Ik vind deze leukerquote:
O vandaar dat Pluto ook geen planeet genoemd mag wordenquote:
Nou, lijkt sprekend...quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker
[ afbeelding ]
Klaar voor de vierdaagse Dyon? Moet je dan werken eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat vond ik ook al, fijn dat je het een keer met mij eens bent
Oh ja, maar is dat een goede periode voor jullie? Zal wel hè, ik vind het vooral vervelend dat je je kont niet meer kunt keren en dat de stad naar pis ruikt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Zaterdagochtend, zondagnacht, maandagnacht donderdagnacht en vrijdagnacht... Ben blij als het voorbij is... heb er helemaal niks mee Et tu?
Verkopen jullie brandstof?quote:Op donderdag 16 juli 2015 19:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Vrijdag is natuurlijk een goede dag. Dan hebben we ook tafeltjes staan, verkopen we bier en hebben we er toiletten staan. Die dag geen brandstof, maar dat maken we met andere producten helemaal goed
Neuh, bijna niet...quote:
Dan vind ik de maan Charon meer op de Death Star lijken.quote:
Ja, net. RIP!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Sas heb je het al gehoord van Bianchi...
Welke film?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:16 schreef picodealion het volgende:
Om nog even terug te komen op de TT van een paar topics geleden: die kerkscene
Hij was wel echt goed ja. Wat vond je van die scene redelijk aan het einde?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:16 schreef picodealion het volgende:
Om nog even terug te komen op de TT van een paar topics geleden: die kerkscene
Kingsmenquote:
Daar ben ik nu maar Popcorn Time hapert weer eensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij was wel echt goed ja. Wat vond je van die scene redelijk aan het einde?
Loop jij de vierdaagse?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb toevallig popcorn gehad.
Daarmee is dit nu de derde post waarin popcorn wordt genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |