abonnement Unibet Coolblue
pi_154093713
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Van de qualifiers vind ik alleen Jamie Lewis, Joe Murnan en Andy Hamilton zonde.

De qualifiers worden steeds sterker. Ook het debuut van Kyle op een andere major dan het WK _O_.
Ben toch wel benieuwd naar Murnan, zo'n enorm wisselvallige speler :D J. Lewis heb ik idd ook wel gezien.

Als MvG trouwens de Euro Tour toernooitjes blijft winnen plaatst Klaasen zich met deze titel ook meteen voor de Grand Slam, zou mooi meegenomen zijn :)
pi_154093750
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:03 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd naar Murnan, zo'n enorm wisselvallige speler :D J. Lewis heb ik idd ook wel gezien.

Als MvG trouwens de Euro Tour toernooitjes blijft winnen plaatst Klaasen zich met deze titel ook meteen voor de Grand Slam, zou mooi meegenomen zijn :)
Jamie Lewis heeft zo'n afzichtelijke stijl, hé. Ik kan daar echt niet naar kijken. Jeugdkampioenen zeggen lang niet alles.
pi_154093785
In vd Pas zie ik nou niet echt een topper, ook al zette hij laatst best een aardig resultaat neer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154093948
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jamie Lewis heeft zo'n afzichtelijke stijl, hé. Ik kan daar echt niet naar kijken. Jeugdkampioenen zeggen lang niet alles.
Klopt, ik snap ook niet hoe die zich heeft gekwalificeerd, ik zie hem eigenlijk nooit winnen :P

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:06 schreef Monolith het volgende:
In vd Pas zie ik nou niet echt een topper, ook al zette hij laatst best een aardig resultaat neer.
Nouja, hij ontwikkelt zich in ieder geval wel. Anderhalf jaar geleden werd hij nog door Jan Dekker in de eerste ronde van Lakeside uitgeschakeld, en je ziet echt hoe hij steeds beter wordt. Ik ben nog wel optimistisch.
pi_154094029
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:11 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Klopt, ik snap ook niet hoe die zich heeft gekwalificeerd, ik zie hem eigenlijk nooit winnen :P

[..]

Nouja, hij ontwikkelt zich in ieder geval wel. Anderhalf jaar geleden werd hij nog door Jan Dekker in de eerste ronde van Lakeside uitgeschakeld, en je ziet echt hoe hij steeds beter wordt. Ik ben nog wel optimistisch.
Mja, maar kijk ook naar hoe hij wint. De laatste keren waren het toch vooral zijn tegenstanders die vrij matig gooiden. Als ik zijn stijl zie, kan ik me ook niet voorstellen dat hij regelmatig 100+ gemiddeld gaat gooien. En dat is toch wel een vereiste voor het meedraaien in de top.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154094043
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:06 schreef Monolith het volgende:
In vd Pas zie ik nou niet echt een topper, ook al zette hij laatst best een aardig resultaat neer.
Ben ik met je eens. Klaassen daarentegen zie ik binnen 3 jaar wel de top 10 bestormen. Heeft zich ongelooflijk ontwikkeld laatste jaar. Wk duel tegen de latere wereldkampioen was ook al geweldig. Ook niet vergeten dat t een lakeside kampioen is en dat hij structureel nu 100 gemiddeld gooit.
pi_154094063
Benito heeft gewoon geen goede stijl. Zo simpel is het.
pi_154094321
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, maar kijk ook naar hoe hij wint. De laatste keren waren het toch vooral zijn tegenstanders die vrij matig gooiden. Als ik zijn stijl zie, kan ik me ook niet voorstellen dat hij regelmatig 100+ gemiddeld gaat gooien. En dat is toch wel een vereiste voor het meedraaien in de top.
Als je regelmatig 100+ kan gooien kan je wereldkampioen worden, dat niveau zie ik hem ook niet halen. Maar hij staat nu al 33e op de wereldranglijst en heeft nog 6 maanden tegoed voor er prijzengeld af gaat vallen. Na het WK kan ie dus zomaar rond plek 25 staan en als je dan nagaat dat ie pas 22 is.. Hij heeft zeker op de Euro Tour echt wel mooie dingen laten zien.

Ik zie geen wereldtopper in hem, maar dat is ook maar voor weinigen weggelegd. Voorlopig vind ik dat hij zich gewoon goed ontwikkelt.
pi_154094418
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:14 schreef bechirti het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Klaassen daarentegen zie ik binnen 3 jaar wel de top 10 bestormen. Heeft zich ongelooflijk ontwikkeld laatste jaar. Wk duel tegen de latere wereldkampioen was ook al geweldig. Ook niet vergeten dat t een lakeside kampioen is en dat hij structureel nu 100 gemiddeld gooit.
Klaasen dart, Klaassen speelt bij Ajax. ;)
Maar inderdaad Jelle heeft altijd het talent wel gehad. Je ziet in zo'n wedstrijd als tegen Anderson dat hij ook echt een enorm hoog niveau kan halen. Hij lijkt bovendien na zijn dip / persoonlijke problemen inderdaad aardig constant te worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_154094702
Mooi voor Klaasen, een titel zat er gewoon aan te komen. Hopen op een beetje mooie loting voor hem. Ik verwacht veel van hem op de WMP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sportex op 05-07-2015 22:08:38 ]
  zondag 5 juli 2015 @ 21:57:00 #186
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154099587
Jelle pakt een vloertoernooi mee. Dat zat er gezien zijn resultaten al aan te komen.
pi_154104749
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klaasen dart, Klaassen speelt bij Ajax. ;)
Maar inderdaad Jelle heeft altijd het talent wel gehad. Je ziet in zo'n wedstrijd als tegen Anderson dat hij ook echt een enorm hoog niveau kan halen. Hij lijkt bovendien na zijn dip / persoonlijke problemen inderdaad aardig constant te worden.
Hij was een leg verwijderd van de overwinning op Anderson tijdens het WK.
pi_154105083
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 00:31 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hij was een leg verwijderd van de overwinning op Anderson tijdens het WK.
Geweldige wedstrijd was dat zeg. Dan zie je ook echt het talent wat Klaasen heeft. Anderson won die partij als een toekomstig wereldkampioen met puike finishes onder inmense druk.
pi_154106138
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 00:51 schreef Sportex het volgende:

[..]

