abonnement Unibet Coolblue
pi_153660377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

Capheus woont in Nairobi. ;)
Klopt, de hoofdstad van Kenia :P
  Admin vrijdag 19 juni 2015 @ 09:44:04 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_153660583
Oh, duh. |:(
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 10:20:39 #128
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_153661289
Poll in de OP verwerken!
Zit hard te twijfelen tussen Capheus of Sun.
pi_153661527
ik twijfel tussen sun en wolfgang
pi_153661554
Ik kan ook niet kiezen. Wolfgang, Lito, Sun en Capheus zijn alle 4 te awesome :P
pi_153662179
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:44 schreef Breuls het volgende:
Oh, duh. |:(
Ik lach je toe. Echt.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:32:12 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_153680070
Zal het straks ook eens proberen.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:22:08 #133
221912 minilot
Nancy boy
pi_153687067
Ahem! Ik ben er vooralsnog niet helemaal uit hoe ik over de serie denk: ik vind er dingen goed aan en ik vind er dingen tenenkrommend aan.. Maar ik heb gisteren aflevering 6 gezien en mijn hemel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het seizoen dit weekend eerst maar eens helemaal af kijken en dan pas een eindoordeel vormen. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 20-06-2015 09:27:22 ]
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:56:58 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153688163
Goede serie, die Lito met zijn komische noten. Op het eind 2 mindere langdradige afleveringen waarin niet zoveel gebeurde maar overall toch lekker wegkijkend. Denk alleen dat ze allemaal gewoon in hun eigen taal hadden moeten acteren, dat zou pas echt speciaal zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:17:27 #135
221912 minilot
Nancy boy
pi_153688490
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:56 schreef Re het volgende:
Denk alleen dat ze allemaal gewoon in hun eigen taal hadden moeten acteren, dat zou pas echt speciaal zijn
Ja! :Y Ik denk ook dat het belabberde acteerwerk dat door sommigen in dit topic genoemd wordt misschien deels te wijten is aan acteurs die van nature niet bijzonder goed Engels spreken. Wanneer iedereen gewoon in de eigen taal had kunnen spelen waren veel scenes een stuk natuurlijker overgekomen. Al komt bijvoorbeel Tuppence Middleton natuurlijk weer niet uit echt IJsland, dus dan had er ook een beetje anders gecast moeten worden. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_153732939
Net klaar met het eerste seizoen, begon wat stroef en het verhaal was moeilijk te begrijpen maar zodra je daar doorheen bent, geweldig. _O_
pi_153758248
Kan me niet vinden in veel van de kritiek. Ik vond dit meer dan prima. Vooral de wisselingen tussen de scènes zijn fantastisch.

Met heel veel plezier gekeken. Hopelijk gaat het verhaal nog verder.
pi_153758673
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
Kan me niet vinden in veel van de kritiek. Ik vond dit meer dan prima. Vooral de wisselingen tussen de scènes zijn fantastisch.

Met heel veel plezier gekeken. Hopelijk gaat het verhaal nog verder.
Dit inderdaad :D

Vond het zeer vermakelijk :D
pi_153767381
Nu een aantal keer wat stukje gekeken, maar kom niet echt verder dan episode 3.

Is het het waard om verder te kijken?

Heb ook hier weer moeite met het in 1x uitkomen van alle afleveringen, wekelijks kan ik het beter opbrengen dan alles achter elkaar, vooral als er moeilijk in te komen is.

Sense8, House of Cards & Bloodline zijn op die manier al gesneuveld, klinkt wellicht raar, maar kan het niet helpen

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:38 schreef ChickenMan het volgende:
Eerste drie episodes gekeken, en het is niet echt best zeg maar. Ga het wel uitkijken, ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen. Maar ben niet overtuigd tot nu.
En... teleurgesteld? Ben ook bij ep3.

Edit: eigenlijk hebben veel reacties op pagina 2 mij al overgehaald ermee te kappen, ben het eens met veel van hun kritiek en zie het ook niet beter worden. Beetje kinderachtig en precies al die hokjes inderdaad, altijd weer die gays (wat je na 5 minuten al wist natuurlijk) en potten en inderdaad alle huidskleuren, precies van alles wat.

Kan iemand nog zeggen dat het echt leuker wordt na ep3 of blijft het hierbij?


[ Bericht 23% gewijzigd door JDx op 23-06-2015 09:04:22 ]
pi_153767552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef JDx het volgende:
Nu een aantal keer wat stukje gekeken, maar kom niet echt verder dan episode 3.

Is het het waard om verder te kijken?

Heb ook hier weer moeite met het in 1x uitkomen van alle afleveringen, wekelijks kan ik het beter opbrengen dan alles achter elkaar, vooral als er moeilijk in te komen is.

Sense8, House of Cards & Bloodline zijn op die manier al gesneuveld, klinkt wellicht raar, maar kan het niet helpen

[..]

