abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:50:47 #51
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154635573
Voor het geval het anders overkomt: ik voelme dus niet een gepest kind ofzo he? In mijn karakter zitten trekken die het een kind in de sociale snelkookpan van een schoolklas moeilijk kunnen maken, maar het beeld van een gelukkige jeugd overheerst echt in mijn herinneringen.

:Y

Ik ga mijn beoogde opvolgster morgen een berichtje sturen, en ook de vraag van Razz beantwoorden.
Kwak
pi_154635793
Kwak O+
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 23:15:40 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154636120
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Uit Slank de zomer/herfst/etc in _O-

Waar het vaker niet dan wel over eten ging :+
Ah :) Ik ken ook best wat namen uit het Gezond Slank/Dieet topic, waaronder ook jouw naam :) Wel grappig dat we uiteindelijk allemaal hier weer terecht komen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 26 juli 2015 @ 12:58:45 #54
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154642956
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak en DAD en Amsel en XM en Phaidra ken ik van Bikram yoga toch :7

Kwak je verhaal O+ Je bent een topmens! Prachtig van binnen en van buiten.

Sorry dat mijn vraag nu pas komt. Vakantie- en zwangerhoofd :@ . Ik vroeg me af: je bent een sterke, vooruitstrevende vrouw; feministisch waar ik vaak denk 'Ach, laat maar' . Wat wil je M. hier van meegeven?
Ik hoop dat M van mij/ons mee krijgt dat er meer is dan het traditionele rolmodel man/vrouw. Dat meisjes ook dokter worden, of piloot, en jongens ook kraamverzorger of verpleegkundige. Ik probeer M speelgoed te geven dat hem interesseert, laatst was dat een pop. Maar hij vertoont ook enorme interesse in alles met wielen, dus auto's zullen binnenkort wel volgen. :+

Ik denk niet dat ik heel bewust allerlei dogma's aan hem mee ga geven, maar ik hoop dat in onze omgang met elkaar en hoe we praten over dingen thuis er vanzelf iets meekomt. J doet bijvoorbeeld best veel verzorgingstaken en huishoudelijke taken, en werkt net als ik vier dagen. We bespreken vaak hardop seksistische stereotiepen die we op tv of in de bladen zien...

Ik hoop dat ik hem kan meegeven dat ik vind dat vrouwen en mannen evenveel verantwoording hebben voor financiële onafhankelijkheid en zelf je zaakjes regelen.

Maarrrr t is ook mijn kleine lieverd, dus kan me best voorstellen dat ik langer dan nodig zijn wasjes voor hem draai als hij straks groter is :@
Kwak
pi_154646122
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 12:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik hoop dat M van mij/ons mee krijgt dat er meer is dan het traditionele rolmodel man/vrouw. Dat meisjes ook dokter worden, of piloot, en jongens ook kraamverzorger of verpleegkundige. Ik probeer M speelgoed te geven dat hem interesseert, laatst was dat een pop. Maar hij vertoont ook enorme interesse in alles met wielen, dus auto's zullen binnenkort wel volgen. :+

Ik denk niet dat ik heel bewust allerlei dogma's aan hem mee ga geven, maar ik hoop dat in onze omgang met elkaar en hoe we praten over dingen thuis er vanzelf iets meekomt. J doet bijvoorbeeld best veel verzorgingstaken en huishoudelijke taken, en werkt net als ik vier dagen. We bespreken vaak hardop seksistische stereotiepen die we op tv of in de bladen zien...

Ik hoop dat ik hem kan meegeven dat ik vind dat vrouwen en mannen evenveel verantwoording hebben voor financiële onafhankelijkheid en zelf je zaakjes regelen.

Maarrrr t is ook mijn kleine lieverd, dus kan me best voorstellen dat ik langer dan nodig zijn wasjes voor hem draai als hij straks groter is :@
O+

En 100% mee eens!
pi_154646265
Noh Kwak die laatste zin. O+

Wat een verhaal ook weer, maar er zijn gelukkig ook zoveel lieve mensen in je leven. *; Ik heb je struggles toen toastje er net was wel enigszins meegekregen, maar je bent op mij toch altijd als sterke, zelfstandige vrouw overgekomen en ik gun je alle geluk met je twee mannen en je mooie nieuwe huis! O+
pi_154648638
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 12:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik hoop dat M van mij/ons mee krijgt dat er meer is dan het traditionele rolmodel man/vrouw. Dat meisjes ook dokter worden, of piloot, en jongens ook kraamverzorger of verpleegkundige. Ik probeer M speelgoed te geven dat hem interesseert, laatst was dat een pop. Maar hij vertoont ook enorme interesse in alles met wielen, dus auto's zullen binnenkort wel volgen. :+

Ik denk niet dat ik heel bewust allerlei dogma's aan hem mee ga geven, maar ik hoop dat in onze omgang met elkaar en hoe we praten over dingen thuis er vanzelf iets meekomt. J doet bijvoorbeeld best veel verzorgingstaken en huishoudelijke taken, en werkt net als ik vier dagen. We bespreken vaak hardop seksistische stereotiepen die we op tv of in de bladen zien...

