abonnement Unibet Coolblue
pi_154862329
Help!

Ik ben onlangs 2 weken met vrienden op vakantie geweest en heb mijn stem daar achtergelaten.

Ik ben veel uitgegaan en heb de nodige alcohol gehad. In de laatste dagen van mijn vakantie begon ik mijn stem kwijt te raken en hees/schor te klinken.

Dit heb ik wel eens vaker gehad, maar dan hield ik me twee of drie dagen rustig en dan was het weer over. Echter duurt het nu al meer dan een week.

Ik drink veel water, doe eventjes rustig aan met alcohol en probeer niet te schreeuwen/hoesten/fluisteren. Helaas lijkt het allemaal niet te helpen.

Zijn er meer dingen die ik kan doen? Ik lees dat Thee met honing goed is, maar op andere websites vermelden ze juist dat je dat niet moet gebruiken. Moet ik ook bepaald voedsel vermijden? Veel zoete/honing drop nemen? Stomen?
  maandag 3 augustus 2015 @ 10:26:41 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_154862378
Naar de huisarts gaan is wellicht ook een optie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_154862408
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:26 schreef Megumi het volgende:
Naar de huisarts gaan is wellicht ook een optie.
Dat sowieso.
  maandag 3 augustus 2015 @ 11:44:55 #4
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_154863814
Vergeten in te pakken?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_154864009
Misschien moet je even de camping/resort oid. bellen om te kijken of ze hem daar hebben gezien :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:33:13 #6
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154864678
Probeer je stem zo min mogelijk te belasten, dus absoluut niet schreeuwen of fluisteren. Als je een keer iets moet zeggen gewoon doen natuurlijk (of je moet met een whiteboard en een marker willen rondzeulen _O- ).

Gorgelen met zout water en stomen kan helpen om het herstelproces te versnellen, maar je kunt het beste even langs de huisarts gaan voor tips. Meer dan een week is wel erg lang... ben je niet toevallig ook nog verkouden oid?
pi_154864842
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:33 schreef Azorius het volgende:
Probeer je stem zo min mogelijk te belasten, dus absoluut niet schreeuwen of fluisteren. Als je een keer iets moet zeggen gewoon doen natuurlijk (of je moet met een whiteboard en een marker willen rondzeulen _O- ).

Gorgelen met zout water en stomen kan helpen om het herstelproces te versnellen, maar je kunt het beste even langs de huisarts gaan voor tips. Meer dan een week is wel erg lang... ben je niet toevallig ook nog verkouden oid?
Klopt. Ik heb het wel eens vaker, maar meestal is dat met één of twee dagen weer over.
Nu al ruim een week. Nou heb ik wel heel gek gedaan (veel alcohol, iedere dag in discotheken,etc) dus ik kan me voorstellen dat het wat langer duurt. Echter begin ik me er nu wel aan te storen haha.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:15:08 #8
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_174370600


[ Bericht 100% gewijzigd door VAS op 12-10-2017 12:16:04 ]
't gaat
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')