf1010 het volgende:
Zojuist overgestapt op windows 10, is wel echt ff wennen als je van 7 komt.
Zo maar eens GTA V installeren, zal wel weer lekker lang duren ;(
Ik twijfel nog of ik overga.

Geen zin om alles te backupen :')
pi_155450484
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:00 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik twijfel nog of ik overga.

Geen zin om alles te backupen :')
Ik was sowieso van plan om m'n pc weer eens te formatten dus kon net zo goed windows 10 uitproberen. Hij bevalt me steeds beter moet ik zeggen, misschien ook omdat ik overging van een illegale windows 7 naar een full version windows 10 met gratis office 365 en 1 TB onedrive.
pi_155450493
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:52 schreef Divje het volgende:
Ik jas jaqen :D
Die rijden we idd ook wel eens aan
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:09:23 #273
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_155453621
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 15:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer in Nederland en heb geen ban.

Maar zijn er nog mensen met wie tr spelen valt _O-
Hier nog 1 :)
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_155464627
Wellicht vanavond even online, mijn ban is inmiddels opgeheven en ben geldloos _O-
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:37:51 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_155465826
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:05 schreef LompeHork het volgende:
Wellicht vanavond even online, mijn ban is inmiddels opgeheven en ben geldloos _O-
:')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_155465851
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

:')
Heb nog wel een shitload aan dure auto's die ik kan verkopen voor een aantal miljoen, dus echt een probleem is het niet :7
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:41:29 #277
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_155465959
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:38 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Heb nog wel een shitload aan dure auto's die ik kan verkopen voor een aantal miljoen, dus echt een probleem is het niet :7
Ik heb m'n miljoenen die jij me had gegeven nog wel gewoon. _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_155467271
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb m'n miljoenen die jij me had gegeven nog wel gewoon. _O_
Gelukkig en mooi zo :D hoopte al dat er niemand geband was naar aanleiding van mijn acties :P
pi_155478036
Dus....ik heb geld nodig en hebdaarom de Pacific heist nog maar eens gestart.
Maar wat een klote-missie is die eerste met die foto's nemen zeg! Echt geen goed personeel meer te krijgen!

Ik wil eigenlijk deze hele heist vanavond nog afmaken...dus bij deze is iedereen die zin heeft uitgenodigd...dan lukt het misschien nog :X
pi_155480072
Nu niet meer dus...Er is gewoon niemand online
pi_155480869
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:03 schreef aiemkoel het volgende:
Dus....ik heb geld nodig en hebdaarom de Pacific heist nog maar eens gestart.
Maar wat een klote-missie is die eerste met die foto's nemen zeg! Echt geen goed personeel meer te krijgen!

Ik wil eigenlijk deze hele heist vanavond nog afmaken...dus bij deze is iedereen die zin heeft uitgenodigd...dan lukt het misschien nog :X
Sorry man maar ik mag dinsdag pas weer. :)

Heb nog wel een mooie glitch die ik met jullie wil delen waarmee je het cop uniform en het vuilnisman outfit kan bemachtigen zonder gebruik van mods.
Is er al een poosje en is prachtige en best lastige glitch.
Zal hem straks uittikken.
Ich hock in meinem Bonker
pi_155491143
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:03 schreef aiemkoel het volgende:
Dus....ik heb geld nodig en hebdaarom de Pacific heist nog maar eens gestart.
Maar wat een klote-missie is die eerste met die foto's nemen zeg! Echt geen goed personeel meer te krijgen!

Ik wil eigenlijk deze hele heist vanavond nog afmaken...dus bij deze is iedereen die zin heeft uitgenodigd...dan lukt het misschien nog :X
Ik ben bijna elke avond wel beschikbaar, maar ik kom pas online wanneer ik hier lees dat ik nodig ben. :)
Ik speel de heists overigens alleen maar met fokkers, dus als je twee gare vreemden hebt opgepikt dan pas ik. Random pickups = hoofdpijn.

Voor die specifieke missie is het het makkelijkst om zelf navigator te zijn en dan te gaan rijden.
Yep, de chauffeurs zijn niet nodig. Zo kun je rijden en tegelijkertijd op je telefoon kijken waar ze zitten en hoef je niet afhankelijk te zijn van een of andere prutser die gare instructies geeft of jouw (gare) instructies niet kan opvolgen.
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Sorry man maar ik mag dinsdag pas weer. :)

Heb nog wel een mooie glitch die ik met jullie wil delen waarmee je het cop uniform en het vuilnisman outfit kan bemachtigen zonder gebruik van mods.
Is er al een poosje en is prachtige en best lastige glitch.
Zal hem straks uittikken.
Oh, cop uniform. *O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155491391
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Sorry man maar ik mag dinsdag pas weer. :)

Heb nog wel een mooie glitch die ik met jullie wil delen waarmee je het cop uniform en het vuilnisman outfit kan bemachtigen zonder gebruik van mods.
Is er al een poosje en is prachtige en best lastige glitch.
Zal hem straks uittikken.
Die wil ik ook wel weten :D
pi_155493587
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik ben bijna elke avond wel beschikbaar, maar ik kom pas online wanneer ik hier lees dat ik nodig ben. :)
Ik speel de heists overigens alleen maar met fokkers, dus als je twee gare vreemden hebt opgepikt dan pas ik. Random pickups = hoofdpijn.

Voor die specifieke missie is het het makkelijkst om zelf navigator te zijn en dan te gaan rijden.
Yep, de chauffeurs zijn niet nodig. Zo kun je rijden en tegelijkertijd op je telefoon kijken waar ze zitten en hoef je niet afhankelijk te zijn van een of andere prutser die gare instructies geeft of jouw (gare) instructies niet kan opvolgen.

