abonnement Unibet Coolblue
pi_153612948
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Elite? _O-
Ach, ik denk ik zal die Blaadjes eens opbeuren. :*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153617234
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb een beter idee: Eerst even Hork's heist afmaken en daarna host Hork of ik Series A en daarna Pacific waarna voor jou automatisch alle heists unlocken en dan hoef ik niet weer Prison Break te doen. x)
als je dat op die manier ook kan unlocken, prima. Prison break is inderdaad kut :P


edit: waren we niet ook nog met een heist bezig die toen met Rez is gestart? of was dat die heist van Hork

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 18:25:33 ]
pi_153617244
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Nee jonguh, was voor D4v1d. Jij bent van de elite.
Jonguh :{w
pi_153617284
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

als je dat op die manier ook kan unlocken, prima. Prison break is inderdaad kut :P

edit: waren we niet ook nog met een heist bezig die toen met Rez is gestart? of was dat die heist van Hork
Hork had hem gestart, maar Rez was er ook bij dacht ik.
En ja, zolang je elke setup+heist iig 1x doet, als host of als hulpje, dan unlocked alles. :)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Jonguh :{w
:*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153617596
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Hork had hem gestart, maar Rez was er ook bij dacht ik.
En ja, zolang je elke setup+heist iig 1x doet, als host of als hulpje, dan unlocked alles. :)

[..]

:*
ah, ja laten we die afmaken.

Wanneer? Ik kan evt ook vrijdag, zaterdag of zondagavond, maar niet tot super laat. (max 12u)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 18:58:11 ]
pi_153618080
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:41 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ah, ja laten we die afmaken.

Wanneer? Ik kan evt ook vrijdag, zaterdag of zondagavond, maar niet tot super laat. (max 12u)
Ligt er aan of Hork er is. Sowieso zijn de laatste week erg weinig fokkers online, dus we zullen misschien ook geen 4e vinden.
Ik krijg de indruk dat iedereen wel een beetje klaar is met dit spel. ;(
En dat terwijl ik een heel plan aan het schrijven ben voor de Criminal Mastermind challenge. :9
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153618353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ligt er aan of Hork er is. Sowieso zijn de laatste week erg weinig fokkers online, dus we zullen misschien ook geen 4e vinden.
Ik krijg de indruk dat iedereen wel een beetje klaar is met dit spel. ;(
En dat terwijl ik een heel plan aan het schrijven ben voor de Criminal Mastermind challenge. :9
Ik ben iig niet klaar, was alleen beetje druk en moe afgelopen week :P
pi_153618606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ligt er aan of Hork er is. Sowieso zijn de laatste week erg weinig fokkers online, dus we zullen misschien ook geen 4e vinden.
Ik krijg de indruk dat iedereen wel een beetje klaar is met dit spel. ;(
En dat terwijl ik een heel plan aan het schrijven ben voor de Criminal Mastermind challenge. :9
Om even hier op in te haken, ik merk bij mezelf idd dat de zin om te spelen ook een stuk minder is, grootste reden is denk ik dat ik het vanaf dag 1 al gespeeld heb op de xbox 360. Daardoor is het nieuwe er allang af natuurlijk. Ik ben op de pc wel online met een nieuw character begonnen, dacht dat dat misschien wel zou schelen, maar buiten de veel betere graphics is het gewoon hetzelfde. Achteraf denk ik dat ik dan ook beter had kunnen wachten, maar ik en geduld gaan niet samen. :')

Ook is het zo dat ik momenteel ook wat andere spellen speel, waar ook veel tijd in gaat zitten, vooral Project Cars speel ik veel.

Zal binnenkort wel weer eens wat oppakken, heb in het begin aantal avonden met crewleden geracet, en dat was erg tof. En ik moet ook eens wat meer heists spelen, ben ergens level 60 nu, en moet die 2e heist nog afmaken :@ :')
pi_153619280
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:19 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Om even hier op in te haken, ik merk bij mezelf idd dat de zin om te spelen ook een stuk minder is, grootste reden is denk ik dat ik het vanaf dag 1 al gespeeld heb op de xbox 360. Daardoor is het nieuwe er allang af natuurlijk. Ik ben op de pc wel online met een nieuw character begonnen, dacht dat dat misschien wel zou schelen, maar buiten de veel betere graphics is het gewoon hetzelfde. Achteraf denk ik dat ik dan ook beter had kunnen wachten, maar ik en geduld gaan niet samen. :')

Ook is het zo dat ik momenteel ook wat andere spellen speel, waar ook veel tijd in gaat zitten, vooral Project Cars speel ik veel.

Zal binnenkort wel weer eens wat oppakken, heb in het begin aantal avonden met crewleden geracet, en dat was erg tof. En ik moet ook eens wat meer heists spelen, ben ergens level 60 nu, en moet die 2e heist nog afmaken :@ :')
Ach, ik kan het me prima voorstellen. Als ik het spel al op een ander platform had gespeeld dan had ik het nooit voor de pc aangeschaft. ;)

Zo, ik zag dat ik bijna allemaal bronzen medailles had voor de online flight school. Nu bijna allemaal goud en zilver voor laag vliegen en vlaggetjes pakken. Ik ben vooruit gegaan. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153619674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ach, ik kan het me prima voorstellen. Als ik het spel al op een ander platform had gespeeld dan had ik het nooit voor de pc aangeschaft. ;)

Zo, ik zag dat ik bijna allemaal bronzen medailles had voor de online flight school. Nu bijna allemaal goud en zilver voor laag vliegen en vlaggetjes pakken. Ik ben vooruit gegaan. :P
Ik heb goud voor alles, maar kan alleen die laatste niet halen.. ben ook te lui om op Youtube de goede vliegroute uit mijn hoofd te leren.. fuck die laatste missie dan maar :')
pi_153620115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:51 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik heb goud voor alles, maar kan alleen die laatste niet halen.. ben ook te lui om op Youtube de goede vliegroute uit mijn hoofd te leren.. fuck die laatste missie dan maar :')
/respect
Die laatste is een makkie? Hoef je alleen die andere maar te volgen. :D
Tip: Gewoon gas loslaten, je vliegt zonder gas geven snel zat.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153620318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

/respect
Die laatste is een makkie? Hoef je alleen die andere maar te volgen. :D
Tip: Gewoon gas loslaten, je vliegt zonder gas geven snel zat.
een van ons heeft het dan niet over de laatste :P Ik bedoel die missie waarbij je alle rondjes moet halen binnen een bepaalde tijd, maar je hebt geen route.. moet je zelf bepalen, maar ze zitten allemaal vrij dicht op elkaar dus je moet steeds keren en de perfecte lijn vinden..
pi_153620415
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:12 schreef Thrilled het volgende:

[..]

een van ons heeft het dan niet over de laatste :P Ik bedoel die missie waarbij je alle rondjes moet halen binnen een bepaalde tijd, maar je hebt geen route.. moet je zelf bepalen, maar ze zitten allemaal vrij dicht op elkaar dus je moet steeds keren en de perfecte lijn vinden..
Oh, maar da's niet de laatste. De laatste is waar je de instructeur moet volgen. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153620425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Oh, maar da's niet de laatste. De laatste is waar je de instructeur moet volgen. ;)
oh, my bad :P
pi_153621452
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ach, ik kan het me prima voorstellen. Als ik het spel al op een ander platform had gespeeld dan had ik het nooit voor de pc aangeschaft. ;)

Zo, ik zag dat ik bijna allemaal bronzen medailles had voor de online flight school. Nu bijna allemaal goud en zilver voor laag vliegen en vlaggetjes pakken. Ik ben vooruit gegaan. :P
Jij bent gewoon een junkie
Ich hock in meinem Bonker
pi_153621495
ja dus zijn er nog mensen online :')
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:54:18 #267
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153621572
Jazeker,,, kom nu online
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153622519
NERSDS
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:26:24 #269
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153622788
iemand interesse in een pasific heist die nu start
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153622987
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 20:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een junkie
Captain Obvious to the rescue. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:26 schreef Vieze_Freddy het volgende:
iemand interesse in een pasific heist die nu start
Liever niet met pickups, sorry. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:34:47 #271
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153623136
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Captain Obvious to the rescue. :')

[..]

Liever niet met pickups, sorry. ;(
Tot nu toe enkel ik en een andere fokker
Edit: nog 1 met wie ik vaker speel
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153623247
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:34 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Tot nu toe enkel ik en een andere fokker
Edit: nog 1 met wie ik vaker speel
Als je iedereen in de groep verder wel kent dan wil ik wel joinen. :)
Ik heb alleen geen zin in mensen die toch niet communiceren danwel zich een beroertje cheaten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153623431
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Als je iedereen in de groep verder wel kent dan wil ik wel joinen. :)
Ik heb alleen geen zin in mensen die toch niet communiceren danwel zich een beroertje cheaten.
Beroertje for everyone O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153623626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:31 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Captain Obvious to the rescue. :')

[..]

Liever niet met pickups, sorry. ;(
:p
Ich hock in meinem Bonker
pi_153623783
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:41 schreef Divje het volgende:

[..]

Beroertje for everyone O+
Beroerte*
Scusi.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')