Ik hoop dat ik hem kan meegeven dat ik vind dat vrouwen en mannen evenveel verantwoording hebben voor financiële onafhankelijkheid en zelf je zaakjes regelen.

Maarrrr t is ook mijn kleine lieverd, dus kan me best voorstellen dat ik langer dan nodig zijn wasjes voor hem draai als hij straks groter is :@
Dat vind ik een heel mooi streven :) Blauw is voor jongens en roze voor meisjes, zo'n onzin. De hele speelgoedwinkel-brigade werkt eraan mee. Super dat je daar ook zo mee bezig bent :) Wij proberen dat ook heel erg te doen.
  zondag 26 juli 2015 @ 16:35:36 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_154649259
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 23:15 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah :) Ik ken ook best wat namen uit het Gezond Slank/Dieet topic, waaronder ook jouw naam :) Wel grappig dat we uiteindelijk allemaal hier weer terecht komen :s)
op het einde zijn we allemaal OUD :Y

Kwak, bedankt voor het delen van je verhaal. Veel wist ik al, veel nog niet. Ik vind je een tof wijf! O+
disclaimer
  Moderator zondag 26 juli 2015 @ 16:49:55 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154649745
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 12:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik hoop dat M van mij/ons mee krijgt dat er meer is dan het traditionele rolmodel man/vrouw. Dat meisjes ook dokter worden, of piloot, en jongens ook kraamverzorger of verpleegkundige. Ik probeer M speelgoed te geven dat hem interesseert, laatst was dat een pop. Maar hij vertoont ook enorme interesse in alles met wielen, dus auto's zullen binnenkort wel volgen. :+

Ik denk niet dat ik heel bewust allerlei dogma's aan hem mee ga geven, maar ik hoop dat in onze omgang met elkaar en hoe we praten over dingen thuis er vanzelf iets meekomt. J doet bijvoorbeeld best veel verzorgingstaken en huishoudelijke taken, en werkt net als ik vier dagen. We bespreken vaak hardop seksistische stereotiepen die we op tv of in de bladen zien...

Ik hoop dat ik hem kan meegeven dat ik vind dat vrouwen en mannen evenveel verantwoording hebben voor financiële onafhankelijkheid en zelf je zaakjes regelen.

Maarrrr t is ook mijn kleine lieverd, dus kan me best voorstellen dat ik langer dan nodig zijn wasjes voor hem draai als hij straks groter is :@
Wat mooi hoe je dit omschrijft, zo wil ik mijn kinderen ook ooit opvoeden! Geen barrières maar kijken wat het kind zelf leuk vindt. Mijn ouders hebben dat ook mooi gedaan: mijn broer zat op ballet, speelde met poppen en droeg een jurkje af en toe. Heel stereotype bleek hij uiteindelijk gay te zijn maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet :D Ik vind het mooi dat je je kinderen zo vrijlaat en ze niet in een bepaalde richting pusht ^O^
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 26 juli 2015 @ 20:12:22 #60
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154656213
Ik heb het stokje inmiddels doorgegeven, aan Loj! Ze heeft hem aangenomen, dus hier mijn vraag aan haar:

Ik weet uit snippers verhalen dat jouw eerste kindje niet al te makkelijk was, toch ben je voor een tweede gegaan. Hoe beïnvloedden je ervaringen met de eerste je keus voor een tweede? En hoe was de realiteit van een tweede t.o.v. je verwachtingen?
Kwak
pi_154723676
Ik ben er mee bezig :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 07:54:09 #62
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154724092
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 05:31 schreef Loj het volgende:
Ik ben er mee bezig :)
Neem je tijd hoor!
Kwak
pi_154725152
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 07:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Neem je tijd hoor!
:)

Ben op vakantie, dus op m'n mobiel aan het schrijven.
Gaat iets minder snel.
  woensdag 29 juli 2015 @ 10:03:20 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_154725649
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:30 schreef Loj het volgende:

[..]

:)

Ben op vakantie, dus op m'n mobiel aan het schrijven.
Gaat iets minder snel.
Toch niet met permanent marker hè :o ;)

Slapen gaat weer helemaal ruk, dus de laatste tijd heb ik flink wat nachten op de bank jullie verhalen zitten lezen.
Bedankt voor de inkijkjes in jullie levens :)
.... met gevoel voor drama....
pi_154731605
Ik sluit me helemaal aan bij Kersjes d'r opmerking over het kijkje in jullie levens. Wat mooi/knap/bijzonder/... dat jullie dit kunnen opschrijven en willen delen. Wat een bijzondere mensen allemaal. En ook het besef dat eigenlijk ieder huis z'n kruis heeft. :*
pi_154740545
Ik heb de afgelopen dagen al verschillende topics door zitten lezen (nog lang niet alles hoor), maar wat een verhalen komen hier voorbij, zeg!
Er is volgens mij geen smiley op Fok! die niet van toepassing is..! --> :) :D :{ ;( :'( :( :o O+ :*

Wat een heftige en oneerlijke dingen hebben sommigen een hoop van jullie meegemaakt en wat spijt me dat voor jullie! ;( :*
Maar het is ook mooi om te lezen hoe jullie je overal doorheen gevochten hebben, hoe sterk jullie zijn en hoe hard jullie werken aan je eigen "lang en gelukkig" O+

Wauw..echt wauw gewoon! O+ :'( O+

*verder lezen gaat*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154749473
Nog eentje dan? ;)

Hij mag blijven staan. Ik ben expres op bepaalde dingen niet echt ingegaan. Je mag er best naar vragen, ik heb geen geheimen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stokjes doorgeven vind ik eigenlijk niet zo leuk, maar ik heb er een idee over.
Jullie horen me snel :)
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:35:20 #68
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154749907
Loj, wat fijn beschreven. Heftige dingen, ook al is het in een opsomming. Maar over je relatie, over de start van Ow en de keuze voor een 2e kindjes O+ O+ En wat leuk dat Cwen en jij al zo'n tijd terug gaan! Wist wel dat jullie elkaar langer kenden maar dat ze je ook gekoppeld heeft *; Hoe ver gaan jullie terug eigenlijk?

In hoeverre speelt het geloof en de kerk in zijn algemeenheid bij jou (nog) een rol?
pi_154750470
Loj, wat schrijf je mooi over D. O+

Je klinkt heel nuchter over je verleden al kan dat natuurlijk ook zijn omdat je het zo opsomt , maar ook al een hoop meegemaakt dus :* ik vind het écht een heel 'beangstigend' idee, dat er zelfs volwassenen (juffen in dit geval) ook meedoen aan zulk pestgedrag ;( één van mijn grootste angsten is dat S ook gepest zal worden later ;(
pi_154755931
Jee zeg Loj, ook al een heftig verhaal :-( Je klinkt nuchter en ook weer vol liefde voor je mannen O+ Mooi mens!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 10:00:27 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154757694
Ik vraag me al een tijdje af waar de afkortingen van je kinderen op zijn gebaseerd :D gewoon de eerste twee letters?

Fijn dat je nu zo gelukkig bent met man en kinderen en naar dat je ook zoveel te verduren hebt gehad ;( :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_154760358
Bah, jij ook al gepest. En wat je zegt, pedten op de lerarenopleiding, dat verzin je bijna niet. Maar blijkt wel dat het echt overal kan voorkomen.
Je klinkt zo gelukkig met je mannen <3
pi_154762129
Poeh, inderdaad ook een hoop meegemaakt Loj! :*
Maar zo mooi dat ook jij echte liefde hebt gevonden (zowel je man als je kids)! O+

Vraag me steeds af (en las het eerder ook al hier) of dit topic nu het 'bewijs' is van "Ieder huisje heeft z'n kruisje" of dat er juist een reden is dat mensen met een 'bewogen' verleden (understatement!) elkaar online weten te vinden.
Waarschijnlijk (zoals iemand dus eerder al zei) is het een beetje van allebei :Y

Kan me trouwens ook goed voorstellen dat het schrijven van zo'n stuk therapeutisch werkt; ik heb het zelfs al bij het lezen van jullie verhalen, dat ik parallellen trek met mijn eigen leven en tot nieuwe inzichten kom..

quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Loj het volgende:
Stokjes doorgeven vind ik eigenlijk niet zo leuk, maar ik heb er een idee over.
Jullie horen me snel :)
Ben wel benieuwd, aangezien 'stokjes doorgeven' wel een beetje de kern is van een estafette! :D ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_154762393
Ik vind het eigenlijk best wel een heel eng idee... dat er op een lerarenopleiding zelfs gepest wordt. Als de toekomstige juffen en meesters dat al niet goed voorleven, hoe moet dat dan straks in hun klassen goed gaan?

Lang niet gereageerd hier trouwens, niet dat ik jullie verhalen allemaal niet gelezen heb, maar eigenlijk vooral omdat ik ze bijna allemaal zo heftig vind, dat ik niet zo goed weet hoe ik moet reageren. Sterke toffe vrouwen, OUD zit er vol mee! O+
pi_154764365
Heftig verhaal LOJ. En dan ook nog juffen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')