[..]

Oh, cop uniform. *O*
Ja dat weet ik...speel de heist allerminst voor de eerste keer. Maar zelfs als je navigator bent weten ze het nog te verknallen. Overigens gisteren net na mijn laatste post nog een goed team bij elkaar weten te krijgen waarmee alle setups en de heist binnen 1,5u klaar waren.

Overigens krijg ik wel een voorkeur voor de 1-4 of 1-2 player missions die ik dan gewoon in m'n eentje doe. Ben ik in ieder geval verzekerd dat ik ze haal...Gaat alleen wat langzaam als je geld nodig hebt...
pi_155495902
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef aiemkoel het volgende:

Maar zelfs als je navigator bent weten ze het nog te verknallen.
Yep, dan rijden ze tegen 1 van die busjes aan waardoor je gelijk weer opnieuw kunt beginnen. Dit gebeurt zooo vaak. }:|

Ik wilde in het begin nog wel eens wat vreemden joinen, maar sommige missies en heists begin ik niet meer aan. Prison Break en Pacific? Vergeet het maar. Ik ram nog liever m'n hoofd door m'n beeldscherm heen.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155496754
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:06 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik wilde in het begin nog wel eens wat vreemden joinen, maar sommige missies en heists begin ik niet meer aan. Prison Break en Pacific? Vergeet het maar. Ik ram nog liever m'n hoofd door m'n beeldscherm heen.
En toch heb ik ook wel positieve ervaringen met randoms. Oké toegegeven, niet altijd, maar ik heb wel het idee dat de hoeveelheid trolls/noobs wel afgenomen is (misschien ligt het er ook aan dat ik iedereen onder de lvl 25 standaard kick :P )
pi_155497203
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:37 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

En toch heb ik ook wel positieve ervaringen met randoms. Oké toegegeven, niet altijd, maar ik heb wel het idee dat de hoeveelheid trolls/noobs wel afgenomen is (misschien ligt het er ook aan dat ik iedereen onder de lvl 25 standaard kick :P )
Oh, ik ook wel, zoals met een stel randoms probleemloos door Prison Break heen lopen. Bizar was dat. :D
Maar over het algemeen is het huilen geblazen. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155497530
Ik vind dat er wel wat meer tieten in dit topic mogen, anders zou de TT misleidend zijn natuurlijk O-)
pi_155497957
Astu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155502313
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:03 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

Die wil ik ook wel weten :D
Zal hem vanavond later uitleggen. Was erg laat thuis gisteren.
Ich hock in meinem Bonker
pi_155504691
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Astu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kan je me dit aandoen? :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155506151
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

hoe kan je me dit aandoen? :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D4v1ds moeder links :~
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155506365
:')
pi_155506512
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:38 schreef dolf1010 het volgende:

[..]

hoe kan je me dit aandoen? :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry. Hier, kun je even lekker je maaginhoud kwijt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155506635
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef d4v1d het volgende:
:')
Niet? Pics dan. Of filmpjes zijn ook wel oké. Maar niet dat ze naar de wc gaat, die mag je zelf houden. :*
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155507894
Lache joh. Force menu heeft een nieuwe manier van geld verkrijgen. Niet de moneybags, wat je nu direct een ban oplevert met de nieuwe anti cheat, maar je pikt het geld op van npc's. Tenminste zo ziet het systeem het. Geniaal ga ik vanavond gelijk testen als mn ban over is. :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_155509748
?!?!?!?!
Ik log deze avond gewoon aan op social club en wil online starten...krijg ik het character creation scherm...Volgens mij is mijn character naar de klote...hij bestaat nog wel op de social club webpagina, maar alle stats zijn leeg! :(
Zie m'n geld en hoeveel wapens enzo nog wel..maar 0 races gewonnen, 0 headshots etc.
Weet niet hoe ik dit terug moet krijgen :'(

Ga maar even in een hoekje huilen nu...


EDIT: Laat maar...hij doet het blijkbaar alweer...
Jeetje Rockstar....laat me niet zo schrikken man!

[ Bericht 8% gewijzigd door aiemkoel op 24-08-2015 21:02:55 ]
pi_155512515
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:55 schreef aiemkoel het volgende:
?!?!?!?!
Ik log deze avond gewoon aan op social club en wil online starten...krijg ik het character creation scherm...Volgens mij is mijn character naar de klote...hij bestaat nog wel op de social club webpagina, maar alle stats zijn leeg! :(
Zie m'n geld en hoeveel wapens enzo nog wel..maar 0 races gewonnen, 0 headshots etc.
Weet niet hoe ik dit terug moet krijgen :'(

Ga maar even in een hoekje huilen nu...


EDIT: Laat maar...hij doet het blijkbaar alweer...
Jeetje Rockstar....laat me niet zo schrikken man!
De stress droop er vanaf :P

:*
Ich hock in meinem Bonker
pi_155514010
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:55 schreef aiemkoel het volgende:
?!?!?!?!
Ik log deze avond gewoon aan op social club en wil online starten...krijg ik het character creation scherm...Volgens mij is mijn character naar de klote...hij bestaat nog wel op de social club webpagina, maar alle stats zijn leeg! :(
Zie m'n geld en hoeveel wapens enzo nog wel..maar 0 races gewonnen, 0 headshots etc.
Weet niet hoe ik dit terug moet krijgen :'(

Ga maar even in een hoekje huilen nu...

EDIT: Laat maar...hij doet het blijkbaar alweer...
Jeetje Rockstar....laat me niet zo schrikken man!
_O-
pi_155514028
en
Ich hock in meinem Bonker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')