abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:34:42 #76
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154787472
Maaar is ze nu zwanger of niet?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154856927
Nee waarschijnlijk is het om aandacht. Ligt ingewikkeld maar heb er echt helemaal niks meer over gehoord nadat ik zei dat ik wou dat ze het eerst ging testen.
  maandag 3 augustus 2015 @ 00:13:39 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154857233
Dat is dan ook weer mooi opgelost, hoe staat het verder met de verkering?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154861088
Lekker open ben je dan :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_154866675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef AKing13 het volgende:
jaa het aan haar ouders vertellen kan ik zelf niet, ga daar niet veder op in nu. Dan zijn we nog wel even bezig. Ze moet pas ongesteld worden over 10 dagen dus ze is nog niet telaat daarin. en op godtje te reageren heb niks tegen kinderen , alleen op mijn leeftijd wil je nog niet aan kinderen denken. Ben namelijk pas 18
Dan kunnen die borsten ook door haar cyclus groeien
Als ze over 10 dagen ongesteld moet worden en jullie hebben 4 weken geleden sex gehad.....dan is heeft ze een late eisprong gehad, of ze beduvelt de boel.

En een test kan pas na de haar eigenlijke menstruatie.
pi_154868911
Wie weet heeft iemand het idee al geopperd maar zou het niet mogelijk zijn dat die meid zich op vakantie gruwelijk laat uitwonen en nu vast - voor het geval dat - TS aan het voorbereiden is om zich over de mogelijke spruit te gaan ontfermen?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:55:06 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_154870682
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 14:06 schreef AKing13 het volgende:
jaa het aan haar ouders vertellen kan ik zelf niet, ga daar niet veder op in nu. Dan zijn we nog wel even bezig. Ze moet pas ongesteld worden over 10 dagen dus ze is nog niet telaat daarin. en op godtje te reageren heb niks tegen kinderen , alleen op mijn leeftijd wil je nog niet aan kinderen denken. Ben namelijk pas 18
Dan betwijfel ik dat ze zwanger Is, het kan zijn dat als je de pil gewoon slikt dat de menstuatie doorgaat maar meestal stopt het toch wel.
Weet je zeker dat het geen schreeuw om aandacht is omdat het even niet zo lekker gaat tussen jullie?


Edit: laat maar, ben weer spuitelf. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')