En... teleurgesteld? Ben ook bij ep3.

Edit: eigenlijk hebben veel reacties op pagina 2 mij al overgehaald ermee te kappen, ben het eens met veel van hun kritiek en zie het ook niet beter worden. Beetje kinderachtig en precies al die hokjes inderdaad, altijd weer die gays (wat je na 5 minuten al wist natuurlijk) en potten en inderdaad alle huidskleuren, precies van alles wat.

Kan iemand nog zeggen dat het echt leuker wordt na ep3 of blijft het hierbij?

Mwah, als je al zo zit te zeiken op een mooie dwars doorsnede van de maatschappij, is dit waarschijnlijk niks voor jou.
pi_153767678
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mwah, als je al zo zit te zeiken op een mooie dwars doorsnede van de maatschappij, is dit waarschijnlijk niks voor jou.
Ik quote hier dingen van pagina 2, die woorden gebruik ik zelf zo nooit, maar ze hebben wel gelijk.

quote:
13s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:30 schreef toetsenbordridder het volgende:
Ah man die potten zijn verschrikkelijk in aflevering 2 :r , meneer latino is uiteraard gay (zijn we nog ergens doelgroepen vergeten qua hokjesdenken? Transgender, pot, homo, hetero, alle huidskleuren. Lekker op safe spelen.) chinees is nergens meer te bekennen en ook die Indiase is werkelijk geen zak aan. Alleen die Amerikaan is niet gaapopwekkend want eigenlijk gebeurd er verder ook niks in deze aflevering.

Oh nee, ik was 1 ding vergeten. Blijkbaar is er *spannend geluid* een dreiging. Lekker vaag ook weer.

Moet vooral aan Heroes denken met dit, maar dat was stukken beter.
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Echt een verschrikkelijke pilot iig, ze doen net alsof alleen de allerdomsten kijken ofzo, zo dik ligt alles er steeds bovenop...

En die stereotypes.. :') :')

Zal echt nog wel verder proberen te kijken maar ik heb weinig hoop..


[ Bericht 33% gewijzigd door JDx op 23-06-2015 09:20:19 ]
pi_153767714
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef JDx het volgende:
Nu een aantal keer wat stukje gekeken, maar kom niet echt verder dan episode 3.

Is het het waard om verder te kijken?

Heb ook hier weer moeite met het in 1x uitkomen van alle afleveringen, wekelijks kan ik het beter opbrengen dan alles achter elkaar, vooral als er moeilijk in te komen is.

Sense8, House of Cards & Bloodline zijn op die manier al gesneuveld, klinkt wellicht raar, maar kan het niet helpen

[..]

En... teleurgesteld? Ben ook bij ep3.

Edit: eigenlijk hebben veel reacties op pagina 2 mij al overgehaald ermee te kappen, ben het eens met veel van hun kritiek en zie het ook niet beter worden. Beetje kinderachtig en precies al die hokjes inderdaad, altijd weer die gays (wat je na 5 minuten al wist natuurlijk) en potten en inderdaad alle huidskleuren, precies van alles wat.

Kan iemand nog zeggen dat het echt leuker wordt na ep3 of blijft het hierbij?

Juist die diversiteit is mooi. Natuurlijk was het veel realistischer geweest als het precies 8 successful white middleclass males and females waren geweest, maar dat maakt de serie niet leuker. Het feit dat ze zo verschillend zijn en dat elk stereotype is vertegenwoordigd maakt het interessant, wat mij betreft.

Het is fictie. Het hoeft niet realistisch te zijn.
pi_153767760
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik quote hier dingen van pagina 2, die woorden gebruik ik zelf zo nooit, maar ze hebben wel gelijk.

[..]

Als gelijk hebben, kijk je toch lekker niet. Het wordt nog veel 'erger'* na aflevering 3.

*ik vind het niet erger, ik vind het leuker
pi_153767791
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:19 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als gelijk hebben, kijk je toch lekker niet. Het wordt nog veel 'erger'* na aflevering 3.

*ik vind het niet erger, ik vind het leuker
Wat heb ik hier nou aan :')

Heb er nu helemaal geen zin meer in, twijfel is in ieder geval weg, thanks!
pi_153767870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 09:21 schreef JDx het volgende:

[..]

Wat heb ik hier nou aan :')

Heb er nu helemaal geen zin meer in, twijfel is in ieder geval weg, thanks!
Mooi zo, veel plezier met je blanke hetero series :W
pi_153768701
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 08:55 schreef JDx het volgende:
Nu een aantal keer wat stukje gekeken, maar kom niet echt verder dan episode 3.

Is het het waard om verder te kijken?

Heb ook hier weer moeite met het in 1x uitkomen van alle afleveringen, wekelijks kan ik het beter opbrengen dan alles achter elkaar, vooral als er moeilijk in te komen is.

Sense8, House of Cards & Bloodline zijn op die manier al gesneuveld, klinkt wellicht raar, maar kan het niet helpen

Ik herken je probleem wel. Ik kan ook de meeste series niet binge-watchen en als ik er geen tijd voor inruim zie ik een serie nooit af.

Of het waard is om verder te kijken.. Ja ik vind zelf van wel, maar ik hou van het trage tempo en de karakteruitdieping. Qua actie en uitwerking van het hele concept is dit seizoen redelijk beperkt, maar de stukken waar de grotere verhaallijnen samenkomen vond ik zelf erg tof.

Je kritiek van politiek correct hokjes inkleuren kan ik wel inkomen, maar wat breekt het eigenlijk af aan de serie? Dat snap ik niet zo goed. Het enige wat ik vervelend vind aan het feit dat ze 8 'random' mensen hebben gekozen is dat ze allemaal zo verdomd likeable zijn, je zou toch verwachten dat tenminste één op de acht mensen in deze wereld een onuitstaanbaar persoon is.
pi_153768841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:15 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik herken je probleem wel. Ik kan ook de meeste series niet binge-watchen en als ik er geen tijd voor inruim zie ik een serie nooit af.

Of het waard is om verder te kijken.. Ja ik vind zelf van wel, maar ik hou van het trage tempo en de karakteruitdieping. Qua actie en uitwerking van het hele concept is dit seizoen redelijk beperkt, maar de stukken waar de grotere verhaallijnen samenkomen vond ik zelf erg tof.

Je kritiek van politiek correct hokjes inkleuren kan ik wel inkomen, maar wat breekt het eigenlijk af aan de serie? Dat snap ik niet zo goed. Het enige wat ik vervelend vind aan het feit dat ze 8 'random' mensen hebben gekozen is dat ze allemaal zo verdomd likeable zijn, je zou toch verwachten dat tenminste één op de acht mensen in deze wereld een onuitstaanbaar persoon is.
Het is op zichzelf geen probleem, heb vrienden en collega's uit allerlei landen in allerlei kleuren en seksuele voorkeuren, m'n vader is allochtoon (volgens mij ben ik dat officieel zelfs, aangezien m'n pa in het buitenland is geboren) en m'n eventuele kinderen zullen dat ook zijn aangezien m'n vriendin buitenlands is.

Maar zoals anderen ook zeggen, is het wat simpel opgezet, maar dan niet zoals veel series van bijvoorbeeld USA, lekker losjes, maar "kinderlijk" ofzo. En dit versterkt dat weer, zo van we nemen eentje van die, dit en dat, misschien zijn het allemaal kleine dingetjes die me irriteren, want ik vind sommige hele domme series leuk.

Maar goed, heb voorlopig niet echt zoiets van ik ga verder kijken, misschien als ik weer bij ben met andere series en het is slecht weer buiten, dan kan ik het nog eens proberen.
pi_153768925
Ik heb me door de eerste drie afleveringen heen moeten worstelen omdat het zo retesaai was en al die connecties tussen de sensibles zo bizar nadrukkelijk werden gemaakt dat ik me als een kleuter behandeld voelde. Halverwege werd het wel echt een stuk beter, ook omdat er eindelijk qua verhaal boeiende dingen gebeurden.

De bevallingsscènes in de laatste paar afleveringen voegden dan weer niks toe en was vooral typisch kansloos tryhard Wachowskis. Toch blij dat ik het heb afgekeken.

Voor al die "wordt het nog beter?" twijfelaars:
pi_153768956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:28 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb me door de eerste drie afleveringen heen moeten worstelen omdat het zo retesaai was en al die connecties tussen de sensibles zo bizar nadrukkelijk werden gemaakt dat ik me als een kleuter behandeld voelde. Halverwege werd het wel echt een stuk beter, ook omdat er eindelijk qua verhaal boeiende dingen gebeurden.

De bevallingsscènes in de laatste paar afleveringen voegden dan weer niks toe en was vooral typisch kansloos tryhard Wachowskis. Toch blij dat ik het heb afgekeken.

Voor al die "wordt het nog beter?" twijfelaars:
[ afbeelding ]
Goh, de orgieaflevering een 9 _O-
pi_153769008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 10:28 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb me door de eerste drie afleveringen heen moeten worstelen omdat het zo retesaai was en al die connecties tussen de sensibles zo bizar nadrukkelijk werden gemaakt dat ik me als een kleuter behandeld voelde. Halverwege werd het wel echt een stuk beter, ook omdat er eindelijk qua verhaal boeiende dingen gebeurden.

De bevallingsscènes in de laatste paar afleveringen voegden dan weer niks toe en was vooral typisch kansloos tryhard Wachowskis. Toch blij dat ik het heb afgekeken.

Voor al die "wordt het nog beter?" twijfelaars:
[ afbeelding ]
Kan me hier wel in vinden. Het werd echt steeds en steeds beter. Ik vond de "bevallingenscènes" trouwens wel heel tof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')