Geweldige wedstrijd was dat zeg. Dan zie je ook echt het talent wat Klaasen heeft. Anderson won die partij als een toekomstig wereldkampioen met puike finishes onder inmense druk.
Heb die wedstrijd al 2x teruggekeken :D. Maar die klaasen gooit gewoon 101 gemiddeld in een zevensetter. Dat is een prestatie a la van gerwen/taylor. Vorm flink doorgezet op de vloer.. Ben zeer benieuwd volgende week op de matchplay. Btw ik geloof dat rtl 7 niet alles live uitzendt. Kutzooi.
pi_154106377
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 01:54 schreef bechirti het volgende:

[..]

Heb die wedstrijd al 2x teruggekeken :D. Maar die klaasen gooit gewoon 101 gemiddeld in een zevensetter. Dat is een prestatie a la van gerwen/taylor. Vorm flink doorgezet op de vloer.. Ben zeer benieuwd volgende week op de matchplay. Btw ik geloof dat rtl 7 niet alles live uitzendt. Kutzooi.
RTL is daar wel redelijk drama in. Gewoon SkySports streampje opzetten man.


Leuk 12-dartertje van Michael in een exhibition.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juli 2015 @ 11:48:52 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154110224
Michael van Gerwen (1) v Benito van de Pas
Justin Pipe (16) v Jamie Lewis
Simon Whitlock (8) v Jelle Klaasen
Ian White (9) v Stephen Bunting

Peter Wright (5) v Kim Huybrechts
Mervyn King (12) v Andrew Gilding
Adrian Lewis (4) v Joe Murnan
Michael Smith (13) v Gerwyn Price

Gary Anderson (3) v Steve Beaton
Terry Jenkins (14) v Mensur Suljovic
Brendan Dolan (11) v Vincent van der Voort
James Wade (6) v Kyle Anderson

Dave Chisnall (7) v Jamie Caven
Robert Thornton (10) v Keegan Brown
Raymond van Barneveld (15) v Andy Hamilton
Phil Taylor (2) v John Henderson
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_154110812
Goede loting voor de Nederlanders, zie iedereen wel aardige kans maken behalve benito. Verder moet ik wright-huybrechts en bunting-white nog zien hoe het afloopt. Zelfde geldt voor Thornton-Brown en king-gilding.
pi_154110851
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:18 schreef bechirti het volgende:
Goede loting voor de Nederlanders, zie iedereen wel aardige kans maken behalve benito. Verder moet ik wright-huybrechts en bunting-white nog zien hoe het afloopt. Zelfde geldt voor Thornton-Brown en king-gilding.
Barney - Taylor 2e ronde. Kansloos.
U MAD?
  maandag 6 juli 2015 @ 12:21:55 #194
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_154110875
Jelle maakt wel goede kans tegen Whitlock.
pi_154110887
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle maakt wel goede kans tegen Whitlock.
Eventuele Jelle-Gerwen in kwartfinale. Dat wordt matten _O_

#pedo vs #vreemdganger
U MAD?
pi_154110982
Goede loting idd voor de Nederlanders. Benito zal wel goede moraal hebben tegen Michael, maar op dit
langere format verwacht ik wel dat hij kansloos is. Jelle en Vincent maken wel goede kans om ver te komen. Verder verwacht ik ook dat het niet heel lang duurt totdat Smith z'n eerste major wint en eens gaat beginnen met kwartfinales minimaal gaat spelen. Zal hij wel voorbij Lewis moeten komen.

quote:
3s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Barney. Kansloos.
En dit ja.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juli 2015 @ 12:35:37 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154111118
Te verdedigen prijzengeld.

Taylor: 100k
A Lewis: 50k
Wade, MVG: 25k
Pipe, Whitlock, Chizzy, Hamilton: 15k
Jenkins, Barney, Painter, Anderson, Wright, Caven, White, Dolan: 7,5k
Kellett, A Smith, Suljovic, Webster, Klaasen, J Lewis, Part, King, Lloyd, Huybrechts 2x, Newton, Nicholson, Baxter, Thornton, Beaton: 5k
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_154111123
Wel sterk veld eigenlijk, alleen jammer van Jamie Lewis, Hamilton en Henderson.
pi_154111270
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 12:18 schreef bechirti het volgende:
Goede loting voor de Nederlanders, zie iedereen wel aardige kans maken behalve benito. Verder moet ik wright-huybrechts en bunting-white nog zien hoe het afloopt. Zelfde geldt voor Thornton-Brown en king-gilding.
Klaasen heeft helemaal geen leuke loting. Bij de laatste 8 heb je dan MVG dat wil je niet. Vincent heeft het wel lekker getroffen.
pi_154111339
Tuurlijk heeft Klaasen wel een goede loting, als hij de kwartfinale haalt heeft hij het gewoon zeer goed gedaan. Hij ontloopt de eerste 2 rondes MvG/Anderson/Taylor/Lewis/Chisnall/Wright/Wade - beter kan eigenlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')