Krijgt ze niet.quote:
Ze zeiden geloof ik dan ook dat het een update was van een oude versie.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:23 schreef RickoKun het volgende:
Ziet er imho niet uit als een splinternieuwe engine.
Verwacht er maar niet al te veel van. Kijkend na FO3 en FO:NV gebruiken de meeste mods externe scriping uitbreidingen welke niet zomaar op een Xbox One kunnen draaien. Grafische mods zijn al helemaal uit den boze. Ik denk dat de mods die op de Xbox One beschikbaar komen gemaakt moeten worden met assets welke al in de game zelf zitten. Mods die assests toevoegen gaan denk ik niet werken omdat dat gewoon meer van de Xbox One vraagt.quote:
Xbox en mod-support? Ain't gonna happen.quote:
Is zojuist aangekondigd op de MS persconferentie. Maar zoals ik hierboven al zei verwacht er maar niet te veel vanquote:Op maandag 15 juni 2015 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Xbox en mod-support? Ain't gonna happen.
Oh, dat wist ik niet. Maar zal idd wel erg beperkt zijn dan, ben benieuwd. Microsoft houdt niet zoveel van geklooi aan hun console.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Is zojuist aangekondigd op de MS persconferentie. Maar zoals ik hierboven al zei verwacht er maar niet te veel van
Haha die Vince met zijn smoelquote:Op maandag 15 juni 2015 19:30 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet al te veel van. Kijkend na FO3 en FO:NV gebruiken de meeste mods externe scriping uitbreidingen welke niet zomaar op een Xbox One kunnen draaien. Grafische mods zijn al helemaal uit den boze. Ik denk dat de mods die op de Xbox One beschikbaar komen gemaakt moeten worden met assets welke al in de game zelf zitten. Mods die assests toevoegen gaan denk ik niet werken omdat dat gewoon meer van de Xbox One vraagt.
Achja
[ afbeelding ]
Zal wel gewoon de 360 versie zijn. Als het echt een remaster was geweest dan schreeuwden ze het wel van de daken denk ik Todd Howard zei er zelfs niks over on stage. Stond alleen in een newsfeed onder het beeldscherm.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
En als ik dit dan lees:
http://www.ign.com/articl(...)ort-mods-on-xbox-one
En dan:
http://www.ign.com/articl(...)allout-4-on-xbox-one
WTF een Fallout 3 kopie bij de Xbox One versie van Fallout 4. Gewoon een Xbox 360 versie of toch een Fallout 3 remaster op de Xbox One.
Damn toch wel nice hoor als je een Xbox One hebt. Kan je toch nog Fallout 3 spelen voordat je aan 4 begint. Ik hoop dat het ook naar de PS4 komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:45 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zal wel gewoon de 360 versie zijn. Als het echt een remaster was geweest dan schreeuwden ze het wel van de daken denk ik
Ik denk dat een HUD juist moeilijk gaat worden. Tenminste als het net zo gaat als bij NV. Daar moest je ook wat .ini bestandjes aan passen om de goede fonts te krijgen enzo. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken in ieder geval. Grote mods zullen het niet worden. Alleen al die load orders... Maarja, hier komt toch de PC versie in huis Ben een nieuwe PC aan het bouwen met twee 980TI's dus dat moet wel lukkenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Damn toch wel nice hoor als je een Xbox One hebt. Kan je toch nog Fallout 3 spelen voordat je aan 4 begint. Ik hoop dat het ook naar de PS4 komt.
Voor grote mods gebruik je de pc versie, maar voor kleine mods zoals voor je HUD kan het wel leuk zijn.
Gamewinkels zoals Nedgame ofzo zullen het vast wel importeren?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:49 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze. Schijnt dus te zijn dat US een artbook, bobblehead en tshirt erbij krijgt.
EU en UK krijgen ipv dit een poster en een pipboy guide. Beetje jammer wel.
On second thought. Vond het op de tel. Nu op PC... ziet het er aardig gesoept uit :Squote:Op maandag 15 juni 2015 22:49 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze. Schijnt dus te zijn dat US een artbook, bobblehead en tshirt erbij krijgt.
EU en UK krijgen ipv dit een poster en een pipboy guide. Beetje jammer wel.
War heb je het over? Het zier er prachtig uit en die wereld is 3 keer zo groot als Skyrim enhet is een compleet nieuwe stad en gebied.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:23 schreef RickoKun het volgende:
Ziet er imho niet uit als een splinternieuwe engine.
Is het nog wel geen nieuwe engine, is een update van de engine die gebruikt is voor Skyrim. Ben heel erg benieuwd of het stabieler zal draaien dan Skyrim, zeker met mods.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
War heb je het over? Het zier er prachtig uit en die wereld is 3 keer zo groot als Skyrim enhet is een compleet nieuwe stad en gebied.
Bij dat soort zware games wil het wel eens helpen om eerst even te rebooten en dan te spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Die ipad game crasht de hele tijd bij mij, jammer. Ik moet wachten tot november voor mijn fix, lijkt het.
* Marsenal houdt adem in.
Ik ben ook benieuwd. Hoewel ik nooit echt heel veel problemen had met de stabiliteit van Skyrim. Misschien als je een stuk of 100 mods hebt geïnstalleerd maar daar dat vind ik dan zo gek nog niet dat hij dan onstabiel wordt. Ik vind het niet zo erg dat ze weer de creation engine gebruiken. De engine is gewoon super goed moddable wat ik erg belangrijk vind. Mods verlengen de spelduur van de game zo erg dat ik een onstabielere game engine dan maar voor lief neemquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is het nog wel geen nieuwe engine, is een update van de engine die gebruikt is voor Skyrim. Ben heel erg benieuwd of het stabieler zal draaien dan Skyrim, zeker met mods.
http://www.gamesradar.com(...)-fear-bethesda-face/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |