abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:28:49 #126
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153648655
Zo hehe, ik ben uitgeschreven. Heb getwijfeld of ik het niet nog zou halveren maar toch besloten om het zo te laten, ondanks de grote hoeveelheid tekst. Overigens best lastig om na zulke intense verhalen van erg goede schrijfsters mijn verhaal te delen. Maar dit is wie ik ben. Mijn verhaal is hier te vinden.

De vragen van L-E
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:51 schreef L-E het volgende:
-Je bent in vrij korte tijd van nul naar drie kinderen gegaan. Heb je het gevoel dat er genoeg ruimte is overgebleven voor jou als mens, als vrouw, als nietmoeder? Zou je, terugkijkende op de afgelopen drie jaar en wetende waar je nu bent, daarin andere keuzes hebben gemaakt?
Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar mijn eigen ik. Niet alleen door 3 kinderen in 1 jaar maar ook door het verlies van mijn baan en het feit dat ik altijd toch best veel gevoel voor eigenwaarde uit studie, werk en uiterlijk heb gehaald. De afgelopen 3 jaar hebben heel erg in het teken van de kinderen gestaan, nu is er weer ruimte voor zelfontwikkeling en zelfontplooiing. Ik denk niet dat ik andere keuzes gemaakt zou hebben. Er zijn natuurlijk wel dingen die ik met de kennis van nu misschien anders aangepakt zou hebben maar dat zijn geen grote dingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:51 schreef L-E het volgende:
-Ik heb een dagtaak aan mijn ene peuter. Jij hebt er drie, ieder met hun eigen persoonlijkheid, mentaliteit, aanpak. Heb je het idee dat je voldoende tegemoet komt aan hun behoeftes, of is het voortdurend schipperen, en hopen dat er iig iemand blij is met de keuzes die je maakt?
Dat is inderdaad wel even heftig soms. Men denkt soms dat het makkelijker wordt als ze baby af zijn maar dat is hier niet helemaal het geval. Een tweeling is fascinerend. De band die ze hebben, het versterken maar ook het samen zijn. Het s ook echt niet te vergelijken met 2 kindjes dicht op elkaar (believe me, I know...). Dat maakt het soms heel heftig en heel intensief. En dat maakt ook dat je inderdaad niet altijd aan alle behoeften kunt voldoen. Zelfs voor de tv parkeren is niet zo makkelijk als het lijkt omdat er altijd wel eentje is die net iets anders wil zien, met de bijbehorende meltdown. Het maakt in elk geval dat we wat stricter zijn (geweest) met bijvoorbeeld slaaptijden. Omdat je anders de deur niet meer uit komt. In principe beslist de meerderheid, en eigenlijk ook wel een beetje wie het hardste gilt. Maar probeer tegelijkertijd ook wel tegemoet te komen aan individuele behoeften. Gelukkig leren ze zelf ook steeds beter om dat ook “op te eisen”. En ze hebben natuurlijk ook gewoon hun eigen karakters en daar handel je natuurlijk ook gewoon naar.
  donderdag 18 juni 2015 @ 20:34:47 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_153648823
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2015 20:28 schreef Kyara het volgende:
Overigens best lastig om na zulke intense verhalen van erg goede schrijfsters mijn verhaal te delen. Maar dit is wie ik ben.
Nou niet het alsnog gaan downplayen he, dat is nergens voor nodig :*
quote:
Dat is inderdaad wel even heftig soms. Men denkt soms dat het makkelijker wordt als ze baby af zijn maar dat is hier niet helemaal het geval. Een tweeling is fascinerend. De band die ze hebben, het versterken maar ook het samen zijn. Het s ook echt niet te vergelijken met 2 kindjes dicht op elkaar (believe me, I know...). Dat maakt het soms heel heftig en heel intensief. En dat maakt ook dat je inderdaad niet altijd aan alle behoeften kunt voldoen. Zelfs voor de tv parkeren is niet zo makkelijk als het lijkt omdat er altijd wel eentje is die net iets anders wil zien, met de bijbehorende meltdown. Het maakt in elk geval dat we wat stricter zijn (geweest) met bijvoorbeeld slaaptijden. Omdat je anders de deur niet meer uit komt. In principe beslist de meerderheid, en eigenlijk ook wel een beetje wie het hardste gilt. Maar probeer tegelijkertijd ook wel tegemoet te komen aan individuele behoeften. Gelukkig leren ze zelf ook steeds beter om dat ook “op te eisen”. En ze hebben natuurlijk ook gewoon hun eigen karakters en daar handel je natuurlijk ook gewoon naar.
Jezus als je het zo allemaal achter elkaar opschrijft heb ik des te meer bewondering voor je, met je blije mooie kindjes! _O_
pi_153649118
Mooi geschreven kyara! Wat je schrijft over de geboorte van een oermoeder vind ik erg mooi O+
En jouw 3tal is al helemaal O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_153649775
Kyara! O+ Ik vind jou zo tof he! Met je drietal. Wat een verhaal ook, en superknap dat je altijd zo hebt volgehouden in je opleidingen, ondanks alle feestjes :+

Ik heb nog een gekke vraag. Jij bent in Syrië geweest lees ik! Hoe is het dan nu om al het nieuws te lezen en zien? Denk je daarbij aan specifieke mensen/plekken van daar, of is het daarvoor te lang geleden?
pi_153649855
Leuk om over je te lezen Kyara!
Ik zag ook je vakantiefoto's en je hebt een heerlijk drietal O+
Met een meidenkwartet
pi_153650144
Prachtig geschreven Kyara O+ Het is je vergeven dat je er wat langer over gedaan hebt ;) :P

Wat tof dat je zo geknokt hebt uiteindelijk met je opleidingen en een toffe baan kreeg... en wat zuur dat dat ophield... :{ Maar met jouw doorzettingsvermogen kan het vast niet lang meer duren voordat je weer iets nieuws tofs zult vinden als je drietal wat minder afhankelijk van je is.
quote:
Toen wist ze nog maar de helft.
_O-
pi_153650151
Wauw Kyara, jouw verhaal is ook weer prachtig om te lezen. Wat knap dat je al die opleidingen hebt gedaan joh! En je drietal, fantastisch vind ik ze O+
E.
  donderdag 18 juni 2015 @ 21:18:08 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153650179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 21:03 schreef Olf het volgende:
Kyara! O+ Ik vind jou zo tof he! Met je drietal. Wat een verhaal ook, en superknap dat je altijd zo hebt volgehouden in je opleidingen, ondanks alle feestjes :+

Ik heb nog een gekke vraag. Jij bent in Syrië geweest lees ik! Hoe is het dan nu om al het nieuws te lezen en zien? Denk je daarbij aan specifieke mensen/plekken van daar, of is het daarvoor te lang geleden?
Dat is best bizar. Dat een land waar je geweest bent zo in puin kan liggen. Het rommelde toen al wel een beetje. Maar ook bijvoorbeeld Palmyra, laatst veel in het nieuws omdat het nu IS gebied is. Alle archeologische sites verwoest. Heel naar. Overigens vond ik de aardbeving in Nepal ook zo erg, juist omdat je er zelf bent geweest, mensen hebt ontmoet etc.

Ennuh, thanx! :*
pi_153650593
Wauw kyara, volgens mij moet je echt engelengeduld hebben met je drietal, lijkt me heel knap wat je doet.

O+ mooi verhaal!
pi_153650605
Prachtig geschreven Kyara!

Het lijkt mij heel heftig om je vader zo te zien aftakelen ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:00:22 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_153651687
Mooie verhalen om te lezen O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:06:17 #137
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_153651933
Prachtig geschreven kyara
Be happy with the little things in life
pi_153651967
Dat was leuk om te lezen!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153652143
Leuk om te lezen, Kyara! En wat verdrietig dat ook jij je vader bent verloren aan die k*tziekte :(
En ik heb zo'n respect hoe jij het klaarspeelt met 3 van die mini's in huis! En je onderneemt zo veel leuks met ze! Volgens mij ben je een heerlijke meoder :)
pi_153652209
Kyara, wat ontzettend mooi geschreven. O+
pi_153652500
quote:
Toen er iets in beeld kwam vroeg ze een beetje nerveus “zien jullie wat ik zie?”. Ik kon heus wel tellen maar ik zag geen hartjes, en dat was mijn prioriteit, aantallen waren bijzaak. Toen er 2 hartjes bleken te kloppen moest ik heel hard lachen.
Tranen in mijn ogen, herkenning alom. O+ O+

Prachtig verhaal, knap hoe je toch doorgegaan bent met studeren. En wat heb je toch een enorm mooi gezin!
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:26:18 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153652655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tranen in mijn ogen, herkenning alom.
O+
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:32:38 #143
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_153652863
Heel mooi verhaal Kyara, en wat doe je het toch goed!
  donderdag 18 juni 2015 @ 22:35:44 #144
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_153652970
Bedankt voor alle lieve reacties! O+

Ik vond het ook heel moeilijk om een volgende te kiezen. Vooral omdat ik eigenlijk van iedereen wel hun achtergrond verhaal wil lezen. Maar ik geef nu het stokje door aan

Omentielvo

Omen, ik heb 2 vragen aan jou:

• Je koos er voor om alleen een kind te krijgen. Dat vind ik echt superstoer. Getuigt naar mijn idee van kracht en zelfverzekerheid. Je bent hier echt best open over je onzekerheden en twijfelt ook best vaak (onterecht!) aan jezelf. Ik vind dat soms lastig te rijmen. Heeft jouw onzekerheid invloed op deze keuze gehad? Kun je daar iets mee over vertellen?

• Volgens mij kom je uit een heel hecht gezin. Wat wil je daarvan aan Riley meegeven? En heb je het gevoel dat je ergens iets moet compenseren voor het ontbreken van een vaderfiguur?
pi_153653073
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2015 22:35 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor alle lieve reacties! O+

Ik vond het ook heel moeilijk om een volgende te kiezen. Vooral omdat ik eigenlijk van iedereen wel hun achtergrond verhaal wil lezen. Maar ik geef nu het stokje door aan

Omentielvo

Omen, ik heb 2 vragen aan jou:

• Je koos er voor om alleen een kind te krijgen. Dat vind ik echt superstoer. Getuigt naar mijn idee van kracht en zelfverzekerheid. Je bent hier echt best open over je onzekerheden en twijfelt ook best vaak (onterecht!) aan jezelf. Ik vind dat soms lastig te rijmen. Heeft jouw onzekerheid invloed op deze keuze gehad? Kun je daar iets mee over vertellen?

• Volgens mij kom je uit een heel hecht gezin. Wat wil je daarvan aan Riley meegeven? En heb je het gevoel dat je ergens iets moet compenseren voor het ontbreken van een vaderfiguur?
Oh goeie keuze! Ben ook benieuwd naar Omen :@
S. 2014
J. 2016
pi_153653157
Mooi Kyara O+
pi_153654936
Kyara O+ Leuk geschreven! Ik wist niet hoe dicht jouw kinderen op elkaar zaten... Wat een drukte moet dat zijn.
pi_153657111
Mooi verhaal Kyara!

En perfecte opvolger gekozen, ik ben ook zo benieuwd naar Omen (ik had echt dezelfde vragen ook in m'n hoofd)
pi_153659004
Omen, naar jou ben ik ook al zo benieuwd! Ook ik heb vraag me dezelfde dingen af. Succes met schrijven :*
E.
pi_153659023
Kyara, mooi geschreven ook, ik heb het in 1 ruk gelezen (en dat op dit tijdstip) :*. Het aftakelen van je vader is pijnlijk herkenbaar. Kudos voor je doorzettingsvermogen mbt studeren!! _O_ En heerlijk dat je zoveel reizen hebt kunnen maken O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')